doe lekker zelluf, ik deel al het gerecht van een 2 sterrenkok, en nog is het niet goedquote:
Is het niet eens tijd voor een CUL kookmeet waar mensen zoals jij eens flink aan de slag gaan en iedereen gaat dan lekker smullen? Uiteraard vergoedinkjes mogelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 23:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
doe lekker zelluf, ik deel al het gerecht van een 2 sterrenkok, en nog is het niet goed![]()
![]()
Stel maar voor in het betreffende topic, maar ik ga liever uit etenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd voor een CUL kookmeet waar mensen zoals jij eens flink aan de slag gaan en iedereen gaat dan lekker smullen? Uiteraard vergoedinkjes mogelijk
Ja dat snap ik jaquote:Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Stel maar voor in het betreffende topic, maar ik ga liever uit eten
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Truffels
Daar zijn ze naar vernoemt omdat ze daar op lijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]Truffels worden toch door bepaalde honden gevonden in de grond. Ik heb zoiets gelezen en ook dat ze gevonden worden door speciaal getrainde honden en de truffels schijnen al maar kleiner te worden omdat varkens er zoveel van houden. Zoiets was het toch wel
Ze worden toch door de varkens gevondenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]Truffels worden toch door bepaalde honden gevonden in de grond. Ik heb zoiets gelezen en ook dat ze gevonden worden door speciaal getrainde honden en de truffels schijnen al maar kleiner te worden omdat varkens er zoveel van houden. Zoiets was het toch wel
En daar wil je mee zeggen dat.. ?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Kom op zegquote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Nee, tegenwoordig door getrainde honden, omdat varkens ze steeds opvretenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ze worden toch door de varkens gevondenMaar dat zijn de 'andere truffels', je hebt ook chocolade truffels
.
Die ken ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ze worden toch door de varkens gevondenMaar dat zijn de 'andere truffels', je hebt ook chocolade truffels
.
Dus deze dingen heb jij nog nooit van je leven gezien? Kan natuurlijk...maar lijkt me gekquote:
Die ken ik wel! Maar dat is wel heel lang geleden en ik vond ze niet lekker vandaar dat ik dat denk ik vergeten ben.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus deze dingen heb jij nog nooit van je leven gezien? Kan natuurlijk...maar lijkt me gek
[afbeelding]
Ik vind ze ook niet lekker, vooral omdat ik er altijd te veel van eet, en ik choco-truffels dus tegenwoordig asocieer met misselijk-zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 23:56 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Die ken ik wel! Maar dat is wel heel lang geleden en ik vond ze niet lekker vandaar dat ik dat denk ik vergeten ben.
Oewoei?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:07 schreef nuffniet het volgende:
Oewoei chocolaaa .. Te veel passie ... ik lurk even mee![]()
Dat is het voor mij niet hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet lekker, vooral omdat ik er altijd te veel van eet, en ik choco-truffels dus tegenwoordig asocieer met misselijk-zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |