Game On
quote:Nee, maar Speed reageert er altijd zo leuk op
Op zaterdag 31 januari 2004 15:14 schreef methodmich het volgende:Je wilt toch niet serieus beweren dat van Bommel na Vieira de beste defensieve middenvelder in de wereld is???
Maar Van Bommel is voor bijna ieder team in Europa een goede aankoop
vanavond Vitesse, moet te doen zijn
quote:Lijkt me ook. Nul houden moet geen probleem zijn, alleen nog ff een paar erin leggen. (Wat een makkelijk schema heeft PSV btw na de winterstop tot nu toe...)
Op zaterdag 31 januari 2004 16:10 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik heb ff wat topics gemist
* appelsientje komt onder z'n steen vandaanvanavond Vitesse, moet te doen zijn
quote:Dat over Couto en Song waren geruchten, via de officiële mededelingen is het nooit gemeld. En de commotie is hier misschien een beetje ontstaan, elders viel het nogal mee
Op zaterdag 31 januari 2004 15:15 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar de commotie ontstaat omdat PSV het deed voorkomen een extra aanwinst te gaan contracteren, zoals Couto of Song. Als ze nu gelijk hadden gezegd dat ze slechts kwantitatief wilden uitbreiden...
quote:Kunnen we ons goedvoorbereiden voor de EUFA wedstrijden
Op zaterdag 31 januari 2004 16:12 schreef ErikT het volgende:[..]
Lijkt me ook. Nul houden moet geen probleem zijn, alleen nog ff een paar erin leggen. (Wat een makkelijk schema heeft PSV btw na de winterstop tot nu toe...)
quote:Heerenveen en Perugia zijn misschien lastig, de rest zijn zekere overwinningen
Op zaterdag 31 januari 2004 16:12 schreef ErikT het volgende:
Lijkt me ook. Nul houden moet geen probleem zijn, alleen nog ff een paar erin leggen. (Wat een makkelijk schema heeft PSV btw na de winterstop tot nu toe...)
quote:Perugia uit heb je het over neem ik aan?
Op zaterdag 31 januari 2004 16:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Heerenveen en Perugia zijn misschien lastig, de rest zijn zekere overwinningen
quote:Duh
Op zaterdag 31 januari 2004 16:14 schreef ErikT het volgende:Perugia uit heb je het over neem ik aan?
quote:Denk al. thuis wordt t een walkover, bijna net zo makkelijk als 8 februari aanstaande.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Duh
quote:Zal je zien dat Paulo Rink zijn enige "Saisonstor" gaat maken en het een vuile 0-1 wordt.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:25 schreef pascalheister het volgende:
vanavond dat gelijkspel van voor de winterstop wegwerken tegen fietstas
quote:ik zou bijna medelijden krijgen met vitesse, zo erg gaan we van ze winnen.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:25 schreef pascalheister het volgende:
vanavond dat gelijkspel van voor de winterstop wegwerken tegen fietstas
quote:Ja voor bijvoorbeeld Villareal ofzo. Zie hem niet bij een echte topclub spelen
Op zaterdag 31 januari 2004 16:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, maar Speed reageert er altijd zo leuk op
Maar Van Bommel is voor bijna ieder team in Europa een goede aankoop
quote:Hetzelfde werd over Cocu gezegd. Van Bommel mag dan een arrogante klootzak zijn, hij kan wel verschrikkelijk goed voetballen.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:06 schreef Speed1971 het volgende:Ja voor bijvoorbeeld Villareal ofzo. Zie hem niet bij een echte topclub spelen
A - omdat als die hem zouden willen hebben dan hadden ze um al
B - omdat hij simpel weg voor de europese top te kort schiet
C - weet niet/geen mening
Van jou "zekerheidjes" dat Van Bommel en Kezman in de winterstop zouden vertrekken is ook weinig terechtgekomen, dus...
quote:Ja das zeker waar. Maar goed dat belooft natuurlijk weinig goeds voor
Op zaterdag 31 januari 2004 17:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hetzelfde werd over Cocu gezegd. Van Bommel mag dan een arrogante klootzak zijn, hij kan wel verschrikkelijk goed voetballen.
Van jou "zekerheidjes" dat Van Bommel en Kezman in de winterstop zouden vertrekken is ook weinig terechtgekomen, dus...
quote:heb VD Schaaf nooit goed gevonden, brengt niets in het spel
Op zondag 1 februari 2004 00:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waardeloze wedstrijd, VD Schaaf heeft definitief afgedaan. Robben aardig en Cornelisse mag 8 wedtrijden krijgen voor z'n absurde tackle op De Jong
Maareh, Robben mag zo blijven spelen
we staan nu zelfs boven aan
quote:op ons ouwe vertrouwde stekkie
Op zondag 1 februari 2004 02:05 schreef appelsientje het volgende:
zo leuk thuis komen 3 - 0
had volgens mij veel meer kunnen wezen, maar goed de punten zijn weer binnenwe staan nu zelfs boven aan
quote:Yep een daar blijven we ook tot we de schaal en Cup hebben
Op zondag 1 februari 2004 02:10 schreef ASSpirine het volgende:[..]
op ons ouwe vertrouwde stekkie
quote:Dit zal nooit gebeuren
Op zaterdag 31 januari 2004 17:19 schreef Speed1971 het volgende:[..] Ik ga steeds meer hopen dat Kezza gewoon zn contract uitdient en dan vervolgens fransfervrij Eindhoven verlaat. Als dat gebeurd betaal ik voor iedereen bier voor de hele avond
quote:onnodige fouten
Op zondag 1 februari 2004 02:12 schreef appelsientje het volgende:[..]
Yep een daar blijven we ook tot we de schaal en Cup hebben
hoe was de wedstrijd voor de rest (ik was er dus niet bij)
maar robben had wel mooie acties in huis
En lange Jan is best wel op dreef
quote:Moet je toch echt je ogen eens open doen. Ik zie hem toch echt bij PSV in de basis staan
Op zaterdag 31 januari 2004 17:06 schreef Speed1971 het volgende:
Ja voor bijvoorbeeld Villareal ofzo. Zie hem niet bij een echte topclub spelen
quote:voor 8 wedstrijden schorsing moet je toch echt met een vinger in iemands oog prikken
Op zondag 1 februari 2004 00:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Cornelisse mag 8 wedtrijden krijgen voor z'n absurde tackle op De Jong
quote:Ja maar dat doet er niet toe (of had je t niet tegen mij?)
Op zondag 1 februari 2004 06:40 schreef Sloggi het volgende:
PSV weer kut gespeeld hè Erik
quote:Was dat niet een keer Edwin Gorter die 9 jaar geleden een vinger in het oog van Bjorn van der Doelen prikte?
Op zondag 1 februari 2004 12:19 schreef CAZZO het volgende:[..]
voor 8 wedstrijden schorsing moet je toch echt met een vinger in iemands oog prikken
quote:leuke mentaliteit
Op zondag 1 februari 2004 16:10 schreef methodmich het volgende:
Robben neemt PSV weer aan het handje... Ajax moet dus Robben uitschakelen en dan win je.
Robben doet het nu veel veel beter dan Rafael
Rafael raakt maar niet uit zijn crisis
quote:Kezman weer teug en Bouma wederom voortreffelijk, de rest was matig, maar dat is tegen Vitesse blijkbaar genoeg voor een 3-0 overwinning. Robben is op dit moment niet te stoppen
Op zondag 1 februari 2004 16:10 schreef methodmich het volgende:
Robben neemt PSV weer aan het handje... Ajax moet dus Robben uitschakelen en dan win je.
quote:Met Kezman erbij ging het al veel beter in de aanval
Op zondag 1 februari 2004 16:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Kezman weer teug en Bouma wederom voortreffelijk, de rest was matig, maar dat is tegen Vitesse blijkbaar genoeg voor een 3-0 overwinning. Robben is op dit moment niet te stoppen
quote:Sportief uitschakelen, niet schoppen.
Op zondag 1 februari 2004 16:13 schreef ASSpirine het volgende:[..]
leuke mentaliteit
quote:goed dan
Op zondag 1 februari 2004 16:21 schreef methodmich het volgende:[..]
Sportief uitschakelen, niet schoppen.
je weet maar nooit wat men ermee bedoelt
quote:En wie moet daar in hemelsnaam voor zorgen
Op zondag 1 februari 2004 16:21 schreef methodmich het volgende:Sportief uitschakelen, niet schoppen.
quote:3 man op Robben. Er lopen genoeg minkukels die je vrij kunt laten.
Op zondag 1 februari 2004 16:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En wie moet daar in hemelsnaam voor zorgen
quote:Mooi, dan kunnen Held van Bommel en Bouma constant doorschuiven, heeft Kezman extra ruimte en kan zelfs Lee wat laten zien, goed plan. Die babel mag trouwens volgende week weer spelen, dan krijgt de verdediging ook eens wat rust
Op zondag 1 februari 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:3 man op Robben. Er lopen genoeg minkukels die je vrij kunt laten.
quote:Lee kan je vrijlaten, Lucius kan je vrijlaten, John de Jong, van der Schaaf, Colin... Concentreren op Bouma, van Bommel, Robben en Kezman. Makkie hoor.
Op zondag 1 februari 2004 16:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mooi, dan kunnen Held van Bommel en Bouma constant doorschuiven, heeft Kezman extra ruimte en kan zelfs Lee wat laten zien, goed plan. Die babel mag trouwens volgende week weer spelen, dan krijgt de verdediging ook eens wat rust
quote:van der Schaaf gaat hoop ik niet meer spelen
Op zondag 1 februari 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:[..]
Lee kan je vrijlaten, Lucius kan je vrijlaten, John de Jong, van der Schaaf, Colin... Concentreren op Bouma, van Bommel, Robben en Kezman. Makkie hoor.
quote:Jan, die moet je gewoon uit de 16 houden of hoge voorzetten eruit houden. Die kan alleen koppen.
Op zondag 1 februari 2004 16:30 schreef ASSpirine het volgende:[..]
van der Schaaf gaat hoop ik niet meer spelen
en je vergeet Jan
laatste paar wedstrijden al wat goals binnen gelegd
quote:Colin vrijlaten........ ja dat deed Zwolle ook.....
Lee kan je vrijlaten, Lucius kan je vrijlaten, John de Jong, van der Schaaf, Colin... Concentreren op Bouma, van Bommel, Robben en Kezman. Makkie hoor.
quote:alleen maar koppen, en dat is voldoende
Op zondag 1 februari 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:[..]
Jan, die moet je gewoon uit de 16 houden of hoge voorzetten eruit houden. Die kan alleen koppen.
quote:De kans dat ie een keer de paal raakt is al vrijwel nihil hoor...
Op zondag 1 februari 2004 16:32 schreef rubbereend het volgende:[..]
Colin vrijlaten........ ja dat deed Zwolle ook.....
quote:...en stompen, slaan, ellebogen, trappen, duwen, trekken, schoppen, knietjes geven...
Op zondag 1 februari 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:[..]
Jan, die moet je gewoon uit de 16 houden of hoge voorzetten eruit houden. Die kan alleen koppen.
quote:Ja, da's een vuile gemenerik, die Jan.
Op zondag 1 februari 2004 16:36 schreef twi het volgende:[..]
...en stompen, slaan, ellebogen, trappen, duwen, trekken, schoppen, knietjes geven...
quote:PSV hoeft zich nergens op te concentreren. Da's pas makkelijk.
quote:PSV gaat elke wedstrijd in met de uitstraling "nou we zien wel wat er gebeurt". Zit inderdaad geen enkele lijn in.
Op zondag 1 februari 2004 16:43 schreef ErikT het volgende:[..]
PSV hoeft zich nergens op te concentreren. Da's pas makkelijk.
quote:Deze schop ik volgende week zondag omhoog
Op zondag 1 februari 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:Lee kan je vrijlaten, Lucius kan je vrijlaten, John de Jong, van der Schaaf, Colin... Concentreren op Bouma, van Bommel, Robben en Kezman. Makkie hoor.
quote:Maar wel de ene overwinning na de andere
Op zondag 1 februari 2004 16:45 schreef methodmich het volgende:PSV gaat elke wedstrijd in met de uitstraling "nou we zien wel wat er gebeurt". Zit inderdaad geen enkele lijn in.
quote:Goed hoor.
Op zondag 1 februari 2004 16:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Deze schop ik volgende week zondag omhoog
quote:Toevalsvoetbal kan soms succesvol zijn.
Op zondag 1 februari 2004 16:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Maar wel de ene overwinning na de andere
quote:Volgende week weer een toevalsoverwinning 1-3, as usual.
Op zondag 1 februari 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Toevalsvoetbal kan soms succesvol zijn.
quote:Wellicht, wellicht ook niet.
Op zondag 1 februari 2004 16:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgende week weer een toevalsoverwinning 1-3, as usual.
quote:1-4 behoort idd ook tot de mogelijkheden
Op zondag 1 februari 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
Wellicht, wellicht ook niet.
quote:Evenzeer 5-0, door 3 x Babel en 2 x De Mul.
Op zondag 1 februari 2004 17:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
1-4 behoort idd ook tot de mogelijkheden
quote:Tussen de jeugdelftallen is dat redelijk mogelijk ja
Op zondag 1 februari 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:Evenzeer 5-0, door 3 x Babel en 2 x De Mul.
quote:Stekelenburg / de Jong, Heitinga, Escudé, O'Brien / Galásek, Sneijder, Maxwell / de Ridder, Babel, Sikora
Op zondag 1 februari 2004 17:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Tussen de jeugdelftallen is dat redelijk mogelijk ja
Lijkt me goed genoeg om te winnen. Met De Mul, Vermaelen, Yakubu en kornuiten nog achter de hand...
appeltje, eitje, 1-3 overwinning
quote:De Jong op rechts? Apart.
Op zondag 1 februari 2004 17:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waterreus / Colin, Hofland, Bouma, Lee / De Jong, Vogel, Van Bommel, Robben / Vennegoor, Kezmanappeltje, eitje, 1-3 overwinning
quote:Heeft al eerder gewerkt, afwisselen met Robben. De Jong is redelijk 2 benig en kan goed naar binnenkomen. Als hij niet te ernstig geblesseerd is geraakt door die doodschop van Cornelisse lijkt dit me de enig logische opstelling
Op zondag 1 februari 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:De Jong op rechts? Apart.
quote:Dan ziet het er opeens minder prettig uit
Op zondag 1 februari 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ik mis Lucius en van der Schaaf toch wel.
quote:Aub, geen Theo.
Op zondag 1 februari 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ik mis Lucius en van der Schaaf toch wel.
Enige speler die voor winst van PSV kan zorgen.
quote:zlatan kan het alleen nog beter
Op zondag 1 februari 2004 16:36 schreef twi het volgende:[..]
...en stompen, slaan, ellebogen, trappen, duwen, trekken, schoppen, knietjes geven...
quote:dat heet klasse voetbal
Op zondag 1 februari 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:[..]
Toevalsvoetbal kan soms succesvol zijn.
Daarna richting ams, moet geen problemen opleveren, 1-3 denk ik ook...
1/2/2004 - Koeman is bang kampioensrace met PSV te verliezen
(Van onze verslaggever MP)
BRON: Het Parool
Na uitschakeling in de Europacup en de nationale beker is Ronald Koeman door de heuse blessuregolf ook bang de kampioensrace met PSV te verliezen. "Als je iets in je hoofd hebt en je ziet de spelers bij bosjes afvallen, dan denk je bij jezelf: wat nu? Als je de problemen hebt die wij hebben, kun je de strijd met PSV verliezen en dat baart me zorgen. Ik word er ook chagrijnig van." aldus de trainer van Ajax. De oud-PSV'er houdt het op pech, het niet om kunnen gaan met de druk die op de schouders ligt en de jonge groep die geen ervaring heeft in het omgaan met zware programmas dat er zóveel blessures zijn.
Ook Koeman ziet de bui al hangen...
quote:Mooi hij gaat alvast excussen zoeken
Op zondag 1 februari 2004 18:06 schreef Terrace_Casual het volgende:
quote:De ajacieden hebben veel te veel vertrouwen in hun jonkies
Op zondag 1 februari 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:[..]
Stekelenburg / de Jong, Heitinga, Escudé, O'Brien / Galásek, Sneijder, Maxwell / de Ridder, Babel, Sikora
Lijkt me goed genoeg om te winnen. Met De Mul, Vermaelen, Yakubu en kornuiten nog achter de hand...
quote:Zoiets heet: "jezelf in de underdog positie lullen"
Op zondag 1 februari 2004 18:06 schreef Terrace_Casual het volgende:
Eerst nac thuis voor de beker, een niet te onderschatten tegenstander is wel geblekenDaarna richting ams, moet geen problemen opleveren, 1-3 denk ik ook...
1/2/2004 - Koeman is bang kampioensrace met PSV te verliezen
(Van onze verslaggever MP)BRON: Het Parool
Na uitschakeling in de Europacup en de nationale beker is Ronald Koeman door de heuse blessuregolf ook bang de kampioensrace met PSV te verliezen. "Als je iets in je hoofd hebt en je ziet de spelers bij bosjes afvallen, dan denk je bij jezelf: wat nu? Als je de problemen hebt die wij hebben, kun je de strijd met PSV verliezen en dat baart me zorgen. Ik word er ook chagrijnig van." aldus de trainer van Ajax. De oud-PSV'er houdt het op pech, het niet om kunnen gaan met de druk die op de schouders ligt en de jonge groep die geen ervaring heeft in het omgaan met zware programma�s dat er zóveel blessures zijn.
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:28 schreef Werewolf het volgende:[..]
Zoiets heet: "jezelf in de underdog positie lullen"
je moet wat he
quote:Zoiets heet realistisch bekijken wat je met welk materiaal kunt bereiken. Stel dat alle geblesseerde spelers aan het begin van het seizoen waren verkocht, en we dus een jaar lang met dit team zouden moeten spelen, dan zouden we zelfs nog met Feyenoord moeten concurreren om de tweede plek
Op zondag 1 februari 2004 21:28 schreef Werewolf het volgende:
Zoiets heet: "jezelf in de underdog positie lullen"
Ik ga er overigens van uit dat Ajax mede door het minder zware programma (Heerenveen uitgevallen, betekende al wat rust, geen AC aankomende week) toch enigszins herstelt van de blessures. Bovendien denk ik dat ook met de huidige selectie de voorsprong t.o.v. PSV vastgehouden zou moeten kunnen worden.
Maar je gaat toch niet ontkennen dat de selectie waar Ajax op dit moment over kan beschikken kwalitatief niet opweegt tegen de selectie waar PSV over kan beschikken, met jongens als Babel, de Mul, de Ridder, Vermaelen, Sikora en Soetaers in het veld? Als je bij PSV 6 basisspelers weghaald? (en dan nog de betere basisspelers ook: Robben, van Bommel, Kezman, Waterreus, Ooijer en ???? (ik kan Bouma ook nog noemen, maar die streep ik weg tegen Heitinga die nog steeds fit is *klop klop*)) Dan heb je ook een onevenwichtig elftal waar weinig in terug zou zijn te vinden van de regerend kampioen.
Ik ken trouwens clubs in Nederland die bij 6 zieke spelers al beginnen te mauwen. Bij Ajax ontbreken er inmiddels al 11.
quote:maar die clubs hebben dan ook geen 54 contractspelers op de loonlijst staan
Op maandag 2 februari 2004 02:16 schreef twi het volgende:Ik ken trouwens clubs in Nederland die bij 6 zieke spelers al beginnen te mauwen. Bij Ajax ontbreken er inmiddels al 11.
quote:Inderdaad, Ajax 2 wordt gewoon kampioen.
Op maandag 2 februari 2004 02:16 schreef twi het volgende:Ik ken trouwens clubs in Nederland die bij 6 zieke spelers al beginnen te mauwen. Bij Ajax ontbreken er inmiddels al 11.
quote:Jullie moeten winnen, bij verlies is de titel verloren.....
Op zondag 1 februari 2004 16:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgende week weer een toevalsoverwinning 1-3, as usual.
quote:Gelukkig is daar nog nooit verloren in competitie verband, dus dat komt wel goed
Op maandag 2 februari 2004 02:42 schreef Speed1971 het volgende:Jullie moeten winnen, bij verlies is de titel verloren.....
Ajax kan verliezen, Ajax staat dan gelijk met PSV......
quote:Volgens mij zitten we al rond de 44, inclusief spelers van het tweede elftal is dat zo gek nog niet hoor. Of hebben de spelers van Twente 2 geen contract?
Op maandag 2 februari 2004 02:26 schreef CAZZO het volgende:[..]
maar die clubs hebben dan ook geen 54 contractspelers op de loonlijst staan
quote:ik weet niet of alle spelers van jong twente onder contract staan
Op maandag 2 februari 2004 03:05 schreef twi het volgende:[..]
Volgens mij zitten we al rond de 44, inclusief spelers van het tweede elftal is dat zo gek nog niet hoor. Of hebben de spelers van Twente 2 geen contract?
quote:Hoe was het ook alweer. Behaalde resultaten uit het verleden enz enz
Op maandag 2 februari 2004 02:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Gelukkig is daar nog nooit verloren in competitie verband, dus dat komt wel goed
quote:Hahaha oftewel hij is eigenlijk een beetje mislukt
Kezman staat ook open voor kleinere clubsMateja Kezman heeft een signaal afgegeven naar clubs die hem willen halen maar denken dat hij zijn neus ophaalt voor hen. De Servische spits van PSV heeft zijn ambities aangepast en staat vanaf heden ook open voor minder dan alleen de Europese top.
'Misschien moet ik naar een kleinere club in Europa gaan als een nieuwe stap om bij een grote club als Manchester United of Barcelona terecht te komen', liet Kezman weten aan het Algemeen Dagblad. De schuld daarvoor neemt hij voor een deel voor eigen rekening. 'Ik heb twee jaar niet gescoord in de Champions League en PSV plaatste zich nooit voor de tweede ronde.' Ofwel: springplank PSV heeft Kezman niet opgeleverd wat hem zou hebben moeten opleveren.Kezman is bovendien niet tevreden met de manier waarop PSV zich opstelt. De Eindhovenaren zouden volgens Kezman en zaakwaarnemer Chiel Dekker te veel vragen voor de makkelijk scorende spits, waardoor geïnteresseerde clubs afhaken. 'Veel clubs hebben naar mij geïnformeerd, het heeft alleen nergens toe geleid. Het wordt tijd voor een andere uitdaging. Anders wordt het steeds moeilijker om hier gemotiveerd te blijven.'
Lach me echt dood als ze hem met verlies moeten verkopen en daar gaat het nu toch echt wel naar uitzien. Maar ja dat krijg je als je speelt bij een club die nooit iets presteerd in de CL. Oe wat ga ik pijnlijk gelijk krijgen
quote:hoe heette die spits ook alweer
Op maandag 2 februari 2004 16:12 schreef Speed1971 het volgende:
Van vi.nl
[..]Hahaha oftewel hij is eigenlijk een beetje mislukt
Lach me echt dood als ze hem met verlies moeten verkopen en daar gaat het nu toch echt wel naar uitzien.
quote:of iets van Gabrich
Op maandag 2 februari 2004 16:16 schreef CAZZO het volgende:[..]
hoe heette die spits ook alweer
Machlas ofzoiets
quote:Van een boer zoals jij had ik ook niet anders verwacht dan dat je met ouwe koeien aan zou komen. Maar het neemt niet weg dat het er niet best uitziet en dat een deel van de winst van Robben opgaat aan het verlies van Kezman. PSV zal Robben nu dan ook echt wel moeten verkopen aan het einde van het seizoen. Van Bommel heeft al aangegeven dat als die twee weg zijn hij ook weg wil. Goed nieuws allemaal!
Op maandag 2 februari 2004 16:16 schreef CAZZO het volgende:[..]
hoe heette die spits ook alweer
Machlas ofzoiets
quote:ik vind het allemaal een beetje vroeg voor dit soort speculaties, aan de transfer van Collins John kon je zien dat het in een paar dagen heel anders kan lopen dan verwacht.......
Op maandag 2 februari 2004 16:22 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Van een boer zoals jij had ik ook niet anders verwacht dan dat je met ouwe koeien aan zou komen. Maar het neemt niet weg dat het er niet best uitziet en dat een deel van de winst van Robben opgaat aan het verlies van Kezman. PSV zal Robben nu dan ook echt wel moeten verkopen aan het einde van het seizoen. Van Bommel heeft al aangegeven dat als die twee weg zijn hij ook weg wil. Goed nieuws allemaal!
quote:wel een ouwe koe met een afschrijfpost van 19 miljoen
Op maandag 2 februari 2004 16:22 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Van een laborant zoals jij had ik ook niet anders verwacht dan dat je met ouwe koeien aan zou komen. allemaal!
quote:Whisfull thinking heet dat. UEFA telt alleen als je finale haalt en wint. Kijk naar Feyenoord. Het winnen van de UEFA heeft ze qua verkoop van spelers nagenoeg niets opgeleverd. Het heeft ze sowieso nauwlijks wat opgeleverd. Jij en al die andere lampies verwachten gewoon teveel van de UEFA Cup. Je kan eigenlijk alleen maar falen in dat toernooi.....
Op maandag 2 februari 2004 16:31 schreef rubbereend het volgende:[..]
ik vind het allemaal een beetje vroeg voor dit soort speculaties, aan de transfer van Collins John kon je zien dat het in een paar dagen heel anders kan lopen dan verwacht.......
Daarbij komt dat als PSV een goede 2e helft van het seizoen heeft en ze komen ver in de EUFAcup dan komt er sowieso meer interesse....
quote:vandaar die nederlaag in brugge
Op maandag 2 februari 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:Je kan eigenlijk alleen maar falen in dat toernooi.....
quote:Je vergeet het enorme salaris van machlas
Op maandag 2 februari 2004 16:33 schreef CAZZO het volgende:[..]
wel een ouwe koe met een afschrijfpost van 19 miljoen
zoveel zal het verlies op kezman niet zijn
quote:De UEFA cup is wel degelijk een mooi prijs, je zou willen dat Ajax daar nog inzit. En ja datfeijenoord niet veel verdient heeft aan de verkopen heeft ook erg met de leeftijd en de lengte van de contracten te maken, Maar Feijenoord heeft wel degelijk goed verdient aan Emerton
Op maandag 2 februari 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Whisfull thinking heet dat. UEFA telt alleen als je finale haalt en wint. Kijk naar Feyenoord. Het winnen van de UEFA heeft ze qua verkoop van spelers nagenoeg niets opgeleverd. Het heeft ze sowieso nauwlijks wat opgeleverd. Jij en al die andere lampies verwachten gewoon teveel van de UEFA Cup. Je kan eigenlijk alleen maar falen in dat toernooi.....
want voor een slachting heb je veel kracht nodig
quote:Ik zeg nergens dat de UEFA Cup geen mooie prijs is. Ik zeg dat je eigenlijk alleen maar kan falen in de UEFA Cup. Ik zie PSV echter die UEFA Cup niet binnen halen en een finale plaats ook niet.
Op maandag 2 februari 2004 16:41 schreef rubbereend het volgende:[..]
De UEFA cup is wel degelijk een mooi prijs, je zou willen dat Ajax daar nog inzit. En ja datfeijenoord niet veel verdient heeft aan de verkopen heeft ook erg met de leeftijd en de lengte van de contracten te maken, Maar Feijenoord heeft wel degelijk goed verdient aan Emerton
Maar we dwalen af. Het geblaat in dit topic dat Kezman wel even een 18 miljoen euro of meer zou opbrengen was dus echt geblaat. Het ziet er naar uit dat Kezman verliesgevend zal zijn voor PSV en dat is goed nieuws. Dat Machlas dat ook voor Ajax was, ach die pijn is al geleden..... Nu is het de beurt aan PSV
quote:Nee hoor.
Op maandag 2 februari 2004 16:41 schreef rubbereend het volgende:
Maar Feijenoord heeft wel degelijk goed verdient aan Emerton
Het seizoen voor zijn verkoop konden ze hem voor een veelvoud verkopen van wat ze uiteindelijk gevangen hebben.
quote:o oke, maar ze hebben aan hem verdient toch,
Op maandag 2 februari 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nee hoor.
Het seizoen voor zijn verkoop konden ze hem voor een veelvoud verkopen van wat ze uiteindelijk gevangen hebben.
bij Kezman is het inmiddels wel zo dat veel verdienen er niet inzit. Maar veel geld verliezen zal ook niet gebeuren.
quote:Wel als je bedenkt dat Kezman met geleend geld is gehaald. De geldschieters hebben aan het begin van dit seizoen al aangegeven dat zij hun geld plus een stukje rente terug willen. Dat gaat niet lukken. Die geldschieters zullen zich nu wel een paar keer meer bedenken alvorens geld in PSV te pompen. Alles bij elkaar is het dus best een hele pijnlijke zaak voor PSV aan het worden. En nogmaals dat is goed nieuws!
Op maandag 2 februari 2004 16:55 schreef rubbereend het volgende:[..]
o oke, maar ze hebben aan hem verdient toch,
bij Kezman is het inmiddels wel zo dat veel verdienen er niet inzit. Maar veel geld verliezen zal ook niet gebeuren.
Is Mido nu eigenlijk verkocht of alleen verhuurd?
want ik denk niet dat Ajax winst op hem zal maken...
quote:Jezus jij weet echt weinig van voetbal he. Mido is voor een bedrag tussen de 7 a 10 miljoen euro verkocht aan O. Marseille
Op maandag 2 februari 2004 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
de goals van Kezman die ervoor zorgden dat we kampioen zijn geworden zijn voor mij voldoendeIs Mido nu eigenlijk verkocht of alleen verhuurd?
want ik denk niet dat Ajax winst op hem zal maken...
Heeft Ajax dus behoorlijk aan verdiend
quote:Hij is met 40% geleend geld gehaald, de rest is gewoon eigen vermogen, door Van Raay zelf toegegeven op een meeting met leden van het PSV Forum. Tevens willen de geldschieters geen rente, slechts 40% van de uiteindelijke verkoop. Zo dramatisch is het dus niet
Op maandag 2 februari 2004 16:59 schreef Speed1971 het volgende:Wel als je bedenkt dat Kezman met geleend geld is gehaald. De geldschieters hebben aan het begin van dit seizoen al aangegeven dat zij hun geld plus een stukje rente terug willen. Dat gaat niet lukken. Die geldschieters zullen zich nu wel een paar keer meer bedenken alvorens geld in PSV te pompen. Alles bij elkaar is het dus best een hele pijnlijke zaak voor PSV aan het worden. En nogmaals dat is goed nieuws!
quote:Kezman moet ongeveer rond de 13 miljoen opbrengen om geen verliezen te lijden, nou stel dat we m voor 10 verkopen dan hebben we 3 miljoen verlies, maar dankzij de doelpuntjes van Kezman is de CL meerdere malen bereikt en ook aan verkochte shirtjes ed. is verdient dus om nou te zeggen dat we zwaar verlies lijden vind ik nergens op slaan.
Op maandag 2 februari 2004 16:59 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Wel als je bedenkt dat Kezman met geleend geld is gehaald. De geldschieters hebben aan het begin van dit seizoen al aangegeven dat zij hun geld plus een stukje rente terug willen. Dat gaat niet lukken. Die geldschieters zullen zich nu wel een paar keer meer bedenken alvorens geld in PSV te pompen. Alles bij elkaar is het dus best een hele pijnlijke zaak voor PSV aan het worden. En nogmaals dat is goed nieuws!
quote:Als commercie produkt heeft Kezman voldoende opgeleverd, als alles tegen elkaar wordt afgewogen komt er een dikke plus uit.
Op maandag 2 februari 2004 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Kezman moet ongeveer rond de 13 miljoen opbrengen om geen verliezen te lijden, nou stel dat we m voor 10 verkopen dan hebben we 3 miljoen verlies, maar dankzij de doelpuntjes van Kezman is de CL meerdere malen bereikt en ook aan verkochte shirtjes ed. is verdient dus om nou te zeggen dat we zwaar verlies lijden vind ik nergens op slaan.
Daarbij komt dat de financiers van de transfer op de hoogte zijn van de risico's en verandere voetbalmarkt dus ook wel snappen dat er geen tientallen miljoenen binnen komen voor Kezman
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:01 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jezus jij weet echt weinig van voetbal he. Mido is voor een bedrag tussen de 7 a 10 miljoen euro verkocht aan O. Marseille
Heeft Ajax dus behoorlijk aan verdiend
quote:Daarom en doordat hij slechts beperkt gefinancierd is (wist ik nier wat geleerd) valt alle schade dus best mee, daarbij komt dat ik vind dat we in Vennegoor ook nog een redelijk goede vervanger hebben.
Op maandag 2 februari 2004 17:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Als commercie produkt heeft Kezman voldoende opgeleverd, als alles tegen elkaar wordt afgewogen komt er een dikke plus uit.
quote:Doe effe normaal Speed en discussieer op een fatsoenlijke manier jongen...
Op maandag 2 februari 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
Lampies, face it het is gewoon kut en balen in het kwadraat. 10 miljoen euroIk heb altijd gezegd dat het waarschijnlijk iets van 7 a 8 miljoen zal zijn en daar blijf ik bij. Mark my words. Een paar maanden geleden werd daar erg lacherig om gedaan. Nu lachen jullie een stuk minder en gaan jullie zelfs over verkochte shrits beginnen.............HAHAHA losers!
quote:Wij vangen tenminste iets voor onze topspelers en laten ze niet vertrekken via een wazige clausule in het contract. En Kezman wordt gewoon voor 15 miljoen of meer verkocht, dat staat vast
Lampies, face it het is gewoon kut en balen in het kwadraat. 10 miljoen euroIk heb altijd gezegd dat het waarschijnlijk iets van 7 a 8 miljoen zal zijn en daar blijf ik bij. Mark my words. Een paar maanden geleden werd daar erg lacherig om gedaan. Nu lachen jullie een stuk minder en gaan jullie zelfs over verkochte shrits beginnen.............HAHAHA losers!
Trabelsi en Maxwell
kostenpostje van enkele miljoenen
quote:het spijt me om te zeggen, maar zo is hij in normale toestand...
Op maandag 2 februari 2004 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Doe effe normaal Speed en discussieer op een fatsoenlijke manier jongen...
hij moet ergens zijn voldoening halen, want al voetballend lukt het ajax toch niet
dus zoekt hij gewoon zijn toevlucht naar iets anders
quote:inderdaad
Op maandag 2 februari 2004 17:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wij vangen tenminste iets voor onze topspelers en laten ze niet vertrekken via een wazige clausule in het contract. En Kezman wordt gewoon voor 15 miljoen of meer verkocht, dat staat vast
Trabelsi en Maxwell
quote:Oja maak die som eens dan?
Op maandag 2 februari 2004 17:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Als commercie produkt heeft Kezman voldoende opgeleverd, als alles tegen elkaar wordt afgewogen komt er een dikke plus uit.
Bericht PSV Netwerk 13/8/2003
quote:
Voorzitter Van Raaij ging vandaag in het Brabants Dagblad in op de berichten over externe financiering van transfers van huidige PSV'ers. Hoeveel er met extern geld gefinancierd is wilde de PSV voorzitter niet kwijt. Wel dat Kezman en Van Bommel deels met extern geld zijn aangetrokken. Van met name de eerste was dat wel bekend. Volgens de PSV voorzitter is van de 30 miljoen gulden voor Kezman, 1/3 gefinancierd door externe financiers. Inmiddels heeft PSV zo'n 12 miljoen afgeschreven op de spits, waardoor er nog een waarde van zo'n 8 miljoen gulden openstaat naast de externe financiering. Van een eventuele verkoop van Kezman zou 2/3 van de opbrengst in ieder geval voor PSV zijn, waarvan de afschrijving dus nog betaald moet worden. Daarnaast gaat de PSV voorzitter er vanuit dat de externe financiers de gelden weer direct beschikbaar zouden stellen voor een vervangende aankoop bij een vertrek van Kezman.
quote:Maxwell blijft nog en gaat zeer waarschijnlijk zijn contract binnenkort verlengen. Trabelsi wordt ook gewoon verkocht......
Op maandag 2 februari 2004 17:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wij vangen tenminste iets voor onze topspelers en laten ze niet vertrekken via een wazige clausule in het contract. En Kezman wordt gewoon voor 15 miljoen of meer verkocht, dat staat vast
Trabelsi en Maxwell
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:18 schreef Speed1971 het volgende:Kezman 15 miljoen..............wedden van niet......weer een kratje?
Interbrew vaart hierbij.
quote:2x dankzij Kezman de CL gehaald = 2x startpremie van 2,6 miljoen plus alle recettes die daardoor mogelijk zijn geweest, tel daarbij de de merchandise op en trek daar die paar miljoen kosten vanaf
Op maandag 2 februari 2004 17:16 schreef Speed1971 het volgende:
Oja maak die som eens dan?
Dus bedrag waar ze hem voor hebben gehaald, zijn salaris per jaar maal het aantal jaar dat hij in dienst was......? Ik weet helaas niet het bedrag wat PSV heeft betaald voor Kezman maar dat was best een redelijke zak met poen. Kezman verdient zo rond de 500.000 euro per jaar denk ik......4 jaar is hij er nu toch. Das alleen al aan salaris 2.00.000 en dan zit daar nog niet eens het werkgevers deel bij. Zal wel Zo rond de 3.000.000 euro liggen dan over die vier jaar salaris. Dan moet bijna heel Nederland in een Kezman shirtje lopen!!!!!!
quote:thnx, die zocht ik dus
Op maandag 2 februari 2004 17:18 schreef Bobu het volgende:
Misschien wel interessant voor de discussie aangezien er weer meer geschreeuwd wordt dan dat er met feiten gekomen wordt.Bericht PSV Netwerk 13/8/2003
quote:Nou Nou, laten we wel volwassen met elkaar in discussie gaan en ik wil me niet gedragen als een moderator ofzo he.
quote:Ahhh van Bommel dus ook!
Op maandag 2 februari 2004 17:18 schreef Bobu het volgende:
Misschien wel interessant voor de discussie aangezien er weer meer geschreeuwd wordt dan dat er met feiten gekomen wordt.Bericht PSV Netwerk 13/8/2003
Voorzitter Van Raaij ging vandaag in het Brabants Dagblad in op de berichten over externe financiering van transfers van huidige PSV'ers. Hoeveel er met extern geld gefinancierd is wilde de PSV voorzitter niet kwijt. Wel dat Kezman en Van Bommel deels met extern geld zijn aangetrokken. Van met name de eerste was dat wel bekend. Volgens de PSV voorzitter is van de 30 miljoen gulden voor Kezman, 1/3 gefinancierd door externe financiers. Inmiddels heeft PSV zo'n 12 miljoen afgeschreven op de spits, waardoor er nog een waarde van zo'n 8 miljoen gulden openstaat naast de externe financiering. Van een eventuele verkoop van Kezman zou 2/3 van de opbrengst in ieder geval voor PSV zijn, waarvan de afschrijving dus nog betaald moet worden. Daarnaast gaat de PSV voorzitter er vanuit dat de externe financiers de gelden weer direct beschikbaar zouden stellen voor een vervangende aankoop bij een vertrek van Kezman.
quote:Niet juist. Van Raaij heeft gezegd, dat indien externen participeren in een aankoop dit maximaal voor 50% is.
Op maandag 2 februari 2004 17:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hij is met 40% geleend geld gehaald, de rest is gewoon eigen vermogen, door Van Raay zelf toegegeven op een meeting met leden van het PSV Forum. Tevens willen de geldschieters geen rente, slechts 40% van de uiteindelijke verkoop. Zo dramatisch is het dus niet
quote:ook misschien leuk, de wedstrijd tegen ManU -> overwinningspremie en die wedstrijd is de halve wereld over gegaan bijvoorbeeld
Op maandag 2 februari 2004 17:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
2x dankzij Kezman de CL gehaald = 2x startpremie van 2,6 miljoen plus alle recettes die daardoor mogelijk zijn geweest, tel daarbij de de merchandise op en trek daar die paar miljoen kosten vanaf
quote:klopt, ik wist de exacte tekst niet meer, feit is dat het dus lang niet zo dramatisch is als Speed het graag wil zien
Op maandag 2 februari 2004 17:25 schreef Bobu het volgende:Niet juist. Van Raaij heeft gezegd, dat indien externen participeren in een aankoop dit maximaal voor 50% is.
quote:PSV is inderdaad niet superrijk, wij hebben geen 100 miljoen gulden van een beursgang kunnen opmaken maar netjes altijd e boel moeten betalen.....
Op maandag 2 februari 2004 17:25 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ahhh van Bommel dus ook!
Het wordt alleen maar leuker op. PSV heeft helemaal niet zoveel geld. Waarom zouden ze dan immers zo afhankelijk zijn van extern geld? Erg leuk allemaal.
Romario en Ronaldo zijn ook zo gefinancieerd en dat is allemaal ook netjes betaald aan de financieers
quote:Dat is duidelijk. Hij reageert dan ook niet op feitelijke zaken die wij presenteren, maar enkel op wat onduidelijke, speculerende teksten van anderen.
Op maandag 2 februari 2004 17:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
klopt, ik wist de exacte tekst niet meer, feit is dat het dus lang niet zo dramatisch is als Speed het graag wil zien
quote:Dat is bij PSV veel vaker gedaan en daar is geen geheim van gemaakt. En of je het nou met aandelen of particulieren financiert, het blijft extern geld. Welke topclub trekt er úberhaupt spelers aan zonder externe geldschieters
Op maandag 2 februari 2004 17:25 schreef Speed1971 het volgende:
Ahhh van Bommel dus ook!
Het wordt alleen maar leuker op. PSV heeft helemaal niet zoveel geld. Waarom zouden ze dan immers zo afhankelijk zijn van extern geld? Erg leuk allemaal.
quote:Ik kan je het antwoord misschien wel geven...
Op maandag 2 februari 2004 17:25 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ahhh van Bommel dus ook!
Van Nedved is ook bekend dat PSV hem wou aantrekken, Rosicky was ook een mogelijke PSV'er
dat zijn 2 namen van grote spelers die door PSV zijn opgemerkt
En in het verleden gekochte spelers bewijzen het eens te meer
Dus door 1 mogelijke "miskoop" zal PSV niet bang moeten worden
quote:Kezman is absoluut geen miskoop geweest, 2x topscorer van Nederland en 2x kampioen geworden mede dankzij Kezman en dit jaar wordt hij ook weer topscorer en PSV kampioen, dus dat kan je onmogelijk een miskoop noemen
Op maandag 2 februari 2004 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Dus door 1 mogelijke "miskoop" zal PSV niet bang moeten worden
quote:sterker nog PSV was rond met Nedved
Op maandag 2 februari 2004 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
de geldschieters moeten hun vertrouwen niet te snel verliezen in PSV na een mogelijk "mislukte" (grote aanhalingstekens) koop, we kunnen dan mogelijk geen winst op Kezman maken
maar PSV heeft altijd al laten zien dat ze een oog voor talent hebbenVan Nedved is ook bekend dat PSV hem wou aantrekken, Rosicky was ook een mogelijke PSV'er
dat zijn 2 namen van grote spelers die door PSV zijn opgemerkt
En in het verleden gekochte spelers bewijzen het eens te meerDus door 1 mogelijke "miskoop" zal PSV niet bang moeten worden
quote:daarom ook de aanhalingsteken
Op maandag 2 februari 2004 17:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Kezman is absoluut geen miskoop geweest, 2x topscorer van Nederland en 2x kampioen geworden mede dankzij Kezman en dit jaar wordt hij ook weer topscorer en PSV kampioen, dus dat kan je onmogelijk een miskoop noemen
Wel leuk om altijd die opmerkingen te lezen over happende Ajacieden, terwijl jullie er ook wat van kunnen.
Feit is dat Kezman niet gaat opbrengen wat gehoopt/begroot was. En dat is een goede zaak. Hoe minder PSV verdient hoe beter. En TM67 je gaat toch niet echt volhouden dat hij 15 miljoen gaat opbrengen.
Kezman is een gewoone spits en niets meer of minder dan dat. Als hij zo super is als de lampies maar blijven bleren dan was hij al verkocht voor veel geld. Dat hij nu aangeeft ook bij een kleinere club aan de slag te willen zegt voldoende. PSV maakt een leuk klappertje met Robben maar door het uitblijven van een leuke opbrengst van Kezman zal PSV niet flink binnen lopen
quote:Daar is dankzij Arie van Os zelfs winst op gemaakt!
Op maandag 2 februari 2004 16:20 schreef rubbereend het volgende:[..]
of iets van Gabrich
quote:jagoed maar die werd genoemd in de discussie over mislukte spitsen niet zozeer de financieele kant ervan, maar dat daar winst op gemaakt is veel hulde aan Arie van Os waard
Op maandag 2 februari 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:[..]
Daar is dankzij Arie van Os zelfs winst op gemaakt!
quote:Nee die werd genoemd ivm verliesgevende spitsen. Niet de zaken gaan omdraaien.
Op maandag 2 februari 2004 20:25 schreef rubbereend het volgende:[..]
jagoed maar die werd genoemd in de discussie over mislukte spitsen niet zozeer de financieele kant ervan, maar dat daar winst op gemaakt is veel hulde aan Arie van Os waard
quote:Waarom? Als ze hier gaan blaten over dat Kezman winstgevend is voor PSV omdat PSV zoveel Kezman-shirtjes zou hebben verkocht? Of omdat een een of andere dwaas gaat verkondigen dat Ajax waarschijnlijk geen winst gaat maken op Mido, terwijl die allang met dikke winst is verkocht? Of omdat iemand die over Gabrich begint terwijl die ook met winst is verkocht door Ajax. Of omdat een ander weer gaat lopen janken over Trabelsi en Maxwell terwijl eerst genoemde zeer waarschijnlijk ook gewoon verkocht zal gaan worden en Maxwell aangegeven heeft het nog te vroeg vindt om over te stappen naar een andere club en hij dus zeer waarschijnlijk zijn contract gaat verlengen. Of normaal doen omdat jullie hier altijd zo vreselijk lopen te geilen op Kezman terwijl nu wel duidelijk is dat het maar een gewoon spitsje is die zeer waarschijnlijk komend seizoen voor een middelmatige europese club gaat spelen......
Op maandag 2 februari 2004 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Doe effe normaal Speed en discussieer op een fatsoenlijke manier jongen...
quote:tjah, als Kezman maar een gewone spits is, dan vraag ik mezelf echt af wat Zlatan dan is...
Op maandag 2 februari 2004 18:48 schreef Speed1971 het volgende:
Kezman is een gewoone spits en niets meer of minder dan dat.
meneer presteert niet zo goed, legt weinig goals binnen ZELFS IN NL
en dat is oh zo makkelijk... toch?
ok, hij heeft een paar CL-doelpunten achter zijn naam, maar ik zie jullie nu ook niet verder in de CL?
het enige wat hij in NL heeft gepresteerd is een bijnaam krijgen, Sladan, geheel terecht zelfs
Europees brengt Kezman misschien weinig, maar we hebben nog de uefa cup (wat heel erg onbelangrijk is )
en ik neem aan dat dat ook EUROPEES voetbal is?
zolang hij daar wel goals maakt ben ik blij en strijken we premies op
quote:Kijk dat bedoel ik. Meteen weer iets of iemand anders erbij halen. Het gaat hier over Kezman.
Op maandag 2 februari 2004 21:05 schreef ASSpirine het volgende:[..]
tjah, als Kezman maar een gewone spits is, dan vraag ik mezelf echt af wat Zlatan dan is...
meneer presteert niet zo goed, legt weinig goals binnen ZELFS IN NL
en dat is oh zo makkelijk... toch?ok, hij heeft een paar CL-doelpunten achter zijn naam, maar ik zie jullie nu ook niet verder in de CL?
het enige wat hij in NL heeft gepresteerd is een bijnaam krijgen, Sladan, geheel terecht zelfs
Europees brengt Kezman misschien weinig, maar we hebben nog de uefa cup (wat heel erg onbelangrijk is
)
en ik neem aan dat dat ook EUROPEES voetbal is?
zolang hij daar wel goals maakt ben ik blij en strijken we premies op
quote:reageer er gewoon op of helemaal niet
Op maandag 2 februari 2004 21:09 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Kijk dat bedoel ik. Meteen weer iets of iemand anders erbij halen. Het gaat hier over Kezman.
maar als jij dan Kezman en heel PSV maar niks vind (op Robben na)
dan moet je toch eerst in je eigen ploegje kijken voordat je erover begint
Ik hoop ook dat Kezman voor de hoofdprijs wordt verkocht, al zie ik t nu ook minder rooskleurig dan eerst, maar t komt toch wel weer goed, as usual...
Ik snap dat r joden zijn die met n wrange smaak naar Ehv kijken en daarom graag van alles r bij willen halen om van de kern af te wijken, dat PSV gewoon WEER kampioen wordt en nog ook nog op twee andere fronten strijdt. Om zo Ajax wederom met legehanden te laten... Wie had dat gedacht, want ajax had vorig jaar zoveel ervaring opgedaan ha ha ha...
quote:Liever paniek aankopen dan paniek verkopen (en nog geen zaken kunnen doen).
Op maandag 2 februari 2004 22:59 schreef chelloboy het volgende:
Paniek aankopen bij ajaks hahaha.
Zondag de nieuwe koploper PSV, en weer worden we kampioen.
Kezman volgend jaar naar Manchester City!
quote:daar hebben ze oo Anelka, en die is toch nie tzo heel slecht
Op maandag 2 februari 2004 23:01 schreef twi het volgende:[..]
Liever paniek aankopen dan paniek verkopen (en nog geen zaken kunnen doen).
quote:En Paul Bosvelt
Op maandag 2 februari 2004 23:03 schreef ASSpirine het volgende:[..]
daar hebben ze oo Anelka, en die is toch nie tzo heel slecht
en Daniël van Buiten is een topper in spe dacht ik zo
quote:Gewoon allebei niet doen.....
Op maandag 2 februari 2004 23:01 schreef twi het volgende:
Liever paniek aankopen dan paniek verkopen (en nog geen zaken kunnen doen).
quote:
Forward Arjen Robben, halfback Mark van Bommel, defender Wilfred Bouma, and goalkeeper Ronald Waterreus were picked, the team said Monday.
The Dutch soccer association won't release its roster until Feb. 13. PSV's list is noteworthy for the absence of defender Andre Ooijer, who recently underwent minor knee surgery.
quote:Daar gaat het helemaal niet om, het gaat mij erom dat je meteen met lampies en losers begint te gooien terwijl je ook een normale toon kunt aanslaan. Ik heb het niet over de inhoud.
Op maandag 2 februari 2004 20:46 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Waarom? Als ze hier gaan blaten over dat Kezman winstgevend is voor PSV omdat PSV zoveel Kezman-shirtjes zou hebben verkocht? Of omdat een een of andere dwaas gaat verkondigen dat Ajax waarschijnlijk geen winst gaat maken op Mido, terwijl die allang met dikke winst is verkocht? Of omdat iemand die over Gabrich begint terwijl die ook met winst is verkocht door Ajax. Of omdat een ander weer gaat lopen janken over Trabelsi en Maxwell terwijl eerst genoemde zeer waarschijnlijk ook gewoon verkocht zal gaan worden en Maxwell aangegeven heeft het nog te vroeg vindt om over te stappen naar een andere club en hij dus zeer waarschijnlijk zijn contract gaat verlengen. Of normaal doen omdat jullie hier altijd zo vreselijk lopen te geilen op Kezman terwijl nu wel duidelijk is dat het maar een gewoon spitsje is die zeer waarschijnlijk komend seizoen voor een middelmatige europese club gaat spelen......
Sorry hoor maar als mensen met zulke poeppraat aankomen dan krijgen zij van mij ook zulke reacties om de oren.
quote:Ik dus wel. Als als eerste reactie op dat bericht over Kezman meteen gewezen wordt naar Machlas, dan meteen Gabrich vervolgens wordt een quote van mij gewijzigd wordt, daarna worden er mij woorden in mijn mond gelegd die ik niet heb gebruikt, dan wordt er vervolgens weer gewezen naar Mido en wordt de plank volledig misgeslagen. Dan een bullshit verhaal dat de geldschieters geen rente willen maar 40% van de verkoop opbrengst maar dat is gewoon hetzelfde. Dan een nog groter bullshit verhaal over verkochte shirts.... Ja dan heb ik toch echt het idee dat ik een "discussie" met losers of te wel lampies aan het voeren ben.
Op dinsdag 3 februari 2004 09:02 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat mij erom dat je meteen met lampies en losers begint te gooien terwijl je ook een normale toon kunt aanslaan. Ik heb het niet over de inhoud.
quote:Speed,je bent een loser
Op dinsdag 3 februari 2004 15:50 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik dus wel. Als als eerste reactie op dat bericht over Kezman meteen gewezen wordt naar Machlas, dan meteen Gabrich vervolgens wordt een quote van mij gewijzigd wordt, daarna worden er mij woorden in mijn mond gelegd die ik niet heb gebruikt, dan wordt er vervolgens weer gewezen naar Mido en wordt de plank volledig misgeslagen. Dan een bullshit verhaal dat de geldschieters geen rente willen maar 40% van de verkoop opbrengst maar dat is gewoon hetzelfde. Dan een nog groter bullshit verhaal over verkochte shirts.... Ja dan heb ik toch echt het idee dat ik een "discussie" met losers of te wel lampies aan het voeren ben.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Speed,je bent een loser
quote:slecht gefotosoept
Op dinsdag 3 februari 2004 15:27 schreef Sloggi het volgende:
Om een golden oldie nog maar eens op herhaling te doen:
quote:Maar leuk blijft 'ie
Op dinsdag 3 februari 2004 17:11 schreef pascalheister het volgende:[..]
slecht gefotosoept
Iemand?
quote:Heb ik nu een deja-vu of zag ik deze vraag laatst ook al voorbij komen
Op dinsdag 3 februari 2004 23:45 schreef EminemRulezz het volgende:
Er was toch eens een koreaanse site of zoiets waar ze gratis de voetbalwedstrijden van psv uitzonden, of heb ik het fout?Iemand?
quote:Volgens mij zijn ze er mee gestopt. Niet zo gek want ze bufferden als een gek
Er was toch eens een koreaanse site of zoiets waar ze gratis de voetbalwedstrijden van psv uitzonden, of heb ik het fout?Iemand?
quote:Weet je dat zeker TM?
Op dinsdag 3 februari 2004 23:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgens mij zijn ze er mee gestopt. Niet zo gek want ze bufferden als een gek
quote:Niet voor de volle 100%. Ik had ze een tijdje in mij favorieten staan en die pagina's waren steeds niet bereikbaar, het kan best zijn dat ze een andere stream hebben
Op woensdag 4 februari 2004 00:24 schreef boeiend007 het volgende:Weet je dat zeker TM?
site ff voor je opgezocht
veel pop-ups, maar daar zonden ze zo af en toe wat uit
PSV vreest uittocht van topspelers
Het zijn er maar drie toch, Kezman Robben
Bouma
quote:http://www.ulsanmbc.co.kr/
en dan rechts op tv klikken bij "On Air"
quote:Ben je zenuwachtig Speed, dat je zo vaak in je o zo gehate PSV-topic komt?
Op woensdag 4 februari 2004 01:05 schreef Speed1971 het volgende:
O leuk artikel in nieuwe VIPSV vreest uittocht van topspelers
Het zijn er maar drie toch, Kezman
Robben
Bouma
quote:ja van de rest van de site kan k nie veel soeps maken
Op woensdag 4 februari 2004 07:23 schreef pascalheister het volgende:[..]
en dan rechts op tv klikken bij "On Air"
quote:
'Gesprekken PSV en Guus Hiddink in impasse'4/2/2004 9 :20
Midden januari werd er al witte rook verwacht, maar de besprekingen tussen PSV en Guus Hiddink over de contractverlenging van de laatste, hebben opnieuw vertraging opgelopen. Er wordt binnen PSV zelfs niet langer uitgesloten dat er géén akkoord wordt bereikt, meldt het ANP.
De gesprekken tussen club en trainer zitten vast op de wens van Hiddink om (als werknemer van PSV) als bondscoach aan het WK 2006 in Duitsland deel te nemen - met welk land dan ook. Mocht die mogelijkheid zich voordoen, dan verlangt Hiddink (contractueel vastgelegde) medewerking van zijn club. Daarover zou nu een verschil van inzicht zijn ontstaan.PSV-voorzitter Harry van Raaij liet tegenover het ANP weten in ieder geval niet voor aankomend weekeinde duidelijkheid te zullen verwachten. Het probleem zit hem bovendien ook niet zozeer tussen Hiddink en Van Raaij (de preses heeft al eerder aangegeven de coach zijn WK-uitstapje te gunnen) maar tussen Hiddink en de Raad van Commissarissen. Die zou het eisenpakket van de trainer te gortig vinden.
Het lag aanvankelijk in de bedoeling dat Hiddink al afgelopen week, of dan tenminste deze week, zou worden gepresenteerd als de nieuwe directeur voetbal van PSV. Het onstane oponthoud heeft intussen voor de nodige onrust gezorgd bij de rest van de technische staf. De assistenten Fred Rutten en Erwin Koeman hebben bijvoorbeeld aanbiedingen om elders aan de slag te gaan, en zijn (mede) afhankelijk van wat er met Hiddink bij PSV gebeurt
quote:Mag ik vragen waarom je het toejuichd als het slecht zou gaan met tegenstanders van ajax?
Robben
Bouma
quote:Dat wordt dus 50 miljoen aan transfergelden. Bouma kan uitstekend vervangen worden door Hofland, Robben is op dit moment onvervangbaar zo eerlijk moeten we zijn. De Jong is gewoon van mindere kwaliteit en een topspits aankopen is PSV altijd gelukt.
Robben
Bouma
Dus wederom is het niet zo ernstig als je het wil doen voorkomen
quote:Tuurlijk ben ik zenuwachtig! Maar het leukste is wel dat als Ajax verliest PSV alleen maar gelijk komt. Gezien het programma wat PSV heeft is het zeer waarschijnlijk om aan te nemen dat PSV nog wel wat puntjes gaat knoeien in de competitie. En het begint redelijk te rommelen in Eindhoven. Wedstrijden tegen Feyenoord of PSV, daar kijk ik altijd naar uit. En zeker deze wedstrijd. Ajax heeft immers niets te verliezen. PSV wel. Dat maakt deze Ajax - PSV extra leuk.
Op woensdag 4 februari 2004 08:38 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ben je zenuwachtig Speed, dat je zo vaak in je o zo gehate PSV-topic komt?
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 04-02-2004 17:06]
quote:Mooi. Ik denk trouwens dat het programma van Ajax en PSV (voor de competitie) niet zoveel van elkaar verschillen. Daarnaast heeft PSV doorgaans een goed eindschot. Verder denk ik dat mocht het verschil 6 punten zijn, het zeker nog niet beslist is. Het wordt wel lastig, maar beslist is het nog niet.
Op woensdag 4 februari 2004 17:02 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Tuurlijk ben ik zenuwachtig! Maar het leukste is wel dat als Ajax verliest PSV alleen maar gelijk komt. Gezien het programma wat PSV heeft is het zeer waarschijnlijk om aan te nemen dat PSV nog wel wat puintjes gaat knoeien in de competitie. En het begint redelijk te rommelen in Eindhoven. Wedstrijden tegen Feyenoord of PSV, daar kijk ik altijd naar uit. En zeker deze wedstrijd. Ajax heeft immers niets te verliezen. PSV wel. Dat maakt deze Ajax - PSV extra leuk.
Het rommelt zeker in Eindhoven, maar dat mag best een keer. Ik heb er vertrouwen in dat het weer goed komt (als het fout gaat), want dat doet het altijd.
quote:Als Ajax wint is er ook nog niets beslist. Qua competite programma ontlopen PSV en Ajax erlkaar weinig maar als PSV ver gaat komen in de UEFA zou dat best wel een seen zware wisselen kunnen gaan trekken op de resultaten in de competitie. Om die reden heeft Ajax zondag eigenlijk niets te verliezen. A omdat ze toch bijna altijd verliezen in de ArenA van PSV snap die video-schermen ook nog steeds niet, misschien een oorzaak
Op woensdag 4 februari 2004 17:05 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Mooi. Ik denk trouwens dat het programma van Ajax en PSV (voor de competitie) niet zoveel van elkaar verschillen. Daarnaast heeft PSV doorgaans een goed eindschot. Verder denk ik dat mocht het verschil 6 punten zijn, het zeker nog niet beslist is. Het wordt wel lastig, maar beslist is het nog niet.
Het rommelt zeker in Eindhoven, maar dat mag best een keer. Ik heb er vertrouwen in dat het weer goed komt (als het fout gaat), want dat doet het altijd.
quote:Nou ja ajax heeft wel de koppositie te verliezen, telt volgens mij wel in eind mei of je op 1 of 2 staat, niet?
Op woensdag 4 februari 2004 17:02 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Tuurlijk ben ik zenuwachtig! Maar het leukste is wel dat als Ajax verliest PSV alleen maar gelijk komt. Gezien het programma wat PSV heeft is het zeer waarschijnlijk om aan te nemen dat PSV nog wel wat puntjes gaat knoeien in de competitie. En het begint redelijk te rommelen in Eindhoven. Wedstrijden tegen Feyenoord of PSV, daar kijk ik altijd naar uit. En zeker deze wedstrijd. Ajax heeft immers niets te verliezen. PSV wel. Dat maakt deze Ajax - PSV extra leuk.
quote:Hij gaat uit van winst, domme. Hij geeft alleen het slechtste scenario weer, en dat is niet zo slecht als het slechtste scenario voor PSV...
Op woensdag 4 februari 2004 17:32 schreef Elgigante het volgende:[..]
Nou ja ajax heeft wel de koppositie te verliezen, telt volgens mij wel in eind mei of je op 1 of 2 staat, niet?
Qua punten komen ze gelijk, niet qua doelsaldo.
Bovendien speelt ajax thuis en dan vind ik het op zijn minst vreemd dat je ervan uitgaat dat ajax gaat verliezen.
Wat een vertrouwen in de eigen ploeg....
quote:Haha, 50 miljoen. Met de helft mogen jullie in je handen knijpen
Op woensdag 4 februari 2004 14:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat wordt dus 50 miljoen aan transfergelden. Bouma kan uitstekend vervangen worden door Hofland, Robben is op dit moment onvervangbaar zo eerlijk moeten we zijn. De Jong is gewoon van mindere kwaliteit en een topspits aankopen is PSV altijd gelukt.
Dus wederom is het niet zo ernstig als je het wil doen voorkomen
quote:Die had ik nog gezien. Nee inderdaad, in Rotterdam gaat het toch al zeker acht maanden om het voetbal
Op woensdag 4 februari 2004 12:54 schreef Elgigante het volgende:
Wij in Eindhoven en Rotterdam hebben tenminste nog een herkenbaar elftal en bestuur waar het om voetbal draait ipv om allerlei randzaken.
quote:Lees het betoog van twi.....
Op woensdag 4 februari 2004 17:32 schreef Elgigante het volgende:[..]
Nou ja ajax heeft wel de koppositie te verliezen, telt volgens mij wel in eind mei of je op 1 of 2 staat, niet?
Qua punten komen ze gelijk, niet qua doelsaldo.
Bovendien speelt ajax thuis en dan vind ik het op zijn minst vreemd dat je ervan uitgaat dat ajax gaat verliezen.
Wat een vertrouwen in de eigen ploeg....
Komt nog eens bij dat het helemaal niet zo vreemd is dat ik met een eventueel verlies van Ajax rekening houdt.
- Zal niet de eerste keer zijn dat Ajax verliest, wel wint
- Ajax speelt verre van goed de laatste tijd
- Veel geblesseerde
- Ajax en PSV doen niet veel onder voor elkaar
Ik kijk vaak van te voren wat het "worst-case-scenario" is. Voor PSV is dat een stuk slechter dan Ajax. Bij een eventueel verlies van Ajax is idd de koppositie verloren op doelsaldo. Dat verschil is dus heel klein. Bij winst van Ajax is het gat iig 5 punten (ik reken doelsaldo alvast even mee). 5 punten, eigenlijk 6 tis maar hoe je het bekijkt, is een behoorlijk gat. Komt ook nog eens bij dat als je gaat kijken in welke periode PSV de meeste punten heeft geknoeid het zeer aannemelijk is dat zij door het drukkere programma wel een misstapje hier of daar gaan maken. Al met al kan je dus de conclusie trekken dat winst voor PSV veel belangrijker is dan voor Ajax. Zou wel heel vervelend zijn als juist nu Ajax wint in de Arena.
quote:Ach laat lullen man. Je vergeet ook nog even de naam Spooren..... In Eindhoven is het allemaal beter. Kezman heeft nota bene aangegeven dat hij behoorlijk pissed is op van Raaij. Ja allemaal koek en ei daar.
Op woensdag 4 februari 2004 17:43 schreef twi het volgende:[..]
Die had ik nog gezien. Nee inderdaad, in Rotterdam gaat het toch al zeker acht maanden om het voetbal
En van PSV hoor je meer over Hiddink, diens functie en de toekomst van Kezman, Robben en van Bommel, dan dat je ze over het spel hoort.
quote:en bij ajax gaat het over het slechte spel dat ze vertonen voor de winterstopt en na de winterstop
Op woensdag 4 februari 2004 17:43 schreef twi het volgende:[..]
Die had ik nog gezien. Nee inderdaad, in Rotterdam gaat het toch al zeker acht maanden om het voetbal
En van PSV hoor je meer over Hiddink, diens functie en de toekomst van Kezman, Robben en van Bommel, dan dat je ze over het spel hoort.
quote:Dat is niet helemaal waar. Er worden nog steeds veel spelers verkocht en gekocht en ja ook voor grote bedragen.......
Op woensdag 4 februari 2004 20:06 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
Ligt meer aan de transfermarkt.
Jullie zijn van harte welkom hoor. Tot zondag
quote:graag zelfs
Op woensdag 4 februari 2004 21:27 schreef Speed1971 het volgende:
PSV - NAC 0-1
Jullie zijn van harte welkom hoor. Tot zondag
quote:Daar zou ik niet zo zeker van zijn. PSV is kwetsbaar.....dat is wel gebleken.
Op woensdag 4 februari 2004 21:30 schreef pascalheister het volgende:[..]
graag zelfs
we zullen alle hoeken van de ufo is laten zien
quote:Vanavond was het niet veel nee, ook verdedigend was het onder de maat, vergeleken met het normale niveau. Maar ik zie het zondag wel beter staan achterin.
Op woensdag 4 februari 2004 21:36 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. PSV is kwetsbaar.....dat is wel gebleken.
quote:je net zo makkelijk als tegen NAC...jezus gasten...succes nog
Op woensdag 4 februari 2004 21:36 schreef du_ke het volgende:
Ach PSV wint zondag gewoon.
quote:Zoals ik al eerder zei. Het rommelt bij PSV. Hiddink, Kezman, van Bommel en Robben zitten klablijkelijk met hun hoofd elders.
Op woensdag 4 februari 2004 21:40 schreef pascalheister het volgende:[..]
Vanavond was het niet veel nee, ook verdedigend was het onder de maat, vergeleken met het normale niveau. Maar ik zie het zondag wel beter staan achterin.
Plus dit geeft maar eens eens te meer aan dat PSV wel moet winnen zondag want zij laten dus wel degelijk steken vallen. Kan zondag dus heel pijnlijk worden. En als jullie winnen.....ach Ajax loopt dan toch wel weer uit op jullie.
PSV mentaliteit : maar goed dat wij onze krachten hebben gespaard om tegen Ajax te spelen
Feyenoord mentaliteit : we speelden goed, maar toch verliezen we
quote:Jij weet net zo goed als ik dat die wedstrijden altijd opzich staan. Grofweg gesproken wint PSV bijna altijd van Ajax en heeft het het moeilijk tegen Feyenoord, bij Ajax is dat omgekeerd.
Op woensdag 4 februari 2004 21:36 schreef Speed1971 het volgende:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. PSV is kwetsbaar.....dat is wel gebleken.
Ik ga uiteraard nog steeds uit van een mooie 1-3
quote:Onderschatting is ok. Dat zagen we vanavond.
Op donderdag 5 februari 2004 00:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Jij weet net zo goed als ik dat die wedstrijden altijd opzich staan. Grofweg gesproken wint PSV bijna altijd van Ajax en heeft het het moeilijk tegen Feyenoord, bij Ajax is dat omgekeerd.
quote:Ja,ze onderschatten ajax al sinds 1995
Op donderdag 5 februari 2004 00:31 schreef Suijk het volgende:[..]
Onderschatting is ok. Dat zagen we vanavond.
quote:psst mijn stand in de fok voetbaltoto klopt niet
Op donderdag 5 februari 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ja,ze onderschatten ajax al sinds 1995
quote:Waar.....maar
Op donderdag 5 februari 2004 00:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Jij weet net zo goed als ik dat die wedstrijden altijd opzich staan. Grofweg gesproken wint PSV bijna altijd van Ajax en heeft het het moeilijk tegen Feyenoord, bij Ajax is dat omgekeerd.
Eens komt de dag dat Ajax wel wint. En het leuke is dat als het zondag gebeurd het wel extra pijnlijk is. In de voorgaande editie s wat het vaak zo dat Ajax moest winnen van PSV. Nu is het andersom. PSV moet winnen. Ach jullie zijn ook uit de beker en dat is mooi. Zondag misschien uitgeschakelt voor de landstitel, tuurlijk is het niet beslist maar het wordt wel heel lastig dan. En binnenkort volgt ook nog de uitschakeling voor het UEFA Cup toernooi.
quote:Asjemenou
Op donderdag 5 februari 2004 10:36 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik ben een psv-fan. Maar kweet zeker dat het psv niet gaat lukken om tegen ajax te winnen
vriend
quote:Zeker weten kan je in zo'n wedstrijd niets, maar de kans dat PSV verliest is heel erg klein
Op donderdag 5 februari 2004 10:36 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik ben een psv-fan. Maar kweet zeker dat het psv niet gaat lukken om tegen ajax te winnen
quote:Statistisch gezien misschien. De kans dat PSV zou verliezen in eigenhuis van AZ was nog kleiner......het gebeurde wel
Op donderdag 5 februari 2004 10:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zeker weten kan je in zo'n wedstrijd niets, maar de kans dat PSV verliest is heel erg klein
quote:Dat hij uitgaat van winst (net als jij waarschiijnlijk) maakt jullie de domme..
Op woensdag 4 februari 2004 17:39 schreef twi het volgende:[..]
Hij gaat uit van winst, domme. Hij geeft alleen het slechtste scenario weer, en dat is niet zo slecht als het slechtste scenario voor PSV...
Het liefste hinkelt hij nog op zijn linkerbeen, zodat hij zijn rechterbeen niet hoeft te gebruiken. Beetje triest.
quote:Ja, waarom maken wij eigenlijk voorspellingen?
Op donderdag 5 februari 2004 10:48 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Statistisch gezien misschien. De kans dat PSV zou verliezen in eigenhuis van AZ was nog kleiner......het gebeurde wel
Het duurde even voordat de persconferentie van beide coaches begon. Laten we het erop houden dat de een er wat meer zin in had dan de ander.. "Ik vind dat we de eerste helft goed gespeeld hebben. We wilden PSV kort zetten op het middenveld met Engelaar en Seedorf op van Bommel en Vogel. Dat pakte goed uit. We kregen vier goede kansen, we scoorden en we gaven eigenlijk niks weg. Toen kwam de fase dat ik noodgedwongen moest wisselen. Peto viel uit met, naar het zich nu laat aanzien, een scheurtje in de hamstring (hierover donderdag meer red.) en Elmanders' lies speelde weer op. Levi Risamasu viel goed in voor Peto, hij speelde sober.
In de tweede helft weet je dat PSV gaat drukken, zeker met Vennegoor of Hesselink erbij. PSV creeerde zich toch geen echte kansen, maar wij konden er in die fase niet echt uitkomen. Dat lukte pas weer tegen het einde van de wedstrijd, waarbij Diba de wedstrijd op slot had moeten schieten. Dat soort kansen MOETEN erin op dit niveau. Valt dat doelpunt dan geef je jezelf wat lucht. Nu bleef je afhankelijk van wat geluk; dat een bal voor PSV niet goed zou vallen...
Al met al hebben we verdiend gewonnen op basis van de kansen die we gehad hebben. Ik moet de spelers een compliment maken voor de getoonde strijdlust. Er is ook een nadeel; we hebben weer wat blessures opgelopen. Behalve Peto en Elmander ook Schenning, van wie we hopen dat we 'm kunnen oplappen voor de wedstrijd van zaterdag (uit tegen Heerenveen red.). Nog 1 ding: We hebben gewonnen van Ajax en PSV, maar we zijn pas op de helft
quote:Jeemig jij bent vermoeiend. Eerst beweer je dat omdat ik Ajax-supporter ben ik ervan uit moet gaan dat Ajax wint. Nu beweer je omdat wij ervan uit gaan dat Ajax wint wij de domme zijn
Op donderdag 5 februari 2004 12:06 schreef Elgigante het volgende:[..]
Dat hij uitgaat van winst (net als jij waarschiijnlijk) maakt jullie de domme..
quote:Dat kan ik beamen, bij een nederlaag voor ajax is er niet zo heel veel aan de hand, een nederlaag voor psv betekent een gat van 6 belangrijke punten. Ajax zit in een redelijk goede positie. Maar een overwinning van PSV is goed voor hun moraal en evt voo de rest van de competitie en visa versa voor Ajax> een nederlaag geeft ze niet veel vertrouwen.
Op woensdag 4 februari 2004 18:37 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Lees het betoog van twi.....
Komt nog eens bij dat het helemaal niet zo vreemd is dat ik met een eventueel verlies van Ajax rekening houdt.
- Zal niet de eerste keer zijn dat Ajax verliest, wel wint
- Ajax speelt verre van goed de laatste tijd
- Veel geblesseerde
- Ajax en PSV doen niet veel onder voor elkaarIk kijk vaak van te voren wat het "worst-case-scenario" is. Voor PSV is dat een stuk slechter dan Ajax. Bij een eventueel verlies van Ajax is idd de koppositie verloren op doelsaldo. Dat verschil is dus heel klein. Bij winst van Ajax is het gat iig 5 punten (ik reken doelsaldo alvast even mee). 5 punten, eigenlijk 6 tis maar hoe je het bekijkt, is een behoorlijk gat. Komt ook nog eens bij dat als je gaat kijken in welke periode PSV de meeste punten heeft geknoeid het zeer aannemelijk is dat zij door het drukkere programma wel een misstapje hier of daar gaan maken. Al met al kan je dus de conclusie trekken dat winst voor PSV veel belangrijker is dan voor Ajax. Zou wel heel vervelend zijn als juist nu Ajax wint in de Arena.
quote:Bij PSV - Ajax zijn er idd te veel fouten gemaakt door de scheids en ook vorig seizoen tijdens Ajax - PSV.
Op donderdag 5 februari 2004 12:40 schreef Elgigante het volgende:[..]
Dat kan ik beamen, bij een nederlaag voor ajax is er niet zo heel veel aan de hand, een nederlaag voor psv betekent een gat van 6 belangrijke punten. Ajax zit in een redelijk goede positie. Maar een overwinning van PSV is goed voor hun moraal en evt voo de rest van de competitie en visa versa voor Ajax> een nederlaag geeft ze niet veel vertrouwen.
Ik hoop 1 ding; Dat de wedstrijd op voetbalkwaliteieten beslist wordt ipv op scheidsrecherlijke dwalingen.
Zal wel meevallen hoor dat moraal van Ajax als ze verliezen van PSV. Moeten ze nou toch wel tegen kunnen na al die jaren
quote:De wedstrijd mag best door scheidsrechterlijke dwalingen in het voordeel van Ajax beslist worden. Geen problemen mee hoor.
Op donderdag 5 februari 2004 12:40 schreef Elgigante het volgende:
Ik hoop 1 ding; Dat de wedstrijd op voetbalkwaliteieten beslist wordt ipv op scheidsrecherlijke dwalingen.
quote:Denk je daar nog steeds zo over?
Op woensdag 4 februari 2004 14:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bouma kan uitstekend vervangen worden door Hofland
quote:Winst is winst daar heb je gelijk in, maar ik hoop dat de beste ploeg zondag wint, niet degene waar Wegereef na afloop mee mag douchen...
Op donderdag 5 februari 2004 13:00 schreef zjroentje het volgende:[..]
De wedstrijd mag best door scheidsrechterlijke dwalingen in het voordeel van Ajax beslist worden. Geen problemen mee hoor.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:05 schreef Elgigante het volgende:[..]
Winst is winst daar heb je gelijk in, maar ik hoop dat de beste ploeg zondag wint, niet degene waar Wegereef na afloop mee mag douchen...
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:05 schreef Elgigante het volgende:[..]
Winst is winst daar heb je gelijk in, maar ik hoop dat de beste ploeg zondag wint, niet degene waar Wegereef na afloop mee mag douchen...
was af en toe wel vermakelijk om te zien
maar toch liever een mooie wedstrijd met goals van Kezman, Robben en Jan
quote:SRY hoor maar als jij zo landskampioen wilt worden ben je een trietst persoon.
Op donderdag 5 februari 2004 13:00 schreef zjroentje het volgende:[..]
De wedstrijd mag best door scheidsrechterlijke dwalingen in het voordeel van Ajax beslist worden. Geen problemen mee hoor.
quote:Misschien dat het niet letterlijk zo bedoelt is...
Op vrijdag 6 februari 2004 01:30 schreef boeiend007 het volgende:
SRY hoor maar als jij zo landskampioen wilt worden ben je een trietst persoon.
quote:wel een p.i.
Op vrijdag 6 februari 2004 01:38 schreef boeiend007 het volgende:
Ik zie geen smile of iets staan,,,, dus grappig is het niet bedoelt........
Vanmiddag waren we een beetje flauw aan het kloten in de PSV en Ajax topics
quote:Jezus man. Alsof een salonremise de schoonheidsprijs verdient. Get a life
Op vrijdag 6 februari 2004 01:30 schreef boeiend007 het volgende:[..]
quote:Net of we anders wel kampioen waren geworden Speed?
Op vrijdag 6 februari 2004 10:48 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jezus man. Alsof een salonremise de schoonheidsprijs verdient. Get a life
quote:Ja hehe. Natuurlijk had PSV gewoon gewonnen. Ook is het goed dat Groningen in de eredivisie is gebleven. Maar als iemand dan gaat reageren op het feit dat als Ajax wint door een scheidsrechterlijke dwaling hij niet op zo`n manier kampioen wil worden vind ik dat vaag.....
Op vrijdag 6 februari 2004 11:00 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Net of we anders wel kampioen waren geworden Speed?
Kom, als PSV gewoon had gespeeld, hadden ze gewoon gewonnen van Groningen.
quote:Niet direct. Je vergeet heerenveen uit. Altijd lastig (voor ajax).
een nederlaag voor psv betekent een gat van 6 belangrijke punten.
quote:Same goes for PSV......
Op vrijdag 6 februari 2004 11:45 schreef DIJK het volgende:[..]
Niet direct. Je vergeet heerenveen uit. Altijd lastig (voor ajax).
quote:Niet waar: we winnen bijna altijd daar...
Op vrijdag 6 februari 2004 11:48 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Same goes for PSV......
quote:Mij best, maar PSV heeft niet nog een inhaalwedstrijd te spelen tegen die club. Een wedstrijd die door elgigante al met 3 ptn (voor ajax) gewaardeerd werd.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:48 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Same goes for PSV......
quote:Ajax ook.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:53 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Niet waar: we winnen bijna altijd daar...
quote:Laatste 7 jr --> 2 keer gewonnen, 3 keer gelijk, 2 keer verloren?! Nee oké dan zijn die 3 ptn statistisch gezien zeker al practisch in de pocket.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:03 schreef Speed1971 het volgende:
Ajax ook.
quote:Nou ik denk dat je er naast zit, want ik dicht ajax (in deze vorm) sowieso niet 3 punten toe in Heerenveen.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:54 schreef DIJK het volgende:[..]
Mij best, maar PSV heeft niet nog een inhaalwedstrijd te spelen tegen die club. Een wedstrijd die door elgigante al met 3 ptn (voor ajax) gewaardeerd werd.
quote:Dat ben ik helemaal met je eens, alleen dat bleek niet echt uit
Op vrijdag 6 februari 2004 12:47 schreef Elgigante het volgende:[..]
Nou ik denk dat je er naast zit, want ik dicht ajax (in deze vorm) sowieso niet 3 punten toe in Heerenveen.
eerder andersom.
quote:Want dat gat is er dus nog niet in dat geval. 3 ptn + de inhaalwedstrijd vs heerenveen.
een gat van 6 belangrijke punten.
quote:Hier kan ik zo kwaad om worden, die lui richten zoveel schade aan op de korte termijn
Breuk Guus Hiddink/PSV lijkt onontkoombaar6/2/2004 12:54
Guus Hiddink gaf vrijdagochtend op trainingscomplex De Herdgang een persconferentie, waarop hij bekend maakte dat hij een principe-akkoord met voorzitter Harry van Raaij heeft bereikt over een driejarig contract. Toch lijkt een breuk tussen de coach en PSV onontkoombaar.
'Met de voorzitter ben ik een driejarig contract overeengekomen', aldus Hiddink, 'maar de Raad van Commissarissen (RvC) heeft een aantal aanvullende eisen gesteld. Ik kan op die eisen momenteel niet ingaan, maar ik kan er ook niet mee akkoord gaan.'Die Raad van Commissarissen van PSV geeft later op de middag (17:00 uur) hun visie op de zaak, tegen de zin van voorzitter Harry van Raaij. 'Een uitermate slecht gekozen moment voor PSV', oordeelde de preses. 'Ik heb ze nog geadviseerd om het niet te doen, omdat we bij PSV gefocust moeten zijn op de wedstrijd van zondag, tegen Ajax.'
Een breuk tussen PSV en Guus Hiddink (in de overeengekomen verbintenis met Van Raaij wordt gerept over de term technisch directeur) lijkt dus onontkoombaar, indien geen van beide partijen water bij de wijn doet.
Wat voor eisen zouden dat zijn? Ze waren het toch niet eens over een evt. aanstelling als Bondscoach voor het WK'06?
quote:Jullie ook altijd met je statistieken. PSV wint toch ook altijd van NAC thuis? PSV wint toch ook altijd van AZ thuis. PSV speelt toch nooit gelijk tegen RBC thuis........blabla. Ajax gaat gewoon winnen van Heerenveen.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:06 schreef DIJK het volgende:[..]
Laatste 7 jr --> 2 keer gewonnen, 3 keer gelijk, 2 keer verloren?! Nee oké dan zijn die 3 ptn statistisch gezien zeker al practisch in de pocket.
Goed nieuws over Hiddink. Ik dacht dat jullie het allemaal zo goed wisten. Kezman blablabla. Robben blablabla. Hiddink blablabla. Het rommelt niet meer bij PSV maar het dondert er nu. Ach hebben jullie iig een excuus als PSV verliest zondag
quote:Waarschijnlijk dat hele bondscoach verhaal/optie. Is natuurlijk ook niet handig om te verlangen.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:17 schreef Linz het volgende:
wat is het probleem nou eigenlijk van die raad van commisarissen??
quote:Geld. Ze zien het liefst een financiële reserve van een paar 100 miljoen dan eens wat investeringen te doen. Maar volgens mij zijn ze vooral bang dat Hiddink hen minder belangrijk wil maken en dat ze op deze manier hun plaatsje willen behouden
Op vrijdag 6 februari 2004 14:17 schreef Linz het volgende:
wat is het probleem nou eigenlijk van die raad van commisarissen??
quote:Jezus TM als je wilt overdrijven koop dan een luchtballon. Een paar 100 miljoen
Op vrijdag 6 februari 2004 14:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Geld. Ze zien het liefst een financiële reserve van een paar 100 miljoen dan eens wat investeringen te doen. Maar volgens mij zijn ze vooral bang dat Hiddink hen minder belangrijk wil maken en dat ze op deze manier hun plaatsje willen behouden
quote:wat snap je niet aan "het liefst"
Op vrijdag 6 februari 2004 14:27 schreef Speed1971 het volgende:Jezus TM als je wilt overdrijven koop dan een luchtballon. Een paar 100 miljoen
Natuurlijk drijf ik het ver door, maar als het aan die figuren zou liggen zou er geen dubbeltje worden uitgegeven. Het woord investeren vinden ze eng, ze sparen liever
quote:Geef ze eens ongelijk.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
wat snap je niet aan "het liefst"
Natuurlijk drijf ik het ver door, maar als het aan die figuren zou liggen zou er geen dubbeltje worden uitgegeven. Het woord investeren vinden ze eng, ze sparen liever
Zoveel heeft Hiddink nou ook weer niet toegevoegd aan PSV. En financieel gaat het nou ook niet echt goed met PSV. Zij zijn er juist voor omdat soort zaken goed in de smiezen te houden.
quote:Hahahaha ja tuurlijk zo simpel is het.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:40 schreef Kremers het volgende:
Nou, iedereen met een beetje economie kennis weet dat je moet investeren om geld te verdienen, zo slim zijn ze dus niet
quote:Tenzij je voor altijd een kleine Europese kutclub wilt blijven... Maar dan ga je natuurlijk nooit wat verdienen...
Op vrijdag 6 februari 2004 14:46 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hahahaha ja tuurlijk zo simpel is het.
Plus dat er meer grote spelers naar je club willen komen die je dan weer door kan transferen op een bep. moment.
Zo simpel is het beginsel dus wel, investeren om geld te verdienen , natuurlijk moet er wel streng op toegezien worden dat je geen zaken als Baçelona krijgt, maar je moet de geldkraan natuurlijk niet helemaal dicht draaien, das gewoon dom...
quote:Landskampioen wordt je ook in 1 wedstrijd.
Op vrijdag 6 februari 2004 01:30 schreef boeiend007 het volgende:[..]
quote:inderdaad, heeft ajax toch ook gedaan, die hebben het beursgeld geinvesteerd. Dus tis een logische gedachtegang.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:40 schreef Kremers het volgende:
Nou, iedereen met een beetje economie kennis weet dat je moet investeren om geld te verdienen, zo slim zijn ze dus niet
Maar lekker dus nu zitten we dus aan het eind van het seizoen zonder directeur en zonder trainer
quote:Met zo'n soort mentaliteit blijf je een kleine club in Europa. Hiddink voegt veel economische waarde toe aan PSV en ik heb zelfs het vermoeden dat Philips hem wil behouden. Dus ik wacht het nog even af, maar d RvC zit hier fout
Op vrijdag 6 februari 2004 14:34 schreef Speed1971 het volgende:Geef ze eens ongelijk.
Zoveel heeft Hiddink nou ook weer niet toegevoegd aan PSV. En financieel gaat het nou ook niet echt goed met PSV. Zij zijn er juist voor omdat soort zaken goed in de smiezen te houden.
quote:k vind ook dat Philips best wat meer geld in PSV mag steken.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Met zo'n soort mentaliteit blijf je een kleine club in Europa. Hiddink voegt veel economische waarde toe aan PSV en ik heb zelfs het vermoeden dat Philips hem wil behouden. Dus ik wacht het nog even af, maar d RvC zit hier fout
Om 17:00uur persconferentie door de RvC. vervolgens nemen zowel Hiddink ans Van Raaij ontslag. Dat zou echt, vooral tav de laatste, een gigantische schande betekenen. Als dat gebeurt, krijg je amok en komen de supporters in beweging. Zou een zeer, zeer slechte zaak zijn voor PSV.
quote:dat zou verschrikkelijk zijn, de kracht van PSV van vaak dat alles intern bleef en problemen netjes werden opgelost en niet zoals bijvoorbeeld in Rotterdam via de Feijenoordkrant.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Mijn gok:Om 17:00uur persconferentie door de RvC. vervolgens nemen zowel Hiddink ans Van Raaij ontslag. Dat zou echt, vooral tav de laatste, een gigantische schande betekenen. Als dat gebeurt, krijg je amok en komen de supporters in beweging. Zou een zeer, zeer slechte zaak zijn voor PSV.
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
PSV-trainer Guus Hiddink betwijfelt of hij zondag op de bank zit tijdens de topper tegen Ajax. Dat liet hij zich ontvallen nadat bekend was geworden dat de raad van commissarissen van PSV tegen de afspraken is die Hiddink maakte met voorzitter Harrie van Raaij.
Het is echt menens dus...
quote:k zie het goed gebeuren dat hij nu sper direct opstapt
Op vrijdag 6 februari 2004 15:14 schreef JeroenV het volgende:
6/2/2004 - OB: Hiddink mogelijk afwezig bij topper AjaxDit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
PSV-trainer Guus Hiddink betwijfelt of hij zondag op de bank zit tijdens de topper tegen Ajax. Dat liet hij zich ontvallen nadat bekend was geworden dat de raad van commissarissen van PSV tegen de afspraken is die Hiddink maakte met voorzitter Harrie van Raaij.
Het is echt menens dus...
ah, komt wel goed, joh..
quote:Philips heeft vorig jaar hun sponsor contract verlengt en verhoogt dus.... En alle commerciele mensen de afgelopen jaren hadden niets met Philips te maken, dat was juist ook het streven van van Raaij.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tjah dat krijg je met een club die altijd gewend was de hulp van Philphs te krijgen... Nu het overal kut gaat, letten ze beter op hun centen en willen ze zekerheden... En dus neemt Philphs ook minder risico's
quote:Een paar miljoen investeren is op lang termijn goedkoper. Hiddink behouden is een groot uithang bord naar het verre oosten. Het heeft niks met voetbal te maken, maar als "bedrijfsclub" kan het een voordeel zijn
Op vrijdag 6 februari 2004 15:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tjah dat krijg je met een club die altijd gewend was de hulp van Philphs te krijgen... Nu het overal kut gaat, letten ze beter op hun centen en willen ze zekerheden... En dus neemt Philphs ook minder risico's
quote:tis gewoon hele goed marketing denken. Voor wat miljoenen is je naam uren lang te zien tijdens de CL wedstrijden door heel europa bijvoorbeeld..
Op vrijdag 6 februari 2004 15:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Een paar miljoen investeren is op lang termijn goedkoper. Hiddink behouden is een groot uithang bord naar het verre oosten. Het heeft niks met voetbal te maken, maar als "bedrijfsclub" kan het een voordeel zijn
quote:Tjah, maar zoals ik dus al zei, vele bedrijven (en dat is PSV ook) durven geen grote investeringen meer te doen, en willen dus een Hiddink bijv voor langere tijd, en niet dat in 2006 vrolijk bondscoach kan worden.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Een paar miljoen investeren is op lang termijn goedkoper. Hiddink behouden is een groot uithang bord naar het verre oosten. Het heeft niks met voetbal te maken, maar als "bedrijfsclub" kan het een voordeel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |