dan neem je toch een domeinnaam?..krengen kosten nixquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:12 schreef Byte_Me het volgende:
dit werkt zeker niet voor een dotTK domeintje?
Dan moet je het ook niet meequotenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:07 schreef nikao het volgende:
[..]
pas maar op.. verdiensten mag je wel met andere delen.. maar je stats niet volgens de policy
niets? waar dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:59 schreef nikao het volgende:
[..]
dan neem je toch een domeinnaam?..krengen kosten nix
Ik denk dat dat een grapje was. Maar volgens mij kan het ook gewoon met een .tk domein, zolang het maar in jouw bezit is geloof ik.quote:
grapje ..het was bij wijze van spreken... die dingen kosten nou eenmaal erg weinig..quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:20 schreef jemado het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje was. Maar volgens mij kan het ook gewoon met een .tk domein, zolang het maar in jouw bezit is geloof ik.
Zijn er al mensen die goede ervaringen hebben met de nieuwe service Adlinks? Ik heb nog geen idee hoeveel het oplevert. Mijn inkomsten zijn zelfs iets gedaald sinds ik het erop het staan, maar dat zal wel toeval zijn.
bij mij verschilt dit enorm: bv: 14 kliks $0,78 en een andere dag 13 kliks $2,20 .. effective CPM is bij mij trouwens $1,70 .. hoe is dat bij anderen?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:50 schreef jemado het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig naar jullie ervaring de laatste tijd. Bij mij is er de afgelopen week mer geklikt dan normaal, rond de 8-12 keer per dag. Alleen leveren de kliks zeer weinig op. Voorheen haalde ik met 4 kliks iets van ¤ 1,-. Nu haal ik met 10 kliks soms nieteens zestig cent.
Is dit bij jullie ook zo gedaald, of kan het misschien liggen aan Adlinks o.i.d.
Het word max. 6 maanden vastgehouden, is dat het misschien?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:03 schreef Dirkh het volgende:
Knap vervelend, ik had aangevinkt dat de betalingen tegengehouden moesten worden. Krijg ik alsnog een cheque binnen. Ook maar eens het uitzoeken waard, want dit kost me weer 12 euro om de cheque uit te laten betalen.
En ze hebben tegenwoordig nieuwe cheques. Eentje zonder scheurrand, niet echt handig.
Nee, ik had het een week of 6 geleden pas aangevinkt. Maar het zal dan wel goedkomen met de maand daarna (vorige maand dus) dit was een betaling februari. Dus ik zal wel te laat zijn geweest met aanvinken, ondanks dat de berekening later plaats vond en de betaling 23 maart.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:15 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Het word max. 6 maanden vastgehouden, is dat het misschien?
waarom cheques dan?.. ze betalen nu ook gewoon op je bankrekening (omdat bij mij vorige maand nog op onhold stond nog geen betaling op die manier ontvangen)quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:03 schreef Dirkh het volgende:
Knap vervelend, ik had aangevinkt dat de betalingen tegengehouden moesten worden. Krijg ik alsnog een cheque binnen. Ook maar eens het uitzoeken waard, want dit kost me weer 12 euro om de cheque uit te laten betalen.
En ze hebben tegenwoordig nieuwe cheques. Eentje zonder scheurrand, niet echt handig.
Neequote:Op vrijdag 8 april 2005 07:54 schreef Denagam het volgende:
Bij mij lopen de verdienste de laatste dagen een beetje terug... zit nu soms op maar 30% van wat ik een 2 wkn terug had en toch hetzelfde aantal kliks... hebben jullie dat ook?
Ik zie niks Googleigs?quote:Op donderdag 7 april 2005 01:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb op mn site onder "links" een of ander tijdelijk lul verhaal staan, en google link ding. Die laatste werkt alleen niet
ik moet zelf een zoekwoord intikken
iemand enig idee hoe dat komt?
Ik zat vorige week precies met hetelfde, maar deze week gaat weer vrij goed. Maar het valt me wel op dat ik per klik niet meer zo veel krijg als een maand terug.. Althans, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 8 april 2005 07:54 schreef Denagam het volgende:
Bij mij lopen de verdienste de laatste dagen een beetje terug... zit nu soms op maar 30% van wat ik een 2 wkn terug had en toch hetzelfde aantal kliks... hebben jullie dat ook?
onder Links staat er een "google zoek ding" en een "google link ding".quote:
Net even getest, maar er mankeert niks aan. Het werkt gewoon zoals het hoort te werken. Zowel zoeken op jouw site, als zoeken buiten jouw site.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
onder Links staat er een "google zoek ding" en een "google link ding".
Alleen dat link ding doet het niet..
Tegenwoordig, al sinds een tijdje worden nederlandse talige websites ook goed gekeurd aangezien er nu ook nederlands talige adverteerders zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie hier en daar oerhollandse websites, hoe komen die dan door de google controle
Kliks.nl valt wel mee hoor! Tradedoubler is echt top! vooral die leads en verkopen, m4n.nl kan beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:40 schreef nikao het volgende:
kliks.nl zuigt.. voor mijn gevoel worden de kliks niet goed bijgehouden en het schiet daar echt niet op. Tradedoubler net zo... maar al wel beter dan kliks.. best is M4N gewoon.
(en natuurlijk AdSense)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |