abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16902811
Toen ik naar het filmpje keek kon ik met niet aan de indruk ontrekken dat Amalia een beetje op een baby met het Down-syndroom leek.

Kon geen link van het filmpje van maar het staat wel in de Journaals neem ik aan.

Ik kon niet zien of ze ook een dwarse plooi in haar handje had (=een kenmerk)

Dat zou een flinke domper zijn voor Max en Lex.

Maar er zijn prinsjes/prinsesjes zat, dus geen troonsopvolgingsproblemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Uriel op 05-02-2004 06:30]

pi_16902817
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 05:45 schreef Uriel het volgende:

Is dit amalia?! Ze ziet er hier veel anders uit dan op die eerste foto die van d'r bekend is gemaakt. (maarja ze is dan ook wel weer 2 maandjes ouder nu)

Maar je hebt gelijk Uriel... Ze ziet er wel een klein beetje Down-syndroomerig uit.

donderdag 5 februari 2004 @ 05:49:53 #3
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_16902819
LoL

Tja...dan lijkt ze toch meer op d'r vader dan we dachten.

Op die bovenstefoto lijkt het idd wel een beetje!

Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  donderdag 5 februari 2004 @ 05:51:33 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16902822
Als er iets mis zou zijn met het kind in de trant van Down dan hadden ze dat allang geweten (via tests als vruchtwaterpuncties enz), de kans is dan groot dat het kind (hard) nooit het licht had gezien.

In een ander topic hierover (gesloten, GC) werd iets geschreven over baby-scheelheid, het nog niet onder controle hebben van de oogspieren gedurende de eerste 6 maanden, wat haar blik zou kunnen verklaren.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_16902824
dit is een foto van een baby (weet niet hoe oud) die wél het Down-syndroom heeft...

ik vind ze echt op elkaar lijken.
en ik zou het echt niet leuk vinden

http://www.erfocentrum.nl/pnd/teste.php
Testen die aangeven of er een verhoogde kans bestaat op het krijgen van een kind met het Downsyndroom

Twee onderzoeken kunnen een indruk geven over de kans op een kind met een chromosoomafwijking.

De triple-test - een bloedonderzoek rond de 15e zwangerschapsweek - geeft een indruk van de kans op een kind met het Downsyndroom. Een andere naam voor de triple-test is serumscreening. Bij een grote kans kunt u alsnog een vruchtwaterpunctie overwegen. De test geeft ook aan of er sprake is van een verhoogde kans op een baby met een open rug. Een open rug komt echter bij zwangeren op gevorderde leeftijd niet vaker voor dan bij jongere zwangeren.

Het tweede onderzoek is een echoscopische meting van de dikte van de nekplooi van de vrucht in de derde maand van de zwangerschap. Momenteel (1999) is deze nekplooimeting nog geen gangbaar onderzoek in Nederland en is er nog niet zoveel ervaring mee opgedaan. Ook deze test geeft alleen aan of u een grote of kleine kans hebt op een kind met het Downsyndroom. Bij een grote kans wordt alsnog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie besproken.

Beide onderzoeken kunnen ten onrechte geruststellen: ook als er geen afwijkingen schijnen te zijn kan de baby toch een chromosoomafwijking hebben. Ze kunnen ook ten onrechte alarmeren: de uitslag geeft een verhoogde kans aan, maar na vervolgonderzoek blijkt er niets aan de hand te zijn.

Maar met een vlokkentest of vruchtwaterpunctie is het wel met zekerheid vast te stellen. Dat zullen ze wel gedaan hebben neem ik aan...

[Dit bericht is gewijzigd door Uriel op 05-02-2004 06:09]

donderdag 5 februari 2004 @ 06:00:29 #6
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_16902835
Ja jemig! Nu je het zegt, vooral die bovenste foto.
Every Not Is Truething
pi_16902838
ik houdt mijn mening over het koningshuis even voor me.

Maar inderdaad... het lijkt er wel op.

Free people own guns! Slaves do not!
pi_16902845
Ik zie het niet. Een foto waar in een kind gestoord wordt en liever wil slapen noem ik niet meteen lijdend aan het Down-syndroom.

Ze lijken echt op elkaar! Ja, beide zijn het foto's van een baby met twee ogen, twee oren, een mond, een neus en weinig haar.

pi_16902859
nah, ik vind van niet hoor.
Kijk maar naar haar oren.

Wordt een mooie vrouw, let maar op!

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_16902866
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 06:18 schreef Oblivion het volgende:
Kijk maar naar haar oren.
Ik kan er maar 1 zien
pi_16902870
Oor dan...
pi_16902880
Het is geen mongool

Het is gewoon een heel lelijke baby
Ze lijkt helaas sprekend op haar vader en niet op haar moeder

En dat van dat scheelkijken klopt ook
Babys zien dan ook de eerste maanden bijna niks, een beetje kleuren en vlekken.

pi_16902883
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 06:27 schreef Pony-Lover het volgende:
Het is geen mongool

Het is gewoon een heel lelijke baby
Ze lijkt helaas sprekend op haar vader en niet op haar moeder

En dat van dat scheelkijken klopt ook
Babys zien dan ook de eerste maanden bijna niks, een beetje kleuren en vlekken.

Ach volgende maand lijkt ze op haar moeder, je kan er zo weinig van zeggen.

Gaat gewoon goed komen!

donderdag 5 februari 2004 @ 06:30:48 #14
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_16902889
Ja, idd. als je er eens wat langer naar kijkt dan zie je toch wel dat het een normale baby is. (Maar wel lelijk! )
En dat oor idd. die gewoon normaal is.
Every Not Is Truething
pi_16902978
Hoi hier is Peter uit Tucson Arizona weer eens.

Ik zag deze bewering al ergens op usenet een aantal uren geleden en ben even gaan kijken naar filmpjes van gisteren en recente fotoos. Ben zelf een vader van een Down jongen (inmiddels 16). Kostte ons na de geboorte 2 maanden voordat iemand op het idee kwam en nog een maand voor een test, voordat het bleek. Dus tis niet altijd even makkelijk te zien!!

Maar ik denk van niet. Eén ding wat die theorie ondersteunt is het feit dat Amalia nogal stil is, maar ja dat varieert errug sterk bij babies.

De baby met Down (de foto die ik zag in deze draad) heeft duidelijk "scheve" ogen, en inderdaad let op de stand van de oren. Een handplooi komt lang niet altijd voor, mijn zoon heeft dat ook niet.

Moeders worden in NL pas getest na hun 36ste, als er geen genetische aanwijzing is. Je mag aannemen dat die er niet is. Mijn vrouw was zwange op haar 31ste, we hadden geen enkele genetische aanwijzing, en dus hoppa:) Maar Maxima heeft vast geen vruchtwaterpunctie gehad, al weet je dat nooit in de royal family natuurlijk.

Poehe dat zou wat zijn geweest.......groot nieuws, Maxima besluit tot abortus want haar kind zal nooit Koningin worden.....

Naja geen bizarre gekkigheid maken, ik denk van niet.

Peter

donderdag 5 februari 2004 @ 07:31:23 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16903012
Vindt eerder dat zie die domme bier kop van der vader heeft. Dat is teminste mijn mening.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16903068
Wat ik denk is dat voor het huwelijk Maxima al extreem getest is op eventuele 'troonopvolg' probleempjes.
Ze kunnen gewoon niet permitteren dat er een 'misgeboorte' uit komt poepen.
Kloningshuis zo spontaan ? vergeet het maar !!

En het is een verrot lelijk kind !!

donderdag 5 februari 2004 @ 07:57:34 #18
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16903140
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 07:45 schreef grimson het volgende:
Wat ik denk is dat voor het huwelijk Maxima al extreem getest is op eventuele 'troonopvolg' probleempjes.
Ze kunnen gewoon niet permitteren dat er een 'misgeboorte' uit komt poepen.
Kloningshuis zo spontaan ? vergeet het maar !!

En het is een verrot lelijk kind !!

mmm en als maxima aanleg had voor bepaalde geboorteproblemen had de tweede kamer geen toestemming gegeven voor het huwelijk of lex afstand gedaan van de troon?

dan was de wilde gekte uitgebroken in dit hypocriete land

en wat steggy ook al zei: als door vruchtwaterpunctie ontdekt was 'dat de baby wat had' en geen konigin had kunnen worden, had maxima echt niet abortus kunnen doen, ook dan was het land gek geworden.

ok, dan zeggen ze dat het een miskraam was. maar als dan een zuster uit het bronovo uit de school klapt. wederom massahysterie

van welke argentijnse gaucho heeft amalia dat zwarte haar en die ogen eigenlijk?

[Dit bericht is gewijzigd door Uriel op 05-02-2004 07:59]

donderdag 5 februari 2004 @ 07:57:56 #19
44561 ikmoi
Met heel veel dank
pi_16903143
Duidelijk geval van geen troonopvolging !
Ik heb er geen verstand van, maar jullie wel ;)
  donderdag 5 februari 2004 @ 07:59:24 #20
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16903153
het lijkt er wel op
pi_16903279
zoals Herman Vinkers zei over het kind van zijn buurvrouw...
"wat een ontzettend LIEF kind..."
Beati Pauperus Spiritu
  donderdag 5 februari 2004 @ 08:29:54 #22
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16903311
Op zulke momenten moet je gewoon zeggen wat je denkt.

het IS dat er moederliefde bestaat anders had het giseren al bij het grofvuil gelegen.

T.M.

donderdag 5 februari 2004 @ 08:36:47 #23
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_16903358
Wat een gedrocht, H.T.
  donderdag 5 februari 2004 @ 08:37:59 #24
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_16903367
Nou ja zeg !!! Wat nou een lelijk kind? Ik vind dat kind helemaal niet zo lelijk hoor, alle baby's zien er wat verfrommeld uit (behalve mijn eigen bloedjes natuurlijk ) Ik denk dat jullie allemaal spoken zien !

Amalia is een hele normale baby, met hele normale schele loens-oogjes... komt allemaal goed en later wordt ze blond met blauwe ogen.. wedden???

a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
  donderdag 5 februari 2004 @ 08:39:19 #25
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_16903375
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:26 schreef RayOfLight het volgende:
zoals Herman Finkers zei over het kind van zijn buurvrouw...
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_16903379
Ik zie het niet zo hoor. Beetje napraterij allemaal.
pi_16903394
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:37 schreef dizzylizzy het volgende:
Nou ja zeg !!! Wat nou een lelijk kind? Ik vind dat kind helemaal niet zo lelijk hoor, alle baby's zien er wat verfrommeld uit (behalve mijn eigen bloedjes natuurlijk ) Ik denk dat jullie allemaal spoken zien !

Amalia is een hele normale baby, met hele normale schele loens-oogjes... komt allemaal goed en later wordt ze blond met blauwe ogen.. wedden???

Bruine oogjes eerder denk ik.
Opa en Oma aan mama's zijde hebben donkere ogen, mama heeft donkere ogen....
Blond met bruine ogen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_16903403
jullie luisteren wat veel naar de radio
Cuore Sportivo
pi_16903404
ze is echt geen mongool...dat hebben ze allang getest...
  donderdag 5 februari 2004 @ 08:43:50 #30
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_16903413
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:41 schreef milagro het volgende:

[..]

Bruine oogjes eerder denk ik.
Opa en Oma aan mama's zijde hebben donkere ogen, mama heeft donkere ogen....
Blond met bruine ogen

Das ook wel mooi, 1 van de zeven schoonheden he.. bruine ogen, blond haar.. we zullen zien...
a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
pi_16903468
idd zou best eens down kunnen zijn, er zit daar wel wat raars in de familie kijk maar naar die ene prinses Christina, dat is ook niet helemaal normaal.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 5 februari 2004 @ 08:53:58 #32
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_16903501
ik vind er ook een beetje abnormalia maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_16903510
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:50 schreef pro_jeex het volgende:
idd zou best eens down kunnen zijn, er zit daar wel wat raars in de familie kijk maar naar die ene prinses Christina, dat is ook niet helemaal normaal.
ja, maar das geen mongool...toch

foutje

[Dit bericht is gewijzigd door BobRooney op 05-02-2004 10:28]

donderdag 5 februari 2004 @ 08:56:05 #34
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_16903523
toevallig de uitzending gezien, nou dat kind was gewoon moe, zat de hele tijd te gapen. Ik denk niet dat het kind down heeft.

Waarom niet? Omdat bij prenataal onderzoek hier altijd op onderzocht wordt en zeker bij een koninklijk echtpaar. Stel nu dat toch Down geconstateerd is, dan was alles echt wel in de doofpot gestopt denk ik. Dan was gezecht dat er problemen zijn geconstateerd, en was dit kind nooit in de openbaarheid gebracht, maar in een zeer besloten kring opgevoed.

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_16903526
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:55 schreef BobRooney het volgende:

[..]

ja, maar das een mongool...toch

ja, dus amalia kan er ook 1 zijn.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_16903536
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:26 schreef RayOfLight het volgende:
zoals Herman Vinkers zei over het kind van zijn buurvrouw...
hehe mooi stukkie was dat ja!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_16903540
ach een down-clown in de familie kan ook best lachen zijn!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  donderdag 5 februari 2004 @ 08:59:45 #38
16082 Wytze
...Confidential
pi_16903560
Als je zo naar die foto's kijkt ziet het er wel een beetje raar uit,...

Maar on the other hand, alle baby's zien er raar uit en Willem ziet er ook raar uit. Dus do your math

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_16903566
Toen ik Amalia gisteravond zag dacht ik gelijk, hmmm ze heeft down syndroom, ze heeft een bollig gezicht, en spleetoogjes en hele dikke handjes. Down syndroom kan pre nataal niet altijd vast gesteld worden en zal als de ontwikkeling achterblijft er pas in het eerste levensjaar erop getest worden. Ik hoop het niet voor ze, maar ik dacht t wel gelijk.
Wie weet.....
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_16903573
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:58 schreef markiemark het volgende:
ach een down-clown in de familie kan ook best lachen zijn!

"I love you, Beccy"

donderdag 5 februari 2004 @ 09:32:28 #41
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16904018
quote:
Toen ik naar het filmpje keek kon ik met niet aan de indruk ontrekken dat Amalia een beetje op een baby met het Down-syndroom leek.

Kon geen link van het filmpje van maar het staat wel in de Journaals neem ik aan.

[afbeelding]
[afbeelding]

Maar er zijn prinsjes/prinsesjes zat, dus geen troonsopvolgingsproblemen.

Hmm, ik dacht exact hetzelfde. Dat kind lijkt wel een Mongool .
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16904037
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:32 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Hmm, ik dacht exact hetzelfde. Dat kind lijkt wel een Mongool .

Komt het je bekend voor?
  donderdag 5 februari 2004 @ 09:36:51 #43
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_16904097
Gil de la tourette zou een veel leuker effect geven toch?
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
  donderdag 5 februari 2004 @ 09:37:58 #44
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16904120
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:33 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Komt het je bekend voor?

Ja redelijk ja: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=59540
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  donderdag 5 februari 2004 @ 09:38:36 #45
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16904129
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:36 schreef giMoz het volgende:
Gil de la tourette zou een veel leuker effect geven toch?
Leden van de Staten BEFFEN BEFFEN Generaal

donderdag 5 februari 2004 @ 09:39:45 #46
24184 speedfreakssj
pi_16904151
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:53 schreef kikkerlikker het volgende:
ik vind er ook een beetje abnormalia maar goed dat is mijn mening
hahahhhaahah
  donderdag 5 februari 2004 @ 09:42:24 #47
46511 Linz
held der helden
pi_16904198
vreemd hoofd idd
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 09:44:32 #48
25682 2cv
Niet subtiel
pi_16904238
Als er ook maar het vermoeden was geweest dat ze inderdaad het down-syndroom heeft hadden ze allang een litertje bloed afgetapt om dit te controleren.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_16904314
Zolang er op een normale manier over gesproken kan worden, laat ik dit topic open.
Let dus een beetje op je woorden, svp.
Topic gaat naar GC.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 5 februari 2004 @ 09:52:36 #50
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16904384
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:44 schreef 2cv het volgende:
Als er ook maar het vermoeden was geweest dat ze inderdaad het down-syndroom heeft hadden ze allang een litertje bloed afgetapt om dit te controleren.
ja, maxima zei dat ze gezond was.
maar toch...
pi_16904415
Overigens denk ik niet dat Willem-Alexander en Maxima van tevoren onnodige tests zouden hebben gedaan.
Onnodig in de zin dat ze nog niet tot de risico-leeftijd behoort.

In een interview met WA een aantal jaar geleden gaf hij bijv heel duidelijk aan dat hij zo min mogelijk koninklijke bemoeienis wilde in zijn leven, en dat hij, als hij ooit voor de keuze zou staan te kiezen tussen liefde en het koningschap, absoluut voor de liefde zou kiezen.

Dat zegt mij dus dat hij ook evt druk van bovenaf om uitgebreid te testen op dit soort dingen, niet zal hebben gedaan.
Een zo normaal mogelijke zwangerschap dus, zoals iedereen.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_16904972
Ik dacht inderdaad ook meteen van Dat lijkt verdacht veel op een Down Syndroom kindje... Maar als Maxima e.d zeggen dat het gezond is....zal het wel zo zijn..

waarschijnlijk is het gewoon een hele lelijke baby ( met een oogaandoening, kan me niet voorstellen dat dat nog bijtrekt eigenlijk) die moe was gisteren. En mollige babietjes zijn meestal wél gezond...

Kan me eik niet voorstellen dat als het indd een Down zou zijn, niemand zou lekken erover. Ik bedoel, dan zou peter van der Vorst meteen bij Boulevard gaan zitten met dit nieuws...

Что было, то прошло..
pi_16905156
Dat van die ogen..
Zou dat niet het zelfde zijn als doe half-blinde zus van Beatrix, Christina dus
pi_16905188
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:33 schreef Pony-Lover het volgende:
Dat van die ogen..
Zou dat niet het zelfde zijn als doe half-blinde zus van Beatrix, Christina dus
Nee die is blind geworden omdat juultje rode hond had tijdens haar zwangerschap.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_16905196
Ze zal vast geen Down hebben, volgens mij is ze gewoon oerlelijk.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:37:29 #56
46511 Linz
held der helden
pi_16905241
beter dat ze nu lelijk is. Lelijke kinderen worden later namelijk heel mooi.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:38:18 #57
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_16905262
Lelijk is ze niet en al helemaal geen down-syndroom! Wat een onzin zeg.
pi_16905304
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Lelijk is ze niet en al helemaal geen down-syndroom! Wat een onzin zeg.
Kijk nog maar eens goed naar die foto, het lijkt wel of dat hoofd op ontploffen staat. Dat is niet mijn definitie van mooi
pi_16905345
Ik denk dat de koninklijke foetus al lang is getest op dat soort afwijkingen voor het geboren mag worden...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:42:45 #60
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_16905366
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed naar die foto, het lijkt wel of dat hoofd op ontploffen staat. Dat is niet mijn definitie van mooi

Ach, ach... het is een baby en dan is dat normaal.... Ik heb wel 10x lelijkere baby's gezien. Echt waar.
pi_16905378
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Nou volgens mij zijn er veel meer gezondere baby's met een nog bollere kop hoor!
pi_16905379
En hoe mooi of lelijk de baby is zegt helemaal niets over hoe het meisje er later uit zal zien. Wat een onzin zeg; de meeste baby's zijn alleen mooi in de ogen van de ouders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:43:32 #63
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_16905388
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat de koninklijke foetus al lang is getest op dat soort afwijkingen voor het geboren mag worden...
Waarom? Abortus plegen ze toch niet.
pi_16905533
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:42 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Ach, ach... het is een baby en dan is dat normaal.... Ik heb wel 10x lelijkere baby's gezien. Echt waar.

Het feit dat er nog lelijkere zijn, zegt nog niet dat ze niet oerlelijk is
En kijkend naar haar vader, ben ik bang dat het ook niet zomaar even wegtrekt.............
pi_16905644
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:43 schreef Heerlijkheid het volgende:

Waarom? Abortus plegen ze toch niet.

Ja, daar ben ik dus niet 100% zeker van als het om de troonopvolger gaat. Bij een tweede kindje kan ik het me voorstellend at ze geen abortus plegen, maar bij de eerste... Nou ja, ik heb er ook geen verstand van.

En als ze zeggen dat het kindje gezond is dan is dat gewoon zo.

donderdag 5 februari 2004 @ 11:00:57 #66
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16905748
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik dus niet 100% zeker van als het om de troonopvolger gaat. Bij een tweede kindje kan ik het me voorstellend at ze geen abortus plegen, maar bij de eerste... Nou ja, ik heb er ook geen verstand van.

En als ze zeggen dat het kindje gezond is dan is dat gewoon zo.

[fictie]
stel je eens voor dat ze abortus hadden gedaan en het lekt naar de media.
en dan nog wel de troonsopvolger... regeringscrisis en wat niet meer. zeker met de Cda
[fictie]
pi_16905780
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:00 schreef Uriel het volgende:

[fictie]
stel je eens voor dat ze abortus hadden gedaan en het lekt naar de media.
en dan nog wel de troonsopvolger... regeringscrisis en wat niet meer. zeker met de Cda
[fictie]

Zit ook at in. Zou schandaal van de eeuw worden.
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2004 @ 11:07:24 #68
43556 miss_dynastie
pi_16905864
Ik dacht dus eerst ook dat ze down had, maar het is gewoon niet zo'n mooi kindje
  donderdag 5 februari 2004 @ 11:07:59 #69
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_16905881
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zit ook at in. Zou schandaal van de eeuw worden.

Nu al!
Ja idd. Ook ik ben hier niet zo van op de hoogte allemaal.
Ik ga er maar van uit dat het kind simpelweg 'normaal' is en dat het wellicht niet moeder's mooiste zal gaan worden. Hoewel.. Als ze geen kinderen meer krijgen dan... Nu ja !
Every Not Is Truething
pi_16906260
Lelijk in de luier, mooi in de sluier

[Dit bericht is gewijzigd door xxsaskiaxx op 05-02-2004 11:25]

Ti voglio bene!
  donderdag 5 februari 2004 @ 11:24:17 #71
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_16906275
quote:
Best wel.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 5 februari 2004 @ 11:38:42 #72
24184 speedfreakssj
pi_16906691
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:07 schreef Ceriel het volgende:

[..]

Nu al!
Ja idd. Ook ik ben hier niet zo van op de hoogte allemaal.
Ik ga er maar van uit dat het kind simpelweg 'normaal' is en dat het wellicht niet moeder's mooiste zal gaan worden. Hoewel.. Als ze geen kinderen meer krijgen dan... Nu ja !

idd, bEa is ook een lelijke oude overgetrokken koe en die is ook koningin.
pi_16907479
Laten we maar niet hopen dat zo is
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_16907659
En al zou het kindje downsyndroom hebben, wie zegt dat ze dat dan gelijk openbaar zouden maken???
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 5 februari 2004 @ 12:26:31 #75
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16907965
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:15 schreef Biancavia het volgende:
En al zou het kindje downsyndroom hebben, wie zegt dat ze dat dan gelijk openbaar zouden maken???
maxima zei dat ze gezond was gisteren op tv, als het weet zou ze dan dus gelogen hebben... krijg je die ministrïële verantwoordelijkheid lulkoek weer.

maar waarom zouden ze het geheim houden? kan het alleen maar op een nare manier uitlekken.

nee, ze is vast gezond

wat me wel verbaast is (ik zei het al eerder) dat ze zulke donker ogen heeft en donkere haren. het zou toch niet van een argentijnse gaucho zijn?

donderdag 5 februari 2004 @ 12:30:51 #76
24184 speedfreakssj
pi_16908057
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:26 schreef Uriel het volgende:

[..]

maxima zei dat ze gezond was gisteren op tv, als het weet zou ze dan dus gelogen hebben... krijg je die ministrïële verantwoordelijkheid lulkoek weer.

maar waarom zouden ze het geheim houden? kan het alleen maar op een nare manier uitlekken.

nee, ze is vast gezond

wat me wel verbaast is (ik zei het al eerder) dat ze zulke donker ogen heeft en donkere haren. het zou toch niet van een argentijnse gaucho zijn?

nee, de marokkaanse of nigeriaanse postbode of melkboer
pi_16908322
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik iets raars meende te zien aan de oogjes. Maar het schijnt dat het kindje van Laurentien dit ook heeft en zelfs nog erger dan Amalia, dus het zal wel een normaal fenomeen zijn in de familie

Trouwens, het kindje is niet bepaald een kaaskop zoals wij die kennen met een Argentijnse mama en een grotendeels Duitse papa. Deze kindjes zullen vast wat 'anders' aandoen als baby

Ik dacht wel wat overeenkomsten te zien met de foto van Maxima als baby.
Vooral de stand van de oogjes..

pi_16908358
Zoiets kunnen ze niet geheim houden. Dat zou over een paar jaar wel uitkomen als ze groter word. Dus als ze nu gaan zeggen dat het kerngezond, en over een paar jaar blijkt dat er toch iets mis was, dan zouden Wim Lex en Maxima al hun geloofwaardigheid verliezen.

En waarom zouden ze het nu geheim houden? Heeft toch geen enkel nut.

pi_16908502
Ja.
Ik belde direct na de uitzending met mijn moeder, en we zeiden precies hetzelfde. Het is dus meer mensen opgevallen. Mijn tante heeft zelf ook een dochter (mijn nichtje dus) met een zware vorm van het Down Syndroom. Ze is inmiddels 23, maar zelfs mijn tante zei het.

Maar, ik denk dat het koningshuis over een fijn aantal goede artsen beschikt, en dat deze heus geen fouten zulllen maken bij de onderzoeken. Dat zou wel eel grote blunder zijn dan. Misschien is het een afwijking die pas op latere leeftijd aan het daglicht komt.

En anders is het gewoon een minder mooie baby. Trekt wel weer bij. Of niet.

pi_16908586
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:42 schreef calvobbes het volgende:

En waarom zouden ze het nu geheim houden? Heeft toch geen enkel nut.

Om het eerst zelf even te verwerken? Het is me nogal wat.....

Maar goed, zoals WA stond te stralen op de geboortedag geloof ik inderdaad niet dat Amalia van O. het syndroom van Down heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 05-02-2004 12:51]

pi_16908606
En je hebt toch ook lichamelijk gezonde kindjes met Down syndroom.
Niks aan gelogen als Maxima het zo formuleert..

Maar ik acht de kans zeer klein dat het ook daadwerkelijk zo is hoor.
Ze heeft er misschien wat 'trekjes' van weg, maar meer ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Meaghan op 05-02-2004 12:54]

pi_16908654
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:50 schreef Sphere het volgende:

Om het eerst zelf even te verwerken? Het is me nogal wat.....

Mja. En liegen tegen het Nederlandse volk is ook nogal wat.
  donderdag 5 februari 2004 @ 12:52:59 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16908672
Haar vader is gewoon lelijk en dat heeft ze -helaas- overgeerfd. Kan ze ook niks aan doen

Ik denk dat een kind met het Syndroom van Down bij een eventuele echo vroeg in de zwangerschap al was geaborteerd. Dat leidt toch niet echt lekker een land, als zwakzinnige zijnde.

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 05-02-2004 12:53]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_16908709
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:51 schreef Meaghan het volgende:
En je hebt toch ook lichamelijk gezonde kindjes met Down syndroom.
Niks aan gelogen als Maxima het zo formuleert..
Bovendien vindt ik Amalia helemaal niet zo lelijk. Vergelijk haar bijvoorbeeld maar eens met dat mormel op jouw usericoon. Dan valt het wel enorm mee met Amalia.
pi_16908805
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mja. En liegen tegen het Nederlandse volk is ook nogal wat.

Macht der gewoonte, bij die familie?
pi_16908864
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:54 schreef Sphere het volgende:

[..]

Bovendien vindt ik Amalia helemaal niet zo lelijk. Vergelijk haar bijvoorbeeld maar eens met dat mormel op jouw usericoon. Dan valt het wel enorm mee met Amalia.

Ik heb nergens beweerd dat ik Amalia een lelijk mormel vind, dus je hoeft niet zo persoonlijk te worden hoor.. Zielepoot
pi_16909001
Haha! Vantevoren heb ik dat écht vaak gezegd... WAT als het een mongooltje word? Mijn geschiedenislerares dacht dat ze die niet eens ter wereld zouden laten komen, maar door waterpuncties al zouden kijken of het een mongooltje zou worden. Willem Alexander zag er vroeger ook uit als een mongooltje... dus ja
Delivered without an information leaflet
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:03:27 #89
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16909035
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:02 schreef gekke_sandra het volgende:
Haha! Vantevoren heb ik dat écht vaak gezegd... WAT als het een mongooltje word? Mijn geschiedenislerares dacht dat ze die niet eens ter wereld zouden laten komen, maar door waterpuncties al zouden kijken of het een mongooltje zou worden. Willem Alexander zag er vroeger ook uit als een mongooltje... dus ja
Ach, als iedereen zo lekker direct is: hij ziet er nog STEEDS uit als ene mongooltje, vind ik. Zo vader, zo dochter dus.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_16909036
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:58 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat ik Amalia een lelijk mormel vind, dus je hoeft niet zo persoonlijk te worden hoor.. Zielepoot

Ik vind dr wel lelijk
pi_16909042
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:41 schreef Meaghan het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik iets raars meende te zien aan de oogjes. Maar het schijnt dat het kindje van Laurentien dit ook heeft en zelfs nog erger dan Amalia, dus het zal wel een normaal fenomeen zijn in de familie

Trouwens, het kindje is niet bepaald een kaaskop zoals wij die kennen met een Argentijnse mama en een grotendeels Duitse papa. Deze kindjes zullen vast wat 'anders' aandoen als baby

Ik dacht wel wat overeenkomsten te zien met de foto van Maxima als baby.
Vooral de stand van de oogjes..

[afbeelding]

Ja als je deze foto ziet, dan lijkt ze inderdaad wel op haar moeder qua oogjes, dan zal ze de vorm van haar hoofdje wel van haar paps hebben geërfd, vind haar ook niet echt lelijk hoor, ze heeft wel iets aandoenlijks. En maxima is met haar verschijning zelfs prinses geworden. Als zij op haar moeder lijkt dan komt het vast wel goed. Hoop wel voor Amalia dat ze een knappere man aan de haak dan slaat dan haar moeder
Maar ja de appel valt nooit ver van de boom.

[Dit bericht is gewijzigd door Fidelio op 05-02-2004 13:06]

pi_16909055
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:52 schreef SEMTEX het volgende:
Haar vader is gewoon lelijk en dat heeft ze -helaas- overgeerfd. Kan ze ook niks aan doen

Ik denk dat een kind met het Syndroom van Down bij een eventuele echo vroeg in de zwangerschap al was geaborteerd. Dat leidt toch niet echt lekker een land, als zwakzinnige zijnde.

Ze heeft idd de plofkop van pappie
pi_16909087
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:03 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik vind dr wel lelijk

Oh Dank je
pi_16909108
Maar goed, stel nu dat ze wèl down-syndroom zou hebben. (Denk het niet hoor, maar stel dat.) Zou ze dan automatisch afstand moeten doen van de troon neem ik aan?
pi_16909143
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:03 schreef Fidelio het volgende:

[..]

ze heeft wel iets aandoenlijks.

Dat heeft een mongool ook............
pi_16909177
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:06 schreef Biancavia het volgende:
Maar goed, stel nu dat ze wèl down-syndroom zou hebben. (Denk het niet hoor, maar stel dat.) Zou ze dan automatisch afstand moeten doen van de troon neem ik aan?
Balkie is toch ook MP?
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:08:33 #97
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_16909199
als ze gaat groeien gaat ze vast de looks van d'r moeder krijgen
pi_16909222
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:07 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Balkie is toch ook MP?

pi_16909246
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:06 schreef Biancavia het volgende:
Denk t ook, want de troonrede lukt dan vast niet
Denk niet meer dat ze t heeft hoor, na het zien van de foto van "Meaghan".
pi_16909274
Alleen als de troonopvolger zwakzinnig of niet toerekeningsvatbaar is, is hij uitgesloten van de troon. Hij of zij is dan 'buiten staat' om de 'koninklijke macht uit te oefenen'.
pi_16909292
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:07 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat heeft een mongool ook............

Hahahaha, ja das waar!
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:11:34 #102
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16909297
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:09 schreef Fidelio het volgende:

[..]

Denk t ook, want de troonrede lukt dan vast niet
Denk niet meer dat ze t heeft hoor, na het zien van de foto van "Meaghan".

Gilles de la Tourette en dán de troonrede, das pas lastig.
pi_16909323
Lekker is dat trouwens, wat als de troonopvolger op latere leeftijd, na de kroning, schrizofreen wordt of zo. Wordt ie dan van de troon 'verwijderd'?
pi_16909335
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:11 schreef Uriel het volgende:

[..]

Dat zou pas sensatie zijn!
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:14:30 #105
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16909389
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Lekker is dat trouwens, wat als de troonopvolger op latere leeftijd, na de kroning, schrizofreen wordt of zo. Wordt ie dan van de troon 'verwijderd'?
ga het koninklijk huis maar na de laatste paar eeuwen. er zijn weleens dubieuze dingen gebeurd, maar toen konden ze de boel beter verborgen houden. en zat niet iedereen de volgende dag in een forumpje te posten
pi_16909402
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:12 schreef Fidelio het volgende:

[..]

Dat zou pas sensatie zijn!

Nou, wat een sensatie... een paar tics tijdens het voorlezen...
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:19:20 #107
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16909522
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:38 schreef Uriel het volgende:

[..]

ik quote me zelf wel even...

maar goed ik hoop dat ze gezond is natuurlijk

pi_16909524
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:14 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nou, wat een sensatie... een paar tics tijdens het voorlezen...

Is toch weer es wat anders, dan dat Wassenaarse taalgebruik van hare majesteit! Lijkt wel of ze met een hete aardappel in haar keel praat.

--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 5 februari 2004 09:38 schreef Uriel het volgende:
[..]

--------------------------------------------------------------------------------

Wordt het toch nog es leuk om te kijken!!

pi_16909628
oeps foutje...

[Dit bericht is gewijzigd door Fidelio op 05-02-2004 13:25]

pi_16909630
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:11 schreef Uriel het volgende:

[..]

pi_16909747
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:05 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Oh Dank je

Ja, Amalia! Of hadden jullie t daar niet over?
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:30:21 #112
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_16909875
De Grondwet:

Art. 29 . - 1. Wanneer uitzonderlijke omstandigheden daartoe nopen, kunnen bij een wet een of meer personen van de erfopvolging worden uitgesloten.
- 2. Het voorstel daartoe wordt door of vanwege de Koning ingediend. De Staten-Generaal beraadslagen en besluiten ter zake in verenigde vergadering. Zij kunnen het voorstel alleen aannemen met ten minste twee derden van het aantal uitgebrachte stemmen.

Art. 35 . - 1. Wanneer de ministerraad van oordeel is dat de Koning buiten staat is het koninklijk gezag uit te oefenen, bericht hij dit onder overlegging van het daartoe gevraagde advies van de Raad van State aan de Staten-Generaal, die daarop in verenigde vergadering bijeenkomen.
- 2. Delen de Staten-Generaal dit oordeel, dan verklaren zij dat de Koning buiten staat is het koninklijk gezag uit te oefenen. Deze verklaring wordt bekend gemaakt op last van de voorzitter der vergadering en treedt terstond in werking.
- 3. Zodra de Koning weer in staat is het koninklijk gezag uit te oefenen, wordt dit bij de wet verklaard. De Staten-Generaal beraadslagen en besluiten ter zake in verenigde vergadering. Terstond na de bekendmaking van deze wet hervat de Koning de uitoefening van het koninklijk gezag.
- 4. De wet regelt zo nodig het toezicht over de persoon van de Koning indien hij buiten staat is verklaard het koninklijk gezag uit te oefenen. De Staten-Generaal beraadslagen en besluiten ter zake in verenigde vergadering.

Art. 37 . - 1. Het koninklijk gezag wordt uitgeoefend door een regent:
a. zolang de Koning de leeftijd van achttien jaar niet heeft bereikt;
b. indien een nog niet geboren kind tot het koningschap geroepen kan zijn;
c. indien de Koning buiten staat is verklaard het koninklijk gezag uit te oefenen;
d. indien de Koning de uitoefening van het koninklijk gezag tijdelijk heeft neergelegd;
e. zolang na het overlijden van de Koning of na diens afstand van het koningschap een opvolger ontbreekt.
- 2. De regent wordt benoemd bij de wet. De Staten-Generaal beraadslagen en besluiten ter zake in verenigde vergadering.
- 3. In de gevallen, genoemd in het eerste lid onder c en d, is de nakomeling van de Koning die zijn vermoedelijke opvolger is, van rechtswege regent indien hij de leeftijd van achttien jaar heeft bereikt.
- 4. De regent zweert of belooft trouw aan de Grondwet en een getrouwe vervulling van zijn ambt, in een verenigde vergadering van de Staten-Generaal. De wet geeft nadere regels omtrent het regentschap en kan voorzien in de opvolging en de vervanging daarin. De Staten-Generaal beraadslagen en besluiten ter zake in verenigde vergadering.
- 5. Op de regent zijn de artikelen 35 en 36 van overeenkomstige toepassing.

Art. 38 . Zolang niet in de uitoefening van het koninklijk gezag is voorzien, wordt dit uitgeoefend door de Raad van State.

pi_16910124
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:26 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ja, Amalia! Of hadden jullie t daar niet over?

Was maar een geintje hoor..

Mijn kind is toch het mooiste kindje op deze aardkloot. Dat vindt iedere ouder van zijn of haar eigen kind en dat zal Maxima precies ook zo ervaren. En wat een of ander zielig ICT studentje, of ander kansloos gespuis hiervan vindt, zal mij en ook Maxima ongetwijfeld, aan den spreekwoordelijke kont roesten!!

donderdag 5 februari 2004 @ 13:38:57 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16910150
Dit lijkt me een gewone gezonde baby met flink wat babyvet, dat ze nu lelijk is zegt niks(wat ik overigens wel vindt meevallen)

Lelijk in de luier, knap in de sluier.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16910394
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:38 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Was maar een geintje hoor..

Mijn kind is toch het mooiste kindje op deze aardkloot. Dat vindt iedere ouder van zijn of haar eigen kind en dat zal Maxima precies ook zo ervaren. En wat een of ander zielig ICT studentje, of ander kansloos gespuis hiervan vindt, zal mij en ook Maxima ongetwijfeld, aan den spreekwoordelijke kont roesten!!

Ik geef je helemaal gelijk Meaghan! Iedere ouder vindt zijn kindje de mooiste. Ik vind later mijn kind vast ook prachtig!. Dus Maxima en WA ook, zelfs al zou ze wel het down syndroom hebben, dan zouden ze haar nog steeds de mooiste vinden. Gelukkig wel.

En zoals al eerder gezegd, zo lelijk is Amalia niet, ze heeft alleen de typische oogjes van waar nu blijkt haar mama. En ik denk dat iedereen hier zit te geinen.

Off topic: En oja ik ben geen zielig ICT studentje, ik post onder mn vriendje zn inlog, en ik heb een vaste baan in de gezondheidszorg (tijd dat ik mezelf aanmeld idd) en hij heeft inmiddels een vaste baan in de ICT, dus kansloos zijn we niet, geen van allen hier lijkt mij!

[Dit bericht is gewijzigd door Fidelio op 05-02-2004 13:51]

donderdag 5 februari 2004 @ 13:50:23 #116
71048 Tokay
makes your day!
pi_16910529
Welnee, geen 'mongool' zoals gesuggereerd wordt.
Gewoon een baby met een lekkere bolle kop, en te weinig slaap (vandaar dat ze een tikkie vreemd uit haar oogjes keek).

Maar dat koetjie-koetjie-koetjie gebrabbel van pa en ma bij de cadeautafel had ik niet hoeven zien hoor; vond het een beetje genant.

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:55:02 #117
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16910679
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:50 schreef Tokay het volgende:
Welnee, geen 'mongool' zoals gesuggereerd wordt.
Gewoon een baby met een lekkere bolle kop, en te weinig slaap (vandaar dat ze een tikkie vreemd uit haar oogjes keek).

Maar dat koetjie-koetjie-koetjie gebrabbel van pa en ma bij de cadeautafel had ik niet hoeven zien hoor; vond het een beetje genant.

ik vond het lachen dat filmpje gisteren. ik dacht eerst dat het een parodie was. max heeft echt humor (lex niet). ik hoop dat amalia vooral argentijnse bloed heeft geen oranje. en dat ze niet abnormalia is natuurlijk
pi_16910761
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:46 schreef Fidelio het volgende:

[..]

Ik geef je helemaal gelijk Meaghan! Iedere ouder vindt zijn kindje de mooiste. Ik vind later mijn kind vast ook prachtig!. Dus Maxima en WA ook, zelfs al zou ze wel het down syndroom hebben, dan zouden ze haar nog steeds de mooiste vinden. Gelukkig wel.

En zoals al eerder gezegd, zo lelijk is Amalia niet, ze heeft alleen de typische oogjes van waar nu blijkt haar mama. En ik denk dat iedereen hier zit te geinen.

Off topic: En oja ik ben geen zielig ICT studentje, ik post onder mn vriendje zn inlog, en ik heb een vaste baan in de gezondheidszorg (tijd dat ik mezelf aanmeld idd) en hij heeft inmiddels een vaste baan in de ICT, dus kansloos zijn we niet, geen van allen hier lijkt mij!

Oké..
Maar zoals je wellicht zult begrijpen zit ik er niet op te wachten dat er over de rug van mijn kind allerlei flauwe grappen worden gemaakt. En ook al weet ik van wie het komt, zoiets doe je gewoon niet als je een beetje moraal in je lijf hebt. Maar zoals je al aangeeft, dat zul je zelf ook zo ervaren als je eenmaal kindjes hebt

En nu maar weer on-topic..

donderdag 5 februari 2004 @ 13:58:54 #119
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_16910812
Ja nou je het zegt,Ha ha ha
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:39 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_16912697
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:55 schreef Uriel het volgende:

[..]

max heeft echt humor (lex niet). ik hoop dat amalia vooral argentijnse bloed heeft geen oranje. en dat ze niet abnormalia is natuurlijk

Haar meest humoristische actie was trouwen met WA.........
pi_16913461
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat suggereer je nu dan? Waarom denk je überhoupt dat Amalia down Syndroom 'lijkt' te hebben als je geen eens aantoonbare feiten kan zien. . Zoals je al zei is een dwarse plooi een van de kenmerken maar die zijn niet in beeld.

Beetje ver gezocht hoor.

Dit is gewoon Hollands welvaren met een vleugje Argentijns. .

Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_16914230
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:57 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Oké..
Maar zoals je wellicht zult begrijpen zit ik er niet op te wachten dat er over de rug van mijn kind allerlei flauwe grappen worden gemaakt. En ook al weet ik van wie het komt, zoiets doe je gewoon niet als je een beetje moraal in je lijf hebt. Maar zoals je al aangeeft, dat zul je zelf ook zo ervaren als je eenmaal kindjes hebt

En nu maar weer on-topic..

Hmm okee, volgens mij heb ik geen grappen gemaakt over jouw kindje. Heb alleen je foto die je plaatste aangehaald, maar volgens mij was deze van Maxima als babietje toch? Maar als je het zo hebt opgevat, sorry!
  Milf donderdag 5 februari 2004 @ 16:01:21 #123
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16914445
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:55 schreef Fidelio het volgende:

[..]

Hmm okee, volgens mij heb ik geen grappen gemaakt over jouw kindje. Heb alleen je foto die je plaatste aangehaald, maar volgens mij was deze van Maxima als babietje toch? Maar als je het zo hebt opgevat, sorry!

het kindje in de usericon is haar kindje
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16914544
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:01 schreef nikky het volgende:

[..]

het kindje in de usericon is haar kindje

Bedankt, maar dat wist ik al lang..
Meaghan heeft vanochtend een foto geplaatst van kleine maxima....pagina 4 om 12:41 uur, weet niet hoe ik de foto opnieuw kan plaatsen. Maar al mn bedoelingen waren op deze foto gericht. Met de kleine van Meaghan is niks aan de hand, een schatje om te zien
pi_16914813
Ik vind d'r ontzettend op d'r nichtje lijken. Die van Petra en Constantijn, kan alleen ff niet op de naam komen...
pi_16914914
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:13 schreef fratsman het volgende:
Ik vind d'r ontzettend op d'r nichtje lijken. Die van Petra en Constantijn, kan alleen ff niet op de naam komen...
Eloise
die vind ik trouwens veeeeeeeeel lelijker
pi_16915029
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:16 schreef Sonnebloem het volgende:
Eloise
die vind ik trouwens veeeeeeeeel lelijker
Niet raar met zo'n moeder .

Maar toen ik gister naar dat Amalia-programma zat te kijken dacht ik ook al van: "Wat ziet ze er raar uit!" Maar ik denk ook dat ze al tijden voor de geboorte is gecontroleerd op vanalles en nogwat.

pi_16915107
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Niet raar met zo'n moeder .

ik wilde t nie zeggen, maar nu jij t zegt
maar tis wel zo
die heb 2 lelijke ouders...
pi_16915138
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:21 schreef Sonnebloem het volgende:
ik wilde t nie zeggen, maar nu jij t zegt
maar tis wel zo
die heb 2 lelijke ouders...
Maar in de wiskunde geldt ook: negatief en negatief is positief. Dat is dan vast ook wel met kinderen . En Maxima is een beeldige vrouw. Negatief en postief is negatief.

Ofzo .

donderdag 5 februari 2004 @ 16:24:04 #130
46511 Linz
held der helden
pi_16915178
ze heeft ook een vreemde tint. heeft ze geelzucht?

misschien ligt het aan de foto?

pi_16915285
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Maar in de wiskunde geldt ook: negatief en negatief is positief. Dat is dan vast ook wel met kinderen . En Maxima is een beeldige vrouw. Negatief en postief is negatief.

Ofzo .

dan is er bij eloise wat fout gegaan.....
pi_16915316
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:24 schreef Linz het volgende:
ze heeft ook een vreemde tint. heeft ze geelzucht?

misschien ligt het aan de foto?

ze kan ook een resuskindje zijn

dan wordt je ook geel...

pi_16915374
waarom is mijn topic 'wat als amalia een negerinnetje was geweest' ( Wat als Amalia een negerinnetje was geweest? ) gesloten! Ik bedoel dus wat als duidelijk was geweest dat het kind niet van WA was.... vrij serieus topic dus verDOMME
[b]dJ WouZ aka Nico-T[/b]
  donderdag 5 februari 2004 @ 16:35:44 #134
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16915545
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:30 schreef Snood het volgende:
waarom is mijn topic 'wat als amalia een negerinnetje was geweest' ( Wat als Amalia een negerinnetje was geweest? ) gesloten! Ik bedoel dus wat als duidelijk was geweest dat het kind niet van WA was.... vrij serieus topic dus verDOMME
Ja lullig. Het kind is trouwens niet van Lex maar van een Argentijnse cowboy met een grote buks. En als dat niet waar is, is Max geinsemineerd want Lex heeft te kleine ballen
pi_16915977
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:04 schreef Fidelio het volgende:

[..]

Bedankt, maar dat wist ik al lang..
Meaghan heeft vanochtend een foto geplaatst van kleine maxima....pagina 4 om 12:41 uur, weet niet hoe ik de foto opnieuw kan plaatsen. Maar al mn bedoelingen waren op deze foto gericht. Met de kleine van Meaghan is niks aan de hand, een schatje om te zien

Ah, ships.. Helemaal verkeerd opgevat mijnerzijds

Excuses en bedankt voor je compliment!! Ik zal 'm doorgeven

donderdag 5 februari 2004 @ 16:53:11 #136
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_16916041
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:48 schreef shmoopy het volgende:
Zolang er op een normale manier over gesproken kan worden, laat ik dit topic open.
Let dus een beetje op je woorden, svp.
Topic gaat naar GC.
Het woord mongool lijkt me niet nodig, dat is je reinste uitlokkerij.
Asjemenou
pi_16917397
Lijkt me duidelijk -> Down
Kusje
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:57:55 #138
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_16918515
Ik zag dat voorstukje en dacht eerst dat Willem en Maxima in een of ander ziekenhuis waren met een down-patientje op de arm. Bleek dat het om Amalia ging... Heb die uitzending verder niet gezien, was het meer van hetzelfde, of zijn er gewoon 2 ongelukkige foto's?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_16919107
Ze zag er wel raar uit vond ik, die ogen....maar weet niet of het Down is. Iig zag mijn nichtje er met twee maanden heel anders uit, dus zoals sommigen hier zeggen dat alle kleine kindjes zo kijken, dat is gewoon niet waar!! En ik vod Amalia ook wel een erg dik gezicht hebben.
geniet nooit met mate
  donderdag 5 februari 2004 @ 18:19:47 #140
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16919164
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:57 schreef matthijst het volgende:
Ik zag dat voorstukje en dacht eerst dat Willem en Maxima in een of ander ziekenhuis waren met een down-patientje op de arm. Bleek dat het om Amalia ging... Heb die uitzending verder niet gezien, was het meer van hetzelfde, of zijn er gewoon 2 ongelukkige foto's?
dit waren de enige twee foto's die nosnieuws.nl stonden.
dus het zijn de twee mooiste neem ik aan...
  donderdag 5 februari 2004 @ 18:20:53 #141
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16919199
Ik was dus niet de enige die het een opvallend 'lelijke' baby vond. Maargoed, dat zegt natuurlijk nog vrij weinig. Wacht eerst maar eens een jaartje. Als dat hele kind ineens nietmeer in beeld verschijnt, dan weten we hoelaat het is.
  donderdag 5 februari 2004 @ 18:23:13 #142
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_16919268
Voor zover ik weet is in het koninklijk huis een abortus altijd wel het geval als een troonopvolger het down syndroom zou hebben. Volgens mij is het ook normaal dat die kindjes altijd met een keizersnede op aarde worden gezet.
Life is easy with your eyes closed
  donderdag 5 februari 2004 @ 18:23:54 #143
46511 Linz
held der helden
pi_16919292
als dat tintje maar verdwijnt...
  donderdag 5 februari 2004 @ 19:18:36 #144
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_16920960
als ze dat heeft dan heeft ze pech
ben weg voor altijd
pi_16921773
Jezus, weet je hoeveel gelaatsuitdrukkingen een kind van 2 maand oud kan hebben
  donderdag 5 februari 2004 @ 19:50:54 #146
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16921948
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 19:44 schreef PteV het volgende:
Jezus, weet je hoeveel gelaatsuitdrukkingen een kind van 2 maand oud kan hebben
ach ja, went ze er alvast vroeg aan dat er over haar gespeculeerd wordt
pi_16922878
Zolang ze maar op een jonge versie van haar moeder lijkt. En niet op WimLex... of op Bea.
pi_16926192
Vanavond in het Parool, een vrouw zei: Oh, mijn god, dat kindje lijkt wel niet goed! Vond het ook een raar babietje, maar ik weet gewoon niet of er echt iets is of dat het gewoon een heel lelijk kindje is....tijd zal het leren...
geniet nooit met mate
pi_16926426
Geloof maar dat ze prenatale diagnostiek hebben gedaan.
pi_16926652
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:37 schreef dizzylizzy het volgende:
denk dat t idd wel goed is, zijn toch duidelijke verschillen tussen die fotos
pi_16927228
Alexander heeft toch ook een down-syndroom?
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 02:03:44 #152
82802 ria_reetveter
Mijn reetveter zit klem
pi_16932880
't Zou kunnen, ik dacht 't ook toen ik de foto's zag en veel meer mensen dachten het.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 02:05:35 #153
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16932907
Misschien is een ambassadeurs post in Mongolie wat voor haar over een jaar of dertig, valt ze ook niet zo op
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 6 februari 2004 @ 02:08:32 #154
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16932953
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 02:05 schreef BAZZA het volgende:
Misschien is een ambassadeurs post in Mongolie wat voor haar over een jaar of dertig, valt ze ook niet zo op
het is bij Koninklijk besluit zo geregeld dat Amalia aartshertogin van Mongolië kan worden.
dit betekent dan dat als Amalia koningin wordt ze regeert over Nederland én Mongolië.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 09:26:29 #155
24184 speedfreakssj
pi_16935783
Volgens mij kan ze beter omgedoopt worden tot Abnormalia.

THNS >

[edit]

beetje normaal taalgebruik mag best, HW

[Dit bericht is gewijzigd door HeatWave op 06-02-2004 09:28]

pi_16936205
Syndroom>>>Mongooltje>>lijkt erg veel op papa alex>>>sterkte meid
  vrijdag 6 februari 2004 @ 10:14:08 #157
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_16936521
Als ik soms zo´n mongooltje op tv zie dan hebben ze meer zinnigs te melden dan Alex, dus dat komt wel goed.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 10:31:13 #158
24184 speedfreakssj
pi_16936843
Ik snap eik niet waarmo iedereen alles maar speculeert. OVERAL hebben ze het er over/

ALS ALS ALS. BOEIE.

Dan is ze een mongool, so what.

vrijdag 6 februari 2004 @ 10:38:21 #159
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_16937023
Typisch, ik dacht ook dat ze Down-syndroom had toen ik haar zag. Blijkt er al 2 dagen een topic over te zijn....
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:27:53 #160
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16941581
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 10:31 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik snap eik niet waarmo iedereen alles maar speculeert. OVERAL hebben ze het er over/

ALS ALS ALS. BOEIE.

Dan is ze een mongool, so what.

Krijgen we eindelijk een konignshuis dat op ons land is aangepast
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:49:47 #161
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16942122
Het Marokkaanse koningshuis wil ons vast wel een gezond prinsje laten leasen

of anders Saoudie-Arabie wel

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:33:05 #162
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_16943301
Wat een gezever over niks weer, je kan NAUWELIJKS constateren of ze later mooi wordt of niet, dit is de eerste keer dat we een glimp van het kind zien en gelijk blaast iedereen van de hoogste toren hoe lelijk ze is. Ik zie een heel normaal kind van 2maanden oud! Vallen jullie allemaal op je BEK als ze straks een argentijns MOKKEL wordt.
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_16944050
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:33 schreef Dauntless het volgende:
Wat een gezever over niks weer, je kan NAUWELIJKS constateren of ze later mooi wordt of niet, dit is de eerste keer dat we een glimp van het kind zien en gelijk blaast iedereen van de hoogste toren hoe lelijk ze is. Ik zie een heel normaal kind van 2maanden oud! Vallen jullie allemaal op je BEK als ze straks een argentijns MOKKEL wordt.
Lijkt me sterk, aangezien ze toch wel iets van haar vader moet meekrijgen.........
pi_16945974
Ik vind het wel een lief babytje
  vrijdag 6 februari 2004 @ 15:54:39 #165
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_16946100
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:56 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, aangezien ze toch wel iets van haar vader moet meekrijgen.........

vrijdag 6 februari 2004 @ 16:33:55 #166
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_16947383
Ik vind het een beetje zielig wat jullie dan!!
Zouden jullie het leuk vinden als iedereen jullie kind liep of te kraken!!!!

Als ouders vind je je eigen kind toch het mooist!!

Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
pi_16948059
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:33 schreef ik_ik het volgende:
Ik vind het een beetje zielig wat jullie dan!!
Zouden jullie het leuk vinden als iedereen jullie kind liep of te kraken!!!!

Als ouders vind je je eigen kind toch het mooist!!

Precies. Dus maakt het niet uit wat wij zeggen. En het is geen verplicht topic hoor.

Move along sir, nothing to see here.

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')