http://www.adformatie.nl/nieuws/Nieuws2004-04-06.htmlquote:De campagne voor de Limited Edition Rode Senseo wordt ondersteund door paginagrote advertenties in diverse landelijke dagbladen op 9 april. Op zaterdag 10 april – vlak voor Pasen – houdt Senseo tevens een zoekactie naar de rode koffiezetter in duizend filialen van electro- en huishoudspeciaalzaken. Wie een rode Senseo in de winkel vindt, mag hem gratis mee naar huis nemen. Afsluitend verschijnen op 30 april Senseo abri's in Koninginnedagstijl en worden er Senseo koffiedemonstraties gehouden in Groningen.
We waren best beschaafd bezig. Er was een rolluik dat om kwart over negen open ging. Maar niemand ging eronder door om eerder te zijn. Niemand rende en niemand zat echt hard te zoeken, meer te kijken. Ik trok een koelkast open, die was leeg, en de 2e koelkast zat hij al in. Dus het was maar 60 seconden werkquote:Op zondag 11 april 2004 14:49 schreef Whatashockr het volgende:
Haha ik zie het al helemaal voor me, van die hebberige mensen die overal achter en onder kruipen en in het vriesvak loeren, dat lijkt me nou echt grappig om te zien
Dus geeneens mensen die om de doos gingen vechten? Da's jammerquote:Op zondag 11 april 2004 14:51 schreef detulp050 het volgende:
[..]
We waren best beschaafd bezig. Er was een rolluik dat om kwart over negen open ging. Maar niemand ging eronder door om eerder te zijn. Niemand rende en niemand zat echt hard te zoeken, meer te kijken. Ik trok een koelkast open, die was leeg, en de 2e koelkast zat hij al in. Dus het was maar 60 seconden werk
Nee, we waren maar met vijf mensen en ieder ging een andere kant op. Pas toen een medewerker een foto van mij nam met de doos in de handen zagen de anderen dat ze konden stoppenquote:Op zondag 11 april 2004 14:52 schreef Whatashockr het volgende:
[..]
Dus geeneens mensen die om de doos gingen vechten? Da's jammer![]()
Heb je gezocht ?quote:Op zondag 11 april 2004 14:58 schreef p-etr-a het volgende:
echt heel leuk!
ik wou dat ik hem had gevonden.
WOW!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 14:42 schreef detulp050 het volgende:
Op vrijdag stond er een advertentie in de Volkskrant. Senseo verstopt 1.000 Senseo-crema's in electronicazaken in heel Nederland. Dus ik gisteren even snel naar de Harense Smid om kwart over negen en slechts 2 minuten later stond ik weer buiten met een nieuwe, gratis, Senseo-Crema (zo'n rode). Er waren maar 5 mensen bij die winkel op afgekomen, maar ik was de enige die in een koelkast had gekeken
Dus ik zit nu lekker aan een vers kopje koffie![]()
![]()
[..]
http://www.adformatie.nl/nieuws/Nieuws2004-04-06.html
[afbeelding]
En met de witte schuimlaag voel je je weer helemaal hollands.quote:Op zondag 11 april 2004 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooi, en je nou blauw betalen aan veel te dure koffie
Och, aangezien ik vaak maar één kopje drink en een goedkoop huismerk koop, is het voor mij niet zo duurquote:Op zondag 11 april 2004 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooi, en je nou blauw betalen aan veel te dure koffie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |