quote:VERKEERD GEGOKT
Op zaterdag 31 januari 2004 23:27 schreef Quara het volgende:
die van himmler is vast niet te koop denk ikWat kost een 'nepper' ongeveer?
overigens, goeie post TS
quote:Thanks, ik zal binnenkort weer eens een stukje schrijven als ik een intressant onderwerp weet!
Op zaterdag 31 januari 2004 23:49 schreef Graveland het volgende:[..]
VERKEERD GEGOKT
overigens, goeie post TS
quote:zow daar gaan we een icoontje van maken
Op donderdag 29 januari 2004 22:49 schreef _The_General_ het volgende:
[afbeelding]
Generalfeldmarschall August von Mackensen in het uniform van de Leib-Husaren
(en dit is een terugvindpost natuurlijk)
quote:http://www.strike-the-root.com/3/herman/herman6.html
Op vrijdag 30 januari 2004 00:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:Ook de orde van skull and bones opgericht door Bush Sr. die ook gelinked is aan freemasonary of de illuminati.
quote:
The black flag, deaths head, jolly Roger or skull and crossbones still flies prominently - although hardly visibly - from the ship of American foreign policy as she plows through uncharted waters. Truthfully, the days of swashbuckling pirates never really died in North America but became more secretive, sinister and-some say-far more dangerous. The flag of convenience hoisted by our captains of industry, banking, law, military and media (or propaganda) resembles not Old Glory but the deaths head pictured to the left (322). While you and I sing garbled stanzas to the Stars and Stripes, the most powerful men in America salute the deaths head banner of a secret society at Yale University in Connecticut."Those on the inside know it as The Order. Others have known it for more than 150 years as Chapter 322," said Antony C. Sutton, author of the book 'America s Secret Establishment', a revealing look inside the Skull and Bones Society. "It was also once known as 'The Brotherhood of Death',"Sutton added. "The power of the place remains unmistakable . . . . To rival institutions and academic reformers there was something irritating and disquieting about old Yale College ."
[..]
The elite and powerful, some say altogether sinister, cult of the Skull and Bones Society -think of the masked revelers in the movie "Eyes Wide Shut"- traces its origins back to Germany . From there the philosophy of an all-powerful state, sharing many of the same tenets and rituals of the Third Reich, took root with the WASPs of New England, many of whom could trace their roots, ironically, to buccaneer brethren. Not surprisingly, the Nazis adopted a parallel vision, decorating the military badges (shown at left) of their SS special forces with a deaths head lifted, as was that of Yales Skull and Bones Society, from the existing flags and symbols of piracy, murder and mayhem.
While many Bonesmen of Yale downplay the symbolism and fascist pageantry that occurs in the windowless meeting hall - known as "The Tomb"- as nothing more than youthful merriment and harmless initiation rites, some critics see a darker side, suggesting the double cross of the black flag signifies a truer ambition, similar to the more explicit motto of the Israeli intelligence agency, Mossad -"By way of deceit, thou shalt make war."
[Dit bericht is gewijzigd door MasterPeace op 03-02-2004 20:05]
menig duitse tankbestuurder werd bij gevanggename te plekke op meestal niet te zachtzinnige wijze omgebracht(vooraal door de russen) omdat men hen met hun doodskoppen en zwarte uniformen (de panzerwrapper) ten onrechte aanzag voor SS`er.
t.a.v. de HMS conqueror en het voeren van de cloak & dagger na het afknallen van de belgrano: Zoals gewoonlijk is in deze moderne tijd waren er weer een aantal sufkoppen die helemaal niks van oorlogvoeren en tradities etc snapten, dus toen de HMS conqeuror teurgkkam met de vlag in top werd er door deze overmatig gevoelig reagerende zuerkousen om het hardst geroepen dat dat niet moets kunnen, dat er gevierd werd dat de kapitein ongeveer 1100 argentijnen richtig zeebodem had gestuurd. Het antwoord daarop was, dat het traditie is als er in oorlogstijd een vijandelijk schip wordt gekelderd. Het was oorlog en de belgrano hoorde tot de vijand dius was een legitiem doelwit dus was het gerechtvaardigd om de Belgrano te slopen. Diezelfde Belgrano zou ook geen moment getwijfeld hebben als de HMS conqeuror in z`n vizier zou komen dus kort damengevat: niet zeuren die vlag hoort daar te hangen en die blijft daar ook hangen. EN dat bleef die vlag ook en de overgevoelige klagers konden weer naar huis.
t.a.v August von Mackensen: Die man had een vrij unieke loopbaan, hij was de enige pruis die zowel 1870, 14-18 als 39-45 heeft meegemaakt als militair wel te verstaan.is in 45 kort na afloop wo2 gestorven op 95 (!) jarige leeftijd in de puinhopen die toen duistsland heette. Of het van ouderdom was weet ik eerlijk gezegd niet.
quote:ow joepie het is weer usa paranoia time
Op dinsdag 3 februari 2004 19:54 schreef MasterPeace het volgende:[..]
http://www.strike-the-root.com/3/herman/herman6.html
[..]
quote:Hoezo, leg 's uit
Op dinsdag 3 februari 2004 20:04 schreef mackensen het volgende:[..]
ow joepie het is weer usa paranoia time
Zo'n lekkere domme onbeargumenteerde trigger reactie kan ik ook onder jouw post plaatsen, maar ik ben niet zo iemand die getriggerd reageert om het afkrakend reageren alleen (zonder inhoudelijke argumenten te geven waarom je iets onzin vindt) zoals jij dat doet op informatie met bepaalde codewoordjes erin waar je blijkbaar accuut van in een psychose schiet!
Bovendien was het een aanvulling op de reactie van Lamer_Deluxe, dus hou jij het maar fijn bij het spelen met je tinnen soldaatjes...
[Dit bericht is gewijzigd door MasterPeace op 03-02-2004 20:34]
quote:Zijn Aanstelling tijdens wo2 was een propaganda stuntje van Hitler, Hij stierf van ouderdom geloof ik!
Op dinsdag 3 februari 2004 20:02 schreef mackensen het volgende:t.a.v August von Mackensen: Die man had een vrij unieke loopbaan, hij was de enige pruis die zowel 1870, 14-18 als 39-45 heeft meegemaakt als militair wel te verstaan.is in 45 kort na afloop wo2 gestorven op 95 (!) jarige leeftijd in de puinhopen die toen duistsland heette. Of het van ouderdom was weet ik eerlijk gezegd niet.
R.E.S.P.E.C.T. to the General
Petje af.
quote:DE BELGRANO WAS NIET EX 7 PROVINCIEN!!!!
Op donderdag 29 januari 2004 22:56 schreef Captain_Chaos het volgende:
Wordt ook wel onder de naam Jolly Rogers gevoerd door Engelse onderzeeboten die van een geslaagde jacht terugkomen.Hier door HMS Conqueror na het tot zinken brengen van de Belgrano (ex HrMs Zeven Provincien) in de wateren rond de Falklands.
erm ... scuse me
quote:Wel allen zeer symbolisch, krachtige symbolen waarmee je een volk inspireerd
Op zaterdag 14 februari 2004 17:45 schreef Karrakas het volgende:
Hitler, wat jatte hij nou niet? (op zijn rare ideeen na)
Doodskop dus niet zelf verzonnen.
Hakenkruis niet zelf verzonnen.
Adelaar niet zelf verzonnen.
quote:En sommige juist weer wel.
Op zondag 15 februari 2004 13:47 schreef _The_General_ het volgende:
En helaas zijn sommige bedrijven niet echt bezig met research naar hun symbolen en de gevoelens die dat bij bepaalde mensen kan opwekken
quote:Als je 'm goed bekijkt is het best een lelijk ding..
Op vrijdag 30 januari 2004 00:00 schreef _The_General_ het volgende:
Nog een stukje ss symboliek, De SS totenkopf Ring,
quote:Mooi uniform
Op donderdag 29 januari 2004 23:22 schreef _The_General_ het volgende:Hier nog een beroemdheid uit die tijd in uniform van de Leib-Hussaren.
[afbeelding]
Victoria Luise Prinzessin von Preussen, Dochter van Kaiser Wilhelm IIIk heb trouwens een handtekening van deze dame
Naar een Ansichtkaart zoals bovenstaande ben ik nog op zoek!
Interessant topic ook.
quote:Dat petje heeft gewoon een doodshoofd om te provoseren neem ik aan.
Op zondag 15 februari 2004 13:47 schreef _The_General_ het volgende:
En helaas zijn sommige bedrijven niet echt bezig met research naar hun symbolen en de gevoelens die dat bij bepaalde mensen kan opwekken
btw mooi topic, dacht altijd dat doodshoofd een soort tereur symbool tegen untermenschen was ofzo.
Heb je trouwens plaatjes van SS trofeeen zoals lampenkappen van jodenhuid enzo? Dat heeft me altijd gefascineerd, dat mensen in staat zijn zoiets gruwelijks te maken
quote:Ik heb nooit ergens een "officiele" verwijzing gevonden van een goede bron naar zulke lampenkappen, Ik heb het verhaal vaker gehoord en het lijkt me fantasie maar ik zal eens kijken of ik ergens iets kan vinden!
Op zondag 15 februari 2004 14:17 schreef Ronaldsen het volgende:[..]
Dat petje heeft gewoon een doodshoofd om te provoseren neem ik aan.
btw mooi topic, dacht altijd dat doodshoofd een soort tereur symbool tegen untermenschen was ofzo.
Heb je trouwens plaatjes van SS trofeeen zoals lampenkappen van jodenhuid enzo? Dat heeft me altijd gefascineerd, dat mensen in staat zijn zoiets gruwelijks te maken
Zulke dingen waren zeer zeker geen trofeeen trouwens,
quote:Ik heb in KZ Sachsenhaussen wel van dit soort dingen gezien of scherpe foto's ervan.
Op zondag 15 februari 2004 14:22 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Ik heb nooit ergens een "officiele" verwijzing gevonden van een goede bron naar zulke lampenkappen, Ik heb het verhaal vaker gehoord en het lijkt me fantasie maar ik zal eens kijken of ik ergens iets kan vinden!
Zulke dingen waren zeer zeker geen trofeeen trouwens,
Erg luguber om te zien, ook wel van die gekrompen mensen hoofden die ze dan als decoratieitems gebruikten
En denk dat het wel trofeeen waren, maar goed jij weet vast meer van WO2 dan ik!
quote:Er zijn inderdaad onder leiding van Ilse koch bv in buchenwald hoofden gekrompen en andere zaken, ook was er een dokter die onderzoek deed naar tatoages, maar van lampen is nooit iets bewezen,
Op zondag 15 februari 2004 14:28 schreef Ronaldsen het volgende:[..]
Ik heb in KZ Sachsenhaussen wel van dit soort dingen gezien of scherpe foto's ervan.
Erg luguber om te zien, ook wel van die gekrompen mensen hoofden die ze dan als decoratieitems gebruikten
En denk dat het wel trofeeen waren, maar goed jij weet vast meer van WO2 dan ik!
Een paar links die ik net heb gevonden:
http://www.corax.org/revisionism/nonsense/20010624kenkipperman.html
http://www.scrapbookpages.com/DachauScrapbook/DachauTrials/IlseKoch.html
quote:Ik heb er dan ook totaal geen verstand van General , deze kwam van http://www.warelics.com/ .
Op zondag 15 februari 2004 14:15 schreef _The_General_ het volgende:
Maar dat is er geen loedertje, Die ring die jij laat zien is niet officieel uitgegeven door de ss, hij kan echt zijn, of na oorlogse fantasie!
quote:Hij kan zeker echt zijn, de duitsers hadden een grote cultuur van trench art, kunst en sieraden gemaakt door soldaten of direct in opdracht van soldaten, wat ik bedoelde was dat die ring geen officiele ss uitgave was,
Op zondag 15 februari 2004 14:37 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik heb er dan ook totaal geen verstand van General , deze kwam van http://www.warelics.com/ .
quote:Hey thanks ga ik effe lezen
Op zondag 15 februari 2004 14:36 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Er zijn inderdaad onder leiding van Ilse koch bv in buchenwald hoofden gekrompen en andere zaken, ook was er een dokter die onderzoek deed naar tatoages, maar van lampen is nooit iets bewezen,
Een paar links die ik net heb gevonden:
http://www.corax.org/revisionism/nonsense/20010624kenkipperman.html
http://www.scrapbookpages.com/DachauScrapbook/DachauTrials/IlseKoch.html
ik zie net dit plaatje

The photograph below is a still shot from the film. It shows perserved pieces of tattooed skin laid out on a table, and a table lamp with a shade allegedly made from human skin.
Dus die lamp is misschien van mensen huid?
Vast wel hè .quote:Op maandag 6 februari 2006 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er SS´ers voor een vuurpeloton gekomen omdat zijn weigerden een bevel uit te voeren?
Hmmm niet dat ik weet.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je ook namen van SS´ers die voor een vuurpeloton kwamen?
Geen SS, maar Kriegsmarine en in Nederland. Erg interessant;quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je ook namen van SS´ers die voor een vuurpeloton kwamen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |