abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2004 @ 02:26:33 #76
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_16805895
quote:
Op maandag 2 februari 2004 02:16 schreef twi het volgende:

Ik ken trouwens clubs in Nederland die bij 6 zieke spelers al beginnen te mauwen. Bij Ajax ontbreken er inmiddels al 11.

maar die clubs hebben dan ook geen 54 contractspelers op de loonlijst staan
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  maandag 2 februari 2004 @ 02:27:35 #77
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16805906
quote:
Op maandag 2 februari 2004 02:16 schreef twi het volgende:

Ik ken trouwens clubs in Nederland die bij 6 zieke spelers al beginnen te mauwen. Bij Ajax ontbreken er inmiddels al 11.

Inderdaad, Ajax 2 wordt gewoon kampioen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_16806094
quote:
Op zondag 1 februari 2004 16:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Volgende week weer een toevalsoverwinning 1-3, as usual.

Jullie moeten winnen, bij verlies is de titel verloren.....
Ajax kan verliezen, Ajax staat dan gelijk met PSV......
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16806194
quote:
Op maandag 2 februari 2004 02:42 schreef Speed1971 het volgende:

Jullie moeten winnen, bij verlies is de titel verloren.....
Ajax kan verliezen, Ajax staat dan gelijk met PSV......

Gelukkig is daar nog nooit verloren in competitie verband, dus dat komt wel goed
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 2 februari 2004 @ 03:05:33 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16806306
quote:
Op maandag 2 februari 2004 02:26 schreef CAZZO het volgende:

[..]

maar die clubs hebben dan ook geen 54 contractspelers op de loonlijst staan

Volgens mij zitten we al rond de 44, inclusief spelers van het tweede elftal is dat zo gek nog niet hoor. Of hebben de spelers van Twente 2 geen contract?
  maandag 2 februari 2004 @ 03:25:42 #81
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_16806399
quote:
Op maandag 2 februari 2004 03:05 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij zitten we al rond de 44, inclusief spelers van het tweede elftal is dat zo gek nog niet hoor. Of hebben de spelers van Twente 2 geen contract?

ik weet niet of alle spelers van jong twente onder contract staan
beide selecties bijelkaar opgeteld kom ik tot wel 36 spelers
pi_16816652
quote:
Op maandag 2 februari 2004 02:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Gelukkig is daar nog nooit verloren in competitie verband, dus dat komt wel goed

Hoe was het ook alweer. Behaalde resultaten uit het verleden enz enz
Er zal heus een keer verloren worden en misschien is dat zondag wel. En als PSV zondag verliest wordt het wel erg lastig voor PSV. Wint PSV staan Ajax en PSV gelijk qua verliespunten. Ben benieuwd maar gerust ben ik er niet op. Hopen dat het woensdag een zware wedstrijd wordt
pi_16818303
Van vi.nl
quote:
Kezman staat ook open voor kleinere clubs

Mateja Kezman heeft een signaal afgegeven naar clubs die hem willen halen maar denken dat hij zijn neus ophaalt voor hen. De Servische spits van PSV heeft zijn ambities aangepast en staat vanaf heden ook open voor minder dan alleen de Europese top.
'Misschien moet ik naar een kleinere club in Europa gaan als een nieuwe stap om bij een grote club als Manchester United of Barcelona terecht te komen', liet Kezman weten aan het Algemeen Dagblad. De schuld daarvoor neemt hij voor een deel voor eigen rekening. 'Ik heb twee jaar niet gescoord in de Champions League en PSV plaatste zich nooit voor de tweede ronde.' Ofwel: springplank PSV heeft Kezman niet opgeleverd wat hem zou hebben moeten opleveren.

Kezman is bovendien niet tevreden met de manier waarop PSV zich opstelt. De Eindhovenaren zouden volgens Kezman en zaakwaarnemer Chiel Dekker te veel vragen voor de makkelijk scorende spits, waardoor geïnteresseerde clubs afhaken. 'Veel clubs hebben naar mij geïnformeerd, het heeft alleen nergens toe geleid. Het wordt tijd voor een andere uitdaging. Anders wordt het steeds moeilijker om hier gemotiveerd te blijven.'

Hahaha oftewel hij is eigenlijk een beetje mislukt

Lach me echt dood als ze hem met verlies moeten verkopen en daar gaat het nu toch echt wel naar uitzien. Maar ja dat krijg je als je speelt bij een club die nooit iets presteerd in de CL. Oe wat ga ik pijnlijk gelijk krijgen

maandag 2 februari 2004 @ 16:16:14 #84
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_16818444
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:12 schreef Speed1971 het volgende:
Van vi.nl
[..]

Hahaha oftewel hij is eigenlijk een beetje mislukt

Lach me echt dood als ze hem met verlies moeten verkopen en daar gaat het nu toch echt wel naar uitzien.

hoe heette die spits ook alweer
Machlas ofzoiets
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 februari 2004 @ 16:20:24 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16818607
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:16 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Machlas ofzoiets

of iets van Gabrich
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_16818669
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:16 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Machlas ofzoiets

Van een boer zoals jij had ik ook niet anders verwacht dan dat je met ouwe koeien aan zou komen. Maar het neemt niet weg dat het er niet best uitziet en dat een deel van de winst van Robben opgaat aan het verlies van Kezman. PSV zal Robben nu dan ook echt wel moeten verkopen aan het einde van het seizoen. Van Bommel heeft al aangegeven dat als die twee weg zijn hij ook weg wil. Goed nieuws allemaal!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 februari 2004 @ 16:31:59 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16818942
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:22 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Van een boer zoals jij had ik ook niet anders verwacht dan dat je met ouwe koeien aan zou komen. Maar het neemt niet weg dat het er niet best uitziet en dat een deel van de winst van Robben opgaat aan het verlies van Kezman. PSV zal Robben nu dan ook echt wel moeten verkopen aan het einde van het seizoen. Van Bommel heeft al aangegeven dat als die twee weg zijn hij ook weg wil. Goed nieuws allemaal!

ik vind het allemaal een beetje vroeg voor dit soort speculaties, aan de transfer van Collins John kon je zien dat het in een paar dagen heel anders kan lopen dan verwacht.......
Daarbij komt dat als PSV een goede 2e helft van het seizoen heeft en ze komen ver in de EUFAcup dan komt er sowieso meer interesse....
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 2 februari 2004 @ 16:33:52 #88
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_16819013
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:22 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Van een laborant zoals jij had ik ook niet anders verwacht dan dat je met ouwe koeien aan zou komen. allemaal!

wel een ouwe koe met een afschrijfpost van 19 miljoen
zoveel zal het verlies op kezman niet zijn
pi_16819097
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik vind het allemaal een beetje vroeg voor dit soort speculaties, aan de transfer van Collins John kon je zien dat het in een paar dagen heel anders kan lopen dan verwacht.......
Daarbij komt dat als PSV een goede 2e helft van het seizoen heeft en ze komen ver in de EUFAcup dan komt er sowieso meer interesse....

Whisfull thinking heet dat. UEFA telt alleen als je finale haalt en wint. Kijk naar Feyenoord. Het winnen van de UEFA heeft ze qua verkoop van spelers nagenoeg niets opgeleverd. Het heeft ze sowieso nauwlijks wat opgeleverd. Jij en al die andere lampies verwachten gewoon teveel van de UEFA Cup. Je kan eigenlijk alleen maar falen in dat toernooi.....
  maandag 2 februari 2004 @ 16:37:46 #90
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_16819148
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:

Je kan eigenlijk alleen maar falen in dat toernooi.....

vandaar die nederlaag in brugge
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 februari 2004 @ 16:39:52 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16819205
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:33 schreef CAZZO het volgende:

[..]

wel een ouwe koe met een afschrijfpost van 19 miljoen
zoveel zal het verlies op kezman niet zijn

Je vergeet het enorme salaris van machlas
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 februari 2004 @ 16:41:50 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16819272
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Whisfull thinking heet dat. UEFA telt alleen als je finale haalt en wint. Kijk naar Feyenoord. Het winnen van de UEFA heeft ze qua verkoop van spelers nagenoeg niets opgeleverd. Het heeft ze sowieso nauwlijks wat opgeleverd. Jij en al die andere lampies verwachten gewoon teveel van de UEFA Cup. Je kan eigenlijk alleen maar falen in dat toernooi.....

De UEFA cup is wel degelijk een mooi prijs, je zou willen dat Ajax daar nog inzit. En ja datfeijenoord niet veel verdient heeft aan de verkopen heeft ook erg met de leeftijd en de lengte van de contracten te maken, Maar Feijenoord heeft wel degelijk goed verdient aan Emerton
DeLuna vindt me dik ;(
pi_16819590
heb liever dat PSV rustiger de AC wedstrijd ingaat, liever wat energie sparen voor Ajax

want voor een slachting heb je veel kracht nodig

pi_16819601
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De UEFA cup is wel degelijk een mooi prijs, je zou willen dat Ajax daar nog inzit. En ja datfeijenoord niet veel verdient heeft aan de verkopen heeft ook erg met de leeftijd en de lengte van de contracten te maken, Maar Feijenoord heeft wel degelijk goed verdient aan Emerton

Ik zeg nergens dat de UEFA Cup geen mooie prijs is. Ik zeg dat je eigenlijk alleen maar kan falen in de UEFA Cup. Ik zie PSV echter die UEFA Cup niet binnen halen en een finale plaats ook niet.

Maar we dwalen af. Het geblaat in dit topic dat Kezman wel even een 18 miljoen euro of meer zou opbrengen was dus echt geblaat. Het ziet er naar uit dat Kezman verliesgevend zal zijn voor PSV en dat is goed nieuws. Dat Machlas dat ook voor Ajax was, ach die pijn is al geleden..... Nu is het de beurt aan PSV

pi_16819628
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:41 schreef rubbereend het volgende:
Maar Feijenoord heeft wel degelijk goed verdient aan Emerton
Nee hoor.

Het seizoen voor zijn verkoop konden ze hem voor een veelvoud verkopen van wat ze uiteindelijk gevangen hebben.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 februari 2004 @ 16:55:43 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_16819729
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee hoor.

Het seizoen voor zijn verkoop konden ze hem voor een veelvoud verkopen van wat ze uiteindelijk gevangen hebben.

o oke, maar ze hebben aan hem verdient toch,

bij Kezman is het inmiddels wel zo dat veel verdienen er niet inzit. Maar veel geld verliezen zal ook niet gebeuren.

DeLuna vindt me dik ;(
pi_16819854
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

o oke, maar ze hebben aan hem verdient toch,

bij Kezman is het inmiddels wel zo dat veel verdienen er niet inzit. Maar veel geld verliezen zal ook niet gebeuren.

Wel als je bedenkt dat Kezman met geleend geld is gehaald. De geldschieters hebben aan het begin van dit seizoen al aangegeven dat zij hun geld plus een stukje rente terug willen. Dat gaat niet lukken. Die geldschieters zullen zich nu wel een paar keer meer bedenken alvorens geld in PSV te pompen. Alles bij elkaar is het dus best een hele pijnlijke zaak voor PSV aan het worden. En nogmaals dat is goed nieuws!
pi_16819859
de goals van Kezman die ervoor zorgden dat we kampioen zijn geworden zijn voor mij voldoende

Is Mido nu eigenlijk verkocht of alleen verhuurd?
want ik denk niet dat Ajax winst op hem zal maken...

pi_16819913
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
de goals van Kezman die ervoor zorgden dat we kampioen zijn geworden zijn voor mij voldoende

Is Mido nu eigenlijk verkocht of alleen verhuurd?
want ik denk niet dat Ajax winst op hem zal maken...

Jezus jij weet echt weinig van voetbal he. Mido is voor een bedrag tussen de 7 a 10 miljoen euro verkocht aan O. Marseille

Heeft Ajax dus behoorlijk aan verdiend

pi_16820000
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:59 schreef Speed1971 het volgende:

Wel als je bedenkt dat Kezman met geleend geld is gehaald. De geldschieters hebben aan het begin van dit seizoen al aangegeven dat zij hun geld plus een stukje rente terug willen. Dat gaat niet lukken. Die geldschieters zullen zich nu wel een paar keer meer bedenken alvorens geld in PSV te pompen. Alles bij elkaar is het dus best een hele pijnlijke zaak voor PSV aan het worden. En nogmaals dat is goed nieuws!

Hij is met 40% geleend geld gehaald, de rest is gewoon eigen vermogen, door Van Raay zelf toegegeven op een meeting met leden van het PSV Forum. Tevens willen de geldschieters geen rente, slechts 40% van de uiteindelijke verkoop. Zo dramatisch is het dus niet
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')