quote:I hear you.......... right on!
Op donderdag 5 februari 2004 21:37 schreef baziz het volgende:
Ik begin een beetje de schijt te krijgen van die Trabelsi.
Het is een goede voetballer, en ik snap dat ie naar een topclub in het buitenland wil, maar hij heeft toch echt zelf een contract met die voorwaarden getekend.Hij is met onvrede in Amsterdam gebleven na de zomer en hij heeft het hele seizoen nog geen bal geraakt bij Ajax en speelt nu weer als of er nix aan de hand is bij Tunesie
![]()
Ik zeg: Ophoeren met die kerel!
quote:Dat is de mentaliteit van veel Afrikanen. Hun hele leven hebben ze armoede gekend en ze doen er alles aan om hun complete familie te onderhouden. Finidi, Mido en Kanu vertrokken ook omdat ze eldersmeer konden verdienen. Voor ons is het onbegrijpelijk, maar Afrikanen en Zuid-Amerikanen hebben een andere mentaliteit op dat punt.
Op donderdag 5 februari 2004 21:49 schreef chill.OUT het volgende:
Ik hoor bijna altijd spelers zeggen, ik wil graag dat mijn clubbie nog geld aan mij verdiend... maar trabelsi gaat er alleen maar vanuit dat hij transfervrij gaat vertrekken en volgens mij wilt hij niks liever... ik heb zomaar het idee dat de clubliefde erg diep gezonken is bij hem (sinds de zomer)!!
Toegegeven, de manier waarop dit spelletje gespeelt wordt door Trabelsi en z'n zaakwaarnemers is wel heel erg laag, maar de achtergrond is begrijpelijk.
Het lijkt me ook een mooie gelegenheid om de komst van Uche definitief af te breken voor zover dit nog niet gebeurd was.
quote:Ik vind het nog steeds klasse van Finidi dat hij gewoon heeft gezegd: ik heb een complete familie in Nigeria te onderhouden:
Op donderdag 5 februari 2004 21:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat is de mentaliteit van veel Afrikanen. Hun hele leven hebben ze armoede gekend en ze doen er alles aan om hun complete familie te onderhouden. Finidi, Mido en Kanu vertrokken ook omdat ze eldersmeer konden verdienen. Voor ons is het onbegrijpelijk, maar Afrikanen en Zuid-Amerikanen hebben een andere mentaliteit op dat punt.
Toegegeven, de manier waarop dit spelletje gespeelt wordt door Trabelsi en z'n zaakwaarnemers is wel heel erg laag, maar de achtergrond is begrijpelijk.
Het lijkt me ook een mooie gelegenheid om de komst van Uche definitief af te breken voor zover dit nog niet gebeurd was.
Vond ik prima, en volkomen begrijpelijk. Maar bij Trabelsi heb ik dat nog niet gehoord.
quote:Finidi kwam dan ook een stuk vriendelijker en intelligenter over. Trabelsi is bergen met geld in het vooruitzicht gesteld. Ik schat hem intellectueel niet veel hoger in dan Theo Lucius.
Op donderdag 5 februari 2004 22:03 schreef Againzender het volgende:Ik vind het nog steeds klasse van Finidi dat hij gewoon heeft gezegd: ik heb een complete familie in Nigeria te onderhouden:
In Spanje kan ik veel meer verdienen: sorry, maar ik ga voor het geld!Vond ik prima, en volkomen begrijpelijk. Maar bij Trabelsi heb ik dat nog niet gehoord.
quote:Dat vind ik dus ook een groot verschil, Finidi kwam uit een wat beter milieu, en had beter door wat er om hem heen gebeurde.
Op donderdag 5 februari 2004 22:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Finidi kwam dan ook een stuk vriendelijker en intelligenter over. Trabelsi is bergen met geld in het vooruitzicht gesteld. Ik schat hem intellectueel niet veel hoger in dan Theo Lucius.
quote:Met een hoop anderen van dat elftal. Daar zit nog wel een verschil.
Op donderdag 5 februari 2004 22:10 schreef baziz het volgende:
Ik kan me nog precies herinneren hoe Finidi en Kanu naast elkaar aan een tafeltje zaten met Harry Vermegen waar George zei ik blijf nog zeker 5 jaar en Nwankwo vervolgens zegt ik nog zeker 6.
Een half jaar later waren ze allebei vertrokken...
Ik denk dat na dit seizoen er alleen een kansje bestaat dat Zlatan weggaat en heel misschien VdV, afhankelijk van z'n prestaties op het EK
Lul koop dan geen Porche!
Van der Vaart gaat echt niet weg als hij zo blijft spelen zoals hij tot nu toe heeft gedaan dit seizoen. Dan komt ie zelfs bij Ajax op de bank terecht vermoed ik.
quote:ajax in de uitverkoop
Op donderdag 5 februari 2004 22:22 schreef popolon het volgende:
[TK] Tas en bal met handtekeningen Ajax
quote:Alleen als ik er een Sikora-mok bij krijg!
Op donderdag 5 februari 2004 22:22 schreef popolon het volgende:
[TK] Tas en bal met handtekeningen Ajax
quote:En een Soetaers-sleutelhanger!
Op donderdag 5 februari 2004 22:26 schreef Againzender het volgende:
Alleen als ik er een Sikora-mok bij krijg!
quote:Nou, nou, ik denk dat Trabelsi toch wel minimaal 2 hersencellen heeft hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 22:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik schat hem intellectueel niet veel hoger in dan Theo Lucius.
quote:Die knallen kwamen van beide kanten. Zwaar vuurwerk laat een mooie rookkolom achter. Die heb ik niet gezien onder het ADO vak. Snappie?
Op dinsdag 3 februari 2004 23:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De knallen waren anders heel goed te te horen op TV en het naar beneden gooien van oa stoeltjes en andere rotzooi is ook uitgezonden. Zieke actie, zeker als het een vak met kinderen is
quote:Beide zitten redelijk in de buurt van Regilio Tuur
Op donderdag 5 februari 2004 22:41 schreef keeper het volgende:Nou, nou, ik denk dat Trabelsi toch wel minimaal 2 hersencellen heeft hoor.
quote:Zwaar vuurwerk hoeft echt geen grote rookkolom te maken, neem dat maar van mij aan
Op donderdag 5 februari 2004 23:04 schreef Pappie_Culo het volgende:[..]
Die knallen kwamen van beide kanten. Zwaar vuurwerk laat een mooie rookkolom achter. Die heb ik niet gezien onder het ADO vak. Snappie?
quote:Totaal niet begrijpelijk dus. Hij verdiende bij Ajax genoeg om zijn familie, waarschijnlijk zijn hele provincie, te onderhouden. Triest kereltje die Trabelsi............
Op donderdag 5 februari 2004 21:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
quote:Het kan raar lopen in de voetballerij. Vorig seizoen was hij een van mijn favo Ajacieden maar die kots ik echt van die gozer. Dat hij hogerop of meer wil verdienen is zijn goed recht. Daar gaat het ook helemaal niet om. Hij heeft veel te danken aan Ajax want Ajax speelt een spelsysteem waar een voetballer als Trabelsi volledig tot zijn recht komt. Daarom zijn er nu meerdere topclubs in hem geinteresseerd . Verder is het ook vrij normaal dat je gewoon je contract uitdient. Hij staat sowieso tot medio 2004 onder contract. Maar ja het zijn trekjes van Noord-Afrikanen die we wel vaker tegenkomen.......
Op vrijdag 6 februari 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:[..]
Totaal niet begrijpelijk dus. Hij verdiende bij Ajax genoeg om zijn familie, waarschijnlijk zijn hele provincie, te onderhouden. Triest kereltje die Trabelsi............
quote:Tuurlijk is het niet erg aardig van Trabelsi, maar het is ook niet netjes van Ajax dat ze z'n contract zomaar verlengen.
Op vrijdag 6 februari 2004 10:55 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Het kan raar lopen in de voetballerij. Vorig seizoen was hij een van mijn favo Ajacieden maar die kots ik echt van die gozer. Dat hij hogerop of meer wil verdienen is zijn goed recht. Daar gaat het ook helemaal niet om. Hij heeft veel te danken aan Ajax want Ajax speelt een spelsysteem waar een voetballer als Trabelsi volledig tot zijn recht komt. Daarom zijn er nu meerdere topclubs in hem geinteresseerd . Verder is het ook vrij normaal dat je gewoon je contract uitdient. Hij staat sowieso tot medio 2004 onder contract. Maar ja het zijn trekjes van Noord-Afrikanen die we wel vaker tegenkomen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |