abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31358268
even nog wat eyecandy in het topic zetten:P

Toermalijn

Bijou toen ze nog zwanger was

Anu en Tushar als ritten
pi_31359757
Wat een mooie foto's! En wat is Tushar mooi als ritten zeg -is verliefd op Husky's-

Ook nog wat foto's van mijn Japje in actie:

Tania:

(Dat lipje )

Tania ziet het licht

Tania die zichzelf in recordtempo wast. Je ziet alleen nog een waas van haar pootje

Een ratje van me dat helaas overleden is. Yuna heette ze, een Husky.

Yuna: "Nee, ik hap niet in je schoen, ik lik je schoen."

Ze had zo een mooie 'bruine kraag' in haar vachtje

Siameesje van me die ik in heb moeten laten slapen.. Rinoa

Wat een dikkerd, wel ontzettend lief

Mja, dat waren de foto's wel weer.
pi_31363740
Ik heb ook ratjes 4 stuks in 1 grote kooi. 2 uit de dierenwinkel en 2 gered van studenten diergeneeskunde

En nou vroeg ik me af, wat geven jullie ze te eten?
Mijne krijgen gewoon standaard rattenvoer van 1 of ander A-merk waarvan ik de naam even niet weet, en voor de rest elke dag een stukje vers fruit, een stukje avondeten en bijna elke avond een amandel.

En 1 rat weegt 550gram, is dat niet een beetje veel? Want hij ziet er ook echt dik uit (foto's komen straks)
pi_31366572
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:54 schreef Ratt het volgende:
Ik heb ook ratjes 4 stuks in 1 grote kooi. 2 uit de dierenwinkel en 2 gered van studenten diergeneeskunde

En nou vroeg ik me af, wat geven jullie ze te eten?
Mijne krijgen gewoon standaard rattenvoer van 1 of ander A-merk waarvan ik de naam even niet weet, en voor de rest elke dag een stukje vers fruit, een stukje avondeten en bijna elke avond een amandel.

En 1 rat weegt 550gram, is dat niet een beetje veel? Want hij ziet er ook echt dik uit (foto's komen straks)
4 stuks in 1 grote kooi is prima Wat voor kooi heb je? Ook tof dat je 2 ratten gered hebt, geeft toch altijd een goed gevoel als jij ze toch een beter leven kan geven!
Mijn ratten krijgen het volgende merk rattenvoer: Xtravital rat

Als extra af en toe stuk hard brood (niet beschimmeld natuurlijk), wat stukjes fruit, yoghurt-drops (snoepjes te koop in dierenwinkel), en heel af en toe een ei. Maar dat ei echt maar heeeeel af en toe. Ze krijgen niet zo heel veel extra's bij mij.

Ratten van 550 gram bestaan, zo heb je ook ratten van amper 300 gram. Je moet het vergelijken met mensen, de een is dikker, de ander is dunner. Zolang je rat maar actief blijft, niet stil in een hoekje gaat zitten en dus gewoon lekker en goed in zijn vel zit, geen zorgen.
Mijn siamees Rinoa woog ook 550 gram, gewoon een dikkerd. Het kan wel verschillen wat voor geslacht je hebt, mannetjes wegen (bijna) altijd zwaarder dan vrouwen.
pi_31368838
550 voor een vrouwtje is wel redelijk zwaar. Voor een mannetje bij lange na niet. Ter vergelijking; ik heb een man van 700 gram hier rondwaggelen. Die is niet echt dik eerder 'lekker gevuld'
pi_31373587
Ja, mijn ratten wogen ook 700 gram en waren absoluut niet dik, zaten gewoon goed in hun vel.

Maar goed, mannetjes zijn over het algemeen ook groter dan vrouwtjes.
Had zelfs foto's hier op Fok gezien, jaren terug, van tamme ratten die een kilo wogen.
Zagen er goed uit.

(Iemand had er een filmpje van, die rat sprong op een stoel, dacht ik).
pi_31377160
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:21 schreef morgaine21 het volgende:
550 voor een vrouwtje is wel redelijk zwaar. Voor een mannetje bij lange na niet. Ter vergelijking; ik heb een man van 700 gram hier rondwaggelen. Die is niet echt dik eerder 'lekker gevuld'
Ik heb dus zelf ook een vrouwtje van 550 gram gehad. Was niks mis mee, ze was ook niet te zwaar. Gewoon ook lekker gevuld. Liever zag ik haar ook wat lichter, maar tja.. lieve dikkerds moeten er tussen zitten. Zat waarschijnlijk in de aard van het nestje, alle zusjes + broertjes waren goed gevuld.
pi_35038402
Maar weer eens opnieuw leven in dit topic blazen.

Met mijn ratten gaat alles goed, ze zijn nu met zijn drieën in de 'puber'-fase beland, gekkenhuis is het af en toe. Het ene moment liggen ze vredig met zijn drieën in een mandje te slapen en het andere moment is het weer gillen geblazen.

Nog een lang verwachte foto van Mischa op haar en-profile (alweer aantal maanden terug gemaakt):

Gelukkig wordt ook Mischa nu wat voller, ze bleef zo klein en iel.. maar nu merk ik toch wel dat ze wat meer spiertjes kweekt en wat groter wordt. De groeispurt zit er aan te komen.
pi_35109994
Hoi!

Wat een lieverds hier allemaal zeg!

Ik zit erover te denken om als ik volgend jaar op kamers ga, ook twee ratjes te nemen, maar ik moet natuurlijk eerst uitzoeken of dat een goed idee is. Daarom een paar vraagjes voor jullie rattenexperts

- (vooral voor studenten onder jullie ) Is het een beetje te doen om ze op je kamer te houden (ivm. eventueel stinken enzo)
- Afgezien van dierenarts enzo, is het onderhoud van de ratjes duur (voer enzo)
- waaraan moet ik denken bij een goede kooi/hok? Kunnen jullie misschien wat fotos plaatsen van jullie hok (liefst natuurlijk inclusief ratjes )
- en ik zie weleens studenten op het station met een bakje met ratjes, maar is het niet vervelend voor de beestjes als je ze vaak meeneemt als je bijvoorbeeld naar huis gaat in het weekend ofzo? Want dat zal dan wel moeten.

Alvast bedankt voor de hulp

xxJanne
pi_35110597
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Hoi!

Wat een lieverds hier allemaal zeg!

Ik zit erover te denken om als ik volgend jaar op kamers ga, ook twee ratjes te nemen, maar ik moet natuurlijk eerst uitzoeken of dat een goed idee is. Daarom een paar vraagjes voor jullie rattenexperts

- (vooral voor studenten onder jullie ) Is het een beetje te doen om ze op je kamer te houden (ivm. eventueel stinken enzo)
- Afgezien van dierenarts enzo, is het onderhoud van de ratjes duur (voer enzo)
- waaraan moet ik denken bij een goede kooi/hok? Kunnen jullie misschien wat fotos plaatsen van jullie hok (liefst natuurlijk inclusief ratjes )
- en ik zie weleens studenten op het station met een bakje met ratjes, maar is het niet vervelend voor de beestjes als je ze vaak meeneemt als je bijvoorbeeld naar huis gaat in het weekend ofzo? Want dat zal dan wel moeten.

Alvast bedankt voor de hulp

xxJanne
Om even kort je vragen te beantwoorden.

1. Het is te doen, mannetjesratten stinken meer dan vrouwtjes. Ik denk echter dat het stinken niet het grootste 'probleem' zal zijn als je je kamer goed doorlucht. Ratten zijn vaak 's nachts ook nogal eens actief en kunnen dan bijv. erg veel herrie maken. Dat is ook de voornaamste reden waarom mijn dieren niet op mijn slaapkamer staan.

2. Ratten hebben wel het nodige onderhoud nodig, denk aan; (kattenbak)korrels i.p.v. zaagsel/hooi/stro. Ratten kunnen totaal niet tegen stoffige bodembedeksel zoals ik net al opnoemde, slechte luchtwegen hebben ze. Ook het standaard knaagdierenvoer is niet goed voor ze, ratten zijn ook vleeseters en hebben dus ook vlees nodig in hun brokjes. Speciaal rattenvoer is in iedere dierenwinkel wel te koop. Qua dierenartskosten; houd rekening met veel voorkomende ziekten/kwalen als tumoren en luchtwegproblemen. Ik heb het geluk met een zeer goede en vriendelijke arts en ook nog eens met vrij gezonde ratten, dus dierenartskosten zijn voor mij geen probleem.

3. Geschikte kooien voor ratten kun je vinden op de volgende site: http://www.fretten.nl/N_frame.html?http://www.fretten.nl/N_home.html
Ga dan naar Ratten artikelen en kies dan voor kooien. Ik heb zelf de traliekooi Savic Freddy 2, daar zitten nu 3 ratten in en is naar mijn mening nu vol. Mocht je meerdere ratten nemen dan kan je beter naar een Voliëre kijken.
Foto van mijn kooi:

Let wel op: Ratten kunnen niet alleen gehouden worden, wat men ook zegt.. daar worden ze niet gelukkig van en ze kunnen heel eenzaam/vals worden.

4. Als je het weekend naar huis gaat heb je inderdaad wel de mogelijkheid om je ratten mee te nemen (mits je thuis dan ook een andere kooi hebt staan). Ratten kunnen overigens ook wel makkelijk 2 dagen alleen zijn in een kooi met genoeg water + eten en vriendjes ook mee te spelen. Maar zelf zorg ik altijd dat ik iedere dag (of iemand anders) even bij ze is om te kijken of alles goed gaat. Ratten kunnen makkelijk meegenomen worden in een voor daartoe bestemd transportbakje. Als het niet te lang reizen is.. als in dat ze bijv. een dag in zo'n bakje zitten.

Hoop je nu wat meer informatie gegeven te hebben.
pi_35119694
Hier mijn 6 ratten meiden

Machinco, ik heb haar samen met Oranka uit een opvang gehaald. Machinco is gevonden door mensen in hun tuin, ze was bij een konijn in het hok gaan zitten. Ze hadden haar eruit gehaald, maar volgende dag zat ze er nog. Toen hadden de mensen de dierenambulance maar gebeld, en zo kwam ze in een rattenopvang. Ze heeft een halve staart, ws heeft het konijn haar gebeten in de staart dus moest een deel geamputeerd worden. Ze is de knuffelkont van mn rattenstel en heel mensgericht!!

Oranka, ook uit de opvang gehaald. Lief dametje, erg op zichzelf.

Qwen, zij komt van een Rattery. Lieve knuffelkont

Qinta(links) komt van Rattery, zusje van Qwen Lieve dame

Hier op de voorgrond liggen Iggy en Isolde, ook 2 zusjes. Ze zijn nu nog maar 7 weekjes oud. Deze foto heb ik genomen bij de Rattery. Ze zijn nu al een aantal dagen bij me, maar ze zijn nog te snel om op foto te zetten.

Mn meiden wonen in deze voliere, eigenlijk voor vogels bedoeld.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_35122689
MevrouwKoRn, wat is Oranka een lieverd
Mag ik vragen van welke rattery jij Qwen en Qinta hebt? Ik kan me herinneren dat ik laatst nog iets las op een forum over een Q-nestje met zelfde soort rittens.
pi_35125836
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:58 schreef Laniboekje het volgende:
MevrouwKoRn, wat is Oranka een lieverd
Mag ik vragen van welke rattery jij Qwen en Qinta hebt? Ik kan me herinneren dat ik laatst nog iets las op een forum over een Q-nestje met zelfde soort rittens.
Jawel hoor, Qinta en Qwen komen uit het Qnest van Rattery Fantasy. (ze hebben idd destijds op een forum gestaan, ze zijn geboren in augustus 2005)
Gependeld
pi_35125940
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:09 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Jawel hoor, Qinta en Qwen komen uit het Qnest van Rattery Fantasy. (ze hebben idd destijds op een forum gestaan, ze zijn geboren in augustus 2005)
Rattery Fantasy ja, nu herinner ik me naam weer. Heerlijke dames heb je hoor, ook een erg mooie kooi. Mijn taak voor vanavond moet ook weer vervuld worden, de rattenkooi schoonmaken
pi_35126886
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Om even kort je vragen te beantwoorden.

