quote:Oeh! Kunnen we direct verder. Requiem For A Dream.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:32 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Requim.
Meer fuck-up dan deze film krijg je ze niet! Fantastisch! Top 5-favoriet!
quote:man man, ik moet nog zoveel luisteren! underworld is het allemaal net niet, helaas.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:30 schreef Duritz het volgende:[..]
Ik vind de Counting Crows echt knappe muziek maken. De Best Of album is echt waanzinnig slecht overigens, echt een belediging voor de fan. Maar de Hard Candy album is hun een-na-beste album ooit. En dat is best goed. De Counting Crows zijn licht-alternatief, niet mainstream, maar ook niet té alternatief, als je begrijpt wat ik bedoel.
Gewoon knappe muziek.
En Hooverphonic, tja, als je van Lamb houdt dan snap ik dat je van deze band houdt. Lijkt wat op elkaar. Underworld is denk ik ook wel iets waarvan je houdt, is het niet.
Ook lekker de laatste tijd zijn Damien Rice, Something Corporate. En Creedence Clearwater Revival en Flogging Molly natuurlijk. Je kunt mensen beoordelen op hun muzieksmaak vind ik. "Oh, ik vind Top 40 muziek wel leuk"
quote:Ik zal je eens helpen je username @ hotmail, toch?
Op vrijdag 6 februari 2004 00:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
man man, ik moet nog zoveel luisteren! underworld is het allemaal net niet, helaas.
quote:eh ja, maar dan elektrisch en met vleugjes experimenteel en kraaksounds.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:33 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Mozart
quote:Ja!
Op vrijdag 6 februari 2004 00:35 schreef Duritz het volgende:[..]
Ik zal je eens helpen je username @ hotmail, toch?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 00:34 schreef Duritz het volgende:[..]
Oeh! Kunnen we direct verder. Requiem For A Dream.
Meer fuck-up dan deze film krijg je ze niet! Fantastisch! Top 5-favoriet!
Ikzelf ben tegenwoordig erg into Joy Division. Zwaarmoedige muziek, erger dan Counting Crows. Ach, 't is winter ![]()
Moeten wij het niet over politiek hebben?
Music, makes the world go around!
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 00:36 schreef RichardQuest het volgende:[..]
En de soundtrack trouwens, een van de betere
Ikzelf ben tegenwoordig erg into Joy Division. Zwaarmoedige muziek, erger dan Counting Crows. Ach, 't is winter
Me too!!! En new order, de eerdere songs!
quote:Waarom slepen ze op die popconcerten altijd vlaggen van de USSR en China?
En de soundtrack trouwens, een van de betere
Ikzelf ben tegenwoordig erg into Joy Division. Zwaarmoedige muziek, erger dan Counting Crows. Ach, 't is winter
quote:K. Controleer je Postvak morgen.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ga trouwens eens slapen!![]()
Music, makes the world go around!
quote:Joy Division? Vuile nazi!
Ikzelf ben tegenwoordig erg into Joy Division.
Ooit 24 Hour Party People gekeken. Gaat over de opkomst (en vooral neergang) van Joy Division/New Order.
quote:Omdat communisme het systeem van de toekomst is.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:37 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Waarom slepen ze op die popconcerten altijd vlaggen van de USSR en China?
Trusten, voor de mensen die gaan slapen.
quote:Die moet ik nog zien, ik heb hier op Fok! gelezen dat er maar een klein stukje over Joy Division zelf staat...of dat het in ieder geval te weinig aan bod komt.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:39 schreef Duritz het volgende:[..]
Joy Division? Vuile nazi!
Ooit 24 Hour Party People gekeken. Gaat over de opkomst (en vooral neergang) van Joy Division/New Order.
quote:Je weet waar de naam Joy Divison vandaan komt, of niet?
Op vrijdag 6 februari 2004 00:41 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Die moet ik nog zien, ik heb hier op Fok! gelezen dat er maar een klein stukje over Joy Division zelf staat...of dat het in ieder geval te weinig aan bod komt.
Een voorzetje om weer op het goede spoor te komen.
[zomerkamp]
Weltrusten iederen
![]()
[/zomerkamp]
quote:Ja, je moet 5.000 posts hebben om een topic te openen en 10.000 om een topic te lsuiten.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:45 schreef Duritz het volgende:
Zeg, wanneer kun je eigenlijk een topic sluiten en openen. Ik zie bij het Wilders () topic steeds andere topicnamen. Wie kan dat. En bijvoorbeeld bij de Slowchat ook. Moet je een x aantal posts hebben of zo?
quote:Ja, dat gaat over Joodse vrouwen die verkracht werden door de Nazi-slodaten. Zo heette dat onder Engelse soldaten....
Op vrijdag 6 februari 2004 00:43 schreef Duritz het volgende:[..]
Je weet waar de naam Joy Divison vandaan komt, of niet?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 00:46 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Ja, dat gaat over Joodse nazi vrouwen die verkracht bevrucht werden door de Nazi-slodaten. Zo heette dat onder Engelse soldaten....
Iedereen kan een topic openen. Kijk rechtsbovenin voor de knop "Plaats nieuw topic".
Een topic kan alleen worden gesloten door mods.
Alleen kan een topic ook automatisch op slot gaan bij 255 reacties. Anders wordt een topic onoverzichtelijk. En dan moet iemand dus een nieuw topic openen. Een nieuwe naam is bij de slowchat wel leuk, en bij de WIldes topics kwam dat nu zo toevallig.
Dus.
quote:Dank je Wolf. Weet je wat typisch is, iemand anders noemde zich ook altijd Wolf.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:48 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
quote:Geen Wolff toch ??
Op vrijdag 6 februari 2004 00:50 schreef Duritz het volgende:[..]
Dank je Wolf. Weet je wat typisch is, iemand anders noemde zich ook altijd Wolf.
quote:K. Ik dacht dat er een speciale knop of zo voor was.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:49 schreef Sidekick het volgende:
ff serieus dan:Iedereen kan een topic openen. Kijk rechtsbovenin voor de knop "Plaats nieuw topic".
Een topic kan alleen worden gesloten door mods.
Alleen kan een topic ook automatisch op slot gaan bij 255 reacties. Anders wordt een topic onoverzichtelijk. En dan moet iemand dus een nieuw topic openen. Een nieuwe naam is bij de slowchat wel leuk, en bij de WIldes topics kwam dat nu zo toevallig.Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |