Zolang je bal echt dood valt in de hoek denk ik dat het echt moeilijk is voor een tegenstander om daarop te anticiperen. Ik heb namelijk iets soortgelijks.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt. Als iemand die ene tactiek weet te weerstaan, kan ik dus niet omschakelen.
Hoe meer je speelt tegen verschillende tegenstanders, hoe meer je leert.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Variatie en spelinzicht.. is dat aan te leren?
Mensen zitten vast niet te wachten op verslagen van al onze nederlagen in de competitiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Topic is dood! Levenloos at least..
Jawel hoor, als het maar leven in de brouwerij brengt!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:15 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mensen zitten vast niet te wachten op verslagen van al onze nederlagen in de competitie![]()
Van mij heb je geen toestemming nodig hoor. Maar bij deze wil ik je die gerust geven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. ik kan wel iets in elkaar knutselen.. UIO?
quote:De Nederlandse Vanessa Atkinson heeft in New York de halve finales bereikt van het squashtoernooi der kampioenen.
Woensdagavond versloeg Atkinson vrij makkelijk de Engelse Tania Bailey in de kwartfinales met 9-7 10-8 en 9-3. Atkinson verdedigt in New York haar titel, ze is als eerste geplaatst. In de halve finales zal ze het wederom tegen een Engelse moeten opnemen, de als vierde geplaatste Linda Elriani.
Ja. Of met de backhand.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:03 schreef Muertez het volgende:
Mag je bij squash eigenlijk bovenhands serveren?
want dat staat niet bij ons op de instructieposter
(*laat weer eventjes duidelijk zien dat hij een beginner is)
Ok cool.. Vanessa Atkinson bedoel je hè?quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van mij heb je geen toestemming nodig hoor. Maar bij deze wil ik je die gerust geven.
Misschien iets met een link naar de site van de bond en een leuk plaatje van de vrouwelijke nummer 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |