abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16898497
Daar zit ik dan.

Ik ben nu al tijden helemaal mezelf niet meer. Ik ben ooit in het leven geroepen als kloon zijnde om een beetje heen en weer te vechten met wat mensen. Een rekloon ben ik eigenlijk. Ik ben een groeps relkoon. Ik maak in deze even gebruik van deze kloon omdat ik na al die topics van vanmiddag het niet langer aankan. Ik wil ook de liefde verklaren.

Het is niet zo heel erg moeilijk om te zien om wie het gaat natuurlijk. Het is een user die op het forum meer dan bekend is en meer dan iedereen volg ik hem in ieder topic.

Ik post niet altijd want dan gaat het opvallen. Maar het icoontje de posts. De manier waarop hij eigenlijk probeert vol te houden dat hij echt niet te versieren is door iedere keer maar naar zijn vriendin te verwijzen. Hij doet zelfs alsof hij homo is op het forum om maar niet te laten blijken dat hij eigenlijk beschikbaar is. Diep in mijn hart heb ik echter de indruk dat hij van mij is.

Als ik s'avonds eindelijk van fok! afga omdat het bijna onmogelijk is dat hij nog eens zal posten dan lig ik in mijn bedje en dan zie ik de foto uit het fotoboek. Dan zie ik de manier waarop hij zo'n mooi guitig bekkie trekt op de foto waar de modjes samen opstaan. Dan zie ik dat beeld voor me.

Mijn vriend vraagt zich soms wel eens af waarom ik niet meer aan hem wil zitten.
Mijn dochter is gelukkig nog te jong om het allemaal te snappen.
Ik wil met dit topic (dat eigenlijk in R&P hoort) iets duidelijk maken. Ik wil laten blijken dat ik alles voor je zal laten vallen. Ik wil je. Op wat voor manier dan ook en wat ik er ook voor moet doen.

Jogy. Ik weet zeker dat je weet hoe/wat er aan de hand is en dat je me weet te bereiken.

Ik hou van je .

TheSmartOne

pi_16898514
je schrijft zijn naam fout oelewapper!
het is

j-o-g-y!

[url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=60477][b]RondFokker is niet meer[/b][/url]
pi_16898534
Ow, ik dacht eerst dat je het over BHFH had
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:39:36 #4
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_16898549
Ja, doe het onder een kloon.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_16898613
Dat doen ze voor mij nou nooit
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:41:44 #6
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_16898619
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:41 schreef Knut het volgende:
Dat doen ze voor mij nou nooit }:
Ja, ik heb dan ook geen klnoon.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_16898625
Lieve SmartOne,

Ik ben blij dat je er eindelijk voor uit bent gekomen. Het was niet zo eng als je dacht toch?! Veel sterkte en ik weet zeker dat het wederzijds is. Ik begrijp je verliefdheid heel goed. Ik vind jogy stiekem ook leuk. Ons geheimpje.

Knuffel,
Insomaniac

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_16898648
Ik doe ook altijd alsof ik homo ben zodra een meisje interesse in mij heeft. Werkt heel goed trouwens

Maar goed; the main topic is jogy *zucht* wat een lekker ding he

[url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=60477][b]RondFokker is niet meer[/b][/url]
pi_16898649
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:41 schreef Knut het volgende:
Dat doen ze voor mij nou nooit
Huilie! Ik heb vanmiddag nog een topic geopend waarin ik je de liefde verklaar!
Echte liefde!
  Redactie Games woensdag 4 februari 2004 @ 23:43:13 #10
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16898660
Tja, Jogy doet het ook goed bij de heren
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:46:52 #11
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_16898788
godver, weer achtergesteld
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
pi_16898812
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja, Jogy doet het ook goed bij de heren
Niet meer bij mij hoor!
  Redactie Games woensdag 4 februari 2004 @ 23:48:48 #13
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16898836
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:47 schreef RondFokker het volgende:

[..]

Niet meer bij mij hoor!

Jij bent gewoon een homo in ontkenning, geef het maar toe...
pi_16898854
Ok ik geef het toe
pi_16898855
Jogy, laat die arme meid nu niet in spanning wachten. Geef een reactie...
Echte liefde!
pi_16898859
(Nu ben ik dus niet in ontkenning)
pi_16898863
(En dus geen homo in ontkenning)
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:51:05 #18
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_16898904
ik geloof dat ik weet wie dit is haha

* s00z zegt geen woord meer
(voor geld wil ik wel mijn mond opendoen hoor )

woensdag 4 februari 2004 @ 23:51:35 #19
71048 Tokay
makes your day!
pi_16898915
En waar blijft nu de reactie van jogy?
Gaan we dat nog meemaken vandaag?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Redactie Games woensdag 4 februari 2004 @ 23:52:13 #20
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16898938
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:49 schreef RondFokker het volgende:
(En dus geen homo in ontkenning)
Gefeli , en voel je je nou beter dan?
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:57:25 #21
71048 Tokay
makes your day!
pi_16899102
jogy?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:57:32 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_16899105
M'n woorden, waar zijn ze??

Maar okay.

Lieve ????,

Het is waar dat ik bezet en monogaam ben, dus het een onmogelijke liefde die je voor me hebt. De tekst die je zo mooi voor me getyped hebt is er 1 voor het 'print topic' knopje en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor . In een ander leven zijn we voor elkaar bestemd, dat weet ik zeker, en dan lopen we elkaar niet mis, ookal is het op de Chinese Muur. Tot die tijd moet je weten dat ik werkelijk ontroerd ben van je woorden. .

Probeer me te zien zoals ik werkelijk ben, en dat is echt niet zo geweldig als jouw tekst het beschrijft .

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_16899166
Ja ik zie dus nu godverdomme wel dat jij dit typt. Wat moet je dochter hier wel niet van denken? Als je de pc hebt gebruikt voor dit soort achterlijke stunts, moet je uitloggen en de geschiedenis wissen domme koe! Ond kindje, ons bloedje ligt boven te slapen en jij loopt met de hond, je bent zeker stiekem aan het bellen met die jogy hè!

Dit kan je dus mooi vergeten dame, ik ben het zat! ja, je leest het goed, ik ben het zat! Je zal ongetwijfeld gaan zeiken dat ik je nu publiekelijk te kakken zet, maar dat doe je bij mij ook. En gezien je elke conversatie uit de weg gaat, is dit de enige manier waarop ik jou kan bereiken.

Nou, ik hoop dat je gelukkig bent. Ik heb het jaren met je geprobeerd, je steeds nieuwe kansen te geven en nu zit je godverdomme in mijn huis, op mijn pc liefdesverklaringen te schrijven aan een of ander broekie!

Je hebt me echt kwaad gemaakt deze keer. Ik ga nu naar boven, alleen in bed liggen. je zal dit ongetwijfeld lezen als je terug komt met onze hond en waag het niet om naar me toe te komen. je slaapt vannacht maar mooi in de logeerkamer en denk maar na over je zonden.

Bedenk je maar of je op bijstandniveau in een flatje gelukkig kan worden, want mooi niet dat je na de scheiding geld van mij krijgt. En zoals je ziet moet die jogy je ook al niet, dus veel plezier in je eentje!

Slaap lekker dame.

Peter.

pi_16899239
En dat doen ze gelukkig voor mij ook nooit
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:01:54 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_16899241
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:59 schreef TheSmartOne het volgende:
Peter.
Wat een lul.. ..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')