quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:12 schreef Aventura het volgende:[..]
Hoe bewaren jullie al je spulletjes trouwens? Je mag haast wel een extra plank monteren
Over dat bewaren nog even he. De zeepjes heb ik in zo'n rekje liggen in de douche, en een paar bij mijn wastafel. Redelijk veel ruimte in de badkamer gelukkig. Verder niet ingepakt, anders ruiken ze minder.
In mijn linnenkasten liggen wat brokken Angel's Delight. Gewoon voor het geurtje. Mijn shampoobar ligt ook gewoon in het doucherekje. Gebeurt niets mee. Om mee te nemen lijken die blikjes me wel handig. Die ga ik dan ook snel even aanschaffen.
Maar wat ik echt moeilijk opbergen vind zijn die massagebars. Die worden vettig (logisch, je kan er mee masseren) en als je ze in de badkamer laat liggen drogen ze uit..
Nu heb ik ze in washandjes gedaan. Vond ik vanmezelf wel heel slim, want na gebruik gooi je ze gewoon in de was en pak je een nieuwe. Moet alleen eigenlijk even een paar hele mooie kleuren washandjes kopen speciaal voor die bars. Want dat staat wat leuker in mijn slaapkamer
![]()
Maar stel nou dat Xenos leuke bakjes heeft, dan ga ik daar misschien wel weer voor...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*