Hoe is dat mogelijk, hij was toch nog niet uit?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:45 schreef wadgem het volgende:
Ik heb zojuist deel 7 dichtgeslagen. Het verhaal is uit.![]()
Dan ga ik morgenavond maar eens de stad in.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:20 schreef wadgem het volgende:
Hij is volgens mij de 24ste september uitgekomen, in het Engels. Verkrijgbaar op bol.com, of bij de betere engelse boekhandel.
Zou ik ook maar eens doen ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:11 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Dan ga ik morgenavond maar eens de stad in.![]()
Gedaan, en inderdaad deel 6 was een stuk beter dan deel 5 imho.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:47 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ik vond deel 6 stukker boeiender dan deel 5, die ik erg vond tegenvallen.
Ik zou gewoon aan deel 6 gaan beginnen.![]()
Nope, volgens mij nog niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:28 schreef Whiskers het volgende:
weet iemand toevallig of deel 5 al uit is in de engelstalige pocketversie?
Al kon ik zonder spoilers te gebruiken je een antwoord geven, ga ik het niet doen. Je zult je eigen mening over het boek en het einde moeten vormen. Mijn mening is de jouwe niet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:25 schreef ChronoVisor het volgende:
Ff een vraag voor diegenen die deel 7 gelezen hebben, aub zonder spoilers beantwoorden.
Is deel 7 de moeite waard? Ik bedoel, is het een waardig einde van de Donkere Toren?
anders lees ik dit te laatquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:39 schreef ChronoVisor het volgende:
Van StephenKing.nl:
Luitingh-Sijthoff: "Het manuscript is meer dan 280.000 woorden dik. Dikker dan TOVENAARSGLAS, het gaat richting HET en DE BEPROEVING. Hoewel de Amerikaanse en Engelse uitgever al in september publiceren, hoeven die alleen nog maar te zetten en te drukken. Wij moeten echter ook nog vertalen. En het lukt ons gewoon niet om het boek in november uit te brengen zoals we gepland hadden (toen we nog dachten dat we in januari een manuscript zouden krijgen). Het verschuift naar de voorjaarsaanbieding en dat betekent dat het pas in maart/april 2005 zal uitkomen. Ik weet dat dat een teleurstelling is voor iedereen die popelt om te vernemen hoe het afloopt (en ik verklap niks!) - maar anderzijds: het is dit keer geen wachttijd van vijf tot zeven jaar!"
----------
We moeten nog een tijdje wachten dus...
Ja, doe maar.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:30 schreef Forumschorem het volgende:
Ik ben halfverwege het eerste boek opgehouden omdat ik steeds in slaap viel. Misschien moet ik het nog maar eens proberen...?
Waarom? Het verhaal blijft hetzelfde hoor.quote:Op zondag 9 januari 2005 06:26 schreef chibibo het volgende:
Heb intussen al een paar weken geleden de Engelstalige versie uitgelezen, maar ik wacht even met het posten van een mening totdat de Nederlandse vertaling is uitgegeven en gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |