abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40862196
Het blijft een beetje welles nietes hier, schiet allemaal niet op....

Over 1 ding zijn we het in ieder geval allemaal eens (Conspiracy of niet); het kwam een hoop mensen verdomd goed uit dat Fortuyn het leven liet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:56:18 #52
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40862200
geloof er geen kut van... als je een profecionele hitman bent dan ga je niet vanaf een dak iemand met een pistool doodschieten...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:10:01 #53
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40862630
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
geloof er geen kut van... als je een profecionele hitman bent dan ga je niet vanaf een dak iemand met een pistool doodschieten...
TRU!. Even een weetje: met relatief goedkope Oost-Europese scherpschutter rifle en dito telescoop vizier kan je een stilstaand doel op ong. 600 mtr raken. Als Fortuyn dood moest, zou dit een eenvoudige optie zijn, zonder dat er met vingers naar daders gewezen kan worden.

Is op zich allemaal niet relevant. Er zijn getuigen, er is sporen onderzoek, er is een rechtszaak geweest en er is wettig en overtuigend bewijs geleverd dat FvdG de dader is. Einde verhaal.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:10:29 #54
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40862642
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:10 schreef Circle het volgende:

[..]

TRU!. Even een weetje: met relatief goedkope Oost-Europese scherpschutter rifle en dito telescoop vizier kan je zonder veel training een stilstaand doel op ong. 600 mtr raken. Als Fortuyn dood moest, zou dit een eenvoudige optie zijn, zonder dat er met vingers naar daders gewezen kan worden.

Is op zich allemaal niet relevant. Er zijn getuigen, er is sporen onderzoek, er is een rechtszaak geweest en er is wettig en overtuigend bewijs geleverd dat FvdG de dader is. Einde verhaal.
pi_40862831
quote:

[..]
Ga je nou ook nog eens jezelf zitten quoten
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:19:01 #56
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40862920
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ga je nou ook nog eens jezelf zitten quoten
Sorry, verkeerde knoppie geduwd... . Maar heb niet zomaar quoten, er staat ook echt een toevoeging bij
pi_40863077
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef Circle het volgende:

[..]

Sorry, verkeerde knoppie geduwd... . Maar heb niet zomaar quoten, er staat ook echt een toevoeging bij
je was zeker zo aan het freaken om je gelijk te halen dat je spontaan verkeerde knoppen aan het indrukken was
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:37:26 #58
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40863533
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

je was zeker zo aan het freaken om je gelijk te halen dat je spontaan verkeerde knoppen aan het indrukken was
Shit.. hoe weet je dat. Dan zal je ook wel gelijk hebben met al je conspiracy theorieen....Ik heb toch wel een beetje gelijk....toch ?
pi_40863778
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:37 schreef Circle het volgende:

[..]

Shit.. hoe weet je dat. Dan zal je ook wel gelijk hebben met al je conspiracy theorieen....Ik heb toch wel een beetje gelijk....toch ?
Het wordt mij een beetje te veel welles nietes.
Het enige waar wij wel het met ons allen over eens zijn is dat het een hoop mensen verdomd goed uit kwam dat Fortuyn ging liggen.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 13:05:05 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40864433
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het wordt mij een beetje te veel welles nietes.
Het enige waar wij wel het met ons allen over eens zijn is dat het een hoop mensen verdomd goed uit kwam dat Fortuyn ging liggen.
Ja en? Dat dat veel mensen goed uitkwam wil nog niet zeggen dat het een samenzwering was man. Als ik iets doe, wat ik puur voor mezelf doe, kan het nog altijd zijn dat een groep andere mensen daar ook een voordeel bij heeft, maar dat wil niet zeggen dat die mensen mij geronseld hebben om datgene te 'doen'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40864968
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja en? Dat dat veel mensen goed uitkwam wil nog niet zeggen dat het een samenzwering was man. Als ik iets doe, wat ik puur voor mezelf doe, kan het nog altijd zijn dat een groep andere mensen daar ook een voordeel bij heeft, maar dat wil niet zeggen dat die mensen mij geronseld hebben om datgene te 'doen'.
We hebben het hier niet over jan met de pet, maar over een aankomend minister president die toegang kreeg tot alle achterkamertjes en bijbehorende archieven.
Als Fortuyn de macht had gehad, dan had die man zo ongekend veel beerputten opengetrokken, die de elite een genadeklap zou bezorgen.

Verder blijft het sowieso een vreemd verhaal dat ze Fortuyn zelfs nog na zijn dood kapot wilde maken(netzoals bij Jezus), door hem af te schilderen als een pedofiel (de haat zit kennelijk nogsteeds heel diep bij bepaalde mensen).
Als Fortuyn echt een pedofiel was geweest, dan hadden ze hem niet hoeven poppen en hadden ze hem gewoon tijdens de verkiezingen met een pedoschandaal kunnen wippen, alleen er was geen schandaal dus de beste man konden ze niet politiekcorrect wippen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:23:37 #62
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40865047
quote:

[..]
trust me... voor scherpschieten heb je echt wel training nodig hoor.... dat kan je niet 1,2,3

maar aangezien de meeste hitmen wel getraint zijn is dat geen probleem
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:23:55 #63
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40865058
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:21 schreef JohnDope het volgende:
We hebben het hier niet over jan met de pet, maar over een aankomend minister president die toegang kreeg tot alle achterkamertjes en bijbehorende archieven.
Als Fortuyn de macht had gehad, dan had die man zo ongekend veel beerputten opengetrokken, die de elite een genadeklap zou bezorgen.

Verder blijft het sowieso een vreemd verhaal dat ze Fortuyn zelfs nog na zijn dood kapot wilde maken(netzoals bij Jezus), door hem af te schilderen als een pedofiel (de haat zit kennelijk nogsteeds heel diep bij mensen).
Als Fortuyn echt een pedofiel was geweest, dan hadden ze hem niet hoeven poppen en hadden ze hem gewoon tijdens de verkiezingen met een pedoschandaal kunnen wippen, alleen er was geen schandaal dus de beste man konden ze niet wippen.
Poppen, gaan liggen, wippen .... is dit een slechte re-make van The Godfather of zo... waar heeft 'tie 't over ?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:24:06 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40865064
Je komt in dit soort topics ook altijd dezelfde mensen tegen
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_40865140
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef Circle het volgende:

[..]

Poppen, gaan liggen, wippen .... is dit een slechte re-make van The Godfather of zo... waar heeft 'tie 't over ?
Als je het nu al niet meer snapt, dan hoef ik ook niet meer op je te reageren dunkt mij.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:29:41 #66
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40865272
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je het nu al niet meer snapt, dan hoef ik ook niet meer op je te reageren dunkt mij.
Doe dat dan ook niet...
pi_40866202
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

trust me... voor scherpschieten heb je echt wel training nodig hoor.... dat kan je niet 1,2,3

maar aangezien de meeste hitmen wel getraint zijn is dat geen probleem
Voor scherpschieten wel ja. Maar Fortuijn werd vanaf een meter of zo geraakt, dat is echt geen scherpschieten meer. Als je een beetje kunt mikken, lukt dat al.
pi_40866403
Altijd dezelfde mensen?
I.d.d. ook in deze zaak weer connecties richting Bush en CO en de wapenfabrikanten.
Feit blijft dat Sobel gelogen heeft, en met hem 'n paar hoge regeringsfunctionarissen.
Daar kunnen jullie "debunkers" over zeggen wat je wilt, het is en blijft 'n feit, Of zou de Hr Sobel ze net als Bush niet helemaal meer op 'n rijtje hebben? I saw the first plane crash, live!

Rumsfeld "I think all of us have a sense if we imagine the kind of world we would face if the people who bombed the mess hall in Mosul, or the people who did the bombing in Spain, or the people who attacked the United States in New York, shot down the plane over Pennsylvania and attacked the Pentagon,

Het feit dat Folkert de schoten heeft gelost en dat heeft bekent, wil nog helemaal niks zeggen over zijn motieven, handlangers, etc.

Voor wie WEL wat verder wil kijken dan zijn NOS lang is:
http://www.daanspeak.com/Fortuyn01.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 14:14:26 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_40866829
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef Resonancer het volgende:
Altijd dezelfde mensen?
I.d.d. ook in deze zaak weer connecties richting Bush en CO en de wapenfabrikanten.
Feit blijft dat Sobel gelogen heeft, en met hem 'n paar hoge regeringsfunctionarissen.
Daar kunnen jullie "debunkers" over zeggen wat je wilt, het is en blijft 'n feit, Of zou de Hr Sobel ze net als Bush niet helemaal meer op 'n rijtje hebben? I saw the first plane crash, live!

Rumsfeld "I think all of us have a sense if we imagine the kind of world we would face if the people who bombed the mess hall in Mosul, or the people who did the bombing in Spain, or the people who attacked the United States in New York, shot down the plane over Pennsylvania and attacked the Pentagon,

Het feit dat Folkert de schoten heeft gelost en dat heeft bekent, wil nog helemaal niks zeggen over zijn motieven, handlangers, etc.

Voor wie WEL wat verder wil kijken dan zijn NOS lang is:
http://www.daanspeak.com/Fortuyn01.html
Volgens NorthenStar zou je nu offtopic gaan. Immers, de moord op Fortuyn heeft niets te maken met Bush. Ik snap ook niet helemaal wat dat dikgedrukte gedeelte van penssylvania te maken heeft met Fortuyn eigenlijk?
pi_40866898
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens NorthenStar zou je nu offtopic gaan. Immers, de moord op Fortuyn heeft niets te maken met Bush. Ik snap ook niet helemaal wat dat dikgedrukte gedeelte van penssylvania te maken heeft met Fortuyn eigenlijk?
Ik vind het ook behoorlijk offtopic eigenlijk. Voor 9/11 zijn voldoende eigen topics.
pi_40870445
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zou zeggen dien 'n klacht in, dat gedram over off topic altijd. DOE ER DAN WAT AAN i.p.v te miemen.

Versprekingen in vermeende complotten, net als Sobel, weet je nog?

Hij is directeur geweest van een aantal grote bedrijven en was een van de grootste fondsenwervers voor de Republikeinse Partij tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2000.
Hij was hoofd financiën in New Jersey tijdens de primaries en presidentscampagne van George W. Bush in 2000. Hij kende Bush overigens al; tijdens diens gouverneurschap vergezelde Sobel hem tijdens een informatieve reis door Israël.
Op 3 juli 2001 werd hij door inmiddels president Bush aangesteld als ambassadeur in Nederland.

Sobel was degene die met Fortuyn sprak 2 dagen voor zijn dood en later ontkende over de JSF te hebben gesproken.

Willem Oltmans in Het Parool van zes januari van dit jaar:

'Pim Fortuyn heeft in zijn boekje over Paars, op pagina 84 en 85, geschreven dat hij de hele luchtmacht wilde opdoeken. Sobel, de Amerikaanse ambassadeur, is door Bush aangesteld om die tien miljard binnen te halen.''

[Het Parool:] Tien miljard?
[Oltmans:] "Ja, voor de Joint Strike Fighter. Dat je dat niet begrijpt
http://www.daanspeak.com/Fortuyn09.html

[ Bericht 9% gewijzigd door Resonancer op 16-08-2006 15:57:17 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 16:03:58 #72
16180 crew  CoolGuy
pi_40870872
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:51 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dien 'n klacht in, dat gedram over off topic altijd. DOE ER DAN WAT AAN i.p.v te miemen.

Versprekingen in vermeende complotten, net als Sobel, weet je nog?

Hij is directeur geweest van een aantal grote bedrijven en was een van de grootste fondsenwervers voor de Republikeinse Partij tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2000.
Hij was hoofd financiën in New Jersey tijdens de primaries en presidentscampagne van George W. Bush in 2000. Hij kende Bush overigens al; tijdens diens gouverneurschap vergezelde Sobel hem tijdens een informatieve reis door Israël.
Op 3 juli 2001 werd hij door inmiddels president Bush aangesteld als ambassadeur in Nederland.

Sobel was degene die met Fortuyn sprak 2 dagen voor zijn dood en later ontkende over de JSF te hebben gesproken.

Willem Oltmans in Het Parool van zes januari van dit jaar:

'Pim Fortuyn heeft in zijn boekje over Paars, op pagina 84 en 85, geschreven dat hij de hele luchtmacht wilde opdoeken. Sobel, de Amerikaanse ambassadeur, is door Bush aangesteld om die tien miljard binnen te halen.''

[Het Parool:] Tien miljard?
[Oltmans:] "Ja, voor de Joint Strike Fighter. Dat je dat niet begrijpt
http://www.daanspeak.com/Fortuyn09.html
Nee je snapte het niet helemaal. Het was niet zo zeer dat ik ermee zit dat het offtopic gaat, maar N.S. demonstreerde straks een sterk staaltje van 'dit-is-off-topic-geblaat-agitatie' dus ik had verwacht hem hier ook wel te zien

Voor de rest vind ik het hele gedoe over Pim Fortuyn eigenlijk belachelijk. De gast is doodgeschoten door Volkert. Dat heel veel mensen daar blij mee waren is een bijkomstig effect, maar dat veel mensen het prettig vonden dat Fortuyn dood was wil niet direct betekenen er ook een conspiracy was.
pi_40871462
Als Pim Fortuyn door een moslim/ buitenlander was vermoord hadden we een burgeroorlog gehad.
Daarom heeft de bvd/aivd hem laten vermoorden door een blanke.
Een makkelijk te beinvloeden iemand.

En bijna alle politieke partijen waren heel blij met zijn dood. Ook de vvd.
Behalve de SP.
Wie wreed is tegenover dieren, kan geen goed mens zijn - Arthur Shopenhauer
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 17:19:34 #74
16180 crew  CoolGuy
pi_40873316
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:23 schreef PantaRei het volgende:
Als Pim Fortuyn door een moslim/ buitenlander was vermoord hadden we een burgeroorlog gehad.
Daarom heeft de bvd/aivd hem laten vermoorden door een blanke.
Een makkelijk te beinvloeden iemand.

En bijna alle politieke partijen waren heel blij met zijn dood. Ook de vvd.
Behalve de SP.
Ik denk niet dat we dan een burgeroorlog hadden gehad. Ik weet ook niet hoe je denkt dat zo stellig te kunnen beweren. Ik denk dat het was gebleven bij de stemming van "zie je wel, weer zo'n k*tbuitenlander". Een hoop nieuws er omheen, net zoals nu het geval was, en dat was het dan.
pi_40873985
Pim Fortuyn werd door velen als de nieuwe messias gezien.

15 mei bevrijdingsdag.

Zijn partij zou de grootste partij worden in de peilingen.

Hoe snel vergeet men...
Wie wreed is tegenover dieren, kan geen goed mens zijn - Arthur Shopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')