abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:34:48 #1
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_16923233
Wat zijn de gevolgen van een aanslag op minister Verdonk. Ik vraag me het af omdat zoiets bijna niet uit kan blijven. De demonisering zoals die ook PF betrof is in volle gang. Zou men wel voldoende rekening houden met zo'n aanslag of zijn we nog steeds te naief ?
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:37:29 #2
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_16923293
Tjezis, verander die topic-titel is, ik schrok me lam.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:38:05 #3
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16923303
Ik denk dat het resultaat hetzelfde zou zijn als de aanslag op Kosto destijds. Bewaking voor een mens dat gewoon zijn werk doet en een voortzetting van het beleid. Verdonk zal misschien getraumatiseerd het veld verlaten maar haar opvolger zal klaar staan. Zij is namelijk niet het beleid. Dat beleid wordt op het ministerie en in de tweede kamer gemaakt. Een ander ressultaat zal een wrokkige houding tegen allochtonen zijn door mensen die echt geen idee hebben waar hetom gaat. Niets dan ellende dus. Ik hoop dat zo een aanslag uitblijft.
Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:38:54 #4
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_16923328
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:37 schreef Duritz het volgende:
Tjezis, verander die topic-titel is, ik schrok me lam.
Dat is precies de bedoeling. Daar eens even bij stil te staan en erover na te denken.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_16923345
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:34 schreef digitaLL het volgende:
Wat zijn de gevolgen van een aanslag op minister Verdonk. Ik vraag me het af omdat zoiets bijna niet uit kan blijven. De demonisering zoals die ook PF betrof is in volle gang. Zou men wel voldoende rekening houden met zo'n aanslag of zijn we nog steeds te naief ?
Meen je dit nou???

En wie demoniseert wie nou eigenlijk.......

donderdag 5 februari 2004 @ 20:39:38 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_16923346
ja ik schrok me rot. Zou wel cool wezen, weer een politicus naar de maan
Niet meer actief op Fok!
pi_16923361
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:39 schreef Viking84 het volgende:
verklaar je nader.. ..
pi_16923365
quote:
Dura lex sed Lex
pi_16923383
quote:
Zou men wel voldoende rekening houden met zo'n aanslag of zijn we nog steeds te naief ?
Omdat er één mongool was die één (aanstaande) politicus om heeft gelegd?

Ach, als het gebeurt kan die moordenaar in ieder geval wel gewoon levenslang krijgen.

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_16923408
quote:
Zieke oetlul.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_16923440
quote:

ik schok me lam

donderdag 5 februari 2004 @ 20:43:25 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_16923456
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:42 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

ik schok me lam

sorry, ben gestoord
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:44:15 #13
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_16923475
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:38 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Dat is precies de bedoeling. Daar eens even bij stil te staan en erover na te denken.

Ik had nu precies het tegenovergestelde van wat ik had toen Fortuyn werd neergeschoten. Toen dacht ik dat Twee Vandaag een 'als-wat-dan' reportage had gemaakt (dat duurde ongeveer twee seconde die gedachte).
Nu dacht ik echt even aan een aanslag.

Wat wordt er gedemoniseerd aan Verdonk? Fortuyn werd veel feller aangevallen vind ik.

En als er wel een aanslag komt? Hoop gedoe, stille tocht, afschuw van alle partijen, en het beleid van de regering zal verder gewoon uitgevoerd worden.

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_16923496
quote:
Ja, wat is ze toch gedemoniseerd

Ze wordt om uitleg gevraagd, en dat lijkt me alleen in haar voordeel...

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:45:16 #15
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16923513
Of we nog te naief zijn weet ik niet.

Je zou verwachten dat bewindsmakers hebben geleerd van de moord op een politicus die zij op z'n zachtst gezegd niet altijd billijk hebben aangepakt. Al dan niet terecht; Fortuyn is destijds het slachtoffer geworden van een campagne die een eigen leven is gaan leiden. Dat is onacceptabel in een democratisch land. Ik heb het gelukkig bij Verdonk nog niet in die mate kunnen bespeuren. Laat dat ook alstjeblieft maar zo blijven.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_16923518
Werd ze maar wat steviger aangevallen. Maar dat komt maandag wel
pi_16923525
Wie wordt er gedemoniseerd dan

En gekken hou je altijd natuurlijk.

donderdag 5 februari 2004 @ 20:45:53 #18
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_16923527
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Meen je dit nou???

En wie demoniseert wie nou eigenlijk.......

Ja, ik meen dat. Ook de moord op PF heb ik voorspeld alleen had ik die op een later tijdstip verwacht.
Demonisering, Verdonk heeft geen gevoel en geen hart.
Verdonk deporteerd. Wellicht straks Verdonk plaatst asielzoekers in concentratiekampen.
pi_16923542
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, wat is ze toch gedemoniseerd

Ze wordt om uitleg gevraagd, en dat lijkt me alleen in haar voordeel...

Ja, idd. De media maakt geen hetze tegen Verdonk, maar tegen het beleid. Dat is anders.

ben het een keer eens met RichardQuest

pi_16923550
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Of we nog te naief zijn weet ik niet.

Je zou verwachten dat bewindsmakers hebben geleerd van de moord op een politicus die zij op z'n zachtst gezegd niet altijd billijk hebben aangepakt. Al dan niet terecht; Fortuyn is destijds het slachtoffer geworden van een campagne die een eigen leven is gaan leiden. Dat is onacceptabel in een democratisch land. Ik heb het gelukkig bij Verdonk nog niet in die mate kunnen bespeuren. Laat dat ook alstjeblieft maar zo blijven.

Kom op zeg. Fortuyn heeft juist de vruchten geplukt van de campagne die hij zelf op touw heeft gezet. Hij is groot gemaakt door de media. Die moord was eng maar die zielige praatjes over demonisering zijn zo ontzettend geweest.
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:47:10 #21
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16923554
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Ja, ik meen dat. Ook de moord op PF heb ik voorspeld alleen had ik die op een later tijdstip verwacht.
Verdonk deporteerd. Wellicht straks Verdonk plaatst asielzoekers in concentratiekampen.

tuurlijk joh mafkees!!!
-Shrink-
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:47:27 #22
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_16923562
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef gelly het volgende:
Wie wordt er gedemoniseerd dan

En gekken hou je altijd natuurlijk.

Yep, en met de nodige beeldvorming kun je die prima manipuleren en aanzetten tot moord.
pi_16923580
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:45 schreef digitaLL het volgende:
Ze kan het tegendeel nog bewijzen. Vooralsnog wijzen de tekenen wel in die richting ja. Waarom mag dat niet gezegd worden?
pi_16923592
Dus als ik het goed begrijp mag je geen kritiek meer leveren op beleid, omdat anders 1 of andere mafketel een minister dood zou kunnen schieten ?

Wat een lari.

donderdag 5 februari 2004 @ 20:48:57 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_16923605
quote:
Ik ga dit draadje in de gaten houden. Ik vind het maar raar dat je dit hier post! Is dat scherp genoeg?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')