van waar deze spontane sgop?quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:35 schreef Troel het volgende:
Ik doe mee
Dat klinkt als de nieuwe forum-Geert Wilders.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:35 schreef Croupouque het volgende:
Ik stel me beschikbaar als perswoordvoerder, die op politiek correcte en bescheiden wijze de toenemende zorgen over dit forum in zorgvuldig afgewogen bewoordingen probeert om te zetten.
Ik héb niets tegen baggerkliekjes, ik heb iets tegen de uitwassen van de baggerkliekjes.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat klinkt als de nieuwe forum-Geert Wilders.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik héb niets tegen baggerkliekjes, ik heb iets tegen de uitwassen van de baggerkliekjes.
Dat klinkt zo fout. Of mag ik meer doen dan zelf taartjes produceren en lanceren tegen andersdenkenden?quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:21 schreef _Groen_ het volgende:
Sharkdoggie is bij deze gepromoveerd tot vice-terrorist. Neem contact op met Dead-Doll voor aanslagen.
ik wil revolutiequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:36 schreef _Groen_ het volgende:
Poll: Wat vinden jullie van de üsersvakbond?Tof Niet tof, want ik ben rechts (=triest)
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Want het andere topic was ineens dicht. En MissRashida grijpt s amen met mij de macht.
ik ben voor vrede maar varkens braad ikquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:39 schreef _Groen_ het volgende:
Ja ik weet het niet. Wil je ook bij de aanslagencommissie? Dan kun je hem afmaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |