Klopt, die hadden een compleet eigen versie, niet over de pin en de 06.quote:
Belsen? da's een broekie, joh!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
jij bent ook een oude fokker zeg
Vergis je niet. Belsen heeft ook gewoon gezien hoe dokter Simon en Annet een relatie kregen.quote:
Sure. Annet, nog zo eentje die ons te vroeg ontvallen is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vergis je niet. Belsen heeft ook gewoon gezien hoe dokter Simon en Annet een relatie kregen.
En inmiddels is er een schrikbarend groot aantal FOK!kers die destijds slechts vunzige gedachten van hun ouders waren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vergis je niet. Belsen heeft ook gewoon gezien hoe dokter Simon en Annet een relatie kregen.
Nee, en ook allang niet meer. Ik ben afgehaakt toen Big Brother op hetzelfde tijdstip kwam. En bij Big Brother ben ik afgehaakt na de eerste serie, toen ik een leven kreeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk GTST sinds 1998, maar LRJ heb ik ook meegemaakt.
@Belsen je kijkt sinds uitzending 1?
Arnie; 'Geil, klein sletje van me'quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef methodmich het volgende:
De Goede Oude Tijden, Goede Slechte Tijden waren nog veel beter...
Peter Kelder, Arnie, Annet(te), dokter Simon, Daniël Daniël.... Het halve schoolplein praatte erover. Dat was wat hoor. Dan was je een jaar of 11 en dan riep Arnie ineens om 20.00 op televisie "We hebben geneukt Annet(te)." En dan mocht je dat van de handwerkjuf de volgende dag niet citeren.
Maar later kwam Fort Alpha en dat was veel beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |