Ik heb een zwarte.
ik heb geen
quote:Tja smaken verschillen.
Op zondag 1 februari 2004 05:33 schreef RedDevil085 het volgende:
Zwart... vind het trouwens maar rommel, die senseo troep
Ik heb trouwens een zwarte gekozen, omdat ik niet zo van wekelijks schoonmaken hou. Op zwart zie je de eventuele koffie'vlekken' wat minder.
quote:Oew ja, ik heb gisteren ook die Milano gekocht, lekker smaakt die!
Op zondag 1 februari 2004 06:09 schreef Zenith4ever het volgende:
IvoorEn mijn favo smaken zijn rio en milaan
Dit is toch wel mijn meest gebruikte apparaat thuis....heerlijke koffie
Met Black roast of Milano...
[Dit bericht is gewijzigd door Ghettobob op 01-02-2004 09:19]
Makkelijk apparaat, zeker als je zelf geen koffie drinkt...
Ik heb die rechtse en ben te lui om zelf een plaatje te zoekenquote:Op zondag 18 april 2004 14:23 schreef Redux het volgende:
Er is nu ook een rode!
http://www.senseo.nl/sens(...)%2D2004+14%3A32%3A29
[afbeelding]
Heb een blauwe, alleen op dit plaatje issie wel wat blauwer dan dat het in het echt is.quote:Op zondag 18 april 2004 14:23 schreef Redux het volgende:
Er is nu ook een rode!
http://www.senseo.nl/sens(...)%2D2004+14%3A32%3A29
[afbeelding]
vink echt niet kunnenquote:Op zondag 18 april 2004 14:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb nog geen senseo![]()
Heb je een nieuwe senseo? En is het smaakverschil wat je proeft tov het oude apparaat?quote:Op zondag 18 april 2004 15:20 schreef UFOtje het volgende:
Omdat hier zoveel Senseo drinkers bij elkaar zijn, toch maar even een vraagje. Het lijkt of mijn koffie minder lekker smaakt de laatste tijd.![]()
Ontkalken heb ik ook al geprobeerd!
Maar een nieuwe Senseo gaan halen?![]()
nieuw smaakje proberen??quote:Op zondag 18 april 2004 15:20 schreef UFOtje het volgende:
Omdat hier zoveel Senseo drinkers bij elkaar zijn, toch maar even een vraagje. Het lijkt of mijn koffie minder lekker smaakt de laatste tijd.![]()
Ontkalken heb ik ook al geprobeerd!
Maar een nieuwe Senseo gaan halen?![]()
Ja, ongetwijfeld, vertel d'r dan ook meteen effe bij dat dat ding bijna het 10 voudige kost?quote:Op zondag 18 april 2004 15:58 schreef pascalheister het volgende:
geen, we hebben de Etna EKM800
vind ik persoonlijk lekkere koffie dan van senseo
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 april 2004 16:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb een GRATIS rode
Senseo Crema Gevonden ! Relaxed!!![]()
heeft ons niks gekostquote:Op zondag 18 april 2004 16:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeld, vertel d'r dan ook meteen effe bij dat dat ding bijna het 10 voudige kost?
En nog is het geen vergelijking.quote:Op zondag 18 april 2004 16:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heeft ons niks gekost![]()
kerstkado 2 jaar geleden bij werknemers van Etna
Geen patsen, gewoon vet als zo'n ding gratis krijgt, kosten al snel een aantal honderden euro's. Ik meen zo'n 600?. Maar ja, jaloerse mensen blijven bestaan he...quote:Op zondag 18 april 2004 20:39 schreef matthijst het volgende:
Stoer man, gratis ETNA apparaat. Heerlijk offtopic patsen, schitterend.....
'kheb zo'n wit-grijze, gebruik 'm niet veel meer, maar handig voor als er bezoek komt.
koffie heet dat..quote:Op zondag 18 april 2004 15:48 schreef GiSH het volgende:
ik heb alle smaken uit geprobeerd, maar alle senseo die er uit komt is allemaal zwart
limited, alsof 30.000 stuks ofzo limited is!quote:Op maandag 19 april 2004 19:49 schreef Redux het volgende:
Moet je heeel snel zijn, twentemeisje, want die dingen zijn limited. En als je er dan 1 hebt, dan moet je een paar jaartjes wachten, en dan zijn ze heel veel geld waard. Als ik jou was zou ik er 1 halen!!!!
Blauwe Senseo te koop!quote:Op maandag 19 april 2004 19:49 schreef Redux het volgende:
Moet je heeel snel zijn, twentemeisje, want die dingen zijn limited. En als je er dan 1 hebt, dan moet je een paar jaartjes wachten, en dan zijn ze heel veel geld waard. Als ik jou was zou ik er 1 halen!!!!
hij is wel heel stoer jij hebt hem mooi voor nop..quote:Op zondag 18 april 2004 15:58 schreef pascalheister het volgende:
geen, we hebben de Etna EKM800
vind ik persoonlijk lekkere koffie dan van senseo
[afbeelding]
heb ik ook overwogen maar mocht niet van mijn vrouwquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:53 schreef s9601694 het volgende:
Ik heb een Nespresso, dat is pas echte koffie..
Blackquote:Op zondag 1 februari 2004 05:32 schreef Ceriel het volgende:
In het kader: "Kleurenonderzoek" ...
Welke kleur Senseo © heb je ? (Mocht je er één hebben uiteraard).
Ik heb een zwarte.
Nog sterker is de 'Milano' van DE. Erg pittig, en lekker vind ik!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:38 schreef SietzeJBL het volgende:
[afbeelding]
Ik heb sinds afgelopen zaterdag deze!
Hebben jullie nog goede tips qua pads?
Ik heb nu die Dark Roast maar hij mag van mij nog wel iets sterker zeg maar![]()
Weten jullie of er betere alternatieven hier voor zijn?![]()
Dark roast nog sterker?quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:38 schreef SietzeJBL het volgende:
[afbeelding]
Ik heb sinds afgelopen zaterdag deze!
Hebben jullie nog goede tips qua pads?
Ik heb nu die Dark Roast maar hij mag van mij nog wel iets sterker zeg maar![]()
Weten jullie of er betere alternatieven hier voor zijn?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |