nu wou ik de 6600 kopen in het grijs, maar die was niet meer voorradig.
dus na lang twijfelen wou ik dan toch een roze bestellen, die scheen toch niet zo erg roze te zijn. is die ook op!
Nu mailde ze terug dat ze wel grijze BeNeLux versie hebben liggen op vooraad, maar wat is dan het verschil met de "gewone"?
verder nog ervaringen ermee?
goede dan wel slechte?
Op de site staat vermeld "binnen 2 weken".. nou, daar word je wijzer van :p
quote:Dat niet, maar heb wel een paar mooie reviews gevonden:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:08 schreef Polleke83 het volgende:
das ook een idee.verder nog ervaringen ermee?
goede dan wel slechte?
http://mobile.bpit.ch/forum/index.php?act=ST&f=19&t=4587
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=544
http://www.hardwarezoom.com/viewcontent.jsp?ReviewID=192
http://techdigestuk.typepad.com/tech_digest/2003/11/nokia_6600_revi.html
http://www.digit-life.com/articles2/nokia-6600/
heeft iemand een zeker werkende link naar een filmpje dat ik het nog eens kan proberen?
of een goede verklaring
quote:Jah, ik heb hem ook besteld via t-mobile in combinatie met contractvernieuwing van 2 jaar. Ik heb ff navraag gedaan en tegen mij vertelden ze dat de levertijd ong. 10 dagen bedraagt, ben benieuwd..
Op dinsdag 3 februari 2004 17:53 schreef Flrs het volgende:
Ik heb laatst een nokia 6600 icm een T-mobile abonnement besteld. En nu is mijn vraag of iemand weet wat de levertijd ongeveer is?Op de site staat vermeld "binnen 2 weken".. nou, daar word je wijzer van :p
Ik heb wel al een handig bestandje gevonden waardoor je hem simlock-vrij kan maken , en ik ben ook erg benieuwd naar de mogelijkheid om er n-gage spellen op te spelen
<update>
heb trouwens nog even gebeld met t-mobile en gezegd dat ik het geen stijl vond dat ik, als trouwe klant zijnde , ¤60 moet bijbetalen. Terwijl ik overal lees dat dat ding i.c.m. een 2 jarig t-mobile abbo. (300 belmin.) gratis is:{. De enige 2 opties die ze me gaven waren: De aanmelding annuleren of gewoon laten staan zoals ie nu is. Valt dus niet mee te praten met die mensen (of ik zeur te weinig, hetgeen ik echter betwijfel). Maar om nog meer vertraging te voorkomen heb ik mn aanmelding maar laten staan.
[Dit bericht is gewijzigd door maximus_83 op 05-02-2004 17:03]
Ach jah... alles om nieuwe klanten te werven, nietwaar?
-edit-
Link weggehaald, dat zie ik als spam
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 17-02-2004 22:29]
ik heb een mail opgehaald met de emailfunctie van m'n 6600. nu wil ik de bijlage ePsINt.dll over het bestaande .dll-bestandje in de telefoon kopieren, maar ik heb geen idee waar ik die bijlage via de filemanager FExplorer kan vinden. (De bijlage kan ik niet 'gewoon' opslaan omdat het .dll-bestand niet herkend wordt.)
Als ik via de filemanager naar c:/system/mail ga, zie ik alleen bestandjes die ongeveer zo: 00101010E heten.
Weet een van jullie hoe ik het .dll-bestand vanuit de bijlage kan kopieren?
Tnx.
btw hey Flrs, ook hier?
btw. tx voor die site flrs. Staan wel wat handige dingetjes op
quote:Haha LOL
Op dinsdag 10 februari 2004 14:50 schreef Luvstruck het volgende:
nou ja, ik krijg net een telefoontje van thuis en je raad het al....hij is binnen!!!!!!!!!!!!! Yes
En over IRemote, ik hoefde alleen het merk tv in te stellen en hij deed het gewoon.
Yooooow luvstruck
alleen jammer dat de accu snel leeg is als je de hele dag aan het spelen ben
En waar download je leuke spelletjes?
Maar voor de betere (lees: N-gage) spellen, zul je even moeten zoeken... (kijk eens op groups.yahoo.com)
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 17-02-2004 22:30]
Dus je zal een infrarood adapter, of bluetooth apparaat moeten kopen.
Maar het is wel een gaaf telefoontje he?
Is gewoon een tip, als een modje t spam vindt mag ie t wat mij betreft weghalen
En nee, ik werk niet bij MyCom
quote:Lucille doe eens relaxed...
Op dinsdag 17 februari 2004 16:19 schreef Flrs het volgende:
-edit-
Kappen met die linksMaar voor de betere (lees: N-gage) spellen, zul je even moeten zoeken... (kijk eens op groups.yahoo.com)
Hier hebben ze van alles:quote:Op maandag 23 februari 2004 18:51 schreef N-I-X het volgende:
ik zoek me helemaal gek, weet iemand goede site met games voor nokia 6600 (gratis dan he)
Kut!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:39 schreef maximus_83 het volgende:
The topic or post you requested does not exist
Ho stop! Niet te veel reakties tegelijk!quote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef Sjaakman het volgende:
Ik heb zojuist heel topic 1 van de 6600 doorgelezen, en daarna ook dit deel 2, maar er is mij nog steeds iets niet duidelijk.
Misschien kan iemand mij helpen.
Op dit moment heb ik een i-mode toestel (met i-mode abbo dus).
Als ik die 6600 koop kan ik niet meer i-moden, want de 6600 is geen i-mode toestel.
Het niet meer kunnen i-moden boeit trouwens niet, want ik doe dat toch bijna nooit. Ik gebruik het alleen maar om mail te kunnen checken enzo. Da's ook meteen een van de redenen dat ik die 6600 wil hebben, ik kan zelf POP3 invoeren enzo. Dat kan bij die i-mode toestellen niet.
Als ik met dit toestel wil kunnen e-mailen over GPRS enzo, dan kan dat neem ik aan niet via het i-mode abbo. Nou schijnt dat KPN ook aparte GPRS-bundels heeft, zodat ik toch via KPN kan mailen met de 6600. (Bij de foon-shop waar ik was snapten ze het zelf volgens mij niet helemaal ...)
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij opheldering verschaffen?
heeft ie nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Ff een ander vraagje, weet iemand of de Nokia 6600 een geintegreerde FMradio bevat?
Elk 'modern' Nokia toestel bevat een fm-aansluiting maar ik kan het nergens terugvinden bij dit toestel.
Wie o wie
1) ja is er, is te krijgen via nokia software market en anders ali illigali (goed zoeken)quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:11 schreef Phaz0r het volgende:
Zo ik heb ook weer paar vraagjes/probleempjes :S
1) Is er ook een MP3 speler ergens te downloaden / koop voor de 6600? Zou wel gaaf zijn
2) Als ik beltonen ontvang van iemand via bluetooth/infrarood, dan kan ik deze zelf niet meer zenden. De zendfunctie is dan gewoon helemaal uit menu weg :S Zelf opgenomen geluiden enzo kan ik wel Zenden.
3) Kan ik ook bestanden via een cardreader op de MMC kaart krijgen en zo op de telefoon krijgen? midi files enzo..
alvast bedankt!
Ja, ik gebruik UltraMP3 en die is wel ok. Het geluid is niet al te best, want de telefoon is monoquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:11 schreef Phaz0r het volgende:
Zo ik heb ook weer paar vraagjes/probleempjes :S
1) Is er ook een MP3 speler ergens te downloaden / koop voor de 6600? Zou wel gaaf zijn
Probeer het eens met een andere filemanager ipv die er standaard bij zit. Ik gebruik SeleQ en daarmee kan je iedere file zenden via bluetooth of infrarood die op je kaart of in je telefoon staat.quote:2) Als ik beltonen ontvang van iemand via bluetooth/infrarood, dan kan ik deze zelf niet meer zenden. De zendfunctie is dan gewoon helemaal uit menu weg :S Zelf opgenomen geluiden enzo kan ik wel Zenden.
Ja, dat kan. En met die SeleQ filemanager kan je ze overal naar toe kopiëren.quote:3) Kan ik ook bestanden via een cardreader op de MMC kaart krijgen en zo op de telefoon krijgen? midi files enzo..
Graag gedaanquote:alvast bedankt!
Officieel niet, maar het kan wel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:45 schreef super-muffin het volgende:
ik wil er ook 1 gaan kopen, had eerst een 3650, maar die is gestolen, en wil weer een symbian toestel, en word dus de 6600, maar ik heb een vraagje, gaat er een 256Mb MMC in?
Volgens mij is het niet de bedoeling van toothing mensen bang te maken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:20 schreef super-muffin het volgende:
Toothing doe ik afentoe, is wel leuk, heb een keer een vrouw helemaal gek gemaakt, zse was bang van me
hij had al een ander topic geopend, en kreeg daarin de tip om het hier te proberen...quote:Op zondag 30 mei 2004 10:08 schreef super-muffin het volgende:
dit is een 6600 topic, geen 6610
en toch is jouw tip correctquote:Op zondag 30 mei 2004 11:08 schreef super-muffin het volgende:
oh dat wist ik dan weer niet
Zou het misschien aan jou en jouw PC enzo liggen? Volgens mij zijn er meer mensen bij wie het wél werkt dan bij wie het niet werkt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:27 schreef Miwe het volgende:
Ik heb dat gekut met die phonesuite maar opgegevenDe ene keer doet ie het meteen, de andere keer meldt ie 20x achter elkaar dat er een verbinding is, maar die is er helemaal niet, enz.
Het enige wat ik er mee doe is bestanden overpompen en dat kan met linkermuisknop->zenden->naar bluetooth ook en dat werkt wel altijd.
Nokia maakt leuke telefoons, maar software maken moeten ze maar gaan uitbesteden ofzo, want dit wordt nooit wat.
In die faq staat niets wat ik zelf niet al had gevonden, behalve die firmware versie en die heb ik dus getjekt en die is goed. Tis ook niet dat het helemaal niet werkt, het werkt een tijdje goed en dan ineens niet meer. Hij maakt gewoon die serial port verbinding niet meer aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:34 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Zou het misschien aan jou en jouw PC enzo liggen? Volgens mij zijn er meer mensen bij wie het wél werkt dan bij wie het niet werkt.
Bij mij werkt het uit-steek-baar.
Heb je deze FAQ al eens gecheckt?
De Bluetooth FAQ (powered by Sitecom)
Van die eerste site...quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:16 schreef Roellie80 het volgende:
V 5.27.0
28-06-04
NHL-10
ander vraagje..
dat TomTom mobile.. is het wat?
volgens mij moet ik een GPS ontvanger erbij kopen ofniet?
en zo ja, waar koop je die goedkoop?
nog wat leuke links:
http://www.symbianthemes.com/ - veel themes voor je 6600
http://my-symbian.com - veel software en spelletje waaronder Doom
http://www.wildpalm.co.uk/ - nog meer zooi voor je mobiel
hmm... ik zag tomtom laatst op de alom bekende torrent sites voorbij komen... maar daar kan ik dan dus nix meequote:Op dinsdag 21 december 2004 18:27 schreef Byte_Me het volgende:
tomtom mobile is erg fijn. GPS ontvanger krjg je er al bij, dus hoef je niet meer te kopen (tenzij je tomtom niet in de winkel hebt gekocht).
heb zelf nu deze:quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Van die eerste site...
http://www.symbianthemes.com/navigation.php?page=showitem&type=1&id=2052
Erg mooi theme
Idd, merk het nu ook met een 256mb kaart erin..quote:Op woensdag 29 december 2004 10:05 schreef CrustyClown het volgende:
Ik heb vorige maand mijn 6600 weggedaan, dit vanwege het feit dat hij naar mijn mening de groot was, werd traag en ik wilde er gewoon vanaf... Nu heb ik een Sony Ericson K500i, ben zelf veel meer tevreden, hoewel ik er wel aan moet wennen dat hij iets wat minder functies heeft dan de 6600
Of course de 6600 man!quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:22 schreef the_Napster het volgende:
zouden jullie voor de SonyEricsson T630 gaan of toch voor de Nokia 6600 ?
Klein vraagje over dit. In de providers lijst kan ik alleen niet T-Mobile Nederland vinden. Iemand enig idee?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:03 schreef Miwe het volgende:
[..]
Kut!
Je hebt iig een proggie nodig. Dat start je, je voert je IMEI en provider in, je zet em op type 5 ipv type 2 en je drukt op calculate. Je krijgt dan 7 codes. Daarvan voer je eerst de 5e in in je 6600-zonder-sim en daarna de eerste.
And that should do the trick
PS: let goed op wat je doet. Als je 6x een verkeerde code intiept, blokkeert je hele telefoon en kan je ermee terug naar de winkel.
Edit: Ik heb even zitten zoeken. Op deze site staat alles.
quote:
iddquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja dat lijkt me helder
Als je kan kiezen tussen een Kadett en een Porsche dan is de keuze net zo makkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |