quote:Hier...
Op woensdag 4 februari 2004 00:07 schreef Troel het volgende:
Bert, waar ben je!
Maar ik ga nu eens
:zzzzzzzzzzzzz
quote:Ik ook! Tot vandaag!
Op woensdag 4 februari 2004 00:08 schreef Bert het volgende:[..]
Hier...
Maar ik ga nu eens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:zzzzzzzzzzzzz
Bert!
-edit- typo, ook dat nog
Vervolgens moest er per se iets mee naar oma waardoor hij beslist zijn jas niet aan kon trekken
En toen weigerde hij de trap af te lopen
Kortom ik was blij dat ik hem bij oma achter kon laten Hij is vandaag weer naar de crèche.
quote:Waarschijnlijk een dwangbuisje
Op woensdag 4 februari 2004 10:23 schreef Spindizzy het volgende:
Wat ben je aan het breien?
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:38 schreef Rewimo het volgende:[..]
Waarschijnlijk een dwangbuisje
quote:Een sjaaltje voor Tom
Op woensdag 4 februari 2004 10:23 schreef Spindizzy het volgende:
Wat ben je aan het breien?
En dwangbuis lijkt me trouwens ook wel wat ja
quote:Moet je wel wachten met breien tot je geen mensen meer aan huis krijgt voor gesprekken
Op woensdag 4 februari 2004 10:43 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Daar wil ik wel vast het patroon van
"O, ik zie dat u al aan het breien bent voor de kleine. Wat wordt het?" "Een dwangbuisje maat 98."
Leuk dat er weer een hoop mensen aan het breien slaan. Vooral leuk voor mij (ben een brei-junk) want nu is er weer overal leuk garen en leuke patronen te krijgen
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:48 schreef Rewimo het volgende:[..]
Moet je wel wachten met breien tot je geen mensen meer aan huis krijgt voor gesprekken
Maakt zo'n rare indruk
![]()
"O, ik zie dat u al aan het breien bent voor de kleine. Wat wordt het?" "Een dwangbuisje maat 98."
Bij het volgende gesprek gaat het dus oa. ook over ons eisenpakket. Ik had al bedacht dat we de eisen "moet kunnen afwassen" en "met krantenwijkje zou leuk zijn" maar schrappen want hij snapt onze grapjes niet zo goed
Het laatste wat ik gebreid heb is een sierdekentje voor de wieg. In wit met lila blokjes en een grote C
Ik kwam het laatst weer tegen en dan lijkt het alweer zo lang geleden dat het in gebruik was...
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik kwam het laatst weer tegen en dan lijkt het alweer zo lang geleden dat het in gebruik was... [afbeelding]
Gaat hard he? Mijn nichtje is ook alweer bijna drie. De tijd vliegt als je snotterige peuterknuffels krijgt...
Een indesit
Dit is um en hij wordt morgen geleverd!!!!
¤ 195 pleurootjes.... vink niet duur voor een koelkast.... helemaal niet omdat de rest van de koelkasten ¤ 300,- en hoger waren.....
Ikke blij!!!!!
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 11:39 schreef Angel22 het volgende:
Ik heb een nieuwe koelkast gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Een indesit
Dit is um en hij wordt morgen geleverd!!!!
¤ 195 pleurootjes.... vink niet duur voor een koelkast.... helemaal niet omdat de rest van de koelkasten ¤ 300,- en hoger waren.....Ikke blij!!!!!
quote:Meteen even 3fm aangezet.
Op woensdag 4 februari 2004 11:34 schreef Little-Angel het volgende:
Iedereen die nu op Fok is, luister even om 12.00 uur naar een grote radiozender en daar zal het nieuwe nummer van Dinand te beluisteren zijn voor zijn vrouw Guusje. De opbrengst van de verkoop van deze singel gaat naar het Wilhelmina fonds (kankerbestrijding).
Ik heb trouwens twee winkels tegen mekaar uitgespeeld de BCC en De block....
Hij stond nl bij de bcc voor 195 euro en bij de block voor 239 euro.
Ze geven allebei met borden in de winkel aan dat ze laagste prijs garantie geven dus daar heb ik even misbruik van gemaakt. Ik heb bij de block dus gezegd dat de bcc goedkoper was dan hun maar dat die een levertijd hadden vaan een week ( dus zou ik hem volgende week pas krijgen) als hun me dezelfde prijs konden bieden met een snellere levertijd dan zou ik hem bij de block dus kopen. En dus donderdag heb ik hem.... voor dezelfde prijs als bij de BCC dus
quote:Hartstikke goed
Op woensdag 4 februari 2004 11:50 schreef Angel22 het volgende:Ik heb trouwens twee winkels tegen mekaar uitgespeeld
de BCC en De block....
quote:Pssst ik las ergens dat het alleen de commercielen waren. Niet helemaal zeker, maar goed. 538 gaat hem iig draaien.
Op woensdag 4 februari 2004 11:43 schreef pluisje het volgende:[..]
Meteen even 3fm aangezet.
quote:3fm draait hem ook, meldden ze net.
Op woensdag 4 februari 2004 11:59 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Pssst ik las ergens dat het alleen de commercielen waren. Niet helemaal zeker, maar goed. 538 gaat hem iig draaien.
quote:Ik zag net de videoclip op tv, met privefoto's en homevideobeelden van Guusje. Oh oh oh wat willen we graag privacy
Op woensdag 4 februari 2004 12:05 schreef Little-Angel het volgende:
Ik heb er kippenvel van, jemig wat een mooi gebaar en wat een mooi nummer.
Ik krijg er een nare smaak van in mijn mond.
Overigens denk ik niet dat bert nog veel vaker zijn koppie zal laten zien, hij had het er vannacht over de telefoon al over dat hij dat halfuur zijn postgemiddelde aanzienlijk omhoog had gewerkt en dat dat weer moest dalen.
Ik kan niet goed breien, ik krijg altijd meer steken dan aan het begin. Mijn moeder is al drie jaar bezig met zo'n lang vest voor mij. Lila. Toen droeg ik het nog die kleur, nu niet meer. Maar helaas kan ze niet meer breien met haar arm.
Ik wil zelf eigenlijk zo'n lekker lang vest met allemaal verschillende vlakken in verschillende kleuren. Ik ben gek op lange vesten. Komt erbij dat ik vrij regelmatig zwarte kleren aan heb en dat zo'n lang vest in felle kleuren dat lekker afsteekt.
Maarja, moet ik dus eerst leren breien
quote:Het is de dag na haar overlijden opgenomen
Op woensdag 4 februari 2004 12:09 schreef Troel het volgende:
Ik vond het liedje voor Guusje maar matig... Het gevoel komt er niet echt lekker in uit.
quote:Als ie er aan zou verdienen ok..
Op woensdag 4 februari 2004 12:08 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Ik zag net de videoclip op tv, met privefoto's en homevideobeelden van Guusje. Oh oh oh wat willen we graag privacy
![]()
Ik krijg er een nare smaak van in mijn mond.
quote:Dan zou je alle lapjes los kunnen breien en het daarna aan elkaar naaien. Dan is het ook niet zo'n overweldigend groot project. Zo'n lapje is snel af, dat is ook lekker motiverend
Op woensdag 4 februari 2004 12:09 schreef Troel het volgende:
I
Ik wil zelf eigenlijk zo'n lekker lang vest met allemaal verschillende vlakken in verschillende kleuren. Ik ben gek op lange vesten. Komt erbij dat ik vrij regelmatig zwarte kleren aan heb en dat zo'n lang vest in felle kleuren dat lekker afsteekt.
quote:Juist daarom zou ik er meer gevoel in hebben verwacht.
Op woensdag 4 februari 2004 12:10 schreef pluisje het volgende:[..]
Het is de dag na haar overlijden opgenomen
Als ik denk aan een Candle in the wind bij de begravenis van Diana, daar zat veel meer gevoel in.
quote:Dat zou kunnen, maar iets voor mij breien is meestal al een GROOT project
Op woensdag 4 februari 2004 12:12 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Dan zou je alle lapjes los kunnen breien en het daarna aan elkaar naaien. Dan is het ook niet zo'n overweldigend groot project. Zo'n lapje is snel af, dat is ook lekker motiverend
En hoe zit dat met mouwen enzo? En wat voor wol moet je hebben, wat voor naalden... Nou, misschien dat ik wel ga kijken naar zoiets.
quote:Wat een goed idee
Op woensdag 4 februari 2004 12:12 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Dan zou je alle lapjes los kunnen breien en het daarna aan elkaar naaien. Dan is het ook niet zo'n overweldigend groot project. Zo'n lapje is snel af, dat is ook lekker motiverend
Net zoals de mamacreadag
quote:Gewoon wol die je mooi vindt. Op het papiertje daarvan staat wat voor naalden je moet hebben. Tegen de tijd dat je zover bent wil ik wel een patroon voor je bouwen en eventueel virtuele helpdesk zijn. Begin anders eerst met een blokjessjaal. Dan kun je eerst proberen of je breien wel leuk vindt. Tis echt niet moeilijk, ook vesten breien niet, maar er zijn wat handigheidjes die je ff moet weten
Op woensdag 4 februari 2004 12:14 schreef Troel het volgende:[..]
En hoe zit dat met mouwen enzo? En wat voor wol moet je hebben, wat voor naalden... Nou, misschien dat ik wel ga kijken naar zoiets.
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 04-02-2004 12:25]
quote:Ik heb vroeger wel sjaaltjes gebreid... Dan zette mijn moeder de steken op... Owja, en als er 10 opgezet werden hield ik er aan het eind 15 over zeg maar. Waar iedereen steeds steken liet vallen kreeg ik er steeds meer.
Op woensdag 4 februari 2004 12:17 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Gewoon wol die je mooi vindt. Op het papiertje daarvan staat wat voor naalden je moet hebben. Tegen de tijd dat je zover bent wil ik wel een patroon voor je bouwen en eventueel virtuele helpdesk zijn. Begin anders eerst met een blokjessjaal. Dan kun je eerst proberen of je breien wel leuk vindt. Tis echt niet moeilijk, ook vesten breien niet, maar er zijn wat handigheidjes die je ff moet weten
Heb net even bij die online cursus gekeken, maar bij het opzetten bijvoorbeeld, dan moet je beginnen met een lus van het haken. Ja hallo, ik kan ook niet haken, hoe moet ik die lus dan weten?
Ik wil het liefst dat er een beetje ruimte is tussen de steken zeg maar, dus vrij grof breien. Maar volgens mij kan je dan niet gewone wol bij de wibra halen, dat is geen gezicht dan. Je hebt bij de Wibra van die grote bollen, maar volgens mij moet je die netjes dicht bij elkaar breien met kleinere naalden?
quote:Dan neem je twee bollen, dubbele draad en dikkere naalden. Kun je ook twee kleuren draad nemen, geeft ook lollig effect. En dat met meer steken eindigen dan dat je mee begint is een kwestie van ervaring. Dat gaat vanzelf voorbij, en als dat niet gebeurd dan werk je die extra steken weer gewoon weg en zeg je tegen iedereen dat het zo hoort. Of je leert de luiewijvensteek, dan mag je zelfs steken laten vallen
Op woensdag 4 februari 2004 12:23 schreef Troel het volgende:
. Je hebt bij de Wibra van die grote bollen, maar volgens mij moet je die netjes dicht bij elkaar breien met kleinere naalden?
quote:Wow! Dat is ook een idee!!!
Op woensdag 4 februari 2004 12:26 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Dan neem je twee bollen, dubbele draad en dikkere naalden. Kun je ook twee kleuren draad nemen, geeft ook lollig effect. En dat met meer steken eindigen dan dat je mee begint is een kwestie van ervaring. Dat gaat vanzelf voorbij, en als dat niet gebeurd dan werk je die extra steken weer gewoon weg en zeg je tegen iedereen dat het zo hoort. Of je leert de luiewijvensteek, dan mag je zelfs steken laten vallen
Enig nadeel is dat ik nog boodschappen moet doen en dat de Wibra ernaast zit
zoiets wil ik graag :
quote:Leuk! Ik heb ergens een patroon voor zo'n model vest. Moet ik het alleen ff zo aanpassen dat het met vlakjes is ipv streepjes
Op woensdag 4 februari 2004 12:31 schreef Troel het volgende:[..]
Wow! Dat is ook een idee!!!
Enig nadeel is dat ik nog boodschappen moet doen en dat de Wibra ernaast zit
zoiets wil ik graag :
Garen van de Wibra is niet zo heel duur...Je zou natuurlijk 2 bollen kunnen halen om ff te testen
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 12:34 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Leuk! Ik heb ergens een patroon voor zo'n model vest. Moet ik het alleen ff zo aanpassen dat het met vlakjes is ipv streepjes
![]()
Garen van de Wibra is niet zo heel duur...Je zou natuurlijk 2 bollen kunnen halen om ff te testen
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 12:35 schreef Troel het volgende:[..]
Heb je vanavond tijd
quote:Ik weet niet of je hier iets mee opschiet, maar heb je weleens een lus gemaakt in een draad, die je er weer uit kunt trekken door aan beide einden van de draad te trekken? Dat is een haaklus.
Heb net even bij die online cursus gekeken, maar bij het opzetten bijvoorbeeld, dan moet je beginnen met een lus van het haken. Ja hallo, ik kan ook niet haken, hoe moet ik die lus dan weten?
Je legt de draad in een rondje met de einden over elkaar. Dan steek je twee vingers door het rondje en pakt een van de draadeinden vast. Dat eind trek je in het rondje (maar niet er helemaal doorheen). Nu heb je als het goed is een lus, die je groter en kleiner kunt maken door voorzichtig aan een draadje te trekken.
Trek je nu te hard, of aan beide draadeinden, dan springt de lus er weer uit en heb je weer gewoon een draadje
Ik hoop dat je hier iets van snapt. Zo niet dan maak ik vanavond wel even wat stap-voor-stap foto's
Nee ik heb hem nog niet besteld Ik wou het eerst even met Peet overleggen maar die was gisteravond en maandagavond weg, nog niet echt de tijd voor gehad.
quote:Dus eigenlijk gewoon een lus die je met het vingerhaken ook gebruikt? Want die ken ik wel, maar volgens mij is die anders dan met een haaknaald...
Op woensdag 4 februari 2004 12:59 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik weet niet of je hier iets mee opschiet, maar heb je weleens een lus gemaakt in een draad, die je er weer uit kunt trekken door aan beide einden van de draad te trekken? Dat is een haaklus.
Je legt de draad in een rondje met de einden over elkaar. Dan steek je twee vingers door het rondje en pakt een van de draadeinden vast. Dat eind trek je in het rondje (maar niet er helemaal doorheen). Nu heb je als het goed is een lus, die je groter en kleiner kunt maken door voorzichtig aan een draadje te trekken.
Trek je nu te hard, of aan beide draadeinden, dan springt de lus er weer uit en heb je weer gewoon een draadje
![]()
Ik hoop dat je hier iets van snapt. Zo niet dan maak ik vanavond wel even wat stap-voor-stap foto's
quote:goh wat komt dat me bekend voor
Ik heb vroeger wel sjaaltjes gebreid... Dan zette mijn moeder de steken op... Owja, en als er 10 opgezet werden hield ik er aan het eind 15 over zeg maar. Waar iedereen steeds steken liet vallen kreeg ik er steeds meer.
quote:Je weet nu in ieder geval waar die te krijgen is, en nog snel ook
Op woensdag 4 februari 2004 13:13 schreef Karin het volgende:
Jeetje dat is snel easy-going!!Nee ik heb hem nog niet besteld
Ik wou het eerst even met Peet overleggen maar die was gisteravond en maandagavond weg, nog niet echt de tijd voor gehad.
quote:Hi hi....... ik zit er ook over na te denken. Voor Wilyan's verjaardag.
Op woensdag 4 februari 2004 13:22 schreef easy-going het volgende:Je weet nu in ieder geval waar die te krijgen is, en nog snel ook
Leuk kadootje voor volgende maandje kan het ook al in kadoverpakking bestellen namelijk en de bezorgkosten zijn 2euro50 trouwens
quote:Hij staat wel in hun boekje (dat speelgoedboek wat je altijd in oktober of zo krijgt) op blz.30.
Op woensdag 4 februari 2004 14:10 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Hi hi....... ik zit er ook over na te denken. Voor Wilyan's verjaardag.
Ik vind de Playskool ballenbaan en de Fisherprice "Walker Ride On" (dat loopwagentje wat Chiara ook heeft, zie haar site) errug leuk.
Alleen hebben ze de Fisherprice "Walker Ride On" niet bij Bart Smit.
quote:Is dat een beetje leuk spul? Ik zit te twijfelen voor Jessai tussen een houten garage of die van Fisher Price Little People. Ik heb het niet zo op van die plastic gevaartes, daarom gaat mijn voorkeur uit naar die houten. Maar ja... da's niet helemaal eerlijk he, het gaat er niet om wat ik mooi vind, het gaat er om wat de kleintjes het leukst vinden. Dat ding van FP lijkt me op zich wel erg leuk met al die geluidjes enzo.
Op woensdag 4 februari 2004 14:22 schreef jessie het volgende:
Ik was ook erg tevreden over Bart Smit online. Ik heb er het little people poppenhuis toen besteld. Vooral de berzorgkosten vind ik best laag. Dat ben je hier ook kwijt als je een uurtje gaat parkeren in de stad
Enige nadeel vind ik persoonlijk dat bijna alles geluid maakt, en als je dus verschillende dingen bij elkaar hebt staan, het al snel een kermis lijkt
quote:Beetje laat
Op dinsdag 3 februari 2004 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Waar kun je dat kopen, Rottdog? Ik heb er nog nooit van gehoordlaat staan ergens gezien. Heltussis is trouwens ook homeopatisch.
quote:Tnx, alleen moet ik nu weer even opzoeken hoe het heet
Op woensdag 4 februari 2004 15:47 schreef Rottdog het volgende:[..]
Beetje laat
haal het gewoon bij de DA drogist tis een wit met beetje groenig doosje
quote:Kun je altijd nog gaan vingerhaken
Op woensdag 4 februari 2004 18:46 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb wol gekocht... Alleen heb ik geen breinaalden
Ben net terug van een lange en vermoeiende dag Nijmegen, pfffff.... vier werkgroepen, en dat is toch wel weer ff wennen
Grote dank aan Spindizzy , de tijdschriften zaten vandaag bij de post. En wat een mooi kaartje
als je er iets voor wilt hebben, hoor ik het wel, he
quote:Is goed zo hoor...Veel plezier ermee
Op woensdag 4 februari 2004 19:39 schreef miss_dynastie het volgende:Grote dank aan Spindizzy
, de tijdschriften zaten vandaag bij de post. En wat een mooi kaartje
als je er iets voor wilt hebben, hoor ik het wel, he
quote:Que??? Amalia?? Wie licht mij snel even in?
Op woensdag 4 februari 2004 20:06 schreef Lois het volgende:
Vergeten jullie zometeen Amalia niet over een klein half uurtje?
quote:Straks worden wij allemaal bedankt voor onze goede wensen
Op woensdag 4 februari 2004 20:07 schreef melonovy het volgende:
Wat is er met het prinsenkindje?
quote:ja, ze komt in beeld!
Op woensdag 4 februari 2004 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Oja, hopelijk krijgen we haar ook nog even te zien
quote:Mooi, ik ben benieuwd hoe ze inmiddels opgedroogd is
Op woensdag 4 februari 2004 20:08 schreef melonovy het volgende:[..]
ja, ze komt in beeld!
Voor de breifanatici even een vraagje... Mijn schoonmoeder wil nog wel eens wat breien voor haar (a.s.) kleinkinderen.. Nu heeft ze alleen zo'n patronenboek uit het jaar 1930 ofzo.. (truien met van die vleermuismouwen enzo.. eind jaren 70 dus) Waar kan ik een nieuw boek/tijdschrift met babypatronen vinden? Met moderne dingen dus.. (gaan m'n schoonzusje en ik even subtiele kruisjes zetten bij de dingen die leuk zijn)
Hebben jullie enig idee?
quote:En anders heeft ze vast een mooi jurkje aan
Op woensdag 4 februari 2004 20:11 schreef Rewimo het volgende:[..]
Mooi, ik ben benieuwd hoe ze inmiddels opgedroogd is
quote:Aangezien breien weer hartstikke in is zijn er patroontijdschriften in overvloed te koop. Gewoon even bij de supermarkt of tijdschriftenwinkel kijken. De laatste tijd zijn er ook weer veel met kinder en babypatroontjes.
Op woensdag 4 februari 2004 20:13 schreef E.T. het volgende:
Hebben jullie enig idee?
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:15 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Aangezien breien weer hartstikke in is zijn er patroontijdschriften in overvloed te koop. Gewoon even bij de supermarkt of tijdschriftenwinkel kijken. De laatste tijd zijn er ook weer veel met kinder en babypatroontjes.
BTW Ik ben geen handwerker hoor, ik heb er geen verstand van... Breiwerkjes voor school liet ik altijd door een klasgenootje doen die het wel kon...
quote:Dan is de boodschap niet voor mij bedoeld, geloof ik. Hoewel ik ze het allerbeste wens, stuur ik liever cadeautjes naar goede bekenden
Op woensdag 4 februari 2004 20:08 schreef Rewimo het volgende:[..]
Straks worden wij allemaal bedankt voor onze goede wensen
quote:http://www.m-m.nl/ zij verkopen breiboeken voor oa babies en zijn redelijk modern met hun patronen. In boekhandels zie je af en toe ook nog wel wat tijdschriften staan. Sommigen hebben nog wel eens een leuk patroontje erin staan. De specials zijn altijd iets leuker, maar die is er pas iets verderop in het jaar (voorjaarspecial)
Op woensdag 4 februari 2004 20:13 schreef E.T. het volgende:
het aankondigingsfilmpje zag er best leuk uitLekker ongedwongen met de kleine een WA en Maxima echt als 'ouders'
Voor de breifanatici even een vraagje... Mijn schoonmoeder wil nog wel eens wat breien voor haar (a.s.) kleinkinderen.. Nu heeft ze alleen zo'n patronenboek uit het jaar 1930 ofzo.. (truien met van die vleermuismouwen enzo.. eind jaren 70 dus) Waar kan ik een nieuw boek/tijdschrift met babypatronen vinden? Met moderne dingen dus.. (gaan m'n schoonzusje en ik even subtiele kruisjes zetten bij de dingen die leuk zijn)
Hebben jullie enig idee?
quote:Of ze valt in de categorie "lieve baby"
Op woensdag 4 februari 2004 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
En anders heeft ze vast een mooi jurkje aan
Echt, Rotterdam e.o. is wat dat betreft onderontwikkeld gebied
quote:hier om de hoek zit een (prijzig) breiwinkeltje en niet veel verder daarop verkopen ze de tijdschriften (nog) wel
Op woensdag 4 februari 2004 20:25 schreef E.T. het volgende:
Breiwinkels?hebben we hier niet..
Supermarkt?De story, prive, viva etc zijn uitgebried vertegenwoordigd... zelfs de knippie baby hebben ze vaak niet...
![]()
edit: en anders weten ze mischien daar nog wel een adresje waar je misschien iets aan hebt
quote:Heb je hier wat aan, ET? Ik ren meestal met zo'n lijstje naar de boekhandel en die bestellen wat ik hebben wil
Op woensdag 4 februari 2004 20:25 schreef E.T. het volgende:
Breiwinkels?hebben we hier niet..
Supermarkt?De story, prive, viva etc zijn uitgebried vertegenwoordigd... zelfs de knippie baby hebben ze vaak niet...
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 04-02-2004 20:48]
quote:Zeker
Op woensdag 4 februari 2004 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Die wieg is wel prachtig zegEcht heel erg mooi!
quote:Waarom niet? Deden wij ook hoor
Op woensdag 4 februari 2004 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Zeker
Maar zouden ze die echt dagelijks gebruiken? Kan me dat niet echt voorstellen
quote:Het lijkt me niet echt een stofje dat makkelijk schoon te maken is, als ze een keertje spuugt of zo
Op woensdag 4 februari 2004 20:50 schreef Rewimo het volgende:[..]
Waarom niet? Deden wij ook hoor
Ze kunnen er toch maar zo kort in...
quote:Prinsesjes spugen niet. Die laten hooguit een onhoorbaar boertje achter hun hand
Op woensdag 4 februari 2004 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Het lijkt me niet echt een stofje dat makkelijk schoon te maken is, als ze een keertje spuugt of zo
quote:Morgenochtend tien voor twaalf is de herhaling
Op woensdag 4 februari 2004 20:51 schreef jessie het volgende:
Ik heb het gemist
quote:Het wordt morgenochtend herhaald
Op woensdag 4 februari 2004 20:51 schreef jessie het volgende:
Ik heb het gemist
quote:Dat gouden dekje zullen ze er inderdaad niet altijd in hebben liggen denk ik nee
Op woensdag 4 februari 2004 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me niet echt een stofje dat makkelijk schoon te maken is, als ze een keertje spuugt of zo
En ik vond Max en WA wel echte trotse ouders hoor en idd, hele mooie wieg.. Ow, en miss_D.. hier gaat de kleine ook straks elke dag de wieg in hoor..
Bij de meeste wiegen is de bekleding aan de zijkant niet 'zomaar' los te halen om te wassen (omdat ik 't zefl heb gemaakt, kan dat hier dus wel)
quote:FF een antwoord van een lurker..
Op woensdag 4 februari 2004 21:01 schreef E.T. het volgende:
en als ik weer 'ns in 't alexandrium ben zal ik 'ns opletten (volgens mij zit dat zaakje buiten als ik 't me goed voor de geest haal)
de laatste keer dat ik in het Alexandrium was, zaten er zelfs meerdere- Buiten zit Pipo´s en bij de Konmar zit ook een handwerkwinkel.. Verder zat er in datzelfde gedeelte nog een crea-winkel. ...
quote:Allemaal frutsels
Op woensdag 4 februari 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Pipoos, ja dat zijn leuke winkels!
quote:Ik moet toch eens wat vaker dat stukje bij de konmar inlopen ...
Op woensdag 4 februari 2004 21:28 schreef loezzie het volgende:[..]
FF een antwoord van een lurker..
de laatste keer dat ik in het Alexandrium was, zaten er zelfs meerdere- Buiten zit Pipo´s en bij de Konmar zit ook een handwerkwinkel.. Verder zat er in datzelfde gedeelte nog een crea-winkel. ...
quote:en meestal zitten ze nog helemaal achterin ook !!!
Op woensdag 4 februari 2004 21:34 schreef E.T. het volgende:[..]
Ik moet toch eens wat vaker dat stukje bij de konmar inlopen ...
quote:Dat snap ik ook allemaal wel
Op woensdag 4 februari 2004 21:01 schreef E.T. het volgende:Ow, en miss_D.. hier gaat de kleine ook straks elke dag de wieg in hoor..
![]()
Eigenlijk is het belachelijk dat mijn stage niet wat dichterbij is. Andere eerstejaars die zitten wel gewoon in de buurt waar ze wonen
quote:Jammer, Jessie
Op donderdag 5 februari 2004 08:27 schreef jessie het volgende:
Nou de gemeente rotterdam heeft niet veel potjes meer hoor
Gister een klein stukje van Amalia gezien... snel weer weggezapt... jeu wat is dat kind niet mooi zeg!!! Ik dacht toch echt ff dat ik mongolide verschijnselen zag....maar dat zal wel niet... alhoewel... de oranje lijn staat wel wat bekend om inteelt.....
CReatieve uitspatting rewimo????????? ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN!!!!!!
Weer bij de garage geweest vanmorgen....... jaha ik heb een abbonement daar mijn auto slaat steeds af als ie stationair draaid en trilt als een inmbeciel als je dus ontkoppeld staat.
Das erg leuk als je ontkoppeld om te schakelen en je motor slaat af of als je bij het stoplicht staat te wachten. Steeds gas bijgeven dus om die motor een beetje op toeren te houden. Kom ik daar blijkt dat die kerel de auto een ietsiepietsie te strak afgesteld staat en dat er een slang loszat waardoor hij valse lucht zoog.... nou heeft ie hem zo afgesteld dat ie nog wel heel erg trilt maar niet meer continue afslaat en dinsdag moet ik hem WEER brengen!!! Ik ga me bed daar maar neerzetten denk ik.....
Ik klink vreselijk ondankbaar en dat ben ik echt niet hoor want hij maakt hem wel steeds gratis en voor nix en doet ook nergens moeilijk over, maar ik wordt het een beetje zat eigenlijk. Maar ja geld voor een nieuwe (andere) auto zit er gewoon even niet in....
quote:Dat zei ik dus ook tegen mister_d
Op donderdag 5 februari 2004 10:05 schreef Angel22 het volgende:Gister een klein stukje van Amalia gezien... snel weer weggezapt... jeu wat is dat kind niet mooi zeg!!! Ik dacht toch echt ff dat ik mongolide verschijnselen zag....maar dat zal wel niet... alhoewel... de oranje lijn staat wel wat bekend om inteelt.....
![]()
Dat van dat schamen herken ik wel ja sta je idd bij het stoplicht als een imbeciel gas te geven als mamma zijnde met je kerel naast je en je kinderen achterin
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:23 schreef Angel22 het volgende:
Ja dat bedoel ik met statiopnair draaien want dan heb je je koppeling ingetrapt.
Ik heb dit al eens eerder gehad en toen is er idd een nieuwe rotor en verdeelkap ingekomen en vier nieuwe bougies+kabels want hij liep op "drie poten" dus een van de cillinders/zuigers deed het niet.
Hij gaat dinsdag mijn koppen goed afstellen en die luchtslang waarmee hij valse lucht trekt vervangen en verder snapte ik er niet zo veel van want ik ben al niet echt thuis in al die auto termen en hij spreekt ook nog eens vrij slecht nederlands...
Wel redelijk verstaanbaar maar hij draait een hoop zinnen om en dan snap ik er al gauw geen hout meer van smile en nodd....![]()
Dat van dat schamen herken ik wel jasta je idd bij het stoplicht als een imbeciel gas te geven als mamma zijnde met je kerel naast je en je kinderen achterin
![]()
Ik had trouwens al dat ik voelde dat ie af ging slaan op het moment dat ik gas minderde dus als je bijvoorbeeld op een rotonde/kruispunt aanrijdt ofzo Dan voelde het net alsof ie schijt had aan je gas en dat gewoon negeerde. De enige oplossing was om koppeling in te trappen en een flinke dot gas te geven En dat lekker vaak achter elkaar
Laatst nog heen geweest ook weer voor een lekke band, om die te laten repareren " beyond repair" kreeg ik te horen... der moest een hele nieuwe band om... ik naar euromaster toe en die hebben hem gewoon gemaakt en snapten niet waar kwitfit het over had....
Nee daar ga ik dus niet meer heen....
* moussy heeft al 2x een verdelerkap en rotor mogen-kunnen vervangen, helemaal zelf *trots is*
Bij een oudere auto moet je even op de motor kijken of er een zomer en winterstand schuifje-knopje-hendeltje-dingetje zit.
Als een auto geneigd is om af te slaan bij het stationair draaien, dan is het vaak de afstelling, maar kan ook je benzinekraan stuk zijn, of een vuiltje in de carborateur.
Angel, hebben ze die koppakking nou al vervangen, want daar kan het ook wéér mee te maken hebben.
Ben je lid van de ANWB? Bel die anders eens met het verhaal dat hij niet wil starten. Als hij nou wel start als die ANWBkerel er is zeg je gewoon, nahjaaaaaaaaah zeg.... hoe kan dat nou? En dan loop ie alles even vlug na. Ervaringsverhaal hoor die heb ik wel eens laten komen om een band te vervangen en ik geen zin had om in de regen te gaan staan ploeteren
quote:van af toch?
Op donderdag 5 februari 2004 10:35 schreef Knorretje het volgende:
kwikfit biedt de keuring tot 27 feb aan voor 29 euro...
quote:op de folder staat APK keuring NU EUR 29,- nergens vanaf ook niet in de kleine lettertjes
Op donderdag 5 februari 2004 11:04 schreef moussy het volgende:[..]
van af toch?
Knor, misschien ligt het wel gewoon aan de vestiging hier in de buurt qua kwikfit... ze hebben gewoon niet overal echt kwalitatief personeel.
Moussy, der zit op deze auto geen zomer/winterstand knopje/schuifje/hendeltje daar had ik zelf al naar gekeken en naar laten kijken door een vriend van me die wel redelijk wat verstand heeft van auto's.
Dat schijnt deze auto automatisch te regelen.
Die koppakking is volgens mij niet vervangen en ik ga het daar dinsdag gewoon weer over in conclaaf met die kerel want ik denk zelf ook dat al de problemen die ik met deze auto heb daar vandaan komen.
Ik blijf er gewoon net zolang over zeuren tot ie goed gek van me wordt
Vriendje lief was natuurlijk stik beledigt dat ik er voor gezorgd had dat de auto voor 1 euro gemaakt was
quote:Nou, dan is het een schijntje.
Op donderdag 5 februari 2004 11:07 schreef Knorretje het volgende:[..]
op de folder staat APK keuring NU EUR 29,- nergens vanaf ook niet in de kleine lettertjes
Maar das even een kwestie van goed overleg vooraf wat de uiteindelijke kosten zijn voor er gekeurd wordt lijkt me.
Ik zoek er altijd wat achter Zelfs nu denk ik van jaja, de eerste keuring is 29 euro, en als ie dan herkeurt moet worden ivm afkeuring en daarna reparatie zal je wel nog een bijdrage hebben, wat bij de duurdere niet is
Voorlopig hoef ik er nog niet aan, maar denk wel dat er deze reis wat aan zit te komen bij de keuring.
quote:Wij ook
Op donderdag 5 februari 2004 11:19 schreef Knorretje het volgende:
bij de sprint hadden wij dus die belachelijk hoge rekening
Zo'n APK keuring, waarbij ze je aan de telefoon eerst een heel dramatisch verhaal voorspiegelen hoe slecht de auto is, maar, goed nieuws, zij kunnen hem helemaal oplappen hoor
En aangezien ze hem al bijna in zijn geheel uit elkaar hadden gehaald, hadden we niet meer zo gek veel keus
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:26 schreef pluisje het volgende:[..]
Wij ook
Zo'n APK keuring, waarbij ze je aan de telefoon eerst een heel dramatisch verhaal voorspiegelen hoe slecht de auto is, maar, goed nieuws, zij kunnen hem helemaal oplappen hoor
En aangezien ze hem al bijna in zijn geheel uit elkaar hadden gehaald, hadden we niet meer zo gek veel keus
en heel slim nar mij bellen ipv naar danny op zijn werk.
quote:En acht jaar geleden al met euro's, wat modern
Op donderdag 5 februari 2004 11:21 schreef Angel22 het volgende:
que? en waar zit die garage ???????????? ik wil ook wel voor 1 euro... trek wel wat spannends aan dan
quote:met echte raamverf kun je hem ook rechtstreeks aanbrengen op het raam om hem er pas af te trekken als je er genoeg van hebt..
Op donderdag 5 februari 2004 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Mijn creatieve uitspatting was prachtig gewordenTot ik de folie van het hoesje af had en Wendy dubbelklapte en alles aan elkaar plakte
En nee, ik had nog geen foto gemaakt want dat wilde ik doen als ie op het raam zat. Maar goed, vanavond nieuwe poging en dan probeer ik hem vanaf het hoesje meteen op het raam te plakken.
quote:Ja maar zo creatief ben ik dus niet
Op donderdag 5 februari 2004 11:30 schreef Knorretje het volgende:[..]
met echte raamverf kun je hem ook rechtstreeks aanbrengen op het raam om hem er pas af te trekken als je er genoeg van hebt..
quote:Nee, het is een soort verf die folie wordt als het droog is. Volgens mij is het te dun om het rechtstreeks op het raam te smeren.
Op donderdag 5 februari 2004 11:38 schreef Knorretje het volgende:
ow ik had begrepen dat je raamverf had (in die knijptubes)
Maar het ziet er wel leuk uit, als het wel allemaal goed gaat!
quote:ja dat wordt de raamverf ook, en daar staat in de handleiding ook dat je het niet rechtstreeks op het raam mag smeren, war werkt weldegelijk
Op donderdag 5 februari 2004 11:51 schreef Rewimo het volgende:[..]
Nee, het is een soort verf die folie wordt als het droog is. Volgens mij is het te dun om het rechtstreeks op het raam te smeren.
ff foto'tje van de raamverf die ik bedoel
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:17 schreef LadyS het volgende:
Das precies dezelfde die ik ook heb, Knorretje
Heb ik bij de Lidl gekocht geloof ik
quote:Ja dat is het dus
Op donderdag 5 februari 2004 12:27 schreef Knorretje het volgende:[..]
nou daar heb ik dus gewoon mee op de ramen lopen kliederen, werkte prima.
kleine oppervlakken met een kwast, grote oppervlakken met een spons en randen en miniscule oppervlakken rechtstreeks uit het potje.
quote:Ja ja moet je deze even kijken... Ojee, een kind.
Op woensdag 4 februari 2004 20:52 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Prinsesjes spugen niet. Die laten hooguit een onhoorbaar boertje achter hun hand
Er zijn er nog vééééél meer KPN-Ojee, een kind
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:14 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Ja ja moet je deze even kijken... Ojee, een kind.
Er zijn er nog vééééél meer KPN-Ojee, een kind
Je bent een tijdje stilletjes geweest, Jonnetje?
quote:is mij iig wel gelukt, kost wel ffies wat tijd en heel veel gevloek en geduld, maar het levert ook wat op op den duur
Op donderdag 5 februari 2004 12:28 schreef LadyS het volgende:
En kan je ze dan ook er gewoon afhalen?
Zonder dat ze scheuren![]()
quote:Ha ha ha, ja een beetje...
Op donderdag 5 februari 2004 13:29 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Je bent een tijdje stilletjes geweest, Jonnetje?
Mijn lieftallige (v)echtgenoot heeft de laatste weken weer nieuwe "projecten" (oftewel, spelletjes) op de pc gehad.. Als ik er dan (eindelijk) weer achter zit, moet ik weer een heeeeeeeeeeeeel eind bijlurken... Wil ik ergens op antwoorden, staat ie alweer achter me "Mag ik nu weer? Jij zit er al weer heeeel lang achter.." of hij wil dan net naar bed...
Nu komt ie thuis en duikt achter de pc om met zijn nieuwe project bezig te zijn.... een server voor mij (!!) waar ik alle baby-foto's op kan zetten om hier te SPAMMEN!!!!!!!! En dan wil ik zelf proberen een eigen site te maken voor Wilyan, waar eventueel meer dan 50 foto's op kunnen.
Maar vandaar dat ik een beetje stilletjes was/ben... Ik krijg soms gewoon de kans niet..
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:00 schreef Jonnetje het volgende:
Ik krijg soms gewoon de kans niet..
En schiet die server al een beetje op?
Ik geloof op het moment een stuk of zes.... 2 boven,waar maar één van draait, met Linux(kan ik dus nix mee ), 1 in de meterkast, als server, 1 in de kamer (deze dus) en een aantal die eigenlijk terug moeten naar zijn werk of die gebruikt worden voor onderdelen..
Oja, en dan heb ik de flaptop nog niet mee gerekend (=redelijk traag)..
En alle foto's staan op deze computer, dus als ik een foto wil plaatsen moet ik toch op deze..... Dit is eigenlijk een beetje de "hoofd-pc" (het brein van de pc's) hier... "
quote:Kun je ook lekker naar elkaar ICQen dat je koffie wilt enzo
Op donderdag 5 februari 2004 14:06 schreef Anitra het volgende:
dt is het voordeel als je elkaar via internet heb leren kennen, dan zijn er zoiezo 2 pc's, erg handig
Hmpfff... ik zit hier te wachten op mijn koelkast.... ik hoop dat ze een beetje vlot komen maar dat zal je altijd zien dat ik weer als een van de laatste ben en dat ze dus tussen half 5 en 5 uur komen....
En ik vind wachten zoooooooooooooooo vervelend.
Mijn keuken is een grote bende nu want ja ze moeten er wel bij kunnen natuurlijk dus alles wat maar in de weg kon staan staat nu op het aanrecht... maar ik kon nu wel ff lekker mijn raam lappen want normaal staat de koelkast daarvoor en ik ben niet zo gek om steeds de koelkast weg te halen.
quote:Gewoon ff vragen of hij het je een keertje voordoet. ACDsee en Filezilla op je putertje installeren en je kunt de hele dag fotootjes spammen
Op donderdag 5 februari 2004 14:43 schreef livelink het volgende:
Maar voor foto's ben ik dan weer van hem afhankelijk, dat is minder.
Die stond in de huiskamer in de hoek omdat haar kamer verbouwd werd.
quote:Gelukkig maar, ik schrok al
Op donderdag 5 februari 2004 16:23 schreef Anitra het volgende:
hahah die had ze wel, maar kon ernog niks meeDie stond in de huiskamer in de hoek omdat haar kamer verbouwd werd.
Brighteyes, staat hij niet ergens op smilies.nl?
O ja iemand tips, ideeen?
Op 18 februari heeft Bo carnaval op de peuterschool. Leuk he. Alle peutertjes vieren het in 1.( dus de kinderen van de maandag t/m vrijdag allemaal bij elkaar) Met muziek en dansen stond er in de aankondiging (wij mogen er niet bij zijn, snik, snik, maar wel logisch als alle ouders komen zijn de kinders in de minderheid)
Maar goed wat moet ze aan. Ik zie zat leuke pakjes hangen enzo. Maar iemand een idee of ik iets met eigen kleren kan doen waarbij ik niet of nauwelijks hoef te naaien en wat toch leuk kan worden?
Help mij
quote:Als panter misschien?
Op donderdag 5 februari 2004 16:26 schreef jessie het volgende:
Maar goed wat moet ze aan. Ik zie zat leuke pakjes hangen enzo. Maar iemand een idee of ik iets met eigen kleren kan doen waarbij ik niet of nauwelijks hoef te naaien en wat toch leuk kan worden?
Help mij
quote:daar had ik nog niet gekeken, maar daar staat er wel eentje die zou kunnen, maar is niet helemaal wat ik zoek.
Op donderdag 5 februari 2004 16:25 schreef Spindizzy het volgende:
Brighteyes, staat hij niet ergens op smilies.nl?
quote:Ja, en nou nog weten hoe dat heet...
Op donderdag 5 februari 2004 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is die smilie van het andere forum waar Belana regelmatig postEdit: ja dus, heb even gekeken
quote:Hebbes! Thanks!
Op donderdag 5 februari 2004 16:36 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ja, en nou nog weten hoe dat heet...
quote:als Bo een geel t-shirt heeft en een zwarte broek dan heb ik de vleugels en de voelsprieten voor je te leen (moet ze wel smiddags/sávonds terug want dan gaan we zelf op pad voor carnaval en weet nog niet of ze nu als clown, indiaan of maya de bij gaat)
Op donderdag 5 februari 2004 16:26 schreef jessie het volgende:
He jammer dat het mislukt is Rewimo!!!!
Ik vind de vingerverf en plakaatverf op de ramen nog steeds ideaal!!!O ja iemand tips, ideeen?
Op 18 februari heeft Bo carnaval op de peuterschool. Leuk he. Alle peutertjes vieren het in 1.( dus de kinderen van de maandag t/m vrijdag allemaal bij elkaar) Met muziek en dansen stond er in de aankondiging (wij mogen er niet bij zijn, snik, snik, maar wel logisch als alle ouders komen zijn de kinders in de minderheid)Maar goed wat moet ze aan. Ik zie zat leuke pakjes hangen enzo. Maar iemand een idee of ik iets met eigen kleren kan doen waarbij ik niet of nauwelijks hoef te naaien en wat toch leuk kan worden?
Help mij
zal straks foto van vorig jaar zoeken toen ze het aan had
quote:Dat durfde ik dus niet neer te zetten
Op donderdag 5 februari 2004 16:36 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ja, en nou nog weten hoe dat heet...
quote:Deze?
Op donderdag 5 februari 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Kan iemand mij helpen aan die 'aai over je bolletje'-smiley?
Ik kan hem effe zo gauw niet vinden en wil hem effe gebruiken.
Ik dacht dat Rewimo hem op haar site had, maar daar zie ik hem niet.
Ik kijk voor smilies altijd bij Mediawatchters
quote:Kunt ook hier kijken. Of hier. Nog veel meer smileys!
Op donderdag 5 februari 2004 17:20 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Deze? [afbeelding]
of deze misschien? [afbeelding]Ik kijk voor smilies altijd bij Mediawatchters
Ik wil de belastingprut invullen maar nou heb ik vanaf het begin van het vorig jaar in de ziektewet gezeten, met aansluitend zwangerschapsverlof tot 10 Juni afgelopen jaar.
Moet je dan ook een jaaropgave van het gak krijgen?
We hebben alles al lang en breed binnen behalve dat! En het Gak kan in ook niet bellen, geeft continue ingesprek. Dat is het nummer van het Gak in Enschede, die ik via telefoongids.nl heb opgezocht.
Kijk ik bij Gak op het internet blijkt dat heel Gak-Enschede niet bestaat. Bel ik op de gok Gak-Hengelo; wordt er niet opgenomen
Krijg je dus ook van het Gak een jaaropgave als je in de ziektewet / zwangerschaps verlof hebt gehad / hebt gezeten?
Wie weet dat?
Ik word gek zo langzamerhand
Jessie, verkleedtips heb ik ook niet, heb vorig jaar voor school voor Romée een suikerspinjurk gekocht (oh nee dat mag ik niet zeggen: een prinsessejurk dus) en voor Britt heb ik die jurk voor de helft overgetrokken op patroonpapier en dat dubbel uitgeknipt uit zwart fluweel, zoompie erin en klaar
Een heks en een prinses dus maar verder kom ik echt niet met ideeën hoor
quote:Die eerste bedoelde ik idd. Had die ene van dat ene forum gebruikt, maar deze is beter.
Op donderdag 5 februari 2004 17:20 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Deze? [afbeelding]
of deze misschien? [afbeelding]Ik kijk voor smilies altijd bij Mediawatchters
Of
sokken koningin
panty's vullen met iets waardoor ze opgevuld zijn en op alle mogelijke plekken bevestigen
ik ga even in de albumssnuffelen, heb enorm vaak iets anders aangehad met carnaval..
quote:wat schattig
Op donderdag 5 februari 2004 18:26 schreef Knorretje het volgende:
Jessie:Maya de bij:
[afbeelding]
Mijn broertje was vroeger B.A (je weet wel van Ateam) Was erg rappig. Stoere blouse met bijd e schouders en armen opgevuld met washandjes. Hoofd bruin gesmeerd met sminck (erg leuk gezicht met grote felblauwe ogen) En een hanekam met gel. Spijkerbroekie en nepgoude nepoorring, veel nepgouden kettingen en klaar. Die was echt fantastisch. maar ja wie van de kinderen kent nu B.A nog hahaha En hij is ook eens piraat geweest. De andere was clown.
Maar nog meer ideeen zijn erg welkom. Ik heb toch nog even de tijd.
Ik heb net een overheerlijk appeltaartje gebakken, met walnootjes en honing, hij is weer superlekker... En Remco is zo verstandig geweest om te besluiten geen 2e punt te nemen, ik kan er maar met moeite vanaf blijven.
Ik had een deken in de auto en heb die over haar heen gelegd. Verder kun je weinig doen in zo'n situatie, behalve de straat blokkeren met mijn auto en vervelende scholiertjes wegsturen.
Voor zover ik begreep was het meisje vlak voor zijn auto overgestoken en kon hij haar niet meer ontwijken. Gelukkig kwam er al snel een arts bij die om de hoek woonde. Ik heb gewacht tot de ambulance er was en mijn deken niet meer nodig was (werd nog netjes bedankt door een agente) en ben toen via een vluchtheuvel (met toestemming hoor ) weggereden.
Toch wel even schrikken hoor, zoiets. Zielig voor dat meisje, maar ook voor die knul die haar op zijn voorruit had gekregen (zat ster in), hij kon er zo te zien helemaal niks aan doen (zij had voorrang moeten verlenen maar heeft hem vermoedelijk niet gezien).
Rewimo, goed zeg dat je even geholpen hebt.
Zo heb ik eens een brand meegemaakt, iedereen was ongedeerd maar nadien heb ik me toch een partije staan huilen... gewoon de schrik.
quote:Ik weet het niet. Ik denk dat ze wel iets gebroken had omdat haar voeten zo scheef lagen. Gelukkig had ze er wel gevoel in toen de verpleger (arts?) dat testte. En ze was met haar hoofd tegen de ruit gekomen dus misschien een hersenschudding (geen bloed te zien, ze kreeg wel een kraag om voor de zekerheid). Misschien staat er vanmiddag iets over in de krant (zal mijn moeder vanavond even vragen).
Op vrijdag 6 februari 2004 09:46 schreef Spindizzy het volgende:
Logisch toch, jij moet ook ff je schrik kwijt. Denk je dat het meisje er weer bovenop komt?
Was wel zielig vond ik, ze was een buitenlandse studente (Aziatisch zo te zien) en sprak alleen Engels. Ze was gelukkig wel goed aanspreekbaar, wist welke dag het was en zo, kon vertellen waar ze woonde en dat haar spullen in haar tas zaten (die had ze nog om en lag onder haar dus dat konden ze niet meteen opzoeken).
Maar wat verschrikkelijk goed hoe je handelde! Soms als je een ongeluk ziet gebeuren dan vraag je je af waarom iedereeen erbij blijft staan zonder iets te doen. Ik ben hartstikke trots op je dat jij gewoon je handen uit je mouwen stak!
Hulde
Ik was allang blij dat ik tenminste iets kon doen al was het niet veel.
quote:Hehe, voor jou was het maar een dekentje, maar voor haar zal het veel meer geweest zijn!
Op vrijdag 6 februari 2004 11:08 schreef Rewimo het volgende:'t was maar een dekentje hoor
Ik was allang blij dat ik tenminste iets kon doen al was het niet veel.
(en ja, helaas spreek ik uit ervaring)
quote:Ja hoor, dank je wel
Op vrijdag 6 februari 2004 11:25 schreef melonovy het volgende:
En gaat het al weer een beetje met je Rewimo? Is de schrik alweer bekomen?
quote:Als ik dat meisje was geweest zou ik echt dolblij zijn met een vriendelijke mevrouw die bij me is en mijn hand vasthoudt. Moet je niet onderschatten hoor.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:08 schreef Rewimo het volgende:'t was maar een dekentje hoor
Zo, hebben we zin in goed nieuws? Ja?
We hebben net ons laatste gesprek gehad met de meneer van de kinderbescherming en hij zei dat hij van plan is om een positief advies te geven. Wat dus inhoudt dat we onze beginseltoestemming krijgen.
quote:Thanx
Op vrijdag 6 februari 2004 11:50 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd, spindizzy!!!
quote:JAAAAAAAAAAA... geweldig!!!!
Op vrijdag 6 februari 2004 11:49 schreef Spindizzy het volgende:
We hebben net ons laatste gesprek gehad met de meneer van de kinderbescherming en hij zei dat hij van plan is om een positief advies te geven. Wat dus inhoudt dat we onze beginseltoestemming krijgen.
quote:Hij moet nog ff het rapport schrijven, dat moeten we nog ff nalezen en goedkeuren. Dan gaat dat rapport naar het Ministerie van Justitie en die gaan (voor 99.9% zeker) mee met het advies en dan hebben we binnen een paar dagen de echte toestemming in huis. Dan kunnen we ons aanmelden bij de vergunninghouder.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:55 schreef piglet het volgende:
Spindizzy van harte gefeliciteerd
Hoe snel krijg je die beginseltoestemming nu? Kun je volgende week al op de wachtlijst of heeft dat nog weer even tijd nodig?
*feeststemming*
Weer een belangrijke hobbel overwonnen!
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:08 schreef E.T. het volgende:
gefeliciteerd spindizzy!!Weer een belangrijke hobbel overwonnen!
Bedankt voor alle felicitaties
*feest gezellig mee*
En uitgerekend vandaag (en gisteren en eergisteren ook al) ben ik niet helemaal lekker. Ik heb nu gelukkig alleen nog maar verhoging en een drukkende hoofdpijn, dus ik hoop dat het nog beter gaat vanmiddag en vanavond...
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 06-02-2004 13:51]
quote:Vandaag nog niet, maar morgen zouden we uit eten gaan, omdat mijn ouders dan toch niet thuis zijn...
Op vrijdag 6 februari 2004 13:22 schreef Rewimo het volgende:
Leuk Troel, gaan jullie het vieren? Ik hoop dat je een beetje opknapt hoor
Jessie, da thet een eeuwigheid lijkt is niet verkeerd bedoeld. Het is nog steeds net zo spannend als de eerste week en ik ben hartstikke gek op hem (en hij gelukkig ook op mij) Maar het is nog maar vijf maanden, maar soms lijkt het veel langer als je gewoon kijkt naar waar we het dan over hebben enzo
Troel, als je je over een maand maar goed voelt, dan ben je een half jaar samen... Wel beterschap voor nu hoor!
Mijn vader heeft nu ook MSN wil ie met me chatten...
Lachen he?
quote:Gefeliciteeeerd
Op vrijdag 6 februari 2004 13:21 schreef Troel het volgende:
Nou, vandaag al vijf maandjes samen met Bert, het lijkt al een eeuwigheid...En uitgerekend vandaag (en gisteren en eergisteren ook al) ben ik niet helemaal lekker. Ik heb nu gelukkig alleen nog maar verhoging en een drukkende hoofdpijn, dus ik hoop dat het nog beter gaat vanmiddag en vanavond...
Op vrijdag 6 februari 2004 12:58 schreef jessie het volgende:
Echt van harte hoor!!!
quote:Ergens tussen de 2 en 4 jaar ongeveer.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:56 schreef melonovy het volgende:
Hoe lang kan het nog duren Spindizzy?
Zijner trouwens hier nog mensen die eventueel interesse hebben in een maxi cosi? mail me dan ff
als dit niet mag sorry dan daarvoor!!!
Op vrijdag 6 februari 2004 15:35 schreef Rewimo het volgende:
Jee, wat een geduld moet je daarvoor hebben... Ik hoop voor jullie dat het dichter bij de 2 dan bij de 4 zit hoor
Peter en ik hebben eens op een man in staan te praten die zijn auto in een schuur had geboord, de man lag op de hoedenplank met het motorblok van de auto op de achterbank
En oh ja: de kat slaapt weer door Het schatje hield ons al een hele tijd uit onze slaap, maar gelukkig slaapt hij weer door *beseft dat als je niet tegen gebroken nachten kunt, je nog niet geschikt bent voor het moederschap* Hoewel, een baby komt niet uit zijn wiegje bij je bed geslopen om in je oor te miauwen
Dat zou zomaar een heuse sjaal kunnen worden!
quote:Ik zal er voor de volgende keer aan denken
Op vrijdag 6 februari 2004 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel, dit is een resizer
Ik heb ze nu maar even op 50 bij 50 pixels gezet, maar ze laden nog steeds langzaam... Eigenlijk wil ik ze nog clickable hebben, maar ik weet zo niet hoe we dat gaan doen.
Rewimo wat een schrik. Ik zou het inderdaad ook erg fijn gevonden hebben dat er iemand bij me is op zo'n moment, weet zeker dat dat meisje het ook was.
quote:ze zijn toch clickable? en dat lang laden komt door die reuze-foto's waar je naartoe klikt. als je die nou es verkleint naar een wat handzamer formaat, gaat 't vast een stuk sneller. is dat trouwens een speciale steek, of brei je gewoon nog wat onregelmatig?
Op vrijdag 6 februari 2004 20:12 schreef Troel het volgende:[..]
Ik zal er voor de volgende keer aan denken
Ik heb ze nu maar even op 50 bij 50 pixels gezet, maar ze laden nog steeds langzaam... Eigenlijk wil ik ze nog clickable hebben, maar ik weet zo niet hoe we dat gaan doen.
quote:Dat komt omdat ze dun garen breit met dikke naalden
Op vrijdag 6 februari 2004 21:29 schreef bixister het volgende:
is dat trouwens een speciale steek, of brei je gewoon nog wat onregelmatig?
quote:Dat zou ook kunnen. Zou wel verklaren waarom ze steeds met meer steken eindigde dan begon
Op vrijdag 6 februari 2004 21:33 schreef moussy het volgende:
Das de luie wijven steek (hoe die echt heet weet ik niet) dan sla je 2x om ipv 1x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |