abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2004 @ 12:13:28 #26
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_16939605
Eindelijk eens ongenuanceerd mijn frustraties op verschillende users los laten.

Allereerst een veeg uit de pan naar die vreselijke linkse dogmatici die niet eens van zichzelf weten dat ze het zijn (terwijl ze het elke post maar weer bevestigen); SCH, Nyrem, Lord_Vetinari & Gelly

Zij doen in mijn optiek niet eens een poging om tot een discussie te komen. Flamen, trollen en ander kinderachtig gedrag zodra een onderwerp niet in hun denkstraatje past. Ik zou het bijna puberaal noemen ware het niet dat deze users die leeftijd al gepasseerd zouden moeten zijn.

Daarnaast graag nog een tomaat in het gezicht van de volgende extreem linkse users die vol naïviteit en wereldvreemdheid te pas en te onpas hun mening verkondigen vaak niet gehinderd door enige vorm van achtergrondkennis of respect voor andersdenkenden; KirmiziBeyaz, BloodRayne, Bluesdude, CANARIS & Du_ke

Alle andere linkse users weet ik, zei het op een vreemde manier, wel te waarderen.

Zo, dat lucht op.

Mocht iemand zich beledigd voelen; ik ben een limburger.

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_16939695
Limburgers die zeiken over dogmatici .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_16939837
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Heb je ook een hekel aan alle hypocrieten die alle Armeense propaganda als zoete koek slikken.

Nee, wat dat betreft is Hitler erg goed voor me geweest.
Ga je nu schamen.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16939849
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:17 schreef du_ke het volgende:
Limburgers .
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16939904
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:22 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Nee, wat dat betreft is Hitler erg goed voor me geweest.
Ga je nu schamen.

† In Memoriam † vrijdag 6 februari 2004 @ 12:27:14 #31
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16939946
Shit, geen tijd vandaag, maar ik krijg jullie vuige linkse krakers nog wel!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_16939957
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vuile rechts extremist.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 12:27:54 #33
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16939968
quote:
You Fascist!!

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_16939993
quote:
Wat is er mis met langharig bomenknuffelend tuig .
pi_16940072
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat is er mis met langharig bomenknuffelend tuig .

Omdat je met dat lange haar al niet weet of het een meid is en dan ook nog eens niet kunt zien of het niet gewoon een stuk van de boom is.

OnAmerikaanse beatnik.

pi_16940201
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:32 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Omdat je met dat lange haar al niet weet of het een meid is en dan ook nog eens niet kunt zien of het niet gewoon een stuk van de boom is.

OnAmerikaanse beatnik.

Sinds wanneer mogen vrouwen geen lang haar meer hebben .

Mannen met lang haar Net ICT-ers .

[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 06-02-2004 12:41]

vrijdag 6 februari 2004 @ 12:40:23 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_16940279
Dood aan borrelpolitiek .

Dat leidt af van het zuipen.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 12:44:29 #38
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16940383
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:13 schreef Herostratos het volgende:

Daarnaast graag nog een tomaat in het gezicht van de volgende extreem linkse users die vol naïviteit en wereldvreemdheid te pas en te onpas hun mening verkondigen vaak niet gehinderd door enige vorm van achtergrondkennis of respect voor andersdenkenden; Du_ke

hehe, sinds een week is het imago van du_ke helemaal afgebrokkeld.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_16940509
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

hehe, sinds een week is het imago van du_ke helemaal afgebrokkeld.

vrijdag 6 februari 2004 @ 12:58:50 #40
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16940767
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:49 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ja, du_ke is zo'n Baath-partij-aanhanger.

Saddam-aanhanger ok, maar die regenteske Baath-partij aan hangen die de wachtlijsten in de zorg hebben vergroot, dat is een no-no.

[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 06-02-2004 13:01]

pi_16940821
Face it, we hebben elkaar gewoon nodig. Zonder elkaar zou iedereen in het midden zitten, geen idealen, geen discussie, geen vooruitgang, geen demonisering, geen demonstraties.... saai
pi_16940837
Een land! Een volk! Een Rijkstaal!
Dood aan het Fries! Dood aan het Brabants! Dood aan het Limburgs! Leve de Leidse bek!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:02:57 #43
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16940881
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:00 schreef kLowJow het volgende:
Face it, we hebben elkaar gewoon nodig. Zonder elkaar zou iedereen in het midden zitten, geen idealen, geen discussie, geen vooruitgang, geen demonisering, geen demonstraties.... saai
Had jij niet mijn fiets gejat?
pi_16940892
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:00 schreef kLowJow het volgende:
Ach wat, zonder links asfalteerden we het hele land om via Autobahnen naar Duitsland op te marcheren en dat land eens de laars op de nek te zetten.
Daarna island-hopping op de Wadden om de autochtonen dan toch eindelijk te onderdrukken.
pi_16940925
(s)links
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16940945
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
links
Provocateur. .
pi_16941007
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:05 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Provocateur. .

rechts is ook slinks
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16941200
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:02 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Had jij niet mijn fiets gejat?

Nee, dat was RichardQuest. Ik heb hem van hem gejat en er een nieuwe fietsband opgezet. Aangezien deze onlosmakelijk met de fiets verbonden is (zonder band fietst het niet) ben ik nu de rechtmatige eigenaar.
pi_16941302
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:13 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nee, dat was RichardQuest. Ik heb hem van hem gejat en er een nieuwe fietsband opgezet. Aangezien deze onlosmakelijk met de fiets verbonden is (zonder band fietst het niet) ben ik nu de rechtmatige eigenaar.

Totdat ik dat nieuwe slot erop zette. Jij bent de gelukkige voormalige eigenaar van mijn mooie nieuwe fiets.
pi_16941349
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Totdat ik dat nieuwe slot erop zette. Jij bent de gelukkige voormalige eigenaar van mijn mooie nieuwe fiets.

Ype heeft zich vermomd en heeft 'm van jou gejat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')