Don't let the bedbugs bite!quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:13 schreef wizarddragon het volgende:
Mensen die nu gaan slapen.. night night
Ik ben HET zat.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:19 schreef Radio-silence het volgende:
ik ben zat...... :pukey
Ga dan slapen, raar mens.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik ben HET zat.
Nee, ik wacht nog op het lijstje van Murray.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ga dan slapen, raar mens.![]()
Meid, ik lees net dat hij niet aan lijstjes doet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:24 schreef Biancavia het volgende:
Nee, ik wacht nog op het lijstje van Murray.
Raar mensch!![]()
Ik heb hem even aangespoord tot het wel produceren van een lijstje!quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meid, ik lees net dat hij niet aan lijstjes doet.
Dus je kunt lang wachten.
Wel vindt hij jou veruit de interessantste, liefste, aardigste - en wat voor superlatieven ik nog meer voorbij zag komen weet ik niet meer - user van Fok!
Tenminste, dat zei hij in dat andere topic.
Volgens mij heeft 'ie een zwak voor je. Schattug!
Zíe je nu wel dat 'ie een zwak voor je heeft?!quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb hem even aangespoord tot het wel produceren van een lijstje!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zíe je nu wel dat 'ie een zwak voor je heeft?!![]()
Ik blijf ook nog maar even wakker, dan.![]()
Valt het op?quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zíe je nu wel dat 'ie een zwak voor je heeft?!![]()
hello tokay, long time no seequote:Op dinsdag 23 november 2004 00:49 schreef Tokay het volgende:
Hoera! Ik post!
En: hallo bigshadow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |