nee das het mooie..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:39 schreef CasB het volgende:
Dual channel is toch wel "speciaal" geheugen? Tenminste, je kan dual channel kits kopen bij computerwinkels...maar is er dan verschil tussen 2 dezelfde modules en een dual channel kit?
Je hebt wel van die 'matched pairs' ja, maar volgens mij werken 2 exact dezelfde modules even goed..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:39 schreef CasB het volgende:
Dual channel is toch wel "speciaal" geheugen? Tenminste, je kan dual channel kits kopen bij computerwinkels...maar is er dan verschil tussen 2 dezelfde modules en een dual channel kit?
quote:Op maandag 19 december 2005 19:10 schreef Renesite het volgende:
Wat heb je aan boxed als je toch de fan er af haalt.
met een dual channel kit weet je zeker dat je het zelfde geheugen hebt. weet niet hoe verschillende versie nummers conflicten erin kunnen geven..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:39 schreef CasB het volgende:
Ik heb 4x 512MB DDR in dual channel, allemaal van een verschillend merk.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:35 schreef jagermaster het volgende:
[..]
met een dual channel kit weet je zeker dat je het zelfde geheugen hebt. weet niet hoe verschillende versie nummers conflicten erin kunnen geven..
44 is zeker niet te warm hoor! Volgens mij moet je bij zo'n 70 graden een beetje gaan opassen. Staat het niet gewoon in het boekje?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:10 schreef markiemark het volgende:
Hoi, ik heb sinds kort een AMD Athlon 64 X2 3800+ Processor op mijn Asus A8n SLI premium moederbord. Ben nu bezig met een aantal zware programma's en ik zie dat de temperatuur van mijn processor wat op loopt. Mijn processor is nu 44 graden celsius. Ik heb (volgens mij) een goede koeler. Zalman CNPS7000B-Cu.
Ik vroeg me af hoe warm mijn processor mag worden en of 44 graden niet te warm is..
oohw dan valt het nog wel mee. kon niks vinden in boekje en ook niet op site, maar misschien heb ik niet goed genoeg gezocht. best lekker dat ie op 44 graden blijft als ik hem behoorlijk belastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:56 schreef Roolio het volgende:
[..]
44 is zeker niet te warm hoor! Volgens mij moet je bij zo'n 70 graden een beetje gaan opassen. Staat het niet gewoon in het boekje?
van vista hebben ze volkgens mij al een beta..quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:56 schreef Roolio het volgende:
En is windows Vista al uit? (alfa versie), en is dat een 64-bit OS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |