abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25422147
Ik heb me eens geregistreerd daar, maar nog steeds geen mail gekregen over of ik eraan mocht deelnemen.. Zal het nog maar eens proberen .
pi_25422162
quote:
Op maandag 7 maart 2005 17:32 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Precies, het is gewoon leuk dat je er wat mee kan verdienen.
Investeer de helft in adwords, dan komen de advertentie klikkers op jouw site, waardoor de kans groot is dat ze op jouw site ook weer op een ad klikken waardoor de advertentie inkomsten weer groter (kunnen) worden.
Krijg jij veel hits uit adwords?
www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
***Get famous - Describe the famous***
pi_25423097
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 01:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

ik dus in ca 3 weken 21 dollar, met +/- 100 unieke bezoekers per dag (gemiddelde per dag over de maand februari was ergens in de 90, 96 ofzo)
Dus tegen de 30dollar per maand met +/- 95 unieke bezoekers per dag.
Kan je er dan van uitgaan dat je 300dollar per maand verdient met 1000unieke bezoekers, lijkt mij niet ?
(Ja, het zal ook vooral om de pageviews gaan, wat de kans weer verhoogt voor kliks)
ne okuyon, bokmu var?
pi_25423674
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:39 schreef saban het volgende:

[..]

Dus tegen de 30dollar per maand met +/- 95 unieke bezoekers per dag.
Kan je er dan van uitgaan dat je 300dollar per maand verdient met 1000unieke bezoekers, lijkt mij niet ?
(Ja, het zal ook vooral om de pageviews gaan, wat de kans weer verhoogt voor kliks)
Pageviews hoeft niet gelijk te staan met kliks..

Misschien heb je de ene dag 100 views en 10 kliks.. en een andere dag 5000 views en maar 5 kliks.

Ook het bedrag per klik is anders, afhankelijk van de advertentie waarop geklikt wordt.
www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
pi_25423961
quote:
Op maandag 7 maart 2005 17:32 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Precies, het is gewoon leuk dat je er wat mee kan verdienen.
Investeer de helft in adwords, dan komen de advertentie klikkers op jouw site, waardoor de kans groot is dat ze op jouw site ook weer op een ad klikken waardoor de advertentie inkomsten weer groter (kunnen) worden.
Mwoah. Ik hoef anderen niet zo nodig op mijn site te hebben. Ik heb voor een aantal vrienden die getrouwd zijn een trouwfotoalbum online staan. Voor hun vrienden en familie. Die foto's staan er gewoon in origineel formaat op, dus heb ik redelijk wat webspace nodig. Dus op voorwaarde dat die vrienden aan hun vrienden/familie vragen om op de advertenties klikken, zet ik die meuk online. Nu heb ik duurdere hosting genomen met meer dataverkeer en meer webspace en dat wordt nu dus fijn door Google betaald.
pi_25424826
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:48 schreef sop het volgende:

[..]

Mwoah. Ik hoef anderen niet zo nodig op mijn site te hebben. Ik heb voor een aantal vrienden die getrouwd zijn een trouwfotoalbum online staan. Voor hun vrienden en familie. Die foto's staan er gewoon in origineel formaat op, dus heb ik redelijk wat webspace nodig. Dus op voorwaarde dat die vrienden aan hun vrienden/familie vragen om op de advertenties klikken, zet ik die meuk online. Nu heb ik duurdere hosting genomen met meer dataverkeer en meer webspace en dat wordt nu dus fijn door Google betaald.
En nu zit iedereen te wachten tot er pics van 1mb gedownloaded zijn die ze zelf weer moeten verkleinden om ze te kunnen zien.

En uiteraard kijken ze elke dag naar die foto's en klikken ze nog steeds... nu maanden later
pi_25424909
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:55 schreef Denagam het volgende:

[..]

En nu zit iedereen te wachten tot er pics van 1mb gedownloaded zijn die ze zelf weer moeten verkleinden om ze te kunnen zien.

En uiteraard kijken ze elke dag naar die foto's en klikken ze nog steeds... nu maanden later

Ik heb die foto's er als thumbnails, website formaat en origineel formaat erop staan. Het originele formaat is handig omdat bijbestellen dan door de websitebezoeker zelf gedaan kan worden. Gewoon downloaden en naar het kruidvat mailen.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:08:28 #158
25686 Pronk
Koffie?
pi_25424998
Ik heb me na het lezen van dit topic ook even aangemeld, mijn site is inmiddels geaccepteerd. Ik hou jullie op de hoogte van wat het mij opleverd met +/- 250 unieke bezoekers per dag.
Ja lekker!
pi_25425819
Ik heb me ook geregged...ff kijken of ze me accepteren...
Heb zo'n 500 bezoekers per dag....maar of ze dan ook klikken?
pi_25426462
Kan je ook voor meedere websites 1 account gebruiken?

Ik heb namenlijk me aangemeld met 1 site die nog neit af was *dom* deze is dus gewijzigd, maar ik zou graag ook mn andere websites die wel afzijn opgegeven onder dezelfde account.
Maar omdat die eerste is geweigerd kan ik dus niet in mn adsense account.
pi_25426548
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:04 schreef Darkomen het volgende:
Kan je ook voor meedere websites 1 account gebruiken?

Ik heb namenlijk me aangemeld met 1 site die nog neit af was *dom* deze is dus gewijzigd, maar ik zou graag ook mn andere websites die wel afzijn opgegeven onder dezelfde account.
Maar omdat die eerste is geweigerd kan ik dus niet in mn adsense account.
Ja.

Ik doe www.olsen-twins.nl , www.olsen-twins.com en www.hilton-sisters.nl op 1 account.
pi_25427154
Ik vind het echt enorm goed werken. Ik had eerst geen reclame op mijn site en ik dacht, laat ik dit eens proberen. Ik heb rond de 100 unieke bezoekers per dag en verdien gemmiddeld 1 dollar per dag.
Dat is toch mooi 300 euro per jaar
pi_25427929
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:14 schreef Da_Koen het volgende:
Ik vind het echt enorm goed werken. Ik had eerst geen reclame op mijn site en ik dacht, laat ik dit eens proberen. Ik heb rond de 100 unieke bezoekers per dag en verdien gemmiddeld 1 dollar per dag.
Dat is toch mooi 300 euro per jaar
365 Amerikaanse dollar heeft een tegenwaarde van 268,21 euro.

Komt waarschijnlijk in 2 cheques, misschien wel 3... en per inwisseling kost dit ook nog wel een dikke 10 euro dacht ik.

Gok dus op een +- 230-240 euro.
pi_25427933
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 07:08 schreef Denagam het volgende:

[..]

Krijg jij veel hits uit adwords?
Ik heb ze beperkt tot 20 kliks per dag, met een maximum van 1 euro per dag. En iedere dag ben ik wel door de 20 heen.
pi_25428788
Hoe werkt het als je een Nederlandse en Engelse site hebt op 1 domein? Krijg je dan op het Nederlandse deel Nederlandse ads en andersom, of krijg je op beide dezelfde taal?
pi_25428872
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:41 schreef jemado het volgende:
Hoe werkt het als je een Nederlandse en Engelse site hebt op 1 domein? Krijg je dan op het Nederlandse deel Nederlandse ads en andersom, of krijg je op beide dezelfde taal?
Inderdaad nederlandse ads op de nederlandse pagina en engelse ads op de engelstalige pagina. Je kunt dit ook goed op mijn site zien. De link gaat naar de nederlandse pagina. Bovenin staat een link naar de engelstalige....en de ads zie je vanzelf...
pi_25429205
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:47 schreef Fransvis het volgende:

Inderdaad nederlandse ads op de nederlandse pagina en engelse ads op de engelstalige pagina. Je kunt dit ook goed op mijn site zien. De link gaat naar de nederlandse pagina. Bovenin staat een link naar de engelstalige....en de ads zie je vanzelf...
Ja, ik heb het gezien. Bedankt voor je antwoord.

(ps. als dank even wat aangeklikt )
pi_25431709
Ik heb het nu zelf even geprobeerd, maar vooralsnog is 3/4 van de ads Nederlands. Vaak staat er wel één (soms meer) advertentie tussen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze allemaal Engels worden?
pi_25436901
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 22:23 schreef jemado het volgende:
Ik heb het nu zelf even geprobeerd, maar vooralsnog is 3/4 van de ads Nederlands. Vaak staat er wel één (soms meer) advertentie tussen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze allemaal Engels worden?
er voor zorgen dat google jou pagina engelstalig vindt. Engelse content, engelse omschrijving, ...
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_25436914
Mijn site (zie sig) had een onderwerp lopen over uiterlijk.

Toen kwamen er een tijdje lang daar advertenties te staan voor bedrijven die aan plastische chirurgie doen
pi_25437228
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:12 schreef Denagam het volgende:

[..]

Ja.

Ik doe www.olsen-twins.nl , www.olsen-twins.com en www.hilton-sisters.nl op 1 account.
Maar ik kan dus nog neit inloggen op mn account omdat de eerste account nog niet is goedgekeurd
pi_25458273
We zouden een programma moeten hebben met een +- 500 man zodat iedereen elke dag auto 1 keer op elkaars banner klikt

Oops.. wat zeg ik nu... dat mag helemaal niet
pi_25458547
AdSense is pro! Heb met mijn site gemiddeld 114.000 paginaweergaves per dag en van deze groep klikken er per dag minimaal 100.. heb net mijn cheque van 240,- euro van de maand januari gestort gekregen! Aanrader dus als je redelijk wat bezoekers hebt.
pi_25463983
Ik heb mn account

Heb een click-through rate van 1.4% En gemiddeld zo'n 500 bezoekers per dag...is best lekker
  vrijdag 11 maart 2005 @ 17:56:58 #175
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_25476233
Bij mijn site heb ik uitgevonden dat op sommige delen totaal niet geklikt word! beetje jammer... Daar kan ik dan wel advertenties van m'n eigen onderneming weg zetten. al heeft dat niet de meeste effectiviteit
pi_25514641
Als ik twee advertentieblokken op mijn site plaats, wordt er maar één weergegeven. Is het mogelijk om op pagina's zonder framen meerdere advertentieblokken weer te geven?
pi_25517322
quote:
Op iedere webpagina mogen maximaal drie advertentieblokken worden geplaatst maar deze mogen geen gemeenschappelijke advertenties vertonen. Het weergeven van twee of meer identieke advertenties op één pagina wordt gezien als dubbele weergave en dit wordt niet ondersteund door Google.
't kan dus wel
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:31:52 #178
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_25518962
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_25526812
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 08:49 schreef sop het volgende:

[..]

't kan dus wel
het kan, het mag, het wordt alleen niet aangeraden.
pi_25529176
AdSense update!!

eindelijk geen cheques meer.. maar cash op je rekening

tevens is het bovenstaande gepraat over inkomsten ook eindelijk toegestaan (al mag je nog geen uitlatingen doen over je stats en click throughs)

+ ook nog eens een nieuwe advertentievorm: linkbloks.. in plaats van een advertentie krijg je 4 of 5 links.. klik je op zo'n link dan zie je een linkpagina met een stuk of wat gesponsorde ad's... es kijken of dat ook nog wat oplevert...
pi_25531692
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe advertentieform: adlinks. Ik denk dat het vooral voor informatieve sites wel wat kan opleveren. Maar wat ik niet kon vinden was of het, na het doorklikken, evenveel oplevert als een klik in een tekstblok.
pi_25538544
ik kon dat ook niet vinden.. maar ik denk dat het net zoals bij de search werkt: .. je krijgt per doorklik betaald..
pi_25541836
Ja, waarschijnlijk wel. Het heeft me vandaag in ieder geval nog niets opgeleverd Kan er dus ook niet veel over zeggen nog...
pi_25543884
Gister: 33 dollar
vandaag: 32,98 dollar...

iemand enig idee hoe google dat doet?
pi_25544185
Je bedoelt 33 dollar in totaal, of alleen gister??
Google telt alleen - in hun ogen - geldige kliks, waarschijnlijk hebben ze bij jou een niet-geldige klik ontdekt. Wel vreemd dat dat pas een dag later wordt verwerkt overigens.
pi_25544392
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:19 schreef jemado het volgende:
Je bedoelt 33 dollar in totaal, of alleen gister??
Google telt alleen - in hun ogen - geldige kliks, waarschijnlijk hebben ze bij jou een niet-geldige klik ontdekt. Wel vreemd dat dat pas een dag later wordt verwerkt overigens.
ongeldige clicks worden simpelweg niet geteld, komen er wel clicks bij maar geen geld

Gister was de totaal stand 33 dollar (in exact 33 dagen) nu 32.98. Het kan niet zijn dat er een klik is afgehaald, want een click is minstens 5 cent...
pi_25545721
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

ongeldige clicks worden simpelweg niet geteld, komen er wel clicks bij maar geen geld

Gister was de totaal stand 33 dollar (in exact 33 dagen) nu 32.98. Het kan niet zijn dat er een klik is afgehaald, want een click is minstens 5 cent...
klinkt als afronding wat anders is gedaan?
pi_25556741
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:35 schreef nikao het volgende:

[..]

klinkt als afronding wat anders is gedaan?
dan kunnen ze bij google net zo goed afronden als bij de mac op de coolsingel daar ronden ze iets van 1.32 ofzo (studenten korting ) af op 1.35

het is dus zomaar 2 cent minder geworden

en ik heb google gemaild, nog geen antwoord...
pi_25558289
Ligt volgens mij aan je Effective CPM...maar dat weet ik niet zeker...
  vrijdag 18 maart 2005 @ 21:47:20 #190
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_25574716
Aantal Pageviews 22.039
Aantal kliks 523
Klikfrequentie 2,4%
CPM USD 2,32
Totaal sinds 28 feb USD 51,03
pi_25607071
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 21:47 schreef Boink het volgende:

Aantal Pageviews 22.039
Aantal kliks 523
Klikfrequentie 2,4%
CPM USD 2,32
Daar bof je mee, met die klikfrequentie.
Bij mij is die rond de 1%. Heb jij veel bezoekers die steeds terugkomen, of iedere keer nieuwe?
pi_25607256
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Staat dat ergens dat het minimaal 5 cent is? Het lijkt mij nogal sterk namelijk. Adwords heeft als minimaal bedrag 5 cent, als zo'n ad wordt getoond, lijkt het mij niet logisch dat de adsense cliënt de volle 5 cent krijgt.
pi_25613132
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:24 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Staat dat ergens dat het minimaal 5 cent is? Het lijkt mij nogal sterk namelijk. Adwords heeft als minimaal bedrag 5 cent, als zo'n ad wordt getoond, lijkt het mij niet logisch dat de adsense cliënt de volle 5 cent krijgt.
ik dacht dat het (gezegd in dit topic?) minstens 5 cent was, of helemaal niets bij die google trivia dingen.. of ik ben idd in de war met de "kosten" van 5 cent per klik
pi_25636017
Iemand ervaring met Google Adsence, ik heb de zoekbalk in mijn site geplaatst. Ziet er allemaal heel mooi uit maar als ik ga zoeken, krijg ik de resultaten in een nieuw venster. Hoe krijg ik de resultaten ook op mijn eigen site? Je kunt het bij je instellingen op de site van google aanvinken als je het in een apart venster geopend wil hebben, maar dat is niet het geval.
Kijk ook eens op de leidse marktplaats. www.leiden12.nl
pi_25638061
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Purplebitch2 het volgende:
Iemand ervaring met Google Adsence, ik heb de zoekbalk in mijn site geplaatst. Ziet er allemaal heel mooi uit maar als ik ga zoeken, krijg ik de resultaten in een nieuw venster. Hoe krijg ik de resultaten ook op mijn eigen site? Je kunt het bij je instellingen op de site van google aanvinken als je het in een apart venster geopend wil hebben, maar dat is niet het geval.
Hoe het moet weet ik niet, wat ik wel weet, is dat het niet mag.
Omdat de site zo nu en dan bekeken wordt door de medewerkers van Google, mag je verwachten dat als je de code wijzigt, je jouw account kwijt bent.
quote:
Momenteel kunnen de Google-advertenties echter niet worden geopend in een nieuw browservenster. Het is volgens ons programmabeleid niet toegestaan de AdSense-advertentiecode of het resultaat van een klik op een advertentie op uw website te wijzigen.
quote:
Kan ik de code voor AdSense voor zoeken wijzigen?
Zoekresultaten openen in een nieuw venster De lengte en layout van het zoekvak van Google aanpassen Kleuren of stijlen selecteren voor de resultaten van AdSense voor zoeken We wijzen u er nogmaals op dat het wijzigen van de code voor AdSense voor zoeken in strijd is met het AdSense-programmabeleid
pi_25639466
Nou lekker is dat, en Planet.nl dan? Of moet je eerst groot zijn om hier gebruik van te kunnen maken..
Kijk ook eens op de leidse marktplaats. www.leiden12.nl
pi_25639677
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:36 schreef Purplebitch2 het volgende:
Nou lekker is dat, en Planet.nl dan? Of moet je eerst groot zijn om hier gebruik van te kunnen maken..
Adsense Premium denk ik.
http://services.google.com/ads_inquiry/ct?hl=nl
pi_25639686
=edit oeps=
pi_25653171
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 21:47 schreef Boink het volgende:

Aantal Pageviews 22.039
Aantal kliks 523
Klikfrequentie 2,4%
CPM USD 2,32
pas maar op.. verdiensten mag je wel met andere delen.. maar je stats niet volgens de policy
pi_25654564
jammer dat je niet kan zien op welke ads er is geklikt... heb nu 1 klik staan vandaag voor $1,39
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')