abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16942954
Hey, hoe lang doen jullie het met je vriendin (van wie je houdt, dus uberliefde) en hoe leg je uit dat je het vaker wilt doen. Of hoe zeg ik netjes dat ik het niet bevredigend vindt, dat ik vaker en langer wil.. Dat ik ook een orgasme wil. Hoe zeg je dat nou tegen iemand van wie je houdt.?
soms wil ik gewoon meer...
pi_16943021
Hoe lang we het doen? Dat varieert van 5 minuten tot 5 uur.

Qua frequentie etc heb ik totaal geen klagen. Dus dat weet ik niet

i remember it well the first time that i saw
your head ‘round the door 'cause mine stopped working
i remember it well there was wet in your hair
you were stood in the stair and time stopped moving (Damien Rice)
pi_16943031
gewoon zeggen toch!??!?!?!?!
pi_16943063
Heel subtiel : Ik vindt het allemaal leuk en aardig wat je doet, maar nu wil ik weleens klaarkomen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_16943086
ja kijk ik heb het al een paar keer gezegt, maar er lijkt weinig te veranderen. Hij is ook goed in slapen vallen erna..(ben ik saai, dacht het niet!!!) ik ben altijd de initiatiefnemer...Het voelt alsof ik het nu wil uitmaken..maar ja dat doe je toch niet met zo'n reden...of wel?
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:26:40 #6
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_16943097
Er over praten samen kijken voor een bevredigende oplossing.
maar erover praten is wel het belangrijkste... kijken wat de oorzaak van het geheel is. misschien pak je het wel verkeerd aan,

en als dat niet kan kijken voor jezelf of je er mee kan leven of niet..en je conclusie nemen... accepteren of op zoek naar nieuwe liefde van je leven.

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:26:46 #7
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_16943101
ehmm hoe kan je als man nou sex hebben zonder orgasme?

en over haar, als je haar genoeg laat genieten wil ze vanzelf meer. = op den duur trust me

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_16943135
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:22 schreef milkshake het volgende:
Hey, hoe lang doen jullie het met je vriendin (van wie je houdt, dus uberliefde) en hoe leg je uit dat je het vaker wilt doen. Of hoe zeg ik netjes dat ik het niet bevredigend vindt, dat ik vaker en langer wil.. Dat ik ook een orgasme wil. Hoe zeg je dat nou tegen iemand van wie je houdt.?
En hoe lang? Verschilt idd van zo'n 5 minuten tot een paar uur, maar als je bijvoorbeeld nog bij je ouders woont kun je het niet echt maken om 5 uur bezig te zijn, dus dat speelt ook mee

En hoe je dat zegt? Weetniet, probeer haar gewoon geduldig op een gevoelige manier op te winden eerst, dan hoef je geen woorden te gebruiken. Voor de rest moet je m.i. goed kunnen praten met iemand waarvan je echt houdt, en dan moet duidelijk maken dat je het anders wilt niet zo heel moeilijk zijn lijkt me...

-edit-
Vul je profiel es wat meer naar waarheid in als je vrouw bent joh

[Dit bericht is gewijzigd door Sorcerer8472 op 06-02-2004 14:28]

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_16943149
het is simpel: ga bovenop, rij m leeg, blijf zitten, geef m 5 minuten rust en begin dan gewoon opnieuw!

Óf, als je er voor open staat, probeer t een keer anaal, en dan zelf bovenop. succes

vrijdag 6 februari 2004 @ 14:28:52 #10
41606 Misanthroopia
pi_16943167
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:26 schreef milkshake het volgende:
ja kijk ik heb het al een paar keer gezegt, maar er lijkt weinig te veranderen. Hij is ook goed in slapen vallen erna..(ben ik saai, dacht het niet!!!) ik ben altijd de initiatiefnemer...Het voelt alsof ik het nu wil uitmaken..maar ja dat doe je toch niet met zo'n reden...of wel?
ehm in je profiel staat dat je een man bent.

kloon

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthroopia op 06-02-2004 14:29]

vrijdag 6 februari 2004 @ 14:28:56 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16943171
de tijd verschild nogal, soms 5min. en soms 2uur.
Gelukkig heb ik een vriend die ook aan mijn behoeftes denkt.
Je kan ook proberen om niet meer te vrijen met hem en als hij vraagt waarom niet dan zeg je dat jij er geen plezier in hebt.
Dan moet hij er wel voor werken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16943186
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
het is simpel: ga bovenop, rij m leeg, blijf zitten, geef m 5 minuten rust en begin dan gewoon opnieuw!

Óf, als je er voor open staat, probeer t een keer anaal, en dan zelf bovenop. succes

Klaarkomen door anaal een man te nemen? Is dat niet vrij moeilijk/onmogelijk voor velen?
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:30:27 #13
21157 sioux_
lost in space
pi_16943218
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:27 schreef Sorcerer8472 het volgende:
-edit-
Vul je profiel es wat meer naar waarheid in als je vrouw bent joh
.............. of hij is ook man... duh!
pi_16943247
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:30 schreef sioux_ het volgende:

[..]

.............. of hij is ook man... duh!

Ja, daarom heeft ze het over 'vriendin' in d'r openingspost
pi_16943255
Volgens mij is Milkshake een meisje die wil weten of er mannen zijn die wél lang genoeg doorgaan voor hun vriendin, of wél ook aan haar denken.
Zoals mijn vriend
pi_16943273
wat een reacties, te gek.. misschien inderdaad even rust houden en kijken wat er gebeurt..das wel een OK idee.. Heb mijn profiel aangepast, sorry voor de onduidelijkheid, want ben inderdaad een meisje...
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:32:31 #17
41606 Misanthroopia
pi_16943282
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:31 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Ja, daarom heeft ze het over 'vriendin' in d'r openingspost

Zo dacht ik dus ook. Maar heb je ooit van een man gehoord die niet klaarkomt tijdens sex?? uitgezonderd na veel drank
pi_16943292
Of is Milkshake toch een man...?

Ik voel me wel dom nu

pi_16943295
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij is Milkshake een meisje die wil weten of er mannen zijn die wél lang genoeg doorgaan voor hun vriendin, of wél ook aan haar denken.
Zoals mijn vriend
Die mannen zijn er zeker.
i remember it well the first time that i saw
your head ‘round the door 'cause mine stopped working
i remember it well there was wet in your hair
you were stood in the stair and time stopped moving (Damien Rice)
pi_16943325
Nee jullie zijn niet dom, ik was onduidelijk..sorrry...
pi_16943349
Ja maar ben je nou een jongen of een meisje
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:34:24 #22
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_16943353
Communicatie werkt over het algemeen toch wel aardig om iemand anders iets duidelijk te maken. Denk eraan dat veel mannen niet open staan voor de vele 'subtiele' hints die vrouwen geven en er dus ook niks mee doen. Gewoon zeggen, dan heb jij je zegje gedaan en weet hij dat als er niks verandert de kans erin zit dat hij ook geen sex meer heeft. Suc6
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:36:21 #23
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_16943418
EERLIJK ZIJN.
"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_16943512
Milkshake, heb je nou een duidelijke tip van hoe je meer en betere seks moet krijgen?

edit:typo

pi_16943605
Nou weet je, het is niet zozeer dat het allemaal zo slecht is, maar ik vind wel dat hij (bijna) altijd aan zichzelf denkt.. We zijn al wel een tijdje bij elkaar en omdat ik twijfelde aan mezelf wou ik het eens in deze groep gooien. We zijn in elk geval wel eerlijk tegen elkaar, maar jouw tip over dan maar even geen sex en kijken wat er gebeurt vind ik wel een aanrader. Wel jammer want ik ben er dol op (hihi :-) maar zowiezo fijn als mensen meedenken.. !
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:44:47 #26
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16943668
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:42 schreef milkshake het volgende:
Nou weet je, het is niet zozeer dat het allemaal zo slecht is, maar ik vind wel dat hij (bijna) altijd aan zichzelf denkt.. We zijn al wel een tijdje bij elkaar en omdat ik twijfelde aan mezelf wou ik het eens in deze groep gooien. We zijn in elk geval wel eerlijk tegen elkaar, maar jouw tip over dan maar even geen sex en kijken wat er gebeurt vind ik wel een aanrader. Wel jammer want ik ben er dol op (hihi :-) maar zowiezo fijn als mensen meedenken.. !
Bij mijn ex heeft die methode goed geholpen hoor, ineens dacht hij veel aan mij in bed.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:48:47 #27
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_16943791
Als ik het goed begrijp is hij dus behoorlijk egoïstisch ( ) en daar kan je zelf iets aan doen door te zorgen dat hetgeen waar hij zich zo gedraagt compleet te vermijden (of hem gewoon even dit topic laten lezen). Het blijft een samenspel van geven en nemen en iets waar je allebei van moet kunnen genieten zoals je dat zelf graag het liefste hebt en als hij daar geen invullling aan wil geven, zul je dat toch op een bepaalde manier duidelijk moeten maken en een poosje onthouding zet hem misschien wel aan het denken.

Edit: je topictitel dekt volgens mij niet helemaal de lading

[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 06-02-2004 15:04]

<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_16945757
Het wisselt bij mij nogal, soms 5 minuten, soms de halve (of zelfs hele) nacht. Die vluggertjes zijn meer in geval van spontaan opkomende geilheid op onhandige tijdstippen want in principe vind ik langere seks met uitgebreid voorspel en afwisseling enz enz veel lekkerder.

Milkshake, nog even een tip: je kunt het inderdaad gewoon recht voor z'n raap en duidelijk zeggen, want vage vrouwelijke hints snappen mannen toch niet. Maar als je het er met hem over hebt, probeer hem niet 'terecht te wijzen' of te impliceren dat hij in zekere zin 'faalt'. Zelfs al zou dat zo zijn (en daar lijkt het hier wel een beetje op vind ik), niet alle mannen reageren daar even goed op. Er zijn er zat bij wie dat juist een averechtse werking zal hebben. Voelen ze zich onzeker of in hun trots gekrenkt enzo, ook al is het maar een beetje en onbewust, dat gaat niet stimulerend werken.

Hij moet proberen in te zien dat er niets mooier is dan jou in je meest intieme moment mee te maken, en dat het heerlijk is om elkaar zulk intens genot te schenken. Jij doet dat ook voor hem, en hij zal toch moeten toegeven dat hij daar ook van geniet. En dus is het niet zo gek als jij dat ook wil. Geef er gelijk wat tips bij, wat je bijvoorbeeld graag zou willen dat hij bij je doet, zo kun je meer "opbouwend" brengen ipv kwalijk nemen.

En als hij dan denkt "ja daag dat gezeik heb ik geen zin in, ik wil gewoon m'n kwakkie kwijt en klaar" is het een stomme boerenlul en kun je het beter uitmaken Dat meen ik hoor, je zegt dat het voelt alsof je het wilt uitmaken maar dat doe je toch niet om die reden... Nou waarom niet? Seks moet je niet onderschatten, als ik een relatie zou hebben en de seks is ver onder de maat zou ik het echt niet uithouden. Als het voor jou belangrijk is ontbreekt er gewoon (voor jou) iets essentieels, dus je doet jezelf tekort door je daar dan maar braaf bij neer te leggen. Maar goed hopelijk voor je gaan alle tips hier werken, en komt het niet zover

We learn from history that we learn nothing from history.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 15:49:03 #29
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_16945881
Goed man, zo'n vriendin waar je wel mee kan neuken maar blijkbaar niet mee kan praten
zzz
  vrijdag 6 februari 2004 @ 15:50:01 #30
73173 Famous_Rose
Be Cool Be You!
pi_16945930
L.Denninger

Ik wil je auto!! Kom 's terug!

Sorry offtopic!

De zin van het leven is aardbeiensaus...
pi_16946035
Je bent wel zo intiem dat je met hem neukt, maar net niet intiem genoeg om te zeggen wat je lekker vindt
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  vrijdag 6 februari 2004 @ 16:43:43 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16947742
Even hier...
Afgaande van je posts in hvjjv in R&P speelt er volgens mij meer dan enkel een onbevredigend seksleven...

Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:05:18 #33
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16948513
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:26 schreef milkshake het volgende:
Ja hoor dat doe je absoluut wel. Als het in bed niks is dan is het einde party.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:47:14 #34
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_16949785
Je kunt natuurlijk ook zelf de touwtjes in handen nemen, dan bepaal jij wanneer wie klaarkomt
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 18:56:47 #35
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_16951797
Tsjah de duur ervan kan varieren . Meestal doe ik er niet zo lang over maar ik probeer er altijd voor te zorgen dat me vriendin ook klaarkomt en dat doe ik meestal met het beffen enzo.

En ja ik wil elke dag wel maar dat gaat wat moeilijk vanwege de afstand maar ik ben ook wel tevreden met minder hoor .

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  vrijdag 6 februari 2004 @ 18:57:54 #36
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_16951829
als het echt lekker is, ongeveer 100 meter.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_16953350
Probeer hem aan te sporen jou te bevredigen door aan te geven dat je lekker uitgebreidt gelikt of gevingerd wil worden, ga desnoods op zijn gezicht zitten ofzo.
Of je stopt hem en gaat jezelf zitten bevredigen voor zijn neus...
Of je pakt zijn hand en laat hem voelen wat je wil dat hij met die hand doet.

Oftewel, laat het niet alleen van hem afhangen, neem initiatief, neem het heft in eigen handen en laat hem zien en merken wat je lekker vind.

Serieus praten kan altijd nog, maar probeer het eerst eens in het spel in te bouwen...
Dus niet afwachten en het niet alleen over je heen laten komen, wees actief!

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44497283
Ja glaag!
pi_44500688
quote:
Op zondag 17 december 2006 00:57 schreef Hoe_Lang het volgende:
Ja glaag!
Sorry, ik ga ook voor 1 keer offtopic: hoe_lang, je hebt serieus mijn ochtend gemaakt Lach me dood om je reacties! Thnx!
pi_44505376
er wordt gewoon niet geneukt, getrokken of gepijpt voordat jij minimaal 1x bent gekomen tijdens een vrijpartij. da's heel simpel, en dan leert ie eens om creatief met zijn tong / vingers te zijn
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_44505639
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:24 schreef thewizzard het volgende:
Hoe lang we het doen? Dat varieert van 5 minuten tot 5 uur.

Qua frequentie etc heb ik totaal geen klagen. Dus dat weet ik niet
Same here... ligt helemaal aan de mood en omstandigheden

maar gemiddeld een minuutje of 30-40
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 17 december 2006 @ 13:52:41 #42
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44505695
Um kinders, dit is een topic uit 2004. Ik vrees dat TS allang weg is...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † zondag 17 december 2006 @ 15:43:51 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44509326
Befverplichting invoeren voor hij er in mag, probleem opgelost.
Carpe Libertatem
pi_44509429
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um kinders, dit is een topic uit 2004. Ik vrees dat TS allang weg is...
Gezelligheid kent geen tijd
pi_44518849
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
befplicht !!

En verder.. luister naar erodome.
pi_44518873
is t nog aan trouwens?
  zondag 17 december 2006 @ 23:04:18 #47
130081 manou
me love me boyfriend
pi_44523855
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
haha geweldig!!! maar goed als de heer in kwestie niet zo goed weet hoe hij daar bezig moet zijn heeft het ook niet echt veel zin..
  maandag 18 december 2006 @ 07:55:23 #48
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_44528774
Mannen die alleen aan hun eigen gerief denken tijdens de sex is not done.
Geldt uiteraard even goed voor vrouwen trouwens.
Maar als er niet eens initiatief is, dan is het natuurlijk heel snel klaar als praten niet helpt.
Ik denk dat het anno eind 2006 het allaaaaaaaaaang uit is tussen milkshake en mr. lame boyfriend.
Of die gast heeft dit topic gelezen en het licht gezien.
Lijkt me sterk, maar toch.
pi_44528923
Wat een nutelloze kick van een topic van bijna 3 jaar terug.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op zondag 17 december 2006 20:52 schreef Koentje3 het volgende:
is t nog aan trouwens?
Lijkt me stug
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')