*tekst*

Hoop je nu wat meer informatie gegeven te hebben.
Dankjewel! Hier kan ik zeker wat mee!
  zondag 25 juni 2006 @ 13:34:45 #166
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39204723
*schop!*
Waar blijven de leuke foto's van die geweldige beestjes?

Mijn 6 meiden, Isolde draait zich net om, Qinta, Machinco, Oranka, Iggy en Qwen

Onderstaande heren(Baltasar, Melchior en Azrael) zijn sinds maart hier.

de heren en Machinco en Oranka komen uit de opvang. Iggy&Isolde en Qinta&Qwen zijn zusjes die ik uit Rattery's heb.
Gependeld
pi_39207315
Oeh, even pimpen met mijn harem van 2 jaar geleden.

Met de klok mee: Sarah, Layla, Mina, Truusje en Maya.
Ik mis ze, wat was dat een kliekje Met Maya als alphadame, en Truusje als baldadig monster. Ze had er een sport van gemaakt om uit te breken, en ik werd dan ook regelmatig 'snachts wakkergelebberd (note: Ik slaap op zolder, de ratten staan in de huiskamer !) omdat Truus de kooi weer in wilde.

Tegenwoordig zit ik met 4 dames. Oma Marie, Luna, Sophie de dumbo (alletwee van Rattery Jeszebell) en Molly de mini-Marie.
Binnenkort even foto's maken
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 25 juni 2006 @ 19:02:13 #168
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:04:25 #169
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39348564
gekkehoedemaker: Wat een mooooie dames!! Meerrr foto's!

RiesAmaris: Wat een schatjes zo lekker ingewikkeld! Heb je foto's waar ze helemaal op staan?
Gependeld
pi_41006487
Wat een lievvvve ratjes allemaal !
Schrik
pi_41006709
Even pimpen met de nieuwe rattenkooi

Het is een oude boekenkast, waar ons pap deurtjes voor gezet heeft. Verfje erover heen, trapjes erin etc. Ik ben er echt enorm blij mee, het staat ook stukken beter in de huiskamer!
De kooi ziet er een beetje kaal uit, maar er zit nu bodembedekking in (was op ) en van de week hang ik er nog twee hangmatjes bij in.

Op dit moment zitten er 5 ratten in Van de week probeer ik een paar mooie foto's van ze te maken.
pi_41006871
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Even pimpen met de nieuwe rattenkooi

[afbeelding]

Het is een oude boekenkast, waar ons pap deurtjes voor gezet heeft. Verfje erover heen, trapjes erin etc. Ik ben er echt enorm blij mee, het staat ook stukken beter in de huiskamer!
De kooi ziet er een beetje kaal uit, maar er zit nu bodembedekking in (was op ) en van de week hang ik er nog twee hangmatjes bij in.

Op dit moment zitten er 5 ratten in Van de week probeer ik een paar mooie foto's van ze te maken.
Wat cooool !
Schrik
pi_41006955
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef Mevr.M het volgende:

[..]

Wat cooool !
Thanks, ik zal het doorgeven aan mijn vader (Die kan geen schouderklopjes genoeg krijgen!)

'savonds gaan de middelste en het onderste deurtje open. Bij de middelste zetten we een behangtafel met een deken en wat speeltjes. Dat is voor de dames die nog wat huiverig zijn voor de vloer.
Bij de onderste deur zetten we een trapje, zodat de dames die wat door de kamer willen rennen er makkelijk in en uit kunnen.
pi_41007103
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Thanks, ik zal het doorgeven aan mijn vader (Die kan geen schouderklopjes genoeg krijgen!)

'savonds gaan de middelste en het onderste deurtje open. Bij de middelste zetten we een behangtafel met een deken en wat speeltjes. Dat is voor de dames die nog wat huiverig zijn voor de vloer.
Bij de onderste deur zetten we een trapje, zodat de dames die wat door de kamer willen rennen er makkelijk in en uit kunnen.
Ooh .
Mijn ratjes lopen altijd door m'n kamer.
Schrik
pi_41013031
http://i83.photobucket.com/albums/j291/Cutterfly/IMG_0154.jpg
Jaja weer een grote foto

Dit zijn de ratjes van m'n buurmeisje, de linkse is Molly en de rechtse Diva
pi_42925783
Lunch:

en Diner:
pi_42927949
leuk! Ratjes! Dit zijn de mijne:

Dit is Billy Joel

En dit is Bobby Bopje

mijn ratjes komen niet van een fokker ofzo, maar van PTC+, het dierengebouw van groenhorst college. Iedereen kocht de jonge dames daarzo, omdat ze mannetjes vonden stinken dus alle mannetjes die gingen naar de slagen. En dus heb ik 2 kerels gekocht
pi_42938025
Een greep uit de inmiddels 11 ratten die ik heb...

Qwen

Ariel en Robijn, de jongste telgen. Geboren juni 2006

Azrael gaapt en Melchior ligt te pitten
Gependeld
pi_42938650
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:

Ariel en Robijn, de jongste telgen. Geboren juni 2006
! Die twee bekkies, wat een schatjes

Mooie ratten hoor, stuk voor stuk.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:28:54 #180
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_45818686
*schop*

Het zijn niet echt ratten, maar ook niet echt muizen, en aangezien er volgens mij geen muizenfototopic is hoop ik dat mijn veeltepelmuizen hier een beetje tussen passen.

Sinds ongeveer anderhalve week heb ik ze in huis, toen ik ze haalde ging ik er nog vanuit dat het drie vrouwen waren. De twee op de foto zijn vier en een halve maand en de kleinste, op de foto niet te zien want nogal verlegen, is ong. 2 maanden. Ze woonden nog geen drie dagen in hun enorme nieuwe woning of ze begonnen al te nestelen, inmiddels zijn er babies geboren! Was absoluut niet mijn bedoeling, maar ik ben er toch wel heel blij mee.

Nu ben ik naarstig op zoek naar een dierenarts die ook muizen castreert, want juist het mannetje (met de donkere oren, hij heeft ook heel mooie diepbruine ogen) is erg lief en aanhankelijk. Ik wil hem niet van zijn vriendinnetjes scheiden of weg doen, aangezien veeltepelmuizen niet bepaald populaire huisdieren zijn (net als veel knaagdieren raken ze makkelijk gefrustreerd en kunnen ze hard bijten, verder zijn ze behoorlijk hyperactief af en toe) maar des te meer als voederdier gebruikt worden. Ontzettend zonde, want met wat liefde en aandacht zijn ze heel leuk om mee te spelen en door hun hyperactiviteit en aaibare uiterlijk ook tof om naar te kijken.

Mocht iemand interesse hebben om over een paar weken een stel muizen te adopteren (ik maak ze tam voor je en zorg dat je of 2 mannen of 2 vrouwen bij elkaar krijgt) dan hoor ik het graag.
power to the people
pi_45819703
Beestjuh, ik reserveer bij deze even twee muizen. Vechten mannetjes veel? Want ik zou graag twee kerels willen hebben.

Ik laat je ASAP weten of het definitief is of niet.
pi_45819752
Ben je trouwens al vaak gebeten, Beestjuh?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:44:06 #183
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_45821866
Twee broertjes bij elkaar gaat praktisch altijd goed. Ik moet het geslacht nog wel even bekijken hoor, neem jij ook maar de tijd. Ze zien er nu nog zo uit:

Ik zal ze er komende week eens uithalen

Ik ben nog niet gebeten hoor, maar ze hebben nou eenmaal die reputatie. Denk dat die bijterigheid vooral voortkomt uit de manier waarop je met je dieren omgaat, als je ze van het begin af aan regelmatig in de hand neemt en rustig met ze omgaat is er niks aan de hand. Ze zijn dus wel erg actief en dat is leuk want ze zijn altijd in voor avontuur, dag en nacht, maar zorg in het hok ook dat ze zich niet vervelen (en dat ze nergens aan kunnen knagen, in een terrarium of zo).
power to the people
pi_45843218
Och wat een roze moppies!! Lieflief.

Mja, ik heb wel eens een veeltepeltje mogen knuffelen, wat resulteerde in een bloedende vinger en een boze muis. Maargoed, ik kan nou ook niet zeggen dat die beestjes het ideale leven hadden. (Was op een Hogeschool, dus je kan je wel wat voorstellen denk ik.)
Maar een kennis wist me te vertellen dat zij nog maar een keer gebeten was, dus ik neem die bijterigheid met een korreltje zout hoor.

Maargoed. Ik neem de tijd en laat het je tijdig weten.
pi_45858857
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:34 schreef gfx het volgende:
Lunch:
[afbeelding]
! Lijkt sprekend op mijn Vetje:

Oee al die ratjes zijn lievvv !

[ Bericht 6% gewijzigd door Mich92 op 31-01-2007 19:17:51 ]
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:29:33 #186
136830 Nenootje
severely detached
pi_51139593
Een kickje voor mijn mormels

Cosmo, de eeuwige puber (ook al is hij ondertussen 2 jaar en 3 maanden)

Mao, Cosmo's sidekick

En Moskou, Mao's broertje en de lieve dikgoedzak
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_51142863
Moskou is een scheetje.
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:19:37 #188
136830 Nenootje
severely detached
pi_51143521
Nog een oude foto, van toen we gingen knuffelen bij de fokker. Twee weekjes waren ze hier

pi_51149296
Bob

En Sophietje

woensdag 4 juli 2007 @ 22:36:00 #190
136830 Nenootje
severely detached
pi_51149355
Sophietje is lievig!
pi_51150570
Dumbootjes kijken altijd zo lekker appelig.
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:40:02 #192
136830 Nenootje
severely detached
pi_51151729
Nee hoor

Lieve Haiku Oortje in m'n avatar is ook van hem
pi_51152073
Oh! Haiku is echt schetig. Komt hij van een rattery?
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:01:32 #194
136830 Nenootje
severely detached
pi_51152499
Yep, van rattery Ruby (het G-nestje). Mao en Moskou zijn van dezelfde rattery, het M-nestje.

Haiku is helaas wel in oktober overleden aan een virus in combinatie met een middenoorontsteking Maar hij was echt de liefste rat ooit, echt zo'n dikke goeierd.

Haiku spam-post

Z'n eerste verjaardag, met een hoedje natuurlijk:

pi_51152731
Hou op, hij is te schattig! !
Maar bedankt. Ik zoek al een tijdje een Rattery met mooie dumbo's.

Twee van Sophietjes zusje Luna, ze komen allebei van rattery Jeszibell, die helaas is gestopt.

donderdag 5 juli 2007 @ 00:12:54 #196
136830 Nenootje
severely detached
pi_51152875
Rattery Ruby is zeker aan te raden, en ze hebben af en toe wel dumbonestjes. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over

Luna is ook een liefje hoor, leuk zo die verroeste plekjes op haar koppie.
pi_52960728
gaaf, ik kon dit topic helemaal nog niet...

foto's van mijn ratjes (oke, en van mijn vriedin ;-) )

steffie ( het alphavrouwtje) lekker te slapen

Jerry heeft het chocomeldoosje ingepikt, goed voor uren slaapplezier, na het uiterst brutaal poseren voor de foto.

aapie op de rug van mij tijdens het computeren.

Reina lekker aan het drinken.

Jerry is lekker in het etensbakje gaan zitten

Tinka opgerold al slapend op een stukje hout.

heel de bende naast en op elkaar. van links naar rechts: Steffie bovenop, daaronder Reina, dan Jerry, Aapie en Tinka.
geef iemand macht en je leert 'm kennen
pi_52961309
Omg allemaal dumbo's. Waar woon je? Ik kom ze pikken.

Sophietje maakt voor het eerst kennis met onze drie nieuwste aanwinsten, Lola, Mimi en Beertje. Drie husky's uit het asiel.

http://s15.photobucket.com/albums/a356/StoSy/?action=view¤t=MVI_4175.flv

Het gaat inmiddels stukken beter, hoor!
pi_52961829
ze zijn zo lievvvv

die japanse rex is pas geopereert, vetknobbel...
dinsdag de hechtingen eruit laten halen, was echt zo rustig.
maar heeft wel op de heenweg op me vriendin d'r truitje zitten plassen in de bus ;-P
geef iemand macht en je leert 'm kennen
pi_52962001
Jerry in de chocomeldoos heeft mijn hart gestolen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')