abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2004 @ 19:45:57 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17008278
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:40 schreef sp3c het volgende:
het zijn ook altijd weer die kutouderen!
lol ja. nou eigenlijk gaat het om een groepje, dus niet alle ouderen zijn kut, snap je... en in de praktijk is dit geen loze belofte, het is gewoon waar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zondag 8 februari 2004 @ 19:46:38 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17008304
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:43 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Dit gaat wel even iets verder dan dat. Het lijkt me duidelijk dat mensen als Perle en Wolvewich eerder voor israel positief beleid ontwikkelen dan andersom. Er is een duidelijke pro israel stemming in de huidige amerikaanse regering.

die stemming is er altijd al geweest, heeft absoluut nul komma nix te maken met deze heren.

Dat is net zoiets als zeggen dat Balkenende verantwoordelijk zou zijn voor de goede banden tussen Nederland en België

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 8 februari 2004 @ 19:47:48 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17008347
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol ja. nou eigenlijk gaat het om een groepje, dus niet alle ouderen zijn kut, snap je... en in de praktijk is dit geen loze belofte, het is gewoon waar.

ja ik snap wat je bedoelt maar de goede ouderen moeten gewoon met de slechte ouderen gaan praten en anders moeten de ouders van de slechte ouderen (evt posthuum) het land uit.
  zondag 8 februari 2004 @ 19:48:24 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17008371
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

die stemming is er altijd al geweest, heeft absoluut nul komma nix te maken met deze heren.

Dat is net zoiets als zeggen dat Balkenende verantwoordelijk zou zijn voor de goede banden tussen Nederland en België

bovendien moeten mensen zich hier eens gaan afvragen waarom mensen zo graag met de 'joden' werken. even afgezien van de islamitische haat-benadering.
  Moderator zondag 8 februari 2004 @ 19:55:21 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17008592
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bovendien moeten mensen zich hier eens gaan afvragen waarom mensen zo graag met de 'joden' werken. even afgezien van de islamitische haat-benadering.

relatief minder ouderen???

die rennen iig niet zo hard bij een aanslag dus zullen moeilijker weg kunnen komen

zondag 8 februari 2004 @ 19:58:04 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17008694
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

relatief minder ouderen???

die rennen iig niet zo hard bij een aanslag dus zullen moeilijker weg kunnen komen

ja nog meer onschuldige slachtoffers maken en tegelijkertijd nog meer begrip voor je eigen positie vragen is wat sommige ouders misschien maar eens moeten gaan afleren. kansen genoeg voor iedereen.
  zondag 8 februari 2004 @ 22:08:26 #157
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_17012927
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je moet toegeven dat als Israël daar niet was, maar ergens in Groenland, dat het veel en veel rustiger zou zijn in het MO.

Als Europa niet achter Bush was aangelopen zat Amerika nu echt niet in Irak!!!!!!!!!!!!!!! Amerika werd niet misleid door Israel, maar was zwaar getraumatiseerd na 11 september......
  maandag 9 februari 2004 @ 02:34:57 #158
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17019401
ehehe. paniek in het kippenhok... allemaal lekker kakelen..

dus tijd voor deel 4 van de Israëlische misleiders

Dick Cheney.. Havik en Neocon

-Huidige Vice president en volgens sommigen de machtigste vice president in de amerikaanse historie.

-Voormalig adviseur voor Jewish Institute for National Security Affairs

- Lid van Project for a new american century een neocon denktank alwaar hij mede met Richard Perle het document Rebuïlding America's Defenses schreef waarin ze aandringen op herschikking van het midden oosten en globale militaire overheersing door de VS. waarbij ze terloops vemelden dat zonder een Pearl harbour achtig incident het erg lang kan duren voordat hun plannen bewerkstelligt kunnen worden.

- Verbonden aan de carlyle groep. een investerings groep in de wapen industrie van David Rubinstein.

- Voormalig CEO bij Halliburton , alias Kellog Brown and Root een olie en gas bedrijf waar Cheney nog steeds jaarlijks een inkomen van 1 miljoen dollar van ontvangt. tijdens zijn vice presidentschap heeft Halliburton voor vele miljarden aan contracten gekregen.

-Stemde tegen een resolutie die pleitte voor de vrijlating van Nelson Mandela.

-Stemde tegen Sancties tegen het apartheids regime in zuid afrika

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  maandag 9 februari 2004 @ 02:48:06 #159
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_17019491
Je bent dit nog vergeten te vermelden:

Cheney Made Millions Off Oil Deals with Hussein

[Dit bericht is gewijzigd door MasterPeace op 09-02-2004 03:02]

"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  maandag 9 februari 2004 @ 04:55:22 #160
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_17019992
quote:
Op maandag 9 februari 2004 02:34 schreef MokroKees het volgende:
Ja al meer dan vier kakelposts van je inmiddels, en maar doorkakelen he MakroKaas?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  Moderator maandag 9 februari 2004 @ 11:11:31 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17022539
quote:
Op maandag 9 februari 2004 02:34 schreef MokroKees het volgende:

dus tijd voor deel 4 van de Israëlische misleiders

[afbeelding]
Dick Cheney.. Havik en Neocon

-Huidige Vice president en volgens sommigen de machtigste vice president in de amerikaanse historie.

-Voormalig adviseur voor Jewish Institute for National Security Affairs

- Lid van Project for a new american century een neocon denktank alwaar hij mede met Richard Perle het document Rebuïlding America's Defenses schreef waarin ze aandringen op herschikking van het midden oosten en globale militaire overheersing door de VS. waarbij ze terloops vemelden dat zonder een Pearl harbour achtig incident het erg lang kan duren voordat hun plannen bewerkstelligt kunnen worden.

- Verbonden aan de carlyle groep. een investerings groep in de wapen industrie van David Rubinstein.

- Voormalig CEO bij Halliburton , alias Kellog Brown and Root een olie en gas bedrijf waar Cheney nog steeds jaarlijks een inkomen van 1 miljoen dollar van ontvangt. tijdens zijn vice presidentschap heeft Halliburton voor vele miljarden aan contracten gekregen.

-Stemde tegen een resolutie die pleitte voor de vrijlating van Nelson Mandela.

-Stemde tegen Sancties tegen het apartheids regime in zuid afrika

heb je uberhaupt 'Israelische' misleiders met een Israelisch paspoort of zoek je slechts een uitlaat om je frustraties jegens Amerika te ventileren?

kun je beter in je krakerspand wat om je heen kijken en zien of er nog iemand nuchter is, die zal waarschijnlijk wel met je meelullen ... en anders ook maar wat spuiten en morgen weer proberen?

maandag 9 februari 2004 @ 13:04:20 #162
83827 Pierre_Smirnoff_3
War=Peace Ignorance=Strength
pi_17025567
Altijd weer een aandoenlijk tafereel op zich als mensen als sp3c, bazza & sportsillustrated wanhopig proberen de gepresenteerde feiten te negeren en op de persoon gaan spelen om zodoende zichzelf te kunnen blijven overtuigen van hun visie/gelijk/whatever.

Overigens was dit ook op de man spelen van mij, dat geef ik toe.

Blijf maar vooral star in je eigen wereldbeeld hangen, en negeer maar vooral wat o.a. mokrokees aanhaalt en doe het maar af als zijnde "linkse propaganda". Echt een farce is het.
Ik vermaak me in ieder geval wel

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
  maandag 9 februari 2004 @ 13:10:31 #163
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17025708
quote:
Op maandag 9 februari 2004 11:11 schreef sp3c het volgende:heb je uberhaupt 'Israelische' misleiders met een Israelisch paspoort of zoek je slechts een uitlaat om je frustraties jegens Amerika te ventileren?
tja ik kan ze ook Joden of zionisten noemen maar dat zal het aantal nutteloze reply's van jou kant niet doen afnemen..

Feit is dat datgene wat ze doen , ze doen in belang van Israël.

pi_17025786
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:10 schreef MokroKees het volgende:

[..]

tja ik kan ze ook Joden of zionisten noemen maar dat zal het aantal nutteloze reply's van jou kant niet doen afnemen..

Wat zouden ze moeten doen om niet "in het belang van Israel" te handelen ?

Er gaan ook talloze miljoenen naar de Palestijnen, Egyptenaren en Saoedi's, allemaal potentiele of daadwerelijke vijanden van Israel.

pi_17025956
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:04 schreef Pierre_Smirnoff_3 het volgende:
Altijd weer een aandoenlijk tafereel op zich als mensen als sp3c, bazza & sportsillustrated wanhopig proberen de gepresenteerde feiten te negeren en op de persoon gaan spelen om zodoende zichzelf te kunnen blijven overtuigen van hun visie/gelijk/whatever.

Blijf maar vooral star in je eigen wereldbeeld hangen, en negeer maar vooral wat o.a. mokrokees aanhaalt en doe het maar af als zijnde "linkse propaganda". Echt een farce is het.

Ik heb het woord ''linkse propaganda'' niet gebruikt en dit is op de man spelen:

Ik hoef niets te nemen van een naar een wijvendrankje vernoemd figuur dat De protocollen van Zion voor waarheid houdt. Over farces gesproken.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  Moderator maandag 9 februari 2004 @ 13:20:12 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17025969
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:04 schreef Pierre_Smirnoff_3 het volgende:

hey jij kan niet van mij verwachten dat ik normaal door blijf posten als mokrokees mij voor rotte vis uitmaakt simpelweg omdat ik hem niet op zijn woord geloof.

dus ja idd aandoenlijk is het zeker, jouw post is ook interessant idd

quote:
ja ik vind het ook lachen hoe sommige figuren altijd roepen dat ze termen als "linkse propaganda" & "zionist" naar hun respectievelijke hoofden geslingerd krijgen voordat die termen gebruikt zijn.

ik hang niet star in mijn wereldbeeld maar als iemand zaken beweerd die nergens worden erkend en vervolgens begint te schelden en te tieren als ik er niet helemaal in mee wil gaan dan kun je van mij niet verwachten dat ik mijn mening gelijk overboord gooi en met hooivorken en toortsen voor het Israelische consulaat ga staan springen.

maar goed blijf jij vooral lachen en post zo min mogelijk

Moderator maandag 9 februari 2004 @ 13:21:51 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17026005
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:10 schreef MokroKees het volgende:

[..]

Wat Schröder doet is over het algemeen ook in het belang van Frankrijk ... is hij nu een Franse misleider?

stom argument

pi_17026014
De anti-semitische samenzweringstheoristen slachtofferrol. Typisch.
  maandag 9 februari 2004 @ 13:29:04 #169
83827 Pierre_Smirnoff_3
pi_17026180
quote:
Ik heb het woord ''linkse propaganda'' niet gebruikt en dit is op de man spelen:
Ik hoef niets te nemen van een naar een wijvendrankje vernoemd figuur dat De protocollen van Zion voor waarheid houdt. Over farces gesproken.
Kijk, daar hebben we het al. Snel even wat erbij halen wat je je nog vaag kan herinneren van een vorig topic dat verder niets met deze topic-titel te maken heeft en dus off-topic is. Waarom? Tja, ik ken jouw motivaties niet.
Maar even een hint voor jou, vervang het woord "jood" in de Protocollen door ieder andere "vijand" die je je maar wensen wil, wordt dat boek er dan niet een stuk "universeler" door opeens? Wordt het dan niet eigenlijk een boek dat zeer de moeite waard is om te doorgronden? Om op de "wereld-boeken-erfgoed-lijst" te zetten misschien zelfs?

Maar nee, misschien is dat te veel gevraagd voor je, blijf maar star de andere kant op kijken en als ik met m'n vingers knip herinner je je niets meer... *knip*.

Oh, sp3c, ik ben trouwens ook niet voor het uitschelden/uitmaken van "rotte vis" of andere dingen door mokrokees of ieder andere user. Laat dat even duidelijk zijn.

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
  Moderator maandag 9 februari 2004 @ 13:35:50 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17026355
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:29 schreef Pierre_Smirnoff_3 het volgende:

[..]

Kijk, daar hebben we het al. Snel even wat erbij halen wat je je nog vaag kan herinneren van een vorig topic dat verder niets met deze topic-titel te maken heeft en dus off-topic is. Waarom? Tja, ik ken jouw motivaties niet.

m0ah mokrokees is degene die die complottheorien er steeds bijtrekt en jij valt hem nog bij ook (want mensen met een andere mening hebben een star wereldbeeld) en als er mensen op ingaan is het ineens offtopic?
quote:
Oh, sp3c, ik ben trouwens ook niet voor het uitschelden/uitmaken van "rotte vis" of andere dingen door mokrokees of ieder andere user. Laat dat even duidelijk zijn.
reageer dan niet zo lomp of lees het topic eerst is door voor je reageert

nogmaals blijf jij maar lekker lachen en reageer aub zo min mogelijk als je nix te melden hebt

maandag 9 februari 2004 @ 13:42:54 #171
83827 Pierre_Smirnoff_3
pi_17026518
Wees gerust, ik blijf wel lachen

Maar eigen jezelf niet te veel toe op dit forum, je hebt geen recht op een voorkeursbehandeling omdat jij niemand anders dan de enige echte sp3c bent. Vecht je meningsverschillen maar uit met mokrokees, ik blijf vanaf nu af aan op de zijlijn lezen in dit topic.
Veel succes.

maandag 9 februari 2004 @ 13:44:50 #172
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17026565
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:13 schreef CeeJee het volgende:
Wat zouden ze moeten doen om niet "in het belang van Israel" te handelen ?
laten we beginnen met 10 jaar sancties en handels embargo's opleggen aan Israël voor het schenden van zo'n 86 VN resoluties. het hebben van Massa vernietigings wapens waaronder 400 kernwapens die bovendien alle steden in europa kunnen bereiken, chemische en bio ( genetische ) wapens, schenden van mensenrechten en het bedreigen van buurlanden.

mochten ze niet ontwapenen dan kunnen we gaan voor een regime change ingeluid met een Shock and awe bombardement danwel een preventieve aanval met kernwapens om die van hun uit te schakelen..

ja dan kan je zeggen dat ze niet in het belang van Israël werken
lijkt je dat wat ?

owja en niet te vergeten, iedereen die financiele steun verleend aan pro Israëlische organisaties en daarmee die Rogue state steunt linea recta zonder proces of advocaat naar camp X-Ray op guantanamo..

jaja dat mag natuurlijk allemaal niet hè het want het zijn natuurlijk wel Joden, maar andersom hebben ze er blijkbaar weinig problemen mee.. da's toch best gek eigenlijk..

pi_17026779
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:44 schreef MokroKees het volgende:

[..]

laten we beginnen met 10 jaar sancties en handels embargo's opleggen aan Israël voor het schenden van zo'n 86 VN resoluties. het hebben van Massa vernietigings wapens waaronder 400 kernwapens die bovendien alle steden in europa kunnen bereiken, chemische en bio ( genetische ) wapens, schenden van mensenrechten en het bedreigen van buurlanden.

mochten ze niet ontwapenen dan kunnen we gaan voor een regime change ingeluid met een Shock and awe bombardement danwel een preventieve aanval met kernwapens om die van hun uit te schakelen..

ja dan kan je zeggen dat ze niet in het belang van Israël werken
lijkt je dat wat ?

owja en niet te vergeten, iedereen die financiele steun verleend aan pro Israëlische organisaties en daarmee die Rogue state steunt linea recta zonder proces of advocaat naar camp X-Ray op guantanamo..

jaja dat mag natuurlijk allemaal niet hè het want het zijn natuurlijk wel Joden, maar andersom hebben ze er blijkbaar weinig problemen mee.. da's toch best gek eigenlijk..

Kortom, alles waar je je zo druk over maakt dat de VS doet zou je van harte toejuichen als het 10 keer zo erg op Israel zou worden toegepast.
  Moderator maandag 9 februari 2004 @ 13:54:51 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17026853
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:42 schreef Pierre_Smirnoff_3 het volgende:
Wees gerust, ik blijf wel lachen

Maar eigen jezelf niet te veel toe op dit forum, je hebt geen recht op een voorkeursbehandeling omdat jij niemand anders dan de enige echte sp3c bent. Vecht je meningsverschillen maar uit met mokrokees, ik blijf vanaf nu af aan op de zijlijn lezen in dit topic.
Veel succes.

ik eigen me helemaal nix toe, mijn meningsverschil is niet met Mokrokees maar met jouw jij noemt mij iemand die 'wanhopig gepresenteerde feiten negeert om zijn eigen starre visie overeind te houden' en dat is absoluut niet het geval.

als Mokrokees een feit presenteerd wat ik na kan trekken dat niet helemaal strookt met mijn wereldbeeld dan pas ik dat graag aan maar dat doet hij niet, hij komt met vage complotten en theorien waar niemand wat mee kan en als je het er niet mee eens bent dan ben je een zionist met een star wereldbeeld waar erg hard om gelachen kan worden.

maandag 9 februari 2004 @ 14:03:04 #175
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17027085
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:52 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Kortom, alles waar je je zo druk over maakt dat de VS doet zou je van harte toejuichen als het 10 keer zo erg op Israel zou worden toegepast.

nee hoor ik zette het gewoon even neer als voorbeeld.. bovendien is het niet tien keer zo erg maar gewoon precies gelijk aan wat zij zelf doen en nog van plan zijn.

persoonlijk heb ik liever dat al die ellende op een vredige manier word rechtgezet. de wereld is veel leuker met elkaar zonder al die door hebzucht gedreven oorlogen en bloedvergieten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')