Is ie er net af zeker?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:16 schreef Sautor het volgende:
Show your bones beluisterd op de luisterpaal bij vpro en t klonk goed ja!
Is er al een tijdje af ja, had m ook pas ontdekt toen ie onderaan stond...quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ie er net af zeker?Heb nog niets van de Yeah Yeah Yeahs gehoord maar ik ben eigenlijk wel benieuwd!
http://www.last.fm/music/Yeah+Yeah+Yeahs/+tagsquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:15 schreef mrkanarie het volgende:
Genre?
Ik vond ze ten tijde van de debuut-EP en de eerste CD wel een makkelijk herkenbare en eigen stijl hebben, niet in het minst door Karen O's bizarre zangstijl.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:31 schreef timbob het volgende:
yeah yeah yeah's is voor mij weer 1 in de rij van garage rock punk indie bandjes die zich afzetten tegen het geheel en allemaal ongeveer het zelfde klinken en waarvan 80% van de bandnamen met 'the' begint.
Van dit moment? Bestaan al een tijdje hoor. Maar op zeker lekker. Als men dit echter als top of the bill ziet is er toch iets mis met de muziekindustrie en de geleverde kwaliteit aldaar.quote:Op maandag 2 februari 2004 18:51 schreef keijz het volgende:
Volgens Matt Bellamy (muse) de beste band van dit moment... kent iemand ze?
Kijk voor de vorm ook even naar de datum en jaartal waarop de TS dit topic opende.quote:Op zondag 16 april 2006 15:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Van dit moment? Bestaan al een tijdje hoor.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijk voor de vorm ook even naar de datum en jaartal waarop de TS dit topic opende.
helaas voor je is het al weken uitverkocht.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:21 schreef Proper_fucked het volgende:
hmm.. misschien, even over nadenken. Opzich wel tof.. I.i.g. bedankt voor de reminder.
quote:Op maandag 15 mei 2006 01:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
helaas voor je is het al weken uitverkocht.
Ik ga er bij zijn en heb er heel erg veel zin in..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |