abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 februari 2004 @ 23:25:16 #151
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17045217
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:22 schreef warboel het volgende:

[..]

Ja, maar ik geloof dat die "meer" nog steeds slaat op de periode tussen de Professor en de Schatkaart. Er zijn toen volgens mij zeker meer dan 12 shorties gemaakt. Eerst waren er dus 8 of 12, en toen, in diezelfde periode, nog wat meer. Daarom weet ik ook niet zeker of ze toen al aan de 36 zaten, of pas tussen de Verzonken Stad en Europa.


De opbouw van de biografie doet inderdaad vermoeden dat alle shorties VOOR 1985 gemaakt zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 9 februari 2004 @ 23:57:34 #152
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_17046316
Iets heel anders dan. Ik had dit misschien veel eerder al kunnen zeggen; het enige probleem is dat het me nu pas weer te binnen schiet.

Een paar jaar geleden had ik een B&A-droom. Ik zag in die droom de eerste aflevering van de Kroon. Alles was precies zoals het in de eigenlijke aflevering ook is, er was slechts één opvallend verschil: de Baron was nog steeds de Aad-Baron, in plaats van Paul.

Ik vraag me toch af waar zo'n droom nou vandaan komt...

Het zou zomaar kunnen...of niet.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:11:41 #153
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17046707
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:57 schreef warboel het volgende:
Iets heel anders dan. Ik had dit misschien veel eerder al kunnen zeggen; het enige probleem is dat het me nu pas weer te binnen schiet.

Een paar jaar geleden had ik een B&A-droom. Ik zag in die droom de eerste aflevering van de Kroon. Alles was precies zoals het in de eigenlijke aflevering ook is, er was slechts één opvallend verschil: de Baron was nog steeds de Aad-Baron, in plaats van Paul.

Ik vraag me toch af waar zo'n droom nou vandaan komt...


Je wil echt niet weten wat ik allemaal over B&A droom *geeft de pubertjes vast een schop* en ik ben allang gestopt met het me afvragen.

Ik kan hieruit opmaken dat de Kroon je favo serie is en de Aad-Baron je voorkeur heeft?

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:18:03 #154
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_17046878
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je wil echt niet weten wat ik allemaal over B&A droom *geeft de pubertjes vast een schop* en ik ben allang gestopt met het me afvragen.

Ik kan hieruit opmaken dat de Kroon je favo serie is en de Aad-Baron je voorkeur heeft?


Dat is het 'm nu juist, mijn favo serie is de Verzonken Stad, en ik vind beide Barons goed. Het blijft een vreemde zaak...

Maar ja, als ik jou zo over jouw dromen hoor, dan weet ik dat het altijd nog vreemder kan...

Het zou zomaar kunnen...of niet.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:29:21 #155
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17047122
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:18 schreef warboel het volgende:

[..]

Dat is het 'm nu juist, mijn favo serie is de Verzonken Stad, en ik vind beide Barons goed. Het blijft een vreemde zaak...

Maar ja, als ik jou zo over jouw dromen hoor, dan weet ik dat het altijd nog vreemder kan...


Eens kijken.. de meest recente is geloof ik dat ik Adriaan redde uit de gevangenis van een of ander Xena-type. We zaten verstopt te wachten tot we haar kasteel uit konden vluchten, maar een van haar orcjes had ons verraden. Na een spannend zwaardgevecht heb ik haar keel doorgesneden en konden we ervandoor.

Ja, ik geloof dat het wel vreemder kan

Misschien was de kroon wel je favo serie geweest als de Aad-Baron erin zat?

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:37:05 #156
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_17047297
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:29 schreef wonderer het volgende:

[..]

Eens kijken.. de meest recente is geloof ik dat ik Adriaan redde uit de gevangenis van een of ander Xena-type. We zaten verstopt te wachten tot we haar kasteel uit konden vluchten, maar een van haar orcjes had ons verraden. Na een spannend zwaardgevecht heb ik haar keel doorgesneden en konden we ervandoor.

Ja, ik geloof dat het wel vreemder kan

Misschien was de kroon wel je favo serie geweest als de Aad-Baron erin zat?


Misschien heeft mijn droom daar wel iets mee te maken gehad. Ik vind altijd dat de Paul-Baron in de Kroon nog nét iets te veel lijkt op de Aad-Baron, maar hij is het niet, en dat Aad het daarom net zo goed zelf nog had kunnen doen. Zoals de Paul-Baron in de Verzonken Stad is, is het precies goed.
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:44:43 #157
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17047451
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:37 schreef warboel het volgende:

[..]

Misschien heeft mijn droom daar wel iets mee te maken gehad. Ik vind altijd dat de Paul-Baron in de Kroon nog nét iets te veel lijkt op de Aad-Baron, maar hij is het niet, en dat Aad het daarom net zo goed zelf nog had kunnen doen. Zoals de Paul-Baron in de Verzonken Stad is, is het precies goed.


Ik weet niet zeker of ik het daarmee eens ben Maar het is alweer veel te lang geleden dat ik de Kroon zag, dus... Eigenlijk is de Baron in Europa ook best tof, deftig, geniaal. Hij heeft alleen te weinig uitdaging. Ik vind dat hawaiihemd gewoon niet bij hem passen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 10 februari 2004 @ 00:49:56 #158
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_17047540
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of ik het daarmee eens ben Maar het is alweer veel te lang geleden dat ik de Kroon zag, dus... Eigenlijk is de Baron in Europa ook best tof, deftig, geniaal. Hij heeft alleen te weinig uitdaging. Ik vind dat hawaiihemd gewoon niet bij hem passen


Tja, de Baron zal in Griekenland niet dezelfde fout hebben willen begaan als op Lanzarote: de hele tijd in een net pak in de hitte moeten lopen. Hij zal daar toen zijn lesje wel mee geleerd hebben...
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 01:01:18 #159
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17047717
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:49 schreef warboel het volgende:

[..]

Tja, de Baron zal in Griekenland niet dezelfde fout hebben willen begaan als op Lanzarote: de hele tijd in een net pak in de hitte moeten lopen. Hij zal daar toen zijn lesje wel mee geleerd hebben...


Dat zal het zijn Ik vind het trouwens steeds moeilijker om de Aad-Baron als de Baron te zien, maar dat komt natuurlijk door dat verhaal... dat past absoluut niet bij de Baron uit de Schatkaart. Grappig hoe je met dat soort dingen je perceptie kan beinvloeden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 10 februari 2004 @ 01:23:24 #160
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_17047972
Hoi vriendjes en vriendinnetjes.
Ik weet niet of anderen ze nog geshared hebben, maar ik heb vanavond eindelijk een aantal aankondigingen van Adriaan met oud en nieuw op Nickelodeon geencode.

[Dit bericht is gewijzigd door semafoor op 10-02-2004 12:51]

"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
  dinsdag 10 februari 2004 @ 02:07:47 #161
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_17048368
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 01:23 schreef semafoor het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes.
Ik weet niet of anderen ze nog geshared hebben, maar ik heb vanavond eindelijk een aantal aankondigingen van Adriaan met oud en nieuw op Nickelodeon geencode. Te vinden in de directory Marathonick als je ftpt naar een-drie-nul acht-negen twee-drie-negen een-zes-acht met japie en frikandel. Download ze
* wonderer ijverig downloadt

Dit is niet alles toch? Verder wel toppie

edit: Hm, er kloppen er een paar niet. Geluid loopt niet goed en volgens mij is er bij minstens een het geluidspoor verwisseld (de reis vol verrassingen 17:37) of VEEL te laat (ik kan niet goed liplezen)...

[Dit bericht is gewijzigd door wonderer op 10-02-2004 02:15]

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 10 februari 2004 @ 02:26:00 #162
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_17048472
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 02:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

* wonderer ijverig downloadt

Dit is niet alles toch? Verder wel toppie

edit: Hm, er kloppen er een paar niet. Geluid loopt niet goed en volgens mij is er bij minstens een het geluidspoor verwisseld (de reis vol verrassingen 17:37) of VEEL te laat (ik kan niet goed liplezen)...


Hmmz het geluidsspoor loopt denk ik wat laat door een te trage processor, ik heb de originele bestanden al gewist dus.....:(
"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
pi_17048507
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:37 schreef warboel het volgende:

[..]

Misschien heeft mijn droom daar wel iets mee te maken gehad. Ik vind altijd dat de Paul-Baron in de Kroon nog nét iets te veel lijkt op de Aad-Baron, maar hij is het niet, en dat Aad het daarom net zo goed zelf nog had kunnen doen. Zoals de Paul-Baron in de Verzonken Stad is, is het precies goed.


Ik vind de baron eigenlijk op z'n best in de Kroon, zeer deftig, zeer geniaal en met allerlei gecompliceerde plannen.
De Kroon is ook de laatste serie waarbij rondom de boeven een duister sfeertje hangt, er geweldige achtervolgingsscenes hebben plaatsgevonden en bovendien in van de series met de meeste actie!
De Baron was ook goed in de Verzonken Stad, helemaal mee eens hij was er zeer agressief maar toch niet zo een geflipte freak als later.

Hulde aan Baron van Neemwegge , een baron wiens voornaam Baron is volgens mij

Een heer met stijl
pi_17049595
Hoi,

Waarom zetten jullie die liedjes en filmpjes wel op de site . En niet als ik er om vraag? Dus ik vraag het maar nog eeen keertje willen jullie mijn liedjes er opzetten?

Diamant:
- ik ben een clown
-het verhoor (met adjudant van de steen)

  dinsdag 10 februari 2004 @ 07:15:58 #165
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_17049612
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:08 schreef neemweggen het volgende:
Hoi,

Waarom zetten jullie die liedjes en filmpjes wel op de site . En niet als ik er om vraag? Dus ik vraag het maar nog eeen keertje willen jullie mijn liedjes er opzetten?

Diamant:
- ik ben een clown
-het verhoor (met adjudant van de steen)


Sommige mensen begrijpen het ook echt nooit....
pi_17049650
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:08 schreef neemweggen het volgende:
Hoi,

Waarom zetten jullie die liedjes en filmpjes wel op de site . En niet als ik er om vraag? Dus ik vraag het maar nog eeen keertje willen jullie mijn liedjes er opzetten?

Diamant:
- ik ben een clown
-het verhoor (met adjudant van de steen)


En daar maak je een kloon voor aan
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_17049686
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:27 schreef pro_jeex het volgende:

En daar maak je een kloon voor aan


heel kinderachtig ja... hij komt hier alleen om liedjes te vragen.
verder heeft hij niks te melden
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_17049797
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:36 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

heel kinderachtig ja... hij komt hier alleen om liedjes te vragen.
verder heeft hij niks te melden


Ik heb alle dvd's van Europa nu in mijn bezit. Erg leuke dvd's met leuke extra's. Maar heb toch een vervelend minpuntje ontdekt op dvd nummer 4!

In de aflevering van Duitsland lopen stem en geluid totaal niet gelijk!!!
Erg jammer en irritant! en een beetje slordig gedaan

pi_17049818
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:36 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

heel kinderachtig ja... hij komt hier alleen om liedjes te vragen.
verder heeft hij niks te melden


Precies, triest figuur is het.

Maar ja, heeft iemand nog wat leuke weetjes over Paul van Gorcum?

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_17050325
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 07:53 schreef Pinkeltje888 het volgende:

[..]

Ik heb alle dvd's van Europa nu in mijn bezit. Erg leuke dvd's met leuke extra's. Maar heb toch een vervelend minpuntje ontdekt op dvd nummer 4!

In de aflevering van Duitsland lopen stem en geluid totaal niet gelijk!!!
Erg jammer en irritant! en een beetje slordig gedaan


Ik ben benieuwd of iedereen dat heeft
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator dinsdag 10 februari 2004 @ 10:31:49 #171
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_17052202
En weer een nieuw filmpje (hopen dat deze wel online blijft )
Om die tekens te ontcijferen moet je intelligent zijn...

ook weer op een andere server om de druk op mijn server niet zo zwaar op te voeren

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_17052245
@ wonderer als je achter jou echte naam 1 L plakt krijg je mijn naam

.

Nog vraagje : Is die bassie uit de stieren reclame de echte bassie ??.

  Moderator dinsdag 10 februari 2004 @ 10:37:43 #173
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_17052321
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 10:33 schreef _bigmac_ het volgende:

Nog vraagje : Is die bassie uit de stieren reclame de echte bassie ??.



zie je toch zo?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_17052331
Nee, wij hebben er op school een hele weddenschap over.
  Moderator dinsdag 10 februari 2004 @ 10:39:11 #175
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_17052349
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 10:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Nee, wij hebben er op school een hele weddenschap over.
Het is iig niet Bas van Toor.
Kijk ook eens naar die neus, de kleding, de schoenen...

Het is dus pertinent NIET de echt Bassie.

ps. wat vind je van mn nieuwe filmpje?

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')