quote:Dat is precies de bedoeling. Daar eens even bij stil te staan en erover na te denken.
Op donderdag 5 februari 2004 20:37 schreef Duritz het volgende:
Tjezis, verander die topic-titel is, ik schrok me lam.
quote:Meen je dit nou???
Op donderdag 5 februari 2004 20:34 schreef digitaLL het volgende:
Wat zijn de gevolgen van een aanslag op minister Verdonk. Ik vraag me het af omdat zoiets bijna niet uit kan blijven. De demonisering zoals die ook PF betrof is in volle gang. Zou men wel voldoende rekening houden met zo'n aanslag of zijn we nog steeds te naief ?
En wie demoniseert wie nou eigenlijk.......
quote:verklaar je nader.. ..
Op donderdag 5 februari 2004 20:39 schreef Viking84 het volgende:ja ik schrok me rot. Zou wel cool wezen, weer een politicus naar de maan
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:39 schreef Viking84 het volgende:ja ik schrok me rot. Zou wel cool wezen, weer een politicus naar de maan
quote:Omdat er één mongool was die één (aanstaande) politicus om heeft gelegd?
Zou men wel voldoende rekening houden met zo'n aanslag of zijn we nog steeds te naief ?
Ach, als het gebeurt kan die moordenaar in ieder geval wel gewoon levenslang krijgen.
quote:Zieke oetlul.
quote:
ik schok me lam
quote:sorry, ben gestoord
Op donderdag 5 februari 2004 20:42 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
![]()
ik schok me lam
quote:Ik had nu precies het tegenovergestelde van wat ik had toen Fortuyn werd neergeschoten. Toen dacht ik dat Twee Vandaag een 'als-wat-dan' reportage had gemaakt (dat duurde ongeveer twee seconde die gedachte).
Op donderdag 5 februari 2004 20:38 schreef digitaLL het volgende:[..]
Dat is precies de bedoeling. Daar eens even bij stil te staan en erover na te denken.
Wat wordt er gedemoniseerd aan Verdonk? Fortuyn werd veel feller aangevallen vind ik.
En als er wel een aanslag komt? Hoop gedoe, stille tocht, afschuw van alle partijen, en het beleid van de regering zal verder gewoon uitgevoerd worden.
quote:Ja, wat is ze toch gedemoniseerd
Wat zijn de gevolgen van een aanslag op minister Verdonk. Ik vraag me het af omdat zoiets bijna niet uit kan blijven. De demonisering zoals die ook PF betrof is in volle gang. Zou men wel voldoende rekening houden met zo'n aanslag of zijn we nog steeds te naief ?
Ze wordt om uitleg gevraagd, en dat lijkt me alleen in haar voordeel...
Je zou verwachten dat bewindsmakers hebben geleerd van de moord op een politicus die zij op z'n zachtst gezegd niet altijd billijk hebben aangepakt. Al dan niet terecht; Fortuyn is destijds het slachtoffer geworden van een campagne die een eigen leven is gaan leiden. Dat is onacceptabel in een democratisch land. Ik heb het gelukkig bij Verdonk nog niet in die mate kunnen bespeuren. Laat dat ook alstjeblieft maar zo blijven.
quote:Ja, ik meen dat. Ook de moord op PF heb ik voorspeld alleen had ik die op een later tijdstip verwacht.
Op donderdag 5 februari 2004 20:39 schreef SCH het volgende:[..]
Meen je dit nou???
En wie demoniseert wie nou eigenlijk.......
quote:Ja, idd. De media maakt geen hetze tegen Verdonk, maar tegen het beleid. Dat is anders.
Op donderdag 5 februari 2004 20:44 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Ja, wat is ze toch gedemoniseerd
Ze wordt om uitleg gevraagd, en dat lijkt me alleen in haar voordeel...
ben het een keer eens met RichardQuest
quote:Kom op zeg. Fortuyn heeft juist de vruchten geplukt van de campagne die hij zelf op touw heeft gezet. Hij is groot gemaakt door de media. Die moord was eng maar die zielige praatjes over demonisering zijn zo ontzettend geweest.
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Of we nog te naief zijn weet ik niet.Je zou verwachten dat bewindsmakers hebben geleerd van de moord op een politicus die zij op z'n zachtst gezegd niet altijd billijk hebben aangepakt. Al dan niet terecht; Fortuyn is destijds het slachtoffer geworden van een campagne die een eigen leven is gaan leiden. Dat is onacceptabel in een democratisch land. Ik heb het gelukkig bij Verdonk nog niet in die mate kunnen bespeuren. Laat dat ook alstjeblieft maar zo blijven.
quote:tuurlijk joh mafkees!!!
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef digitaLL het volgende:[..]
Ja, ik meen dat. Ook de moord op PF heb ik voorspeld alleen had ik die op een later tijdstip verwacht.
Demonisering, Verdonk heeft geen gevoel en geen hart.
Verdonk deporteerd. Wellicht straks Verdonk plaatst asielzoekers in concentratiekampen.
quote:Yep, en met de nodige beeldvorming kun je die prima manipuleren en aanzetten tot moord.
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef gelly het volgende:
Wie wordt er gedemoniseerd danEn gekken hou je altijd natuurlijk.
quote:Ze kan het tegendeel nog bewijzen. Vooralsnog wijzen de tekenen wel in die richting ja. Waarom mag dat niet gezegd worden?
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef digitaLL het volgende:
Demonisering, Verdonk heeft geen gevoel en geen hart.
Wat een lari.
quote:Ik ga dit draadje in de gaten houden. Ik vind het maar raar dat je dit hier post! Is dat scherp genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |