quote:Is goed
Op dinsdag 10 februari 2004 21:44 schreef wonderer het volgende:[..]
Shiiit. Duur
Komen we een keer bij jou kijken, goed?
quote:Dat is weer minder
Op dinsdag 10 februari 2004 21:44 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Hij is helaas inmiddels overleden.
quote:Nog niet zo lang geleden geloof ik. Ik heb het toen op het nieuws gezien
Op dinsdag 10 februari 2004 21:48 schreef Frey het volgende:[..]
Dat is weer minder
Wanneer is hij overleden?
FRANS VROLIJK (JAN VERSTEEG) OVERLEDEN
De Rotterdamse humorist Frans Vrolijk is zondagnacht overleden aan
prostaatkanker. Frans Vrolijk - zijn 'echte' naam was Jan Versteeg - werd
74 jaar. Frans Vrolijk werd bekend door zijn conferences, maar vooral door
zijn Lou Bandy-act. Jaren achtereen acteerde de Rotterdammer op succesvolle
wijze met Piet Bambergen en René van Vooren en zangeres Gonnie Baars in de
Mounties-show. Vooral verenigingen boekten het gezelschap. Frans Vrolijk
heeft gewerkt met een lange reeks Nederlandse artiesten, onder wie het duo
Snip en Snap (Willy Walden en Piet Muyzelaar), Lou Bandy, Bob Scholte,
Willy Vervoort, Johnny Jordaan, Beppie Nooy en Carrie Tefsen. Hij was ook
bekend als de man die André van Duin begeleidde en tot een succesvolle komiek
wist te maken.
(Bron: Rotterdams Dagblad)
quote:Ik zie net dat het in '99 was. Dus toch ook alweer vijf jaar geleden.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:59 schreef Frey het volgende:
Ik heb er iets over gevonden:
FRANS VROLIJK (JAN VERSTEEG) OVERLEDENDe Rotterdamse humorist Frans Vrolijk is zondagnacht overleden aan
prostaatkanker. Frans Vrolijk - zijn 'echte' naam was Jan Versteeg - werd
74 jaar. Frans Vrolijk werd bekend door zijn conferences, maar vooral door
zijn Lou Bandy-act. Jaren achtereen acteerde de Rotterdammer op succesvolle
wijze met Piet Bambergen en René van Vooren en zangeres Gonnie Baars in de
Mounties-show. Vooral verenigingen boekten het gezelschap. Frans Vrolijk
heeft gewerkt met een lange reeks Nederlandse artiesten, onder wie het duo
Snip en Snap (Willy Walden en Piet Muyzelaar), Lou Bandy, Bob Scholte,
Willy Vervoort, Johnny Jordaan, Beppie Nooy en Carrie Tefsen. Hij was ook
bekend als de man die André van Duin begeleidde en tot een succesvolle komiek
wist te maken.
(Bron: Rotterdams Dagblad)
quote:Kan hier, hoe zielig het ook is, geen traantje over weg pinken, hoewel ik dat bij de dood van Guusje Nederhorst wel heb gedaan
Op dinsdag 10 februari 2004 22:12 schreef warboel het volgende:[..]
Ik zie net dat het in '99 was. Dus toch ook alweer vijf jaar geleden.
Ontopic: Vrolijk verder maar weer??
quote:Is die aflevering van 'De verdwenen trosster' nog wel te krijgen??
Op dinsdag 10 februari 2004 21:46 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Is goed
Maar helaas is deze als het goed is nu niet meer via de TROS te krijgen. Ik ben aan de uitzending gekomen door een foutje van de TROS.Ze mogen geloof ik alleen programma's koperein die ze zelf hebben geproduceerd en ze wisten niet dat 100 maal B&A door Adrina is geproduceerd. Maar daar kwamen ze dus later pas achter, maja toen had ik het programma al in huis
quote:Nu je over Guusje begint moet ik aan GTST denken. Die verslaggever uit de huilende professor heeft daarin meegespeeld als meneer Brama
Op dinsdag 10 februari 2004 22:18 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Kan hier, hoe zielig het ook is, geen traantje over weg pinken, hoewel ik dat bij de dood van Guusje Nederhorst wel heb gedaan
Ontopic: Vrolijk verder maar weer??
quote:Guus Verstraete? Zeker weten? Interesting. Het is een regisseur, niet een acteur
Op dinsdag 10 februari 2004 22:31 schreef Frey het volgende:[..]
Nu je over Guusje begint moet ik aan GTST denken. Die verslaggever uit de huilende professor heeft daarin meegespeeld als meneer Brama
quote:Guus zelf is ook alweer bijna 10 jaar dood. En Guus was wel degelijk acteur...
Op dinsdag 10 februari 2004 22:39 schreef wonderer het volgende:[..]
Guus Verstraete? Zeker weten? Interesting. Het is een regisseur, niet een acteur
Edit: Hij speelde in de 'Kleine waarheid' als ik me niet vergis, naast o.a Willeke Alberti en Ton Lensink (Ti-Ta Tovenaar)
quote:Verhip, je hebt gelijk... http://www.imdb.com/name/nm0895000/ En ik maar denken dat ie een beroemd regisseur was met veel films op zijn naam. Met wie ben ik dan in de war
Op dinsdag 10 februari 2004 22:41 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Guus zelf is ook alweer bijna 10 jaar dood. En Guus was wel degelijk acteur...
Edit: Hij speelde in de 'Kleine waarheid' als ik me niet vergis, naast o.a Willeke Alberti en Ton Lensink (Ti-Ta Tovenaar)
quote:hehe..
Op dinsdag 10 februari 2004 17:38 schreef Frey het volgende:
Ik was al enkele jaren fan van Bassie en Adriaan. Maar dat werd een jaar geleden erger. Toen kwam ik er pas achter dat Adriaan de baron speelde in de schatkaartIk zat te kijken en ineens zegt mijn moeder: Oh, dat is Adriaan toch? Ik geloofde er eerst niets van. Meteen op internet gezocht en jawel hoor... Had mijn moeder dat niet verteld, dan was ik er op dit forum pas achter gekomen.
Adriaan als baron vind ik daarom meesterlijk
nou die vraag beantwoordden ze niet direct, maar bassie toen zoiets van "Adriaan kan ook heel goed de baron nadoen." en toen--- zaten we met uitpuilende ogen voor de tv. "Mamma Mamma! Adriaan speelt DE BARON!!"
maar tis wel cool.. want het is wel te zien. Mijn broertje en ik hebben een of andere adriaan obsessie. Hij beweegt zo gruwelijk veel met z'n handen als ie aan het praten is, en dat doet ie ook als ie de baron speelt.
quote:Vooral met zijn wijsvinger
Op dinsdag 10 februari 2004 22:52 schreef releaze het volgende:[..]
hehe..
ik kwam er pas achter toen bassie en adriaan eens op telekids uitgenodigd werden (zal ook wel weer 10 jaar geleden zijn ofzo). Mn zusje en ik zaten helemaal te wachten op de vraag "Bassie speelt toch vlugge japie?"nou die vraag beantwoordden ze niet direct, maar bassie toen zoiets van "Adriaan kan ook heel goed de baron nadoen." en toen--- zaten we met uitpuilende ogen voor de tv. "Mamma Mamma! Adriaan speelt DE BARON!!"
maar tis wel cool.. want het is wel te zien. Mijn broertje en ik hebben een of andere adriaan obsessie. Hij beweegt zo gruwelijk veel met z'n handen als ie aan het praten is, en dat doet ie ook als ie de baron speelt.
quote:En toch blijft het lastig om te zien. Dat merk je wel aan al die vragen. Ik vind dat ie het heel goed doet, maar Paul is toch leuker
Op dinsdag 10 februari 2004 22:52 schreef releaze het volgende:[..]
hehe..
ik kwam er pas achter toen bassie en adriaan eens op telekids uitgenodigd werden (zal ook wel weer 10 jaar geleden zijn ofzo). Mn zusje en ik zaten helemaal te wachten op de vraag "Bassie speelt toch vlugge japie?"nou die vraag beantwoordden ze niet direct, maar bassie toen zoiets van "Adriaan kan ook heel goed de baron nadoen." en toen--- zaten we met uitpuilende ogen voor de tv. "Mamma Mamma! Adriaan speelt DE BARON!!"
quote:Was een piepklein rolletje in de beginjaren van de soap. Een snabbeltje zoals zij dat noemen
Op dinsdag 10 februari 2004 22:39 schreef wonderer het volgende:[..]
Guus Verstraete? Zeker weten? Interesting. Het is een regisseur, niet een acteur
quote:Er is ook een regiseur met de naam Guus Verstraete, maar dat is dus iemand anders dan deze Guus Verstraete.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:46 schreef wonderer het volgende:[..]
Verhip, je hebt gelijk... http://www.imdb.com/name/nm0895000/ En ik maar denken dat ie een beroemd regisseur was met veel films op zijn naam. Met wie ben ik dan in de war
quote:Cool! Of is het al geweest? Vijf minuten te laat
Op dinsdag 10 februari 2004 23:04 schreef myownwindow het volgende:
zo direct bij Shownieuws op sbs6: Aad Van Toor schrijft ellende van zich af.
quote:Ik mis het altijd net, als ze eens een keertje ergens te gast zijn of in het nieuws komen
Op dinsdag 10 februari 2004 23:10 schreef wonderer het volgende:[..]
Cool! Of is het al geweest? Vijf minuten te laat
quote:Ze zijn bij imdb volledig in de war. De man die de B&A series regisseerde is Guus Verstraete jr., terwijl imdb het doet lijken alsof het zijn vader was die met B&A gewerkt heeft.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:46 schreef wonderer het volgende:[..]
Verhip, je hebt gelijk... http://www.imdb.com/name/nm0895000/ En ik maar denken dat ie een beroemd regisseur was met veel films op zijn naam. Met wie ben ik dan in de war
Ik heb ooit geprobeerd het recht te zetten, maar ze willen daar niet altijd luisteren...
quote:Ik hoop dat het nog komt, anders kijk ik voor niets.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:10 schreef wonderer het volgende:[..]
Cool! Of is het al geweest? Vijf minuten te laat
quote:*snapt er nu helemaal niets meer van* leg nog eens uit.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:13 schreef warboel het volgende:[..]
Ze zijn bij imdb volledig in de war. De man die de B&A series regisseerde is Guus Verstraete jr., terwijl imdb het doet lijken alsof het zijn vader was die met B&A gewerkt heeft.
Ik heb ooit geprobeerd het recht te zetten, maar ze willen daar niet altijd luisteren...
Aad komt na de reclame trouwens
quote:Dus het is toch dezelfde als de tv regiseur?
Op dinsdag 10 februari 2004 23:13 schreef warboel het volgende:[..]
Ze zijn bij imdb volledig in de war. De man die de B&A series regisseerde is Guus Verstraete jr., terwijl imdb het doet lijken alsof het zijn vader was die met B&A gewerkt heeft.
Ik hoor trouwens net dat Aad nog op tv moet komen.
quote:Nee, juist niet, vader en zoon.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:15 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:[..]
Dus het is toch dezelfde als de tv regiseur?
Ik hoor trouwens net dat Aad nog op tv moet komen.
Kan iemand het op de computer opnemen? Leuk voor degene die het moeten missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |