Met dank aan de RvC die liever een kleine provincieclub willen blijven
Ben wel benieuwd wat er nu met Hiddink gaat gebeuren. Mocht hij vertrekken, zou ik het wel een beetje sneu vinden voor Van Raaij.
Maar deze onrust komt natuurlijk als geroepen in aanloop naar zondag.
quote:Als Hiddink vertrekt, gaat Harry ook. En dat is het ergste van alles. Zo'n man verdient een klinkerd afscheid, in ieder geval een normala afscheid.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:34 schreef zjroentje het volgende:
Het dondert en het bliksemt....Ben wel benieuwd wat er nu met Hiddink gaat gebeuren. Mocht hij vertrekken, zou ik het wel een beetje sneu vinden voor Van Raaij.
Maar deze onrust komt natuurlijk als geroepen in aanloop naar zondag.
quote:Zou idd triest zijn als Harry zo afscheid zou moeten nemen.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Als Hiddink vertrekt, gaat Harry ook. En dat is het ergste van alles. Zo'n man verdient een klinkerd afscheid, in ieder geval een normala afscheid.
quote:Nee maar van Raaij contracteert Hiddink en als dat wordt afgewezen is dat in feite een motie van wantrouwen, verschil van inzicht en een beetje het idee van wat u regelt meneer van Raaij dat vinden wij onrealistisch u bent onbekwaam.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:48 schreef michelos het volgende:
Hiddink is een van de meest overschatte coaches. PSV moet blij zijn als ie weg is. Huub kan daar veel beter werk doen. En waarom zou Harry zijn lot verbinden aan Guus. Het zijn toch geen bloedbroeders.
En dhr. Stevens hoef ik echt niet op de bank te zien in Eindhoven
quote:Serieus? Lijkt me toch heel sterk dat hij zijn cluppie achterlaat voor een dergelijke zaak. Trainers komen en gaan. En Hiddink had allang moeten gaan. Of doorschuiven richting TD zoals van Gaal.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:50 schreef rubbereend het volgende:Nee maar van Raaij contracteert Hiddink en als dat wordt afgewezen is dat in feite een motie van wantrouwen, verschil van inzicht en een beetje het idee van wat u regelt meneer van Raaij dat vinden wij onrealistisch u bent onbekwaam.
quote:Huub is nou juist net wat ze nodig hebben, keihard, rechtdoorzee en kent de club door en door gezien zijn werkzaamheden daar. Had 2 jaar terug al moeten tekenen toen ze hem net sullig misliepen omdat ie bij Hertha tekende. Te laks van Harry.
En dhr. Stevens hoef ik echt niet op de bank te zien in Eindhoven
Guus is een net-niet coach. Vind het maar een onzekere vent, en om dat te compenseren doet ie zich groter voor, maar ik hoor zelden voetballers hem in het rijtje van topcoaches zetten.
Kan me veel te veel matig spel van zijn gecoachte cluppies herinneren, en met name zijn periode als bondscoach was mager, met het Davids-incident waar ie heel slecht aanvoelde wat er in de groep allemaal speelde. Ook PSV heeft ie nu niet op dat hogere plan gekregen. En kut-aankopen gedaan (Koreanen). Z-Korea was m.i. een gelukstreffer van hem omdat die maagdelijke Koreanen zo slaafs en leergierig waren, maar over het algemeen vind ik het maar een middelmatige coach. Mensen raken verblind door zijn CV, maar dat zegt lang niet alles.
quote:We gingen er met hem uit in frankrijk tegen brazilië.. Halve finale (toch?!). Ik vond dat niet bijster mager. En davids was destijds gewoon een etter.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:00 schreef michelos het volgende:
Kan me veel te veel matig spel van zijn gecoachte cluppies herinneren, en met name zijn periode als bondscoach was mager, met het Davids-incident waar ie heel slecht aanvoelde wat er in de groep allemaal speelde.
quote:k zou me als voorzitter/directeur toch redelijk beledigd voelen als ik een contract sluit met de nieuwe directuer en vervolgens fluit de RvC me terug, in het bedrijfsleven zijn er directeuren om minder opgestapt.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:00 schreef michelos het volgende:Serieus? Lijkt me toch heel sterk dat hij zijn cluppie achterlaat voor een dergelijke zaak. Trainers komen en gaan. En Hiddink had allang moeten gaan. Of doorschuiven richting TD zoals van Gaal.
En op dhr. Stevens heb ik het niet zo, dan had ik liever iemand als Maaskant zien komen (ja, k ben nou eenmaal een Maaskant fan) of iemand als Neeskens, die zou ook uitstekend bij PSV passen, ook iemand met internationale uitstraling
quote:Dat bedoel ik, alleen kijken naar statistiek, niet naar het spel en alle randververschijnselen die ie totaal niet onder controle waardoor het spel eronder te leiden had en we niet eruit haalde wat erin zat. Zijn ego is/was net zo groot als die van sommige spelers (Davids ja), dat botste lekker lomp, en hij had veel te weinig inzicht in wat er speelde in de spelershoofden (en dat kabel-kliekjes gezeur liet ie dooretteren). Trainers met grote ego's die met stemverheffingen hun riedel willen duidelijk maken zijn onzekere mannetjes die niet geschikt zijn voor de top. Een goeie trainer heeft dat niet nodig.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:10 schreef DIJK het volgende:[..]
We gingen er met hem uit in frankrijk tegen brazilië.. Halve finale (toch?!). Ik vond dat niet bijster mager. En davids was destijds gewoon een etter.
Hoe hij in het begin bij PSV meteen wou kappen toen ze hem een kogelbrief stuurden en hoe ie de hele tijd zat te zeiken op NL was ook zo slap. Hij lonkte voordurend naar het buitenland, en gaf zelfs meerdere malen aan dat hij een rol als bondscoach elders best nog ambieerde in een soort van combi-constructie. Dat is m.i. waar het op stuk loopt nu. En terecht, dat slaat namenlijk nergens op. Beunhazen doet ie maar ergens anders, alsof PSV een bijbaantje is. Ook hoe hij weer Robben als een amateurpsycholoog probeerde te tergen voor de winterstop sloeg helemaal nergens op. Prompt rent Robben er vandoor richting Engeland.
Last but not least, ook al is ie eraf, mannen met snorren is zo fout, dat kan echt niet. Zeker niet die bezem die hij had. Als zo iemand voor me staat verliest ie compleet zijn geloofwaardigheid, die hebben wat te verbergen.
pas om 19.30
Ik snap die hele RvC echt niet, waar ligt nou je prioriteit dit weekend? Overigens hoop ik niet dat psv hierdoor minder speelt.
quote:Dan maar hopen op een shock effect
Op vrijdag 6 februari 2004 17:25 schreef rubbereend het volgende:
k weet neit of meer mensen net hoorde wat Jack van Gelder vertelde maar er zijn dus sterke geruchten dat Hiddink en van Raaij per direct vertrekken en dat Stevens per direct komt
Timmer is een lekkere zeg. Eerst Philips flink in de schulden loodsen en nu de toekomst van PSV op het spel zetten. Ik vraag me af of hij Amsterdamse of Rotterdamse connecties heeft die hem dit influisteren
Was er laatst niet een lampje dat het bij Ajax alleen maar om het randgebeuren zou gaan en dat ze daar 'bij ons' geen last van hadden?
quote:ff for the Record Timmer redde Philips wel van een bankroet, daarna ging hij rare dingen doen maar zonder Timmer was er geen Philips meer. Maar bij PSV heb k m nog geen fatsoenlijke dingen zien doen
Op vrijdag 6 februari 2004 17:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan maar hopen op een shock effect
Timmer is een lekkere zeg. Eerst Philips flink in de schulden loodsen en nu de toekomst van PSV op het spel zetten. Ik vraag me af of hij Amsterdamse of Rotterdamse connecties heeft die hem dit influisteren
quote:Zullen we de blessures tegen elkaar wegstrepen, Tony? Of moeten we daar maar niet mee beginnen?
Op vrijdag 6 februari 2004 17:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Rommedahl, Faber, Ooijer, Bogelund en De Jong ontbreken tegen Ajax. Met name van die laatste baal ik
quote:k zie 10 keer liever Erwon Koeman, maargoed hij zou niet ervaren genoeg zijn, en daar zit opzich wat in. Laat Koeman maar lekker een club als RKC een paar jaar trainen en daarna naar PSV komen. Zeg maar de weg zoals Neeskens het doet
Op vrijdag 6 februari 2004 17:28 schreef F1Bas het volgende:
Waarom geven ze niet gewoon Erwin Koeman de kans ipv Stevens?
quote:Kom op zeg, Erwin heeft nog minder karakter dan Ronald. Het is net zo'n loopjongen. Misschien dat 'ie het seizoen af kan maken in E'hoven, maar daarna gaat Stevens er gewoon zitten. Huub en PSV zijn gemaakt voor elkaar, als die nu niet met elkaar in zee gaan dan zou ik dat erg, erg fijn vinden
Op vrijdag 6 februari 2004 17:28 schreef F1Bas het volgende:
Waarom geven ze niet gewoon Erwin Koeman de kans ipv Stevens?
We wachten af. Wel vreemde ontwikkelingen vandaag iig.
quote:klopt, maar hij is te lang doorgegaan. Maar da's een andere discussie
Op vrijdag 6 februari 2004 17:29 schreef rubbereend het volgende:ff for the Record Timmer redde Philips wel van een bankroet, daarna ging hij rare dingen doen maar zonder Timmer was er geen Philips meer.
quote:De RvC moet iig met een heel goed verhaal komen, de supporters pikken dit niet zomaar. Hiddink kunnen de meeste misschien nog begrip voor opbrengen, maar Van Raay zo eruit werken zorgt voor oorlog
Maar bij PSV heb k m nog geen fatsoenlijke dingen zien doenEn we hebben geen shockeffect nodig als daar Stevens bij komt kijken
quote:Neeskens bij PSV *bibber*. Dat zou pas echt een nachtmerrie zijn (al hoef ik 'm eigenlijk niet bij Ajax te zien).
Op vrijdag 6 februari 2004 17:31 schreef rubbereend het volgende:[..]
k zie 10 keer liever Erwon Koeman, maargoed hij zou niet ervaren genoeg zijn, en daar zit opzich wat in. Laat Koeman maar lekker een club als RKC een paar jaar trainen en daarna naar PSV komen. Zeg maar de weg zoals Neeskens het doet
quote:ja daar was ik al bang voor......
Op vrijdag 6 februari 2004 17:31 schreef twi het volgende:[..]
........ Huub en PSV zijn gemaakt voor elkaar, als die nu niet met elkaar in zee gaan dan zou ik dat erg, erg fijn vinden
quote:idd, dat wordt rellen. Har = PSV..
Op vrijdag 6 februari 2004 17:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
maar Van Raay zo eruit werken zorgt voor oorlog
quote:Ik las het op de site van PSV, Hiddink wil het ook al niet als excuus aanvoeren (of welke trainer het dan ook is zondag). Gewoon bedoelt als algemene info.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:29 schreef twi het volgende:
Zullen we de blessures tegen elkaar wegstrepen, Tony? Of moeten we daar maar niet mee beginnen?Volgens mij wordt Afellay dan de meest ervaren speler aan PSV-kant
quote:Bogelund ervaar ik nou niet echt als een grote bedreiging. De Jong blijft een beetje een losse flodder, al ben ik blij dat 'ie niet mee doet. Maar kom op, een team waarbij het aantal blessures op 1 hand te tellen is en met zo'n stabiele organisatie erboven, moet toch op z'n minst gelijk kunnen spelen tegen de F-jes van Ajax?
Op vrijdag 6 februari 2004 17:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik las het op de site van PSV, Hiddink wil het ook al niet als excuus aanvoeren (of welke trainer het dan ook is zondag). Gewoon bedoelt als algemene info.
quote:
Tijdens de persconferentie, die op dit moment nog aan de gang is, liet de voorzitter van de Raad van Commissarissen Jan Timmer weten dat de RvC grote bedenkingen heeft bij het ontstane resultaat van de onderhandelingen tussen Van Raaij en PSV. Volgens Timmer was het resultaat erg pittig in financiele zin voor PSV. De RvC vond dat mede gezien de financiele situatie waarin PSV zich verkeerd, niet zonder meer akkoord kon gaan. Het ging om een contract van drie jaar met een optie op nog eens 2 jaar. De Raad van Commissarissen wilde gezien de enorme financiele belangen een evaluatiemoment inbouwen na een jaar om te bekijken hoe het in dat jaar verlopen is. Daarmee wilden ze niet gebonden zijn aan de verplichting om ook de resterende twee jaar uit te betalen mocht die evaluatie negatief uitvallen.
quote:'t Is Hiddink eruit of het parkeerterrein eruit
Op vrijdag 6 februari 2004 17:49 schreef Bobu het volgende:
quote:Dat gaat ook lukken, zonder probleem. Maar in een centraal topic worden blessures ook besproken. Dat ze in Amsterdam er een hobby van maken bij de medische staf om te expirimenteren op spelers doet hier niet terzake
Op vrijdag 6 februari 2004 17:48 schreef twi het volgende:
Bogelund ervaar ik nou niet echt als een grote bedreiging. De Jong blijft een beetje een losse flodder, al ben ik blij dat 'ie niet mee doet. Maar kom op, een team waarbij het aantal blessures op 1 hand te tellen is en met zo'n stabiele organisatie erboven, moet toch op z'n minst gelijk kunnen spelen tegen de F-jes van Ajax?
quote:Ach, dat doen we voor de lol (jaar in, jaar uit) om PSV toch nog een kansje te geven.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat gaat ook lukken, zonder probleem. Maar in een centraal topic worden blessures ook besproken. Dat ze in Amsterdam er een hobby van maken bij de medische staf om te expirimenteren op spelers doet hier niet terzake
quote:'k Heb nog een wit-rood-wit shirtje met een logo van een zekere Griekse godenzoon & een bank voor je klaar liggen
Op vrijdag 6 februari 2004 17:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gezeik om geld dus, ze maken zich er erg geliefd mee
quote:klopt maar de RvC zit er ook niet om zich populair te maken. Al ben ik het nu niet met ze eens
Op vrijdag 6 februari 2004 17:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gezeik om geld dus, ze maken zich er erg geliefd mee
quote:Gratis? Doe er dan maar een dozijn of wat. Heb ik weer wat om de haard mee aan te stoken mocht t nog koud worden dit jaar.
Op vrijdag 6 februari 2004 18:00 schreef twi het volgende:
'k Heb nog een wit-rood-wit shirtje met een logo van een zekere Griekse godenzoon & een bank voor je klaar liggen
quote:en t wc papier is op..........
Op vrijdag 6 februari 2004 18:05 schreef DIJK het volgende:[..]
Gratis? Doe er dan maar een dozijn of wat. Heb ik weer wat om de haard mee aan te stoken mocht t nog koud worden dit jaar.
quote:Heb medelijden met het gat in de ozonlaag
Op vrijdag 6 februari 2004 18:05 schreef DIJK het volgende:
Gratis? Doe er dan maar een dozijn of wat. Heb ik weer wat om de haard mee aan te stoken mocht t nog koud worden dit jaar.
quote:Ik geef de RvC geen ongelijk in deze zaak. Zij moeten de continuïteit nou eenmaal bewaren. Verlies op verlies draaien is ook niet de bedoeling en Hiddink moet ook niet denken dat ie PSV is...een 3-jarig financieel flink contract zonder evaluatiemomenten en dan ook nog ff een WK'tje meepikken. Nee Guus, zo werkt het niet.
Jan Timmer heeft namens de Raad van Commissarissen de bal nadrukkelijk bij Guus Hiddink gelegd. Volgens de RvC is er in de afgelopen periode veel te veel gesproken door Hiddink en Van Raaij in de media over wat de RvC moet doen. Vanuit de media constateert het orgaan dat er geen vertrouwen is bij Hiddink over wat de RvC doet. Zelf spraken zij nog slechts een keer met Hiddink over organisatorische onderwerpen. Timmer liet weten niet te weten hoe het nu verder moet. "De partijen moeten nadenken of ze met elkaar door moeten en willen gaan". Als ze doorgaan dan moet het volgens Timmer eensgezind zijn. "Nu is de contractonderhandeling ontaardt in een goedkope voetbalsoap."Volgens Timmer is het woord nu aan Hiddink. Vorig jaar was er volgens de RvC een verlies van maar liefst 14 miljoen euro en dat zal ook dit jaar weer het geval zijn. Er is geen geld voor dure aankopen en andere zaken. Het is nu aan Hiddink de vraag of hij verder wil bij PSV met de mogelijkheden die de club hem kan bieden.
Timmer liet weten dat de RvC niets anders kon doen dan nu reageren na de berichtgeving de afgelopen dagen in de media en de uitlatingen van Hiddink en Van Raaij. tegelijkertijd liet Timmer weten ervanuit te gaan dat de technische staf en spelers zo pofessioneel zijn dat zij deze problemen hun voorbereiding op Ajax niet laten verstoren
De soap Guus Hiddink en PSV gaat maar door. Vanochtend werd al bekend dat de Raad van Commissarissen niet akkoord gaat met de contractverlenging die Harry van Raaij mondeling had gesloten, 's middags meldde NOS Studio Sport dat Hiddink samen met Van Raaij per direct op zal stappen.
Naar verluidt zou de vervanger de oefenmeester Huub Stevens zijn. De oud-coach van onder andere Roda JC en de Duitse clubs Schalke '04 en Hertha BSC was al eerder werkzaam bij PSV als jeugdcoach. Volgens de NOS zou de coach, die een aantal maanden geleden bij Hertha werd ontslagen, tegen Ajax al op de bank zitten.
Voetbalzone
quote:Zullen we het dadelijk wel horen op het sportjournaal om 7uur
Op vrijdag 6 februari 2004 18:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Studio Sport: 'Hiddink stapt op; Stevens vervanger'De soap Guus Hiddink en PSV gaat maar door. Vanochtend werd al bekend dat de Raad van Commissarissen niet akkoord gaat met de contractverlenging die Harry van Raaij mondeling had gesloten, 's middags meldde NOS Studio Sport dat Hiddink samen met Van Raaij per direct op zal stappen.
Naar verluidt zou de vervanger de oefenmeester Huub Stevens zijn. De oud-coach van onder andere Roda JC en de Duitse clubs Schalke '04 en Hertha BSC was al eerder werkzaam bij PSV als jeugdcoach. Volgens de NOS zou de coach, die een aantal maanden geleden bij Hertha werd ontslagen, tegen Ajax al op de bank zitten.
Voetbalzone
quote:Louis van Gaal heeft toch ook een contract getekend, als je een contract tekend maar ze kunnen je dr elk jaar uit kieperen heb je in principe gewoon een 1jarig contract, dat is ook niet echt o de lange termijn denken..........
Op vrijdag 6 februari 2004 18:23 schreef Bobu het volgende:[..]
Ik geef de RvC geen ongelijk in deze zaak. Zij moeten de continuïteit nou eenmaal bewaren. Verlies op verlies draaien is ook niet de bedoeling en Hiddink moet ook niet denken dat ie PSV is...een 3-jarig financieel flink contract zonder evaluatiemomenten en dan ook nog ff een WK'tje meepikken. Nee Guus, zo werkt het niet.
maar het zou wel triest zijn, vooral voor van Raaij.
Ik snap niet dat ze die man willen verbieden een WK-tje te draaien. Provinciaalse bekrompenheid, precies hetgeen Guus zo verafschuwt. Ik voel een column borrelen, als Guus echt gaat.
quote:???
Op vrijdag 6 februari 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ome Guus gaat naar huus!Ik snap niet dat ze die man willen verbieden een WK-tje te draaien.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:13 schreef ErikT het volgende:
Ik geef de raad groot gelijk. Eens per jaar evaluatie, lijkt me niet onredelijk. Gewoon steeds de dag na het kampioensfeest. Ik zie het probleem niet.
Ik ben erg benieuwd hoe het zondag tegen Ajax gaat, ach zolang de thuisclub maar wint.
(maar dat ff terzijde)
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 06-02-2004 19:16]
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
die Eindhovense kut arrogantie steeds...
quote:Wat is er op tegen dan?
Op vrijdag 6 februari 2004 19:12 schreef Zapper het volgende:[..]
???
quote:
Als afsluiter maakte de Raad van Commissarissen duidelijk dat er heel snel duidelijkheid moet komen in deze zaak, ook al gezien de belangen voor anderen zoals Koeman en Rutten. Timmer wil de zaak nog wel over het duel tegen Ajax heentillen, maar wil begin volgende week duidelijkheid van Hiddink. Het aanbod ligt er en Hidink zal moeten besluiten of hij onder deze voorwaarden akkoord gaat. Daarbij moet een gesprek komen om de problemen uit de lucht te praten. Het RvC eist absoluut het vertrouwen van Hiddink en Van Raaij om op een goede basis door te kunnen gaan.
quote:gewoon gelul, ja
Op vrijdag 6 februari 2004 19:15 schreef Inquistor87 het volgende:
Nog geen officieel bericht over het vertrek dus, gewoon een gerucht dus?
quote:dat was het probleem niet, het 3-jarig contract, daar heeft de RvC moeite mee.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:Wat is er op tegen dan?
quote:Dat brengen ze naar buiten inderdaad, maar neem maar van mij aan dat Guus' clausules ze ook niet aanstonden.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:20 schreef Zapper het volgende:[..]
dat was het probleem niet, het 3-jarig contract, daar heeft de RvC moeite mee.
Na de woorden van Timmer is er geen andere mogelijkheid meer. Wat een ontzettende sukkel zeg.
quote:Welke woorden van Timmer geven jou dat vermoeden dan?
Op vrijdag 6 februari 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Maar het kan niet anders dan dat Hiddink weggaat. En dan gaat Harry wel mee, vermoed ik.Na de woorden van Timmer is er geen andere mogelijkheid meer. Wat een ontzettende sukkel zeg.
quote:Van de persconferentie zonet. Als je deze termen gebruikt in het zakenleven dan is de breuk onherstelbaar. Dat kan niet anders. Het is oorlog daar, de hoge heren pikken het ineens niet meer en laten hun macht gelden.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:37 schreef Bobu het volgende:[..]
Welke woorden van Timmer geven jou dat vermoeden dan?
quote:Ik vrees ook dat Hiddink er vandoor gaat. Denk niet dat dit nog goed gaat komen. Geen goed gevoel over. Maar ik denk dat ik dit gevoel even over zondag heen til
Op vrijdag 6 februari 2004 19:39 schreef SCH het volgende:[..]
Van de persconferentie zonet. Als je deze termen gebruikt in het zakenleven dan is de breuk onherstelbaar. Dat kan niet anders. Het is oorlog daar, de hoge heren pikken het ineens niet meer en laten hun macht gelden.
quote:Tja, ik kan het niet meer dan eens zijn met de RvC. Mocht na 1 jaar blijken dat het toch niet zo gaat zoals gewenst was dan wil Hiddink toch nog 2 jaar uitbetaald krijgen. En reken maar dat het jaarloon van Hiddink erg fors zal zijn. Het zal dus Hiddink zijn die water bij wijn zal moeten doen.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:39 schreef SCH het volgende:[..]
Van de persconferentie zonet. Als je deze termen gebruikt in het zakenleven dan is de breuk onherstelbaar. Dat kan niet anders. Het is oorlog daar, de hoge heren pikken het ineens niet meer en laten hun macht gelden.
Btw...het idee van én trainer (korte termijn) én TD (lange termijn) vind ik erg vreemd vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 06-02-2004 19:46]
Na alles wat Van Raaij voor deze club heeft betekend, hem gewoon keihard laten vallen
quote:Jij vindt het wel terecht dat er geen jaarlijkse evaluatie komt?
Op vrijdag 6 februari 2004 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat het PSV-legioen massaal in opstand komt tegen die paar machtsgeile commisarissen.Na alles wat Van Raaij voor deze club heeft betekend, hem gewoon keihard laten vallen
quote:Halloooooooooooo - daar gaat het helemaal niet om, dat heb je toch wel gehoord. Ze zijn gewoon pissig over de kritiek van Hiddink. Het is een machtsstrijd. Dat contract is gewoon de stok.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:45 schreef Bobu het volgende:[..]
Tja, ik kan het niet meer dan eens zijn met de RvC. Mocht na 1 jaar blijken dat het toch niet zo gaat zoals gewenst was dan wil Hiddink toch nog 2 jaar uitbetaald krijgen. En reken maar dat het jaarloon van Hiddink erg fors zal zijn. Het zal dus Hiddink zijn die water bij wijn zal moeten doen.
Btw...het idee van én trainer (korte termijn) én TD (lange termijn) vind ik erg vreemd vind.
quote:Daar zou je een punt kunnen hebben.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:48 schreef SCH het volgende:[..]
Halloooooooooooo - daar gaat het helemaal niet om, dat heb je toch wel gehoord. Ze zijn gewoon pissig over de kritiek van Hiddink. Het is een machtsstrijd. Dat contract is gewoon de stok.
quote:Dat is het punt helemaal niet. Iedereen stinkt er meteen in wat die Timmer beweert. De RvC wil Hiddink helemaal niet meer, hij is te kritisch. Dus tonen ze nu hun spierballetjes.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:48 schreef ErikT het volgende:[..]
Jij vindt het wel terecht dat er geen jaarlijkse evaluatie komt?
quote:Je bent wat kortzichtig. Je kunt het de RvC moeilijk kwalijk nemen dat ze in deze voor PSV moeilijke financiële tijden goed bekijken hoe het contract in elkaar zit. En Hiddink zonder evaluatiemoment 3 jaar lang volledige controle over PSV geven met daaraan verbonden een zeer fors salaris lijkt ook mij niet verstandig.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat het PSV-legioen massaal in opstand komt tegen die paar machtsgeile commisarissen.Na alles wat Van Raaij voor deze club heeft betekend, hem gewoon keihard laten vallen
Het kutte is echter dat het de RvC tegenover Hiddink met Van Raaij is. Nou moet ik bekennen dat een evt. vertrek van Hiddink me niet dramatisch lijkt, maar Harry kan gewoon niet weg op zo een manier
quote:Inderdaad, gewoon een dankbare stok om mee te slaan.
Halloooooooooooo - daar gaat het helemaal niet om, dat heb je toch wel gehoord. Ze zijn gewoon pissig over de kritiek van Hiddink. Het is een machtsstrijd. Dat contract is gewoon de stok.
Er zit inderdaad een tegenstelling in trainer/coach en TD, maar bij Manchester gaat het al jaren zo en bij Utreg is men er nu ook toe over gegaan .. hoeft dus niet per se een slecht systeem te zijn.
quote:Dat is allemaal best maar daar gaat het echt niet om. Daar komen ze wel uit, zoiets futiels is het punt niet.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:50 schreef Bobu het volgende:[..]
Je bent wat kortzichtig. Je kunt het de RvC moeilijk kwalijk nemen dat ze in deze voor PSV moeilijke financiële tijden goed bekijken hoe het contract in elkaar zit. En Hiddink zonder evaluatiemoment 3 jaar lang volledige controle over PSV geven met daaraan verbonden een zeer fors salaris lijkt ook mij niet verstandig.
quote:Oh en Hiddink wel. Leuke club......
Het kutte is echter dat het de RvC tegenover Hiddink met Van Raaij is. Nou moet ik bekennen dat een evt. vertrek van Hiddink me niet dramatisch lijkt, maar Harry kan gewoon niet weg op zo een manier
quote:Kan ik me niet voorstellen. Ze zullen niet blij zijn met Hiddinks uitspattingen in de pers, maar zullen beslissen in het belang van PSV.
quote:Precies - altijd dat gezeik over de CL en dan heb je iemand die dat aan wil pakken maar dan zijn de pikkies in pakken op hun penisje getrapt. Als ik PSV-fan was, wist ik het wel.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Het blijven bekrompen provincialen en Guus heeft, sinds hij aan de wereld geroken heeft, geen trek meer om dat ook te blijven. Dat zit de heren in de RvC ook niet lekker. Guus was rond met Bogey, werd tegengehouden....
quote:Slaap lekker verder. Er is maar 1 waarheid en dat is de waarheid die ik beschreef. Het conflict gaat echt niet over dat contractje, kom nou toch.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:52 schreef Bobu het volgende:[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ze zullen niet blij zijn met Hiddinks uitspattingen in de pers, maar zullen beslissen in het belang van PSV.
quote:Als Hiddink geen water bij de wijn doet houdt het op voor hem(en ja, ik blijf er vanuit gaan dat het WEL om dat "futiliteitje" gaat).
Op vrijdag 6 februari 2004 19:52 schreef SCH het volgende:[..]
Dat is allemaal best maar daar gaat het echt niet om. Daar komen ze wel uit, zoiets futiels is het punt niet.
[..]Oh en Hiddink wel. Leuke club......
quote:Maar dat zal het belang zijn zoals ZIJ dat zien en ik denk niet dat ze het in het belang van PSV (lees RVC) zien als er een goede maar mondige coach zit...
Op vrijdag 6 februari 2004 19:52 schreef Bobu het volgende:[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ze zullen niet blij zijn met Hiddinks uitspattingen in de pers, maar zullen beslissen in het belang van PSV.
quote:PSV heeft toch ook niet in het contract met Kezman gezet van na een jaar kijken we hoeveel je erin hebt geschopt dan kijken we of je de volgende jaren mag blijven. Laat staan toen Hiddink trainer werd. En nu ineens wel, ze willen gewoon de macht hebben om hem er over een jaar uit te schoppen zonder kosten
Op vrijdag 6 februari 2004 19:50 schreef Bobu het volgende:[..]
Je bent wat kortzichtig. Je kunt het de RvC moeilijk kwalijk nemen dat ze in deze voor PSV moeilijke financiële tijden goed bekijken hoe het contract in elkaar zit. En Hiddink zonder evaluatiemoment 3 jaar lang volledige controle over PSV geven met daaraan verbonden een zeer fors salaris lijkt ook mij niet verstandig.
quote:Heb jij de persconferentie met Timmer wel gezien eigenlijk?
Op vrijdag 6 februari 2004 19:54 schreef Bobu het volgende:[..]
Als Hiddink geen water bij de wijn doet houdt het op voor hem(en ja, ik blijf er vanuit gaan dat het WEL om dat "futiliteitje" gaat).
quote:Ja, SCH, sorry dat ik het niet met je eens ben, maar om nou te zeggen dat jouw argumenten (machtsspelletje, logisch?????) zo sterk zijn... Ik heb gezien hoe Timmer meldde dat ie op z'n zachtst gezegd niet blij was met Hiddinks kritiek in de pers, maar heb ook de rest gezien. En ja, tot het tegendeel bewezen is geloof ik Timmer.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:56 schreef SCH het volgende:[..]
Heb jij de persconferentie met Timmer wel gezien eigenlijk?
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 06-02-2004 20:01]
quote:Kijk .. dit is nu nog eens netjes discussieren
Op vrijdag 6 februari 2004 19:58 schreef Bobu het volgende:[..]
Ja, SCH, sorry dat ik het niet met je eens ben
quote:Nou dan niet. Ik sta versteld van zoveel naiviteit. Ik weet niet of je PSV-fan bent. Dat zal wel niet, anders praat je niet zo. Ik ben het niet maar hou wel van voetbal en wordt echt razend van dit soort gedrag.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:58 schreef Bobu het volgende:[..]
Ja, SCH, sorry dat ik het niet met je eens ben en om nou te zeggen dat jouw argumenten (machtsspelletje, logisch?????) zo sterk zijn... Ik heb gezien hoe Timmer meldde dat ie op z'n zachtst gezegd niet blij was met Hiddinks kritiek in de pers, maar heb ook de rest gezien. En ja, tot het tegendeel bewezen is geloof ik Timmer.
Als je niet ziet dat dit louter om de macht gaat - dan ben je blind of je wilt het zijn. Of je houdt zelf enorm van dat soort machtsspelletjes, dat kan ook.
quote:Ik ben idd ajacied
Op vrijdag 6 februari 2004 20:00 schreef SCH het volgende:[..]
Nou dan niet. Ik sta versteld van zoveel naiviteit. Ik weet niet of je PSV-fan bent. Dat zal wel niet, anders praat je niet zo. Ik ben het niet maar hou wel van voetbal en wordt echt razend van dit soort gedrag.
Als je niet ziet dat dit louter om de macht gaat - dan ben je blind of je wilt het zijn. Of je houdt zelf enorm van dat soort machtsspelletjes, dat kan ook.
Ik ben overigens blij dat er nog mensen zijn die dit zesde zintuig wel hebben meegekregen.
quote:Na Theo Lucius zorgt nu de RvC voor wat vuurwerk...
Op vrijdag 6 februari 2004 20:00 schreef keeper het volgende:
Nou gezellige boel in de familie-club.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:00 schreef SCH het volgende:... wordt echt razend van dit soort gedrag.
quote:Nee - ik word echt razend van dit soort witte boorden criminaliteit. Mensen zonder hart voor het spel die de boel verneuken omdat ze op hun pik zijn getrapt, echt walgelijk.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:03 schreef Eilanden het volgende:[..]
SCH koel effe af ..
Iedereen met een beetje hart voor het voetbal zal dat vinden, en als dan mensen op VBL het gedrag van zo'n Timmer nog goed gaan praten.
Maar die Bobu is van Ajax - dan is het wel weer iets logischer dat je voor macht en geld kiest.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef SCH het volgende:Maar die Bobu is van Ajax - dan is het wel weer iets logischer dat je voor macht en geld kiest.
Bobu is een PSV-er.
quote:Ik weet het .. wat die mensen ook niet beseffen is dat de voetballerij wel big business is, maar dat je een voetbalclub NIET als een bedrijf kan besturen en dat is wat men hier wel probeert te doen.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef SCH het volgende:[..]
Nee - ik word echt razend van dit soort witte boorden criminaliteit. Mensen zonder hart voor het spel die de boel verneuken omdat ze op hun pik zijn getrapt, echt walgelijk.
Iedereen met een beetje hart voor het voetbal zal dat vinden, en als dan mensen op VBL het gedrag van zo'n Timmer nog goed gaan praten.
Maar die Bobu is van Ajax - dan is het wel weer iets logischer dat je voor macht en geld kiest.
quote:Echt????????
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef zjroentje het volgende:[..]
Bobu is een PSV-er.
Nou ja, supporters krijgen de bestuurders die ze verdienen.
quote:Kijk maar eens naar zijn sig.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:09 schreef SCH het volgende:[..]
Echt????????
![]()
![]()
Nou ja, supporters krijgen de bestuurders die ze verdienen.
De verklaring die de RvC geeft vind ik wel een legitieme, zoals Bobu al eerder verdedigde. Alleen kan je er vraagtekens bij zetten of dat wel de werkelijke reden is.
Blijft gewoon moeilijk oordelen zo.
"Niemand is groter dan PSV zelf"
Dat geldt voor Hiddink, Timmer en Van Raay. Er is op dit moment een crisis, maar er is nog geen definitieve breuk. Als de ego's aan de kant gezet worden is er nog veel mogelijk.
Als iedereen voet bij stuk blijft houden is het over.
Bruhabruhabruha........!
ik heb het al die tijd al gezegd en wat krijg ik pijnlijk gelijk!
quote:When hell freezes over.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als de ego's aan de kant gezet worden is er nog veel mogelijk.
quote:Nou - ik wil niet arrogant doen maar neem echt maar van mij aan dat de reden een andere is dan dat contract. Zo werken die dingen in bedrijfsleven en politiek. Timmer zei het eigenlijk met zoveel woorden zelf.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:10 schreef zjroentje het volgende:[..]
Kijk maar eens naar zijn sig.
De verklaring die de RvC geeft vind ik wel een legitieme, zoals Bobu al eerder verdedigde. Alleen kan je er vraagtekens bij zetten of dat wel de werkelijke reden is.
Blijft gewoon moeilijk oordelen zo.
quote:Ik ben niet zo'n ingewijde in dat wereldje, en ik ben misschien een beetje naief, maar wat Timmer zegt komt wel logisch en legitiem over.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:13 schreef SCH het volgende:[..]
Nou - ik wil niet arrogant doen maar neem echt maar van mij aan dat de reden een andere is dan dat contract. Zo werken die dingen in bedrijfsleven en politiek. Timmer zei het eigenlijk met zoveel woorden zelf.
quote:Nou breekt mijn klomp.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:12 schreef Speed1971 het volgende:
Je kan niet eisen dat je wat er ook gebeurd je voor 2 a 3 jaar uitbetaald krijgt! Punt uit. Helemaal eens met de RvC.
De hele top van het bedrijfsleven mag wel een keur aan eisen stellen, maar Hiddink zou het niet mogen.
Maar het gaat hier helemaal niet over.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:14 schreef zjroentje het volgende:
en ik ben misschien een beetje naief
quote:Dat lijkt me toch de basis van een contract.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:12 schreef Speed1971 het volgende:
Je kan niet eisen dat je wat er ook gebeurd je voor 2 a 3 jaar uitbetaald krijgt! Punt uit. Helemaal eens met de RvC.
Ik ben het wel met SCH eens dat er meer aan de hand is, dan dat Timmer kwijt wil.
quote:Om de wijze Ruud Gullit maar eens te quoten:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als de ego's aan de kant gezet worden is er nog veel mogelijk.
quote:
"In my country we have an expression: 'if my aunty had a dick, she would be my uncle'."
quote:Maar de voetballerij is heel prestatiegericht, als je geen prestaties levert word je afgeserveert en dan natuurlijk niet met nog twee jaar salaris te goed. Daarom is het wel degelijk logisch dat je hiddink niet zomaar een zak geld vvoor een paar jaar wil geven. geen prestaties, geen geld.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:18 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dat lijkt me toch de basis van een contract.
quote:Nou breekt mij klomp! Je kan het bedrijfsleven niet vergelijken met de top van het Nederlandse voetbal. Daar gelden hele andere wetten. Dat weten Hiddink en van Raaij ook. Zij zijn naief in deze kwestie. Een RvC is er niet voor niets en dus moet je zo ook niet passeren. Met name van Raaij heeft het heel dom gespeeld......triest maar waar
Op vrijdag 6 februari 2004 20:15 schreef SCH het volgende:[..]
Nou breekt mijn klomp.
De hele top van het bedrijfsleven mag wel een keur aan eisen stellen, maar Hiddink zou het niet mogen.
Maar het gaat hier helemaal niet over.
quote:ssssssll, das logiesj
Op vrijdag 6 februari 2004 20:23 schreef keeper het volgende:[..]
Om de wijze Ruud Gullit maar eens te quoten:
[..]
om de alwetende johan maar eens te quoten
quote:Als je van iemand af wil, die nog een doorlopend contract heeft, zul je dat contract toch moeten afkopen.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:24 schreef skinnievinnie het volgende:[..]
Maar de voetballerij is heel prestatiegericht, als je geen prestaties levert word je afgeserveert en dan natuurlijk niet met nog twee jaar salaris te goed. Daarom is het wel degelijk logisch dat je hiddink niet zomaar een zak geld vvoor een paar jaar wil geven. geen prestaties, geen geld.
quote:Hou je godvergeten smerige klote bek eens. Voetbal is gewoon big business! Er spelen helaas andere belangen mee dan het emotionele getier van jou.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef SCH het volgende:
quote:Nee echt onzin. Je kan die twee juist heel goed vergelijken. Dit soort contracten zijn heel normaal.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:25 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nou breekt mij klomp! Je kan het bedrijfsleven niet vergelijken met de top van het Nederlandse voetbal. Daar gelden hele andere wetten. Dat weten Hiddink en van Raaij ook. Zij zijn naief in deze kwestie. Een RvC is er niet voor niets en dus moet je zo ook niet passeren. Met name van Raaij heeft het heel dom gespeeld......triest maar waar
Maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat de RvC geen kritische coach wil en haar macht laat gelden.
quote:Doe even normaal. Als jij vind dat je zo met mensen om moet gaan als hier gebeurt, dan zegt dat heel erg veel over jou. En gelukkig sta ik daar ver, ja ver boven, Speed. Ik vind mensen nog altijd belangrijker dan geld.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:27 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hou je godvergeten smerige klote bek eens. Voetbal is gewoon big business! Er spelen helaas andere belangen mee dan het emotionele getier van jou.
quote:Hohoho.
Hou je godvergeten smerige klote bek eens. Voetbal is gewoon big business! Er spelen helaas andere belangen mee dan het emotionele getier van jou.
ff niet he.
quote:Daarom wil de RvC dus geen contract voor drie jaar geven, maar elk jaar evalueren. Dan hoeven ze guus dus niet af te kopen als het niet lukt.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:27 schreef zjroentje het volgende:[..]
Als je van iemand af wil, die nog een doorlopend contract heeft, zul je dat contract toch moeten afkopen.
quote:Maar wat ik dan wel niet begrijp. PSV wil voor die positie continuiteit in de club, een man met een visie die hij in een aantal jaren uit kan voeren. In dat perspectief is het toch vreemd dat ze steeds met een eenjarig contract willen werken, want daar komt het toch op neer.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:28 schreef SCH het volgende:[..]
Nee echt onzin. Je kan die twee juist heel goed vergelijken. Dit soort contracten zijn heel normaal.
quote:Zie mijn post onder de jouwe.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:31 schreef skinnievinnie het volgende:[..]
Daarom wil de RvC dus geen contract voor drie jaar geven, maar elk jaar evalueren. Dan hoeven ze guus dus niet af te kopen als het niet lukt.
quote:Nee dat kan niet. Er gelden hele andere wetten in de sportwereld. Ook moet je weten, en zeker van Raaij, dat Timmer een meedogeloze eikel is die je op een bepaalde manier moet benaderen/behandelen. Je moet het spel slim spelen. Zoals je voetbal ook slim moet spelen. Van Raaij heeft zijn hand overspeeld. Game over.............en terecht
Op vrijdag 6 februari 2004 20:28 schreef SCH het volgende:[..]
Nee echt onzin. Je kan die twee juist heel goed vergelijken. Dit soort contracten zijn heel normaal.
Maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat de RvC geen kritische coach wil en haar macht laat gelden.
quote:Daarom klopt dat verhaal ook niet. Het gaat daar echt niet over.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:31 schreef zjroentje het volgende:[..]
Maar wat ik dan wel niet begrijp. PSV wil voor die positie continuiteit in de club, een man met een visie die hij in een aantal jaren uit kan voeren. In dat perspectief is het toch vreemd dat ze steeds met een eenjarig contract willen werken, want daar komt het toch op neer.
quote:Over emotioneel getier gesproken
quote:Daar gaat het niet om. Er zijn mensen die daar anders over denken. Mensen met invloed. Daar moet je rekening mee houden. Dat hebben zij niet gedaan. De enige conclusie die je kan trekken is dat het couple van Raaij/Hiddink het spel heel dom hebben gespeeld
Op vrijdag 6 februari 2004 20:29 schreef SCH het volgende:[..]
Doe even normaal. Als jij vind dat je zo met mensen om moet gaan als hier gebeurt, dan zegt dat heel erg veel over jou. En gelukkig sta ik daar ver, ja ver boven, Speed. Ik vind mensen nog altijd belangrijker dan geld.
quote:Precies - dan laat je iemand op die manier vallen. Dat vind jij terecht? Iemand die zo belangrijk is geweest, die de club door de affaire Spooren heeft gesleept, alleen daarvoor verdient hij al een standbeeld? Waar was Timmer toen. Nee, Speed. Je kan wel doen alsof dit allemaal heel normaal is tegenwoordig, daarmee is het nog wel ontzettend afkeurenswaardig en mag ik een bloedhekel hebben aan die mentaliteit. En daarom snap ik de toevoeging 'en terecht' ook niet. Zo hard ben zelfs jij niet.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:32 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nee dat kan niet. Er gelden hele andere wetten in de sportwereld. Ook moet je weten, en zeker van Raaij, dat Timmer een meedogeloze eikel is die je op een bepaalde manier moet benaderen/behandelen. Je moet het spel slim spelen. Zoals je voetbal ook slim moet spelen. Van Raaij heeft zijn hand overspeeld. Game over.............en terecht
quote:Ik quote even een deel van een post van een ander PSV-forum (PSV Netwerk) waar dit onderwerp uiteraard ook hot is en zou er graag je reactie op willen. En wat genuanceerder dan het argument: machtsspelletje.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:32 schreef SCH het volgende:[..]
Daarom klopt dat verhaal ook niet. Het gaat daar echt niet over.
quote:Het begint natuurlijk een beetje een herhaling van zetten te worden...vandaar jouw respons hierop en that's about it I think
Van Raaij verdient natuurlijk beter, maar heeft dit zelf over zich af geroepen door dat contract met Hiddink erdoor te duwen.
TD en hoofdcoach tegelijk? 2 full-time functies!!
RvC niet ambitieus genoeg?? Dat zijn de mensen die er met privé- kapitaal voor gezorgd hebben dat diezelfde eikels die nu zo hard roepen in ons stadion kunnen genieten van spelers als de Jong, van Bommel, VOH en Kezman.
Die onderhandelingen zouden een eitje worden, ze zaten immers op dezelfde lengte. Intussen heeft het niet voor niks maanden geduurd. Nu blijkt dat Hiddink een mega salaris wil en dat 3 jaar lang, wat voor PSV een enorm risico is. Zeker nu er klaarblijkelijk weer een verlies aan zit te komen van rond de 10 miljoen.
Het enige wat de RvC wil (dus ze zijn wel bereidt veel geld te betalen voor Hiddink) is een evaluatie na ieder seizoen. Gaat het niet naar behoren kan Hiddink waarschijnlijk kiezen tussen een van beide functies maar niet allebei tegelijk. Is dit nou zo erg, beledigend of arrogant gedacht van de RvC? Ik dacht het niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 06-02-2004 20:39]
quote:Het is zo naief om te doen alsof het om dat contract gaat. Je volgt de ontwikkelingen bij PSV toch wel. Je weet toch dat de RvC niet tegen kritiek kan en Hiddink wil straffen voor zijn uitlatingen.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:37 schreef Bobu het volgende:[..]
Ik quote even een deel van een post van een ander PSV-forum (PSV Netwerk) waar dit onderwerp uiteraard ook hot is en zou er graag je reactie op willen. En wat genuanceerder dan het argument: machtsspelletje.
[/quote]
quote:aha...... daar zit ook wel weer wat in.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:32 schreef zjroentje het volgende:[..]
Zie mijn post onder de jouwe.
quote:Thank you Bobu.....
Op vrijdag 6 februari 2004 20:37 schreef Bobu het volgende:[..]
Ik quote even een deel van een post van een ander PSV-forum (PSV Netwerk) waar dit onderwerp uiteraard ook hot is en zou er graag je reactie op willen. En wat genuanceerder dan het argument: machtsspelletje.
[..]Het begint natuurlijk een beetje een herhaling van zetten te worden...vandaar jouw respons hierop en that's about it I think
En vinnie ook helemaal waar..........
I rest my case
quote:Ik denk toch echt dat de RvC boven een aantal kritische uitlatingen van Hiddink staan, hoe snel zulk soort mensen in dit soort gevallen ook op hun pik getrapt zijn. Het is voor mij niet mogelijk dat de RvC als "straf voor zijn uitlatingen" er zo een teringbende van maakt. Kom op, de reden is de huidige financiële situatie van PSV die toch slechter is dan iedereen (incluis mijzelf) dacht en denkt.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:38 schreef SCH het volgende:[..]
Het is zo naief om te doen alsof het om dat contract gaat. Je volgt de ontwikkelingen bij PSV toch wel. Je weet toch dat de RvC niet tegen kritiek kan en Hiddink wil straffen voor zijn uitlatingen.
Sorry Speed, moest nog even
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 06-02-2004 20:42]
Punt uit.
quote:Oh je praat alleen mee met mensen die het met je eens zijn.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:40 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Thank you Bobu.....
En vinnie ook helemaal waar..........
I rest my case
quote:Nee das logisch, waarom zou je mee praten met mensen waar je het niet mee eens bent?
Op vrijdag 6 februari 2004 20:43 schreef SCH het volgende:[..]
Oh je praat alleen mee met mensen die het met je eens zijn.
Hoort dat ook bij die zakenmentaliteit?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:44 schreef skinnievinnie het volgende:[..]
Nee das logisch, waarom zou je mee praten met mensen waar je het niet mee eens bent?
quote:Juist.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:56 schreef Speed1971 het volgende:
Mensen..........de RvC heeft het echt wel goed voor met PSV (jammer genoeg) Het is niet meer dan logisch wat de eisen zijn van de RvC.......
Laten we ons nu maar weer focussen op zondag. Verwacht eigenlijk een gelijkspelletje. Wordt iig weer veel te veel treinen en 1,5 uur wedstrijd
quote:Nee - de RvC heeft het niet goed voor met PSV, maar wel met zichzelf. Dat kun je tenminste constateren op grond van de persconferentie.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:56 schreef Speed1971 het volgende:
Mensen..........de RvC heeft het echt wel goed voor met PSV (jammer genoeg) Het is niet meer dan logisch wat de eisen zijn van de RvC.......
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:enige...
Op vrijdag 6 februari 2004 21:02 schreef chelloboy het volgende:
Hoe het ook zal aflopen,Zondag staat ons PSV gewoon weer bovenaan.
Ach in de beste familie's komen wel eens ruzies voor toch,dit maak de boel weer een beetje scherp voor Zondag en voor de UEFA cup waar PSV als ENIGSTE Nederlandse club nog aan meedoet.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:02 schreef chelloboy het volgende:
PSV als ENIGSTE Nederlandse club nog aan meedoet.
enige
quote:Jah kan ook
Op vrijdag 6 februari 2004 21:03 schreef mitt het volgende:[..]
enige...
Dus er kunnen wel bedrijfstechnische redenen achter zitten, maar de RvC verliest ook een beetje de realiteit uit het oog....
quote:Ze laten helemaal niemand vallen. Van Raaij kan niet op zijn eigen houtje alle beslissingen nemen. Of wil jij gaan beweren dat het goed is dat 1 iemand alle beslissingen neemt?
Op vrijdag 6 februari 2004 20:36 schreef SCH het volgende:[..]
Precies - dan laat je iemand op die manier vallen. Dat vind jij terecht?
quote:Nee natuurlijk niet. Het had voorkomen moeten worden.....
Iemand die zo belangrijk is geweest, die de club door de affaire Spooren heeft gesleept, alleen daarvoor verdient hij al een standbeeld?
quote:Dat mag jij.
Waar was Timmer toen. Nee, Speed. Je kan wel doen alsof dit allemaal heel normaal is tegenwoordig, daarmee is het nog wel ontzettend afkeurenswaardig en mag ik een bloedhekel hebben aan die mentaliteit.
quote:De toevoeging terecht snap jij niet? Van Raaij kan niet in zijn eentje beslissen. Dat wist hij, hij handelde anders. Eigen schuld dikke bult.
En daarom snap ik de toevoeging 'en terecht' ook niet. Zo hard ben zelfs jij niet.
Jammer voor PSV. Hij heeft zeker veel goeds gedaan voor de club maar in deze affaire had hij beter moeten weten/handelen.
quote:Hoe weet jij dat?
Op vrijdag 6 februari 2004 21:12 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin Speed. Hij voerde gewoon de onderhandelingen met Hiddink, daar was niks eigengereids aan.
Het is toch wel duidelijk dat hij het "advies" van de RvC naast zich neergelegd heeft? Terwijl dat "advies" eigenlijk een hele goede en logische was.
Maar goed jij weet blijkbaar alles en je hebt er blijkbaar bij gezeten.
Het zal wel SCH.
en dat jij beweert dat de RvC er alleen zit om zichzelf een plezier te doen geeft al aan dat je er weinig van snapt
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:17 schreef Speed1971 het volgende:
en dat jij beweert dat de RvC er alleen zit om zichzelf een plezier te doen geeft al aan dat je er weinig van snapt
quote:Dat idee heb ik eerder van jou. Jij zegt steeds precies te weten hoe het zit en dat de voetbalwereld nou eenmaal zo in elkaar zit en dat je gekke Henkie bent als je dat niet snapt, nee sterker nog: je bent gekkie Henkie als je daar ook niet volledig in mee gaat.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:17 schreef Speed1971 het volgende:Maar goed jij weet blijkbaar alles en je hebt er blijkbaar bij gezeten.
De persconferentie ging niet over dat contract Speed. Timmer zei dat hij Hiddink niet moet vanwege zijn kritiek. Net als dat Cohen in Buitenhof zei dat Oudkerk weg moest, terwijl hij dat niet zei. Van dat soort taal heb ik nou toevallig weer een beetje verstand
quote:Naja zeg.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:18 schreef SCH het volgende:[..]
Kom toch op, waarom heb jij toch zoveel met dit soort machtige baasjes op. Had je hoger ingeschat.
Jij geeft aan dat je er vrede mee hebt dat ongeacht het resultaat van een manager/coach/directeur hij zijn contract cq centen sowieso moet uitdienen/ontvangen........pffff ik had jou hoger/linkser ingeschat.
quote:Nee - ik zeg steeds het niet om dat contract gaat. Dat is echt peanuts, een detail. Daar ligt het conflict niet.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:21 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Naja zeg.
Jij geeft aan dat je er vrede mee hebt dat ongeachte het resultaat van een manager/coach/directeur hij zijn contract cq centen sowieso moet uitdienen/ontvangen........pffff ik had jou hoger/linkser ingeschat.
wel flauw dat je geen biertje komt drinken in Hools trouwens
T is natuurlijk te triest voor woorden dat t zo naar buiten wordt gebracht, er wordt veel gecommuniceerd binnen PSV, maar wel langs elkaar volgens mij, kan nooit goed zijn..
We wachten t weekend maar af, das t enige wat we kunne doen...
En hopen dat de spelers hun beter werk doen dan de hoofdrolspleers van deze soap..
[Dit bericht is gewijzigd door Terrace_Casual op 06-02-2004 21:29]
quote:Zit hier thuis al bier te zuipen.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:22 schreef SCH het volgende:[..]
Nee - ik zeg steeds het niet om dat contract gaat. Dat is echt peanuts, een detail. Daar ligt het conflict niet.
wel flauw dat je geen biertje komt drinken in Hools trouwens
Naja sommige reacties waren ietsies te emotioneel van mij.
Laten we eens echt op de zaak in gaan.Wat heeft Hiddink toegevoegd aan PSV?
Ik ben erg benieuwd. Want waar het echt omgaat bij zowel PSV als Ajax is meneer Hiddink ook niet gelukt.......wat is zijn toegevoegde waarde dat hij 3 jaar lang carte blanche zou krijgen?
quote:Hoop het niet
Op vrijdag 6 februari 2004 21:27 schreef Terrace_Casual het volgende:
Wat n topic, wordt ook veel gepost door PSVers zie ik ha ha...T is natuurlijk te triest voor woorden dat t zo naar buiten wordt gebracht, er wordt veel gecommuniceerd binnen PSV, maar wel langs elkaar volgens mij, kan nooit goed zijn..
We wachten t weekend maar af, das t enige wat we kunne doen...
En hopen dat ze spelers hun beter werk doen dan de hoofdrolspleers van deze soap..
quote:Hij heeft de clubtraditie (errug belangrijk; tradities) in ere gehouden!
Op vrijdag 6 februari 2004 21:28 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Zit hier thuis al bier te zuipen.
Naja sommige reacties waren ietsies te emotioneel van mij.
quote:Das 1
Op vrijdag 6 februari 2004 21:30 schreef skinnievinnie het volgende:[..]
Hij heeft de clubtraditie (errug belangrijk; tradities) in ere gehouden!
Weer geen tweede ronde!![]()
....dat dacht ik al
Net vlogen de reacties je om de oren. Nu om een duidelijk reden wordt gevraagd valt iedereen stil.................duidelijk toch?
Verder heeft Hiddink duidelijk aangegeven wat meer met de jeugd te willen gaan doen. Het aanstellen van Brand en Moniz en het fors betrekken van de jeugd bij het laatste trainingskamp in Turkije geven dat toch wel aan.
Qua spel moet ik bekennen dat er nou niet echt veel verbeterd is helaas...
quote:Salonremises, gemauw en gemekker over Ajax, verongelijkt zijn als iets niet gebeurt zoals hij 't wil en een extra warme stoel op de tribune? Schouderklopjes aan Erwin?
Op vrijdag 6 februari 2004 21:28 schreef Speed1971 het volgende:
quote:Nou nou, het talent loopt inderdaad over daar in E'hoven!
Op vrijdag 6 februari 2004 21:39 schreef Bobu het volgende:
Ik denk dat Hiddink wat brutaliteit/volwassenheid (hoe je het ook wil noemen) heeft toegevoegd aan de selectie. Ik vind het altijd moeilijk om dat in te schatten, maar kijkend naar de CL-resultaten na Monaco en Depor kun je dat toch wel stellen.Verder heeft Hiddink duidelijk aangegeven wat meer met de jeugd te willen gaan doen. Het aanstellen van Brand en Moniz en het fors betrekken van de jeugd bij het laatste trainingskamp in Turkije geven dat toch wel aan.
quote:Beetje flauw maar wel leuk
Op vrijdag 6 februari 2004 21:42 schreef twi het volgende:[..]
Nou nou, het talent loopt inderdaad over daar in E'hoven!
Bobu heeft wel een punt met het volwassen maken en de jeugd. Maar dat is toch te weinig om iemand zoveel invloed te geven voor de komende 3 jaar?
quote:Ooit van een reorganisatie gehoord...de jeugd was kut en Hiddink probeert daar met Brand een nieuwe structuur in aan te brengen. Dat dat niet binnen een jaar gebeurd is moet ook jij toch wel kunnen begrijpen...en toevallig Afellay zien invallen deze week?
Op vrijdag 6 februari 2004 21:42 schreef twi het volgende:[..]
Nou nou, het talent loopt inderdaad over daar in E'hoven!
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 06-02-2004 21:46]
quote:Wat ik goed vond aan hem in Korea, was dat hij de spelers kon laten geloven dat ze goed waren en op die manier enorm boven zichzelf uitstegen. Als hij dat met spelers als Lucius enzo ook voor elkaar had gekregen, was hij top geweest. Dat is niet gelukt en nu is de vraag of het succes in Korea wel helemaal op hem is toe te schrijven. Waren die spelers daar sowieso al niet zo gemotiveerd als maar zijn kon, omdat het in hun eigen land was enzo?
Op vrijdag 6 februari 2004 21:39 schreef Bobu het volgende:
Ik denk dat Hiddink wat brutaliteit/volwassenheid (hoe je het ook wil noemen) heeft toegevoegd aan de selectie. Ik vind het altijd moeilijk om dat in te schatten, maar kijkend naar de CL-resultaten na Monaco en Depor kun je dat toch wel stellen.Verder heeft Hiddink duidelijk aangegeven wat meer met de jeugd te willen gaan doen. Het aanstellen van Brand en Moniz en het fors betrekken van de jeugd bij het laatste trainingskamp in Turkije geven dat toch wel aan.
quote:pssst, hij is niet zo geinteresseerd in het voetbal zelf
Op vrijdag 6 februari 2004 21:55 schreef Speed1971 het volgende:
Beetje slap SCH. Nu gaat het echt over de inhoud en geef je niet thuis........
quote:Dat blijkt dus maar.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:02 schreef Suijk het volgende:[..]
pssst, hij is niet zo geinteresseerd in het voetbal zelf
Vind die reden die jij gaf trouwens ook wel een aardige. Korea -> spelers boven zichzelf laten uitstijgen enz een hele goede. Daar is hij niet in geslaagd.
Sommige snappen het misschien niet. Kan me dat ook best voorstellen Maar ik zie het zo.
Dat Ajax en PSV altijd strijden om de titel is "gewoon", uitzonderingen daar gelaten. Dat Ajax zo nu en dan de titel pakt of dat PSV dat doet is niet zo heel bijzonder vind ik. Het is als Ajax-supporter natuurlijk heel leuk/mooi/fijn/whatever als zij de titel pakken. Precies zo als je PSV-supporter bent. Maar het is toch extra leuk/mooi/fijn/whatever als jou ploeg ook eens de tweede ronde of meer/verder komt in de CL. Ik zou als PSV-supporter er flink de tering/schijt/kanker/whatever over in hebben als mijn ploeggie dat nooit is gelukt. Dit seizoen is pijnlijk duidelijk geworden dat PSV wel degelijk instaat is om zich te laten gelden in de CL maar het is weer niet gelukt onder Hiddink. Waarom dan die vent aanhouden als coach/trainer. En een trainer is het eigenlijk niet, dat doen Koeman en Rutten wel. Ik overdrijf een beetje als ik beweer dat ik ook wel instaat ben om PSV mee te laten doen voor de titel als coach maar ik overdrijf niet heel erg. Het gaat juist om dat stukkie meer. En wat de stukkie meer is, it beats me.....Maar ik vind het heel goed te snappen dat de RvC een coach die niet dat stukkie meer heeft gebracht hem geen contract voor 3 jaar willen geven, no matter what the outcome is in the next one, two or three years.......
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 21:55 schreef Speed1971 het volgende:
Beetje slap SCH. Nu gaat het echt over de inhoud en geef je niet thuis........
Maar in dit geval vind ik de inhoud niet zo interessant. Wat Hiddink voor PSV heeft betekend is in dit conflict niet van belang. Of hij een goede trainer is, is niet van belang. Leuke vragen - maar dit conflict gaat over de macht.
Ik vind het wel logisch dat men evaluatiemomenten inlast omtrent trainersschap (TD is een ander verhaal, is er juist voor de lange termijn), dat gebeurt zo vaak, en is goed om te voorkomen dat trainers tegenwoordig niet meer als een Aadje-Afkoopsom wegkomen met 6 miljoen als de chemie er plotseling niet meer is.
Hiddink zit al 2 jaar bij die club en zijn 'positieve bijdrage' begint eigenlijk al uitgewerkt te raken, voor zover die er al ooit was. Er spelen daar een aantal heel aardige spelers in Eindhoven maar behalve Robben en Bouma is eigenlijk niemand echt ontzettend beter geworden. Van Bommel, Vogel, Ooier, Kezzman zijn vooral qua mentaliteit verbeterd maar als voetballer zijn ze niet denderend veel beter geworden, waarmee meteen m.i. Hiddinks gebrek aan kunde weer aangetoond is.
Ik meen me zelfs te herinneren dat van Bommel en en andere spelers hebben liggen morren over Hiddink toen het niet lekker zat qua teamspirit.
In ieder geval heeft Hiddink in Studio Voetbal en Voetbal Insight nog duidelijk gezegd dat "een WK trekt" en hij dat graag nog erbij zou willen doen als TD. Van Raay vond dat geen probleem, maar het blijft toch een beetje een rare manier van doen. Bondscoach zijn doe je niet even derbij omtrent een WK, als ie dat goed doet is ie automatisch niet bezig met PSV, en dat werkt totaal niet. Beun de haas.
quote:Dit conflict gaat over zoveel zaken. Dat jij blijft volharden in het gegeven dat het alleen maar over macht gaat......ja wat moet ik daarop zeggen? Jij denkt dus werkelijk dat de RvC zo kortzichtig is? Come on get a life. Hiddink heeft gewoon te vaak laten blijken dat het coach/trainerschap een soort van bijbaantje is. Hij wil zich ten koste val alles beschikbaar houden voor een eventueel bondscoachschap (
Op vrijdag 6 februari 2004 23:07 schreef SCH het volgende:[..]
Ik was even weg man.
Maar in dit geval vind ik de inhoud niet zo interessant. Wat Hiddink voor PSV heeft betekend is in dit conflict niet van belang. Of hij een goede trainer is, is niet van belang. Leuke vragen - maar dit conflict gaat over de macht.
Komt nog eens bij dat ik sowieso geen voorstander ben van beslissingen die genomen worden door 1 persoon........
quote:ja hehe ik laat mn verstand eens de vrije loop
Op vrijdag 6 februari 2004 23:06 schreef ErikT het volgende:
Hee Speed, ik ben t met je eens
quote:Dat zal allemaal wel maar je gaat voorbij aan de realiteit. De RvC zegt Hiddink wel te willen dus daarmee vervalt de basis van je verhaal. Natuurlijk gaat het om macht, daarbinnen is het dan weer een complex geheel maar het gaat om macht. Wil Timmer met Hiddink in zee of niet? Nee, dat wil hij niet - want Hiddink is te lastig en te eigenzinnig - dus verzint hij een dwaze stok om de hond te slaan. Gelukkig is hij in de pc wel zo aardig om erbij te zeggen dat hij woest is over de kritiek.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:20 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Dit conflict gaat over zoveel zaken. Dat jij blijft volharden in het gegeven dat het alleen maar over macht gaat......ja wat moet ik daarop zeggen? Jij denkt dus werkelijk dat de RvC zo kortzichtig is? Come on get a life. Hiddink heeft gewoon te vaak laten blijken dat het coach/trainerschap een soort van bijbaantje is. Hij wil zich ten koste val alles beschikbaar houden voor een eventueel bondscoachschap (
) , hij heeft zich te weinig op trainingen laten zien, de deal die PSV had met Zuid-Korea is op niets uitgelopen ( Hiddink beloofde PSV gouden bergen) , Hiddink heeft weinig toegevoegd aan PSV. Natuurlijk is het makkelijk voor mij om af te geven op PSV, ik vind het ook niets maar das een ander verhaal. Als ik mijn Ajax bril (die wel erg mooi is en lekker zit) af doe dan zie ik toch weinig redenen waarom Ajax zo nu en dan wel in staat is geweest om iets te presteren in de CL en PSV niet. Deze twee pleoegn doen, hoe pijnlijk dan ook weinig onder voor elkaar.
Komt nog eens bij dat ik sowieso geen voorstander ben van beslissingen die genomen worden door 1 persoon........
Natuurlijk gaat het over macht - waar zou het anders over moeten gaan? Het gaat echt niet over de vraag of hij een goede trainer is, weet Timmer veel. En ook niet over die paar flutcenten.
quote:Heb ik iets gemist?
Op vrijdag 6 februari 2004 23:21 schreef Speed1971 het volgende:[..]
ja hehe ik laat mn verstand eens de vrije loop
quote:Pfff.............het gaat mijnsinziens over het evaluatie-punt. Dat wil Hiddink niet en de RvC wel. Maw de RvC wil Hiddink afrekenen op resultaten en dat wil Hiddink niet. Daar gaat het over en zoals ik al eerder heb aangegeven is het goed te snappen dat de RvC (in mijn optiek PSV) op zijn strepen gaat staan en zoiets heeft van "Okay jongen laat maar zien dan, maar wij volgen je verrichtingen op de voet....."
Op vrijdag 6 februari 2004 23:24 schreef SCH het volgende:[..]
Dat zal allemaal wel maar je gaat voorbij aan de realiteit. De RvC zegt Hiddink wel te willen dus daarmee vervalt de basis van je verhaal. Natuurlijk gaat het om macht, daarbinnen is het dan weer een complex geheel maar het gaat om macht. Wil Timmer met Hiddink in zee of niet? Nee, dat wil hij niet - want Hiddink is te lastig en te eigenzinnig - dus verzint hij een dwaze stok om de hond te slaan. Gelukkig is hij in de pc wel zo aardig om erbij te zeggen dat hij woest is over de kritiek.
Natuurlijk gaat het over macht - waar zou het anders over moeten gaan? Het gaat echt niet over de vraag of hij een goede trainer is, weet Timmer veel. En ook niet over die paar flutcenten.
quote:Nou sorry maar ik snap echt niet dat je blijft denken dat het daar over gaat. Maar het staat je vrij. Maar als je dit soort conflicten een beetje weet te analyseren en doogronden dan is het toch vrij helder. Er is altijd een soort van aanleiding, een punt waar het op barst. Maar dat is echt niet de bron van het conflict. Dat zegt Timmer ook zelf, de kern van het conflict is uiteindelijk de macht. Timmer pikt het niet dat Hiddink hem gebrek aan ambitie verwijt - en daar zit natuurlijk weer een hele geschiedenis achter.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:29 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Pfff.............het gaat mijnsinziens over het evaluatie-punt. Dat wil Hiddink niet en de RvC wel. Maw de RvC wil Hiddink afrekenen op resultaten en dat wil Hiddink niet. Daar gaat het over en zoals ik al eerder hebt aangegeven is het goed te snappen dat de RvC (in mijn optiek PSV) op zijn strepen gaat staan en zoiets heeft van "Okay jongen laat maar zien dan, maar wij volgen je verrichtingen op de voet....."
quote:Ja........maar
Op vrijdag 6 februari 2004 23:32 schreef SCH het volgende:[..]
Nou sorry maar ik snap echt niet dat je blijft denken dat het daar over gaat. Maar het staat je vrij. Maar als je dit soort conflicten een beetje weet te analyseren en doogronden dan is het toch vrij helder. Er is altijd een soort van aanleiding, een punt waar het op barst. Maar dat is echt niet de bron van het conflict. Dat zegt Timmer ook zelf, de kern van het conflict is uiteindelijk de macht. Timmer pikt het niet dat Hiddink hem gebrek aan ambitie verwijt - en daar zit natuurlijk weer een hele geschiedenis achter.
Bottomline.....
Dat de RvC dat evalutatiepunt erin wil is te begrijpen. Natuurlijk is het zo dat een RvC zijn macht wil laten gelden. Ik ben een redelijk groentje in het bedrijfsleven, maar geloof me ik heb genoeg van dat soort shit meegemaakt. Ik heb laag gezeten in bedrijven maar heb ook een aantal jaren hoog en zo hoog gezeten dat ik ook verantwoording moest afleggen aan de RvC - KPN, Telemedia, UPC, British Telecom - en dan heb je heel snel door hoe je dat spelletje moet spelen. Ja ze kicken op de macht die zij hebben, maar ze zijn ook heel makkelijk voor je te winnen.............maar ze hebben wel degelijk verstand van zaken. Het is dus echt te kort door de bocht om aan te nemen dat zij de overeenkomst tussen van Raaij en Hiddink alleen maar blokkeren vanwege het machtstempel die de RvC erop wil drukken.....
heb overigens schoon genoeg van dat bedrijfsleven en heb mijzelf vogelvrij verklaard
quote:We blijven er over van mening verschillen. Ik denk niet dat ze echt veel verstand van voetbal hebben, wel van zaken doen ja. En van spelletjes spelen.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:46 schreef Speed1971 het volgende:
Ja ze kicken op de macht die zij hebben, maar ze zijn ook heel makkelijk voor je te winnen.............maar ze hebben wel degelijk verstand van zaken. Het is dus echt te kort door de bocht om aan te nemen dat zij de overeenkomst tussen van Raaij en Hiddink alleen maar blokkeren vanwege het machtstempel die de RvC erop wil drukken.....
quote:
heb overigens schoon genoeg van dat bedrijfsleven en heb mijzelf vogelvrij verklaard
quote:En daarom heb je dus een RvC. Wij - mijn maatjes en ik - hadden een hele goede bijnaam voor ze...de RvD....oftewel......enorme eikels maar uiteindelijk goed dat ze er zijn.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:55 schreef SCH het volgende:[..]
We blijven er over van mening verschillen. Ik denk niet dat ze echt veel verstand van voetbal hebben, wel van zaken doen ja. En van spelletjes spelen.
quote:Je moest eens wetenNow we're talking
quote:Mercedes is sponsor
Op zaterdag 7 februari 2004 00:41 schreef JeOma het volgende:
Beetje offtopic, maar ik zag Hiddink in 't Sportjournaal wegraggen in z'n zwarte Mercedes Benz. Wat is dat voor bak? Een of andere CL 600? Het zag er in elk geval niet uit als 'n auto die retail onder de euro-ton wordt verkocht.
quote:inderdaad de hele selectie rijdt Mercedes, als je op de parkeerplaats kijkt bij de Hertgang zie je ongeveer de gehele Mercedes Showroom
Op zaterdag 7 februari 2004 00:41 schreef Bobu het volgende:[..]
Mercedes is sponsor
quote:Dat is dan zo'n beetje het enige waarin ze beter zijn als Ajax.
Op zaterdag 7 februari 2004 13:21 schreef rubbereend het volgende:[..]
inderdaad de hele selectie rijdt Mercedes, als je op de parkeerplaats kijkt bij de Hertgang zie je ongeveer de gehele Mercedes Showroom
quote:Fiat? Ik heb er weinig van gezien, maar Mido reed destijds in een Ferrari (ok ok, dat is Fiat) en een BMW X5 (toch niet echt fiat). Koeman rijdt in een Stilo ofzo?
Op zaterdag 7 februari 2004 13:33 schreef skinnievinnie het volgende:[..]
Dat is dan zo'n beetje het enige waarin ze beter zijn als Ajax.
Die moeten allemaal in een fiat rijden
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:33 schreef skinnievinnie het volgende:[..]
Dat is dan zo'n beetje het enige waarin ze beter zijn als Ajax.
Die moeten allemaal in een fiat rijden
quote:
Guus Hiddink neemt na Ajax-PSV besluit7/2/2004 15:31
Of de toekomst van Guus Hiddink ook de komende jaren bij PSV ligt blijft de vraag. De soap over zijn nieuwe contract sleept zich minimaal nog een week voort. 'Nu telt alleen de wedstrijd tegen Ajax. Ik heb het idee dat alles redelijk op scherp is gezet.'
Aan de vooravond van de topper barstte de bom over het nieuwe contract voor Guus Hiddink bij PSV. Het met voorzitter Harry van Raaij bereikte akkoord werd door de Raad van Commissarissen van tafel geveegd, omdat het te grote financiële risico's zou hebben.'Mede gezien de moeilijke financiële situatie van de club willen we één amendement indienen. De tijdsduur van het contract is drie jaar, maar we willen de mogelijkheid hebben om na één jaar van beide kanten te evalueren', zei RvC-voorzitter Jan Timmer vrijdag. Of Hiddink zich zal kunnen schikken in de aanpassingen die de RvC voor ogen heeft is de vraag. Maar die duidelijkheid wil de PSV-coach nog niet geven.
'Ik ga nu niet uitgebreid op deze kwestie in', zei Hiddink tegen het ANP. 'Ook al omdat ik niet precies weet wat de raad van commissarissen heeft gezegd. Of ik geen televisie heb gekeken of kranten heb gelezen? Nee, nauwelijks ik had enkele andere dingen te doen. Na het weekeinde moet ik maar eens met de betrokkenen gaan praten. Nu telt alleen de wedstrijd tegen Ajax. Ik heb het idee dat alles redelijk op scherp is gezet. Of ik op de bank zit? Ja, dat lijkt me wel toch.'
Laten we het hopen
quote:Nou ik kijk daar wel doorheen, tis gewoon een ordinair machtspelletje, de RvC zal wel eens laten zien dat je niet teveel kritiek mag hebben
Op zaterdag 7 februari 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
De RvC is vooral gevallen over Guus' openbare kritiek en zijn clausules, niet eens zozeer over zijn financiele eisen. Dat brengen ze echter wel zo naar buiten, om goed over te komen bij het grote publiek. Dat lukt aardig, gezien vele reacties hier.
quote:Jij wel, maar het gros keert zich momenteel tegen Guus.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:28 schreef rubbereend het volgende:[..]
Nou ik kijk daar wel doorheen, tis gewoon een ordinair machtspelletje, de RvC zal wel eens laten zien dat je niet teveel kritiek mag hebben
quote:en dat is precies wat ze wilden. Ben benieuwd wat van Raaij gaat doen........ K blijf de afwijzing van het contract ook een gebaar naar van Raaij van onkunde van zijn kant (geheel onterecht trouwens)
Op zaterdag 7 februari 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Jij wel, maar het gros keert zich momenteel tegen Guus.
Of is dat niet meer daar?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:24 schreef twi het volgende:
Jammer jongens, volgende keer beter
Ajax 2 - PSV 1
Jammer voor Guus dat hij PSV moet verlaten met een nederlaag, verwacht niet dat hij er volgend weekend nog bij is. Hij was er vandaag al niet meer bij toch?
quote:Was leuk wedstrijd. En natuurlijk een leuke uitslag.
Op zondag 8 februari 2004 14:29 schreef -Hans- het volgende:[..]
Ajax 2 - PSV 1
Jammer voor Guus dat hij PSV moet verlaten met een nederlaag, verwacht niet dat hij er volgend weekend nog bij is. Hij was er vandaag al niet meer bij toch?
quote:Zeker wel. Guusje was er gewoon bij hoor. Met gebalde vuist was hij ERG blij met de goal van Vennegoor. Voor de rest heeft hij geen seconde gelachen. Hahaha... Jammer Guus, opgerot staat netjes.
Op zondag 8 februari 2004 14:29 schreef -Hans- het volgende:[..]
Hij was er vandaag al niet meer bij toch?
Mooie wedstrijd, jammer van het resultaat
quote:Hij was er dus wel bij, de NOS had het alleen maar over Erwin Koeman en niet over Guus. Vandaar mijn vermoeden dat hij er niet bij was, zo sprak de NOS ook.
Op zondag 8 februari 2004 14:32 schreef JeOma het volgende:[..]
Zeker wel. Guusje was er gewoon bij hoor. Met gebalde vuist was hij ERG blij met de goal van Vennegoor. Voor de rest heeft hij geen seconde gelachen. Hahaha... Jammer Guus, opgerot staat netjes.
quote:Tja, Ajax heeft gewonnen, gun ze het feestje. Er zijn ook geen excuses voor de nederlaag, ajax was doortastender op de beslissende momenten. Een gelijkwaardig duel waar niemand zich voor hoeft te schamen
Op zondag 8 februari 2004 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
wanneer komt speed terug?
dan weet ik dat ik hier niet meer moet zijn
quote:Speed werkt altijd op mijn zenuwen met zijn commentaar, moet er niet eens aan denken wat er nu gebeurd
Op zondag 8 februari 2004 14:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Tja, Ajax heeft gewonnen, gun ze het feestje. Er zijn ook geen excuses voor de nederlaag, ajax was doortastender op de beslissende momenten. Een gelijkwaardig duel waar niemand zich voor hoeft te schamen
we hebben verloren, kunnen we nu niks meer aan doen
nu kunnen we alleen maar janken
quote:Chelloboy vind ik altijd wel erg leuk. Jammer dat ik die nu een paar weken moet missen
Op zondag 8 februari 2004 14:57 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Speed werkt altijd op mijn zenuwen met zijn commentaar, moet er niet eens aan denken wat er nu gebeurd
daaromwe hebben verloren, kunnen we nu niks meer aan doen
nu kunnen we alleen maar janken
quote:Het hele seizoen zelfs, als ze van Perugia verliezen.
Op zondag 8 februari 2004 15:06 schreef twi het volgende:[..]
Chelloboy vind ik altijd wel erg leuk. Jammer dat ik die nu een paar weken moet missen
quote:ik vind het eiglijk niet zo erg
Op zondag 8 februari 2004 15:06 schreef twi het volgende:[..]
Chelloboy vind ik altijd wel erg leuk. Jammer dat ik die nu een paar weken moet missen
quote:Prachtig scenario zou dat zijn, uit leedvermaak oogpunt. Maar ik heb liever dat Valencia in de finale van PSV wint.
Op zondag 8 februari 2004 15:08 schreef methodmich het volgende:[..]
Het hele seizoen zelfs, als ze van Perugia verliezen.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:10 schreef twi het volgende:[..]
Prachtig scenario zou dat zijn, uit leedvermaak oogpunt. Maar ik heb liever dat Valencia in de finale van PSV wint.
ik zie liever een finale tussen Barça en PSV
ben dan toch altijd blij voor de winnaar, maar toch een bittere pil voor de verliezer
van Perugia nu verliezen zou ehct zonde zijn, dan is dit echt de slechtse maand van PSV
quote:Een maand die het jaar betitelt als rampjaar.
Op zondag 8 februari 2004 15:12 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ik zie liever een finale tussen Barça en PSV
ben dan toch altijd blij voor de winnaar, maar toch een bittere pil voor de verliezer
van Perugia nu verliezen zou ehct zonde zijn, dan is dit echt de slechtse maand van PSV
quote:Jajaja TM67. Misschien heb je gelijk want misschien verdiende deze wedtsrijd geen winnaar..............Maar ja dit is gewoon heel erg lekker en ik denk toch dat Ajax verdient heeft gewonnen. De eerste helft was voor PSV maar de tweede helft was voor Ajax en Ajax was beter dan dat PSV in de eerste helft was. Komt ook nog eens bij dat jullie Luinge mee hadden.........ga niet lopen janken dat dat niet zo was want dat was wel erg duidelijk deze wedstrijd. Ajax heeft nagenoeg altijd de scheids tegen als ze thuis spelen en deze wedstrijd was daar geen uitzondering op!
Op zondag 8 februari 2004 14:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als je de kansen niet afmaakt, verdien je het niet te winnen. Jammer maar waar. Qua veldspel en kansen zou een gelijkspel misschien terecht zijn geweest, maar dan moet je ze wel afmaken.Mooie wedstrijd, jammer van het resultaat
Yes!!!
We are (to become) the champions
En zoals het er naar uit ziet krijg ik gewoon een kratje bier van je TM67. Maar ik heb liever dat je dat kratje aan Da-Sandman doneert voor zijn kroeg.
quote:Als PSV slecht had gespeeld was het misschien reëel geweest, nu is uitschakeling tegen Perugia vooral dromen van ajacieden, die zich alleen nog op de competitie richten
Op zondag 8 februari 2004 15:10 schreef twi het volgende:Prachtig scenario zou dat zijn, uit leedvermaak oogpunt. Maar ik heb liever dat Valencia in de finale van PSV wint.
Was het maar zo
quote:dat zegt al wat
Op zondag 8 februari 2004 15:16 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Maar ja dit is gewoon heel erg lekker en ik denk toch dat Ajax verdient heeft gewonnen. De eerste helft was voor PSV maar de tweede helft was voor Ajax en Ajax was beter dan dat PSV in de eerste helft was.
quote:Vorig jaar was het andersom
Op zondag 8 februari 2004 15:18 schreef methodmich het volgende:
Erwin Koeman je broer wordt kampioen was wel een heel aardig liedje voor voetbalsupporters moet ik zeggen.
quote:Ik vraag me altijd af wie er begint met het zingen.
Op zondag 8 februari 2004 15:18 schreef methodmich het volgende:
Erwin Koeman je broer wordt kampioen was wel een heel aardig liedje voor voetbalsupporters moet ik zeggen.
Je kunt nog zo'n briljant liedje inzetten als iedereen z'n kop houdt sta je mooi voor lul.
quote:Daar hebben we het nog wel over, de strijd is nog niet gestreden. Al wordt het nu wel een stuk moeilijker
Op zondag 8 februari 2004 15:16 schreef Speed1971 het volgende:En zoals het er naar uit ziet krijg ik gewoon een kratje bier van je TM67. Maar ik heb liever dat je dat kratje aan Da-Sandman doneert voor zijn kroeg.
quote:Schitterend spandoek hadden jullie trouwens:
Op zondag 8 februari 2004 15:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vorig jaar was het andersom
"Een Brugge te ver"
Humor ten top
quote:Here I am!
Op zondag 8 februari 2004 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
wanneer komt speed terug?
dan weet ik dat ik hier niet meer moet zijn
Eigenlijk vind ik het wel een beetje kut voor jullie. Allemaal gezeik deze week. Niet netjes gegaan binnen de club. Daar hebben de RvC, Hiddink en van Raaij allemaal schuld aan. Niet dat deze wedstrijd is verloren vanwege die heisa maar het maakt het drama wel compleet en dat is klote. Wij als Ajacieden weten daar veel van......Brugge toen de Amstel Cup........ja nu zijn jullie aan de beurt.
Dit is zowwwwwww vet. Sorry hoor maar jullie pissen er heel terecht naast dit seizoen!
quote:voor 5 jaar bijgetekend
Op zondag 8 februari 2004 15:21 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Is Hiddink al weg?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:16 schreef Speed1971 het volgende:
En zoals het er naar uit ziet krijg ik gewoon een kratje bier van je TM67. Maar ik heb liever dat je dat kratje aan Da-Sandman doneert voor zijn kroeg.
quote:Dat verwacht ik eigenlijk niet. Voor aanvang van de wedstrijd ging hij er redelijk nuchter mee om. De affaire heeft de wedstrijd iig niet beïnvloed en ik denk dat dat goed is voor beide partijen en vooral voor het publiek.
Is Hiddink al weg?
quote:Dat vraag ik me ook wel eens af ja. Misschien Freek de Jonge die SMS't naar de F-side?
Op zondag 8 februari 2004 15:20 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik vraag me altijd af wie er begint met het zingen.
Je kunt nog zo'n briljant liedje inzetten als iedereen z'n kop houdt sta je mooi voor lul.
en willen we nog wat succes hebben dan moeten we europees gezien wat laten zien...
quote:Rooie Daan, die vetklep.
Op zondag 8 februari 2004 15:20 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik vraag me altijd af wie er begint met het zingen.
quote:Welke kleine misstapjes?
Op zondag 8 februari 2004 15:27 schreef ASSpirine het volgende:
hoop dat PSV hierdoor wel scherper is geworden
nu moeten ze alle kleine misstapjes van ajax afstraffen en puntne binnenhalenen willen we nog wat succes hebben dan moeten we europees gezien wat laten zien...
quote:die komen er hoop ik wel
Op zondag 8 februari 2004 15:32 schreef twi het volgende:[..]
Welke kleine misstapjes?
Aan het einde staat Ajax gewoon op 94 punten
Ja Ajax laat nog wel een puntje hier of daar liggen maar PSV zal dat ook doen. Te beginnen met volgende week tegen FC twente
quote:Kampioenschap is gewoon wat minder spannend geworden
Op zondag 8 februari 2004 15:35 schreef Speed1971 het volgende:
Kampioenschap is beslist. Punt uit.Ja Ajax laat nog wel een puntje hier of daar liggen maar PSV zal dat ook doen. Te beginnen met volgende week tegen FC twente
quote:Als die gelijk spelen tegen Vitesse???? Your Kidding!!!!
Op zondag 8 februari 2004 15:34 schreef ASSpirine het volgende:[..]
die komen er hoop ik wel
en ik hoop vooral hulp vanuit Rotterdamse zijde
quote:we zitten allemaal stil in een hoekje
Op zondag 8 februari 2004 18:45 schreef Speed1971 het volgende:
Hallo....iemand da?
weet je wat het erge was....?
Ik had echt plechtig aan mezelf beloofd dat als Ajax verloren had, en PSV dus gewonnen had , ik me zeker niet zou laten kennen en me zou laten afzeiken door "jullie"
kinky
En dan dus 2-1 voor Ajax
makkelijk lullen achteraf he
quote:nee, erwin Koeman wel
Is Hiddink al weg?
hij wordt assistente bij RKC volgend jaar
quote:idd en later op de avond volgen de beelden daarvan
Op zondag 8 februari 2004 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Erwin Koeman naar RKC Waalwijk, hij wordt de opvolger van Martin Jol!bron: Studio Sport.
quote:Maak daar hoofdtrainer van. Dan kan Jol naar PSV komen
Op zondag 8 februari 2004 19:30 schreef mat_herben het volgende:nee, erwin Koeman wel
quote:Ik zie Stevens wel komen
Op zondag 8 februari 2004 19:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Maak daar hoofdtrainer van. Dan kan Jol naar PSV komen
quote:Hij wordt hoofdtrainer
Op zondag 8 februari 2004 19:30 schreef mat_herben het volgende:[..]
nee, erwin Koeman wel
Nu Hiddink nog.
quote:nee toch?
Op zondag 8 februari 2004 19:36 schreef Kremers het volgende:[..]
Hij wordt hoofdtrainer
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:37 schreef mat_herben het volgende:
nee toch?
hij zou een baan als assistent bij PSV verruilen voor een baan als assistent bij RKC, lijkt me logisch
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:37 schreef mat_herben het volgende:[..]
nee toch?
quote:
**Erwin Koeman volgt trainer Martin Jol
op bij RKC.De ex-international (42) was
vanavond in Waalwijk voor de afrondende
gesprekken.Koeman is nu nog assistent
van Guus Hiddink bij PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |