Leuke namen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:07 schreef saaw het volgende:
oeh een ratjestopic
ik heb ook 3 ratjes
een dombo van net een jaar genaamd Pils
een albino van 7 maanden genaamd VIno
en een husky van 5 maanden genaamd Sappie
binnenkort foto's!
Naja, die van ons slapen in bloempotten en groentenmandjes, dus ach.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef saaw het volgende:
thanks allemaalze zijn zo lief
Vino is alleen heel erg bang. ze bijt en we kunnen haar niet uit het hok pakken. gezien ze albino is denken wij dat ze blind is en daarom zo bang. het word wel minder in de loop van de tijd. ze speelt verder wel leuk met de anderen. en als we het hok open laten staan komt ze er wel voorzichtig uit en als we dan geen geluid maken gaat ze een klein beetje op onderzoek uit.
hopelijk word ze wat minder bang, want ik vind het zo leuk om de ratjes rond te laten rennen en ze te knuffelen
ik zal eens een foto maken als ze met zn 2en of 3en in de theepot zitten
theepot ja, je leest het goed. bij gebrek aan beter even een theepot gebruikt, later een beter huisje maar daar wilden ze toen natuurlijk al niet meer in. een hele hip gestreepte theepot dus![]()
Gave kooi!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
(Hier is de kooi net klaar. Inmiddels hangen er wat hangmatjes bij in en is de onderste verdieping ook in gebruik. De kranten zijn eruit en er liggen houtsnippers in.)
Wij hebben een omgebouwde boekenkast waar op dit moment zes dames in zitten.Ik vind hem nog ietsje te klein, dus binnenkort wordt hij twee keer zo diep. De exacte maten weet ik niet, maar ik schat hem op 2 meter hoog, 70 a 80 cm breed en iets meer dan 40 centimeter diep.
Hihi, ja, dat is het precies!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 06:58 schreef saaw het volgende:
als ze druk aan het spelen/eten zijn of als je ze knuffelt gaa bij ratjes vaak de oogjes wat boller staan
ik noem dat altijd 'plop ogen'
Hij ziet er heel aanhankelijk uit! Ik hoop van harte voor je dat hij het gaat halen (en zelfs langer!!)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:35 schreef RiesAmaris het volgende:
Billy, in de tuin:
[ afbeelding ]
Hij wordt in september 3 jaar, ik ben benieuwd of hij dat gaat halen
iemand hier die me het antwoord kan verschaffen zonder te beginnen over out en urine die erin trekt? Want ik ga botenlak gebruiken, waardoor de urine er dus niet in kan trekken.quote:Hoi,
Ik ben nieuw hier en heb op het moment maar één vraag... Ik heb nu een hamster van een paar maanden, en ga voor haar een grenen kooi bouwen. En zou misschien ooit ratten in de zelfde kooi willen. Nu had ik ergens gelezen dat ratten allergisch zijn voor bepaalde harsen van bepaalde bomen...
Nu weet ik niet welke, en kon het ook niet vinden in de zoek-box
Goed, welke houtsoort kan ik dus niet gebruiken voor ratten? Het gaat er dus meer gewoon om of ik ooit ratten in dezelfde kooi zou kunnen houden... aan de grootte zal het niet liggen, die is 120x75x73.voor 2 ratjes. Gaat dus alleen om het hout!
Ik wacht op jullie antwoord!
-Wynter
Ik ken wel ratten van vrienden enzo, maar mijn hamster komt toch erg in de buurt qua uitgesprokenheid... ze heeft zo'n eigen wil, en karakter... pfft, dat heb je eigenlijk nog nooit bij een hamster gezienquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Oei, tumor aan de keel, vond de dierenarts het te lastig om te opereren?
Ratten zijn inderdaad niet moeilijk qua verzorging, ze krijgen alleen vrij gemakkelijk gezondheidsproblemen en dat kan je erg veel geld kosten aan dierenartskosten en vooral ook veel kopzorgen...
En ze zijn véél uitgesprokener qua karakter dan hamster, haha! Het is meer een kruising tussen een kat en een hond, maar dan in miniatuur-versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |