Volgens mij is het niet de bedoeling van toothing mensen bang te maken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:20 schreef super-muffin het volgende:
Toothing doe ik afentoe, is wel leuk, heb een keer een vrouw helemaal gek gemaakt, zse was bang van me
hij had al een ander topic geopend, en kreeg daarin de tip om het hier te proberen...quote:Op zondag 30 mei 2004 10:08 schreef super-muffin het volgende:
dit is een 6600 topic, geen 6610
en toch is jouw tip correctquote:Op zondag 30 mei 2004 11:08 schreef super-muffin het volgende:
oh dat wist ik dan weer niet
Zou het misschien aan jou en jouw PC enzo liggen? Volgens mij zijn er meer mensen bij wie het wél werkt dan bij wie het niet werkt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:27 schreef Miwe het volgende:
Ik heb dat gekut met die phonesuite maar opgegevenDe ene keer doet ie het meteen, de andere keer meldt ie 20x achter elkaar dat er een verbinding is, maar die is er helemaal niet, enz.
Het enige wat ik er mee doe is bestanden overpompen en dat kan met linkermuisknop->zenden->naar bluetooth ook en dat werkt wel altijd.
Nokia maakt leuke telefoons, maar software maken moeten ze maar gaan uitbesteden ofzo, want dit wordt nooit wat.
In die faq staat niets wat ik zelf niet al had gevonden, behalve die firmware versie en die heb ik dus getjekt en die is goed. Tis ook niet dat het helemaal niet werkt, het werkt een tijdje goed en dan ineens niet meer. Hij maakt gewoon die serial port verbinding niet meer aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:34 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Zou het misschien aan jou en jouw PC enzo liggen? Volgens mij zijn er meer mensen bij wie het wél werkt dan bij wie het niet werkt.
Bij mij werkt het uit-steek-baar.
Heb je deze FAQ al eens gecheckt?
De Bluetooth FAQ (powered by Sitecom)
Van die eerste site...quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:16 schreef Roellie80 het volgende:
V 5.27.0
28-06-04
NHL-10
ander vraagje..
dat TomTom mobile.. is het wat?
volgens mij moet ik een GPS ontvanger erbij kopen ofniet?
en zo ja, waar koop je die goedkoop?
nog wat leuke links:
http://www.symbianthemes.com/ - veel themes voor je 6600
http://my-symbian.com - veel software en spelletje waaronder Doom
http://www.wildpalm.co.uk/ - nog meer zooi voor je mobiel
hmm... ik zag tomtom laatst op de alom bekende torrent sites voorbij komen... maar daar kan ik dan dus nix meequote:Op dinsdag 21 december 2004 18:27 schreef Byte_Me het volgende:
tomtom mobile is erg fijn. GPS ontvanger krjg je er al bij, dus hoef je niet meer te kopen (tenzij je tomtom niet in de winkel hebt gekocht).
heb zelf nu deze:quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Van die eerste site...
http://www.symbianthemes.com/navigation.php?page=showitem&type=1&id=2052
Erg mooi theme
Idd, merk het nu ook met een 256mb kaart erin..quote:Op woensdag 29 december 2004 10:05 schreef CrustyClown het volgende:
Ik heb vorige maand mijn 6600 weggedaan, dit vanwege het feit dat hij naar mijn mening de groot was, werd traag en ik wilde er gewoon vanaf... Nu heb ik een Sony Ericson K500i, ben zelf veel meer tevreden, hoewel ik er wel aan moet wennen dat hij iets wat minder functies heeft dan de 6600
Of course de 6600 man!quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:22 schreef the_Napster het volgende:
zouden jullie voor de SonyEricsson T630 gaan of toch voor de Nokia 6600 ?
Klein vraagje over dit. In de providers lijst kan ik alleen niet T-Mobile Nederland vinden. Iemand enig idee?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:03 schreef Miwe het volgende:
[..]
Kut!
Je hebt iig een proggie nodig. Dat start je, je voert je IMEI en provider in, je zet em op type 5 ipv type 2 en je drukt op calculate. Je krijgt dan 7 codes. Daarvan voer je eerst de 5e in in je 6600-zonder-sim en daarna de eerste.
And that should do the trick
PS: let goed op wat je doet. Als je 6x een verkeerde code intiept, blokkeert je hele telefoon en kan je ermee terug naar de winkel.
Edit: Ik heb even zitten zoeken. Op deze site staat alles.
quote:
iddquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja dat lijkt me helder
Als je kan kiezen tussen een Kadett en een Porsche dan is de keuze net zo makkelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |