Qua frequentie etc heb ik totaal geen klagen. Dus dat weet ik niet
en als dat niet kan kijken voor jezelf of je er mee kan leven of niet..en je conclusie nemen... accepteren of op zoek naar nieuwe liefde van je leven.
en over haar, als je haar genoeg laat genieten wil ze vanzelf meer.
= op den duur
trust me
quote:En hoe lang? Verschilt idd van zo'n 5 minuten tot een paar uur, maar als je bijvoorbeeld nog bij je ouders woont kun je het niet echt maken om 5 uur bezig te zijn, dus dat speelt ook mee
Op vrijdag 6 februari 2004 14:22 schreef milkshake het volgende:
Hey, hoe lang doen jullie het met je vriendin (van wie je houdt, dus uberliefde) en hoe leg je uit dat je het vaker wilt doen. Of hoe zeg ik netjes dat ik het niet bevredigend vindt, dat ik vaker en langer wil.. Dat ik ook een orgasme wil. Hoe zeg je dat nou tegen iemand van wie je houdt.?
En hoe je dat zegt? Weetniet, probeer haar gewoon geduldig op een gevoelige manier op te winden eerst, dan hoef je geen woorden te gebruiken. Voor de rest moet je m.i. goed kunnen praten met iemand waarvan je echt houdt, en dan moet duidelijk maken dat je het anders wilt niet zo heel moeilijk zijn lijkt me...
-edit-
Vul je profiel es wat meer naar waarheid in als je vrouw bent joh ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Sorcerer8472 op 06-02-2004 14:28]
Óf, als je er voor open staat, probeer t een keer anaal, en dan zelf bovenop.
succes
quote:ehm in je profiel staat dat je een man bent.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:26 schreef milkshake het volgende:
ja kijk ik heb het al een paar keer gezegt, maar er lijkt weinig te veranderen. Hij is ook goed in slapen vallen erna..(ben ik saai, dacht het niet!!!) ik ben altijd de initiatiefnemer...Het voelt alsof ik het nu wil uitmaken..maar ja dat doe je toch niet met zo'n reden...of wel?
kloon
[Dit bericht is gewijzigd door Misanthroopia op 06-02-2004 14:29]
quote:Klaarkomen door anaal een man te nemen? Is dat niet vrij moeilijk/onmogelijk voor velen?
Op vrijdag 6 februari 2004 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:het is simpel: ga bovenop, rij m leeg, blijf zitten, geef m 5 minuten rust en begin dan gewoon opnieuw!
Óf, als je er voor open staat, probeer t een keer anaal, en dan zelf bovenop.
succes
quote:.............. of hij is ook man... duh!
Op vrijdag 6 februari 2004 14:27 schreef Sorcerer8472 het volgende:
-edit-
Vul je profiel es wat meer naar waarheid in als je vrouw bent joh
quote:Ja, daarom heeft ze het over 'vriendin' in d'r openingspost
Op vrijdag 6 februari 2004 14:30 schreef sioux_ het volgende:[..]
.............. of hij is ook man... duh!
quote:Zo dacht ik dus ook. Maar heb je ooit van een man gehoord die niet klaarkomt tijdens sex?? uitgezonderd na veel drank
Op vrijdag 6 februari 2004 14:31 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Ja, daarom heeft ze het over 'vriendin' in d'r openingspost
quote:Die mannen zijn er zeker.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij is Milkshake een meisje die wil weten of er mannen zijn die wél lang genoeg doorgaan voor hun vriendin, of wél ook aan haar denken.
Zoals mijn vriend
quote:Bij mijn ex heeft die methode goed geholpen hoor, ineens dacht hij veel aan mij in bed.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:42 schreef milkshake het volgende:
Nou weet je, het is niet zozeer dat het allemaal zo slecht is, maar ik vind wel dat hij (bijna) altijd aan zichzelf denkt.. We zijn al wel een tijdje bij elkaar en omdat ik twijfelde aan mezelf wou ik het eens in deze groep gooien. We zijn in elk geval wel eerlijk tegen elkaar, maar jouw tip over dan maar even geen sex en kijken wat er gebeurt vind ik wel een aanrader. Wel jammer want ik ben er dol op (hihi :-) maar zowiezo fijn als mensen meedenken.. !
Edit: je topictitel dekt volgens mij niet helemaal de lading
[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 06-02-2004 15:04]
Milkshake, nog even een tip: je kunt het inderdaad gewoon recht voor z'n raap en duidelijk zeggen, want vage vrouwelijke hints snappen mannen toch niet. Maar als je het er met hem over hebt, probeer hem niet 'terecht te wijzen' of te impliceren dat hij in zekere zin 'faalt'. Zelfs al zou dat zo zijn (en daar lijkt het hier wel een beetje op vind ik), niet alle mannen reageren daar even goed op. Er zijn er zat bij wie dat juist een averechtse werking zal hebben. Voelen ze zich onzeker of in hun trots gekrenkt enzo, ook al is het maar een beetje en onbewust, dat gaat niet stimulerend werken.
Hij moet proberen in te zien dat er niets mooier is dan jou in je meest intieme moment mee te maken, en dat het heerlijk is om elkaar zulk intens genot te schenken. Jij doet dat ook voor hem, en hij zal toch moeten toegeven dat hij daar ook van geniet. En dus is het niet zo gek als jij dat ook wil. Geef er gelijk wat tips bij, wat je bijvoorbeeld graag zou willen dat hij bij je doet, zo kun je meer "opbouwend" brengen ipv kwalijk nemen.
En als hij dan denkt "ja daag dat gezeik heb ik geen zin in, ik wil gewoon m'n kwakkie kwijt en klaar" is het een stomme boerenlul en kun je het beter uitmaken
Dat meen ik hoor, je zegt dat het voelt alsof je het wilt uitmaken maar dat doe je toch niet om die reden... Nou waarom niet? Seks moet je niet onderschatten, als ik een relatie zou hebben en de seks is ver onder de maat zou ik het echt niet uithouden. Als het voor jou belangrijk is ontbreekt er gewoon (voor jou) iets essentieels, dus je doet jezelf tekort door je daar dan maar braaf bij neer te leggen. Maar goed hopelijk voor je gaan alle tips hier werken, en komt het niet zover
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?
quote:Ja hoor dat doe je absoluut wel. Als het in bed niks is dan is het einde party.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:26 schreef milkshake het volgende:
ja kijk ik heb het al een paar keer gezegt, maar er lijkt weinig te veranderen. Hij is ook goed in slapen vallen erna..(ben ik saai, dacht het niet!!!) ik ben altijd de initiatiefnemer...Het voelt alsof ik het nu wil uitmaken..maar ja dat doe je toch niet met zo'n reden...of wel?
En ja ik wil elke dag wel maar dat gaat wat moeilijk vanwege de afstand maar ik ben ook wel tevreden met minder hoor
.
Oftewel, laat het niet alleen van hem afhangen, neem initiatief, neem het heft in eigen handen en laat hem zien en merken wat je lekker vind.
Serieus praten kan altijd nog, maar probeer het eerst eens in het spel in te bouwen...
Dus niet afwachten en het niet alleen over je heen laten komen, wees actief!
Sorry, ik ga ook voor 1 keer offtopic: hoe_lang, je hebt serieus mijn ochtend gemaaktquote:Op zondag 17 december 2006 00:57 schreef Hoe_Lang het volgende:
Ja glaag!
Same here... ligt helemaal aan de mood en omstandighedenquote:Op vrijdag 6 februari 2004 14:24 schreef thewizzard het volgende:
Hoe lang we het doen? Dat varieert van 5 minuten tot 5 uur.
Qua frequentie etc heb ik totaal geen klagen. Dus dat weet ik niet
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um kinders, dit is een topic uit 2004. Ik vrees dat TS allang weg is...
befplichtquote:Op zondag 17 december 2006 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Befverplichting invoeren voor hij er in mag, probleem opgelost.
haha geweldig!!! maar goed als de heer in kwestie niet zo goed weet hoe hij daar bezig moet zijn heeft het ook niet echt veel zin..quote:Op zondag 17 december 2006 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Befverplichting invoeren voor hij er in mag, probleem opgelost.
Lijkt me stugquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |