Vind jij het wel goed dat jij mee werkt aan het ontstaan van anti-semitisme. Zoals ik uit de volgende post kan op maken. NorthernStar zegt immers dat "joden met hun kritiek op de film aanzetten tot frictie". Dat krijg je er van als je je zelf en andere voor de gek wil houden dat alleen joden tegen de film The Passion zijn.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:39 schreef robh het volgende:
Ik vind het wel goed staan zo.
quote:Op maandag 1 maart 2004 18:05 schreef NorthernStar het volgende:
Een regeltje in de bijbel en nu in een film veroorzaakt simpelweg geen anti-semitisme. Zo werkt dat niet, vroeger niet en nu niet. Als iets het doet dan is het bijvoorbeeld de reactie van joodse gemeenschappen op deze film, dàt roept frictie op! Daarmee stellen ze zich weer op tegenover - in dit geval de christenen.
De openingspost betoogd dat voornamelijk de Joodse gemeenschap in de VS zich verzet tegen deze film. Met bronvermelding. In het topic is alle ruimte om dit ontopic en met onderbouwing aan te vechten. Er wordt trouwens niet beweerd dat alleen joden zich tegen deze film keren, en ik zie ook niet echt hoe dit nu antisemitisme aanwakkerd.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vind jij het wel goed dat jij mee werkt aan het ontstaan van anti-semitisme. Zoals ik uit de volgende post kan op maken. NorthernStar zegt immers dat "joden met hun kritiek op de film aanzetten tot frictie". Dat krijg je er van als je je zelf en andere voor de gek wil houden dat alleen joden tegen de film The Passion zijn.
[..]
De topic titel is anti-semitisch c.q. gristelijk propagandistisch want er wordt in gesuggereerd dat alleen joden tegen die film zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:05 schreef Kozzmic het volgende:
Er wordt trouwens niet beweerd dat alleen joden zich tegen deze film keren, en ik zie ook niet echt hoe dit nu antisemitisme aanwakkerd.
Ik heb de titel aangehouden die boven het gequote artikel staat.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:01 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Kan/wil iemand svp de topictitel van dit topic: VS willen Schiphol beveiligen
willen wijzigen in: "VS willen Schiphol naar eigen inzicht beveiligen"
bvd.
mee eens dus...goed om te weten. ik niet, ik ben het met akkersloot eens in deze. ik hou niet van stigmatiserende of onsmakelijke topictitels. overigens welkom dagonetquote:Op zondag 7 maart 2004 20:47 schreef Dagonet het volgende:
Hallo Akkersloot
Die discussie is al gevoerd en je hebt al een beslissing gekregen, dan ga ik niet een paar dagen later iets totaal anders doen hoor, zeker niet als ik het er mee eens ben.
Topic was vol (301 posts) en is daarom automatisch gesloten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:28 schreef freud het volgende:
Ik weet niet wie het topic over 'Behoefte aan meer islamitische basisscholen' gesloten heeft, maar ik vind het altijd wel prettig als de mod een post achterlaat met het waarom iets gesloten is. Het topic was overigens verpest door wat onderbuikposters, dus het sluiten was terecht, maar toch, noem me een zeikerd.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:31 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Topic was vol (301 posts) en is daarom automatisch gesloten.
Nouja, misschien dat hij dan verplaatst kan worden? Ik denk nl dat de discussie hier breder gevoerd kan worden omdat het in SHO over de personen zelf gaat?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:47 schreef static het volgende:
Die discussie loopt daar ook hoor. Maar goed, zie maar, vandaar 'ter beoordeling'.
Hij is nog steeds sticky, maar sticky's vallen op het moment uit de topiclist wanneer de topics te oud zijn. Ik heb hem ff een schopje gegeven om hem omhoog te halen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 03:09 schreef NorthernStar het volgende:
Je bedoeld dit topic ws -> Nieuwsbronnen
Je kunt hem in je bookmarks zetten. Kan wmb ook sticky (stond ie eerst ook geloof ik) maar dan moet ie eerst even nagekeken worden of alle links nog werken ed.
Pleur die B.r.oekhoest dan eens voor langere tijd van het forum af met zijn uitermate irritante getroll.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:13 schreef Dagonet het volgende:
Dit topic begint goed, zullen we deze niet laten afzakken naar elkaar afbranden? Anders tief ik hem net zo lief nu op slot.
Ja, doe ikquote:Op woensdag 10 maart 2004 03:09 schreef NorthernStar het volgende:
Je bedoeld dit topic ws -> Nieuwsbronnen
Je kunt hem in je bookmarks zetten. Kan wmb ook sticky (stond ie eerst ook geloof ik) maar dan moet ie eerst even nagekeken worden of alle links nog werken ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |