Nee dat is bittere ernst. Maar das een lang verhaal. Het heeft niet alleen maar betrekking op het spel van Ajax.......quote:Op maandag 23 februari 2004 23:29 schreef ErikT het volgende:
Okee dan!
PS dit --> AJAX is sterker dan vorig seizoen <-- is toch ook een grapje of niet?

Je vergeet rooksignalenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
Vecht het verder even per mail/ICQ/MSN/Postduif uit en gebruik dit topic verder voor FB naar Doc en mij. oke?

Niet en dat is knap lastig. Ook voor ons.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoe kan ik nu in godsnaam bepaalde topics vinden nu er geen search meer is?

Ik ben al begonnen naar beneden te scrollen met zowat alle topics weergegeven.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet en dat is knap lastig. Ook voor ons.

Ik zal ze eruit halen, want binnenkort veranderd er toch het e.e.a. aan de managers.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:41 schreef zjroentje het volgende:
Ik dacht net, lees de FAQ eens door.
En de linkjes naar de voetbalmanager en submit voetbalnieuws verwjizen gewoon naar het forum. Dat jullie het weten.

Is ode aan SCH en de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:18 schreef Eilanden het volgende:
Waarom heeft Heerenveen - Ajax een apart topic? Ik dacht dat er duidelijke richtlijnen waren dat alleen klassiekers een eigen topic mochten hebben?

Kies onderaan: meer berichten. Zo vond ik o.a. Arie terug.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoe kan ik nu in godsnaam bepaalde topics vinden nu er geen search meer is?

Ik heb ook even een sticky topicje geopendquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kies onderaan: meer berichten. Zo vond ik o.a. Arie terug.

quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:54 schreef golfer het volgende:
Is ode aan SCH en de uitzondering die de regel bevestigd.

Er is met deze nieuwe software een probleem met gesloten sticky topics, maar ik ga even op zoek er naar voor je.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:55 schreef popolon het volgende:
Waar is dat linkjes topic?
En staat daar ook een link in naar korte voetbal filmpjes, ben die link wel tegengekomen in VBL maar ben het kwijt
help...

Twente-AZ: Vandereycken gruwt van Adriaansequote:Op maandag 1 maart 2004 17:31 schreef Frutsel het volgende:
is ut Vandereijcken-Adriaanse-Twente-AZ topic verzet/gedelete ofzo...

*zakdoekje aanreikt*quote:Op maandag 1 maart 2004 19:07 schreef Frutsel het volgende:
had ut kunnen verwachten....weer typisch voor Golfer...
Knikker al die adriaanse topics dan ook dicht...sjonge jonge...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |