abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2004 @ 19:48:58 #26
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17448270
Is er al een centraal Robh was okay topic
  maandag 1 maart 2004 @ 20:38:39 #27
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_17449543
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:39 schreef robh het volgende:
Ik vind het wel goed staan zo.
Vind jij het wel goed dat jij mee werkt aan het ontstaan van anti-semitisme. Zoals ik uit de volgende post kan op maken. NorthernStar zegt immers dat "joden met hun kritiek op de film aanzetten tot frictie". Dat krijg je er van als je je zelf en andere voor de gek wil houden dat alleen joden tegen de film The Passion zijn.
quote:
Op maandag 1 maart 2004 18:05 schreef NorthernStar het volgende:

Een regeltje in de bijbel en nu in een film veroorzaakt simpelweg geen anti-semitisme. Zo werkt dat niet, vroeger niet en nu niet. Als iets het doet dan is het bijvoorbeeld de reactie van joodse gemeenschappen op deze film, dàt roept frictie op! Daarmee stellen ze zich weer op tegenover - in dit geval de christenen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_17457526
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:38 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Vind jij het wel goed dat jij mee werkt aan het ontstaan van anti-semitisme. Zoals ik uit de volgende post kan op maken. NorthernStar zegt immers dat "joden met hun kritiek op de film aanzetten tot frictie". Dat krijg je er van als je je zelf en andere voor de gek wil houden dat alleen joden tegen de film The Passion zijn.
[..]
De openingspost betoogd dat voornamelijk de Joodse gemeenschap in de VS zich verzet tegen deze film. Met bronvermelding. In het topic is alle ruimte om dit ontopic en met onderbouwing aan te vechten. Er wordt trouwens niet beweerd dat alleen joden zich tegen deze film keren, en ik zie ook niet echt hoe dit nu antisemitisme aanwakkerd.
pi_17467569
Zijn de modjes van het nieuws overijverig aan het modderen? Ik mis een behoorlijk aantal replays hierin: Gratis vliegtickets voor familie aardbeving slachtoffers

Leg me dat svp eens uit.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:37:35 #30
60090 Akkersloot
pi_17467713
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 10:05 schreef Kozzmic het volgende:
Er wordt trouwens niet beweerd dat alleen joden zich tegen deze film keren, en ik zie ook niet echt hoe dit nu antisemitisme aanwakkerd.
De topic titel is anti-semitisch c.q. gristelijk propagandistisch want er wordt in gesuggereerd dat alleen joden tegen die film zijn.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_17468166
Kan/wil iemand svp de topictitel van dit topic: VS willen Schiphol beveiligen

willen wijzigen in: "VS willen Schiphol naar eigen inzicht beveiligen"

bvd.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_17472578
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:01 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Kan/wil iemand svp de topictitel van dit topic: VS willen Schiphol beveiligen

willen wijzigen in: "VS willen Schiphol naar eigen inzicht beveiligen"

bvd.
Ik heb de titel aangehouden die boven het gequote artikel staat.
  zondag 7 maart 2004 @ 20:16:34 #33
60090 Akkersloot
pi_17560814
Hallo nieuwe mods

Graag wil ik nog een pogingkje wagen om de topic titel Joodse gemeenschap VS tegen film The Passion ("Joodse gemeenschap VS tegen film The Passion...") alsnog te laten veranderen in "Commotie over de film The Passion of the Christ". Het zijn immers niet alleen Joden die tegen die film zijn, zoals sommige christenen beweren, maar ook veel christenen en atheisten.
  zondag 7 maart 2004 @ 20:47:41 #34
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17561502
Hallo Akkersloot

Die discussie is al gevoerd en je hebt al een beslissing gekregen, dan ga ik niet een paar dagen later iets totaal anders doen hoor, zeker niet als ik het er mee eens ben.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator maandag 8 maart 2004 @ 11:57:15 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17571478
de val van Bihac

kan dat naar C&H?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_17571525
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:57 schreef sp3c het volgende:
de val van Bihac

kan dat naar C&H?
Jaja, rustig maar, is al verplaatst!
  maandag 8 maart 2004 @ 22:17:56 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17586018
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:47 schreef Dagonet het volgende:
Hallo Akkersloot

Die discussie is al gevoerd en je hebt al een beslissing gekregen, dan ga ik niet een paar dagen later iets totaal anders doen hoor, zeker niet als ik het er mee eens ben.
mee eens dus...goed om te weten. ik niet, ik ben het met akkersloot eens in deze. ik hou niet van stigmatiserende of onsmakelijke topictitels. overigens welkom dagonet
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  FOK!fotograaf dinsdag 9 maart 2004 @ 11:28:17 #38
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17593635
Ik weet niet wie het topic over 'Behoefte aan meer islamitische basisscholen' gesloten heeft, maar ik vind het altijd wel prettig als de mod een post achterlaat met het waarom iets gesloten is. Het topic was overigens verpest door wat onderbuikposters, dus het sluiten was terecht, maar toch, noem me een zeikerd .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_17593704
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 11:28 schreef freud het volgende:
Ik weet niet wie het topic over 'Behoefte aan meer islamitische basisscholen' gesloten heeft, maar ik vind het altijd wel prettig als de mod een post achterlaat met het waarom iets gesloten is. Het topic was overigens verpest door wat onderbuikposters, dus het sluiten was terecht, maar toch, noem me een zeikerd .
Topic was vol (301 posts) en is daarom automatisch gesloten.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 maart 2004 @ 11:43:11 #40
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17593925
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 11:31 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Topic was vol (301 posts) en is daarom automatisch gesloten.
god, voel ik me even lullig... Ik lette altijd op de 9 pagina's, maar met de nieuwe layout zijn dat er een stuk minder geworden. Zorry!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_17602877
mag Ilse de Lange en Krezip ontslagen weer open? Lijkt me dat het in SHO over de artiesten zelf gaat en hier over het nieuwsfeit en de maatschappelijke discussie?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:47:16 #42
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17602924
Die discussie loopt daar ook hoor. Maar goed, zie maar, vandaar 'ter beoordeling'.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17603222
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:47 schreef static het volgende:
Die discussie loopt daar ook hoor. Maar goed, zie maar, vandaar 'ter beoordeling'.
Nouja, misschien dat hij dan verplaatst kan worden? Ik denk nl dat de discussie hier breder gevoerd kan worden omdat het in SHO over de personen zelf gaat?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_17603572
Misschien een idee om voor de discussie in NWS de titel te wijzigen in "Warner Music haalt bezem door artiestenbestand"? Het topic krijgt op die manier wat minder SHO-uitstraling. Eensch?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 18:53:43 #45
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17604497
Zie de nieuwe slotpost sizzler, de discussie in SHO ging ook meteen dezelfde kant op.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_17614450
Waar zijn de nieuwsbronnen eigenlijk gebleven?
Was zo handig en overzichtelijk
Of staan ze er nog wel maar dan ergens anders...
  † In Memoriam † woensdag 10 maart 2004 @ 03:09:24 #47
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_17614677
Je bedoeld dit topic ws -> Nieuwsbronnen

Je kunt hem in je bookmarks zetten. Kan wmb ook sticky (stond ie eerst ook geloof ik) maar dan moet ie eerst even nagekeken worden of alle links nog werken ed.
pi_17621538
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 03:09 schreef NorthernStar het volgende:

Je kunt hem in je bookmarks zetten. Kan wmb ook sticky (stond ie eerst ook geloof ik) maar dan moet ie eerst even nagekeken worden of alle links nog werken ed.
Hij is nog steeds sticky, maar sticky's vallen op het moment uit de topiclist wanneer de topics te oud zijn. Ik heb hem ff een schopje gegeven om hem omhoog te halen.

Ik heb de lijst nog niet zo lang geleden nagelopen, en toen klopte alles nog.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_17628772
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:13 schreef Dagonet het volgende:
Dit topic begint goed, zullen we deze niet laten afzakken naar elkaar afbranden? Anders tief ik hem net zo lief nu op slot .
Pleur die B.r.oekhoest dan eens voor langere tijd van het forum af met zijn uitermate irritante getroll.
pi_17636586
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 03:09 schreef NorthernStar het volgende:

Ja, doe ik
Ik mis alleen het Noordhollands Dagblad ( www.nhd.nl ) in het rijtje van regionale nieuwssites & kranten, misschien kan deze site aan het rijtje toegevoegd worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')