quote:Ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat de posts in ieder geval steeds rechtser worden en vaak ook inderdaad racistisch zijn, waar m.i. te weinig tegen opgetreden wordt.
Op dinsdag 3 februari 2004 08:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
1e FB topic wat er is als je op mijn naam klikt...
quote:Linkse rakker
Op dinsdag 3 februari 2004 09:18 schreef Eilanden het volgende:[..]
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat de posts in ieder geval steeds rechtser worden en vaak ook inderdaad racistisch zijn, waar m.i. te weinig tegen opgetreden wordt.
quote:Whatever Boer Koekoek
Op dinsdag 3 februari 2004 09:19 schreef SCH het volgende:[..]
Linkse rakker
quote:Ali, mijn naam is Ali.
Op dinsdag 3 februari 2004 09:20 schreef Eilanden het volgende:[..]
Whatever Boer Koekoek
quote:Heb, om mijn dag niet volledig te verzieken, niet alles gelezen maar het niveau is vaak ver beneden dat van mij.
Op dinsdag 3 februari 2004 09:18 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat de posts in ieder geval steeds rechtser worden en vaak ook inderdaad racistisch zijn, waar m.i. te weinig tegen opgetreden wordt.
quote:Het is wel een feit dat de samenleving steeds rechtser wordt. En Nederlanders kloppen zich zo op de borst dat men zo ruimdenkend is, maar die 'ruimte' wordt ook steeds smaller.
Op dinsdag 3 februari 2004 09:52 schreef Bjoro het volgende:[..]
Heb, om mijn dag niet volledig te verzieken, niet alles gelezen maar het niveau is vaak ver beneden dat van mij.
Maar helaas dit schijnt de samenleving te zijn !
quote:Het gebrek aan wederzijds respect is toch de grrotste bottleneck denk ik !
Op dinsdag 3 februari 2004 09:59 schreef Eilanden het volgende:[..]
Het is wel een feit dat de samenleving steeds rechtser wordt. En Nederlanders kloppen zich zo op de borst dat men zo ruimdenkend is, maar die 'ruimte' wordt ook steeds smaller.
quote:Die zijn bang voor Harry
Op dinsdag 3 februari 2004 10:08 schreef SCH het volgende:
Waar blijven onze rechtse vriendjes nou?
quote:Hoi.
Op dinsdag 3 februari 2004 10:08 schreef SCH het volgende:
Waar blijven onze rechtse vriendjes nou?
Maar gedoe over de FP? FP, da's al jaaaaaaaaaaaaaaren echt 't toppunt van domme BAGGER.
quote:Blij dat het niveau in Hools een stuk hoger is !
Op dinsdag 3 februari 2004 10:39 schreef Doc het volgende:
FP, da's al jaaaaaaaaaaaaaaren echt 't toppunt van domme BAGGER.
quote:Zelfs op ons doms kunnen we talloze malen meer respect voor elkaar dan de gemiddelde FP-er...
Op dinsdag 3 februari 2004 10:41 schreef Bjoro het volgende:[..]
Blij dat het niveau in Hools een stuk hoger is !
quote:Moet je voor de grap eens op voetbalzone.nl gaan kijken...
Op dinsdag 3 februari 2004 10:48 schreef Doc het volgende:[..]
Zelfs op ons doms kunnen we talloze malen meer respect voor elkaar dan de gemiddelde FP-er...
quote:Hoi,
Op dinsdag 3 februari 2004 10:48 schreef Doc het volgende:[..]
Zelfs op ons doms kunnen we talloze malen meer respect voor elkaar dan de gemiddelde FP-er...
Oja, doe me maar een dubbele expresso met een Sambucca ernaast.
quote:Jij bent niet rechts, jij bent student.
Op dinsdag 3 februari 2004 10:31 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hoi.
Hoi mensen, ben ik weer
pc had kuren en daardoor kon ik veelvuldig niet online zijn
quote:Ik ben ook student en ik vind dat t allemaal wel meevalt op Fok!. Natuurlijk lopen er een stel randdebielen rond, maar dat hou je toch. En zo ontzettend verrechtst vind ik de samenleving ook niet. Men is gewoon realistischer geworden. Dit heeft imo weinig met rechts of links te maken.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:08 schreef SCH het volgende:[..]
Jij bent niet rechts, jij bent student.
quote:Wat noem jij dan realistisch? Aan sommige zaken zie je gewoon dat de samenleving verrechtst.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:34 schreef ErikT het volgende:[..]
Ik ben ook student en ik vind dat t allemaal wel meevalt op Fok!. Natuurlijk lopen er een stel randdebielen rond, maar dat hou je toch. En zo ontzettend verrechtst vind ik de samenleving ook niet. Men is gewoon realistischer geworden. Dit heeft imo weinig met rechts of links te maken.
quote:Je bedoelt dat het niet meer wordt geaccepteerd dat mensen hun families importeren? Dat lijkt rechts maar t is realistisch. T is hier druk genoeg en in 2010 hebben alle grote steden een meerderheid aan allochtonen. Dit schiet gewoon niet op, in de zin dat zoveel mensen niet in te passen zijn in onze maatschappij. Het evenwicht wordt verstoord. Of dit erg is is een tweede, maar blijkbaar vinden mensen het erg. En ik eigenlijk ook wel, zit niet zo te springen om veranderingen.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:36 schreef Eilanden het volgende:[..]
Wat noem jij dan realistisch? Aan sommige zaken zie je gewoon dat de samenleving verrechtst.
quote:Realistischer? Ik denk eerder dat mensen egocentrischer zijn geworden, alleen nog aan hun eigen achtertuintje denken en bang zijn voor alles wat hen vreemd voorkomt. Qua kleur, achtergrond of leefstijl. Ik vind dat een uitermate zorgelijke ontwikkeling. De teruglopende tolerantie is echt de dood in de pot. Voor jou als student, voor mij als homo, voor mijn Surinaamse vrienden etcetera.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:34 schreef ErikT het volgende:[..]
Ik ben ook student en ik vind dat t allemaal wel meevalt op Fok!. Natuurlijk lopen er een stel randdebielen rond, maar dat hou je toch. En zo ontzettend verrechtst vind ik de samenleving ook niet. Men is gewoon realistischer geworden. Dit heeft imo weinig met rechts of links te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |