abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16980455
Ik ben vandaag weer even naar de Ikea geweest en snap niet waarom anderen er altijd zo minderwaardig over doen. OK, sommige spullen zijn idd van wat mindere kwaliteit, maar als je iets meer wilt betalen, kun je ook daar goed spul vinden.

75% van mijn huidige inrichting komt van de IKEA, maar dat komt ongetwijfeld ook doordat hij in mijn woonplaats zit. Ik heb een IKEA bed, bureau en -stoel, een boekenkast, soort wandmeubel en bank .

Oh en wat ze altijd zeggen dat je schroefjes e.d. tekortkomt bij zelfmontage, daar heb ik persoonlijk nooit last van gehad. .

zaterdag 7 februari 2004 @ 20:38:40 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_16980496
mijn hele kamer is ikea op de klerenkast na.
De hoogslaper wiebelt alleen teveel, maar dat komt omdat ik hem niet aan de muur kan vastmaken en het maakt bij het wiebelen het onvermijdelijke piep-kraakgeluid.
pi_16980536
Ik heb ook een kamer met een hoog ikea gehalte!
Ik vind die zalmpastatubes trouwens ook errug goed van het zweeds winkelstukje! En de kruisbessenjam
pi_16980572
Wij hebben boxsprings van Ikea, wandmeubel en nog wat kleinere dingen .
pi_16980988
same here, het is zeker niet slecht als ik kijk wat ik moet betalen ervoor!

pas 1x probleem gehad, was een balk voor mijn bed wat niet goed voorgeboord was... maar geen probleem, meteen kunnen omwisselen, dat bed was 250¤, was laatst in een beddenwinkel en daar zelfde bed (ongeveer) voor 600¤ en nee ikea had niet nagemaakt, dat bed was nieuwe collectie 2004 terwijl ik mijn bed al in oktober gekocht heb

zaterdag 7 februari 2004 @ 20:56:52 #6
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_16981087
Ik ga graag naar de Ikea al is het alleen maar om daar te eten
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_16981176
ik ben woensdag ook naar IKEA geweest.
IKEA is cool
pi_16981203
Ik heb ook veel van Ikea, de spullen zijn redelijk en niet te duur.
Maar de reden dat ik er een hekel aan heb is omdat het zo'n klote winkel is. Razend druk, lange rijen en bij de service balie mag je ook lekker lang wachten.
Als je snel iets wilt halen moet je eerst door de winkel, de layout is zodanig dat je eerst door het hele doolhof heen moet lopen, en zelfs met de shortcuts ben je daar al een kwartier mee zoet. En dan bij het afrekenen moet je een half uur in de rij staan. Zelfs als het niet druk is, want dan hebben ze maar 1 of 2 kassa's open.
I don't do windows and don't start before nine.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:00:39 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16981207
Ik slaap op een heerlijk IKEA-bed, mijn boeken staan in een IKEA-boekenkast, we hebben een IKEA-kleed en ik zit nu op een IKEA-stoel. Natuurlijk verkopen ze er hele toffe dingen, voor heel weinig geld, dat is heel positief. Toch vind ik dat je af en toe moet combineren met meubels en design uit andere winkels, omdat je huis anders net een IKEA-bouwdoos lijkt en het weinig origineel is.
Juist die details uit andere zaken geven dan sfeer aan zo'n kamer. Dat ontbreekt helaas soms een beetje aan IKEA-spullen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:02:38 #10
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16981280
Ik woon nu tussen de gratis afdankertjes, zoals het de echte alleenwonende hetero man betaamt .

Maar ik ben al aan het sparen voor de IKEA, want mocht ik ooit nog eens samen gaan wonen, dan weet ik al hoe laat het is .

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_16981281
Ik/we heb/-en nog niet zoveel van Ikea. Ik heb één wandkast voor m'n DVD's en video's. Verder heb ik wel wat kleinere dingen, cd-rekjes, fotolijstjes, etc. En over een maand gaan we samenwonen, dan komt er een 2-persoons-burea bij

De Ikea roeleert Ze hebben leuke spullen voor niet belachelijk veel geld. Ik denk dat er de komende paar jaar nog wel meer van Ikea bij gaat komen

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16981349
Oh en wat die ontbrekende schroefjes betreft, daar heb ik ook nog nooit last van gehad. Maar ik werk als postbezorger, en heb eens een zakje schroefjes moeten bezorgen, met een excuusbriefje dat ze er niet meteen bij zaten. Niet ideaal natuurlijk, maar ze lossen het dan dus toch nog wel op

En ik heb ook een kledingkast van Ikea, was ik even vergeten

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16982474
In me woonkamer is niets van ikea, maar in me slaapkamer wel het meeste.

Ben net verhuisd en afgelopen tijd wat meubelboulevards afgeweest, na de prijzen die je daar ziet echt niet normaal. Heb ik echt iets van ga ik niet betalen hoor voor een simpele tafel. Bij ikea hebben ze gewoon leuke dingen voor leuke prijs.

Nu wel weer paar x bij ikea geweest afgelopen tijd. En heb het ideale tijdstip gevonden. 6 uur s avonds, is toch iedere avond, koopavond.

Kon iedere x zo doorlopen bij de kassa!!!! ben een x overdag geweest en toen kon ik gelijk 45 min in de rij staan

zaterdag 7 februari 2004 @ 22:24:04 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16983958
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:04 schreef texelonia het volgende:
Oh en wat die ontbrekende schroefjes betreft, daar heb ik ook nog nooit last van gehad. Maar ik werk als postbezorger, en heb eens een zakje schroefjes moeten bezorgen, met een excuusbriefje dat ze er niet meteen bij zaten. Niet ideaal natuurlijk, maar ze lossen het dan dus toch nog wel op

En ik heb ook een kledingkast van Ikea, was ik even vergeten

Ik heb juist altijd schroefjes over
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_16984102
Bed, boekenkasten en eetstoelen van Ikea.
Gewoon dat onbehandelde spul kopen, dan kun je er zelf nog van alles aan doen wb beits of verf.

Ik vind dat ze heel origineel spul hebben, zeker voor kinderkamers, dus binnenkort maar weer eens die kant op en...in de ballenbak, joepie!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_16984161
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik kom ze de laatste tijd juist tekort bij IKEA .
Laatst moest ik zelf nog een gat in een bed boren voor zo'n dwarspin.

Voor de rest goed spul bij IKEA.

123
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2004 @ 22:31:16 #17
862 Arcee
Look closer
pi_16984190
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind dat ze heel origineel spul hebben
Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_16984218
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:31 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, en daar staan je dan met je rete-originele spul voor de kassa samen met 34 andere mensen die dat zelfde spul kopen.

Kassa 24 welteverstaan, hoe origineel .
123
pi_16984239
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:31 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik wil best design-spul kopen, als jij het verschil betaalt?

En ik heb lekker ook nog een leren bank van Ikea.

pi_16984306
Ik heb een ikea bed, en deze kast:

[Dit bericht is gewijzigd door Toeps op 07-02-2004 22:36]

pi_16984319
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:

[..]

design-spul is ook niet origineel hoor, 't wordt alleen in lagere getale geproduceerd waardoor de schaarste de prijs opdrijft.
IKEA heeft gewoon modern acceptabel spul en dat is best mooi spul.

Echt originele spullen kan je het beste in het buitenland halen (als je hier in NL tenminste de blits wil maken met je zeldzame meubeltjes) .

123
pi_16984366
Beter teveel dan te weinig schroefjes iig. En ik heb altijd zin om in bed te duiken als ik daar langs de dekbedovertrekken loop. Hoewel vandaag het aanbod een beetje summier was.

En ze hebben mooie professionele bureau's die ik wil hebben die ik eik niet nodig heb. .

zaterdag 7 februari 2004 @ 22:39:05 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16984445
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef Toeps het volgende:

[afbeelding]

Die heb ik ook

Wat ik wel als klacht heb, is dat hij niet echt dikke boeken kan houden: hij zakt bij mij in 't midden 'n beetje door

pi_16984490
Het leukste aan IKEA is dat het uit Zweden komt. En toen ik nog Zweeds studeerde (jaja, die mensen bestaan echt ) kwam ik er tot mijn grote verbazing achter dat in de showroom boekenkasten staan, die dus blijkbaar wel in elkaar kunnen met alle schroefjes uit het pakket(of zouden ze stiekem schroefjes uit andere (onze) dozen pakken, waardoor er bij de gemiddelde IKEA-koper te weinig schroefjes inzitten? *idee* ). Hoedanook, toen ik klaar was met het oplossen van het eeuwige schroefjes-tekort bij IKEA-kopers, kwam ik erachter dat er dus in die (hele) boekenkasten boeken staan, die ook daadwerkelijk Zweedstalig zijn Mijn dag kon niet meer stuk en tot irritatie van mijn mede-IKEA-kijkers/kopers bleef ik dus die dag bij elke boekenkast 10 minuten staan...

[Dit bericht is gewijzigd door SaintMary op 07-02-2004 22:42]

En dat is mijn mening
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2004 @ 22:41:05 #25
862 Arcee
Look closer
pi_16984501
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:

IKEA is okee, hoor.

Wat ik zei geldt eigenlijk voor vrijwel elke zaak. Het is erg moeilijk iets te vinden dat vrijwel niemand anders heeft.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_16984504
Wij hebben thuis ook veel spullen van de IKEA

Die Zweedse Gehaktballetjes zijn echt lekker trouwens

pi_16984584
Ik heb nou op TV al een paar keer bankstellen gezien waarvan ik dacht: Hee, ikea-bank! Je weet wel die ene, ik ben de naam effe kwijt, oh ja, Klippan. Ik zie alleen bij iedereen dat die hoezen altijd gekreukeld zijn. Lijkt me 3x niks.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2004 @ 22:44:07 #28
862 Arcee
Look closer
pi_16984594
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:39 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik wel als klacht heb, is dat hij niet echt dikke boeken kan houden: hij zakt bij mij in 't midden 'n beetje door
Waarom denk ik bij die laatste zin nou eerder aan dat bed dan aan die kast?
pi_16984603
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

IKEA is okee, hoor.

Wat ik zei geldt eigenlijk voor vrijwel elke zaak. Het is erg moeilijk iets te vinden dat vrijwel niemand anders heeft.

Ik heb dat probleem eigenlijk niet zo.
Ik kom bij aardig wat mensen over de vloer, en heb tot nu toe 1x iets gezien wat ik ook had, nl die bank, maar dan in een andere kleur.
Dan heb ik het over meubels die er echt toe doen, he, niet een Smeurebreure-wandrekje dat gewoon gemeengoed is geworden zodat het niet eens meer opvalt.

Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.

zaterdag 7 februari 2004 @ 22:45:50 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16984645
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik kom bij aardig wat mensen over de vloer, en heb tot nu toe 1x iets gezien wat ik ook had, nl die bank, maar dan in een andere kleur.
Dan heb ik het over meubels die er echt toe doen, he, niet een Smeurebreure-wandrekje dat gewoon gemeengoed is geworden zodat het niet eens meer opvalt.

Hoewel iedereen die ik ken met kleine kinderen wel die hele plastic serie bloemenbordjes/bakjes/bekertjes heeft.

Nou, ik kwam bij m'n schoonzus en zei meteen: hey, kleed van IKEA! en ook haar bank bleek dezelfde te zijn als onze oude, maar dan in een andere kleur
pi_16984664
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef funmaster het volgende:

Wel met lingonsylt (=die jam) eten heh!
En dat is mijn mening
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:46:35 #32
34400 PietF
Captain Obvious
pi_16984666
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:41 schreef funmaster het volgende:

*onthoudt*

Mijn spul is ook bijna allemaal zelfbouw en IKEA meuk, maar zodra ik iets 'vasters' neem qua woning komt er ook wat duurzamer spul in te staan, ik ben niet zo weg van spaanplaat.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2004 @ 22:47:55 #33
862 Arcee
Look closer
pi_16984700
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:

In de praktijk valt het best mee, ja, maar als je bewust iets zoekt waarvan je hoopt dat niemand anders het heeft, dan merk je al snel dat veel zaken toch hetzelfde verkopen. Van ver halen, dus.
pi_16984705
Hee, mijn bed is uit de collectie.
pi_16984783
Voilgens mij hebben heeel veel mensen die Expedit-kast (gelukkig de houtkleurige, ik heb de witte), en de CD-rekjes voor aan de muur genaamd Benno. En die Klippan-bank, en de 6 gekleurde plastic bekertjes.
pi_16984860

Hier word je toch helemaal blij van? Ik wil zo weer kind zijn. Vooral die bladeren boven het bed. Gaaaf!

En deze:

Megastoer! Ik ben alleen bang dat mijn plafond het niet houdt...

Deze heeft ook iedereen, de Mammut serie.

pi_16984902
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
Hee, mijn bed is uit de collectie.
Misschien ben je dan toch wel stiekum de enige die er 1 van dat model heeft. .
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:57:08 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16984933
Ja, de kindjes hier eten elke avond hun eten op die stoeltjes. Eerst hadden ze allebei een andere kleur, maakten ze altijd ruzie wie er op de paarse mocht zitten dus hebben we er nog maar een paarse bijgekocht.
Nu ik erover nadenk: we hebben ook 2 dvd-rekjes van IKEA en we computeren hier allebei vanachter een IKEA-meubeltje (ik had helaad weinig geld voor een groot, stoer bureau en het moest zoiezo niet al te overheersend zijn hier in de huiskamer)
  zaterdag 7 februari 2004 @ 22:57:37 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16984938
Ik heb maar 1 meubelstuk van Ikea, zo een Pixar bureau lamp.

Heb meubels verder van InterLübke, en bank en stoel van Leolux.

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_16984959
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:57 schreef SEMTEX het volgende:

Nu ik erover nadenk: we hebben ook 2 dvd-rekjes van IKEA en we computeren hier allebei vanachter een IKEA-meubeltje

Krijg nou wat... ik ook. Dit is inderdaad ook een ikea computer-rek.
pi_16985022
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:55 schreef Modus het volgende:

[..]

Misschien ben je dan toch wel stiekum de enige die er 1 van dat model heeft. .

Denk het niet, en ik zag hem nog voorbij komen als bed van Adam en Rachel in Cold Feet.

En deze ga ik voor de shmoopies kopen:

Lekker gooiend en smijtend je kamer opruimen, wat een uitvinding!

† In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 05:17:13 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16992031

Net een hele zwik Billy's gehaald bij de IKEA. Metallic-grijs, niks mis mee vind ik zelf. Wél studeerkamertje, beneden heb ik niks van IKEA, behalve onderzetters.

Waar wél iets mis mee is, is het winkelen op zich bij de IKEA. Denk je op een doodgewone maandagmiddag even snel te shoppen, mooi niet dus, dat dachten 5.000 anderen kennelijk ook. Wanneer je er ook komt, vrijwel geen parkeerplaatsje vrij.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_16993569
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:54 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Deze heeft ook iedereen, de Mammut serie.
Die had ik vroeger ook
  zondag 8 februari 2004 @ 14:09:57 #44
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_16998222
Ik heb een boekenkast(en?) nodig, en ik ben overal geweest, maar ik ben bang dat ik toch, a la Cynix, ga eindigen met 1 of 2 Billy's. Ook metallic grijs dus. O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?

Zijn er dan nergens anders betaalbare boekenkasten te vinden?! *wanhoop* (die overigens geen Billy-kloon zijn...)

'Nuff said
pi_16998469
hm, ik heb 2 lack kasten van Ikea ( diegene die je rechtop en liggend met wieltjes kunt gebruiken, ik heb het laatste 2 boven op elkaar)
Een kledingkast, bed, schapenvel, bureaulamp, hanglampen en euh dat was het volgens mij.

In combinatie met 2e hands bank van de kringloop, en andere meubels valt t Ikea gehalte best mee

zondag 8 februari 2004 @ 14:22:23 #46
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_16998749
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:09 schreef Doffy het volgende:
Ik heb een boekenkast(en?) nodig, en ik ben overal geweest, maar ik ben bang dat ik toch, a la Cynix, ga eindigen met 1 of 2 Billy's. Ook metallic grijs dus. O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?

Zijn er dan nergens anders betaalbare boekenkasten te vinden?! *wanhoop* (die overigens geen Billy-kloon zijn...)

wat isser mis met Billy's
supergoedkoop (zelfs goedkoper geworden dit jaar) en stevig en veel kleurtjes, waarvan metallic toch echt wel de lelijkste is

het Bonde systeem van IKEA gebruik ik als (boeken)kast systeem

zondag 8 februari 2004 @ 14:24:41 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16998874
quote:
Op zondag 8 februari 2004 05:17 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]

Net een hele zwik Billy's gehaald bij de IKEA. Metallic-grijs, niks mis mee vind ik zelf. Wél studeerkamertje, beneden heb ik niks van IKEA, behalve onderzetters.

Waar wél iets mis mee is, is het winkelen op zich bij de IKEA. Denk je op een doodgewone maandagmiddag even snel te shoppen, mooi niet dus, dat dachten 5.000 anderen kennelijk ook. Wanneer je er ook komt, vrijwel geen parkeerplaatsje vrij.

He zieniks, wat heb je daar eigenlijk in die boekenkasten staan?
Tijdschriften? Strips? LPs?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_16999105
Billy's zijn relaxed . Ik heb zelf een bureau een klok, een lamp of 2, wat lijsten, een ladenkast, een stoel (poang) en een kleed van Ikea. Dat kleed heeft alleen geloof ik bijna iedereen .

† In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 14:41:06 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16999391
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:09 schreef Doffy het volgende:
O Cynix, btw, bij mijn Ikea waren de witte Billy's in de "aanbieding" voor. Gold dat ook voor de metallic grijze?
Eeh, die kasten kostten geloof ik 49E per stuk, bovenstukkies á 29E en hoekkast was iets duurder. Best betaalbaar dus.

En ook niet lelijk btw.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zondag 8 februari 2004 @ 14:42:01 #50
27698 Doffy
pi_16999421
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:15 schreef Ils het volgende:
hm, ik heb 2 lack kasten van Ikea ( diegene die je rechtop en liggend met wieltjes kunt gebruiken, ik heb het laatste 2 boven op elkaar)
Een kledingkast, bed, schapenvel, bureaulamp, hanglampen en euh dat was het volgens mij.
Lack'jes zijn ! Ik heb ze als nachtkastje, en als plantentafeltjes En dat ovor EUR 9,90!
'Nuff said
  zondag 8 februari 2004 @ 14:43:02 #51
27698 Doffy
pi_16999451
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:22 schreef onetouch het volgende:
wat isser mis met Billy's
supergoedkoop (zelfs goedkoper geworden dit jaar) en stevig en veel kleurtjes, waarvan metallic toch echt wel de lelijkste is
Werd jou iets gevraagd?
'Nuff said
  zondag 8 februari 2004 @ 14:45:08 #52
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_16999530
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:43 schreef Doffy het volgende:

Werd jou iets gevraagd?

[zweeds modus]
nöken?
[/zweedse modus]

berken is wel okeej dus!

† In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 14:47:08 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16999614
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
He zieniks, wat heb je daar eigenlijk in die boekenkasten staan?
Tijdschriften? Strips? LPs?
Vooral boeken van werk, computerboeken, autoboeken, stripboeken, heel veel tijdschriften, ordners met rommel, foto-albums, schoolboeken en last but not least nog wat leesboeken.
  zondag 8 februari 2004 @ 14:47:38 #54
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_16999626
mijn IKEA bank:

pi_16999677
Bij de Ikea hebben ze altijd lekkere broodjes .
  zondag 8 februari 2004 @ 14:57:30 #56
27698 Doffy
pi_16999938
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:47 schreef onetouch het volgende:
mijn IKEA bank:

[afbeelding]

Mooie bank!

om te nøken

'Nuff said
  zondag 8 februari 2004 @ 15:01:04 #57
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17000053
IKEA! Ik word altijd blij van de kinderkamertjes aldaar. Met van die heerlijk foute vrolijke kleuren. Brings out the child inside.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zondag 8 februari 2004 @ 15:21:42 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17000722
quote:
mijn IKEA bank:

[afbeelding]

Geen hangbank: afgekeurd
  zondag 8 februari 2004 @ 16:00:40 #59
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17001925
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:21 schreef SEMTEX het volgende:

Geen hangbank: afgekeurd

de bank is megaaaaadiep dus kussentjes aan de zijkant of van de bank af en het is een super*plof*bank
pi_17002066
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:01 schreef NiNi het volgende:
IKEA! Ik word altijd blij van de kinderkamertjes aldaar. Met van die heerlijk foute vrolijke kleuren. Brings out the child inside.
Psies!
  zondag 8 februari 2004 @ 16:40:54 #61
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_17002955
Inderdaad, TS. Ik heb in Enschede een bureau staan dat echt goed degelijk is, niks mis mee. De prijs was er dan ook wel naar maarja, met lowbudgetproducten vooraan zetten krijg je ook een effect dat mensen dat nemen en daarover klagen.
pi_17003168
zelf ook veeeeeel ikea spul op mijn kamer Bed, Stoel, eettafel (voor de computer) een billy als werk bureau, 2 krukken, en een bureau en nog een boekenkast...

mijn stoel is overigens de meest über relaxde stoel die ik voor 90 euro heb gekocht als je helemaal van je home cinema wil genieten heb je hier de ingredienten:

men neme
1x

de Lillberg (kleine berg) met schommelfunctie deze heeft een verstelbare rugleuning en een heel erg lang zitkussen zodat je benen perfect ondersteund zijn. verder kan je hem ook nog helemaal plat gooien als je echt wil chillen

dan ga je een paar paden verder en loop je langs de krukken...
daar koop je:
2x

de Frosta. deze zijn ter assistentie van je voedsel en voeten. eentje naast de stoel voor het voedsel en drank, en eentje voor je voeten om de zit beleving beter te maken

lang leve de IKEA

2825cc Single Turbo Beast
pi_17003414
Ik vind die namen ook altijd zo leuk.

Kryp, heet deze.
Creepy is hij ook.

Giftig

Klappa, uitklapbare boerderij.

pi_17009666
Die uitklapbare boerderij is heel mooi, maar wel een beetje prijzig geloof ik.
  zondag 8 februari 2004 @ 23:45:58 #65
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17016471
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:28 schreef schatje het volgende:
Die uitklapbare boerderij is heel mooi, maar wel een beetje prijzig geloof ik.

¤ 35,- is toch geen geld voor dit authentiek hollandse speelgoed
een playstation 2 spel kost meer

pi_17017386
ooooooooooohhhhh ik wil die boerderij!!!!
pi_17017800
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:34 schreef Toeps het volgende:

[afbeelding]

Hé die heb ik ook!
In mijn huisje heb ik ook heel veel IKEA-spulletjes staan.
Ook al mijn lampen komen van de IKEA.
Ik vind het leuk spul voor weinig geld!
Zeg nooit: "Dat doe ik FF!"
pi_17020262

Dit is de Bialitt, mijn ladekast!

pi_17020295
quote:
mijn IKEA bank:

[afbeelding]

Oh die wil ik ook gaan kopen! Hoe bevalt ie? Ik heb er bij de Ikea een paar keer ingezeten en hij zat zooo lekker!
pi_17021192
Hier ook een IKEA-freak (mijn vriend gelukkig ook), onze collectie:
- lampen
- stoelen
- ladenkast
- klerenkast
- servies
- vazen, schalen, mandjes en andere hebbedingetjes
- boekenkast
- schoenenrekje
etc...

Gelukkig ligt de dichtst bijzijnde IKEA een dik half uur rijden weg, anders ging ik iedere week

pi_17021406
Jammer dat al die Ikea-spullen Made-in-China zijn. Weg Zweeds löresmöre-gevoel
pi_17021557
Hoewel ik aardig wat ikea spullen hier heb staan, waar ik erg tevreden over ben, toch ook even een klein nadeel:
Een paar maanden geleden heb ik namelijk een ikea be gekocht. Mijn vader ging dit in elkaar zetten maar er zat geen handleiding bij! Nu heeft mijn vader het bed dus op zijn gevoel in elkaar gezet. Goed gelukt volgens mij, maar aan toen hij klaar was bleken er 4 grote, lange ijzeren stukken over te zijn! We hadden echtg geen idee waar die dan zouden moeten zitten... Dus hebben we het zonder die onderdelen gedaan!
Ook al lijkt mijn bed wel stevig... ik ben toch een beetje bag dat ik er op een dag achter kom waarom we 4 onderdelen over hadden...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 9 februari 2004 @ 12:08:12 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17023911
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:45 schreef onetouch het volgende:

[..]

[afbeelding]

¤ 35,- is toch geen geld voor dit authentiek hollandse speelgoed
een playstation 2 spel kost meer

Wat lief
pi_17026028
quote:
Op maandag 9 februari 2004 10:09 schreef Lotjeb het volgende:
Hoewel ik aardig wat ikea spullen hier heb staan, waar ik erg tevreden over ben, toch ook even een klein nadeel:
Een paar maanden geleden heb ik namelijk een ikea be gekocht. Mijn vader ging dit in elkaar zetten maar er zat geen handleiding bij! Nu heeft mijn vader het bed dus op zijn gevoel in elkaar gezet. Goed gelukt volgens mij, maar aan toen hij klaar was bleken er 4 grote, lange ijzeren stukken over te zijn! We hadden echtg geen idee waar die dan zouden moeten zitten... Dus hebben we het zonder die onderdelen gedaan!
Ook al lijkt mijn bed wel stevig... ik ben toch een beetje bag dat ik er op een dag achter kom waarom we 4 onderdelen over hadden...
Dan bel of mail je even met IKEA, en vraag je of ze de handleiding op kunnen sturen. Want stel dat ie over een week in elkaar stort, dan zorgt dat voor een garantieprobleem ivm 'montagefout'
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 9 februari 2004 @ 13:32:33 #75
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_17026263
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:58 schreef Toeps het volgende:
Ik vind die namen ook altijd zo leuk.

[afbeelding]
Kryp, heet deze.
Creepy is hij ook.

Die heb ik ook!

Ook veel ikea-keukenhulpjes, zijn ideaal; appelboor waarmee je tegelijkertijd ook partjes appel kunt maken, trechtertjes en maatbekers enzo. En natuurlijk de overmijdelijke Benno (cd-rek) en Ludde (schapevachtje). Bij de Benno's hadden we heel veel schroefjes over.

Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_17026484
Ik heb twee witte Billie's van Ikea (boekenkast) waarvan 1 met glazen deuren (ook van Ikea) waarin voor de helft boeken staan en de ander helft mijn 40 modelauto's. Het zijn echt goede stevige kasten en lelijk zijn ze ook niet. (en heel makkelijk inelkaar te zetten)
  maandag 9 februari 2004 @ 13:47:00 #77
71048 Tokay
makes your day!
pi_17026616
Ik ben helemaal verzot op de Klippan!
Ik heb al op veel banken gezeten (de meeste stukken duurder), maar deze eenvoudige, stevige, functionele en tijdloze bank van Ikea zit gewoon het allerlekkerst.

Er staan er drie in mijn woonkamer (gewoon met een katoenen, gebroken witte hoes als bekleding).

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_17027489
Zaterdag gekocht: een eettafel, bureau Anton, de onvermijdelijke Benno CD-rekken, een TV-meubel, een boekenkast met glazen deuren, dekbedden, dekbedhoezen en nog een zooi handel. En dat voor minder geld dan dat m'n kick-ass stoel heeft gekost! Ge-wel-di-ge zaak.

Leuk dat de Zweedse gehaktballetje nu ook in ingevroren staat te koop zijn!

Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 9 februari 2004 @ 14:36:40 #79
39446 303
(C) Roland
pi_17028044
Wij hebben erg veel van Ikea, denk 60% van alle meubels. Fantastische winkel! Ga over 3 weken weer om wat meubeltjes te halen voor zolder.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  maandag 9 februari 2004 @ 15:08:55 #80
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17029017
quote:
Op maandag 9 februari 2004 07:51 schreef Flamey het volgende:

Oh die wil ik ook gaan kopen! Hoe bevalt ie? Ik heb er bij de Ikea een paar keer ingezeten en hij zat zooo lekker!

hij zit echt super!!! omdat ik vrij lang ben (1.93) en de bank lekker diep en lang is, kun je er heerlijk helemaal "in" zitten. ik heb de bank al een jaar trouwens, de nieuwe hoes heb ik in Duitsland gehaald, want deze kleur hebben ze niet in Nederland.
pi_17032829
Hmm.. wat heb ik allemaal van IKEA thuis... eens kijken.

Alfrede Antifoni Babbla Babord Bar Baren Benno Bits Bubblan Bumerang Burken Dokument Duga Fartyg Fenomen Fibbe Fjärran Flöte Förena Gåje Galej Gosa-Dåsa Gram Groggy Grundtal Gusle Heat Hemma Hutten Ingo Inlopp Ivar Kändis Knaster Komplement Koncis Kurage Lack Legitim Lock Mambo Markör Mysa-Måne Nominell Ore Öresund Orgel Original Pamp Pärlhyacint Petra Praktisk Praktnejlika Reda Rektangel Ribba Ringsjön Rörsele Saxån Sinnlig Slutlig Sprätt Tjabbe Torrdis Tove Trojka Vänern en Vreten

*adem haalt*

Er is best veel van IKEA bij mij thuis maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'

[Dit bericht is gewijzigd door Allan24 op 09-02-2004 17:21]

maandag 9 februari 2004 @ 17:27:20 #82
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17033025
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:20 schreef Allan24 het volgende:

Er is best veel van IKEA bij mij thuis maar ik ben niet voor niks 'Chef ballenbak'

mogen daar wéér mannen werken dan?
  maandag 9 februari 2004 @ 17:46:15 #83
54458 Guerreiro
't was zo stil...
pi_17033515
ik zeg zeker niet dat ikea verkeerd is, ik heb er zelf een week stage gelopen. Het is een zeer goede winkel als je iets goedkoper uit wilt zijn voor je spullen. heb zelf op het moment ook niet veel uit te geven.
er zit echter zeker wel verschil tussen IKEA en een duurdere interieur winkel (ik noem VOS maupertus in groningen)
kwaliteit is vele malen beter, service (is zeker ook belangrijk) en t ziet er een stuk beter uit.
en ik kan het weten, want ik ben bezig met mijn opleiding industrieel product ontwerpen :-P
...je kon een muis horen vallen
pi_17033587
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:27 schreef onetouch het volgende:

[..]

mogen daar wéér mannen werken dan?

Yep
  maandag 9 februari 2004 @ 17:50:56 #85
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17033635
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:49 schreef Allan24 het volgende:

Yep

you like you're job
  maandag 9 februari 2004 @ 17:59:16 #86
71115 Rnej
I walk the line
pi_17033860
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:48 schreef Ultimora het volgende:
zelf ook veeeeeel ikea spul op mijn kamer Bed, Stoel, eettafel (voor de computer) een billy als werk bureau, 2 krukken, en een bureau en nog een boekenkast...

mijn stoel is overigens de meest über relaxde stoel die ik voor 90 euro heb gekocht als je helemaal van je home cinema wil genieten heb je hier de ingredienten:

men neme
1x
[afbeelding]
de Lillberg (kleine berg) met schommelfunctie deze heeft een verstelbare rugleuning en een heel erg lang zitkussen zodat je benen perfect ondersteund zijn. verder kan je hem ook nog helemaal plat gooien als je echt wil chillen

dan ga je een paar paden verder en loop je langs de krukken...
daar koop je:
2x
[afbeelding][afbeelding]
de Frosta. deze zijn ter assistentie van je voedsel en voeten. eentje naast de stoel voor het voedsel en drank, en eentje voor je voeten om de zit beleving beter te maken

lang leve de IKEA

hmm ik heb 2 bioscoopstoelen in me kamer staan.. lijkt mij de ultieme home cinema experience.. maar kan aan mij liggen natuurlijk

wel vette spullen btw

pi_17034668
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:50 schreef onetouch het volgende:

[..]

you like you're job

één woord: woensdagmiddag

maar verder hoor

pi_17034886
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:20 schreef Allan24 het volgende:
Hmm.. wat heb ik allemaal van IKEA thuis... eens kijken.

Alfrede Antifoni Babbla Babord Bar Baren Benno Bits Bubblan Bumerang Burken Dokument Duga Fartyg Fenomen Fibbe Fjärran Flöte Förena Gåje Galej Gosa-Dåsa Gram Groggy Grundtal Gusle Heat Hemma Hutten Ingo Inlopp Ivar Kändis Knaster Komplement Koncis Kurage Lack Legitim Lock Mambo Markör Mysa-Måne Nominell Ore Öresund Orgel Original Pamp Pärlhyacint Petra Praktisk Praktnejlika Reda Rektangel Ribba Ringsjön Rörsele Saxån Sinnlig Slutlig Sprätt Tjabbe Torrdis Tove Trojka Vänern en Vreten

*adem haalt*

Slutlig?! Is dat een rode lamp of zo?
pi_17035485
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:40 schreef Toeps het volgende:

[..]

Slutlig?! Is dat een rode lamp of zo?

† In Memoriam † maandag 9 februari 2004 @ 19:15:39 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17035795
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:32 schreef Whiskers het volgende:
En natuurlijk de overmijdelijke Benno (cd-rek) en Ludde (schapevachtje). Bij de Benno's hadden we heel veel schroefjes over.
Zo'n Ludde heb ik ook gehad, lag mijn kat heel vaak op te slapen. :)Helaas verknoeid door de wasmachine, dom natuurlijk.
pi_17035997
Ikea
pi_17036815

^
^
^
En dit is mijn wekker, de klämman!
pi_17036886
Ik vind Ikea wel leuke winkel, ze bieden leuke spullen voor lage prijzen, zelfs heb ik 3 dekbedovertrekken van ikea en ook veel spullen in mijn kamer:Y en ze zijn wel heel sterk, ik heb Bangsund bed, Jerker(bureau) Rakke ladekast en ook garderobe kast:)
pi_17037347
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ook Maar m'n vader is er blij mee Die is gek op gereedschap, schroefjes, moertjes etc.
Ben net verhuisd en een groot deel van m'n geld is toch wel bij Ikea terechtgekomen...een Ikea-bed, -bank, -eetkamerstoelen, -TV-meubel, - dekbedhoezen, -kussens etc.
pi_17037960
dat jullie alle namen nog weten!!

Ik heb:

-bureau
-bureaustoel
-Vier vierkante tafeltjes
-Vier metalen kisten (passen daar prima onder)
-Vijf cd-rekjes aan de muur
-Klerenkast
-Twee plafondlampen
-Drie tafellampjes
-TV-standaard
-Staande lamp
-Grotere stoel
-Twee bloempotten
-Twee kleine opbergbakjes ook van metaal in een andere (Lundia) kast

best veel als ik het opsom! Lang leve IKEA!

pi_17040403
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zo'n Ludde heb ik ook gehad, lag mijn kat heel vaak op te slapen. :)Helaas verknoeid door de wasmachine, dom natuurlijk.

Een schapenvachtje in de wasmachine?

Cynix...

pi_17040688

* Toeps flieft is!

Als ik later kinders heb, dan krijgen ze een hele mooie ikea-kamer. Je zou er bijna kinderen voor nemen...

† In Memoriam † maandag 9 februari 2004 @ 21:42:46 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17041053
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:28 schreef shmoopy het volgende:
Een schapenvachtje in de wasmachine?

Cynix...

Ik weet het nu.
  maandag 9 februari 2004 @ 21:57:40 #99
3498 Barb
Graduated Fool
pi_17041703
Twee Ikea-boekenkasten, een Ikea-eettafel, een Ikea-berber, een Ikea-tafeltje, nog een Ikea-tafeltje, wat Ikea-lampen.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2004 @ 22:01:24 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17041861
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:57 schreef Barb het volgende:
Twee Ikea-boekenkasten...
Ook al aan de Billy's?
  maandag 9 februari 2004 @ 22:12:16 #101
3498 Barb
Graduated Fool
pi_17042337
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ook al aan de Billy's?
Nee jak, Billy vind ik niks.

Ik heb twee van deze:

When I rush it hits me
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2004 @ 22:15:56 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17042497
Ook wel mooi, maar was niet stevig genoeg voor mijn 3 ton aan boeken en tijdschriften.
  maandag 9 februari 2004 @ 22:51:40 #103
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17043953
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ook wel mooi, maar was niet stevig genoeg voor mijn 3 ton aan boeken en tijdschriften.
daarom staat er dus ook alleen een vaas met daarin een kaars in de kast
  maandag 9 februari 2004 @ 22:53:04 #104
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17044008

*mooie poster vindt*

maandag 9 februari 2004 @ 22:53:45 #105
16082 Wytze
...Confidential
pi_17044023
IKEA is gewoon goeie shit hoor

Mijn kantoor is ingericht met IKEA Kantoormeubelen en ben dik tevreden

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  maandag 9 februari 2004 @ 22:54:17 #106
3498 Barb
Graduated Fool
pi_17044038
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:51 schreef onetouch het volgende:
daarom staat er dus ook alleen een vaas met daarin een kaars in de kast
Precies, .
When I rush it hits me
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2004 @ 23:58:14 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17046333
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:53 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]

*mooie poster vindt*

Ja, die past er hier ook nog wel bij.
  woensdag 11 februari 2004 @ 11:13:42 #108
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17082275

meeeeega spiegel van 80 * 200 cm...

woensdag 11 februari 2004 @ 11:29:56 #109
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17082600
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:34 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
* Toeps flieft is!

Als ik later kinders heb, dan krijgen ze een hele mooie ikea-kamer. Je zou er bijna kinderen voor nemen...

Ook leuk bij IKEA: die lichtjes met vierkante symbooltjes. Bijv. een kopje koffie of een stopbordje.
  woensdag 11 februari 2004 @ 11:41:02 #110
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17082818
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 11:29 schreef SEMTEX het volgende:

Ook leuk bij IKEA: die lichtjes met vierkante symbooltjes. Bijv. een kopje koffie of een stopbordje.

of het stoplicht

pi_17083385
Deze monsters hangen bij ons aan de muur. Als je de lamp aandoet zie je die er veel te erg doorheen. Maar ja, is nog van de vorige bewoner.
pi_17083621
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:02 schreef Lemmeb het volgende:
Ik woon nu tussen de gratis afdankertjes, zoals het de echte alleenwonende hetero man betaamt .
Zo heel erg waar!

Bij de meeste van m'n meubels heb ik hooguit een vaag idee waar ze vandaan komen.

Ff denken
-woonkamer ouders
-openbare bibliotheek
-woonkamer studentenflat

Alleen een nieuw bed.

woensdag 11 februari 2004 @ 22:49:34 #113
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_17103365
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 11:13 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]

meeeeega spiegel van 80 * 200 cm...

Die ga ik ook halen voor mij nieuwe kamer.

Verder nog wat kleine spullen, alleen staan daar de juiste kleuren niet van op Ikea.nl, post nog wel eens een foto van het geheel.

pi_17103414
Oh, wat was dat pret zeg als we gingen. Dan ging ik in de ballenbak en dan was ik helemaal blij als ik eruit ging, want dan kreeg ik een kleurplaat het ging me altijd om de kleurplaat
Delivered without an information leaflet
  maandag 16 februari 2004 @ 23:58:20 #115
3185 Adelante
To let it go now
pi_17242756

kewl dekbedovertrek

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 18 februari 2004 @ 23:24:37 #116
3185 Adelante
To let it go now
pi_17300316
het IKEA tuinmeubel assortiment is binnen...

lichtgevende onderzetters voor buiten die oplichten in het donker in allerlei kleurtjes als je je glas er op zet

en lichtgevende blauwe libellen en een meeeeega parasol

laat de zomer maar beginnen

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 27 februari 2004 @ 14:24:01 #117
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_17393160
Ze hebben mijn rieten stoel niet meer in hun collectie
Dat is alles behalve leuk.
Dit is het broertje ervan:

Fauteuil met hoofdsteun: KARLSKRONA
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_17393708
heeft er misschien iemand ervaring met een laminaatvloer van ikea? Tis erg goedkoop vind ik, maar is het ook wat?
  vrijdag 27 februari 2004 @ 23:14:54 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_17402637
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 14:24 schreef Mukie het volgende:
Ze hebben mijn rieten stoel niet meer in hun collectie
Dat is alles behalve leuk.
Dit is het broertje ervan:

[afbeelding]

Fauteuil met hoofdsteun: KARLSKRONA

de tuin variant ligt ook heerlijk
pi_17402981
Ik heb zelfs een trapeze van Ikea op mijn slaapkamer hangen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_17405602
Ik heb nu een jaar Ikea Tundra laminaat liggen en het bevalt mij uitstekend!
pi_17409901
* Omkron zegt dat Ikea een wereldzaak is..!
pi_17441483
Ik heb nu zo'n 2 jaar laminaat van IKEA in m'n slaapkamer liggen en het bevalt prima!
  maandag 1 maart 2004 @ 14:32:21 #124
36485 DTM
Menace
pi_17443021
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 09:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb nu een jaar Ikea Tundra laminaat liggen en het bevalt mij uitstekend!
Ok, dan kan ik het met een gerust hart aanschaffen
pi_17469797
Ikea prima zaak hoor, heb 'n bed, kledingkast, kleed, bureaustoel, een stoel en nog een kast
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:38:19 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17470101
ik heb nog helemaal niks in me kamer staan van ikea

Maar van de week gaat het toch gebeuren.
Ik ga deze van de week 2X halen

Alles op m,n kamer is eigelijk antiek

nu zoek ik alleen nog een slaapbank.
Maar kan er geen 1 vinden die ik wil
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_17470300
iemand ervaringen met dit ding?

Mikael bureau, ziet er goed stevig uit, dus ik ben wel geïnteresseerd
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:19:22 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17472057
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:38 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nog helemaal niks in me kamer staan van ikea

Maar van de week gaat het toch gebeuren.
Ik ga deze van de week 2X halen

[afbeelding]

Alles op m,n kamer is eigelijk antiek

nu zoek ik alleen nog een slaapbank.
Maar kan er geen 1 vinden die ik wil
He, daar heb ik er ook 2 van. Maar die gaan naar mijn ex als hij een ander huis heeft, want ik vind ze toch niet zo mooi. Ik heb ze al zo'n jaar of 3 maar ze staan nooit aan. Doordat er 3 lampen in gaan zijn ze enorm fel! Ik heb er dus op dit moment maar 2 lampen in zitten, maar dan nog wordt ik er gek van.

Maar goed, veel plezier ermee!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:21:38 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_17472103

ziet er gewoon wat minder goedkoop uit
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:25:49 #130
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17472216
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:48 schreef HeyFreak het volgende:
iemand ervaringen met dit ding?

[afbeelding]

Mikael bureau, ziet er goed stevig uit, dus ik ben wel geïnteresseerd
Hardstikke goed spul!

Ik heb er zo'n 5 stuks ooit mogen opbouwen

* WebForce werkt bij IKEA ja
pi_17472406
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 23:25 schreef WebForce het volgende:

[..]

* WebForce werkt bij IKEA ja
collega

Welke vestiging? Gokje, 272? Ik 403
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:40:31 #132
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17472436
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 23:38 schreef Allan24 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 23:25 schreef WebForce het volgende:

[..]

* WebForce werkt bij IKEA ja </div></blockquote>[afbeelding] collega

Welke vestiging? Gokje, 272? Ik 403
2672

[ Bericht 0% gewijzigd door WebForce op 02-03-2004 23:44:56 (|:( 6 of 7 whatever :+) ]
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:41:14 #133
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17472444
Jij afdeling Smalland?

Ik vandaag voor het eerst op BA50, daarvoor ZMB
  Milf dinsdag 2 maart 2004 @ 23:55:13 #134
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17472644

check 1x

check 4x voor dvd's en games

check 1 x andere wielen ondergezet die geschikt zijn voor laminaat en we gebruiken hem als salontafel

check 27 vierkante meter laminaat voor in de huiskamer

check 2x in de badkamer opelkaar geplaatst

check 2x doen dienst als schemerlampjes naast het bed

check 2x beiden in woonkamer

genoeg plaatjes maar verder .. ingelijste poster van vuurtoren... bestek... diverse kanderlaars annex waxinelichtjeshouders... kroonluchter met kaarsen... vazen..glazen...kant en klaar gordijn.. fotolijstjes.... kranten/tijdschriftenhouder voor aan de muur...

dat was het wel geloof ik

daarbij het ik nog een gigaschoenenkast staan ( tja vrouw he ) maar die zit niet meer in de collectie...
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:09:02 #135
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_17472860
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 23:55 schreef nikky het volgende:

[afbeelding]
check 4x voor dvd's en games

Die heb ik ook, alleen dan in het wit/oranje. Dit worden tevens de twee kleuren die centraal staan in mijn nieuwe kamer.
pi_17472890
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 23:41 schreef WebForce het volgende:
Jij afdeling Smalland?

Ik vandaag voor het eerst op BA50, daarvoor ZMB ZBM
Service waaronder ook Småland ja, vanmiddag nog
En BA50 --> wa da ook weer? AOS? ja ja, inside-IKEA lingo!
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:23:01 #137
3185 Adelante
To let it go now
pi_17473100
BA50 is toch SOT?
pi_17473940
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef Adelante het volgende:
BA50 is toch SOT?
! Weet niet, 403 is nog niet zo lang open, moet nog wennen aan de BA-indeling
  woensdag 3 maart 2004 @ 01:59:52 #139
19018 Brennie
CCU nurse
pi_17474272
Dubbele post verwijderd.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_17474386
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef Adelante het volgende:
BA50 is toch SOT?
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 01:26 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding] ! Weet niet, 403 is nog niet zo lang open, moet nog wennen aan de BA-indeling
Lol, Ikea-code taal!
pi_17474401
ik houd van Ikea-potloodjes!!! Ook van de zweedze Muppets-kok
'~- You Can't Use What You Can't Abuse -~'
  woensdag 3 maart 2004 @ 08:54:13 #142
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_17475815
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 02:20 schreef Quingess het volgende:
ik houd van Ikea-potloodjes!!! Ook van de zweedze Muppets-kok
en Daim taart. hmmmmm
pi_17476418
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
het IKEA tuinmeubel assortiment is binnen
Wie heeft ervaring met het tuinmeubel assortiment?? Wij hebben nl. nieuwe nodig.

Heeft de IKEA trouwens ook goede dekbedden??
  woensdag 3 maart 2004 @ 11:00:27 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_17477290
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 09:56 schreef Koningin het volgende:

Wie heeft ervaring met het tuinmeubel assortiment?? Wij hebben nl. nieuwe nodig.

Heeft de IKEA trouwens ook goede dekbedden??
ik heb al jaaaaaaren donsen IKEA dekbed en die is echt goed!!!

tuinmeubel assortiment is wat beperkt meestal, maar wel mooi en veel hout.
deze week wordt de zomerfolder huis-aan-huis verspreid, dus als je geen
nee-sticker op je voordeur hebt kun je wat inspiratie opdoen
  woensdag 3 maart 2004 @ 11:21:24 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17477507
Daim! Yummy!
Ik vind die nieuwe ' Karlanda'-banken mooi. vooral de hoekmodellen. En ook precies de goede kleuren! Ik ga sparen!
pi_17477735
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 11:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik heb al jaaaaaaren donsen IKEA dekbed en die is echt goed!!!
Ik kan alleen op de site geen 1-persoonsdekbedden vinden....??? Beginnen bij 150x200

Tuinmeubelen had ik al gezien dat dat wat beperkt is. Ik ga lekker op de nieuwe folder wachten
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:16:58 #147
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17478384
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 23:21 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

ziet er gewoon wat minder goedkoop uit
Die staat hier ook
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:24:37 #148
3185 Adelante
To let it go now
pi_17478563
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 11:40 schreef Koningin het volgende:

Ik kan alleen op de site geen 1-persoonsdekbedden vinden....??? Beginnen bij 150x200
150 x 200 is toch éénpersoons
pi_17478852
IKEA is praktisch, mooi en design voor een normale prijs. Alleen dat je-en-jij taaltje van ze is een beetje te overdreven. En je moet natuurlijk niet op zaterdagmiddag om half vier er heen gaan. En je hebt je meubeltjes (meesta) meteen mee naar huis en hoeft niet te wachten op een vervoerder die alleen maar langskomt als jij niet thuis bent.

Ik had bij mijn laatste kast wel een paar schroefjes tekort, een belletje naar 'schroefjes-afdeling' (hoort bij de klantenservice) en de eerst volgende werkdag had ik ze in huis. is niet nodig.
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:42:10 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_17478964
en dan krijg je een kaartje met de tekst "sorry dat we er de eerste keer niet bijzaten" en dan mag je de volgende keer met dat kaartje gratis koffiedrinken in het restaurant....
pi_17478983
Ik ben op zoek naar een goed tweepersoonsbed, welk IKEA-bed is aan te raden? En welk dekbed (geen veren..)? Namen aub

Zodra het zeker is dat Tijs & ik woonruimte hebben ga ik eens een dagje flink IKEA-shoppen denk ik.. Heb er nu al zin in
Mon 'en!
pi_17479931
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

150 x 200 is toch éénpersoons
Ik dacht dat 1-persoons iets van 80x200 was, maar ik kan het mis hebben.......
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:31:32 #153
3185 Adelante
To let it go now
pi_17480008
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:27 schreef Koningin het volgende:

Ik dacht dat 1-persoons iets van 80x200 was, maar ik kan het mis hebben.......
bedmaat wel, maar dekbed valt altijd over toch?
pi_17480219
Ik heb:

*Slaapbank (Beddinge)
*Eettafel (Bjorna)
*Bijzettafel (Klubbo)
*Stoelen (Aron)
*Krukjes (Forby)
*Kledingkasten (Pax)
*Boekenkast (Expedit)
*Tv-meubel (Ilen)
*Lampen (Spann / Ris / Lista / Lampan / Skugga)
*Schapenvacht (Ludde)
En verder: Kamrat (wandversiering), Lack (wandplank), Frack (spiegel), Spiff (decoratie), Snygg (kandelaar), Vallo (bloemengieter), Transtrand (ingelijste afbeelding), Pugg (wandklok), Trones (opbergmeubel).
En ook nog: douchegordijn, kapstokhaakjes, glazen, keukengerei, kussens, plaids, memobord, opbergbakjes, dekbedden, dekbedovertrekken.

Hmmm... Mijn kamer ís zo'n beetje de halve IKEA
amokaapjeeh O+
pi_17481757
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:43 schreef Coconut het volgende:
Ik heb:

*Slaapbank (Beddinge)
*Eettafel (Bjorna)
*Bijzettafel (Klubbo)
*Stoelen (Aron)
*Krukjes (Forby)
*Kledingkasten (Pax)
*Boekenkast (Expedit)
*Tv-meubel (Ilen)
*Schapenvacht (Ludde)
En verder: Kamrat (wandversiering), Lack (wandplank), Frack (spiegel), Spiff (decoratie), Snygg (kandelaar), Vallo (bloemengieter), Transtrand (ingelijste afbeelding), Pugg (wandklok), Trones (opbergmeubel).
En ook nog: douchegordijn, kapstokhaakjes, glazen, keukengerei, kussens, plaids, memobord, opbergbakjes, dekbedden, dekbedovertrekken.

Ehm je maakt en verkoopt toch geen zeep hoop ik?
  woensdag 3 maart 2004 @ 15:19:00 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17481977
Ik heb toevallig net vorige week deze gekocht:

Dekbed
MYSA MOLN
Een warm donzen dekbed.
Eendendons ademt en is zacht, veren geven elasticiteit.
Ruitstiksel; houdt de vulling op zijn plaats.

In de 240x200 versie. Heerlijk in m'n eentje!

Enneh, voor Koningin.
Ja, bed is 80 x 200 maar een 1-persoons dekbed is dus 150 x 200.
Je moet er toch niet aan denken dat je dekbed net zo breed is als je matras Dat gaat nooit werken.

pi_17482059
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb toevallig net vorige week deze gekocht: [afbeelding]

Enneh, voor Koningin.
Ja, bed is 80 x 200 maar een 1-persoons dekbed is dus 150 x 200.
Je moet er toch niet aan denken dat je dekbed net zo breed is als je matras Dat gaat nooit werken.

Inderdaad
Heb nu ook een groter dan de breedte van het bed. Effe niet nagedacht.
Maar we zijn er over aan het denken op 2 maal een 1-persoonsdekbed te pakken ipv een groot.
  woensdag 3 maart 2004 @ 15:30:03 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17482169
Ik ben nu dus net over van 2 1-persoons, naar 1 2-persoons.

Tot groot ongenoegen van mijn ex, die dat altijd graag wilde.

Ik moet zeggen. Ik vind het fantastisch, maar goed, ik slaap er dan ook alleen onder. Mijn grootste angst is dat er zo'n dakje overblijft als je er samen onder ligt. Dat de koude lucht naar binnen kan.

Maar goed, voor andere dingen is een 2-persoons wel weer heel erg prettig.
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:51:22 #159
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17493281
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:10 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Service waaronder ook Småland ja, vanmiddag nog
En BA50 --> wa da ook weer? AOS? ja ja, inside-IKEA lingo!
Dat is seizoensafdeling (nu tuin), SOT, posters & lijsten, oase, boven de add-ons sales

Daarvoor bij ZBM, Smalland, karren en het resaurant en dat in 1 jaar

Vandaag weer werken @ oase. De eerste keer, dus...
  donderdag 4 maart 2004 @ 12:53:21 #160
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17493311
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:43 schreef Coconut het volgende:
Ik heb:

*Slaapbank (Beddinge)
*Eettafel (Bjorna)
*Bijzettafel (Klubbo)
*Stoelen (Aron)
*Krukjes (Forby)
*Kledingkasten (Pax)
*Boekenkast (Expedit)
*Tv-meubel (Ilen)
*Schapenvacht (Ludde)

Euhm, jij onthoud alle namen van je aankopen?
  donderdag 4 maart 2004 @ 13:10:56 #161
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_17493623
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 23:14 schreef Adelante het volgende:

[..]

[afbeelding]

de tuin variant ligt ook heerlijk
Ik wilde er eentje waarbij je lekker relaxed ook gewoon kunt zitten en niet alleen maar op 1 bepaalde manier
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_17496153
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:53 schreef WebForce het volgende:
[..]
Euhm, jij onthoud alle namen van je aankopen?
Sommige wel... Maar ik verveelde me, dus ging alles ff opzoeken op de IKEA site
amokaapjeeh O+
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:31:08 #163
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17496298
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:25 schreef Coconut het volgende:

[..]

Sommige wel... Maar ik verveelde me, dus ging alles ff opzoeken op de IKEA site
pi_17498684
De IKEA-gids is momenteel mijn Bijbel... ik ga deze maand het huis uit en er moeten nog een boel meubeltjes bij!
-- support bacteria, it's the only culture some people have --
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:37:47 #165
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17512409
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 17:32 schreef Confidential het volgende:
De IKEA-gids is momenteel mijn Bijbel... ik ga deze maand het huis uit en er moeten nog een boel meubeltjes bij!
Have fun , als je in de buurt van Duiven woont (Arnhem) dan zou ik daar heengaan. We zijn aan het verbouwen en er gaan dus een hoop kasten, banken etc. naar de koopjeshoek mer korting!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:48:09 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_17512604
Duiven is toch zo'n ellende vestiging. Dan bedoel ik dat je grote dingen in een ander gebouw moet halen. In Utrecht en A'dam is alles in één gebouw.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:58:25 #167
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17512790
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 12:48 schreef schatje het volgende:
Duiven is toch zo'n ellende vestiging. Dan bedoel ik dat je grote dingen in een ander gebouw moet halen. In Utrecht en A'dam is alles in één gebouw.
! Dat was 10 jaar geleden ofzow! We zitten allang in een nieuw gebouw!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 19:17:50 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_17521800
bijna 5 jaar WF niet overdrijven (24-02-1999)

Sliedrecht is nog de enige IKEA vestiging old style, wat inhoudt klein en brak!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 19:38:26 #169
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17522210

mijn ikea dekbed en kussens
altijd wel leuk winkelen daar, voor weinig geld veel troep want echte meubels koop ik daar niet.. meer dingen als kussentjes, lampjes, fotolijstjes, handdoeken etc
  vrijdag 5 maart 2004 @ 22:22:12 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17525342
ik ga van de week naar de ikea. Heeft iemand een leuke naam voor een slaapbank
ik wil in de lengte slapen. Niet in de breete

iemand een idee welke leuk is?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_17525794
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 22:22 schreef ook_gek het volgende:
ik ga van de week naar de ikea. Heeft iemand een leuke naam voor een slaapbank
ik wil in de lengte slapen. Niet in de breete

iemand een idee welke leuk is?

Tomelilla

Of anders hier uitzoeken
  zaterdag 6 maart 2004 @ 02:21:49 #172
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17528420
Ik heb een computer meubel vande IKEA , de Jerker en dan wel het oude model , want het nieuwe model is kut

OUD MODEL

NIEUWE MODEL

* Enchanter vraagt zich af waarom ze het ouwe model niet meer hebben

Ik ben inmiddels overleden
  zondag 7 maart 2004 @ 16:21:24 #173
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17555964
Sja artikelen (& ook kleuren) verdwijnen van de ene op de andere dag met de noorderzon... Heel erg vaag soms en vaak ook zonder logica...
pi_17561741
Ik heb vorige week ook flink inkopen gedaan, en dit heb ik gekocht:

Bureau

Dit is m'n nieuwe bed

Met deze nachtkastjes eraan:

En deze ladekasten (2 stuks):

Ook heb ik een Pax kast gekocht, ongeveer zoals deze:
  maandag 8 maart 2004 @ 01:44:42 #175
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17567295
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:56 schreef Bo_ het volgende:

Bureau
[afbeelding]

Dit is m'n nieuwe bed
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
  maandag 8 maart 2004 @ 02:39:32 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17567657
Iemand ervaring met deze bedbank?

Mijn huidige opstelling is namelijk NIET echt prettig om lang op te zitten tijdens een film....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17572740
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 02:21 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb een computer meubel vande IKEA , de Jerker en dan wel het oude model , want het nieuwe model is kut
Wat is er mis met het nieuwe model !? Heb deze in m'n muziekstudio staan en doet haar werk perfect.
  maandag 8 maart 2004 @ 13:37:50 #178
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17573106
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:56 schreef Bo_ het volgende:

Bureau
http://images.jokaroo.com/2/jerker.jpg

Dit is m'n nieuwe bed
http://images.jokaroo.com/2/malm%20bed.jpg

http://images.jokaroo.com/2/malm%20nachtkastje.jpg

http://images.jokaroo.com/2/ladekast.jpg

http://images.jokaroo.com/2/pax.jpg
Even link kopieeren en plakken, dan werkt het wel...
pi_17573630
Ik heb ook super veel spul van Ikea. De meeste dingen vind ik nog best mooi en waar het mij vooral omgaat is de prijs. Het is beter spul dan kwantum/leenbakker zooi.
Als je huis wil inrichten met nieuwe spullen (zoals ik net samen met mijn vriendin heb gedaan) en je hebt niet een hele dikke zak vol met geld, dan vind ik de Ikea dé winkel.
Wat ik ook leuk vind van Ikea spul is dat omdat het niet al te duur is, het ook makkelijk vervangbaar is. Je doet het eerder de deur uit dan bv. een kast die voor veel geld hebt gekocht in een andere meubelwinkel.

Wat ik van Ikea allemaal heb?
- Bank (kliplan)
- Gordijnen
- 2 Billy's boekenkasten
- TV meubel
- 3 Lack-tafeltjes (1 vierkant en 2 driehoeken)
- Eettafelblad + poten
- Eettafelstoelen
- Lampen voor boven de eettafel (type: foto geloof ik)
- Nordes garderobekast + ladekast
- Keuken (zwart glansend + rvs laden)
- 2 CD/DVD kast (uit billy serie)
- Bonde kast boekenkast
- Bestek
- Borden
- Plastic bakjes
- Ophangrekje voor keukengerei
- Ophangrekje voor alu foli, keukenrol ed
- Handdoekenrek
- Badkamer kast
- Toiletrol houder
- Glazen plankje voor boven de wastafel
- Ovenschaal
- Tijdschriften rek
- Opberg dozen (verschillende)
- Badkamer mat

Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar ik heb dus een heleboel.
Na al dit inelkaar gezet te hebben heb ik nog geen enkel schroefje gemist.
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:31:25 #180
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17613209
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:04 schreef Swoods het volgende:
Na al dit inelkaar gezet te hebben heb ik nog geen enkel schroefje gemist.
Daar is ook een zéér geringe kans toe
  woensdag 10 maart 2004 @ 02:50:29 #181
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17614631
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:16 schreef sten het volgende:

[..]

Wat is er mis met het nieuwe model !? Heb deze in m'n muziekstudio staan en doet haar werk perfect.
I vind 'm minder handig, geef mij maar de oude vertrouwde , ik begrijp ook niet waarom ze 'm hebben veranderd
pi_17616471
Zweedse gehaktballetjes, dat besjesspul, pakje roomsaus, en 2 sjokolade taartjes. .
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:33:42 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_17619765
IKEA'S boekenweekthema:

Ons boekenkastgeschenk komt gewoon uit Zweden
quote:
Heb jij je boekenverzameling op orde? Of liggen je boeken door het hele huis verspreid? IKEA heeft een ruim assortiment betaalbare boekenkasten in alle vormen en maten die op alle mogelijke manieren te combineren zijn. En dat komt goed uit, want vanaf 10 maart staan boeken centraal. Een mooi moment om al je oude en nieuwe boeken te ordenen.
Lees hier over de speciale Boekenkastactie!
pi_17637223
opbergdozen
limonadeglazen
bureaulamp
prof. bureau
tijdschriftenrek
kastje op wielen
buffetkast
tv plateau
diverse vloerkleden
salontafel
wandlamp
sfeerlamp
klokken
decoratieflessen
fotolijsten
eettafels
eetkamerstoelen
servieskast
3 kleerkasten
tv meubel
kapstok
boekenkasten
spiegel
douchegordijn
badkamerspiegel
bestek
afdruiprek
flesopener
knoflookpers
kussens
beddengoed
dekbed
dekens
bloempotten
handoekenrek
prullenbakje
speaker-standaard
gordijnen
ophangrekjes
kandelaars
pannen
magnetronschalen
ovenschalen

bijna alles dus... :-) i luvvv ikea! en nooit 1 schroefje gemist....
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:56:39 #185
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17644769
ik heb al een hoop zooi, maar eindelijk ook de lagfors salontafel, met die gekke bobbels. Die is echt keilang niet leverbaar geweest. Moest ik gvd helemaal naar barendrecht (vanuit waalwijk) om hem op te halen. Maar goed, dat was het waard nu heb ik hem eindelijk en ik vind m gaaf!
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17644983
Wel leuk om te zien dat er zoveel Ikea fans zijn.
We hebben eens iemand een mat met ikea route pijl erop cadeau gedaan omdat die ook veel van de ikea thuis had. Nu kan ie ook nog de juiste weg aangeven

Oh ja, en foto's maken in de Ikea mag niet. Dan dreigen ze met de beveiliging.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_17655314
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 15:06 schreef Bloemkool het volgende:
Oh ja, en foto's maken in de Ikea mag niet. Dan dreigen ze met de beveiliging.
Dat klopt, helemaal sinds die bomdreigingen van een tijd geleden (alle Nederlandse IKEA's 1 (2?) dag(en) dicht) zijn ze daar een stuk strikter in geworden.
pi_17681086
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 14:52 schreef DTM het volgende:
heeft er misschien iemand ervaring met een laminaatvloer van ikea? Tis erg goedkoop vind ik, maar is het ook wat?
jaar of 9 er in liggen, is perfect.
2825cc Single Turbo Beast
pi_17685005
Ik heb er gisteren nog een paar enorme voorraadpotten gekocht en gevuld met een paar silo's Haribo snoep
amokaapjeeh O+
  donderdag 18 maart 2004 @ 22:32:14 #190
3185 Adelante
To let it go now
pi_17813073
whaaaaaahahaha

IKEA voor je huisdier!

http://www.ikea.nl/ms/nl_NL/rooms_ideas/pets/index.html
  donderdag 18 maart 2004 @ 22:34:10 #191
3185 Adelante
To let it go now
pi_17813114

donderdag 18 maart 2004 @ 22:36:31 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_17813194
quote:

IKEA nu ook voor honden en katten

Vanaf 15 maart breidt IKEA haar assortiment uit met een speciale range voor honden en katten. Niet zo vreemd als je bedenkt dat 92% van de huidige huisdierbezitters hun hond of kat als onderdeel van de familie beschouwt. Sterker nog: ruim 80% noemt zichzelf mama of papa!

De nieuwe producten zijn speciaal ontworpen voor uiteenlopende moderne interieurs en het design is hier dan ook op afgestemd. De producten zijn niet alleen functioneel, maar ook zeer betaalbaar. Het assortiment bevat onder andere honden- en kattenmanden, diverse voerbakken, placemats, machine wasbare kussens, comfortabele kleedjes en stevige handdoeken.

Ontwerpster Monika Mulder: ‘Huisdieren zijn heel nieuwsgierig. Ze willen altijd weten wat er te doen is in de aangrenzende kamer.

Daarom heb ik een haak ontworpen die eruit ziet als een in de muur verdwijnende hond.’

Ontwerper Nicolas Cortolezzi: ‘Ik wilde een kattenmand ontwerpen die niet alleen de behoefte van de kat vervult, maar ook moeiteloos past in een modern interieur. Met het gebruik van rotan heb ik ronde vormen kunnen creëren die er aantrekkelijk uitzien. En dat niet alleen: de kat ligt in elke houding comfortabel.’

De producten zijn voorlopig alleen verkrijgbaar in de vestigingen Amsterdam en Eindhoven.
bron: www.ikea.nl
pi_17813264
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 22:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

bron: www.ikea.nl
Leuk, erg leuk. Ik zal binnenkort eens een kijkje gaan nemen.
  maandag 22 maart 2004 @ 16:42:57 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_17891040
normaal niet zo heel erg van kleuren houd,
maar voor 99 eurocent, vond ik het stoere vaasjes

zondag 28 maart 2004 @ 18:13:44 #195
3185 Adelante
To let it go now
pi_18024789
leuk om mee op te staan, wekker waarin je een eigen
wekgeluig kunt inspreken: "OPSTAAN KLOOTZAK"

pi_18025837
Ik ga morgen weer even naar de ikea. M'n expedit boekenkast begint een beetje door te zakken, dus moet ff een extra set wieltjes hebben. En meteen wat lekkere D'aimtaarten scoren
amokaapjeeh O+
  zondag 28 maart 2004 @ 20:17:24 #197
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_18027178
quote:
Op zondag 28 maart 2004 19:20 schreef Coconut het volgende:
Ik ga morgen weer even naar de ikea. M'n expedit boekenkast begint een beetje door te zakken, dus moet ff een extra set wieltjes hebben. En meteen wat lekkere D'aimtaarten scoren
Welke ikea? in Amsterdam waren ze twee weken geleden uitverkocht (de daim taarten dan)
pi_18028858
Nou ik ben ook naar de IKEA geweest...eindelijk, was de eerste keer....nou was me het dagje wel..pfffff....druk!!!
eerst half uur over gedaan om een parkeerplek te zoeken, daarna proppen in de wc...2 wc 's ...moest heeeel nodig dus ja...het moest wel.
nou eindelijk winkelen....alles wat ik uit de catalogus had gezien, en wel kopen wou, was dus uitverkocht.
vond het op zich een leuke winkel, alleen die drukte maakte het gaotisch en zwaar vermoeiend.
moet er helaas een uur voor rijden, dus kan niet even snel kijken of er al weer iets vooradig is enz.
Maar wat ik me nu afvraag is, waarom kan je niks online bestellen!!!
dat zou toch geweldig zijn!
zou dit oooooit nog komen?
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
  zondag 28 maart 2004 @ 21:35:11 #199
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_18028933
je kunt op internet zien of iets voorradig is, daar hebben ze een heel handig tooltje voor gemaakt. Verder moet je ook niet op een zaterdag of zondag naar het blauw gele warenhuis gaan.
  zondag 28 maart 2004 @ 21:39:00 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18029015
Tijdens koopavonden is het altijd prima te doen. Vooral op maandag, dinsdag en woensdag, alleen moet je dan wel zorgen dat je er dan niet op Woonsdag bent.
  zondag 28 maart 2004 @ 22:43:20 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_18030453
Via internet shoppen is een al groot succes in Duitsland en Zweden. Nederland zal gaan volgen, maar op welke termijn is niet bekend. Eerst moet logistiek goed geregeld zijn om centraal te kunnen leveren aan klanten en ook nog eens de meubelhuizen goed bevoorraad te houden.

En op zaterdag of zondag naar IKEA
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 22:45:17 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_18030511

Paar weken geleden gehaald, omdat ik 'm zo mooi vond. Ik heb er alleen eigenlijk geen geschikte plaats voor.
  zondag 28 maart 2004 @ 22:46:04 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_18030536
quote:
Op zondag 28 maart 2004 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]

Paar weken geleden gehaald, omdat ik 'm zo mooi vond. Ik heb er alleen eigenlijk geen geschikte plaats voor.
je zou hem kunnen hangen boven dat verlepte vrouwenstandbeeld of
staat zij inmiddels buiten
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 23:03:58 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_18030949
quote:
Op zondag 28 maart 2004 22:46 schreef Adelante het volgende:
je zou hem kunnen hangen boven dat verlepte vrouwenstandbeeld of
staat zij inmiddels buiten
Die poster is veel te groot, 1m bij 70 cm of zo. Hangt nu tijdelijk maar in de slaapkamer totdat het nieuwe bankstel en dressoir binnen zijn, dan nog maar eens ff kijken.

Standbeeld staat nog binnen, maar wel in de achterkamer. Gaat misschien nog wel eens de tuin in.
pi_18031259
quote:
Op zondag 28 maart 2004 20:17 schreef Gumtree het volgende:

[..]

Welke ikea? in Amsterdam waren ze twee weken geleden uitverkocht (de daim taarten dan)
Ik ga naar Utrecht. Hopelijk hebben ze ze daar nog wel, ze zijn zooooo lekker
amokaapjeeh O+
pi_18032480
IKEA Nederland gaat binnenkort over op een compleet nieuw verkoop- en reserveringssysteem, iSell geheten.... daarmee wordt het op langere termijn mogelijk (wrs. in 2005) om snelle thuisleveringen te realiseren (lees: binnen enkele dagen na bestelling/aankoop.)
In eerste instantie is dat vanuit de vestigingen, maar dat zal dan niet lang meer duren voor het ook mogelijk is via internet je spullen online uit te zoeken, te betalen en thuis te laten bezorgen.

BTW, weten we al dat eind dit jaar een IKEA in Haarlem opent? En dat er nog meer op stapel staan?
Ik heb horen noemen: Zwolle, Leiden (om Delft te ontlasten), Amersfoort (om Utrecht te ontlasten), en/of een tweede vestiging in Amsterdam...

[/inside info]
  maandag 29 maart 2004 @ 12:30:51 #207
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18037436
Yuj! Weer een nieuw systeem om aan te wennen Dat nieuwe systeem bij ons werkt een beetje buggy nog
  maandag 29 maart 2004 @ 14:26:24 #208
3185 Adelante
To let it go now
pi_18039793
nieuwbouw Haarlem en nieuwe vestiging Groningen zijn al in volle gang,
daar blijft het voorlopig wel bij. economie laat niet echt toe dat er nog
meer vestigingen gerealiseerd gaan worden.
pi_18042501
Wie weet hoe het zit met de Ikea in Delft? Officiele naam is Inter Ikea Systems BV en ze zeggen zelf volgens een ander systeem te werken dan alle andere Ikea's in NL

Was er zondag ook, wou betalen met een cadeaukaart, en die konden ze niet accepteren omdat ze er dus een ander systeem hebben. Dus werd de kaart meegenomen door een vrouwtje die later terugkwam met een code voor de kassa, en toen deed ie het. Wel 2 bonnen voor koffie met appelgebak voor het ongemak gekregen
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_18043458
quote:
Op zondag 28 maart 2004 23:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik ga naar Utrecht. Hopelijk hebben ze ze daar nog wel, ze zijn zooooo lekker
Ze hadden ze nog, de daimtaarten Verder nog 2 rode kussens (ik werd de groene een beetje zat), een set wieltjes voor onder m'n doorzakkende expedit boekenkast, een stekkerdoos en een paar gloeilampen gekocht.
En ik heb een mooi tuinsetje gezien, maar die was een beetje lastig mee te nemen in de trein + tram, dus ik ga komende week nog maar ff een keertje met de auto.

Twee stoeltjes

En een tafeltje
amokaapjeeh O+
  maandag 29 maart 2004 @ 19:15:26 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_18046354
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:29 schreef Thetallguy het volgende:
Wie weet hoe het zit met de Ikea in Delft? Officiele naam is Inter Ikea Systems BV en ze zeggen zelf volgens een ander systeem te werken dan alle andere Ikea's in NL

Was er zondag ook, wou betalen met een cadeaukaart, en die konden ze niet accepteren omdat ze er dus een ander systeem hebben. Dus werd de kaart meegenomen door een vrouwtje die later terugkwam met een code voor de kassa, en toen deed ie het. Wel 2 bonnen voor koffie met appelgebak voor het ongemak gekregen
IKEA Delft valt buiten IKEA Nederland BV inderdaad en is onderdeel van het wereldwijde Inter IKEA systems. Deze store wordt gebruikt voor alle pilots, testen, veranderingen etc. Het assortiment is hetzelfde als in de andere Nederlandse winkels alleen wordt er getest met bijv. andere presentatie van artikelen en zijn er andere verkoop- en afrekensystemen.
pi_18046705
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

IKEA Delft valt buiten IKEA Nederland BV inderdaad en is onderdeel van het wereldwijde Inter IKEA systems. Deze store wordt gebruikt voor alle pilots, testen, veranderingen etc. Het assortiment is hetzelfde als in de andere Nederlandse winkels alleen wordt er getest met bijv. andere presentatie van artikelen en zijn er andere verkoop- en afrekensystemen.
Dankje

Liepen ook nog afgelopen donderdag allemaal mensen van Ikea met een plattegrond in de hand mensen te volgen door de winkel, en dan werd de route die ze liepen op de plattegrond getekend, met sterretjes bij schappen waar ze stilstonden
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  maandag 29 maart 2004 @ 19:49:00 #213
3185 Adelante
To let it go now
pi_18047152
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:29 schreef Thetallguy het volgende:

Dankje

Liepen ook nog afgelopen donderdag allemaal mensen van Ikea met een plattegrond in de hand mensen te volgen door de winkel, en dan werd de route die ze liepen op de plattegrond getekend, met sterretjes bij schappen waar ze stilstonden
hahaha, dat gebeurt in ieder vestiging wel. klanten die vanaf het begin van hun bezoek gevolgd worden door een (onopvallende) medewerker, die vervolgens de looproute bijhoudt, de tijd die per afdeling wordt besteed en bij de kassa checkt wat er precies is aangekocht. IKEA kent graag de behoeften van haar klant
pi_18048660
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Vandaar dat je alleen bij Ikea Delft met een creditcard kan afrekenen. Ik was pas bij Ikea in Breda en daar kon dat dus niet.
Let's plant a tree
  maandag 29 maart 2004 @ 22:47:10 #215
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18052673
quote:
Op maandag 29 maart 2004 17:05 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ze hadden ze nog, de daimtaarten Verder nog 2 rode kussens (ik werd de groene een beetje zat), een set wieltjes voor onder m'n doorzakkende expedit boekenkast, een stekkerdoos en een paar gloeilampen gekocht.
En ik heb een mooi tuinsetje gezien, maar die was een beetje lastig mee te nemen in de trein + tram, dus ik ga komende week nog maar ff een keertje met de auto.

Twee stoeltjes
[afbeelding]

En een tafeltje
[afbeelding]
Bollö

Die krijgt morgen een extra pakplaats bij ons, ze gaan hard
  maandag 29 maart 2004 @ 23:31:10 #216
3185 Adelante
To let it go now
pi_18053633
quote:
Op maandag 29 maart 2004 20:35 schreef Vava het volgende:

Vandaar dat je alleen bij Ikea Delft met een creditcard kan afrekenen. Ik was pas bij Ikea in Breda en daar kon dat dus niet.
bij alle winkels kun je met Visacard betalen,
echter Matercard wordt idd alleen in Delft geaccepteerd
pi_18069612
quote:
Op maandag 29 maart 2004 23:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

bij alle winkels kun je met Visacard betalen,
echter Matercard wordt idd alleen in Delft geaccepteerd
oja, kan ook ik heb idd Mastercard.
Let's plant a tree
  dinsdag 30 maart 2004 @ 21:18:37 #218
3185 Adelante
To let it go now
pi_18071248
morgen is het weer woonsdag
quote:
Trek in korting?

Op Woonsdag is IKEA tot 22:00 uur open! Dus als je overdag geen tijd hebt om te komen, kom je gewoon 's avonds. En dat loont, want het bedrag dat je vanaf 17:00 uur in ons restaurant besteedt, krijg je terug als korting op je aankopen.
pi_18071514
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 21:18 schreef Adelante het volgende:
morgen is het weer woonsdag
[..]

Hmmm... Bedankt voor het melden Adelante! Ik was toch al van plan om morgen eventjes te gaan om de Bollo tuinset + nog een paar daimtaarten (m'n moeder is er nu ook helemaal weg van ) te halen. Dus nu ga ik er ook maar meteen eten
amokaapjeeh O+
pi_18092384
Ben al jaren op zoek naar een bankstel, maar kan dus gewoon helemaal NIKS vinden.....of het zit voor geen meter of het ziet er niet uit....
Nu zit ik dus te denken aan de EKTORP van ikea....wie heeft dit bankstel ook, en bevalt deze een beetje?
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:47:13 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_18096670
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:06 schreef Que-Pasa het volgende:
Ben al jaren op zoek naar een bankstel, maar kan dus gewoon helemaal NIKS vinden.....of het zit voor geen meter of het ziet er niet uit....
Nu zit ik dus te denken aan de EKTORP van ikea....wie heeft dit bankstel ook, en bevalt deze een beetje?
ik zelf ben meer liefhebber van de ekeskog en göteborg omdat dat beide
van die heerlijke ruime "plofbanken" zijn en er ook meerdere
actuele kleuren hoesen leverbaar zijn om nog eens te kunnen wisselen.
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:50:31 #222
16715 Mylene
*schatje*
pi_18096731
quote:
Ook Ikea op zaterdagavond open
Gepubliceerd op woensdag 31 maart 2004
AMSTERDAM (ANP) - De meubelbranche maakt zich op voor een nieuwe slag: open op zaterdagavond. Meubelconcern Ikea kondigde woendag als eerste in de branche aan per 1 september de deuren ook op zaterdagavond tot acht uur te openen.

Daarmee volgt het concern het supermarktwezen waar dergelijke openingstijden op de zaterdagavond al jaren gemeengoed zijn. Ikea wil hiermee zijn omzet verhogen. ,,En dat is weer goed voor de werkgelegenheid'', aldus de woordvoerder. Binnen de meubelbranche is het al een gewoonte om ook tijdens tweede kerstdag de deuren te openen. Vanaf 2005 doet ook Ikea hieraan mee. ,,Dit jaar nog niet, want dan valt tweede kerstdag op een zondag.''
.
pi_18096777
Ik heb de RAKKE garderobekast!

Hij is ZOOO mooi!!
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:54:15 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_18096820
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:50 schreef schatje het volgende:

.

vandaag is er ingestemd door de Centrale OndernemingsRaad en nu al is het
algemeen bekend... zateradgavond zal wel druk blijven tot 20 uur,
2e kerstdag is het denk ik uitgestorven en heerlijk rustig winkelen
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:57:01 #225
3185 Adelante
To let it go now
pi_18096894
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:52 schreef Laura 2000 het volgende:

[afbeelding]

Hij is ZOOO mooi!!
niet praktisch genoeg, heeft maar een klein gedeelte om kleding op te hangen,
echter wel een leuk ontworpen serie
pi_18096910
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

* mee eens is
  donderdag 1 april 2004 @ 00:00:25 #227
16715 Mylene
*schatje*
pi_18096964
quote:

[afbeelding]

Hij is ZOOO mooi!!
Ik heb de ladenkast daarvan .
  donderdag 1 april 2004 @ 00:02:33 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_18097016
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

vandaag is er ingestemd door de Centrale OndernemingsRaad en nu al is het
algemeen bekend... zateradgavond zal wel druk blijven tot 20 uur,
2e kerstdag is het denk ik uitgestorven en heerlijk rustig winkelen
Jij werkt daar??
  donderdag 1 april 2004 @ 00:06:13 #229
3185 Adelante
To let it go now
pi_18097129
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:02 schreef schatje het volgende:

Jij werkt daar??

maar eigenlijk studeer ik nog
  donderdag 1 april 2004 @ 00:07:04 #230
3185 Adelante
To let it go now
pi_18097153
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Allan24 het volgende:

* mee eens is
whehehe
al die dramatische gevolgen voor het personeel
pi_18097263
Ik heb nog niet veel collega's in Breda kunnen vinden die het er om stonden te juichen. Vandaag ook mensen uit Groningen, Eindhoven en Barendrecht gesproken (cursus) en die hadden ook zoiets van
  donderdag 1 april 2004 @ 10:07:25 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18101624
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb de ladenkast daarvan .
Die ladenkast vind ik idd ook mooi.
Wilde hem al meteen meenemen, maar toen bedacht ik dat het toch handiger was eerst te verhuizen en te kijken wat ik daar voor ruimte zou hebben.
Maar hij staat wel op mijn verlanglijstje.
pi_18103058
quote:

[afbeelding]

Hij is ZOOO mooi!!
Die heb ik ook
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 1 april 2004 @ 11:15:29 #234
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18103158
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

niet praktisch genoeg, heeft maar een klein gedeelte om kleding op te hangen,
echter wel een leuk ontworpen serie
En één van de best verkochte ook
  donderdag 1 april 2004 @ 11:16:37 #235
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18103182
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:57 schreef Allan24 het volgende:

[..]

* mee eens is
*Ook aansluit... Mijn contract loopt af op 1 september, ze gaan em zeker doorverlengen, maar wel met wat aangepaste dingen 8 uur
  donderdag 1 april 2004 @ 11:21:48 #236
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18103317
Heeft iemand die Stolmen-inbouwkast? Nou ja, inbouwkast is een groot woord, het is een serie bestaande uit planken, kledingrekken etc. waaruit je zelf een kast kunt samenstellen.
  donderdag 1 april 2004 @ 11:25:24 #237
3185 Adelante
To let it go now
pi_18103414
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:16 schreef WebForce het volgende:

*Ook aansluit... Mijn contract loopt af op 1 september, ze gaan em zeker doorverlengen, maar wel met wat aangepaste dingen 8 uur
ik snapte de ophef eigenlijk niet

zaterdagavond ga ik toch nergens heen voor 20 uur, dus ik wil die
toeslaguurtjes wel 2e kerstdag vind ik dan weer zwaar onbeschoft
voor het bedrijf dat zo inspeelt op de band met je familie.
  donderdag 1 april 2004 @ 12:48:04 #238
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18105242
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik snapte de ophef eigenlijk niet

zaterdagavond ga ik toch nergens heen voor 20 uur, dus ik wil die
toeslaguurtjes wel 2e kerstdag vind ik dan weer zwaar onbeschoft
voor het bedrijf dat zo inspeelt op de band met je familie.
En hetgeen wat Ingav altijd zei

Enne, sja, voetballen om 20:00 uur....
  donderdag 1 april 2004 @ 14:13:58 #239
3185 Adelante
To let it go now
pi_18107422
quote:
Op donderdag 1 april 2004 12:48 schreef WebForce het volgende:

En hetgeen wat Ingav altijd zei

Enne, sja, voetballen om 20:00 uur....
zullen we de man Ingvar noemen

ach er zal vast wel een goede regeling komen (1x per 6 weken is het voorstel)
  donderdag 1 april 2004 @ 15:05:47 #240
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_18108554
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 21:06 schreef Que-Pasa het volgende:
Ik heb eergisteren de EKTORP hoekbank besteld, wordt over 2 weken thuisbezorgd. In de winkel zat ie erg lekker in ieder geval.
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:24:33 #241
16715 Mylene
*schatje*
pi_18128316
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die ladenkast vind ik idd ook mooi.
Wilde hem al meteen meenemen, maar toen bedacht ik dat het toch handiger was eerst te verhuizen en te kijken wat ik daar voor ruimte zou hebben.
Maar hij staat wel op mijn verlanglijstje.
Ik wil deze er ook nog bij:

Zet ik voor ons bed met twee kussentjes erop .
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:28:59 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18128405
Ow, dat is idd wel een heel leuk idee!
Ik vind het echt een supermooie serie.

* Brighteyes duimt dat haar huisje snel verkocht word zodat ze wat anders kan gaan zoeken
  vrijdag 2 april 2004 @ 15:57:23 #243
3185 Adelante
To let it go now
pi_18133561
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 12:24 schreef schatje het volgende:

Ik wil deze er ook nog bij:

[afbeelding]

Zet ik voor ons bed met twee kussentjes erop .
had je je ¤ 40,- kunnen besparen, woonsdag was ie maar ¤ 29,- i.p.v. ¤ 69,-
  vrijdag 2 april 2004 @ 16:00:53 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_18133640
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 15:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

had je je ¤ 40,- kunnen besparen, woonsdag was ie maar ¤ 29,- i.p.v. ¤ 69,-
Shit zooi.
  vrijdag 2 april 2004 @ 16:04:46 #245
3185 Adelante
To let it go now
pi_18133740
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 16:00 schreef schatje het volgende:

Shit zooi.
als je echt interesse hebt mail me maar, dan zal
ik eens kijken of er nog wat "geregeld" kan worden

adelante@chello.nl
pi_18137989
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 16:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

als je echt interesse hebt mail me maar, dan zal
ik eens kijken of er nog wat "geregeld" kan worden

adelante@chello.nl
If not, then misschien ikke nog wel (klantenservice Breda )
pi_18139330
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:05 schreef Petra76 het volgende:

[..]

Ik heb eergisteren de EKTORP hoekbank besteld, wordt over 2 weken thuisbezorgd. In de winkel zat ie erg lekker in ieder geval.
Leuk, wat voor hoes heb je gekozen?
ik vind het namelijk erg moeilijk om een leuke stof te kiezen...
vond dat ze het allemaal net niet hadden
  vrijdag 2 april 2004 @ 22:29:21 #248
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_18141177
IKEA rules!! Vooral dat koopjeshoekje; je kunt er zelf nog wat aan klussen als je daar zin in hebt!!
Het is goedkoop, leuk spul en je kan ook nog lekker eten daar!!!
enig minpuntje is dat je soms lang bezig bent met iets in elkaar zetten als er weer es een moertje of schroefje mist...maar ach....je kan niet alles hebben
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
  zaterdag 3 april 2004 @ 16:15:41 #249
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_18152688
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 20:46 schreef Que-Pasa het volgende:

[..]

Leuk, wat voor hoes heb je gekozen?
ik vind het namelijk erg moeilijk om een leuke stof te kiezen...
vond dat ze het allemaal net niet hadden
Gewoon wit, dat paste het beste bij de rest van onze inrichting.
pi_18153000
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 16:15 schreef Petra76 het volgende:

[..]

Gewoon wit, dat paste het beste bij de rest van onze inrichting.
Sja...vind ik eigenlijk ook het mooiste..maar ben zo bang dat je er alles op ziet!
heb namelijk wel huisdieren....
pi_18155648
Trouwens wie weet hoeveel een nieuwe overtrek kost voor een ikea bank..ik kan het nergens vinden, niet op de site en niet in de catalogus.
pi_18156715
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 18:42 schreef Que-Pasa het volgende:
Trouwens wie weet hoeveel een nieuwe overtrek kost voor een ikea bank..ik kan het nergens vinden, niet op de site en niet in de catalogus.
Welke bank? De EKTORP?
Welke kleur?
pi_18156947
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:30 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Welke bank? De EKTORP?
Welke kleur?
Yup voor de EKTORP.
maakt niet uit wat voor kleur.
maar wat kost dat nu zo gemiddeld....2 persoonsbank?
pi_18157822
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

zullen we de man Ingvar noemen

ach er zal vast wel een goede regeling komen (1x per 6 weken is het voorstel)
Nou, hier in Groningen staan m'n collega's nog niet echt te juichen. Godzijdank werk ik zaterdagochtend (AOS), en heb er dus geen last van. Alleen 2e kerstdag is niet fijn...
Bananenyoghurt...
  zondag 4 april 2004 @ 19:49:18 #255
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18177274
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 19:36 schreef Allan24 het volgende:

[..]

If not, then misschien ikke nog wel (klantenservice Breda )
En anders kan ik het proberen!

Ikea Duiven
  zondag 4 april 2004 @ 19:49:35 #256
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18177284
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 20:21 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Nou, hier in Groningen staan m'n collega's nog niet echt te juichen. Godzijdank werk ik zaterdagochtend (AOS), en heb er dus geen last van. Alleen 2e kerstdag is niet fijn...
BA50?
pi_18180487
Maar onze bammer heeft zowel BA50 als BA9 onder haar hoede. Dus in een heeeel enkel geval werk ik ook wel es op 9.

Maar, ik mag een nieuwe functie opgeven als ik. Als we dan het nieuwe pand betrekken wordt iedereen zoveel mogelijk naar wens ingedeeld. Denk trouwens wel dat ik op BA50 wil blijven. Bevalt me best, zolang ik maar koza kan blijven (anders verdien ik niet genoeg om de huur van m'n kamer te betalen).
Bananenyoghurt...
  zondag 4 april 2004 @ 22:14:25 #258
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18181142
Ik ben ook KoZa op BA50 Werk alleen nu wel beetje erg veel (3 avonden in de week of 2 avonden en een hele zaterdag )
pi_18181297
Werk op zaterdag 6-10 en een avond van 18-21. Op zich wel relaxed, behalve het feit dat ik zaterdag dus zo gruwelijk vroeg op moet. Nah ja, 1 keer in de week is gelukkig nog te overzien. 'K zou in de meivakantie wel trouwens meer willen werken, maar ben dan aan het verhuizen. Ook niet erg...
Bananenyoghurt...
pi_18192684
Ben van plan om de Ektorp bank te gaan kopen, maar nu hoorde ik van iemand dat er na een tijd veertjes doorheen gaan prikken
er zitten landvogelveren in geloof ik........is dit nu echt zo???
  maandag 5 april 2004 @ 14:53:58 #261
3185 Adelante
To let it go now
pi_18193206
quote:
IKEA-oprichter rijker dan Bill Gates

AMSTERDAM - De 77-jarige IKEA-oprichter, Ingvar Kamprad, is volgens het Zweedse tijdschrift Veckans Affarer de rijkste man van de wereld. Kamprad zou inmiddels een vermogen hebben van 400 miljard Zweedse kronen (46 miljard euro). Bill Gates heeft 'slechts' een vermogen van 47 miljard dollar (39 miljard euro).

De dollar is het afgelopen jaar tegenover andere valuta in waarde gedaald, daardoor passeerde de Zweed Microsoft-oprichter Gates.

Alhoewel Kamprad nu de rijkste man van de wereld is, blijft hij zuinig. Hij woont wel in Zwitserland om fiscale redenen, maar hij reist altijd economy class. Luxe betekent voor hem een fietsvakantie in Zweden samen met zijn vriend, Erling Persson, de oprichter van de kledingketen H&M.

IKEA ontkent echter dat Kamprad de rijkste man op aarde is. Volgens IKEA-woordvoerster Marianne Barner wordt de vergissing vaker gemaakt. Het is volgens haar volkomen onjuist alle bezittingen van de onderneming aan Kamprad toe te rekenen. Ingvar Kamprad is niet de eigenaar van IKEA. Ingvar heeft het concern in 1982 geschonken aan de Nederlandse Stichting INGKA Foundation, zei zij.
Het aanbieden van een zo breed mogelijk assortiment functionele woonartikelen van een goede vormgeving, tegen zulke lage prijzen dat zoveel mogelijk mensen in staat zijn deze artikelen te kopen.

waar is het misgegaan met zijn visie?
  maandag 5 april 2004 @ 15:25:20 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_18193976
  maandag 5 april 2004 @ 15:27:44 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18194041
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:25 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
  maandag 5 april 2004 @ 17:08:50 #264
16715 Mylene
*schatje*
pi_18196913
IKEA moet ook gewoon iedere zondag open zijn, m.u.v. de feestdagen dan.

Net zoals in het centrum van A'dam .
  maandag 5 april 2004 @ 21:05:02 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_18203644
eensch, ik werk ook veel liever op zondag dan op zaterdag

mijn favo IKEA knuffel:

maandag 5 april 2004 @ 22:21:37 #266
30203 sefer
Larrios
pi_18206507
Weet iemand of ze bij de Ikea ook loveseats verkopen?
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_18206824
quote:
Op zondag 4 april 2004 19:49 schreef WebForce het volgende:

[..]

En anders kan ik het proberen!

Ikea Duiven
Roekoe, roekoe!
  maandag 5 april 2004 @ 22:57:39 #268
3185 Adelante
To let it go now
pi_18207638
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:21 schreef sefer het volgende:
Weet iemand of ze bij de Ikea ook loveseats verkopen?
binnenkort

per 1 september als het nieuwe boekjaar ingaat zal het banken- en fauteuil
compartement flink worden uitgebreid. 1 september dus te zien in de nieuwe
catalogus, maar in de meeste winkels komt nu langzaam aan al het
nieuwe assortiment binnen.
  maandag 5 april 2004 @ 23:01:52 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_18207778
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:31 schreef Allan24 het volgende:

Roekoe, roekoe!
De toif is tot
  maandag 5 april 2004 @ 23:08:58 #270
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18207992
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:35 schreef Que-Pasa het volgende:
Ben van plan om de Ektorp bank te gaan kopen, maar nu hoorde ik van iemand dat er na een tijd veertjes doorheen gaan prikken
er zitten landvogelveren in geloof ik........is dit nu echt zo???
Anders heb je de garantie nog!
  maandag 5 april 2004 @ 23:10:42 #271
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18208050
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:31 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Roekoe, roekoe!

Eindelijk klaar met de verbouwing
  maandag 5 april 2004 @ 23:11:51 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_18208087
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:10 schreef WebForce het volgende:

Eindelijk klaar met de verbouwing
oeh leuk!!! mooi geworden die nieuwe marketplace
binnenkort maar weer eens langs ga dan, 2e paasdag ofzo
  maandag 5 april 2004 @ 23:22:32 #273
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18208414
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:11 schreef Adelante het volgende:

[..]

oeh leuk!!! mooi geworden die nieuwe marketplace
binnenkort maar weer eens langs ga dan, 2e paasdag ofzo
Wennen! Maar BA50 is groter geworden, mijn afdeling dus. We hebben de kaarsen erbij gekregen en de cadeaushop ook. Enne, 2e paasdag moet ik werken, de hele dag
pi_18208862
Kaarsen enzo horen toch gewoon op BA50? (Of ben ik het gewoon gewend... heb alleen in Hengelo, EIndhoven en Breda gewerkt.)
  maandag 5 april 2004 @ 23:45:30 #275
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18209066
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:38 schreef Allan24 het volgende:
Kaarsen enzo horen toch gewoon op BA50? (Of ben ik het gewoon gewend... heb alleen in Hengelo, EIndhoven en Breda gewerkt.)
Was bij ons eerst op Accenten
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:13:28 #276
3185 Adelante
To let it go now
pi_18222957
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:45 schreef WebForce het volgende:

Was bij ons eerst op Accenten
Accenten??? De cookshop dus...
daar ga je toch ook geen kaarsen bij plaatsen

dinsdag 6 april 2004 @ 16:37:54 #277
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18223709
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

Accenten??? De cookshop dus...
daar ga je toch ook geen kaarsen bij plaatsen

[afbeelding]
Sja, vraag mij ook niet waarom, maar ik zit nu mooi met die lucht !
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:42:12 #278
3185 Adelante
To let it go now
pi_18223846
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:37 schreef WebForce het volgende:

Sja, vraag mij ook niet waarom, maar ik zit nu mooi met die lucht !
maar ook met de omzet van sommige top30 artikelen
pi_18227634
Kaarsen enzo is bij ons toch ook echt Accenten hoor. BA50 is bij ons Posters/Lijsten, Potten/Planten en Activiteiten (waaronder AOS dus ook). Rest is gewoon BA9, dus Accenten.

Of zijn wij nou zo'n aparte vestiging ofzo
Bananenyoghurt...
pi_18228701
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:01 schreef groningerstudent het volgende:

open deur...

* Allan24 houdt zich in

dinsdag 6 april 2004 @ 19:44:17 #281
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_18228901
Hmmm... dit klinkt echt mega ingewikkeld!
pi_18232854
Grappig, zo'n eigen Ikea-taaltje.
pi_18234083
Quasi-Zweeds
pi_18234112
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:37 schreef Allan24 het volgende:

[..]

open deur...
Denk al: wat tocht het hier...
Bananenyoghurt...
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:30:48 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_18234145
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:01 schreef groningerstudent het volgende:
Kaarsen enzo is bij ons toch ook echt Accenten hoor. BA50 is bij ons Posters/Lijsten, Potten/Planten en Activiteiten (waaronder AOS dus ook). Rest is gewoon BA9, dus Accenten.

nieuwe vestiging is straks ook nieuwe internationale standaard qua
route en indeling business areas, let maar op
pi_18234212
Da's waar. Maar dat wordt geloof ik niet eerder dan begin van het volgende FY.
Bananenyoghurt...
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:34:23 #287
3185 Adelante
To let it go now
pi_18234260
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:32 schreef groningerstudent het volgende:
Da's waar. Maar dat wordt geloof ik niet eerder dan begin van het volgende FY.
in ieder geval wel dit kalenderjaar: verhuizing groningen en opening haarlem
pi_18234388
verhuizing groningen?
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:40:00 #289
3185 Adelante
To let it go now
pi_18234439
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:38 schreef Que-Pasa het volgende:
verhuizing groningen?
vestiging groningen zat eigenlijk al vanaf het begin te krap in haar jas,
dus er wordt een andere locatie gezocht voor een geheel nieuwe
verbeterde en natuurlijk grotere vestiging
pi_18234542
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:34 schreef Adelante het volgende:

[..]

in ieder geval wel dit kalenderjaar: verhuizing groningen en opening haarlem
Eerst zien, dan geloven. Terrein waar we heen gaan is nu een P+R terrein en ik zie eerlijk gezegd op z'n minst de komende twee maanden nog geen paal de grond ingaan (en d'er gaan er behoorlijk wat in). P+R terrein is trouwens ook nog steeds open wat dat betreft.

Ik weet alleen niet meer wat er nou over gezegd was. In mijn gedachte staat bij dat deze zomer de eerste paal de grond ingaat en dat ie dan pakweg 10 maanden later opgeleverd word. Maar ja, dat zou ik moeten navragen.
Bananenyoghurt...
pi_18234587
Ik hoorde juist van de week dat Haarlem is uitgesteld naar het eerste halfjaar van 2005 (halverwege FY05 dus) wegens onvoorziene problemen bij de bouw/inrichting.
Het leek mij ook al heel wat om in zo'n grote feesthal even een etage erbij te proppen zonder de hele constructie te moeten veranderen.
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:45:31 #292
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18234616
Wij zijn net ook verbouwt, dus dan zal het zeer waarschijnlijk ook in Groningen gaan gebeuren .

Nog 2 weken dan zijn we eindelijk van die rottent af
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:46:41 #293
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18234660
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:44 schreef Allan24 het volgende:
Ik hoorde juist van de week dat Haarlem is uitgesteld naar het eerste halfjaar van 2005 (halverwege FY05 dus) wegens onvoorziene problemen bij de bouw/inrichting.
Het leek mij ook al heel wat om in zo'n grote feesthal even een etage erbij te proppen zonder de hele constructie te moeten veranderen.
Helaas ben ik dat feest misgelopen

Volgend jaar een IKEA-party-meet?

Duiven had wel gewonnen
pi_18234674
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:43 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven. Terrein waar we heen gaan is nu een P+R terrein en ik zie eerlijk gezegd op z'n minst de komende twee maanden nog geen paal de grond ingaan (en d'er gaan er behoorlijk wat in). P+R terrein is trouwens ook nog steeds open wat dat betreft.

Ik weet alleen niet meer wat er nou over gezegd was. In mijn gedachte staat bij dat deze zomer de eerste paal de grond ingaat en dat ie dan pakweg 10 maanden later opgeleverd word. Maar ja, dat zou ik moeten navragen.
Ik sprak laatst een aantal collega's uit Grunn toen ik voor iSell in Amsterdam was, en die waren er ook erg sceptisch over dat het allemaal zou goedkomen. Ik hoorde wel dat Ikea iig op een reeds bepaalde datum uit het huidige pand moest zijn?
pi_18234682
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:44 schreef Allan24 het volgende:
Ah, je was er ook. Was inderdaad errug gezellig...
Bananenyoghurt...
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:47:44 #296
3185 Adelante
To let it go now
pi_18234689
oooohw, nou dan zal het beide (haarlem en groningen) wel volgend jaar worden dan

en dat pand in haarlem bestaat toch al uit meerdere etages, het
feestgedeelte plus het strand is het toekomstige zzb + cash line
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:48:24 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_18234699
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:45 schreef WebForce het volgende:
Wij zijn net ook verbouwt, dus dan zal het zeer waarschijnlijk ook in Groningen gaan gebeuren .

Nog 2 weken dan zijn we eindelijk van die rottent af
jullie zitten in een tent???
pi_18234733
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:46 schreef WebForce het volgende:

[..]

Helaas ben ik dat feest misgelopen

Volgend jaar een IKEA-party-meet?

Duiven had wel gewonnen
Jammer dat je er niet bij was en ik vond het filmpje van Breda veel leuker
Ik was er wel, ben zo goed als nuchter geweest de hele avond... ik heb wel gehoord en gezien (en later ook van anderen terug gehoord) dat de nieuwe Bredase collega's nogal een indruk hebben achtergelaten (...Brabantse nachten zijn lang...)
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:49:52 #299
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18234741
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

jullie zitten in een tent???
Ja! Moet altijd bemant zijn!

Normaal zaten we op pleinen in zzb, maar door verbouwing was dat niet mogelijk. Tijdelijk zaten de afdelingen op die pleinen...
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:50:44 #300
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_18234764
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:49 schreef Allan24 het volgende:
ben zo goed als nuchter geweest de hele avond
*Afdeling magazijn meldt zich hier af

Ik heb verhalen gehoord
pi_18234862
Even offtopic (denk ik?), maar weet een van jullie heel toevallig welk nummer toen gedraaid werd bij binnenkomst? Was zo'n instrumentaal, jazzy nummer met behoorlijke bas.

Ontopic: heb ook verhalen gehoord, inderdaad. Heb daarentegen ook wel wat Groninger collega's zien lopen die niet bepaald nuchter meer waren...
Bananenyoghurt...
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:56:40 #302
3185 Adelante
To let it go now
pi_18234908
nieuw topic maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')