Vervelend he, die pijn in je rug? Ik heb het soms tijden niet en dan plotseling weer heel erg. Gek, dat niemand weet wat het precies is. Mijn huisarts kwam ook niet verder dan tepels insmeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:34 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken of ik die bepanthen zalf kan vinden hier in Engeland. Zal vast wel. En als ik in Nederland ben ga ik ook maar eens zoeken naar bv theetjes.
Tepels blijven pijnlijk. Ik was toevallig bij de dokter van de week, maar die wist ook niet wat het was. Het enige wat die aanraadt is om over te gaan naar flesvoeding als het te pijnlijk is. Hij is nogal een voorstander van flesvoeding. Dus bij hem hoef ik ook niet verder te vragen.
Ik legde hem uit over die pijn die doorgaat naar mijn rug zoals jij ook had Livelink. Maar dat had allemaal te maken met bvZover kwam ik zelf ook nog wel, maar wat is het dan. Nou ja laat maar weer, want hij wist het ook niet. Zelfs de bv deskundigen hier weten het niet.
Nee zeker geen spruw, de symptomen zijn gewoon te licht en Joshua heeft ook absoluut geen witte vlekjes op zijn tong en ook geen uitslag op zijn kontje. Als het alsnog wel zo zou zijn dan heb ik de medicijnen al liggen. Maar goed het gaat momenteel eigenlijk wel aardig goed. Niet veel pijn, het gaat een beetje op en neer. Ook die pijn die door gaat naar mijn rug.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:49 schreef phileine het volgende:
en het is dus zeker geen spruw lewis?
jammer dat je dokter niet behulpzamer is. Als je het trouwens niet kunt vinden wil ik ook wel een tubetje bepanthen opsturen hoor. ik weet niet of het helpt tegen die pijn die doortrekt naar de rug, maar je tepels zullen er echt wel wat van opknappen.
Het zou ook averechts kunnen werken, door het kolven wordt er weer meer melk gemaakt en dat is toch niet de bedoelingquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:38 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Dat past zich vanzelf aan. Maar zoals ik bij jouw heb gelezen, had liam zijn laatste voeding om 7 uur. Dan zou het ook een optie zijn om vlak voordat je naar bed gaat even af te kolven. Dan heb je er dus later ook niet zo'n last van, want het is wel zonde om hem wakker te maken. En ook zonde voor je eigen nachtrust.
Helaas wordt er hier door het kolven niet meer melk gemaakt, zelfs met de neusspray kom ik niet verder dan 10ml per borst per keer.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
Het zou ook averechts kunnen werken, door het kolven wordt er weer meer melk gemaakt en dat is toch niet de bedoeling
Ja dat is ook weer waar. Dit is wat mij aangeraden werd trouwens. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
Het zou ook averechts kunnen werken, door het kolven wordt er weer meer melk gemaakt en dat is toch niet de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |