Dat skelet?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
Yep
En Ross Curry neukte met Lotje Ijzerman.

Die was echt vel over been hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee? In mijn herinnering was ze toch best te doen![]()

Dellen heeft een tijd voor het VPRO tv-programma R.A.M. gewerkt en schijnt nu bij de NPS iets te doen. Ook iets met kunst.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:05 schreef tong80 het volgende:
ZIk vroeg me laatst af wat ze tegenwoordig doet. Ze presenteerd de Avonden op Radio-5 zag ik. Fons Dellen is verdwenen van de aardbodem.

je meent hetquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:36 schreef Six_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan eerder andersom

Precies maar het heette eerst de Wilde wereld.Ik mis zo'n programma tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef Jan237 het volgende:
Nozems a Gogo was 20 jaar gelden vaste prik op woensdagmiddag, en daarna Jacques Plafond met onder meer en onder anderen Jantje Vos en Wilhelmina Kuttje jr.

Ja en wat denk je op de werkvloer 'sochtends de EO 's middags Black Cunt en de Dead Kennedy'squote:Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef Jan237 het volgende:
It's a wild world. Ja, zo worden ze niet meer gemaakt. 99% van de Hilversum 3-luisteraars switchte om 14.00 uur en masse naar Hilversum 1 of 2. Barbaren.

een cocktail vernoemd in `On the Road´ van Jack Kerouac.quote:

Fijne plaat inderdaad. Ben benieuwd, een Lowlands optreden zou wel welkom zijn!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:14 schreef BDisOKE het volgende:
Net Antartica maar weer is gedraaid, lekker.

Artantica...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:14 schreef BDisOKE het volgende:
Net Antartica maar weer is gedraaid, lekker.

www.lowlands.nl/programma.aspquote:Op zondag 9 juli 2006 10:13 schreef Foo_niks het volgende:
Is er al nieuws?
Zie ze niet in festival programma's terug

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |