Die bvthee heeft hier inderdaad niks geholpen. Ik ben behoorlijk wanhopig nu, ik zou zo graag weer eens Iris aan de borst willen leggen maar ze drinkt 3 slokken en stopt dan zeer kwaad en wil niet meer. Ik denk dat het komt omdat er dan niks meer in zit of omdat het niet hard genoeg gaat.
Goed, dan had ik bedacht om het maar via de fles te geven maar als ik elke keer niet verder kom dan 10ml schiet het ook niet op met kolven.
Ik kan wel janken, ik doe ook weinig anders vandaag lijkt wel, zo dwars zit het me. Ik wilde zo graag minstens een half jaar bv geven, en hoewel ze over een week een half jaar is wou ik niet dat het zo zou eindigen. Ik wilde dit keer bewust de laatste voeding geven, niet zoals nu erachter komen dat de laatste voeding al geweest is en het er niet meer in zit.
Als iemand nog ideeën heeft over wat ik ook nog zou kunnen proberen hou ik me zeer aanbevolen.
Oja, Belana, die berekening:
gewicht in kilo's (van Liam dus) x 150 = het aantal cc's per etmaal. Deel dat door het aantal voedingen en je hebt ongeveer een leidraad wat je in de fles moet stoppen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