Nee, het is echt enorm populair. Je ziet mensen van overal uit de wereld in traditionele Koreaanse klederdracht (Hanbok). Het zijn vooral jonge mensen die dol zijn op Koreaanse drama series uit die tijd. Men neemt het heel serieus. Heel leuk. Hier wat plaatjes:quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:36 schreef MaJo het volgende:
Die traditionele kleding huren en dan naar het paleis gaan, is dat niet een beetje voor schut? Ik kan me voorstellen dat Koreanen erom moeten lachen, net als dat je in Volendam in klederdracht gaat lopen zeg maar![]()
De tickets zijn nog niet gekocht (ik hoop dat ze onder de 1100 euro zakken pp) maar het is vrijwel zeker dat we er in mei heengaan
Het ziet er wel leuk uit! In Vietnam zag je het ook wel, in prachtige kleding allemaal fotosessies maken. Het is niet echt mijn dingquote:Op zondag 23 augustus 2026 05:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, het is echt enorm populair. Je ziet mensen van overal uit de wereld in traditionele Koreaanse klederdracht (Hanbok). Het zijn vooral jonge mensen die dol zijn op Koreaanse drama series uit die tijd. Men neemt het heel serieus. Heel leuk. Hier wat plaatjes:
https://english.news.cn/2(...)e5e21fec7e1a0/c.html
Ah, en dit maakt het interessant voor de Nederlander: in hanbok mag je altijd gratis naar binnen!
Het is allemaal strak geregisseerd maar de enige manier om relatief makkelijk iets van NK te zien. Ik vond het meevallen hoe fout het was, zoals jij het noemt. Alleen dat deel met de railway bridge hoefde voor mij niet per se.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:45 schreef buishuis het volgende:
Is een dagtrip naar de DMZ een aanrader? Ben erg geïnteresseerd in de geschiedenis maar de op het oog (foute) toeristische aankleding staat mij wat tegen als ik online wat rond zoek. Met het sluiten van de JSA voor toeristen vraag ik me af of een trip daarheen de moeite waard is. Iemand met goede suggesties/positieve ervaring?
Ah oké, goed te horen. Suggesties waar te boeken? Of is hetgeen dat bijv. via Getyourguide en Viator wordt aangeboden allemaal hetzelfde? Thanks iiig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is allemaal strak geregisseerd maar de enige manier om relatief makkelijk iets van NK te zien. Ik vond het meevallen hoe fout het was, zoals jij het noemt. Alleen dat deel met de railway bridge hoefde voor mij niet per se.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |