Ik denk dat het 'bij elkaar geraapt' is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:23 schreef Foo_niks het volgende:
The singles collection,zijn ze ook opnieuw ingespeeld of is het bij elkaar geraapt?
Ook op KM:quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:46 schreef mindgames het volgende:
Een recensie van het optreden van de UDS in Antwerpen staat op de OOR-site.
Klik!
Onrust was cool! Zou inderdaad wel gaaf zijn als daar weer wat afleveringen van zouden worden herhaald....quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
De VPRO had vroeger een documentaire reeks genaamd Onrust. Twee afleveringen daarvan zijn toen besteed aan UDS. Geweldig om te zien was dat. Zou willen dat die ooit eens herhaald worden.
Ow ja met de helicopter....quote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef Jan237 het volgende:
Check YouTube voor historische Onrust/VPRO-documentaires over bijv. de Chili Peppers en uiteraard de aflevering over John Frusciante.
Zou inderdaad interessant zijn, maar het gaat alleen om een aantal gemeenschappelijke bandleden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Rudeboy en Keith Caputo in één band, begrijp ik dat nou goed? Klinkt wel erg interessant.
Vanavond op het digitale thema-kanaal Geschiedenis TV:quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
De VPRO had vroeger een documentaire reeks genaamd Onrust. Twee afleveringen daarvan zijn toen besteed aan UDS. Geweldig om te zien was dat. Zou willen dat die ooit eens herhaald worden. [..]
quote:20:00 Urban Dance Squad (1): Mannen van Noord (Onrust!)
Tweedelige special van het sub-cultureel jongerenprogramma Onrust!
uit 1992 over de Nederlandse band Urban Dance Squad.
Afl 1: Mannen van Noord.
20:36 Urban Dance Squad (2): De Rock & Roll mythe (Onrust!)
Tweedelige special van het sub-cultureel jongerenprogramma Onrust!
uit 1992 over de Nederlandse band Urban Dance Squad.
Afl 2 (slot): De Rock & Roll mythe.
Geweldig!!!quote:Op zondag 27 april 2008 16:07 schreef Aisumasen het volgende:
Vanavond op het digitale thema-kanaal Geschiedenis TV:
thankquote:Op maandag 23 juni 2008 10:51 schreef Devlinsect het volgende:
Zie deze link:
http://www.lyricsdownload(...)pendable-lyrics.html
Kan me dat stukje van HIHIH HAHAHA HI herinneren. En dat is 100% die clip met bovenstaande lyric van Temporarily Expendable .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |