Logo
Aeons
Game On
(2)///Als ik de scanner aan de gang krijg post ik een paar mooie plaatjes uit het ffx2 strategyboek,yuna in rokje...
[Dit bericht is gewijzigd door Girlhunter op 06-02-2004 12:01]
quote:spoiler:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:54 schreef Girlhunter het volgende:
// Hoe obtain ik By the way de celestial weapon van wakka? Iemand?
(heb wel ffx strategyGuide,maar uitgeleend,
Ik spoil gewoon voor de veiligheid alles
quote:O ja,klopt denk ik wel,heb Attackreals en Statusreals al ff gewonnen,ben nu met arauchreals(?) bezig, dit spel blijft gewoon ownen..
Op vrijdag 6 februari 2004 12:01 schreef Scylla het volgende:[..]
spoiler:
Blitzball cup uitspelen dacht ik.Ik spoil gewoon voor de veiligheid alles
quote:Ifrit was er eerder
Op vrijdag 6 februari 2004 11:58 schreef Scylla het volgende:
Die Aeons zijn ook zo botIfrit is the bomb, is iemand trouwens opgvallen hoe die op de Balrog uit LOTR lijkt?
quote:Ik zet echter wel de summon intro altijd op short
Op vrijdag 6 februari 2004 11:58 schreef Scylla het volgende:
Die Aeons zijn ook zo botIfrit is the bomb, is iemand trouwens opgvallen hoe die op de Balrog uit LOTR lijkt?
quote:Zekers wel
Op vrijdag 6 februari 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ifrit was er eerder
Ifrit en Shiva are the man...euh wait...woman....:9
mijn broer is een huge fan van de serie en die heeft ze allemaal (die op sony's consoles zijn verschenen dan toch) en ik vond deel 10 niet echt leuk het kon mijn aandacht niet vasthouden (ben een sh00ter @ heart ) maar ik ben nu net klaar met Final Fantasy 9 en dat vond ik echt een superspel, krapaan 48 uur mee bezig geweest maar voor het einde alleen al zou ik het zo nog een keer doen
quote:Nee tuurlijk niet
Op vrijdag 6 februari 2004 13:06 schreef sp3c het volgende:
moet het per sé over 10 gaan?
quote:IX is echt fantastisch
mijn broer is een huge fan van de serie en die heeft ze allemaal (die op sony's consoles zijn verschenen dan toch) en ik vond deel 10 niet echt leuk het kon mijn aandacht niet vasthouden (ben een sh00ter @ heart) maar ik ben nu net klaar met Final Fantasy 9 en dat vond ik echt een superspel, krapaan 48 uur mee bezig geweest maar voor het einde alleen al zou ik het zo nog een keer doen
weet iemand hoe ik een tweede 'pumice piece' kan scoren, als ik daarmee naar Hades ga in Memoria dan bouwt hij iets leuks voor me zegtie maar hij zegt niet wat ... ik heb er maar 1
maar ik heb een vraagje over ff11, hoeveel kost het per maand en als je het spel koopt, hoeveel maand(en) zitten erbij in
quote:VIII en IX liggen nog gewoon bij Dixons, n'est ce pas? Ga ik aan een van die twee maar beginnen als ik X en X-2 heb uitgespeeld; wat nog wel even duurt...
Op vrijdag 6 februari 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
IX is echt fantastischMaar dat heb ik nu wel genoeg gezegd
Aangezien die meer ownt
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:27 schreef Bananenman het volgende:
Kappen met dat X gezeik, VII!
quote:Je moet ook niet op Chocobo's gokken
Op vrijdag 6 februari 2004 17:10 schreef Scylla het volgende:[..]
Ben ik mee opgehouden, toen mijn geleende bekraste PC exemplaar de hele tijd bij het Chocobo gokken in Goldn Saucer vastliep
quote:Windows XP huh?
Op vrijdag 6 februari 2004 17:10 schreef Scylla het volgende:[..]
Ben ik mee opgehouden, toen mijn geleende bekraste PC exemplaar de hele tijd bij het Chocobo gokken in Goldn Saucer vastliep
En ik ben het eens dat Ramuh meer heerst dan Ixion.
spoiler:
quote:Fat chocobo
Op vrijdag 6 februari 2004 19:09 schreef Scylla het volgende:
Ramuh is mij niet bekend...ik vond die ene Chocobo summon in VII wel meligspoiler:
Pffft, ik zit nu in Bevelle gevangen...wat een vet stuk was dat, en wat is Bevelle toch mooi!
quote:Ik ook
Op vrijdag 6 februari 2004 23:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit nu in die woestijn...26 uur erop zitten.
quote:Dat is een shop toch ? Waar ook alweer ?
Op vrijdag 6 februari 2004 23:37 schreef Scylla het volgende:
Ik zit op +/- 24 uur, op die Via Purifico.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik ook
quote:heb zeven net uit
Op vrijdag 6 februari 2004 16:27 schreef Bananenman het volgende:
Kappen met dat X gezeik, VII!
quote:VIII is de minste FF vind ik. En toch is dat nog een fantastisch spel
Op vrijdag 6 februari 2004 23:54 schreef placebeau het volgende:[..]
heb zeven net uit
nu acht!
quote:Dat heb ik met IX maar je hebt gelijk. Het zijn fantastische spellen
Op zaterdag 7 februari 2004 11:23 schreef Bananenman het volgende:[..]
VIII is de minste FF vind ik. En toch is dat nog een fantastisch spel
quote:ik had altijd gehoord dat IX de minste was, maar goed
Op zaterdag 7 februari 2004 11:23 schreef Bananenman het volgende:[..]
VIII is de minste FF vind ik. En toch is dat nog een fantastisch spel
Op zaterdag 7 februari 2004 11:39 schreef Scylla het volgende:
+/- 26 uur; net schoorvoetend van Mt Gagazet terug gekeerd om toch nog maar even te gaan levellen op de Calm Lands.
quote:Die had ik nog wel te pakken, en spoiler:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
spoiler:
Dat moet ik ook... Die Defender X is nogal sterk
quote:Is Khimari een mage bij jou?
Op zaterdag 7 februari 2004 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Auron is niet het probleem, maar mijn mages (Lulu en Kihmari) hebben nogal weinig HPTidus en Wakka zijn wel ok bij mij...
quote:Yup. Black mages rule
Op zaterdag 7 februari 2004 14:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is Khimari een mage bij jou?
quote:Das cool. Zelf ben ik van Rikku een mage aan het maken
Op zaterdag 7 februari 2004 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Yup. Black mages rule
Dus ik heb hem Lulu achterna gestuurd
Ik ben benieuwd naar "Ultima" Hoop dat ik ooit lvl 3 en 4 key spheres vind ergens
quote:Holy is ook
Op zaterdag 7 februari 2004 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yuna is bij mij trouwens echt super krachtig. Ik heb haar ook wat Black spells geleerd en die zijn krachtiger dan die van LuluIk ben benieuwd naar "Ultima" Hoop dat ik ooit lvl 3 en 4 key spheres vind ergens
quote:Rikku
Op zaterdag 7 februari 2004 14:12 schreef Chocobo het volgende:
Das cool. Zelf ben ik van Rikku een mage aan het makenZe heerst zo. Kan niet wachten totdat ik haar weer zie in FFX-2
quote:Disc 2 joh, Princess Garnet
Op zaterdag 7 februari 2004 12:39 schreef Shinny het volgende:
yer ik vond 9 de minste, vooral omdat jeje eerste summon pas op disc 3 krijgt ofzow
quote:Ik heb geen eens een overdrive healer
Op zaterdag 7 februari 2004 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die verschillende soorten overdrive zijn wel cool. Auron en Tidus staan bij mij op warrior en Rikku en Yuna op Healer. Zo laden die overdrive gauges supersnel
quote:nah disc 2 pas das nog steeds 2 discs te laat
Op zaterdag 7 februari 2004 18:33 schreef Bananenman het volgende:[..]
Disc 2 joh, Princess Garnet
hopenlijk doet 12 dat weer wel
spoiler:
quote:Healer Overdrive is wel handig, en Warrior Overdrive ook
Op zondag 8 februari 2004 01:10 schreef peristilius het volgende:
Al die tactische dingen zitten er volgens mij in voor mensen die zich vervelen, je hebt ze voor de story bosses niet nodig en als je FFX helemaal wilt uitspelen ben je volgens mij wel een tijdje bezig.
quote:Dát is de Via Purifico! Yuna loopt zo grappig
Op zondag 8 februari 2004 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Zo,...... met FFX nu met Yuna alleen !spoiler:
Onder Bevelle![]()
quote:Cool stuk dat. Ook het einde van de Al Bhed scene in "Home" vond ik cool toen al die summoners bij elkaar waren
Op zondag 8 februari 2004 17:40 schreef Scylla het volgende:[..]
Dát is de Via Purifico! Yuna loopt zo grappig
Goeie voorbereiding op X-2!
quote:Ik kon um nog niet betalen
Op zondag 8 februari 2004 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga nu richting Yujimbo!
quote:Daar ben ik ook naar op weg, hoe veel vraagt hij ook al weer? Ik heb opt moment dacht ik iets van 120.000 over.
Op zondag 8 februari 2004 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga nu richting Yujimbo!
(Het is trouwens Yojimbo )
quote:Hij vraagt 300.000,- en ik had maar 159.000,-..
Op zondag 8 februari 2004 21:02 schreef Scylla het volgende:[..]
Daar ben ik ook naar op weg, hoe veel vraagt hij ook al weer? Ik heb opt moment dacht ik iets van 120.000 over.
(Het is trouwens Yojimbo
)
quote:Afgedingt naar 210.000
Op zondag 8 februari 2004 21:23 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hij vraagt 300.000,- en ik had maar 159.000,-..
quote:Ik had mijn eerste summon al op cd 1, gewoon flink veel trainen, uiteindelijk heb je dan genoeg mp om shiva te kunnen casten.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:39 schreef Shinny het volgende:
yer ik vond 9 de minste, vooral omdat jeje eerste summon pas op disc 3 krijgt ofzow
Je bent dan wel even bezig, maar dan kun je al wel een summon casten voordat ze allemaal uit je worden "getrokken".
quote:
Op maandag 9 februari 2004 10:52 schreef Diacard het volgende:[..]
Ik had mijn eerste summon al op cd 1, gewoon flink veel trainen, uiteindelijk heb je dan genoeg mp om shiva te kunnen casten.
(ik had daarna nog maar 3 mp over, maar je hebt wel een summon gecast op cd 1
)
Je bent dan wel even bezig, maar dan kun je al wel een summon casten voordat ze allemaal uit je worden "getrokken".
Het gaat hier om de nummers: Overworld Theme, Aeris Theme (waarbij niemand het droog kon houden!) en tenslotte het nummer One winged Angel. Verder zal de soundtrack van deze film zich vooral focussen op drie verschillende stijlen muziek. Namelijk rock, klassiek en folklore muziek.
quote:Ja, zonder die kun je niet summonen voor zover ik weet
Op maandag 9 februari 2004 11:52 schreef Chocobo het volgende:
Eidelons toch ?![]()
Cool deel is IX, maar na de Lifa tree vond ik het allemaal wat minder worden
Anyway, FF:AC lijkt me toch best cool hoor. Ook al is het geen game
quote:Ook al is het geen game ?
Op maandag 9 februari 2004 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:Anyway, FF:AC lijkt me toch best cool hoor. Ook al is het geen game
quote:Ja
Op maandag 9 februari 2004 11:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ook al is het geen game ?
quote:Ga ik ook maar proberen.. Hopelijk begint tie met onderhandelen rond de 180.000 ofzo
Op maandag 9 februari 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Afgedingt naar 210.000
quote:In het begin nog niet (je hebt ze dan al helemaal gememoriseerd, dan heb je met garnet/dagger/sarah al een aantal eidolons, ik geloof shiva, atomos, bahamut en odin (ik weet niet zeker of dit ze allemaal zijn in het begin), maar omdat je dan nog niet genoeg mp hebt, en in het verhaal heb je dan nog niet genoeg kennis om een eidolon te summonen.
Op maandag 9 februari 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Je hebt toch zo'n steen nodig?
Maar als je gewoon met garnet/dagger/sarah blijft trainen totdat je uiteindelijk genoeg mp hebt (ik geloof dat dit 86 of 94 is, dan kun je shiva casten, voordat zorn en t(h)orn deze eidolons uit je "trekken"als het ware in een soort ritueel.
Als dit ritueel voltooid is, heb je van nature geen eidolons meer, en zul je ze idd met "stones" "emeralds" moet halen.
Maar voor dit alles heb je er dus al een paar en als je genoeg mp hebt dan kun je dus die eidolons al casten, ik geloof dat je voor bahamut 112 mp nodig hebt.
Anyway genoeg geblaat
quote:Goed openingsbod
Op maandag 9 februari 2004 13:08 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ga ik ook maar proberen.. Hopelijk begint tie met onderhandelen rond de 180.000 ofzo
quote:Zelfs IN games istie cheapass
Op maandag 9 februari 2004 13:08 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ga ik ook maar proberen.. Hopelijk begint tie met onderhandelen rond de 180.000 ofzo
Maar lees je guide eens over hoe je het beste met hem kan onderhandelen. Ik ga zometeen ff testen of dat lukt. Defender X gehad nu, en nu ben ik dus in die cave !
quote:Guides bij de eerste keer
Op maandag 9 februari 2004 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zelfs IN games istie cheapass
Maar lees je guide eens over hoe je het beste met hem kan onderhandelen. Ik ga zometeen ff testen of dat lukt. Defender X gehad nu, en nu ben ik dus in die cave
!
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 09-02-2004 16:53]
quote:Je moet gewoon choco gebruiken noot.. vind tie lekker!
Op maandag 9 februari 2004 14:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Guides bij de eerste keer
Cloister wel dus
En nu toen ik Yojimbo te duur vond Maar dat is dus altijd. Zijn van die kleine dingetjes die ik wil weten, en daarvoor heb ik de guide.
quote:Ik naar 203.000!
Op maandag 9 februari 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Afgedingt naar 210.000
Dat zijn Hakkert-prijzen.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik naar 203.000!
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik naar 203.000!
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 09-02-2004 22:51]
Zit op 30 uur, en ga nu maar eens over Mnt Gagazet.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 20:53 schreef Scoutmaster het volgende:
Kneus, downloaden doen we niet aan
quote:
Op maandag 9 februari 2004 20:53 schreef Scoutmaster het volgende:
Kneus, downloaden doen we niet aan
Over Gagazet in, op 30:40. Ben nu met Auron wel heul sterk, en Yuna heeft botte black magic aanvallen, alleen met Tidus ben ik helemaal de mist in gegaan.
quote:Nee, de eerste keer de helft + 1 , en dan dat bedrag + 1 en dan alstie op 205 000 zit kan je proberen iets minder te doen. Lager dan 190 000 komt ie niet
Op dinsdag 10 februari 2004 09:57 schreef wc-eend het volgende:
je moest bij Yojimbo telkens de helft van wat hij wilt aanbieden... en dan op een gegeven moment kwam je best wel laag...
quote:dat heb je toch niet stiekem opgezocht?
Op dinsdag 10 februari 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, de eerste keer de helft + 1 , en dan dat bedrag + 1 en dan alstie op 205 000 zit kan je proberen iets minder te doen. Lager dan 190 000 komt ie niet
heeft iemand gister de herhaling van gammo gezien? kreeg je leuk een paar beelden in beeld allemaal onder het mom van joepie joepie joepie!
staat er aan het eind in beeld dat tie nu op 13 februarie wordt verwacht: dus ik onder het mom van: hoera! misschien heb ik me wel vergist...dit bleek niet zo te zijn. lees ik weer overal
nog steeds 20 feb. maar ja, dan maar een paar nachtjes meer slapen...en dan...
wat een spel... *zucht
quote:Guides
Op dinsdag 10 februari 2004 11:21 schreef remondepemon het volgende:[..]
dat heb je toch niet stiekem opgezocht?
Ben nu op de berg, koud
quote:Ja die zuigt he
Op dinsdag 10 februari 2004 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
spoiler:Seymour Cross Cleve![]()
quote:Maar de 2e keer konnie niet op tegen al mijn Aeons in Overdrive
Op dinsdag 10 februari 2004 13:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja die zuigt he
quote:Hehe dat is de makkelijke manier zo versla je zo'n beetje alle bosses in één keer.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Maar de 2e keer konnie niet op tegen al mijn Aeons in Overdrive
![]()
MegaMegaMegaVerhaalSpoiler, niet lezen als je hem nog niet hebt uitgespeeld: spoiler:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:37 schreef Scylla het volgende:
Ik probeer het nu te doen zonder de Aeons in overdrive, enspoiler:Seymour Flux is gelukt in elk geval.
MegaMegaMegaVerhaalSpoiler, niet lezen als je hem nog niet hebt uitgespeeld: spoiler:
Okee, hoe zit het nu precies...nadat Zanarkand vernietigd werd, gingen de overlevenden het Zanarkand van Tidus dromen...en dat zijn ze nu zat, dus willen ze ophouden met dromen. Hierdoor zullen Tidus en Jecht natuurlijk op houden te bestaan, en zou er volgens mij ook geen Sin meer zijn. Waarom doen die dromers dan zo moeilijk, en halen ze de gedroomde Tidus naar Spira om het dromen te laten ophouden...ik snap het na de tweede keer dat het verhaal in elkaar begint te vallen nog niet helemaal. Wel is het zo dat aan het eind je die Aeons hun Fayth ziet verlaten, wil dit dus ook zeggen dat er in X-2 geen Aeons meer zijn, geen summons? En als Tidus dus inderdaad een droom zou zijn, is het dan niet zo dat we nu al weten dat diegene die Yuna in X-2 op die sphere ziet, waar het verhaal uit X-2 volgens mij om gaat, niet Tidus is?
quote:*meldt zich
Op dinsdag 10 februari 2004 11:21 schreef remondepemon het volgende:
heeft iemand gister de herhaling van gammo gezien? kreeg je leuk een paar beelden in beeld allemaal onder het mom van joepie joepie joepie!staat er aan het eind in beeld dat tie nu op 13 februarie wordt verwacht: dus ik onder het mom van: hoera! misschien heb ik me wel vergist...dit bleek niet zo te zijn. lees ik weer overal
nog steeds 20 feb. maar ja, dan maar een paar nachtjes meer slapen...en dan...wat een spel... *zucht
Had ik dus ook..
Net de dag ervoor eindelijk de bestelling bij Dimension Plus gecancelled, en geld overgemaakt voor de bestelling bij Gcshop (toch weer ff 20 eurootjes verdient op die manier!), dus al helemaal blij! Wilde al bijna wat daagjes vrij gaan nemen om te gamen, maar helaas.. Dikke week er bovenop!
We wachten vol ongeduld..
Zelfs kingdome hearts, soulcalibur II, etc kan me niet meer bekoren.
Speel alleen wat gunbound af en toe op de PC, wachtend op FF X-2...
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:28 schreef peristilius het volgende:[..]
Hehe dat is de makkelijke manier zo versla je zo'n beetje alle bosses in één keer.
quote:MegaMegaMegaVerhaalSpoiler:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:06 schreef peristilius het volgende:[..]
spoiler:
Volgens mij bleef sin dan wel bestaan en moesten ze blijven dromen zodat de summoners sin konden verslaan met hun aeons.
En dat van Tidus ach het blijft natuurlijk altijd Final Fantasy dus wie weet wat er kan gebeuren.
ik dacht..
spoiler:
quote:Wow dude, da's een hele nieuwe kijk op de zaak
Op woensdag 11 februari 2004 11:04 schreef wc-eend het volgende:
Spoiler verhaal deel 10ik dacht..
spoiler:
lang gelee dat ik FFX heb gespeeld, maar ik dacht dat Auron, Tidus had meegenomen naar de toekomst soort van (op moment dat Sin, Zanarkand vernietigt), en dat Tidus op het eind Sin (jecht) (pa) verslaat en daarna soort verloren raakt in een tijdstroom
Mijn idee:
spoiler:
Zo, en nu eerst koffie en een peuk.
Zitten best zware gevechten daar.
quote:Is trouwens in de Omega Ruins. Die vijanden hakken me daar in mootjes alsof het niks is.
Op woensdag 11 februari 2004 13:34 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb het gezien, ga nu meteen verder met deel 10.
Zit nu in die grot die je krijgt bij je secret coordinates.Zitten best zware gevechten daar.
Op woensdag 11 februari 2004 12:22 schreef wc-eend het volgende:
spoiler:maar jecht herkent wel zijn zoon, en als tidus een droomfiguur is.. dan zou jecht toch nooit kunnen weten dat tidus zijn zoon zou zijn sigh staat het niet in een van die mooie guideshehehe
quote:Dat zeg ik, gamma
Op woensdag 11 februari 2004 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Je bedoelt de Fayds in plaats van Aeons denk ik....
quote:Volgens mij is het gewoon een slecht idee om te proberen de logica van Final Fantasy te doorgronden
Op woensdag 11 februari 2004 13:45 schreef Scylla het volgende:[..]
spoiler:
Jecht is ook een droomfiguur, ook naar Spira gehaald om Sin te verslaan, dit is niet gelukt zonder dat hij Sin werd. Daarom is Tidus naar Spira gehaald om Sin te verslaan zonder Final Aeon
quote:Inderdaad, dat hele Yevon gebeuren.
Op woensdag 11 februari 2004 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit in FFX natuurlijk ook een stuk wat betrekking heeft op de huidige werkelijkheid. Godsdienst en de bijbehorende oorlogen.
De dingen maken me af zonder dat ik er ook maar iets aan kan doen
quote:En het spanningsveld tussen natuur en techniek. En het feit dat je geen godsdienst blind moet volgen maar best kritisch mag zijn.
Op woensdag 11 februari 2004 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit in FFX natuurlijk ook een stuk wat betrekking heeft op de huidige werkelijkheid. Godsdienst en de bijbehorende oorlogen.
Ja ja, FF gaat diep!
Mooi stuk gehad net
Ik snap niet dat FFX zoveel bekritiseerd is hoor
Square zou graphics boven gameplay en verhaal hebben gezet, maar wat een onzin
Tis echt
enzo
quote:Is ook onzin, verhaal is top!
Op woensdag 11 februari 2004 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi stuk gehad net![]()
Ik snap niet dat FFX zoveel bekritiseerd is hoor
Square zou graphics boven gameplay en verhaal hebben gezet, maar wat een onzin
Tis echt
![]()
enzo
Enige wat ik minder vind is het ontbreken van een World Map en de Side Quests...maar dat zijn details.
quote:Dat vind ik ook, maar ze durven tenminste wel eens wat anders te doen. Geen enkele FF ontbreekte ooit aan een Worldmap
Op woensdag 11 februari 2004 18:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is ook onzin, verhaal is top!
Enige wat ik minder vind is het ontbreken van een World Map en de Side Quests...maar dat zijn details.
[Dit bericht is gewijzigd door Scylla op 11-02-2004 22:34]
Op woensdag 11 februari 2004 22:48 schreef Hakkert het volgende:
spoiler:Net yunalesca haar kont geschopt! Fuck die final aeon!
quote:Allebei peace of cake
Op woensdag 11 februari 2004 23:22 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
spoiler:
Haar vond ik echt 1 van de simpelere bosses.
Alleen voor mensen die erg ver zijn:
spoiler:
Ik had grote problemen met die draak die te tegenkomt op het airship.
En ook de draak? die je tegenkomt als je uit de grot richting zanarkand gaat.
quote:Stamina Tablets?
Op woensdag 11 februari 2004 23:24 schreef Hakkert het volgende:[..]
Allebei peace of cake
... Stamina tablets roellllllll
Heb jij ook al gevochten in de omega ruins en dark eaons?
Dat vond ik de moeilijkste tot nu toe Tering, ik snapte er ook niet veel van
Nu ga ik terug om alle aeons en de characters weer in overdrive te zetten
quote:Dat waren toch die dingen die zo nu en dan ontplofte?
Op woensdag 11 februari 2004 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net die baas gehad met waarbij je op die glymphs vechtDat vond ik de moeilijkste tot nu toe
Tering, ik snapte er ook niet veel van
![]()
quote:Ja, daar kwam ik dus na een keer doodgaan pas achter
Op woensdag 11 februari 2004 23:41 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
Dat waren toch die dingen die zo nu en dan ontplofte?
Makkelijk was dat je je chars rondom kon neerzetten en hem zo altijd in de rug kon raken
quote:Nope.. heb nu pas airship he dus daarvoor kan je niet in de omega ruins komen
Op woensdag 11 februari 2004 23:26 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
Stamina Tablets?
Heb jij ook al gevochten in de omega ruins en dark eaons?
quote:Met de goeie tacktiek is die echt een makkie
Op woensdag 11 februari 2004 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net die baas gehad met waarbij je op die glymphs vechtDat vond ik de moeilijkste tot nu toe
Tering, ik snapte er ook niet veel van
![]()
quote:Waar heb je die dingen gevonden, lijkt me best makkelijk
Op donderdag 12 februari 2004 09:08 schreef Hakkert het volgende:[..]
Nope.. heb nu pas airship he dus daarvoor kan je niet in de omega ruins komen
... ennuh die stamina tablets zorgen er voor dat een character dubbele HP heeft tijdens een gevecht.. Dus Auron heeft bij mij nu 5000 en dat word dan 9999... dat wordt dan allemaal wel een stuk makkelijker
Armour: Auto-Life, Auto-Med.
Wapen: Celestial met HP Limit Break (meer als 9999 damage).
En heeeeeeeeeeeel lang vechten!
Om snel te levellen is een wapen met Double Overdrive, Overdrive > AP en Triple AP eigenlijk de enige manier.
quote:Je bent goed bezig
Op donderdag 12 februari 2004 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
Voor die Dark Aeons is eigenlijk een makkelijke taktiek, alleen kost het veel tijd.Armour: Auto-Life, Auto-Med.
Wapen: Celestial met HP Limit Break (meer als 9999 damage).En heeeeeeeeeeeel lang vechten!
Om snel te levellen is een wapen met Double Overdrive, Overdrive > AP en Triple AP eigenlijk de enige manier.
quote:Dat heb ik nog allemaal niet. Ik heb de guide gelezen.
Op donderdag 12 februari 2004 12:41 schreef Chocobo het volgende:
Je bent goed bezig
SideQuest en Level tijd Een van de mooiste stukken in FF games, die vrijheid
quote:Nou dat valt wel mee met FFX dan hoor
Op donderdag 12 februari 2004 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
AirshipSideQuest en Level tijd
Een van de mooiste stukken in FF games, die vrijheid
quote:geluksvogel!
Op donderdag 12 februari 2004 15:13 schreef Smots het volgende:
Oh yeah...
Vandaag FFX-2 binnengekregen!
remondepemon moet nog een week wachten...
quote:Je zegt net dat het sidequest en level tijd is
Op donderdag 12 februari 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Monsters verzamelen, heeft dat nou echt zin![]()
quote:Ja, maar die sidequest lijkt me niet echt cool. Ik wil de andere aeons
Op donderdag 12 februari 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je zegt net dat het sidequest en level tijd is
quote:Chocobo's racen bedoel je...en dat is de meest zuigende sidequest die ertussen zit.
Op donderdag 12 februari 2004 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chocobo's trainen
Mooi op tijd klaar met FFX denk ik, volgende week vrijdag komt X-2, en dan uiterlijk donderdag wil ik Sin verslagen hebben
quote:Levellen, lots of good stuff, en als je 10 area's hebt gecomplete de Mars Crest (of Sigil) voor Auron's turbo wapen. Of is dit een spoiler?
Op donderdag 12 februari 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Monsters verzamelen, heeft dat nou echt zin![]()
Pfft, ik zit nu in Zanarkand, en ik he het denk ik wel weer een beetje gehad. Om nu nog 30 uur rond te gaan lopen om allemaal zooi te verzamelen die ik op m'n andere save toch al heb....ik denk dat ik met die andere save (op 72 uur) maar verder ga om de Dark Aeons te verslaan.
quote:Die valt echt 100% mee , dat bliksem ontwijken en die butterfly sidequest...
Op donderdag 12 februari 2004 15:22 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Chocobo's racen bedoel je...en dat is de meest zuigende sidequest die ertussen zit.
quote:Je moet voor Anima gaan
Op donderdag 12 februari 2004 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja, maar die sidequest lijkt me niet echt cool. Ik wil de andere aeons
En die met die cactuars ook, en natuurlijk Chocobo's trainen
spoiler:
quote:Anima rocks!
Op vrijdag 13 februari 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je moet voor Anima gaan
Das zooooo'n
Summon !
quote:Idd
Op vrijdag 13 februari 2004 09:11 schreef Hakkert het volgende:[..]
Anima rocks!
Maar die klote chocobo-race is me nog steeds niet gelukt, net zoals die butterfly-game, zwaar irritant! Cactuars en bliksem ontwijken vond ik wel meevallen..
Hmmm, binnenkort Soulcalibur II toch maar weer ff verwisselen voor FF X.. Even inkomen voordat we aan X-2 gaan beginnen..
Bijna mensen, bijna!
Nog een week!!
quote:Die in bevelle kan je maar 1 x halen toch en daarna kom je er niet meer?
Op vrijdag 13 februari 2004 09:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Idd
Nu maar hopen dat Noot alle destruction spheres heeft anders wordt het nog een hele klus
Heb nu alle monsters van de Calm Lands gevangen.
SideQuests zijn nog best ok
Ik rek FFX gewoon totdat X-2 binnen is
quote:Belgemine's Aeons Dark Aeons? You ain't have seen nothing yet
Op vrijdag 13 februari 2004 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die dark aeons zijn die van Belgima? Die heb ik nu t/m Shiva
quote:Ok
Op vrijdag 13 februari 2004 11:38 schreef Scylla het volgende:[..]
Belgemine's Aeons Dark Aeons? You ain't have seen nothing yet
Die Dark Aeons herken je wel wanneer je er eentje tegen komt
quote:Ja volgens mij ook maar die destruction sphere MOET je doen om het einde te halen dus die is niet al te moeilijk
Op vrijdag 13 februari 2004 11:23 schreef Hakkert het volgende:[..]
Die in bevelle kan je maar 1 x halen toch en daarna kom je er niet meer?
quote:Owww dat wist ik niet.. Ik heb ze wel allemaal in ieder geval... Waar zat die tempel met anima ook alweer?
Op vrijdag 13 februari 2004 11:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja volgens mij ook maar die destruction sphere MOET je doen om het einde te halen dus die is niet al te moeilijk
quote:Dat is waar Tidus als eerste in Spira aankwam. Je moet die irri vis verslaan geloof ik.
Op vrijdag 13 februari 2004 12:01 schreef Hakkert het volgende:[..]
Owww dat wist ik niet.. Ik heb ze wel allemaal in ieder geval... Waar zat die tempel met anima ook alweer?
quote:Ahh vanavond dan maar eens die vis neermeppen!
Op vrijdag 13 februari 2004 12:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat is waar Tidus als eerste in Spira aankwam. Je moet die irri vis verslaan geloof ik.
quote:PROEST
Op vrijdag 13 februari 2004 13:39 schreef HansvanOchten het volgende:
Arrghh net de hele tijd druk bezig geweest met het vangen van monsters alles gaat lekker. Loop ik te ver door op de highroad en kom uit bij dark eaon magus sister's
Ze deden een soort combo move waar iets van 99.999 hp x 4 damage deden. Daar gaan al mijn uren monsters vangen
Dat had ik dus ook de eerste keer...
Echt zo van
"Hey, nieuwe mensjes, even mee praten!"
"Uhhhhm...."
"Oh oh."
quote:Ze begonnen allemaal in overdrive+ze starten als eerste, dus ik had nog helemaal niks gedaan en ik was al dood.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:02 schreef Strolie75 het volgende:
De optie Flee werkt niet bij Dark Aeons?
Bestaat er een makkelijke tactiek op dat pokke beest enigzins op een normale manier dood te krijgen?
quote:Save terugpakken en levelen in de desert. Je bent niet sterk genoeg denk ik. Ook goed met die interactie spelen. Weten wanneer je moet wegvliegen en wanneer je moet teruggaan naar de draak met het luchtschip
Op vrijdag 13 februari 2004 15:49 schreef Johnny_Cool het volgende:
ik ben nu bij die draak op dat airship.. al een hele tijd eigenlijk... ben in totaal elke keer een half uur aan het vechten en dan ga ik uiteindelijk dood dus kan je weer overnieuw beginnenBestaat er een makkelijke tactiek op dat pokke beest enigzins op een normale manier dood te krijgen?
quote:Save terugpakken en levelen in de desert. Je bent niet sterk genoeg denk ik. Ook goed met die interactie spel. Weten wanneer je moet wegvliegen en wanneer je moet teruggaan naar de draak met het luchtschip
Op vrijdag 13 februari 2004 15:49 schreef Johnny_Cool het volgende:
ik ben nu bij die draak op dat airship.. al een hele tijd eigenlijk... ben in totaal elke keer een half uur aan het vechten en dan ga ik uiteindelijk dood dus kan je weer overnieuw beginnenBestaat er een makkelijke tactiek op dat pokke beest enigzins op een normale manier dood te krijgen?
quote:Goed plan
Op vrijdag 13 februari 2004 16:24 schreef Hakkert het volgende:
Vanavond weer FFX-en
quote:Ik krijg die klote vis niet kapot... Kan nergens iets vinden wat stoneproof is
Op vrijdag 13 februari 2004 22:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Goed plan
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 12:07 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ahh vanavond dan maar eens die vis neermeppen!
![]()
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:35 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik krijg die klote vis niet kapot...
quote:Ik had precies hetzelfde! Maar ik ben nog een keertje opnieuw begonnen met FF-X en dan hoef je niet alle Primers meer te zoeken. Uiteindelijk heb ik die laatste Primer in "Home" dus nog gepakt en mijn Al Bhed dictionary compleet gemaakt, welke ik nu ook kan gebruiken in mijn eerste savegame (waar ik die Primer dus vergeten was).
Op vrijdag 13 februari 2004 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
Natuurlijk 1 Al Beth Primer vergeten....in hun thuisbasis waar ik niet terugkan...godverdegodver!
quote:Niet leuk
Op vrijdag 13 februari 2004 22:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 23:02 schreef Strolie75 het volgende:
Voor Stoneproof heb je Dreampowder nodig. Die kun je stelen van de wolven (Bandersnatch) bij Mt. Gagazet.
quote:Dreampowder heb ik wel, maar dan dus gewoon op jezelf gebruiken
Op vrijdag 13 februari 2004 23:02 schreef Strolie75 het volgende:
Voor Stoneproof heb je Dreampowder nodig. Die kun je stelen van de wolven (Bandersnatch) bij Mt. Gagazet.
quote:Customize armour Gijs...
Op vrijdag 13 februari 2004 23:49 schreef Hakkert het volgende:
Dreampowder heb ik wel, maar dan dus gewoon op jezelf gebruiken
quote:Customize armour Gijs...
Op vrijdag 13 februari 2004 23:49 schreef Hakkert het volgende:[..]
Dreampowder heb ik wel, maar dan dus gewoon op jezelf gebruiken
quote:Ik had wakka in overdrive staan, attack reals 2+2+2 (great), dat samen met 1 klap van tidus en hij was al exit.
Op vrijdag 13 februari 2004 22:35 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik krijg die klote vis niet kapot... Kan nergens iets vinden wat stoneproof is
..
Ben maar weer gaan blitzballen en ik win echt alles
quote:Hmmmz toch een keertje beter me best doen
Op zaterdag 14 februari 2004 00:45 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
Ik had wakka in overdrive staan, attack reals 2+2+2 (great), dat samen met 1 klap van tidus en hij was al exit.
quote:Hoeveel damage doet wakka dan bij jou?
Op zaterdag 14 februari 2004 00:48 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hmmmz toch een keertje beter me best doen
... Ik krijg altijd stone punch om me oren
quote:Je hebt echt een geweldige save staan
Op zaterdag 14 februari 2004 00:55 schreef P-Style het volgende:
Bij mij doen ze allemaal 99999 damage, alleen bij het aller, aller, àller, allergrootste monster uit de gehele FF geschiedenis, spoiler:de dark-aeon Penancedoen ze geen 99999 damange.
Respect
quote:Op Gcshop en dimplus staan nog de andere.
Op zaterdag 14 februari 2004 08:07 schreef Manfredje het volgende:
Op play.com hebben ze de release datum voor X-2 aangepast naar 12/03/2004 is dat alleen bij hun of overal
quote:Heb net ff rondgebeld want bij de music store stond hij ook op de 12e. Daar is hij uitgesteld tot de 18e. Bij de Bart Smit zou hij er echter maandag zijn.
Op zaterdag 14 februari 2004 08:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Op Gcshop en dimplus staan nog de andere.
![]()
Wordt weer eens afwachten dus
Ik denk dat ik morgen eens richting Sin ga. Eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin meer in die side-quests.
quote:Dat niet alleen alle stats staan op 255, behalve luck, maar bij een aantal van mijn mannetjes wel al boven de 90. Bovendien zitten ze rond de 45000 life. Gewoon VÉÉL tijd doorbrengen bij de monsterarena!
Op zaterdag 14 februari 2004 07:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je hebt echt een geweldige save staan
Respect
quote:Mug van Rikku is erg handig...en Lulu met Magic Booster, One MP, Doublecast en Flara wil ook wel hoor.
Op zaterdag 14 februari 2004 00:50 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoeveel damage doet wakka dan bij jou?
Rikku heb ik trouwens niet gebruikt. Samen met lulu het meest waardeloze karakter bij mij.
quote:Veels te bot.
Op zaterdag 14 februari 2004 14:09 schreef P-Style het volgende:[..]
Dat niet alleen alle stats staan op 255, behalve luck, maar bij een aantal van mijn mannetjes wel al boven de 90. Bovendien zitten ze rond de 45000 life. Gewoon VÉÉL tijd doorbrengen bij de monsterarena!
En ik raak al geirriteerd door die butterfly quests, 1 down 1 to go.
quote:O, ja... bij mij doen ze dus al 99999 damage als ze slaan hè, dus ook Yuna met d'r toverstafje en Lulu met d'r pop.
Op zaterdag 14 februari 2004 00:55 schreef P-Style het volgende:
Bij mij doen ze allemaal 99999 damage, alleen bij het aller, aller, àller, allergrootste monster uit de gehele FF geschiedenis, spoiler:de dark-aeon Penancedoen ze geen 99999 damange.
quote:Is wel handig, maar omdat ze zo slap zijn heb ik ze eigenlijk nooit gebruikt. Dus de rest is sterker en sterker aan het worden, maar die 2 lopen steeds verder achter.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mug van Rikku is erg handig...en Lulu met Magic Booster, One MP, Doublecast en Flara wil ook wel hoor.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:56 schreef Hakkert het volgende:
Zooo Anima is van mij, Magus sisters ook
quote:Boven bij die kristallen weg...bij de Macadenia Woods.
Op zaterdag 14 februari 2004 20:10 schreef Hakkert het volgende:
Ehmm.. dit heb ik de vorige keer niet gedaan he.. Maar ik heb net 221 keer een lighning bolt gedodgeden heb nu alle dingen voor lulu's wapen.. Maar moet ik die nu nog gaan fixen ofzo? Misschien bij dat punt van de celestial mirror ofzo
quote:Dan ga ik daar nu heen
Op zaterdag 14 februari 2004 20:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Boven bij die kristallen weg...bij de Macadenia Woods.
quote:Je doet het er ook gewoon om he!
Op zaterdag 14 februari 2004 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
Die van Auron is ook niet zo moeilijk te vinden.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:32 schreef Hakkert het volgende:
Je doet het er ook gewoon om he!
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 21:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ik ben dus naar die road gegaan he.. Kom ik dark aeon magus sister tegen
Op zaterdag 14 februari 2004 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
Die van Aeron is ook niet zo moeilijk te vinden.
quote:Je bent verkeerd gelopen.
Op zaterdag 14 februari 2004 21:52 schreef Hakkert het volgende:
Ik ben dus naar die road gegaan he.. Kom ik dark aeon magus sister tegen... Wist jij hier iets van?
Je moet vanaf de save sphere bij Djose Highroad (strand) links over die kisten heen.
Is mij de 1e keer ook gebeurd.
quote:Ahh ff kieken waar dat zit
Op zaterdag 14 februari 2004 21:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je bent verkeerd gelopen.
Je moet vanaf de save sphere bij Djose Highroad (strand) links over die kisten heen.
quote:Dank u.. Auron gaat meteen ff pimpen met ze zwaard
Op zaterdag 14 februari 2004 21:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je bent verkeerd gelopen.
quote:Wat is het verschil tussen doorgaan met je oude save of FFX nog eens uitspelen ? Zijn dat 2 verschillende saves dan ?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:02 schreef Scylla het volgende:
Ik zit in een dilemma, of doorgaan met m'n oude save, of FFX gewoon nog maar een keer uitspelen, in die vijf dagen die we nog hebben moet dat wel lukken, sta nu bij Yunalesca voor de deur. Heb in elk geval heel veel zin in X-2.
quote:1 op 36 (waar ik nu mee bezig ben, spoiler:
Op zondag 15 februari 2004 08:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat is het verschil tussen doorgaan met je oude save of FFX nog eens uitspelen ? Zijn dat 2 verschillende saves dan ?
quote:Gewoon FFX afmaken dan. FFX-2 staat om de hoek
Op zondag 15 februari 2004 10:58 schreef Scylla het volgende:[..]
1 op 36 (waar ik nu mee bezig ben, spoiler:
en net Yunalesca's kont geschopt heb) en de ander nu op 75 uur...beide niet echt veel, maar in die laatste in elk geval al een stuk verder. Aan de andere kant, op die "jonge" save heb ik tenminste alle primers. Maar ik denk dat ik de komende week gewoon niks meer ga doen, ik ga wel wachten op X-2. Ik weet in elk geval weer hoe het verhaal van X liep.
quote:Ik heb er zelfs al voor betaald.
Op zondag 15 februari 2004 12:54 schreef Bommie het volgende:
Heb net een mailtje van dimplus gehad dat ik FFX-2 woensdag of donderdag op me deurmat kan verwachten
quote:Respect
Op zondag 15 februari 2004 12:54 schreef Bommie het volgende:
Heb net een mailtje van dimplus gehad dat ik FFX-2 woensdag of donderdag op me deurmat kan verwachten
quote:Dat ga ik misschien ook doen. Ook omdat over 3 weken alweer FF:CC verschijnt, en die wil ik zelfs liever dan X-2 gamen.
Op zondag 15 februari 2004 14:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Respect
Maar ik laat hem voorlopig liggen. Eerst Prince of Persia gamen. 2 FF games achter elkaar is teveel van het goede
Daarom ga ik ook PoP en F-Zero "tussendoor" gamen.
quote:Whahahahaha
Op zondag 15 februari 2004 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ook omdat over 3 weken alweer FF:CC verschijnt, en die wil ik zelfs liever dan X-2 gamen.
quote:Ik snap niet dat je het niet eens wilt proberen
Op zondag 15 februari 2004 15:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whahahahaha
![]()
![]()
Kijk,... daarom verschillen wij nou in games
quote:Gijs
Op zondag 15 februari 2004 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik snap niet dat je het niet eens wilt proberen
Kijk, tuurlijk kan FFCC tegenvallen, maar de hele sfeer en setting in FFCC is zoals FF was voor de verandering van deel 7 (9 uitgezonderd).
quote:FFCC schijnt wel leuk te zijn als je hem met z'n vieren speelt. Single Player schijnt er weinig aan te zijn...wees gewaarschuwd.
Op zondag 15 februari 2004 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet dat je het niet eens wilt proberenKijk, tuurlijk kan FFCC tegenvallen, maar de hele sfeer en setting in FFCC is zoals FF was voor de verandering van deel 7 (9 uitgezonderd).
quote:Metroid Prime schijnt ook een van de beste Cube titels te zijn
Op zondag 15 februari 2004 15:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
FFCC schijnt wel leuk te zijn als je hem met z'n vieren speelt. Single Player schijnt er weinig aan te zijn...wees gewaarschuwd.
quote:Kijk eens naar FF 1 t/m 5 en naar 8 en 10. Zie jij niet een verschil? Maar goed, ik ga er verder niet op in. Ik ga gewoon heerlijk gamen in maart
Op zondag 15 februari 2004 15:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gijs
Er komen teveel games uit en ik snap tevens niet hoe je dat kan zeggen
quote:Algemeen ook zo geaccepteerd
Op zondag 15 februari 2004 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Metroid Prime schijnt ook een van de beste Cube titels te zijn
quote:Kun je niet met elkaar vergelijk...maar goed, zelf weten Roy.
Op zondag 15 februari 2004 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid Prime schijnt ook een van de beste Cube titels te zijn
quote:FFCC is geen echte FF maar gewoon een multiplayer hack'n slash RPG waarbij ze Final Fantasy voor de titel hebben geplakt.
Kijk eens naar FF 1 t/m 5 en naar 8 en 10. Zie jij niet een verschil? Maar goed, ik ga er verder niet op in. Ik ga gewoon heerlijk gamen in maart
quote:Verwoording
Op zondag 15 februari 2004 15:50 schreef Strolie75 het volgende:FFCC is geen echte FF maar gewoon een multiplayer hack'n slash RPG waarbij ze Final Fantasy voor de titel hebben geplakt.
Eindelijk een acceptabele RPG op de Cube
Een RPG in een FF setting (tis echt niet alleen de naam dus)
Vernieuwende gameplay
Sfeer en setting zijn niet belangrijk in een FF Game? Het moet per sé turnbased zijn
quote:Één verschil is in elk geval dat FFX-2 door Square is gemaakt.
Op zondag 15 februari 2004 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom is FFX-2 dan een FF game? Ik bedoel het nu dus serieus![]()
FF:CC is gewoon Gaunlet met vijanden uit de FF-reeks. Moet ik je de review van IGN eens sturen?
quote:Ik heb hem net uitgespeeld...dat einde.
Op zondag 15 februari 2004 17:47 schreef Hakkert het volgende:
Na 20 blitzball wedstrijden heeft wakka dan nu ook de status reels... Ga ik nu fiendjes vangen voor auron
quote:Cool he!... Ik ga nog ff alle ultima weapons proberen bij elkaar te schrapen
Op zondag 15 februari 2004 18:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb hem net uitgespeeld...dat einde.
Hoef je tenminste niet door het einde te spitten voor het eindfilmpje
quote:Dat is another story, hem hem hier op me schijf maar waar dat op inet staat weet ik niet...is overigens niet heel bijzonder...
Op zondag 15 februari 2004 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
FFX heeft toch ook een uitgebreider einde? Waar kan ik dat ergens vinden?
quote:wat gebeurt er in die story dan
Op zondag 15 februari 2004 20:26 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Dat is another story, hem hem hier op me schijf maar waar dat op inet staat weet ik niet...is overigens niet heel bijzonder...
quote:Speel eerst FFX maar uit, anders ga ik teveel spoileren. Laten we erop houden dat het zich 2 jaar na het einde van FFX afspeelt en eigenlijk de aanleiding voor FFX-2 is.
Op zondag 15 februari 2004 20:57 schreef Hakkert het volgende:
wat gebeurt er in die story dan
quote:Gast onthou dat nou eens.. ik heb hem al uitgespeeld
Op zondag 15 februari 2004 21:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Speel eerst FFX maar uit, anders ga ik teveel spoileren. Laten we erop houden dat het zich 2 jaar na het einde van FFX afspeelt en eigenlijk de aanleiding voor FFX-2 is.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:24 schreef Hakkert het volgende:
Gast onthou dat nou eens.. ik heb hem al uitgespeeld
Ohja,
Kijk even op www.gamefaqs.nl
spoiler:
quote:KER! Doe hier dat filmpje!!!!!!!!!
Op zondag 15 februari 2004 21:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ohja,
Kijk even op www.gamefaqs.nl
spoiler:
Wakka heeft een buikje gekregen
Lulu ook (zwanger)
Tidus leeft nog maar wordt ergens gevangen gehouden!
Yuna en Rikku gaan het uitzoeken
quote:Sorry noot
Op zondag 15 februari 2004 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zomaar filmpjes vragen en delen op FOK!
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:41 schreef Strolie75 het volgende:
spoiler:
Wat een kleine kutcunt was die Yu Yevon eigenlijk, ik trapte hem in een keer dood.
Op zondag 15 februari 2004 22:42 schreef Hakkert het volgende:![]()
quote:Ik heb het filmpje niet gedownload, maar uit het verhaal van Strolie75 lijkt het op het filmpje wat op de demo DVD bij unlimited saga staat.
Op zondag 15 februari 2004 21:52 schreef Hakkert het volgende:[..]
KER! Doe hier dat filmpje!!!!!!!!!
![]()
Ik denk haast dat dat het intro filmpje van X-2 is.
quote:Cool he!.. Ik heb net die fucking fiendhunt ook achter de rug... Auron heeft zijn ultieme wapen
Op zondag 15 februari 2004 22:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
spoiler:
Op zich vond ik het wel goed gevonden hoor, net als The Wizard of Oz, heel verhaal lang verwacht je een grote eindvijand en dan blijkt het zo'n miezerig klein ventje te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |