abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16956932
Hier weer verder
Euh....?
pi_16957196
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:36 schreef ExTrucker het volgende:
Hi Guys and Dolls
Ik zoek een house/trence nummer waar niet in wordt gezongen dus is het moeilijk om te zeggen waar het op lijkt. Het is in de trend van DJ Tiësto met Traffic maar dan een nummer met een hoorn oid. Is nog niet zo oud (+/- 1/2 jaar) maar heeft een lekker ritme om bv op te fietsen. Een paar keer sterft de muziek af om dan als een soort trein weer aan te wakkeren. Ik weet dat het vaag is maar je mot wa. Weet iemand dit????
Gelukkig heb ik zelf de oplossing gevonden, het gaat hier over "Blood is Pumpin" van "Voodoo and Serano". Maar iedereen nog bedankt voor het 'proberen' op te lossen van zo'n sullig gestelde vraag.

Blijft nog staan mijn tweede vraag:

quote:

Dan ben ik ook nog op zoek naar het origineel van Stars on 45 van Jaap Eggermont. Ik dacht dat het een italiaans product was waar dus de originele artiesten zijn gemixed ipv nagezongen. Buma/Stemra had toendertijd binnen een week de plaat verboden omdat er geen rechten werden betaald. Wie O Wie?

[Dit bericht is gewijzigd door ExTrucker op 06-02-2004 23:01]

vrijdag 6 februari 2004 @ 22:09:55 #3
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_16957460
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:48 schreef Marvin het volgende:

[..]

Thick Dick was het helaas niet, dus ik heb het vermoeden dat deze het wel eens kan zijn..
Ik heb zelf ook gezocht op Kazaa naar "welcome to/2 the jungle" maar daar kwam dit nummer niet naar voren.. hopelijk vind ik m straks wel! Thanks iig!

Ik heb die andere net gevonden, zal zo ff luisteren
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 februari 2004 @ 22:10:55 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_16957487
quote:
Dan ben ik ook nog op zoek naar het origineel van Stars on 45 van Jaap Eggermont. Ik dacht dat het een italiaans product was waar dus de originele artiesten zijn gemixed ipv nagezongen. Buma/Stemra had toendertijd binnen een week de plaat verboden omdat er geen rechten werden betaald. Wie O Wie?
Het origineel van de Stars on 45 is een hardstikke illegale remix op een 12" single, die alleen (ook de eerste week) onder de toonbank verkocht is. Plaat heet "Let's do it in the 80's". Email-adres staat in m'n profiel, mail me maar even als je 'm wilt horen..
pi_16958807
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:43 schreef Frggl het volgende:
Help me! Ik ben benieuwd welk nummer het is dat gedraaid wordt achter de aankondiging van het programma 'mono' op MTV.

Stem komt me heel bekend voor, maar ik kan m'n vinger er niet op leggen. Weet iemand welk nummer ik bedoel?

pi_16960774
Ik zoek een chill nummer, soort van ambient/club. Wordt meestal gedraaid op Chill Sunday op ID&T. Soms ook op 3FM, Club Sunrise.
Er wordt een kleine vocal gezonden met de tekst :" Another day..." . Dat wordt een aantal keer herhaald, vervolgens wordt er nog een zin achter geplaatst. In die tussentijd zijn er wat scilofonische klanken te horen. Het is dus echt een house/club nummer, en dus niet Buckshot leFonque ofzoiets.

Ik ben er echt op zoek naar, please help me!

Alvast bedankt.

pi_16960804
-edit: doe gewoon.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-02-2004 00:41]

pi_16961558
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 22:10 schreef qltel het volgende:

[..]

Het origineel van de Stars on 45 is een hardstikke illegale remix op een 12" single, die alleen (ook de eerste week) onder de toonbank verkocht is. Plaat heet "Let's do it in the 80's". Email-adres staat in m'n profiel, mail me maar even als je 'm wilt horen..

Eer jij boe of bah kan zeggen ligt mijn mail al in je inbox
Alvast bedankt!!
pi_16964161
Vannacht vroeg ik de Happy Mondays aan en toen draaiden ze een nummer dat ik wel kende, maar waarvan ik de titel niet weet. Het swingt op de geijke Happy Mondays-manier, en in het refrein zit de regel "don't make it easy on me".
Iemand?
pi_16964551
Terugvindpost!
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_16965401
Nummer van Anouk..van de lion reclame
  zaterdag 7 februari 2004 @ 10:19:31 #12
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_16965455
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 04:43 schreef thaleia het volgende:
Vannacht vroeg ik de Happy Mondays aan en toen draaiden ze een nummer dat ik wel kende, maar waarvan ik de titel niet weet. Het swingt op de geijke Happy Mondays-manier, en in het refrein zit de regel "don't make it easy on me".
Iemand?
God's Cop

Er voor het gemak even van uitgaand dat het "God made it easy on me" was.

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 10:25:14 #13
40875 Zaluki
His Contractor
pi_16965518
Gisteravond op tmf, Was na Mental theo on the road. Kwam een nummer, een beetje trance/progressive achtig.

In de clip zag je een 3d geanimeerde duiker die door alle Landen gingen dansen. Die duiker was ook super groot net zo hoog als de gebouwen zelf.

Iemand enig idee? Want ik vond het wel een sfeervol plaatje.

Wetenschappelijk nog niet bewezen.
pi_16967406
Hey ik ben op zoek naar een pop jaren '80 nummertje met de tekst:

Ijaheja
Ijaheja
I I don't have no time for the monkey bussines!
Ijaheja
Ijaheja
I get zo lonely lonely lonely yeah

(ofzoiets )

Wie weet het? Het is een vrij bekend nummer, maar ik weet de naam/artiest niet..

eventuele adviezen e.d. uit deze post op te volgen op eigen risico.
pi_16967432
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:20 schreef deijsje het volgende:
Hey ik ben op zoek naar een pop jaren '80 nummertje met de tekst:

Ijaheja
Ijaheja
I I don't have no time for the monkey bussines!
Ijaheja
Ijaheja
I get zo lonely lonely lonely yeah

(ofzoiets )

Wie weet het? Het is een vrij bekend nummer, maar ik weet de naam/artiest niet..

Freddy Mercury ist in ieder geval
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 7 februari 2004 @ 12:24:23 #16
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_16967467
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Freddy Mercury ist in ieder geval

, living on my own
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_16967494
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:24 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

, living on my own

Dat was 'em
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_16967748
Bedankt Gambolputty! en jij ook Da_Sandman!

[Dit bericht is gewijzigd door deijsje op 07-02-2004 12:42]

zaterdag 7 februari 2004 @ 12:59:05 #19
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_16968331
Ik zoek nummer van Cypress Hill ik kan me alleen nog herinneren van de video clip dat hij als president verkleed een menigte (al rappend) toespreekt. Iemand een idee ???
pi_16968388
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:59 schreef Bob-B het volgende:
Ik zoek nummer van Cypress Hill ik kan me alleen nog herinneren van de video clip dat hij als president verkleed een menigte (al rappend) toespreekt. Iemand een idee ???
Rock Superstar? (gokje)
pi_16968398
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat was 'em

En dat was 1993, dus geen 80-er jaren...

(verkapte terugvindpost )

[Dit bericht is gewijzigd door Muziekstad2000 op 07-02-2004 13:10]

pi_16968441
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 10:14 schreef EmmYKuHh het volgende:
Nummer van Anouk..van de lion reclame
zoals ik zei:
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 10:08 schreef joris007 het volgende:
tis Only You, en Kazaa is stout...
maar als je een 5-pack lions koopt kan je hem geloof ik gratis downloaden...
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
  zaterdag 7 februari 2004 @ 13:05:58 #23
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_16968492
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:01 schreef deijsje het volgende:

[..]

Rock Superstar? (gokje)

Verrek een rap freak die ik ken had wel een lijstje waarin ik hem terug vond, can't get the best of me was het goede antwoord.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 13:10:07 #24
83279 Dennis-V
Vermin In Peace
pi_16968594
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:08 schreef gepparidoga het volgende:
Ik zoek een chill nummer, soort van ambient/club. Wordt meestal gedraaid op Chill Sunday op ID&T. Soms ook op 3FM, Club Sunrise.
Er wordt een kleine vocal gezonden met de tekst :" Another day..." . Dat wordt een aantal keer herhaald, vervolgens wordt er nog een zin achter geplaatst. In die tussentijd zijn er wat scilofonische klanken te horen. Het is dus echt een house/club nummer, en dus niet Buckshot leFonque ofzoiets.

Ik ben er echt op zoek naar, please help me!

Alvast bedankt.

Breathe van Telepopmusik? Je hoort het nummer ook in een Peugeotreclame
pi_16968851
Ook hier maar es een oproepje doen

Loop al een tijd met een deuntje in m'n kop van een volgens mij vrij bekend nummer, alleen weet ik bij god niet meer hoe 't heet. Het komt meen ik uit de 2de helft van de jaren '80, wordt regelmatig nog gedraaid in disco's (en gebruikt bij tv-programma's, o.a. I love the 80ties), en heeft een errug hoog bass gehalte.

Beetje vage omschrijving misschien, maar als wellicht een suggestie hebt post 't dan even, mijn dank zal groot zijn

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')