Van dat uitfluiten kan ik me niets meer herinneren. Wel van het feit dat toen Rude Boy op het podium kwam, het feestje compleet was.quote:Op maandag 15 november 2004 13:16 schreef kriele het volgende:
Nou, toen werden ze dus uitgefloten door het publiek en toen is Rude boy erbij gehaald om het publiek in een wat betere stemming te krijgen.
Maar misschien kan iemand dit beamen die er destijds bij is geweest?
die promo is dat de mentel relapse??quote:Op maandag 15 november 2004 15:13 schreef Doomspreader het volgende:
UDSheb al hun CD's, + een promo van een optreden in Hollywood
![]()
Vind Life 'n perspectives, Persona non grata en Artantica hun beste cd's. Jammer dat ik ze nooit live heb kunnen zien.
Maar ook Claw Boys Claw, ook leukquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:18 schreef Jan237 het volgende:
Niet meer bestaan? Man, ze zijn alive & kicking!quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En ben je door de keuring gekomen?
UDS. Jammer dat het niet meer bestaat. Als je Rage Against The Machine hoort, weet je waar RATM de mosterd vandaan heeft gehaald...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Ik wil ze nog wel een keertje zien.
Lijkt me een leuk idee. Een festival met The Serenes, Hallo Venray, Fatal Flowers, Claw Boys Claw, The Nozems, UDS en de Boegies.![]()
Ja maar die zaten er net onder. Moonlizards was vooral in Grun wereldberoemd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:25 schreef Jan237 het volgende:
Moonlizards en Alabama Kids waren ook erg goed.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me een leuk idee. Een festival met The Serenes, Hallo Venray, Fatal Flowers, Claw Boys Claw, The Nozems, UDS en de Boegies.![]()
vergeet Sjako niet!quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Oeh!quote:Op zondag 23 april 2006 00:01 schreef Jan237 het volgende:
Zet de Div ook maar op de affiche.
Die zou ik ook nog wel eens terug willen zienquote:Op zondag 23 april 2006 20:07 schreef Jan237 het volgende:
Kong dan ook maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |