TRU!. Even een weetje: met relatief goedkope Oost-Europese scherpschutter rifle en dito telescoop vizier kan je een stilstaand doel op ong. 600 mtr raken. Als Fortuyn dood moest, zou dit een eenvoudige optie zijn, zonder dat er met vingers naar daders gewezen kan worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
geloof er geen kut van... als je een profecionele hitman bent dan ga je niet vanaf een dak iemand met een pistool doodschieten...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:10 schreef Circle het volgende:
[..]
TRU!. Even een weetje: met relatief goedkope Oost-Europese scherpschutter rifle en dito telescoop vizier kan je zonder veel training een stilstaand doel op ong. 600 mtr raken. Als Fortuyn dood moest, zou dit een eenvoudige optie zijn, zonder dat er met vingers naar daders gewezen kan worden.
Is op zich allemaal niet relevant. Er zijn getuigen, er is sporen onderzoek, er is een rechtszaak geweest en er is wettig en overtuigend bewijs geleverd dat FvdG de dader is. Einde verhaal.
Ga je nou ook nog eens jezelf zitten quotenquote:
Sorry, verkeerde knoppie geduwd...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog eens jezelf zitten quoten
je was zeker zo aan het freaken om je gelijk te halen dat je spontaan verkeerde knoppen aan het indrukken wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef Circle het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde knoppie geduwd.... Maar heb niet zomaar quoten, er staat ook echt een toevoeging bij
![]()
Shit.. hoe weet je dat. Dan zal je ook wel gelijk hebben met al je conspiracy theorieen....Ik heb toch wel een beetje gelijk....toch ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je was zeker zo aan het freaken om je gelijk te halen dat je spontaan verkeerde knoppen aan het indrukken was
Het wordt mij een beetje te veel welles nietes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:37 schreef Circle het volgende:
[..]
Shit.. hoe weet je dat. Dan zal je ook wel gelijk hebben met al je conspiracy theorieen....Ik heb toch wel een beetje gelijk....toch ?
Ja en? Dat dat veel mensen goed uitkwam wil nog niet zeggen dat het een samenzwering was man. Als ik iets doe, wat ik puur voor mezelf doe, kan het nog altijd zijn dat een groep andere mensen daar ook een voordeel bij heeft, maar dat wil niet zeggen dat die mensen mij geronseld hebben om datgene te 'doen'.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het wordt mij een beetje te veel welles nietes.
Het enige waar wij wel het met ons allen over eens zijn is dat het een hoop mensen verdomd goed uit kwam dat Fortuyn ging liggen.
We hebben het hier niet over jan met de pet, maar over een aankomend minister president die toegang kreeg tot alle achterkamertjes en bijbehorende archieven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja en? Dat dat veel mensen goed uitkwam wil nog niet zeggen dat het een samenzwering was man. Als ik iets doe, wat ik puur voor mezelf doe, kan het nog altijd zijn dat een groep andere mensen daar ook een voordeel bij heeft, maar dat wil niet zeggen dat die mensen mij geronseld hebben om datgene te 'doen'.
trust me... voor scherpschieten heb je echt wel training nodig hoor.... dat kan je niet 1,2,3quote:
Poppen, gaan liggen, wippen .... is dit een slechte re-make van The Godfather of zo... waar heeft 'tie 't over ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:21 schreef JohnDope het volgende:
We hebben het hier niet over jan met de pet, maar over een aankomend minister president die toegang kreeg tot alle achterkamertjes en bijbehorende archieven.
Als Fortuyn de macht had gehad, dan had die man zo ongekend veel beerputten opengetrokken, die de elite een genadeklap zou bezorgen.
Verder blijft het sowieso een vreemd verhaal dat ze Fortuyn zelfs nog na zijn dood kapot wilde maken(netzoals bij Jezus), door hem af te schilderen als een pedofiel (de haat zit kennelijk nogsteeds heel diep bij mensen).
Als Fortuyn echt een pedofiel was geweest, dan hadden ze hem niet hoeven poppen en hadden ze hem gewoon tijdens de verkiezingen met een pedoschandaal kunnen wippen, alleen er was geen schandaal dus de beste man konden ze niet wippen.
Als je het nu al niet meer snapt, dan hoef ik ook niet meer op je te reageren dunkt mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef Circle het volgende:
[..]
Poppen, gaan liggen, wippen .... is dit een slechte re-make van The Godfather of zo... waar heeft 'tie 't over ?
Doe dat dan ook niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je het nu al niet meer snapt, dan hoef ik ook niet meer op je te reageren dunkt mij.
Voor scherpschieten wel ja. Maar Fortuijn werd vanaf een meter of zo geraakt, dat is echt geen scherpschieten meer. Als je een beetje kunt mikken, lukt dat al.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me... voor scherpschieten heb je echt wel training nodig hoor.... dat kan je niet 1,2,3
maar aangezien de meeste hitmen wel getraint zijn is dat geen probleem
Volgens NorthenStar zou je nu offtopic gaan. Immers, de moord op Fortuyn heeft niets te maken met Bush. Ik snap ook niet helemaal wat dat dikgedrukte gedeelte van penssylvania te maken heeft met Fortuyn eigenlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef Resonancer het volgende:
Altijd dezelfde mensen?
I.d.d. ook in deze zaak weer connecties richting Bush en CO en de wapenfabrikanten.
Feit blijft dat Sobel gelogen heeft, en met hem 'n paar hoge regeringsfunctionarissen.
Daar kunnen jullie "debunkers" over zeggen wat je wilt, het is en blijft 'n feit, Of zou de Hr Sobel ze net als Bush niet helemaal meer op 'n rijtje hebben? I saw the first plane crash, live!
Rumsfeld "I think all of us have a sense if we imagine the kind of world we would face if the people who bombed the mess hall in Mosul, or the people who did the bombing in Spain, or the people who attacked the United States in New York, shot down the plane over Pennsylvania and attacked the Pentagon,
Het feit dat Folkert de schoten heeft gelost en dat heeft bekent, wil nog helemaal niks zeggen over zijn motieven, handlangers, etc.
Voor wie WEL wat verder wil kijken dan zijn NOS lang is:
http://www.daanspeak.com/Fortuyn01.html
Ik vind het ook behoorlijk offtopic eigenlijk. Voor 9/11 zijn voldoende eigen topics.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens NorthenStar zou je nu offtopic gaan. Immers, de moord op Fortuyn heeft niets te maken met Bush. Ik snap ook niet helemaal wat dat dikgedrukte gedeelte van penssylvania te maken heeft met Fortuyn eigenlijk?
Ik zou zeggen dien 'n klacht in, dat gedram over off topic altijd. DOE ER DAN WAT AAN i.p.v te miemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
Volgens NorthenStar zou je nu offtopic gaan. Immers, de moord op Fortuyn heeft niets te maken met Bush. Ik snap ook niet helemaal wat dat dikgedrukte gedeelte van penssylvania te maken heeft met Fortuyn eigenlijk?
Nee je snapte het niet helemaal. Het was niet zo zeer dat ik ermee zit dat het offtopic gaat, maar N.S. demonstreerde straks een sterk staaltje van 'dit-is-off-topic-geblaat-agitatie' dus ik had verwacht hem hier ook wel te zienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dien 'n klacht in, dat gedram over off topic altijd. DOE ER DAN WAT AAN i.p.v te miemen.
Versprekingen in vermeende complotten, net als Sobel, weet je nog?
Hij is directeur geweest van een aantal grote bedrijven en was een van de grootste fondsenwervers voor de Republikeinse Partij tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2000.
Hij was hoofd financiën in New Jersey tijdens de primaries en presidentscampagne van George W. Bush in 2000. Hij kende Bush overigens al; tijdens diens gouverneurschap vergezelde Sobel hem tijdens een informatieve reis door Israël.
Op 3 juli 2001 werd hij door inmiddels president Bush aangesteld als ambassadeur in Nederland.
Sobel was degene die met Fortuyn sprak 2 dagen voor zijn dood en later ontkende over de JSF te hebben gesproken.
Willem Oltmans in Het Parool van zes januari van dit jaar:
'Pim Fortuyn heeft in zijn boekje over Paars, op pagina 84 en 85, geschreven dat hij de hele luchtmacht wilde opdoeken. Sobel, de Amerikaanse ambassadeur, is door Bush aangesteld om die tien miljard binnen te halen.''
[Het Parool:] Tien miljard?
[Oltmans:] "Ja, voor de Joint Strike Fighter. Dat je dat niet begrijpt
http://www.daanspeak.com/Fortuyn09.html
Ik denk niet dat we dan een burgeroorlog hadden gehad. Ik weet ook niet hoe je denkt dat zo stellig te kunnen beweren. Ik denk dat het was gebleven bij de stemming van "zie je wel, weer zo'n k*tbuitenlander". Een hoop nieuws er omheen, net zoals nu het geval was, en dat was het dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:23 schreef PantaRei het volgende:
Als Pim Fortuyn door een moslim/ buitenlander was vermoord hadden we een burgeroorlog gehad.
Daarom heeft de bvd/aivd hem laten vermoorden door een blanke.
Een makkelijk te beinvloeden iemand.
En bijna alle politieke partijen waren heel blij met zijn dood. Ook de vvd.
Behalve de SP.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:23 schreef PantaRei het volgende:
Zie ik hier frustratiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:40 schreef PantaRei het volgende:
Pim Fortuyn werd door velen als de nieuwe messias gezien.
15 mei bevrijdingsdag.
Zijn partij zou de grootste partij worden in de peilingen.
Hoe snel vergeet men...
Complotten kunnen vrij fustrerend zijn, alhoewel de meeste glashelder in elkaar zittenquote:
Ik had op het moment van Fortuyn geen enkele weet van deze zaken, weinig sympathie voor zijn beleid en handelswijzen op beleidsgebieden en nam hem daarom niet serieus.quote:topambtenaar bij het ministerie van binnenlandse zaken die bevestigt dat Fortuyn bij dat ministerie persoonlijk op bezoek is geweest met een verzoek om beveiliging. Het verzoek werd afgewezen, waarna Fortuyn zich 'gekwetst' voelde.
http://www.daanspeak.com/Fortuyn07.html
9-11 in het klein, laten we het gebeuren....?...gna...gna..quote:Eerder had Dijkstal (VVD) zich afgevraagd 'of we zin hebben in een nieuwe martelaar'.
Zie wel 'n gelijkenis met die oude Colonels die beweren dat het Pentagon zelf achter 9-11 zit.quote:Voor mijn gevoel is lichtvaardig met de beveiliging van Pim Fortuyn omgesprongen', zegt Egbert Spierenburg, die gedurende negentien jaar hoofd Beveiliging Koninklijk Huis was
http://www.daanspeak.com/Fortuyn03.html
quote:De kennelijke opluchting waarmee Paars ervan uitgaat dat de dader van de moord op Fortuyn een eenling is, zou het diepste wantrouwen moeten veroorzaken bij de jongens en meisjes van de pers. Maar de Nederlandse pers blinkt vooral uit in het aanschurken bij de macht, niet in machthebbers kritisch volgen. De moordenaar had één kogel over, gewoonte die alleen professionals zich eigen maken.
http://www.theovangogh.nl/RADIOC.html
Fortuyn had nooit de verkiezingsbeloften in zijn eentje waar kunnen maken. Na zijn heengaan hebben we allemaal mogen meemaken hoe zijn 'gedachtengoed' is opgepakt door een stel armoedzaaiers en opportunisten. Fortuyn heeft in feite nog geluk gehad dat hij de daad nooit bij het woord heeft hoeven voegen, anders was de ballon niet veel later uiteen gespat. Je kan wel de grootste worden met mooie beloften, maar als daar niets op volgt, wordt je even snel weer uitgespuugd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:40 schreef PantaRei het volgende:
Pim Fortuyn werd door velen als de nieuwe messias gezien.
15 mei bevrijdingsdag.
Zijn partij zou de grootste partij worden in de peilingen.
Hoe snel vergeet men...
Remember Theo van Gogh ? Vermoord door iemand die perfect aan het profiel van jouw 'buitenlander' voldoet. Heeft toch niet echt tot enige onlusten in Nederland geleid, of wel ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:23 schreef PantaRei het volgende:
Als Pim Fortuyn door een moslim/ buitenlander was vermoord hadden we een burgeroorlog gehad.
Een makkelijk te beinvloeden iemand.
En bijna alle politieke partijen waren heel blij met zijn dood. Ook de vvd.
Behalve de SP.
Waarom zou hij er iets aan moeten doen. JIJ bent altijd diegene die met vage complottheorieen off-topic loopt te trollen. Lijkt me dat jij er zelf iets aan zou moeten doen, maar dat is vermoedelijk teveel gevraagd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:51 schreef Resonancer het volgende:
Ik zou zeggen dien 'n klacht in, dat gedram over off topic altijd. DOE ER DAN WAT AAN i.p.v te miemen.
1 2 3 | *zet RESONANCER-filter 'on'* ?> |
Neuh... maar DAANSPEAK schijnt toch wel de waarheid in pacht te hebben, gezien het aantal quotes in een aantal postingsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:40 schreef frankium het volgende:
Artikelen op geocities neem ik zowieso niet serieus.
Laten we ons nou niet verlagen tot een ja/nee spelletje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:39 schreef Circle het volgende:
/off-topic/
[..]
Waarom zou hij er iets aan moeten doen. JIJ bent altijd diegene die met vage complottheorieen off-topic loopt te trollen. Lijkt me dat jij er zelf iets aan zou moeten doen, maar dat is vermoedelijk teveel gevraagd.
/off-topic/
Roger. Was ook mij allerlaatste post over dit.... tijd voor weer wat inhoudelijk werkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laten we ons nou niet verlagen tot een ja/nee spelletje.
die code![]()
De NWO kan i.m.o. niet alles regisseren, verre van dat, zolang de massa zich maar niet teveel roert.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef CoolGuy het volgende:
Als die NWO zo machtig is, en alles kan controleren en regisseren, waarom overkomt 'jullie' dan niets? Immers, als ze zo krampachtig alles willen verbergen, dan moet het de NWO toch een doorn in het oog zijn dat er een paar mensen zijn die steeds achter hun plannen komen en 'de waarheid' op sites en fora posten?
En dit is, believe it or not...een serieuze vraag.
je kunt i.m.o. zo Mohammed voor Volkert, En Theo door Pim lezen.quote:Of veiligheidsdiensten en politie wisten inderdaad niet genoeg van Mohammed B. en begrepen niet hoe serieus de bedreigingen aan het adres van Theo waren. Dat zou betekenen dat wij Nederlanders beveiligd worden door een stelletje amateurs dat niet in staat is de feiten op een rijtje te krijgen en daarnaar te handelen.
Of minister Remkes, minister Donner en de AIVD kenden Mohammed B. wel degelijk, heel goed zelfs. Ze speelden een spel met hem, zijn de regie kwijt geraakt en hebben dat spel verloren. Dat verlies heeft Theo het leven gekost.
http://www.meervrijheid.nl/index.html?ks-aivd.htm
quote:Josh Wolf, a 24-year-old freelance journalist, made headlines last week as the first known blogger to be thrown into federal prison for not cooperating with judiciary officials.
http://news.com.com/A+blo(...)-1030_3-6104485.html
Ach en zolang de AIVD ziet dat de Circle de Resonancer negeer mode heeft geactiveerd zullen ze zich over mij wel geen zorgen maken he?quote:Oltmans: "Nadat ik die fax had gestuurd, werd ik gebeld door een man uit Huizen. Die noemde zijn naam en telefoonnummer. 'U kunt bij de politie navragen wie ik ben, want ik ben zeer bekend. Ik wil u wel waarschuwen dat als u doorgaat de Amerikaanse ambassadeur te bestoken met faxen' - nou, ik had één fax gestuurd - 'en u zou naar Amerika gaan, dan komt u in een psychiatrische kliniek.' Letterlijk zei hij dat. 'En als u hier blijft, dan zou ik maar uitkijken, want dan krijgt u een kogel.'
Ik denk dat de AIVD en welke ander organisatie, incl. de NWO zich hoe dan ook niet zo druk maakt over jouquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De NWO kan i.m.o. niet alles regiseren, verre van dat, zolang de massa zich maar niet teveel roert.
Maar doornen in hun oog zijn er genoeg:
Uhm, remember van Gogh? Ik heb hem hier al 'n paar keer gequote, n enkel bloggertje/postertje kan weinig aanrichten, maar zodra het iemand met veel lezers wordt.....
Want ja, ook de dood van Van Gogh roept bij mij veel vragen op, en niet alleen bij mij gelukkig.
[..]
je kunt i.m.o. zo Mohammed voor Volkert, En Theo door Pim lezen.
[..]
[..]
Ach en zolang de AIVD ziet dat de Circle de Resonancer negeer mode heeft geactiveerd zullen ze zich over mij wel geen zorgen maken he?![]()
Trouwens...zodra het iemand met veel lezers wordt? dan wat, dan interesseert het de NWO wel? Dan wordt er wel actie ondernomen? Waarom kunnen Alex Jones, David Icke en consorten dan nog steeds hun verhalen verkondigen? Die hebben toch veel lezers/volgelingen, maar daar gebeurd ook niets mee. Ze zijn er nog steeds, terwijl die toch de NWO ook wel doorhebben en zo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De NWO kan i.m.o. niet alles regiseren, verre van dat, zolang de massa zich maar niet teveel roert.
Maar doornen in hun oog zijn er genoeg:
Uhm, remember van Gogh? Ik heb hem hier al 'n paar keer gequote, n enkel bloggertje/postertje kan weinig aanrichten, maar zodra het iemand met veel lezers wordt.....
Want ja, ook de dood van Van Gogh roept bij mij veel vragen op, en niet alleen bij mij gelukkig.
[..]
je kunt i.m.o. zo Mohammed voor Volkert, En Theo door Pim lezen.
[..]
[..]
Ach en zolang de AIVD ziet dat de Circle de Resonancer negeer mode heeft geactiveerd zullen ze zich over mij wel geen zorgen maken he?![]()
Tja jongens het blijft een ingewikkelde kwestie...quote:De kennelijke opluchting waarmee Paars ervan uitgaat dat de dader van de moord op Fortuyn een eenling is, zou het diepste wantrouwen moeten veroorzaken bij de jongens en meisjes van de pers.
Helemaal mee eens, wie weet wordt het anders als ik in de 2de kamer zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk dat de AIVD en welke ander organisatie, incl. de NWO zich hoe dan ook niet zo druk maakt over jou
En nog 1 x.quote:Alex Jones and his team were detained by Canadian immigration on orders of the Bilderberg Group for a 15 hour nightmare of interrogation, accusations and threats of arrests in anticipation of the conference in Ottawa which starts today.
http://www.infowars.com/articles/nwo/alex_detained.htm
Als er dan toch 'n bekend iemand (Sheen) wel door de bubbel heen prikt en de mainstream media bereikt, dan begint het propaganda offensief om de boodschapper in discrediet te brengen m.b.v. zaken die niks met het onderwerp dat die persoon aankaartte te maken hebben.quote:When George W. Bush Had Alex Jones Arrested For Asking A Question
http://www.prisonplanet.c(...)06askingquestion.htm
mja, zo gaat het er wel aan toe in deze wakkere wereldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef Resonancer het volgende:
Als er dan toch 'n bekend iemand (Sheen) wel door de bubbel heen prikt en de mainstream media bereikt, dan begint het propaganda offensief om de boodschapper in discrediet te brengen m.b.v. zaken die niks met het onderwerp dat die persoon aankaartte te maken hebben.
Ik weet dat niet, maar heb hele sterke vermoedens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:34 schreef Circle het volgende:
[..]
Remember Theo van Gogh ? Vermoord door iemand die perfect aan het profiel van jouw 'buitenlander' voldoet. Heeft toch niet echt tot enige onlusten in Nederland geleid, of wel ?
Hoe weet jij dat trouwens, dat van die BVD/AIVD ?
Wat een onzin. Er was gewoon geen burgeroorlog gekomen. Daar zijn nederlanders te nuchter voor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:09 schreef PantaRei het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, maar heb hele sterke vermoedens.
Theo van Gogh was niet de nieuwe messias, de bevrijder die Pim Fortuyn was.
Hij is vermoord toen Pim allang dood was, de hype allang weg was.
En misschien was er ook geen burgeroorlog gekomen als de moordenaar van Pim Fortuyn een buitenlander was geweest.
Maar liet de bvd hem uit voorzorg vermoorden.
De kans op een burgeroorlog was namelijk heel groot.
Oh dus Seveke is ook i.o.v. de overheid vermoord nu al? Wat een geluk dat we jou hebben die ons precies kan vertellen wat er EIGENLIJK aan de hand isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:57 schreef JohnDope het volgende:
Wat ook iemand zij dat je iemand makkelijk op 600 meter kan uitschakelen, dat klopt, maar wanneer dat zou gebeuren en er zou natuurlijk niemand gepakt worden, dan zou iedereen de overheid en elite aanwijzen als dader.
(dat zie je heel duidelijk in de zaak Seveke die man is uit het niets neergeschoten en er is geen dader gevonden en iedereen wijst naar de overheid. Maar Seveke is 1 of andere stakker waar niemand wat om geeft dus die kan je wel op zo'n manier wegschieten.
Bij een politiekemessias als Fortuyn had dat radicale spanningen met zich mee gebracht)
Nee Fortuyn moest op een hele slimme manier neergelegd worden zodat de gemiddelde burger zou denken dat het case closed is.
nee al die hippies wijzen naar de overheid. Mij maakt het niet uit door wie die man is neergelegd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh dus Seveke is ook i.o.v. de overheid vermoord nu al? Wat een geluk dat we jou hebben die ons precies kan vertellen wat er EIGENLIJK aan de hand is
Kijk, en dat is hoe de meeste mensen denken. Het is wel erg en zo, maar niemand kan zich echt HEEL erg druk maken dat ie vermoord is. Zelfde bij Fortuyn. Mensen vonden het heel erg en zo, maar lang niet zo erg dat een burgeroorlog op handen was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee al die hippies wijzen naar de overheid. Mij maakt het niet uit door wie die man is neergelegd.
Seveke had een paar krakers die om hem gaven, wanneer die man op een dubieuze manier het leven laat (zoals is gebeurd: schutter nooit gevonden) dan zijn er een paar krakers radicaal ontevreden, dat is niet iets om als overheid van wakker te liggen. (zo'n geintje hadden ze nooit bij Fortuyn kunnen flikken).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk, en dat is hoe de meeste mensen denken. Het is wel erg en zo, maar niemand kan zich echt HEEL erg druk maken dat ie vermoord is. Zelfde bij Fortuyn. Mensen vonden het heel erg en zo, maar lang niet zo erg dat een burgeroorlog op handen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |