Allereerst een veeg uit de pan naar die vreselijke linkse dogmatici die niet eens van zichzelf weten dat ze het zijn (terwijl ze het elke post maar weer bevestigen); SCH, Nyrem, Lord_Vetinari & Gelly
Zij doen in mijn optiek niet eens een poging om tot een discussie te komen. Flamen, trollen en ander kinderachtig gedrag zodra een onderwerp niet in hun denkstraatje past. Ik zou het bijna puberaal noemen ware het niet dat deze users die leeftijd al gepasseerd zouden moeten zijn.
Daarnaast graag nog een tomaat in het gezicht van de volgende extreem linkse users die vol naïviteit en wereldvreemdheid te pas en te onpas hun mening verkondigen vaak niet gehinderd door enige vorm van achtergrondkennis of respect voor andersdenkenden; KirmiziBeyaz, BloodRayne, Bluesdude, CANARIS & Du_ke
Alle andere linkse users weet ik, zei het op een vreemde manier, wel te waarderen. ![]()
Zo, dat lucht op. ![]()
Mocht iemand zich beledigd voelen; ik ben een limburger.
quote:Nee, wat dat betreft is Hitler erg goed voor me geweest.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Heb je ook een hekel aan alle hypocrieten die alle Armeense propaganda als zoete koek slikken.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:17 schreef du_ke het volgende:Limburgers
.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:22 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Nee, wat dat betreft is Hitler erg goed voor me geweest.
Ga je nu schamen.
quote:Vuile rechts extremist.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Shit, geen tijd vandaag, maar ik krijg jullie vuige linkse krakers nog wel!
quote:You Fascist!!
quote:Wat is er mis met langharig bomenknuffelend tuig
quote:Omdat je met dat lange haar al niet weet of het een meid is en dan ook nog eens niet kunt zien of het niet gewoon een stuk van de boom is.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:28 schreef du_ke het volgende:[..]
Wat is er mis met langharig bomenknuffelend tuig
.
OnAmerikaanse beatnik.
quote:Sinds wanneer mogen vrouwen geen lang haar meer hebben
Op vrijdag 6 februari 2004 12:32 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Omdat je met dat lange haar al niet weet of het een meid is en dan ook nog eens niet kunt zien of het niet gewoon een stuk van de boom is.
OnAmerikaanse beatnik.
Mannen met lang haar
Net ICT-ers
.
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 06-02-2004 12:41]
Dat leidt af van het zuipen.
quote:hehe, sinds een week is het imago van du_ke helemaal afgebrokkeld.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:13 schreef Herostratos het volgende:Daarnaast graag nog een tomaat in het gezicht van de volgende extreem linkse users die vol naïviteit en wereldvreemdheid te pas en te onpas hun mening verkondigen vaak niet gehinderd door enige vorm van achtergrondkennis of respect voor andersdenkenden; Du_ke
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
hehe, sinds een week is het imago van du_ke helemaal afgebrokkeld.
quote:Ja,
Op vrijdag 6 februari 2004 12:49 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Saddam-aanhanger ok, maar die regenteske Baath-partij aan hangen die de wachtlijsten in de zorg hebben vergroot, dat is een no-no. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 06-02-2004 13:01]
quote:Had jij niet mijn fiets gejat?
Op vrijdag 6 februari 2004 13:00 schreef kLowJow het volgende:
Face it, we hebben elkaar gewoon nodig. Zonder elkaar zou iedereen in het midden zitten, geen idealen, geen discussie, geen vooruitgang, geen demonisering, geen demonstraties.... saai
quote:Ach wat, zonder links asfalteerden we het hele land om via Autobahnen naar Duitsland op te marcheren en dat land eens de laars op de nek te zetten.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:00 schreef kLowJow het volgende:
Face it, we hebben elkaar gewoon nodig. Zonder elkaar zou iedereen in het midden zitten, geen idealen, geen discussie, geen vooruitgang, geen demonisering, geen demonstraties.... saai
quote:Provocateur.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:04 schreef RichardQuest het volgende:links
quote:Nee, dat was RichardQuest. Ik heb hem van hem gejat en er een nieuwe fietsband opgezet. Aangezien deze onlosmakelijk met de fiets verbonden is (zonder band fietst het niet) ben ik nu de rechtmatige eigenaar.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:02 schreef Sidekick het volgende:[..]
Had jij niet mijn fiets gejat?
quote:Totdat ik dat nieuwe slot erop zette. Jij bent de gelukkige voormalige eigenaar van mijn mooie nieuwe fiets.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:13 schreef kLowJow het volgende:[..]
Nee, dat was RichardQuest. Ik heb hem van hem gejat en er een nieuwe fietsband opgezet. Aangezien deze onlosmakelijk met de fiets verbonden is (zonder band fietst het niet) ben ik nu de rechtmatige eigenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |