Wat is de reden dat je de koffer 6 dagen niet wil meeslepen?quote:Op zondag 1 februari 2026 21:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Is het mogelijk om ergens in Seoul je koffer in een kluis te zetten voor een dag of 6?
Daar heb ik gewoon geen zin inquote:Op maandag 2 februari 2026 00:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je de koffer 6 dagen niet wil meeslepen?
De meeste, lijkt me?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Weet iemand hier restaurants in Seoul of Busan waar ze 1 persoon binnenlaten voor Korean BBQ?
Nee, de meeste hebben tafels voor minimaal 2 personenquote:
https://www.wangbijib-restaurant.com/quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nee, de meeste hebben tafels voor minimaal 2 personen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |