TRU!. Even een weetje: met relatief goedkope Oost-Europese scherpschutter rifle en dito telescoop vizier kan je een stilstaand doel op ong. 600 mtr raken. Als Fortuyn dood moest, zou dit een eenvoudige optie zijn, zonder dat er met vingers naar daders gewezen kan worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
geloof er geen kut van... als je een profecionele hitman bent dan ga je niet vanaf een dak iemand met een pistool doodschieten...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:10 schreef Circle het volgende:
[..]
TRU!. Even een weetje: met relatief goedkope Oost-Europese scherpschutter rifle en dito telescoop vizier kan je zonder veel training een stilstaand doel op ong. 600 mtr raken. Als Fortuyn dood moest, zou dit een eenvoudige optie zijn, zonder dat er met vingers naar daders gewezen kan worden.
Is op zich allemaal niet relevant. Er zijn getuigen, er is sporen onderzoek, er is een rechtszaak geweest en er is wettig en overtuigend bewijs geleverd dat FvdG de dader is. Einde verhaal.
Ga je nou ook nog eens jezelf zitten quotenquote:
Sorry, verkeerde knoppie geduwd...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog eens jezelf zitten quoten
je was zeker zo aan het freaken om je gelijk te halen dat je spontaan verkeerde knoppen aan het indrukken wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef Circle het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde knoppie geduwd.... Maar heb niet zomaar quoten, er staat ook echt een toevoeging bij
![]()
Shit.. hoe weet je dat. Dan zal je ook wel gelijk hebben met al je conspiracy theorieen....Ik heb toch wel een beetje gelijk....toch ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je was zeker zo aan het freaken om je gelijk te halen dat je spontaan verkeerde knoppen aan het indrukken was
Het wordt mij een beetje te veel welles nietes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:37 schreef Circle het volgende:
[..]
Shit.. hoe weet je dat. Dan zal je ook wel gelijk hebben met al je conspiracy theorieen....Ik heb toch wel een beetje gelijk....toch ?
Ja en? Dat dat veel mensen goed uitkwam wil nog niet zeggen dat het een samenzwering was man. Als ik iets doe, wat ik puur voor mezelf doe, kan het nog altijd zijn dat een groep andere mensen daar ook een voordeel bij heeft, maar dat wil niet zeggen dat die mensen mij geronseld hebben om datgene te 'doen'.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het wordt mij een beetje te veel welles nietes.
Het enige waar wij wel het met ons allen over eens zijn is dat het een hoop mensen verdomd goed uit kwam dat Fortuyn ging liggen.
We hebben het hier niet over jan met de pet, maar over een aankomend minister president die toegang kreeg tot alle achterkamertjes en bijbehorende archieven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja en? Dat dat veel mensen goed uitkwam wil nog niet zeggen dat het een samenzwering was man. Als ik iets doe, wat ik puur voor mezelf doe, kan het nog altijd zijn dat een groep andere mensen daar ook een voordeel bij heeft, maar dat wil niet zeggen dat die mensen mij geronseld hebben om datgene te 'doen'.
trust me... voor scherpschieten heb je echt wel training nodig hoor.... dat kan je niet 1,2,3quote:
Poppen, gaan liggen, wippen .... is dit een slechte re-make van The Godfather of zo... waar heeft 'tie 't over ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:21 schreef JohnDope het volgende:
We hebben het hier niet over jan met de pet, maar over een aankomend minister president die toegang kreeg tot alle achterkamertjes en bijbehorende archieven.
Als Fortuyn de macht had gehad, dan had die man zo ongekend veel beerputten opengetrokken, die de elite een genadeklap zou bezorgen.
Verder blijft het sowieso een vreemd verhaal dat ze Fortuyn zelfs nog na zijn dood kapot wilde maken(netzoals bij Jezus), door hem af te schilderen als een pedofiel (de haat zit kennelijk nogsteeds heel diep bij mensen).
Als Fortuyn echt een pedofiel was geweest, dan hadden ze hem niet hoeven poppen en hadden ze hem gewoon tijdens de verkiezingen met een pedoschandaal kunnen wippen, alleen er was geen schandaal dus de beste man konden ze niet wippen.
Als je het nu al niet meer snapt, dan hoef ik ook niet meer op je te reageren dunkt mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef Circle het volgende:
[..]
Poppen, gaan liggen, wippen .... is dit een slechte re-make van The Godfather of zo... waar heeft 'tie 't over ?
Doe dat dan ook niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je het nu al niet meer snapt, dan hoef ik ook niet meer op je te reageren dunkt mij.
Voor scherpschieten wel ja. Maar Fortuijn werd vanaf een meter of zo geraakt, dat is echt geen scherpschieten meer. Als je een beetje kunt mikken, lukt dat al.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me... voor scherpschieten heb je echt wel training nodig hoor.... dat kan je niet 1,2,3
maar aangezien de meeste hitmen wel getraint zijn is dat geen probleem
Volgens NorthenStar zou je nu offtopic gaan. Immers, de moord op Fortuyn heeft niets te maken met Bush. Ik snap ook niet helemaal wat dat dikgedrukte gedeelte van penssylvania te maken heeft met Fortuyn eigenlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef Resonancer het volgende:
Altijd dezelfde mensen?
I.d.d. ook in deze zaak weer connecties richting Bush en CO en de wapenfabrikanten.
Feit blijft dat Sobel gelogen heeft, en met hem 'n paar hoge regeringsfunctionarissen.
Daar kunnen jullie "debunkers" over zeggen wat je wilt, het is en blijft 'n feit, Of zou de Hr Sobel ze net als Bush niet helemaal meer op 'n rijtje hebben? I saw the first plane crash, live!
Rumsfeld "I think all of us have a sense if we imagine the kind of world we would face if the people who bombed the mess hall in Mosul, or the people who did the bombing in Spain, or the people who attacked the United States in New York, shot down the plane over Pennsylvania and attacked the Pentagon,
Het feit dat Folkert de schoten heeft gelost en dat heeft bekent, wil nog helemaal niks zeggen over zijn motieven, handlangers, etc.
Voor wie WEL wat verder wil kijken dan zijn NOS lang is:
http://www.daanspeak.com/Fortuyn01.html
Ik vind het ook behoorlijk offtopic eigenlijk. Voor 9/11 zijn voldoende eigen topics.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens NorthenStar zou je nu offtopic gaan. Immers, de moord op Fortuyn heeft niets te maken met Bush. Ik snap ook niet helemaal wat dat dikgedrukte gedeelte van penssylvania te maken heeft met Fortuyn eigenlijk?
Ik zou zeggen dien 'n klacht in, dat gedram over off topic altijd. DOE ER DAN WAT AAN i.p.v te miemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
Volgens NorthenStar zou je nu offtopic gaan. Immers, de moord op Fortuyn heeft niets te maken met Bush. Ik snap ook niet helemaal wat dat dikgedrukte gedeelte van penssylvania te maken heeft met Fortuyn eigenlijk?
Nee je snapte het niet helemaal. Het was niet zo zeer dat ik ermee zit dat het offtopic gaat, maar N.S. demonstreerde straks een sterk staaltje van 'dit-is-off-topic-geblaat-agitatie' dus ik had verwacht hem hier ook wel te zienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dien 'n klacht in, dat gedram over off topic altijd. DOE ER DAN WAT AAN i.p.v te miemen.
Versprekingen in vermeende complotten, net als Sobel, weet je nog?
Hij is directeur geweest van een aantal grote bedrijven en was een van de grootste fondsenwervers voor de Republikeinse Partij tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2000.
Hij was hoofd financiën in New Jersey tijdens de primaries en presidentscampagne van George W. Bush in 2000. Hij kende Bush overigens al; tijdens diens gouverneurschap vergezelde Sobel hem tijdens een informatieve reis door Israël.
Op 3 juli 2001 werd hij door inmiddels president Bush aangesteld als ambassadeur in Nederland.
Sobel was degene die met Fortuyn sprak 2 dagen voor zijn dood en later ontkende over de JSF te hebben gesproken.
Willem Oltmans in Het Parool van zes januari van dit jaar:
'Pim Fortuyn heeft in zijn boekje over Paars, op pagina 84 en 85, geschreven dat hij de hele luchtmacht wilde opdoeken. Sobel, de Amerikaanse ambassadeur, is door Bush aangesteld om die tien miljard binnen te halen.''
[Het Parool:] Tien miljard?
[Oltmans:] "Ja, voor de Joint Strike Fighter. Dat je dat niet begrijpt
http://www.daanspeak.com/Fortuyn09.html
Ik denk niet dat we dan een burgeroorlog hadden gehad. Ik weet ook niet hoe je denkt dat zo stellig te kunnen beweren. Ik denk dat het was gebleven bij de stemming van "zie je wel, weer zo'n k*tbuitenlander". Een hoop nieuws er omheen, net zoals nu het geval was, en dat was het dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:23 schreef PantaRei het volgende:
Als Pim Fortuyn door een moslim/ buitenlander was vermoord hadden we een burgeroorlog gehad.
Daarom heeft de bvd/aivd hem laten vermoorden door een blanke.
Een makkelijk te beinvloeden iemand.
En bijna alle politieke partijen waren heel blij met zijn dood. Ook de vvd.
Behalve de SP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |