quote:Je bent wat voorbarig met je conclusie
Op woensdag 4 februari 2004 01:19 schreef RichardQuest het volgende:
Iedereen slaaptDan ga ik ook maar
![]()
quote:Is Bowie te hoog gegrepen?
Op woensdag 4 februari 2004 09:20 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding] Iedereen!Oftewel, goedemorgen lieve Fok!ertjes
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 09:34 schreef SCH het volgende:[..]
Is Bowie te hoog gegrepen?
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:08 schreef RichardQuest het volgende:
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 09:36 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Wel naakt zonder wolkjes en gras.
quote:Wil je met die zooi dan? Ik heb nog wel even tijd
Op woensdag 4 februari 2004 09:43 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
Wel naakt zonder wolkjes en gras.
Rutte. ![]()
Maar goed, ik kom zowiezo niet in aanmerking voor bijstand.
Ik heb er alleen niet zo'n zin in
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:01 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Ook al iets kapot? Op mijn werk heb ik een computervoeding laten ontploffen
quote:Ik wel
Op woensdag 4 februari 2004 10:58 schreef RichardQuest het volgende:
Robert_Jensen heeft weer een nieuw relptopic... Neo-nazis en moslimfundamentalisten zijn debielenIk heb er alleen niet zo'n zin in
Relluh!
quote:Het waren de Spanjaarden ditmaal met opstandige vrouwen. En ruzienegers.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:24 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Met die onkomische ADHDkleuter die zijn haar geverfd heeft?
Nee dank je, ik kijk wel op Belgie hoe merry old England de decadente Fransen van Napoleon kartetsen voor de kloten schoot.
Ander non-nieuws:
quote:
Justitie wil oud-eurocommissaris voor de rechter
BRUSSEL - De Brusselse justitie wil oud-eurocommissaris Cresson voor de strafrechter brengen. Justitie heeft de rechtbank hierom verzocht, aldus Vlaamse media woensdag.De Franse politica wordt verdacht van fraude. Als eurocommissaris zou ze onder meer een vriend tienduizenden euro's hebben gegeven voor onnodig aidsonderzoek. De beschuldigingen over vriendjespolitiek rond Cresson leidde begin 1999 tot het voortijdig aftreden van de hele toenmalige Europese Commissie, met onder meer de Nederlander Van den Broek.
ANP
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GRONINGEN (ANP) - Het debat tussen het Tweede-Kamerlid Hirsi Ali (VVD) en burgemeester Wallage van Groningen gaat waarschijnlijk niet door. De twee zouden in debat gaan over onder meer de harde opstelling van het liberale Kamerlid tegenover de islam, maar ze worden het niet eens over de plek waar het gesprek moet plaatsvinden.
Wallage meldde woensdag dat hij via de VVD heeft begrepen dat het debat wat de liberalen betreft bij voorkeur in een landelijke televisiestudio moet plaatshebben. Hirsi Ali zou dan niet naar het Noorden komen. Wallage op zijn beurt wil wel met haar in debat, maar dan alleen in zijn gemeente. Een optreden in een landelijke studio geeft het in zijn ogen teveel een partijpolitieke lading.
quote:Goed bezig
Op woensdag 4 februari 2004 11:11 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Sorry, ik heb er ook een met Ché gemaakt
quote:'t Is wel vaak raak met die Fransen hè, met fraude en zo....
Op woensdag 4 februari 2004 11:08 schreef Sidekick het volgende:
Ander non-nieuws:
[..]
quote:Duh. Dat zag je van verre aankomen.
Op woensdag 4 februari 2004 11:10 schreef SCH het volgende:
'Debat Wallage en Hirsi Ali gaat niet door'GRONINGEN (ANP) - Het debat tussen het Tweede-Kamerlid Hirsi Ali (VVD) en burgemeester Wallage van Groningen gaat waarschijnlijk niet door. De twee zouden in debat gaan over onder meer de harde opstelling van het liberale Kamerlid tegenover de islam, maar ze worden het niet eens over de plek waar het gesprek moet plaatsvinden.
Wallage meldde woensdag dat hij via de VVD heeft begrepen dat het debat wat de liberalen betreft bij voorkeur in een landelijke televisiestudio moet plaatshebben. Hirsi Ali zou dan niet naar het Noorden komen. Wallage op zijn beurt wil wel met haar in debat, maar dan alleen in zijn gemeente. Een optreden in een landelijke studio geeft het in zijn ogen teveel een partijpolitieke lading.
quote:Sneue vertoning. Waarom er meteen weer een mediaspektakel van maken?
Op woensdag 4 februari 2004 11:20 schreef Sidekick het volgende:[..]
Duh. Dat zag je van verre aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |