75% van mijn huidige inrichting komt van de IKEA, maar dat komt ongetwijfeld ook doordat hij in mijn woonplaats zit. Ik heb een IKEA bed, bureau en -stoel, een boekenkast, soort wandmeubel en bank .
Oh en wat ze altijd zeggen dat je schroefjes e.d. tekortkomt bij zelfmontage, daar heb ik persoonlijk nooit last van gehad. .
pas 1x probleem gehad, was een balk voor mijn bed wat niet goed voorgeboord was... maar geen probleem, meteen kunnen omwisselen, dat bed was 250¤, was laatst in een beddenwinkel en daar zelfde bed (ongeveer) voor 600¤ en nee ikea had niet nagemaakt, dat bed was nieuwe collectie 2004 terwijl ik mijn bed al in oktober gekocht heb
Maar ik ben al aan het sparen voor de IKEA, want mocht ik ooit nog eens samen gaan wonen, dan weet ik al hoe laat het is .
De Ikea roeleert Ze hebben leuke spullen voor niet belachelijk veel geld. Ik denk dat er de komende paar jaar nog wel meer van Ikea bij gaat komen
En ik heb ook een kledingkast van Ikea, was ik even vergeten
Ben net verhuisd en afgelopen tijd wat meubelboulevards afgeweest, na de prijzen die je daar ziet echt niet normaal. Heb ik echt iets van ga ik niet betalen hoor voor een simpele tafel. Bij ikea hebben ze gewoon leuke dingen voor leuke prijs.
Nu wel weer paar x bij ikea geweest afgelopen tijd. En heb het ideale tijdstip gevonden. 6 uur s avonds, is toch iedere avond, koopavond.
Kon iedere x zo doorlopen bij de kassa!!!! ben een x overdag geweest en toen kon ik gelijk 45 min in de rij staan
quote:Ik heb juist altijd schroefjes over
Op zaterdag 7 februari 2004 21:04 schreef texelonia het volgende:
Oh en wat die ontbrekende schroefjes betreft, daar heb ik ook nog nooit last van gehad. Maar ik werk als postbezorger, en heb eens een zakje schroefjes moeten bezorgen, met een excuusbriefje dat ze er niet meteen bij zaten. Niet ideaal natuurlijk, maar ze lossen het dan dus toch nog wel opEn ik heb ook een kledingkast van Ikea, was ik even vergeten
Ik vind dat ze heel origineel spul hebben, zeker voor kinderkamers, dus binnenkort maar weer eens die kant op en...in de ballenbak, joepie!
quote:Ik kom ze de laatste tijd juist tekort bij IKEA
Op zaterdag 7 februari 2004 22:24 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik heb juist altijd schroefjes over
Voor de rest goed spul bij IKEA.
quote:Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind dat ze heel origineel spul hebben
quote:Kassa 24 welteverstaan, hoe origineel
Op zaterdag 7 februari 2004 22:31 schreef Arcee het volgende:[..]
Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.
quote:Ik wil best design-spul kopen, als jij het verschil betaalt?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:31 schreef Arcee het volgende:[..]
Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.
En ik heb lekker ook nog een leren bank van Ikea.
quote:design-spul is ook niet origineel hoor, 't wordt alleen in lagere getale geproduceerd waardoor de schaarste de prijs opdrijft.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik wil best design-spul kopen, als jij het verschil betaalt?
En ik heb lekker ook nog een leren bank van Ikea.
Echt originele spullen kan je het beste in het buitenland halen (als je hier in NL tenminste de blits wil maken met je zeldzame meubeltjes) .
En ze hebben mooie professionele bureau's die ik wil hebben die ik eik niet nodig heb. .
quote:Die heb ik ook
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef Toeps het volgende:
Ik heb een ikea bed, en deze kast:
Wat ik wel als klacht heb, is dat hij niet echt dikke boeken kan houden: hij zakt bij mij in 't midden 'n beetje door
[Dit bericht is gewijzigd door SaintMary op 07-02-2004 22:42]
quote:IKEA is okee, hoor.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil best design-spul kopen, als jij het verschil betaalt?En ik heb lekker ook nog een leren bank van Ikea.
Wat ik zei geldt eigenlijk voor vrijwel elke zaak. Het is erg moeilijk iets te vinden dat vrijwel niemand anders heeft.
quote:Waarom denk ik bij die laatste zin nou eerder aan dat bed dan aan die kast?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:39 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik wel als klacht heb, is dat hij niet echt dikke boeken kan houden: hij zakt bij mij in 't midden 'n beetje door
quote:Ik heb dat probleem eigenlijk niet zo.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef Arcee het volgende:[..]
IKEA is okee, hoor.
Wat ik zei geldt eigenlijk voor vrijwel elke zaak. Het is erg moeilijk iets te vinden dat vrijwel niemand anders heeft.
Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.
quote:Nou, ik kwam bij m'n schoonzus en zei meteen: hey, kleed van IKEA! en ook haar bank bleek dezelfde te zijn als onze oude, maar dan in een andere kleur
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik heb dat probleem eigenlijk niet zo.
Ik kom bij aardig wat mensen over de vloer, en heb tot nu toe 1x iets gezien wat ik ook had, nl die bank, maar dan in een andere kleur.
Dan heb ik het over meubels die er echt toe doen, he, niet een Smeurebreure-wandrekje dat gewoon gemeengoed is geworden zodat het niet eens meer opvalt.Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef funmaster het volgende:
Wij hebben thuis ook veel spullen van de IKEADie Zweedse Gehaktballetjes zijn echt lekker trouwens
quote:*onthoudt*
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef funmaster het volgende:
Wij hebben thuis ook veel spullen van de IKEADie Zweedse Gehaktballetjes zijn echt lekker trouwens
Mijn spul is ook bijna allemaal zelfbouw en IKEA meuk, maar zodra ik iets 'vasters' neem qua woning komt er ook wat duurzamer spul in te staan, ik ben niet zo weg van spaanplaat.
quote:In de praktijk valt het best mee, ja, maar als je bewust iets zoekt waarvan je hoopt dat niemand anders het heeft, dan merk je al snel dat veel zaken toch hetzelfde verkopen. Van ver halen, dus.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb dat probleem eigenlijk niet zo.
Ik kom bij aardig wat mensen over de vloer, en heb tot nu toe 1x iets gezien wat ik ook had, nl die bank, maar dan in een andere kleur.
Dan heb ik het over meubels die er echt toe doen, he, niet een Smeurebreure-wandrekje dat gewoon gemeengoed is geworden zodat het niet eens meer opvalt.Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.
En deze:
Megastoer! Ik ben alleen bang dat mijn plafond het niet houdt...
Deze heeft ook iedereen, de Mammut serie.
quote:Misschien ben je dan toch wel stiekum de enige die er 1 van dat model heeft.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
Hee, mijn bed is uit de collectie.
Heb meubels verder van InterLübke, en bank en stoel van Leolux.
quote:Krijg nou wat... ik ook. Dit is inderdaad ook een ikea computer-rek.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:57 schreef SEMTEX het volgende:Nu ik erover nadenk: we hebben ook 2 dvd-rekjes van IKEA en we computeren hier allebei vanachter een IKEA-meubeltje
![]()
quote:Denk het niet, en ik zag hem nog voorbij komen als bed van Adam en Rachel in Cold Feet.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:55 schreef Modus het volgende:[..]
Misschien ben je dan toch wel stiekum de enige die er 1 van dat model heeft.
.
En deze ga ik voor de shmoopies kopen:
Lekker gooiend en smijtend je kamer opruimen, wat een uitvinding!
Net een hele zwik Billy's gehaald bij de IKEA. Metallic-grijs, niks mis mee vind ik zelf. Wél studeerkamertje, beneden heb ik niks van IKEA, behalve onderzetters.
Waar wél iets mis mee is, is het winkelen op zich bij de IKEA. Denk je op een doodgewone maandagmiddag even snel te shoppen, mooi niet dus, dat dachten 5.000 anderen kennelijk ook. Wanneer je er ook komt, vrijwel geen parkeerplaatsje vrij.
quote:Die had ik vroeger ook
Op zaterdag 7 februari 2004 22:54 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Deze heeft ook iedereen, de Mammut serie.
Zijn er dan nergens anders betaalbare boekenkasten te vinden?! *wanhoop* (die overigens geen Billy-kloon zijn...)
In combinatie met 2e hands bank van de kringloop, en andere meubels valt t Ikea gehalte best mee
quote:wat isser mis met Billy's
Op zondag 8 februari 2004 14:09 schreef Doffy het volgende:
Ik heb een boekenkast(en?) nodig, en ik ben overal geweest, maar ik ben bang dat ik toch, a la Cynix, ga eindigen met 1 of 2 Billy's.Ook metallic grijs dus. O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?
Zijn er dan nergens anders betaalbare boekenkasten te vinden?! *wanhoop* (die overigens geen Billy-kloon zijn...)
het Bonde systeem van IKEA gebruik ik als (boeken)kast systeem
quote:He zieniks, wat heb je daar eigenlijk in die boekenkasten staan?
Op zondag 8 februari 2004 05:17 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]Net een hele zwik Billy's gehaald bij de IKEA. Metallic-grijs, niks mis mee vind ik zelf. Wél studeerkamertje, beneden heb ik niks van IKEA, behalve onderzetters.
Waar wél iets mis mee is, is het winkelen op zich bij de IKEA. Denk je op een doodgewone maandagmiddag even snel te shoppen, mooi niet dus, dat dachten 5.000 anderen kennelijk ook. Wanneer je er ook komt, vrijwel geen parkeerplaatsje vrij.
quote:Eeh, die kasten kostten geloof ik 49E per stuk, bovenstukkies á 29E en hoekkast was iets duurder. Best betaalbaar dus.
Op zondag 8 februari 2004 14:09 schreef Doffy het volgende:
O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?
En ook niet lelijk btw.
quote:Lack'jes zijn
Op zondag 8 februari 2004 14:15 schreef Ils het volgende:
hm, ik heb 2 lack kasten van Ikea ( diegene die je rechtop en liggend met wieltjes kunt gebruiken, ik heb het laatste 2 boven op elkaar)
Een kledingkast, bed, schapenvel, bureaulamp, hanglampen en euh dat was het volgens mij.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:22 schreef onetouch het volgende:
wat isser mis met Billy's
supergoedkoop (zelfs goedkoper geworden dit jaar) en stevig en veel kleurtjes, waarvan metallic toch echt wel de lelijkste is
quote:[zweeds modus]
Op zondag 8 februari 2004 14:43 schreef Doffy het volgende:
Werd jou iets gevraagd?
berken is wel okeej dus!
quote:Vooral boeken van werk, computerboeken, autoboeken, stripboeken, heel veel tijdschriften, ordners met rommel, foto-albums, schoolboeken en last but not least nog wat leesboeken.
Op zondag 8 februari 2004 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
He zieniks, wat heb je daar eigenlijk in die boekenkasten staan?
Tijdschriften? Strips? LPs?
quote:Mooie bank!
Op zondag 8 februari 2004 14:47 schreef onetouch het volgende:
mijn IKEA bank:
om te nøken
quote:Geen hangbank: afgekeurd
mijn IKEA bank:
quote:de bank is megaaaaadiep
Op zondag 8 februari 2004 15:21 schreef SEMTEX het volgende:Geen hangbank: afgekeurd
quote:Psies!
Op zondag 8 februari 2004 15:01 schreef NiNi het volgende:
IKEA! Ik word altijd blij van de kinderkamertjes aldaar. Met van die heerlijk foute vrolijke kleuren. Brings out the child inside.
mijn stoel is overigens de meest über relaxde stoel die ik voor 90 euro heb gekocht als je helemaal van je home cinema wil genieten heb je hier de ingredienten:
men neme
1x
de Lillberg (kleine berg) met schommelfunctie deze heeft een verstelbare rugleuning en een heel erg lang zitkussen zodat je benen perfect ondersteund zijn. verder kan je hem ook nog helemaal plat gooien als je echt wil chillen
dan ga je een paar paden verder en loop je langs de krukken...
daar koop je:
2x
de Frosta. deze zijn ter assistentie van je voedsel en voeten. eentje naast de stoel voor het voedsel en drank, en eentje voor je voeten om de zit beleving beter te maken
lang leve de IKEA
Kryp, heet deze.
Creepy is hij ook.
Giftig
Klappa, uitklapbare boerderij.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:28 schreef schatje het volgende:
Die uitklapbare boerderij is heel mooi, maar wel een beetje prijzig geloof ik.
¤ 35,- is toch geen geld voor dit authentiek hollandse speelgoed
een playstation 2 spel kost meer
quote:Hé die heb ik ook!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef Toeps het volgende:
Ik heb een ikea bed, en deze kast:
quote:Oh die wil ik ook gaan kopen! Hoe bevalt ie? Ik heb er bij de Ikea een paar keer ingezeten en hij zat zooo lekker!
mijn IKEA bank:
Gelukkig ligt de dichtst bijzijnde IKEA een dik half uur rijden weg, anders ging ik iedere week
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:45 schreef onetouch het volgende:[..]
¤ 35,- is toch geen geld voor dit authentiek hollandse speelgoed
een playstation 2 spel kost meer
quote:Dan bel of mail je even met IKEA, en vraag je of ze de handleiding op kunnen sturen. Want stel dat ie over een week in elkaar stort, dan zorgt dat voor een garantieprobleem ivm 'montagefout'
Op maandag 9 februari 2004 10:09 schreef Lotjeb het volgende:
Hoewel ik aardig wat ikea spullen hier heb staan, waar ik erg tevreden over ben, toch ook even een klein nadeel:
Een paar maanden geleden heb ik namelijk een ikea be gekocht. Mijn vader ging dit in elkaar zetten maar er zat geen handleiding bij! Nu heeft mijn vader het bed dus op zijn gevoel in elkaar gezet. Goed gelukt volgens mij, maar aan toen hij klaar was bleken er 4 grote, lange ijzeren stukken over te zijn! We hadden echtg geen idee waar die dan zouden moeten zitten... Dus hebben we het zonder die onderdelen gedaan!
Ook al lijkt mijn bed wel stevig... ik ben toch een beetje bag dat ik er op een dag achter kom waarom we 4 onderdelen over hadden...
quote:Die heb ik ook!
Op zondag 8 februari 2004 16:58 schreef Toeps het volgende:
Ik vind die namen ook altijd zo leuk.[afbeelding]
Kryp, heet deze.
Creepy is hij ook.
Ook veel ikea-keukenhulpjes, zijn ideaal; appelboor waarmee je tegelijkertijd ook partjes appel kunt maken, trechtertjes en maatbekers enzo. En natuurlijk de overmijdelijke Benno (cd-rek) en Ludde (schapevachtje). Bij de Benno's hadden we heel veel schroefjes over.
Er staan er drie in mijn woonkamer (gewoon met een katoenen, gebroken witte hoes als bekleding).
Leuk dat de Zweedse gehaktballetje nu ook in ingevroren staat te koop zijn!
quote:hij zit echt super!!!
Op maandag 9 februari 2004 07:51 schreef Flamey het volgende:Oh die wil ik ook gaan kopen! Hoe bevalt ie? Ik heb er bij de Ikea een paar keer ingezeten en hij zat zooo lekker!
Alfrede Antifoni Babbla Babord Bar Baren Benno Bits Bubblan Bumerang Burken Dokument Duga Fartyg Fenomen Fibbe Fjärran Flöte Förena Gåje Galej Gosa-Dåsa Gram Groggy Grundtal Gusle Heat Hemma Hutten Ingo Inlopp Ivar Kändis Knaster Komplement Koncis Kurage Lack Legitim Lock Mambo Markör Mysa-Måne Nominell Ore Öresund Orgel Original Pamp Pärlhyacint Petra Praktisk Praktnejlika Reda Rektangel Ribba Ringsjön Rörsele Saxån Sinnlig Slutlig Sprätt Tjabbe Torrdis Tove Trojka Vänern en Vreten
*adem haalt*
Er is best veel van IKEA bij mij thuis maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'
[Dit bericht is gewijzigd door Allan24 op 09-02-2004 17:21]
quote:mogen daar wéér mannen werken dan?
Op maandag 9 februari 2004 17:20 schreef Allan24 het volgende:Er is best veel van IKEA bij mij thuis
maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'
quote:Yep
Op maandag 9 februari 2004 17:27 schreef onetouch het volgende:[..]
mogen daar wéér mannen werken dan?
quote:hmm ik heb 2 bioscoopstoelen in me kamer staan.. lijkt mij de ultieme home cinema experience.. maar kan aan mij liggen natuurlijk
Op zondag 8 februari 2004 16:48 schreef Ultimora het volgende:
zelf ook veeeeeel ikea spul op mijn kamerBed, Stoel, eettafel (voor de computer) een billy als werk bureau, 2 krukken, en een bureau en nog een boekenkast...
mijn stoel is overigens de meest über relaxde stoel die ik voor 90 euro heb gekocht
als je helemaal van je home cinema wil genieten heb je hier de ingredienten:
men neme
1x
[afbeelding]
de Lillberg (kleine berg) met schommelfunctiedeze heeft een verstelbare rugleuning en een heel erg lang zitkussen zodat je benen perfect ondersteund zijn. verder kan je hem ook nog helemaal plat gooien als je echt wil chillen
dan ga je een paar paden verder en loop je langs de krukken...
daar koop je:
2x
[afbeelding][afbeelding]
de Frosta. deze zijn ter assistentie van je voedsel en voeten. eentje naast de stoel voor het voedsel en drank, en eentje voor je voeten om de zit beleving beter te makenlang leve de IKEA
wel vette spullen btw
quote:één woord: woensdagmiddag
Op maandag 9 februari 2004 17:50 schreef onetouch het volgende:[..]
you like you're job
maar verder hoor
quote:Slutlig?! Is dat een rode lamp of zo?
Op maandag 9 februari 2004 17:20 schreef Allan24 het volgende:
Hmm.. wat heb ik allemaal van IKEA thuis... eens kijken.Alfrede Antifoni Babbla Babord Bar Baren Benno Bits Bubblan Bumerang Burken Dokument Duga Fartyg Fenomen Fibbe Fjärran Flöte Förena Gåje Galej Gosa-Dåsa Gram Groggy Grundtal Gusle Heat Hemma Hutten Ingo Inlopp Ivar Kändis Knaster Komplement Koncis Kurage Lack Legitim Lock Mambo Markör Mysa-Måne Nominell Ore Öresund Orgel Original Pamp Pärlhyacint Petra Praktisk Praktnejlika Reda Rektangel Ribba Ringsjön Rörsele Saxån Sinnlig Slutlig Sprätt Tjabbe Torrdis Tove Trojka Vänern en Vreten
*adem haalt*
Er is best veel van IKEA bij mij thuis
maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:40 schreef Toeps het volgende:[..]
Slutlig?! Is dat een rode lamp of zo?
quote:Zo'n Ludde heb ik ook gehad, lag mijn kat heel vaak op te slapen. :)Helaas verknoeid door de wasmachine, dom natuurlijk.
Op maandag 9 februari 2004 13:32 schreef Whiskers het volgende:
En natuurlijk de overmijdelijke Benno (cd-rek) en Ludde (schapevachtje). Bij de Benno's hadden we heel veel schroefjes over.
quote:Ik ook
Op zaterdag 7 februari 2004 22:24 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik heb juist altijd schroefjes over
Ik heb:
-bureau
-bureaustoel
-Vier vierkante tafeltjes
-Vier metalen kisten (passen daar prima onder)
-Vijf cd-rekjes aan de muur
-Klerenkast
-Twee plafondlampen
-Drie tafellampjes
-TV-standaard
-Staande lamp
-Grotere stoel
-Twee bloempotten
-Twee kleine opbergbakjes ook van metaal in een andere (Lundia) kast
best veel als ik het opsom! Lang leve IKEA!
quote:Een schapenvachtje in de wasmachine?
Op maandag 9 februari 2004 19:15 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Zo'n Ludde heb ik ook gehad, lag mijn kat heel vaak op te slapen. :)Helaas verknoeid door de wasmachine, dom natuurlijk.
Cynix...
Als ik later kinders heb, dan krijgen ze een hele mooie ikea-kamer. Je zou er bijna kinderen voor nemen...
quote:Ik weet het nu.
Op maandag 9 februari 2004 21:28 schreef shmoopy het volgende:
Een schapenvachtje in de wasmachine?Cynix...
quote:Ook al aan de Billy's?
Op maandag 9 februari 2004 21:57 schreef Barb het volgende:
Twee Ikea-boekenkasten...
quote:Nee jak, Billy vind ik niks.
Op maandag 9 februari 2004 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ook al aan de Billy's?
Ik heb twee van deze:
quote:daarom staat er dus ook alleen een vaas met daarin een kaars in de kast
Op maandag 9 februari 2004 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ook wel mooi, maar was niet stevig genoeg voor mijn 3 ton aan boeken en tijdschriften.
Mijn kantoor is ingericht met IKEA Kantoormeubelen en ben dik tevreden
quote:Precies,
Op maandag 9 februari 2004 22:51 schreef onetouch het volgende:
daarom staat er dus ook alleen een vaas met daarin een kaars in de kast
quote:Ja, die past er hier ook nog wel bij.
Op maandag 9 februari 2004 22:53 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]*mooie poster vindt*
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:34 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
* Toeps flieft is!Als ik later kinders heb, dan krijgen ze een hele mooie ikea-kamer. Je zou er bijna kinderen voor nemen...
quote:of het stoplicht
Op woensdag 11 februari 2004 11:29 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Ook leuk bij IKEA: die lichtjes met vierkante symbooltjes. Bijv. een kopje koffie of een stopbordje.
quote:Zo heel erg waar!
Op zaterdag 7 februari 2004 21:02 schreef Lemmeb het volgende:
Ik woon nu tussen de gratis afdankertjes, zoals het de echte alleenwonende hetero man betaamt.
Bij de meeste van m'n meubels heb ik hooguit een vaag idee waar ze vandaan komen.
Ff denken
-woonkamer ouders
-openbare bibliotheek
-woonkamer studentenflat
Alleen een nieuw bed.
quote:Die ga ik ook halen voor mij nieuwe kamer.
Op woensdag 11 februari 2004 11:13 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]meeeeega spiegel van 80 * 200 cm...
Verder nog wat kleine spullen, alleen staan daar de juiste kleuren niet van op Ikea.nl, post nog wel eens een foto van het geheel.
kewl dekbedovertrek
lichtgevende onderzetters voor buiten die oplichten in het donker in allerlei kleurtjes als je je glas er op zet
en lichtgevende blauwe libellen en een meeeeega parasol
laat de zomer maar beginnen
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:24 schreef Mukie het volgende:
Ze hebben mijn rieten stoel niet meer in hun collectie
Dat is alles behalve leuk.![]()
Dit is het broertje ervan:
[afbeelding]
Fauteuil met hoofdsteun: KARLSKRONA
Ok, dan kan ik het met een gerust hart aanschaffenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb nu een jaar Ikea Tundra laminaat liggen en het bevalt mij uitstekend!![]()
He, daar heb ik er ook 2 van. Maar die gaan naar mijn ex als hij een ander huis heeft, want ik vind ze toch niet zo mooi. Ik heb ze al zo'n jaar of 3 maar ze staan nooit aan. Doordat er 3 lampen in gaan zijn ze enorm fel! Ik heb er dus op dit moment maar 2 lampen in zitten, maar dan nog wordt ik er gek van.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:38 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nog helemaal niks in me kamer staan van ikea
Maar van de week gaat het toch gebeuren.
Ik ga deze van de week 2X halen
[afbeelding]
Alles op m,n kamer is eigelijk antiek
nu zoek ik alleen nog een slaapbank.
Maar kan er geen 1 vinden die ik wil
Hardstikke goed spul!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:48 schreef HeyFreak het volgende:
iemand ervaringen met dit ding?
[afbeelding]
Mikael bureau, ziet er goed stevig uit, dus ik ben wel geïnteresseerd
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:25 schreef WebForce het volgende:
[..]
* WebForce werkt bij IKEA ja
2672quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:38 schreef Allan24 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 23:25 schreef WebForce het volgende:
[..]
* WebForce werkt bij IKEA ja</div></blockquote>[afbeelding] collega
Welke vestiging? Gokje, 272? Ik 403
quote:
Servicequote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:41 schreef WebForce het volgende:
Jij afdeling Smalland?
Ik vandaag voor het eerst op BA50, daarvoor ZMB ZBM![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef Adelante het volgende:
BA50 is toch SOT?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef Adelante het volgende:
BA50 is toch SOT?
Lol, Ikea-code taal!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:26 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding] ! Weet niet, 403 is nog niet zo lang open, moet nog wennen aan de BA-indeling
en Daim taart. hmmmmmquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:20 schreef Quingess het volgende:
ik houd van Ikea-potloodjes!!!Ook van de zweedze Muppets-kok
![]()
Wie heeft ervaring met het tuinmeubel assortiment?? Wij hebben nl. nieuwe nodig.quote:Op woensdag 18 februari 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
het IKEA tuinmeubel assortiment is binnen
ik heb al jaaaaaaren donsen IKEA dekbed en die is echt goed!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:56 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft ervaring met het tuinmeubel assortiment?? Wij hebben nl. nieuwe nodig.
Heeft de IKEA trouwens ook goede dekbedden??
Ik kan alleen op de site geen 1-persoonsdekbedden vinden....??? Beginnen bij 150x200quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb al jaaaaaaren donsen IKEA dekbed en die is echt goed!!!
Die staat hier ookquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:21 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
ziet er gewoon wat minder goedkoop uit
150 x 200 is toch éénpersoonsquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:40 schreef Koningin het volgende:
Ik kan alleen op de site geen 1-persoonsdekbedden vinden....??? Beginnen bij 150x200
Ik dacht dat 1-persoons iets van 80x200 was, maar ik kan het mis hebben.......quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
150 x 200 is toch éénpersoons
bedmaat wel, maar dekbed valt altijd over toch?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:27 schreef Koningin het volgende:
Ik dacht dat 1-persoons iets van 80x200 was, maar ik kan het mis hebben.......![]()
Ehm je maakt en verkoopt toch geen zeep hoop ik?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:43 schreef Coconut het volgende:
Ik heb:
*Slaapbank (Beddinge)
*Eettafel (Bjorna)
*Bijzettafel (Klubbo)
*Stoelen (Aron)
*Krukjes (Forby)
*Kledingkasten (Pax)
*Boekenkast (Expedit)
*Tv-meubel (Ilen)
*Lampen (Spann / Ris / Lista / Lampan / Skugga)
*Schapenvacht (Ludde)
En verder: Kamrat (wandversiering), Lack (wandplank), Frack (spiegel), Spiff (decoratie), Snygg (kandelaar), Vallo (bloemengieter), Transtrand (ingelijste afbeelding), Pugg (wandklok), Trones (opbergmeubel).
En ook nog: douchegordijn, kapstokhaakjes, glazen, keukengerei, kussens, plaids, memobord, opbergbakjes, dekbedden, dekbedovertrekken.
Hmmm... Mijn kamer ís zo'n beetje de halve IKEA![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb toevallig net vorige week deze gekocht: [afbeelding]
Enneh, voor Koningin.
Ja, bed is 80 x 200 maar een 1-persoons dekbed is dus 150 x 200.
Je moet er toch niet aan denken dat je dekbed net zo breed is als je matrasDat gaat nooit werken.
Dat is seizoensafdeling (nu tuin), SOT, posters & lijsten, oase, boven de add-ons salesquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:10 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Servicewaaronder ook Småland ja, vanmiddag nog
En BA50 -->wa da ook weer? AOS? ja ja, inside-IKEA lingo!
Euhm, jij onthoud alle namen van je aankopen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:43 schreef Coconut het volgende:
Ik heb:
*Slaapbank (Beddinge)
*Eettafel (Bjorna)
*Bijzettafel (Klubbo)
*Stoelen (Aron)
*Krukjes (Forby)
*Kledingkasten (Pax)
*Boekenkast (Expedit)
*Tv-meubel (Ilen)
*Lampen (Spann / Ris / Lista / Lampan / Skugga)
*Schapenvacht (Ludde)
En verder: Kamrat (wandversiering), Lack (wandplank), Frack (spiegel), Spiff (decoratie), Snygg (kandelaar), Vallo (bloemengieter), Transtrand (ingelijste afbeelding), Pugg (wandklok), Trones (opbergmeubel).
En ook nog: douchegordijn, kapstokhaakjes, glazen, keukengerei, kussens, plaids, memobord, opbergbakjes, dekbedden, dekbedovertrekken.
Hmmm... Mijn kamer ís zo'n beetje de halve IKEA![]()
Ik wilde er eentje waarbij je lekker relaxed ook gewoon kunt zitten en niet alleen maar op 1 bepaalde manierquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
[afbeelding]
de tuin variant ligt ook heerlijk
Sommige wel... Maar ik verveelde me, dus ging alles ff opzoeken op de IKEA sitequote:Op donderdag 4 maart 2004 12:53 schreef WebForce het volgende:
[..]
Euhm, jij onthoud alle namen van je aankopen?![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:25 schreef Coconut het volgende:
[..]
Sommige wel... Maar ik verveelde me, dus ging alles ff opzoeken op de IKEA site![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:32 schreef Confidential het volgende:
De IKEA-gids is momenteel mijn Bijbel... ik ga deze maand het huis uit en er moeten nog een boel meubeltjes bij!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:48 schreef schatje het volgende:
Duiven is toch zo'n ellende vestiging. Dan bedoel ik dat je grote dingen in een ander gebouw moet halen. In Utrecht en A'dam is alles in één gebouw.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:22 schreef ook_gek het volgende:
ik ga van de week naar de ikea. Heeft iemand een leuke naam voor een slaapbank
ik wil in de lengte slapen. Niet in de breete
iemand een idee welke leuk is?
quote:Op zondag 7 maart 2004 20:56 schreef Bo_ het volgende:
Ik heb vorige week ook flink inkopen gedaan, en dit heb ik gekocht:
Bureau
[afbeelding]
Dit is m'n nieuwe bed
[afbeelding]
Met deze nachtkastjes eraan:
[afbeelding]
En deze ladekasten (2 stuks):
[afbeelding]
Ook heb ik een Pax kast gekocht, ongeveer zoals deze:
[afbeelding]
Wat is er mis met het nieuwe model !? Heb deze in m'n muziekstudio staan en doet haar werk perfect.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 02:21 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb een computer meubel vande IKEA , de Jerker en dan wel het oude model, want het nieuwe model is kut
Even link kopieeren en plakken, dan werkt het wel...quote:Op zondag 7 maart 2004 20:56 schreef Bo_ het volgende:
Ik heb vorige week ook flink inkopen gedaan, en dit heb ik gekocht:
Bureau
http://images.jokaroo.com/2/jerker.jpg
Dit is m'n nieuwe bed
http://images.jokaroo.com/2/malm%20bed.jpg
Met deze nachtkastjes eraan:
http://images.jokaroo.com/2/malm%20nachtkastje.jpg
En deze ladekasten (2 stuks):
http://images.jokaroo.com/2/ladekast.jpg
Ook heb ik een Pax kast gekocht, ongeveer zoals deze:
http://images.jokaroo.com/2/pax.jpg
Daar is ook een zéér geringe kans toequote:Op maandag 8 maart 2004 14:04 schreef Swoods het volgende:
Na al dit inelkaar gezet te hebben heb ik nog geen enkel schroefje gemist.
I vind 'm minder handig, geef mij maar de oude vertrouwde , ik begrijp ook niet waarom ze 'm hebben veranderdquote:Op maandag 8 maart 2004 13:16 schreef sten het volgende:
[..]
Wat is er mis met het nieuwe model !? Heb deze in m'n muziekstudio staan en doet haar werk perfect.
quote:Heb jij je boekenverzameling op orde? Of liggen je boeken door het hele huis verspreid? IKEA heeft een ruim assortiment betaalbare boekenkasten in alle vormen en maten die op alle mogelijke manieren te combineren zijn. En dat komt goed uit, want vanaf 10 maart staan boeken centraal. Een mooi moment om al je oude en nieuwe boeken te ordenen.
Lees hier over de speciale Boekenkastactie!
Dat klopt, helemaal sinds die bomdreigingen van een tijd geleden (alle Nederlandse IKEA's 1 (2?) dag(en) dicht) zijn ze daar een stuk strikter in geworden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:06 schreef Bloemkool het volgende:
Oh ja, en foto's maken in de Ikea mag niet. Dan dreigen ze met de beveiliging.
jaar of 9 er in liggen, is perfect.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:52 schreef DTM het volgende:
heeft er misschien iemand ervaring met een laminaatvloer van ikea? Tis erg goedkoop vind ik, maar is het ook wat?
bron: www.ikea.nlquote:
IKEA nu ook voor honden en katten
Vanaf 15 maart breidt IKEA haar assortiment uit met een speciale range voor honden en katten. Niet zo vreemd als je bedenkt dat 92% van de huidige huisdierbezitters hun hond of kat als onderdeel van de familie beschouwt. Sterker nog: ruim 80% noemt zichzelf mama of papa!
De nieuwe producten zijn speciaal ontworpen voor uiteenlopende moderne interieurs en het design is hier dan ook op afgestemd. De producten zijn niet alleen functioneel, maar ook zeer betaalbaar. Het assortiment bevat onder andere honden- en kattenmanden, diverse voerbakken, placemats, machine wasbare kussens, comfortabele kleedjes en stevige handdoeken.
Ontwerpster Monika Mulder: ‘Huisdieren zijn heel nieuwsgierig. Ze willen altijd weten wat er te doen is in de aangrenzende kamer.
Daarom heb ik een haak ontworpen die eruit ziet als een in de muur verdwijnende hond.’
Ontwerper Nicolas Cortolezzi: ‘Ik wilde een kattenmand ontwerpen die niet alleen de behoefte van de kat vervult, maar ook moeiteloos past in een modern interieur. Met het gebruik van rotan heb ik ronde vormen kunnen creëren die er aantrekkelijk uitzien. En dat niet alleen: de kat ligt in elke houding comfortabel.’
De producten zijn voorlopig alleen verkrijgbaar in de vestigingen Amsterdam en Eindhoven.
Welke ikea? in Amsterdam waren ze twee weken geleden uitverkocht (de daim taarten dan)quote:Op zondag 28 maart 2004 19:20 schreef Coconut het volgende:
Ik ga morgen weer even naar de ikea. M'n expedit boekenkast begint een beetje door te zakken, dus moet ff een extra set wieltjes hebben. En meteen wat lekkere D'aimtaarten scoren![]()
je zou hem kunnen hangen boven dat verlepte vrouwenstandbeeld ofquote:Op zondag 28 maart 2004 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Paar weken geleden gehaald, omdat ik 'm zo mooi vond. Ik heb er alleen eigenlijk geen geschikte plaats voor.
Die poster is veel te groot, 1m bij 70 cm of zo. Hangt nu tijdelijk maar in de slaapkamer totdat het nieuwe bankstel en dressoir binnen zijn, dan nog maar eens ff kijken.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:46 schreef Adelante het volgende:
je zou hem kunnen hangen boven dat verlepte vrouwenstandbeeld of
staat zij inmiddels buiten
Ik ga naar Utrecht. Hopelijk hebben ze ze daar nog wel, ze zijn zooooo lekkerquote:Op zondag 28 maart 2004 20:17 schreef Gumtree het volgende:
[..]
Welke ikea? in Amsterdam waren ze twee weken geleden uitverkocht (de daim taarten dan)
Ze hadden ze nog, de daimtaartenquote:Op zondag 28 maart 2004 23:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik ga naar Utrecht. Hopelijk hebben ze ze daar nog wel, ze zijn zooooo lekker![]()
IKEA Delft valt buiten IKEA Nederland BV inderdaad en is onderdeel van het wereldwijde Inter IKEA systems. Deze store wordt gebruikt voor alle pilots, testen, veranderingen etc. Het assortiment is hetzelfde als in de andere Nederlandse winkels alleen wordt er getest met bijv. andere presentatie van artikelen en zijn er andere verkoop- en afrekensystemen.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:29 schreef Thetallguy het volgende:
Wie weet hoe het zit met de Ikea in Delft? Officiele naam is Inter Ikea Systems BV en ze zeggen zelf volgens een ander systeem te werken dan alle andere Ikea's in NL![]()
Was er zondag ook, wou betalen met een cadeaukaart, en die konden ze niet accepteren omdat ze er dus een ander systeem hebben. Dus werd de kaart meegenomen door een vrouwtje die later terugkwam met een code voor de kassa, en toen deed ie het. Wel 2 bonnen voor koffie met appelgebak voor het ongemak gekregen
Dankjequote:Op maandag 29 maart 2004 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA Delft valt buiten IKEA Nederland BV inderdaad en is onderdeel van het wereldwijde Inter IKEA systems. Deze store wordt gebruikt voor alle pilots, testen, veranderingen etc. Het assortiment is hetzelfde als in de andere Nederlandse winkels alleen wordt er getest met bijv. andere presentatie van artikelen en zijn er andere verkoop- en afrekensystemen.
hahaha, dat gebeurt in ieder vestiging wel. klanten die vanaf het begin van hun bezoek gevolgd worden door een (onopvallende) medewerker, die vervolgens de looproute bijhoudt, de tijd die per afdeling wordt besteed en bij de kassa checkt wat er precies is aangekocht. IKEA kent graag de behoeften van haar klantquote:Op maandag 29 maart 2004 19:29 schreef Thetallguy het volgende:
Dankje
Liepen ook nog afgelopen donderdag allemaal mensen van Ikea met een plattegrond in de hand mensen te volgen door de winkel, en dan werd de route die ze liepen op de plattegrond getekend, met sterretjes bij schappen waar ze stilstonden
Vandaar dat je alleen bij Ikea Delft met een creditcard kan afrekenen. Ik was pas bij Ikea in Breda en daar kon dat dus niet.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA Delft valt buiten IKEA Nederland BV inderdaad en is onderdeel van het wereldwijde Inter IKEA systems. Deze store wordt gebruikt voor alle pilots, testen, veranderingen etc. Het assortiment is hetzelfde als in de andere Nederlandse winkels alleen wordt er getest met bijv. andere presentatie van artikelen en zijn er andere verkoop- en afrekensystemen.
Bollöquote:Op maandag 29 maart 2004 17:05 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ze hadden ze nog, de daimtaartenVerder nog 2 rode kussens (ik werd de groene een beetje zat), een set wieltjes voor onder m'n doorzakkende expedit boekenkast, een stekkerdoos en een paar gloeilampen gekocht.
En ik heb een mooi tuinsetje gezien, maar die was een beetje lastig mee te nemen in de trein + tram, dus ik ga komende week nog maar ff een keertje met de auto.
Twee stoeltjes
[afbeelding]
En een tafeltje
[afbeelding]
bij alle winkels kun je met Visacard betalen,quote:Op maandag 29 maart 2004 20:35 schreef Vava het volgende:
Vandaar dat je alleen bij Ikea Delft met een creditcard kan afrekenen. Ik was pas bij Ikea in Breda en daar kon dat dus niet.
oja, kan ookquote:Op maandag 29 maart 2004 23:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij alle winkels kun je met Visacard betalen,
echter Matercard wordt idd alleen in Delft geaccepteerd
quote:Trek in korting?
Op Woonsdag is IKEA tot 22:00 uur open! Dus als je overdag geen tijd hebt om te komen, kom je gewoon 's avonds. En dat loont, want het bedrag dat je vanaf 17:00 uur in ons restaurant besteedt, krijg je terug als korting op je aankopen.
Hmmm... Bedankt voor het melden Adelante! Ik was toch al van plan om morgen eventjes te gaan om de Bollo tuinset + nog een paar daimtaarten (m'n moeder is er nu ook helemaal weg vanquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:18 schreef Adelante het volgende:
morgen is het weer woonsdag
[..]
ik zelf ben meer liefhebber van de ekeskog en göteborg omdat dat beidequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:06 schreef Que-Pasa het volgende:
Ben al jaren op zoek naar een bankstel, maar kan dus gewoon helemaal NIKS vinden.....of het zit voor geen meter of het ziet er niet uit....
Nu zit ik dus te denken aan de EKTORP van ikea....wie heeft dit bankstel ook, en bevalt deze een beetje?
quote:Ook Ikea op zaterdagavond open
Gepubliceerd op woensdag 31 maart 2004
AMSTERDAM (ANP) - De meubelbranche maakt zich op voor een nieuwe slag: open op zaterdagavond. Meubelconcern Ikea kondigde woendag als eerste in de branche aan per 1 september de deuren ook op zaterdagavond tot acht uur te openen.
Daarmee volgt het concern het supermarktwezen waar dergelijke openingstijden op de zaterdagavond al jaren gemeengoed zijn. Ikea wil hiermee zijn omzet verhogen. ,,En dat is weer goed voor de werkgelegenheid'', aldus de woordvoerder. Binnen de meubelbranche is het al een gewoonte om ook tijdens tweede kerstdag de deuren te openen. Vanaf 2005 doet ook Ikea hieraan mee. ,,Dit jaar nog niet, want dan valt tweede kerstdag op een zondag.''
quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:50 schreef schatje het volgende:.
niet praktisch genoeg, heeft maar een klein gedeelte om kleding op te hangen,quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:52 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb de RAKKE garderobekast!
[afbeelding]
Hij is ZOOO mooi!!
* mee eens isquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
Ik heb de ladenkast daarvanquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:52 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
Hij is ZOOO mooi!!
Jij werkt daar??quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
vandaag is er ingestemd door de Centrale OndernemingsRaad en nu al is het
algemeen bekend... zateradgavond zal wel druk blijven tot 20 uur,
2e kerstdag is het denk ik uitgestorven en heerlijk rustig winkelen
quote:Op donderdag 1 april 2004 00:02 schreef schatje het volgende:
Jij werkt daar??
whehehequote:Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Allan24 het volgende:
* mee eens is
Die ladenkast vind ik idd ook mooi.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de ladenkast daarvan.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:52 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
Hij is ZOOO mooi!!
En één van de best verkochte ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet praktisch genoeg, heeft maar een klein gedeelte om kleding op te hangen,
echter wel een leuk ontworpen serie
*Ook aansluit... Mijn contract loopt af op 1 september, ze gaan em zeker doorverlengen, maar wel met wat aangepaste dingenquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
* mee eens is
ik snapte de ophef eigenlijk nietquote:Op donderdag 1 april 2004 11:16 schreef WebForce het volgende:
*Ook aansluit... Mijn contract loopt af op 1 september, ze gaan em zeker doorverlengen, maar wel met wat aangepaste dingen8 uur
En hetgeen wat Ingav altijd zeiquote:Op donderdag 1 april 2004 11:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik snapte de ophef eigenlijk niet
zaterdagavond ga ik toch nergens heen voor 20 uur, dus ik wil die
toeslaguurtjes wel2e kerstdag vind ik dan weer zwaar onbeschoft
voor het bedrijf dat zo inspeelt op de band met je familie.
zullen we de man Ingvar noemenquote:Op donderdag 1 april 2004 12:48 schreef WebForce het volgende:
En hetgeen wat Ingav altijd zei
Enne, sja, voetballen om 20:00 uur....
Ik heb eergisteren de EKTORP hoekbank besteld, wordt over 2 weken thuisbezorgd. In de winkel zat ie erg lekker in ieder geval.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:06 schreef Que-Pasa het volgende:
Ben al jaren op zoek naar een bankstel, maar kan dus gewoon helemaal NIKS vinden.....of het zit voor geen meter of het ziet er niet uit....
Nu zit ik dus te denken aan de EKTORP van ikea....wie heeft dit bankstel ook, en bevalt deze een beetje?
Ik wil deze er ook nog bij:quote:Op donderdag 1 april 2004 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die ladenkast vind ik idd ook mooi.
Wilde hem al meteen meenemen, maar toen bedacht ik dat het toch handiger was eerst te verhuizen en te kijken wat ik daar voor ruimte zou hebben.
Maar hij staat wel op mijn verlanglijstje.
had je je ¤ 40,- kunnen besparen, woonsdag was ie maar ¤ 29,- i.p.v. ¤ 69,-quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:24 schreef schatje het volgende:
Ik wil deze er ook nog bij:
[afbeelding]
Zet ik voor ons bed met twee kussentjes erop.
Shit zooi.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
had je je ¤ 40,- kunnen besparen, woonsdag was ie maar ¤ 29,- i.p.v. ¤ 69,-
als je echt interesse hebt mail me maar, dan zalquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:00 schreef schatje het volgende:
Shit zooi.
If not, then misschien ikke nog wel (klantenservice Bredaquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je echt interesse hebt mail me maar, dan zal
ik eens kijken of er nog wat "geregeld" kan worden
adelante@chello.nl
Leuk, wat voor hoes heb je gekozen?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:05 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren de EKTORP hoekbank besteld, wordt over 2 weken thuisbezorgd. In de winkel zat ie erg lekker in ieder geval.
Gewoon wit, dat paste het beste bij de rest van onze inrichting.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:46 schreef Que-Pasa het volgende:
[..]
Leuk, wat voor hoes heb je gekozen?
ik vind het namelijk erg moeilijk om een leuke stof te kiezen...
vond dat ze het allemaal net niet hadden
Sja...vind ik eigenlijk ook het mooiste..maar ben zo bang dat je er alles op ziet!quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:15 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Gewoon wit, dat paste het beste bij de rest van onze inrichting.
Welke bank? De EKTORP?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:42 schreef Que-Pasa het volgende:
Trouwens wie weet hoeveel een nieuwe overtrek kost voor een ikea bank..ik kan het nergens vinden, niet op de site en niet in de catalogus.
Yup voor de EKTORP.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:30 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Welke bank? De EKTORP?
Welke kleur?
Nou, hier in Groningen staan m'n collega's nog niet echt te juichen. Godzijdank werk ik zaterdagochtend (AOS), en heb er dus geen last van. Alleen 2e kerstdag is niet fijn...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
zullen we de man Ingvar noemen
ach er zal vast wel een goede regeling komen (1x per 6 weken is het voorstel)
En anders kan ik het proberen!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:36 schreef Allan24 het volgende:
[..]
If not, then misschien ikke nog wel (klantenservice Breda)
BA50?quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Nou, hier in Groningen staan m'n collega's nog niet echt te juichen. Godzijdank werk ik zaterdagochtend (AOS), en heb er dus geen last van. Alleen 2e kerstdag is niet fijn...![]()
Het aanbieden van een zo breed mogelijk assortiment functionele woonartikelen van een goede vormgeving, tegen zulke lage prijzen dat zoveel mogelijk mensen in staat zijn deze artikelen te kopen.quote:IKEA-oprichter rijker dan Bill Gates
AMSTERDAM - De 77-jarige IKEA-oprichter, Ingvar Kamprad, is volgens het Zweedse tijdschrift Veckans Affarer de rijkste man van de wereld. Kamprad zou inmiddels een vermogen hebben van 400 miljard Zweedse kronen (46 miljard euro). Bill Gates heeft 'slechts' een vermogen van 47 miljard dollar (39 miljard euro).
De dollar is het afgelopen jaar tegenover andere valuta in waarde gedaald, daardoor passeerde de Zweed Microsoft-oprichter Gates.
Alhoewel Kamprad nu de rijkste man van de wereld is, blijft hij zuinig. Hij woont wel in Zwitserland om fiscale redenen, maar hij reist altijd economy class. Luxe betekent voor hem een fietsvakantie in Zweden samen met zijn vriend, Erling Persson, de oprichter van de kledingketen H&M.
IKEA ontkent echter dat Kamprad de rijkste man op aarde is. Volgens IKEA-woordvoerster Marianne Barner wordt de vergissing vaker gemaakt. Het is volgens haar volkomen onjuist alle bezittingen van de onderneming aan Kamprad toe te rekenen. Ingvar Kamprad is niet de eigenaar van IKEA. Ingvar heeft het concern in 1982 geschonken aan de Nederlandse Stichting INGKA Foundation, zei zij.
Roekoe, roekoe!quote:Op zondag 4 april 2004 19:49 schreef WebForce het volgende:
[..]
En anders kan ik het proberen!
Ikea Duiven
binnenkortquote:Op maandag 5 april 2004 22:21 schreef sefer het volgende:
Weet iemand of ze bij de Ikea ook loveseats verkopen?
De toif is totquote:Op maandag 5 april 2004 22:31 schreef Allan24 het volgende:
Roekoe, roekoe!
Anders heb je de garantie nog!quote:Op maandag 5 april 2004 14:35 schreef Que-Pasa het volgende:
Ben van plan om de Ektorp bank te gaan kopen, maar nu hoorde ik van iemand dat er na een tijd veertjes doorheen gaan prikken
er zitten landvogelveren in geloof ik........is dit nu echt zo???
quote:Op maandag 5 april 2004 22:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Roekoe, roekoe!
oeh leuk!!! mooi geworden die nieuwe marketplacequote:Op maandag 5 april 2004 23:10 schreef WebForce het volgende:
Eindelijk klaar met de verbouwing
Wennen! Maar BA50 is groter geworden, mijn afdeling dus. We hebben dequote:Op maandag 5 april 2004 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
oeh leuk!!! mooi geworden die nieuwe marketplace
binnenkort maar weer eens langs ga dan, 2e paasdag ofzo
Was bij ons eerst op Accentenquote:Op maandag 5 april 2004 23:38 schreef Allan24 het volgende:
Kaarsen enzo horen toch gewoon op BA50? (Of ben ik het gewoon gewend... heb alleen in Hengelo, EIndhoven en Breda gewerkt.)
Accenten??? De cookshop dus...quote:Op maandag 5 april 2004 23:45 schreef WebForce het volgende:
Was bij ons eerst op Accenten
Sja, vraag mij ook niet waarom, maar ik zit nu mooi met die luchtquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Accenten??? De cookshop dus...
daar ga je toch ook geen kaarsen bij plaatsen
[afbeelding]
maar ook met de omzet van sommige top30 artikelenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:37 schreef WebForce het volgende:
Sja, vraag mij ook niet waarom, maar ik zit nu mooi met die lucht!
open deur...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:01 schreef groningerstudent het volgende:
Of zijn wij nou zo'n aparte vestiging ofzo![]()
Denk al: wat tocht het hier...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:37 schreef Allan24 het volgende:
[..]
open deur...
nieuwe vestiging is straks ook nieuwe internationale standaard quaquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:01 schreef groningerstudent het volgende:
Kaarsen enzo is bij ons toch ook echt Accenten hoor. BA50 is bij ons Posters/Lijsten, Potten/Planten en Activiteiten (waaronder AOS dus ook). Rest is gewoon BA9, dus Accenten.
Of zijn wij nou zo'n aparte vestiging ofzo![]()
in ieder geval wel dit kalenderjaar: verhuizing groningen en opening haarlemquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:32 schreef groningerstudent het volgende:
Da's waar. Maar dat wordt geloof ik niet eerder dan begin van het volgende FY.
vestiging groningen zat eigenlijk al vanaf het begin te krap in haar jas,quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:38 schreef Que-Pasa het volgende:
verhuizing groningen?
Eerst zien, dan geloven. Terrein waar we heen gaan is nu een P+R terrein en ik zie eerlijk gezegd op z'n minst de komende twee maanden nog geen paal de grond ingaan (en d'er gaan er behoorlijk wat in). P+R terrein is trouwens ook nog steeds open wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
in ieder geval wel dit kalenderjaar: verhuizing groningen en opening haarlem
Helaas ben ik dat feest misgelopenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:44 schreef Allan24 het volgende:
Ik hoorde juist van de week dat Haarlem is uitgesteld naar het eerste halfjaar van 2005 (halverwege FY05 dus) wegens onvoorziene problemen bij de bouw/inrichting.
Het leek mij ook al heel wat om in zo'n grote feesthaleven een etage erbij te proppen zonder de hele constructie te moeten veranderen.
Ik sprak laatst een aantal collega's uit Grunn toen ik voor iSell in Amsterdam was, en die waren er ook erg sceptisch over dat het allemaal zou goedkomen. Ik hoorde wel dat Ikea iig op een reeds bepaalde datum uit het huidige pand moest zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:43 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Terrein waar we heen gaan is nu een P+R terrein en ik zie eerlijk gezegd op z'n minst de komende twee maanden nog geen paal de grond ingaan (en d'er gaan er behoorlijk wat in). P+R terrein is trouwens ook nog steeds open wat dat betreft.
Ik weet alleen niet meer wat er nou over gezegd was. In mijn gedachte staat bij dat deze zomer de eerste paal de grond ingaat en dat ie dan pakweg 10 maanden later opgeleverd word. Maar ja, dat zou ik moeten navragen.
Ah, je was er ook. Was inderdaad errug gezellig...quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:44 schreef Allan24 het volgende:
Ik hoorde juist van de week dat Haarlem is uitgesteld naar het eerste halfjaar van 2005 (halverwege FY05 dus) wegens onvoorziene problemen bij de bouw/inrichting.
Het leek mij ook al heel wat om in zo'n grote feesthaleven een etage erbij te proppen zonder de hele constructie te moeten veranderen.
jullie zitten in een tent???quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:45 schreef WebForce het volgende:
Wij zijn net ook verbouwt, dus dan zal het zeer waarschijnlijk ook in Groningen gaan gebeuren.
Nog 2 weken dan zijn we eindelijk van die rottent af
Jammer dat je er niet bij wasquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:46 schreef WebForce het volgende:
[..]
Helaas ben ik dat feest misgelopen
Volgend jaar een IKEA-party-meet?
Duiven had wel gewonnen
Ja!quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
jullie zitten in een tent???
*Afdeling magazijn meldt zich hier afquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:49 schreef Allan24 het volgende:
ben zo goed als nuchter geweest de hele avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |