Krijg jij veel hits uit adwords?quote:Op maandag 7 maart 2005 17:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon leuk dat je er wat mee kan verdienen.
Investeer de helft in adwords, dan komen de advertentie klikkers op jouw site, waardoor de kans groot is dat ze op jouw site ook weer op een ad klikken waardoor de advertentie inkomsten weer groter (kunnen) worden.
Dus tegen de 30dollar per maand met +/- 95 unieke bezoekers per dag.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ik dus in ca 3 weken 21 dollar, met +/- 100 unieke bezoekers per dag (gemiddelde per dag over de maand februari was ergens in de 90, 96 ofzo)
Pageviews hoeft niet gelijk te staan met kliks..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:39 schreef saban het volgende:
[..]
Dus tegen de 30dollar per maand met +/- 95 unieke bezoekers per dag.
Kan je er dan van uitgaan dat je 300dollar per maand verdient met 1000unieke bezoekers, lijkt mij niet ?
(Ja, het zal ook vooral om de pageviews gaan, wat de kans weer verhoogt voor kliks)
Mwoah. Ik hoef anderen niet zo nodig op mijn site te hebben. Ik heb voor een aantal vrienden die getrouwd zijn een trouwfotoalbum online staan. Voor hun vrienden en familie. Die foto's staan er gewoon in origineel formaat op, dus heb ik redelijk wat webspace nodig. Dus op voorwaarde dat die vrienden aan hun vrienden/familie vragen om op de advertenties klikken, zet ik die meuk online. Nu heb ik duurdere hosting genomen met meer dataverkeer en meer webspace en dat wordt nu dus fijn door Google betaald.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon leuk dat je er wat mee kan verdienen.
Investeer de helft in adwords, dan komen de advertentie klikkers op jouw site, waardoor de kans groot is dat ze op jouw site ook weer op een ad klikken waardoor de advertentie inkomsten weer groter (kunnen) worden.
En nu zit iedereen te wachten tot er pics van 1mb gedownloaded zijn die ze zelf weer moeten verkleinden om ze te kunnen zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:48 schreef sop het volgende:
[..]
Mwoah. Ik hoef anderen niet zo nodig op mijn site te hebben. Ik heb voor een aantal vrienden die getrouwd zijn een trouwfotoalbum online staan. Voor hun vrienden en familie. Die foto's staan er gewoon in origineel formaat op, dus heb ik redelijk wat webspace nodig. Dus op voorwaarde dat die vrienden aan hun vrienden/familie vragen om op de advertenties klikken, zet ik die meuk online. Nu heb ik duurdere hosting genomen met meer dataverkeer en meer webspace en dat wordt nu dus fijn door Google betaald.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:55 schreef Denagam het volgende:
[..]
En nu zit iedereen te wachten tot er pics van 1mb gedownloaded zijn die ze zelf weer moeten verkleinden om ze te kunnen zien.
En uiteraard kijken ze elke dag naar die foto's en klikken ze nog steeds... nu maanden later
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:04 schreef Darkomen het volgende:
Kan je ook voor meedere websites 1 account gebruiken?
Ik heb namenlijk me aangemeld met 1 site die nog neit af was *dom* deze is dus gewijzigd, maar ik zou graag ook mn andere websites die wel afzijn opgegeven onder dezelfde account.
Maar omdat die eerste is geweigerd kan ik dus niet in mn adsense account.
365 Amerikaanse dollar heeft een tegenwaarde van 268,21 euro.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:14 schreef Da_Koen het volgende:
Ik vind het echt enorm goed werken. Ik had eerst geen reclame op mijn site en ik dacht, laat ik dit eens proberen. Ik heb rond de 100 unieke bezoekers per dag en verdien gemmiddeld 1 dollar per dag.
Dat is toch mooi 300 euro per jaar
Ik heb ze beperkt tot 20 kliks per dag, met een maximum van 1 euro per dag. En iedere dag ben ik wel door de 20 heen.quote:
Inderdaad nederlandse ads op de nederlandse pagina en engelse ads op de engelstalige pagina. Je kunt dit ook goed op mijn site zien. De link gaat naar de nederlandse pagina. Bovenin staat een link naar de engelstalige....en de ads zie je vanzelf...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:41 schreef jemado het volgende:
Hoe werkt het als je een Nederlandse en Engelse site hebt op 1 domein? Krijg je dan op het Nederlandse deel Nederlandse ads en andersom, of krijg je op beide dezelfde taal?
Ja, ik heb het gezien. Bedankt voor je antwoord.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:47 schreef Fransvis het volgende:
Inderdaad nederlandse ads op de nederlandse pagina en engelse ads op de engelstalige pagina. Je kunt dit ook goed op mijn site zien. De link gaat naar de nederlandse pagina. Bovenin staat een link naar de engelstalige....en de ads zie je vanzelf...
er voor zorgen dat google jou pagina engelstalig vindt. Engelse content, engelse omschrijving, ...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:23 schreef jemado het volgende:
Ik heb het nu zelf even geprobeerd, maar vooralsnog is 3/4 van de ads Nederlands. Vaak staat er wel één (soms meer) advertentie tussen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze allemaal Engels worden?
Maar ik kan dus nog neit inloggen op mn account omdat de eerste account nog niet is goedgekeurdquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:12 schreef Denagam het volgende:
[..]
Ja.
Ik doe www.olsen-twins.nl , www.olsen-twins.com en www.hilton-sisters.nl op 1 account.
't kan dus welquote:Op iedere webpagina mogen maximaal drie advertentieblokken worden geplaatst maar deze mogen geen gemeenschappelijke advertenties vertonen. Het weergeven van twee of meer identieke advertenties op één pagina wordt gezien als dubbele weergave en dit wordt niet ondersteund door Google.
ongeldige clicks worden simpelweg niet geteld, komen er wel clicks bij maar geen geldquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:19 schreef jemado het volgende:
Je bedoelt 33 dollar in totaal, of alleen gister??
Google telt alleen - in hun ogen - geldige kliks, waarschijnlijk hebben ze bij jou een niet-geldige klik ontdekt. Wel vreemd dat dat pas een dag later wordt verwerkt overigens.
klinkt als afronding wat anders is gedaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ongeldige clicks worden simpelweg niet geteld, komen er wel clicks bij maar geen geld
Gister was de totaal stand 33 dollar (in exact 33 dagen) nu 32.98. Het kan niet zijn dat er een klik is afgehaald, want een click is minstens 5 cent...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:35 schreef nikao het volgende:
[..]
klinkt als afronding wat anders is gedaan?
Daar bof je mee, met die klikfrequentie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:47 schreef Boink het volgende:
Aantal Pageviews 22.039
Aantal kliks 523
Klikfrequentie 2,4%
CPM USD 2,32
Totaal sinds 28 feb USD 51,03
Staat dat ergens dat het minimaal 5 cent is? Het lijkt mij nogal sterk namelijk. Adwords heeft als minimaal bedrag 5 cent, als zo'n ad wordt getoond, lijkt het mij niet logisch dat de adsense cliënt de volle 5 cent krijgt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ongeldige clicks worden simpelweg niet geteld, komen er wel clicks bij maar geen geld
Gister was de totaal stand 33 dollar (in exact 33 dagen) nu 32.98. Het kan niet zijn dat er een klik is afgehaald, want een click is minstens 5 cent...
ik dacht dat het (gezegd in dit topic?) minstens 5 cent was, of helemaal niets bij die google trivia dingen.. of ik ben idd in de war met de "kosten" van 5 cent per klikquote:Op zondag 20 maart 2005 12:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Staat dat ergens dat het minimaal 5 cent is? Het lijkt mij nogal sterk namelijk. Adwords heeft als minimaal bedrag 5 cent, als zo'n ad wordt getoond, lijkt het mij niet logisch dat de adsense cliënt de volle 5 cent krijgt.
Hoe het moet weet ik niet, wat ik wel weet, is dat het niet mag.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Purplebitch2 het volgende:
Iemand ervaring met Google Adsence, ik heb de zoekbalk in mijn site geplaatst. Ziet er allemaal heel mooi uit maar als ik ga zoeken, krijg ik de resultaten in een nieuw venster. Hoe krijg ik de resultaten ook op mijn eigen site? Je kunt het bij je instellingen op de site van google aanvinken als je het in een apart venster geopend wil hebben, maar dat is niet het geval.
quote:Momenteel kunnen de Google-advertenties echter niet worden geopend in een nieuw browservenster. Het is volgens ons programmabeleid niet toegestaan de AdSense-advertentiecode of het resultaat van een klik op een advertentie op uw website te wijzigen.
quote:Kan ik de code voor AdSense voor zoeken wijzigen?
Zoekresultaten openen in een nieuw venster De lengte en layout van het zoekvak van Google aanpassen Kleuren of stijlen selecteren voor de resultaten van AdSense voor zoeken We wijzen u er nogmaals op dat het wijzigen van de code voor AdSense voor zoeken in strijd is met het AdSense-programmabeleid
Adsense Premium denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:36 schreef Purplebitch2 het volgende:
Nou lekker is dat, en Planet.nl dan? Of moet je eerst groot zijn om hier gebruik van te kunnen maken..
pas maar op.. verdiensten mag je wel met andere delen.. maar je stats niet volgens de policyquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:47 schreef Boink het volgende:
Aantal Pageviews 22.039
Aantal kliks 523
Klikfrequentie 2,4%
CPM USD 2,32
Totaal sinds 28 feb USD 51,03
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |