Uiteraard durf ik het aan, maar ik ben niet van plan om naar het hoge noorden te gaan voor een partij'tje squash.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Meneer Climbfall Wacht nog Op Antwoord.
Bij ons in de competitie (Kleine Kompetitie) is dat dit seizoen toevallig voorgekomen. Daar zijn gewoon de punten gesplitst, dus allebei de ploegen 2,5 punt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:02 schreef UIO_AMS het volgende:
...
Het is in mijn team nog nooit voorgekomen dat zelfs het aantal punten gelijk is, maar mocht dat een keer gebeuren dan wordt, geloof ik, gekeken naar de uitslag van de nummer één speler.
..
Nu ja, zo gemakkelijk is het niet om af te wisselen als je zelf maar een amateur bent. Ik heb ook zo mijn vaste squash-tegenstander. Ben nu alweer een paar weken bezig, en het lukt nog vrij aardig. Maar mijn raket doet wat raar, ik vrees dat ik me maar een nieuwe aanschaf (of kan je die laten herstellen?)quote:Op zondag 11 december 2005 21:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Door tegen anderen te spelen. Er is geen andere manier. Speel eens tegen een competitiespeler. Die weet wel welk niveau hij heeft en kan meestal wel inschatten welk niveau jij hebt.
Zal ik ff nakijken, moment.....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is Nijmegen ook omgeving Eindhoven?
Who cares? Zolang het maar werkt voor jouquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, een eenzijdige misschien.
Bedankt. Als iemand die ene tactiek weet te weerstaan, kan ik dus niet omschakelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef Kauki het volgende:
[..]
Who cares? Zolang het maar werkt voor jou![]()
Zolang je bal echt dood valt in de hoek denk ik dat het echt moeilijk is voor een tegenstander om daarop te anticiperen. Ik heb namelijk iets soortgelijks.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt. Als iemand die ene tactiek weet te weerstaan, kan ik dus niet omschakelen.
Hoe meer je speelt tegen verschillende tegenstanders, hoe meer je leert.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Variatie en spelinzicht.. is dat aan te leren?
Mensen zitten vast niet te wachten op verslagen van al onze nederlagen in de competitiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Topic is dood! Levenloos at least..
Jawel hoor, als het maar leven in de brouwerij brengt!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:15 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mensen zitten vast niet te wachten op verslagen van al onze nederlagen in de competitie![]()
Van mij heb je geen toestemming nodig hoor. Maar bij deze wil ik je die gerust geven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. ik kan wel iets in elkaar knutselen.. UIO?
quote:De Nederlandse Vanessa Atkinson heeft in New York de halve finales bereikt van het squashtoernooi der kampioenen.
Woensdagavond versloeg Atkinson vrij makkelijk de Engelse Tania Bailey in de kwartfinales met 9-7 10-8 en 9-3. Atkinson verdedigt in New York haar titel, ze is als eerste geplaatst. In de halve finales zal ze het wederom tegen een Engelse moeten opnemen, de als vierde geplaatste Linda Elriani.
Ja. Of met de backhand.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:03 schreef Muertez het volgende:
Mag je bij squash eigenlijk bovenhands serveren?
want dat staat niet bij ons op de instructieposter
(*laat weer eventjes duidelijk zien dat hij een beginner is)
Ok cool.. Vanessa Atkinson bedoel je hè?quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van mij heb je geen toestemming nodig hoor. Maar bij deze wil ik je die gerust geven.
Misschien iets met een link naar de site van de bond en een leuk plaatje van de vrouwelijke nummer 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |