abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16846021
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:13 schreef freud het volgende:

[..]

Ik heb ze bekeken, en ik zie genoeg barakken om zoveel mensen in onder te brengen hoor. Er zijn meerdere gvangenenblokken te zien in die foto, dus het is niet dat ene gebouw die wat meer vergroot is. Ik bedoelde dat als je zover inzoomt, je niet moet vergeten dat er meer van dergelijke blokken zijn, en je dus die honderdduizenden niet in dat ene uitgelichtte blok hoeft onder te brengen.

het gaat om dat uitgelichtte blokje hoor anders hadden ze de rest ook omcirkeld, maar ik zie niet echt wat jij omschrijft, je kunt het ook willen zien. Heeft niemand wat geleerd van Irak?? Waar mensen al die zogenaamde bewijzen geloofden en nu blijkt dat het alle bullshit is!!!
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:36:52 #227
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16846235
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:13 schreef freud het volgende:

Ik heb ze bekeken, en ik zie genoeg barakken om zoveel mensen in onder te brengen hoor. Er zijn meerdere gvangenenblokken te zien in die foto, dus het is niet dat ene gebouw die wat meer vergroot is. Ik bedoelde dat als je zover inzoomt, je niet moet vergeten dat er meer van dergelijke blokken zijn, en je dus die honderdduizenden niet in dat ene uitgelichtte blok hoeft onder te brengen.

Als je elke gevangene 3m2 gunt dan kom je (bij +/- 300.000 man) op 1 km2 uit enkel aan barakken.

Nu kun je nog wat stapelen, maar je hebt ook andere voorzieningen nodig, dus al met al lijken mij de getallen me nogsteeds flinke bullshit. Die 5 aangegeven plekken kunnen dat nooit opvangen.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2004 @ 13:57:41 #228
18921 freud
Who's John Galt?
pi_16846832
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:36 schreef robh het volgende:

[..]

Als je elke gevangene 3m2 gunt dan kom je (bij +/- 300.000 man) op 1 km2 uit enkel aan barakken.

Nu kun je nog wat stapelen, maar je hebt ook andere voorzieningen nodig, dus al met al lijken mij de getallen me nogsteeds flinke bullshit. Die 5 aangegeven plekken kunnen dat nooit opvangen.

Als je kijkt naar de barakken uit nazi kampen, dan stapelden ze aardig. 1m2 pp lijkt me dan realistischer. Als je uitgaat van 2 verdiepingen per gebouw, en een vloeroppervlakte van etterlijke duizenden vierkante meters poer barak (barak is makkelijk 200 meter lang en 30 breed), dan moet dat goed kunnen hoor. Maar goed, ik ben geen foto expert. Ik denk dat het makkelijk moet kunnen, maar goed, jij je mening. Drie vierkante meter pp lijkt me echter behoorlijk ruim als je met stapelen rekening houdt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 14:05:27 #229
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_16847049
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:36 schreef robh het volgende:

[..]

Als je nou de tekst bij de foto''s ook even gelezen had, dan had je kunnen lezen dat het om kamp nummer 22 gaat. De gevangenen zitten dus verdeeld over verschillende kampen.
Dit kamp, nummer 22, is het beruchte kamp dat ook in de BBC-documentaire terug kwam.

Maar zoals eerder gemeld, ook al zie je de gevangenen er op appèl staan, dan roepen jullie nóg dat het een of andere truckage is.
Het feit dat er in de Irak-oorlog gelogen is, betekent niet dat er dus nóóit iets waar is van wat er vanuit Engeland of de VS beweerd wordt.

Wie had er ook alweer zo'n bonje trouwens, met z'n eigen regering? Juist, de BBC. De uitzender van die documentaire dus.
Of zonden ze die "propaganda" uit zodat ze weer vriendjes konden worden met de regering?

Het is best lastig om alles op feiten te blijven beoordelen, en niet vooringenomen te zijn. En misschien is een deel van de gepresenteerde feiten over N-Korea overdreven of verzonnen. Maar alles star af te doen als propaganda is toch ook een beetje simpel, kom op zeg.
Je kunt toch ook negatief staan tegenover de VS-machtpolitiek en tegelijkertijd het regime in Korea met argusogen volgen.
Sommigen hier doen zo kinderachtig: je bent of voor of tegen de VS, en de stellingen worden aan de hand daarvan betrokken en niet meer prijsgegeven.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 14:07:28 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16847107
ja maar toch ... ik zie nog steeds een strand waarom geen sub er naartoe varen en er wat plaatjes van schieten?

die sattelietfoto's kunnen ook van boven Nederland zijn, weet ik veel helemaal alsof je dat zou herkennen

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:11:25 #231
16625 robh
pi_16847209
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:57 schreef freud het volgende:

Als je kijkt naar de barakken uit nazi kampen, dan stapelden ze aardig. 1m2 pp lijkt me dan realistischer. Als je uitgaat van 2 verdiepingen per gebouw, en een vloeroppervlakte van etterlijke duizenden vierkante meters poer barak (barak is makkelijk 200 meter lang en 30 breed), dan moet dat goed kunnen hoor. Maar goed, ik ben geen foto expert. Ik denk dat het makkelijk moet kunnen, maar goed, jij je mening. Drie vierkante meter pp lijkt me echter behoorlijk ruim als je met stapelen rekening houdt.

Tja, zo zou het wel weer kunnen

Als je tienduizenden zou zeggen okay, maar honderdduizenden (wat best veel is, qua aantal) gaat er bij mij niet in.

We zullen het wel zien, ooit

quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:05 schreef Gert het volgende:

Als je nou de tekst bij de foto''s ook even gelezen had, dan had je kunnen lezen dat het om kamp nummer 22 gaat. De gevangenen zitten dus verdeeld over verschillende kampen.
Dit kamp, nummer 22, is het beruchte kamp dat ook in de BBC-documentaire terug kwam.

Lees de openingspost even door. Honderdduizenden gevangenen in kamp 22.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:11:46 #232
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_16847224
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:07 schreef sp3c het volgende:
ja maar toch ... ik zie nog steeds een strand waarom geen sub er naartoe varen en er wat plaatjes van schieten?

die sattelietfoto's kunnen ook van boven Nederland zijn, weet ik veel helemaal alsof je dat zou herkennen

Wel een goed idee maar het is makkelijker gezegd dan gedaan denk ik. Het lijkt me niet dat de kustwateren onbeschermd liggen.
"Go Ahead, Make My Day !!"
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 14:15:02 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16847310
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:11 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]

Wel een goed idee maar het is makkelijker gezegd dan gedaan denk ik. Het lijkt me niet dat de kustwateren onbeschermd liggen.

Nederlandse sub sturen ... kunnen ze toch niet vinden

Amerikanen zullen toch ook zeker wel geschikte tuigen hebben

Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 14:17:23 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_16847372
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:07 schreef sp3c het volgende:

Ik denk dat jij de mariniers een beetje overschat.
Je vaart niet zomaar even Noord-Korea binnen hoor, ze hebben een aardig legertje en zijn behoorlijk wantrouwend.

Wat betreft de honderdduizenden: dat lijkt me inderdaad nogal veel, als je de foto's zo ziet, hoewel het best zou kunnen.

Op de site van Human Rigth Watch (hoofdkantoor in BELGIE), spreekt men niet van honderdduizenden in een enkel kamp, maar van een een reeks kampen. Er staat trouwens ook allerlei ander bewijsmateriaal van vluchtelingen (er zijn ruim 300.000 Noord Koreaanse vluchtelingen in China btw), foto's, plattegronden.

Best hoor, als je materiaal van een onafhankelijke mensenrechtenorganisatie allemaal wil afdoen als propaganda. Maar zeg later niet "Ich habe es nicht gewusst".

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:18:42 #235
16625 robh
pi_16847405
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:17 schreef Gert het volgende:

Best hoor, als je materiaal van een onafhankelijke mensenrechtenorganisatie allemaal wil afdoen als propaganda. Maar zeg later niet "Ich habe es nicht gewusst".

Nee, niet afdoen als propaganda, maar als hoogst onwaarschijnlijk (en dan heb ik het alleen over dit bericht hier).
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 14:28:29 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16847693
quote:

[..]

Ik denk dat jij de mariniers een beetje overschat.
Je vaart niet zomaar even Noord-Korea binnen hoor, ze hebben een aardig legertje en zijn behoorlijk wantrouwend.

er zitten geen mariniers op een duikboot

ze hebben misschien een aardig legertje maar als je niet aan land komt of uberhaupt niet boven water komt kunnen ze je weinig maken.

heeft noord korea uberhaupt een marine?

Als ze Iran ermee kunnen bespioneren dan moet noord korea geen enkel probleem vormen.

pi_16847810
quote:

Die hebben ook hun eigen sattelieten??
Nee, dus hoe weten die dat nou? Op basis van verklaringen van verraders en dissidenten??
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 14:45:13 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_16848175
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:33 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nee, dus hoe weten die dat nou? Op basis van verklaringen van verraders en dissidenten??

Stokertje.

Het is mooi geweest zo. De bewijzen liggen torenhoog opgestapeld, als jij weigert om er ook maar iets van serieus te nemen dan doe je dat toch lekker niet?

pi_16848212
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Stokertje.

Het is mooi geweest zo. De bewijzen liggen torenhoog opgestapeld, als jij weigert om er ook maar iets van serieus te nemen dan doe je dat toch lekker niet?

IK neem de zaak zeer hoog op, je kunt niet zomaar iemand beschuldigen van genocide op eigen volk, zonder keihard bewijs. Dat jij alles voor zoete koek aanneemt, geeft ook iets van jou aan.
pi_16848958
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:33 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Er zitten zat spionnen in Noord Korea die informatie versreiden over het land.
Hoe geloofwaardig die zijn, moet je zelf maar beoordelen.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:12:26 #241
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_16849071
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

heeft noord korea uberhaupt een marine?

Ze hebben 2 vloten. Aan elke kant eentje. De marine is sterk genoeg om enige tegenstand te bieden dus het is niet iets wat men moet negeren. Kwalitatief stelt het waarschijnlijk niets voor, het is vooral verouderd materiaal volgens de bronnen. Maar niets is zeker.
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 15:14:04 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16849132
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:12 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]

Ze hebben 2 vloten. Aan elke kant eentje. De marine is sterk genoeg om enige tegenstand te bieden dus het is niet iets wat men moet negeren. Kwalitatief stelt het waarschijnlijk niets voor, het is vooral verouderd materiaal volgens de bronnen. Maar niets is zeker.

dan zullen ze je toch eerst moeten vinden.

ik durf wel te betwijfelen dat die figuren in staat zijn de nieuwste westerse onderzeeboten op te sporen, laat staan te vernietigen

pi_16851645
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan zullen ze je toch eerst moeten vinden.

ik durf wel te betwijfelen dat die figuren in staat zijn de nieuwste westerse onderzeeboten op te sporen, laat staan te vernietigen

Heerlijk naief ben jij. Amerika heeft nog nooit kunnen infiltreren in Noord-Korea, aldus de CIA. Iedereen in Washington zal bekennen dat dit land het grootste blunder van de CIA ooit is. Er is gewoon een black hole in de informatiestroom, weinig is bekend en dat is zelfs niet zeker.
Weet je waarom? Noord-Korea heeft het meeste geadvanceerde tunnelsysteem van de wereld (a la Vietnam vroeger), je kunt geen fotos maken van iets wat onder de grond of in een berg zit.
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 16:27:09 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16851784
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:24 schreef Arvid het volgende:

[..]

Heerlijk naief ben jij. Amerika heeft nog nooit kunnen infiltreren in Noord-Korea, aldus de CIA. Iedereen in Washington zal bekennen dat dit land het grootste blunder van de CIA ooit is. Er is gewoon een black hole in de informatiestroom, weinig is bekend en dat is zelfs niet zeker.
Weet je waarom? Noord-Korea heeft het meeste geadvanceerde tunnelsysteem van de wereld (a la Vietnam vroeger), je kunt geen fotos maken van iets wat onder de grond of in een berg zit.

ik heb het niet over infiltreren
ik heb het niet over tunnels
ik heb het niet over onder de grond
ik heb het niet over op een berg

ik heb het over een gevangenkamp aan het strand (zie sattellietfoto's) hoe moeilijk kan het zijn om een onderzeeboot die kant op te varen om wat foto's te maken, daar zijn die dingen nota bene voor gemaakt.

probeer is te lezen voordat je ergens op reageert want dit soort lompe nietszeggende posts zijn vervelend

pi_16852653
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb het niet over infiltreren
ik heb het niet over tunnels
ik heb het niet over onder de grond
ik heb het niet over op een berg

ik heb het over een gevangenkamp aan het strand (zie sattellietfoto's) hoe moeilijk kan het zijn om een onderzeeboot die kant op te varen om wat foto's te maken, daar zijn die dingen nota bene voor gemaakt.

probeer is te lezen voordat je ergens op reageert want dit soort lompe nietszeggende posts zijn vervelend

Denk na. Als het zo makkelijk zou zijn wat je zegt, waarom is het nooit in de praktijk uitgevoerd? Denk je nou echt niet dat NK zijn stranden beveiligd onderzeeduikboten. Ik weet niet of een beetje op de hoogte bent maar NK heeft al eens een Amerikaans spionageschip onderschept.
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 16:54:45 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16852814
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:49 schreef Arvid het volgende:

[..]

Denk na. Als het zo makkelijk zou zijn wat je zegt, waarom is het nooit in de praktijk uitgevoerd?

godverdomme zeg is het nu zo moeilijk om de discussie ff door te bladeren voor dat je je erin mengt???? Ik stel al heel de tijd exact dezelfde vraag, waarom hebben ze dit nog niet gedaan. dan moet jij niet slim proberen te zijn door mij die vraag te stellen want als ik het antwoord had dan had ik hem niet moeten stellen.

maar hier is mijn theorie

OMDAT HET DING NAAR MIJN MENING GEEN CONCENTRATIE KAMP IS!!!!

quote:
Denk je nou echt niet dat NK zijn stranden beveiligd onderzeeduikboten. Ik weet niet of een beetje op de hoogte bent maar NK heeft al eens een Amerikaans spionageschip onderschept.
noemt hij mij naief
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:08:55 #247
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_16853340
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zie strand op die foto's, waarom hebben ze geen marine duikers met telelensen wat foto's van die gaskamers laten maken? waarom staan er geen moren om dat kamp heen?

Misschien heb ik geen inzicht maar kan je me vertellen waar het strand is? Ik zie hem namelijk niet.
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 17:16:41 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16853671
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:08 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]

Misschien heb ik geen inzicht maar kan je me vertellen waar het strand is? Ik zie hem namelijk niet.

rechterkant van boven naar beneden.

lijkt mij strand of iig het begin ervan

dinsdag 3 februari 2004 @ 18:07:24 #249
16625 robh
pi_16855277
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:16 schreef sp3c het volgende:

[afbeelding]
rechterkant van boven naar beneden.

lijkt mij strand of iig het begin ervan

Helaas, da's geen strand.

Was het dat wel dan groeiden er geen bomen, zilte grond he.

Het zal wel irrigatie zijn, of een bijna drooggevallen sloot ofzo.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_16856198
staat sp3c ff voor lul met zijn fantasieverhaaltjes
nee hoor, er zijn geen concentratiekampen en ja hoor ze zijn vlakbij het strand (hoe kom je er in godsnaam op). Dream on.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')